Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau nevíte jestli se pařez 550 dělal někdy origo s revma plechama? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 15:22
 jo a mělo to prsíčka ne s pantem ale našroubovací !
Datum: 01. ledna 2010 15:22
 no panove letos v lete si takhle valim po meste na mustangu po namesti - a najednou proti me sviti bludicka nejaka zj - tak si rikam " ááá fichtl vyjel" - no ale pak se priblizime a- vydim tak 70ti letyho dedu - v kokosu na 550 v origu barve jen nekde vytazenou z garazicky a mel tam revmaplechy - ja slintal jak pavlovuv čokl - a myslim ze to mel origo - fakt nadhernej kousek...
Datum: 22. prosince 2009 19:08
Datum: 22. prosince 2009 15:42
 Já to jednou viděl i na inzerátu.
Datum: 22. prosince 2009 15:41
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Taky se nechci hadat.  no at znalci reknou vic
Datum: 22. prosince 2009 15:28
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 No nevím - nechci se hádat ale je to zařazené mezi prototypy. Sériová výroba myslím fakt nebyla...
Datum: 22. prosince 2009 15:21
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Ale delala se..http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-550-pionyr-parez-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html drobet niz ji tam mas..
Datum: 22. prosince 2009 15:09
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 herrbode- to se pleteš, s revmaplechy se 550 nedělala, první revmaplechy měla Jawa 555 Deluxe.
Datum: 22. prosince 2009 14:50
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 jj jawa 550 deluxe
Datum: 22. prosince 2009 14:14
 Ahoj chtěl bych se zeptat budu rozpojovat řetez a chtěl bych jej namazat. Někdo mi radil ,že mám rozehřát olej a ponořit doněj ten řetez a nechat to tam chvíli at' to zateče do všech škvír.(Do jakého oleje to teda mám dát)a jěšte mě napadlo když to ztoho vytáhnu přece všechen olej vyteče nebude lepší vazelinka?..díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 17:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jaj  vazelinu? fuj takova prasarna   pockej az namazes vazelinou retez a poletis nekde kde bude prach to bude brusna pasta mnam! 
normalne rozehrej jakejkoly olej na varici a nech ten retez v tom vyvarit nic vic nedelej pak ho nech pres noc odkapat-> neboj se zustane to tam
Datum: 22. prosince 2009 17:46
 Díky za všechny odpovědi ,ale asi rozehřeuju tu vazelinku jak mi poradil Slamák21
Datum: 22. prosince 2009 16:48
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 My u ploché dráhy řetězy děláme ve fryťáku s grafitovou vazelínou po každém mytí a závodě
Datum: 22. prosince 2009 16:31
 Chtělo by to taky trošku ten řetěz udržovat a ne čekat až zareznou články a pak psát o pomoc.Stačí když ho jednou za měsíc nastříkáš nějakým sprejem (já používám sprej na moto řetězy od firmy Berner a jsem spokojenej-stojí asi 200Kč malej 100ml sprej-mám ho pochopitelně zadarmo plnou skříň),nebo i vyjetým olejem to stačí,ale pak budeš mít všechno zasviněný.
Datum: 22. prosince 2009 15:08
Jméno: jawak
IP: uživatel3189
 ja kdyz mam stuhlej retez tak ho ponorim na pul hodky do nafty a je to ok. Nebo ho prostrikam konkorem
Datum: 22. prosince 2009 14:46
 Vazelínu používají buzeranti, my používáme mazací tuk.
Datum: 22. prosince 2009 13:43
 Vem vazelinu A00 a rozehrej ji a pak ten retaz hod do hrnca nech to tam dokud neztuhne ta vazelina a pak to vytahni a otri z teho prebytecnou vazelinu
Datum: 22. prosince 2009 13:16
 Zdarec Hale mám dotaz když si te´d na jaře budu stříkat svojí babettu tak a chtěl bych jí udělat modro bílou jako že by př.tlumiče a kostra byly bílý, a zbytek jako nádrž, kryty, blatníky by byly modrý ? tak myslíte že by to bylo hezký ? a když ne tak popř. napište jakou by jste jí udělali vy ? a jako barvou co ???? dík čest
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 14:45
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 JJ, přesně jak píše cezetak jlavně né štetcem to je fakt prasárna!!!!
