slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1501  1502  1503  1504  1505  1506  1507  1508  1509  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karol1      IP: uživatel6603    
hojec dokončím tu dneska to co jsem tu načal. Po generálce motoru fíka co mi dělal známý jsem dával motor do kostry a vypadl mi jeden drát ze zapalování ten od světelné cívky. já se v tom nevyznám a už mu to nechci dávat z5 na opravu jezdí totiž bezvadně a už sse mi to nechce vytahovat. potřebuju zapojit světla a právě mám jen 1 kabel s elektrikou proto se ptám: když bych zapojil 2 žárovky na ten 1 kabel musím si sehnat žárovky 6V a kolik wattů nebo amper? aby mi to utáhlo díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na statoru máš napsaný výkon buď 20w nebo 30w takže 15+5 a nebo 25+5
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel7488    
čau hoši poradtě kde seženu tlumiče na simsona odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel7830    
sezenes je od nekoho kdo ma simsona a prodava ho nadili
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
nebo na simson forum.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Na aukru sou tak patery...
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel7668    
Cau draci, mám problém ,že mi Fichtl nedrží volnoběh. Šteluju ho šroubem co jde do karburatoru a napínáním plynového lanka, ale otáčky stejně vždycky spadnou, nebo vyletí strašně vysoko... nevíte čím by to mohlo být?Šoupátko mám nové, někdo mi říkal,že by to mohlo být taky ,že netěsní gufero pod zapalováním. Děkuji za každou radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11620    
skus spíš vyměnit těsnění pod válcem nejlepe tam dej papirovy nejsip máš malou spodní kompresi
 
 
Datum: 28. dubna 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šoupě se také mázne slabě olejem.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: keny626      IP: uživatel7564    
Čus fichtláku,no skus zkontrolovat píst jestli není ulomenej to se dělává je to tuning ale zas to není až tak moc good žere to víc a nedrží volnoběh..
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkontroloval bych všechny těsnění u karburátoru a gufero pod zapalováním a vyčistil bych pořádně karburátor a hlavně volnoběžnou trisku a pak to musí jít...
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: guest ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska sme byli u znameho pro jawu 23. hosi mam 2 dotazy: ten prvni je ten jakoze nejde nastartovat na slapnuti ale na roztlaceni.a ten druhy je jestli je neutral mezi 2 a 3 sry je to trapny xD. Jinak sem daval novej píst valec svicku cistili palivovou nadrz cistil karburator. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel7951    
cus a hazi ti to jiskru ?????? nebo mas blblou svicku a nebo mas blbej predstih a nebo ti dotho nejde benzin koukni se na to a pak dej vedet cus.......
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: guest ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky mo¨c :-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jo pio. má neutral aj medzi 1. a 2. a aj medzi 2. a 3. ;-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud más velky predstich a za studena to nechce lahko nastartovat,,, bud más sviecku spatnej tepelnej hodnoty...ale predstich treba prestelovat;-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
http://www.hondamch.cz/old-timer-detail.php?motocykl=1 vskutku zaujímavé pollitre?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Mas recht, nezkoumal se to moc detailne..
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7799    
tak si to prohlidni znova.......pak ti treba prijde divnej ten OHC motor v rámu kejvačky......
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Stando, nespletl sis to s hurikanem? Tohle je "obycejna" 500OHC...
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 0:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7785    
a ste z toho vyvalený co?? vybornej prototyp z 50 let,ale rozhodlo se,ze na silnici uz se 4t delat nebudou,takze existuje asi jen 5 kusů origo.....delaj podle toho repliky......byla i jednovalcova 350OHC v rámu kejvacky.....2ks.....taky nesla do vyroby......