Datum: 22. prosince 2009 14:45
 hlavně ne štětcem!!!!! nastříkat pistolí s kompresorem
Datum: 22. prosince 2009 14:11
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 nwn nějakou tmavší modrou a kostru, a př. tlumiče bílý ? já si myslím že to bude hezký a co je lepší když si koupím potom až to budu mít základovkou a už dělat druhou barvu tak že když to udělám normálně barvou v plechovce a natru stetcem a potom si leštícím kotoučem s tím na konci trochu pohraju a potom ještě bezbarvým lakem natřu bude to dobrý ?
Datum: 22. prosince 2009 14:06
 Náhodou ta modrá vypadá dobře, jakou by sis představoval?
Datum: 22. prosince 2009 13:43
 kolikrát to sem ještě nepíše? si ji dej jak chceš..já mám babetu 207 v původní modré barvě a nevypadá to nijak světově
Datum: 22. prosince 2009 13:14
 Mě tak jenom napadlo ...kolik vydrží stříbrná pasta co se dává na procáky ...jestli by se to nedalo dát mezi vložku a žebra ???.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 15:07
 Jenom ně to tak napadlo tak nevim ...s těma pastama moc skušenosti nemám v takovejch teplotách
Datum: 22. prosince 2009 15:07
 mozna by se to tam dalo napatlat, ale prenos tepla bude lepsi mozna jenom zanedbatelne. jsou to zbytecne vyhozeny penize
Datum: 22. prosince 2009 14:52
 vložku a žebra? proč prosimtě? a vydrží hodně...víc než na kolik se zahřeje motor
Datum: 22. prosince 2009 12:29
 čus draci co si myslíte o oleji TSF a jaky s nim máte skusenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel8282
 jo je to dobrej olej......urcite xkrát lepsi jak m2t
Datum: 22. prosince 2009 12:51
 ale je lepsí nez M2T nn?
Datum: 22. prosince 2009 12:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau tenhle olej pouzivam uz dlouho nemuzu si stezovat , akrat bacha rozpousti to bordel v nadrzi  pouzij sytko
Datum: 22. prosince 2009 12:38
 čau borci, skládám teď nový motor, bude tam válec s cestovní úpravou, do teď jsem mazal Mogulem TSF, ale chci tomu dát lepší olej, ale zároveň ne nějaký drahý extrém, narazil jsem na Castrol 2T Garden a zaujala mě jeho cena oproti TSF, slyšel jsem tady na fóru ale hlasy že tyhle oleje do zahradní techniky rozežírají gufera??! jak je to možné?!! Mám obavu že TSF nebude ve vyšších otáčkách kolem 7000RPM+ kvalitně mazat, SHELL SX je na podobné úrovni jako TSF, používáte někdo nějakou polosyntetiku? nebo něco takového, ten Castrol garden je do vysokootáčkových sekaček, takže by měl mazat na jedničku
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 16:53
 Bubak:No tak to se pekene pletes!Karbon tam neni vubec zadnej,nekouri!Doporucil mi to znamej kterej ladi stadiny.Leje to do seriovek uz roky a nemuze si stezovat!Ja taky ne!
Datum: 22. prosince 2009 16:53
 TSF musi stacit.. tyhle oleje do sekacek/pil atd bych moc nedoporucoval, protoze ty motory maji uplne jiny vlastnosti, tak je na to uspusoben olej . - takova pila beha casto kratce, za studena a v otackach. kdyz das takovej olej do fika akorat ti bude karbonovat
Datum: 22. prosince 2009 15:15
Jméno: Standa
IP: uživatel8282
 Na cestovní úpravě zajíždim na Motul Motomix 100 2T(140,-),specifikace jak Motul 510(polosyntetika) jen je to minerál,pak tam dam Motorex Speedmix 2T polosyntetika(220,-).....ale kazdopadne to musi fungovat i na TSF.....ja tyhle castroly a TSF moc nemusim,protoze je to drahý jako svině a stejnak je to trochu modifikovanej zakladovej olej jako pro m2t super.....prijde mi ta cena prehnana
Datum: 22. prosince 2009 12:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to je blbost tsf to umaze jezdim s tim i zavody a je to ok , fichtl toci kolem 8500rpm
Datum: 22. prosince 2009 12:39
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Cau"Hele nvm jak bz slapal s tim to motorem,ale dobrz olej je Husqarna 2T,je to olej do rovinoreyu ,sekacek atd.Stoji okolo 150/170kc a jecelkem dobrz..
Datum: 22. prosince 2009 12:30
 čau,ví tady někdo jak se pozná originál válec od polskýho válce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 20:46
 moc dík,sem strašně rád,podle tohoto mám ten CS válec a ne polák,ty žebra sou opravdu hladounké a zužujíse postupně do špice.
Datum: 22. prosince 2009 20:46
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 CS válec má žebra hladounký, a polák má povrch jako ..nevim jak to říct "hrbolatej led"
Datum: 22. prosince 2009 17:45
 tk to mám určitě ten CS,mám žebra taková zaoblená a zužujou se do špice.
Datum: 22. prosince 2009 16:31
 asi takhlec - polskej valec sem uz dlouho v ruce nemel tak to budu brat podle polsky hlavy, vysledek je stejnej - na CS valci jsou zebra uzka, postupne se zujici do spice, gde ale neni ostra ale je jakoby ve spici zaoblena, zebra se daj snadno ohnout...POL valec je ma tlusty, skoro rovnobezne jdouci obe plosky od valce az ke svemu konci, tam jsou ale z obou stran jakoby serizuty, zebra se ohnout prakticky nedaj, prasknou...takze - zebra na CS valci jsou jako zestihlujici se list papiru, ktery jde rukou ohnout, POL valce jsou zebra jakoby z kartonu a pod tlakem se neohybaj, za to praskaj...
Datum: 22. prosince 2009 16:28
 no tak sem byl koukat v garáži a jak mám toho starýho pincka kde je originál válec tak sem porovnával žebra a na tom starým pincku sou ty žebra tlustější a takový ostrý,,na tom jak mám na novým pincku sou žebra min tlustý a zaoblenější
Datum: 22. prosince 2009 13:27
Jméno: Standa
IP: uživatel8282
Datum: 22. prosince 2009 13:23
 válec mi říkal ten chlap jak sem to od něj kupoval pincka,tak jediný co řekl je že válec a klika je nový,ale odkad to nevím,a ty žebra zkusím přeměřit jestli jsou silnější
Datum: 22. prosince 2009 13:19
 dotaz pro Standu - ten vyfukovej kanal u polaka vubec celkove mensi ze? a prefuky by mely byt jinak stejny?
Datum: 22. prosince 2009 13:09
Jméno: Standa
IP: uživatel8282
 dokonale ho poznas podle silnejch žeber a obdelnikovýho vyfukovyho kanalu......8.vybrus ma znaceni CX
Datum: 22. prosince 2009 13:01
 nemas-li pismeno, bud se jedna o novejsi typy CS valcu ktere pak uz znaceny nebyly (je to ale spise vyjimecne) nebo mas polaka...jinak pokud mas novej tak s nejvetsi pravdepodobnosti je to polak pac ze skladovejch zasob CS valce uz prakticky vymizely...
Datum: 22. prosince 2009 12:23
 máš válec nový, nebo starý?
Datum: 22. prosince 2009 12:18
 já sem právě koukal jestli na tom válci je písmenko A nebo B nebo C,a žádné písmenko nikde,tak se bojím aby tam nebyl polskej válec
Datum: 22. prosince 2009 12:08
 asi nejvetsi rozdil je v pripevneni vlozky do valce - CS ji ma zalisovanou, POL ji ma zalepenou...jinak se lisi kvalitou zpracovani a podle vseho i rozmerema kanalku...proste je to valec na rometa, bratra od fika...
Datum: 22. prosince 2009 12:05
 Zdarec Hale mám dotaz když si te´d na jaře budu stříkat svojí babettu tak a chtěl bych jí udělat modro bílou jako že by př.tlumiče a kostra byly bílý, a zbytek jako nádrž, kryty, blatníky by byly modrý ? tak myslíte že by to bylo hezký ? a když ne tak popř. napište jakou by jste jí udělali vy ? a jako barvou co ???? dík čest
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 11:03
Jméno: smajdii
IP: uživatel8281
 čus všichni . Mám Jawa 250 a mám problém, že mi nejde zařidit 3 za jízdy ale když motorka stojí tak jde zaředit nevíte čím by to mohlo být . Díky za odpovědí\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 12:24
 Zdar asi to bude řadicím automatem.sundej levej kryt motoru na strane jak je řadička.Třeba se ta kulisa automatu nejak hnula.S koukni to co nejdřív to jen pude muže se ti kvuli tomu posrat motor.
Datum: 22. prosince 2009 12:24
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 Máš určitě opotřebovaný západky automatu dostaneš se k nim tak,že sundáš víko spojky sundáš komplet spojku pak musíš demontovat startovací segment a máš vtu chvíli před sebou řadící vidličku se západkama nevylučuju že nemůže byt i chyba v aretačních pružinkách tady na F krámku to všecko nový stojí přibližně 50 kč všecko ale bez pošty není to nic závažnýho,pokud to stále nebude tím tak je to řadícíma vidličkama v převodovce-mohou býti ohnuté......
Datum: 22. prosince 2009 10:44
 dobrý den neprodá někdo hvězdicovou/vějířovou hlavu na jawu 21? za rozumnou cenu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 17:42
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Jo s Frikulinem sem se bavil pres mail jak to vypada s hlavama ze bych jednu chtel ale rika ze ted nema. Další budou prý možná po Novým roce ale nic neni uplně 100%...cena je 1150 bez postovnyho. Nakonec si napsal muj mail a že se kdyžtak ozve tak když se nas ozve vic tak možna necha udelat odlitky... kazdopadne ta hlava je nejlepsi co se da koupit
Datum: 22. prosince 2009 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel8282
 na jare pred sezonou je delá frikulín,ale nerucim za to,ze je to pravidlem,stojí zhruba 1200,- a je kvalitní...perfektní tvar spalovaku....objem spalovaku si muzes zvolit....hlavy dela perfektní.....umí i prevložkovat spalovák z Markovy hvezdy......
Datum: 22. prosince 2009 13:26
 Záleží čemu říkáš rozumná cena
Datum: 22. prosince 2009 11:33
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 od frikulína
Datum: 22. prosince 2009 11:19
 nebo alespon kde ju koupit
Datum: 22. prosince 2009 9:08
Jméno: hošan
IP: uživatel5526
 Cawec draci, chtěl bych jsem se zeptat mam simsona a na jaře bych chtěl udělat STK,.... a cu se zeptat jestly vadí když tam dám inčí klakson než byl třeba z nakladaku nebo táák ?? xDxD tak když mam po ruce na co kupovat new ne?? xD ale nappjit to na 6 V baterku mno uvidíím... xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 9:53
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 toto je fichtlforum , ne simsonforum !!!!!!!!!!!!!
Datum: 22. prosince 2009 9:53
 čau draci,jak mám nejlépe vypálit výfuk aby sem nepoškodil chrom?je docela pěknej ale vevnitř je karbonu to je hrozný
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 13:31
Jméno: Standa
IP: uživatel8282
 Benzin,hadr,šroubovák a kus jedničky kulatiny nebo roxor......ten benzin to normalne rozpustí a pak to jen vyškrábeš a vyčistíš.....ja to teda nevypaluju.....vlozky vyfuku vypalit muzes mimo vyfuk,to doporucuju,ale na samotnej vyfuk ohnem nesaham.....ono tech hezkejch chromovanejch doutniku uz moc na svete neni.....to si radsi dam tu práci a vyškrábu to......
Datum: 22. prosince 2009 13:31
 to je lepší s těma maticema, ale myslím že zas by bylo účenější to vypálit ale zas tu může sčernat ten chrom. Tak 50 na 50 .
Datum: 22. prosince 2009 13:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pokud nechces poskodit chrom tak se to dela ze vemes nejakej spletenej drat na konci ho roztrepis a pripnes na vtracku a projedes vyfuk
2zpusob ze vykuchas taky vyfuk a do nej nahazes M10 maticky a vice pak stim klepes tak dlouho nez to nevymlatis
(ovsem jde to blbe je to pracne ale nakonec se to po delsim usili vycisti pekne) no a 3 zpusob to vypalit nejucinejsi jenze chrom
by se ti mohl zabarvit. a pak jsou jeste nejak chemicky (jak to fakt netusim) borec to nalil do vyfuku steny se od toho oplachly pak to
necim prolil a vyfuk byl novy... fakt nevim jak to delal
Datum: 22. prosince 2009 12:56
Jméno: pinda
IP: uživatel7770
 Já jsem rozebral výfuk a vyčistil starým benzínem a taky to povolilo
Datum: 22. prosince 2009 12:01
 jo dík,takže ho normal postavím svisle vzhůru naleju do něj technickej benzín, narvu do něj papíry a pak zapálím?
Datum: 22. prosince 2009 9:28
Datum: 22. prosince 2009 9:21
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8277
 Čau hele nevíte jak mám správně seřídit spojku na 20?? spěchá dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 16:13
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8290
 Já vim jako jak se stěluje ale nejde mi pořádně seřídit právě
Datum: 23. prosince 2009 16:13
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 steluje se to na viku je tam matka se sroubem ta se povoli a podle doho se sroub utahne nebo povoli a nebo jeste na riditkach to lanko se stim udahuje matka tim to de stous
Datum: 21. prosince 2009 23:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj všici, potřebuju pomoct a vím, že to se moc nepatří, ale není to tak uplne inzerce. přep týdnem mi podklouz fichtl a totálně se mi zdevastoval na něm podsedlovej plech. nemáte někdo tento plech v origo takový tý brčálový zeleno modrý? Je to na 21. Jako jsem schopnej za to opravdu dobře zaplatit a prosím nemažte mi tuto prosbu. na internetu jsem ho již hledal, ale v téhle barvě nenašel a nechci to bastlit do neorig stavu. Díky za cokoliv.. nebo jen odkaz, pokudvíte o nějaký stránce, kte bych to našel..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 11:41
 ale vzhledově sou stejný ne???
Datum: 22. prosince 2009 11:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 je to ten nejvetsi plech na fichtlovi ?
Datum: 22. prosince 2009 11:25
 v čem se ty podsedadloví plechy u 20 a 21 lišej já bych řeklk že ničím
Datum: 22. prosince 2009 10:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mam dokonce 2 jeden na 21 a druhejj na 20
Datum: 22. prosince 2009 10:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau mam icq 326429003
Datum: 22. prosince 2009 10:23
 já sem se dnes taky zozsek na new fíkoj,jel sem ho projet a za 20 vteřin sem se válel na sněhu,eště že to byl jen sníh,ano jeden škrábanec
Datum: 21. prosince 2009 22:23
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
 zdár draci nevíte co bych moch mít s mustafem kdy jedu tak to vinechává a když zmáčknu cupák tak to jede krásne ? benzín teče krásně výměna karburátoru nepomáhá
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 20:27
Jméno: davsonz
IP: uživatel4126
 tohle přesně mi dělalo když jsem měl špatnej předstih
Datum: 07. února 2010 20:27
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nizka hladina v plovakove komore
Datum: 22. prosince 2009 12:59
 Zdar a už si skusil vyčistit trysky,nebo kohout muže bít ucpaný a jeste me napadá že me to delal taky benzínovej filtr.
Datum: 22. prosince 2009 8:20
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Zdaríc hale ako že mi na babettě 210 v kohoutu když to dám na rezervu tak mi tam neteče benzín ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 14:23
 nejlepší je tam vyměnit takovej gumovej kroužek s dirkama stojí asi 14Kč
Datum: 22. prosince 2009 14:23
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 vyndat rozebrat a pri te prilezitosti kdyz bude ztvrdle tesneni tak hned vymenit ale hlavne rozebrat a dratkem prostouchat
Datum: 21. prosince 2009 21:51
Jméno: Babetta
IP: uživatel5767
 čuz hale takže to mám vyčistit normálně v benzínu nebo jak ? nějakým drátke m?
Datum: 21. prosince 2009 21:40
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 ucpana dirka uvnitr kohoutku, to je bezna zavada
Datum: 21. prosince 2009 21:37
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Zdarec pánové! Čujte co se mi stalo... na mí Babette 207 mam trochu jiný kohout. Celej je stajnej s klasikou, ale taká ta páčka co se sní otáčí má v sobě tu drážku pootočenou. Takže když jsem měl otevřenej kohout na rezervu (podle značení na krytu) tak mi teklo málo benálu do karbu a když jsem měl zavříno opět dle značení tak mi to trochu prochcávalo...Bylo to značený na klasiku to znamená šikmo polohy. A oni to nepřeznačili na polohy normálně svislé.   přišel jsem tak asi o 2l benálu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 21:20
 Zdarec draci chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti s předndáním vidlic ze simala na fika.. ja mam vidlice ale jak tam mam dat kolo_?? nemá s tím někdo nejake zkusenosti?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 13:31
 Díky moc já práve už vidli mám a nevim jak tam mám napasovat pionyrácké kolo zkusím to....a soi ty misky fakt potřebné? ja ttotiz o nikom kdo má soustruh nevím..
Datum: 22. prosince 2009 13:31
 Seženeš vidlu s řidítkama a to je vše .....kolo přiděláš a nějak ho dáš na prostředek ....buben uprvníš tak že kolem vile dáš půl trubky a přivaříš na to tyč která pude k tomu zajišťování bubnu a uděláš tam díru....Jo a jak je to stěma miskyma myslím že se maj použít misky s simáka a dotoho naprat redukce třeré jsou na http://www.jawa-50.cz..Je to tak ???
Datum: 22. prosince 2009 11:38
 Zdar to musíš vymenit celý i sbrejlema.
Datum: 22. prosince 2009 8:23
 Hele Moc díky a ty misky mají jaký rozmery? popř. nákres němáš?  no ja prevě nemužu nějak vyřešit to kolo.. páš nemužu sehnat buben ano kolo a z fichtla tam nehcce pasovat kvuli šiřce šroubu..
Datum: 22. prosince 2009 0:22
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 čus draku já jsem si nechal stoči na soustruhu misky jinak jsem to tam nanapasoval,a to kolo jsem tam dal simsonacký,brzdový pakny zesíma maj vetší průměr,osičku taky ze síma.snad ti ta rada pomůže.
Datum: 21. prosince 2009 23:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 12:03
 je to mensi sestricka jawy 90, videl sem uz par prospektu ze se delala i tata jawa 50 odvozena z jawy 90...jinak s fikem to nema nic spolecneho!!! takze zadny origo fik...jinak je to opravdova rarita, letaky byly ale malogdo veril ze se ta padesatka opravdu delala, s pajkou sme se o tom gdysy bavili a rikal ze by to byla blbost davat na trh v tom roce dalsi padesatku, v tom roce se prodavali uz 3...jinak ta vlozka je neohrazna, tusim ze se da provrtat az na tu originalni devadesatku, rozdil mez itou pilou 90 a tady tou 50 pilou je jen v ty vlozce, pak se lisili jeste najekjma rozdilama v podvozku...jinak je to od vyroby...je to proste vysokootackovy motor devadesatky jen ma objem 50...
Datum: 22. prosince 2009 12:03
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 kurwa tam pujde asi hodne vybrussů
Datum: 21. prosince 2009 22:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale to by šlo na silniční i teréní fichtl závody  je to 5 kvalt.... objem sice jen 50 ccm, ale velký karbec- takže by to šlo do kategorie orignální fík, i když by to byla 90tka a lítala by jako žádný seriový fik.....
Datum: 21. prosince 2009 20:58
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Ja čet v knížce Jawa že dělali 50tku podobnou 90tce, teda motorově pro soutěžní účely. Jmenovalo se to VMV 50 C
Datum: 21. prosince 2009 20:52
Datum: 21. prosince 2009 20:31
Datum: 21. prosince 2009 20:25
 jaký zmysel malo to prerábať na 50?
Datum: 21. prosince 2009 20:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nechapu
Datum: 21. prosince 2009 20:18
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 mam problem z mustagme..jak vypnu motor a necham otevrenej kohout tak tam asi natece plno benzinu a jde spatne nastartovat ..kdyz ho roztlacim tak chytne az ak po 10 metrech,jehlu mam na 2 zarezu,karburator nepretika ani nekape a haldina je nastelovana spravne !
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 11:02
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 vyreseno  uz je to v klidu... akorat je mmozny ze jak mam v benzinnu vi coleje nez ma byt ze mi tece takovj humus z vejfuku ?
Datum: 22. prosince 2009 11:02
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 me to prost eu jiny motorky nikdy nedelalo...nechpau co to je .. kouknu dneska na plovak znova\r\n
Datum: 22. prosince 2009 7:06
 Mistlin :No tak já když nechám benzin přes noc tak mě nevykape ani kapka. Tak sem tam trochu ale nepřechlastá se to. Kemos : No jestli jsem pochopil tvůj 4 příspěkvěk tak jsem ho asi blbě pochopil. Já jsem to pochopil tak že když máš zahřátej motor tak cupuješ benzin. Ale to je kravina  Koukni se na svíčku jak je vypálená. Já používám úplně stejnou jak ty. Problem může být že máš ji černou a mokrou.
Datum: 21. prosince 2009 21:34
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
Datum: 21. prosince 2009 21:30
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 jak vypnu motor vypnu bezin..jak chchi odjet psutim benzin jendou slapnu a jedu..kdyz ho necham odjedu za 5 minut
Datum: 21. prosince 2009 21:06
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 jen kdyz je pustenej
Datum: 21. prosince 2009 21:05
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 A TO TI DĚLÁ KDYŽ MÁŠ PUŠTĚNÝ BENZÍN NEBO I KDYŽ NETEČE BENZÍN ?
Datum: 21. prosince 2009 21:02
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ale zapalovani nebo svicka to delat nebude...to proste jak je tam benzinu tak jak ma byt nsakosci na jendo nakopnuti... ted kdybych sel pustil benzin preplavil karbec 3x naprzadno proslapl zapl jiskru drknu a motor bezi...ale jak ho vypnu a necham kohout otevrenej tak uz je motor rpechlastanej
Datum: 21. prosince 2009 20:39
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 motor se hreje celkem no ale je tam novej pist tak 50 km ma najeto...svicku mam PAL N7Y
Datum: 21. prosince 2009 20:36
 nebo máš taky závadu jinde. Koukni se na svíčku jaká je jestli není černá. Popř. pokud máš zahřátý motor tak dát jinou svíčku která bude dobře chytat i když motor bude zahřátý. Ale může to být i hladinou koukni se na jawa 50.cz jak se šteluje.
Datum: 21. prosince 2009 20:08
 zmenši hladinu plov.komory tak že plíšek přihnes dolu,jak to nepomůže neuzavírá ti ventil benzín
Datum: 21. prosince 2009 20:03
|



|