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
vypada to hezky:-) kez bych sehnal i neco takoveho:-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: miso      E-mail:      IP: uživatel7793    
kluci poredte prosimvas mam jawu 21 a ked je horuca vobec nechitne iba na roztlacenie odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mě to dělala i ndukční cívka za studena na poprve za tepla 10 metrů tlačit :-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud ti studená chytá dobře a teplá blbě, máš bohatou směs.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavodni stroje se taky tlaci takze to je jedno :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: maarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau prosimte hodi se ta stocena klika co mas v nabice na zavody v terenu nebo silnici. Jezdim terenni zavody padesátek. Dik za odpoved. Marek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: mechanik      IP: uživatel7810    
delka ojnice nema vliv na zdvih... zalezi na vyoseni hlavniho cepu... tzn.. ze zalezi na kruznici kterou vytvori..
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7785    
Hele ty se mi ne*er do cezetaka,toho si srovnam sám:-D......pokud ty jsi ten moc velkej borec z Kladna co dela ostry valce za 3 kila,tak se uklidni ty.....cetl jsem to nekonecny vlákno o 2 stránky dozadu......sesa tu ted neni a mažu za nej.....jsi první adept......cezetak je precejenom stamgast.....ty ne!!
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5767    
hej ten cezeták mi leze takovym způsobem na nervy že je mi z toho špatně od žaludku..................
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5767    
jo? od kdy přináší kratší ojnice větší zdvih motoru ty šmudlo a ještě jednou si vezmeš moje jméno do huby, furt mě musíš srát jestli máš nějaký připomínky tak je navrhni ale mě z toho vynech!!!
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7785    
tak cezetak nam to opet vysvetlil......holt odbornik......tyhle krosky,maj hlavne hrozne malou celkem tezkou kliku,cimz zachovavaji jak moment setrvacnosti,tak maximalni spodni kompresi......
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petr: jenže krosky a KTM mají mnohem meší zdvih, díky čemuž je krátké ojnice a podštvercový píst což má přínost na otáčky i sílu motoru.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7785    
hele jak to říct......obecne je lepsi mit do krosu motor s vetsi setrvacnosti,nez na sprint,kde po rovine tocis maximálku,v krosu precejenom jezdis narocny zatacky,stoupani,prekazky a motor potrebuje mit velkou silu uz odspoda. Dulezitou veci je taky váha zapalování......pokud nekdo pouziva lehkej bezkontakt z pily,tak i pro nej je ta klika moc lehká......zo vim,tak na kros davaj kliky 90mm,maximalne 85mm.......do silnic davaj hodne kliky 85-80mm....nekteri si taky nechavaji delat 80 kliky s váhou kliky 90mm......
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5767    
jo a když krosky-např KTM točej až 15 000 ot/min, otáčky pomáhají dosáhnout největší síly motoru mam to v encyklopedii ,hlavně u krosek je potřeba se dostat rychle do otáček tak bych řek že mam větší pravdu ale hádat se tu s tebou nebudu- cezetákovi nic nevěřit je to blafálek XD.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5767    
hodí se to pro obojí podle mýho má hlavně závislost válec-myslim upravovaný válec
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne!tohle je vhodné pro vysoko točivý motor, takže jen na silnici
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: martin00 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar viplatise na mustangu opravit prevodovku nobo rovnou udelat celi motor??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: mustafooo      IP: uživatel4675    
Zdar ,je nakej rozdil ve vykonu ,kdyz dam do mustanga valec z 05 ,ale hlavu necham z mustanga??? A jeste co se stane ,kdyz z airboxu vyndam ty 3 zaslepky?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7785    
taky jsem to delal........karbec z 21,hlava z 21,vejfuk z 21 a jelo to jako krava....
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bude menší výkon a hlavně bude menší spotřeba :-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak jak říka Js ® udelal sem to na 21 a znát to opravdu je
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 má menší přepouštěcí kanály, takže bude menší výkon.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: mustafooo      IP: uživatel4675    
Slivo :-D i bez tech ruk te predjedu:-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
:-D.... s tim valcem nevim. (ale určitě ti to výkon nepřidá) A když sloupneš ty nalepky na airboxu,tak tim tam pujde více vzduchu takže bude chudší směs.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
utrhne ti to ruce a už si nezajezdíš
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: Cooke      IP: uživatel6644    
názorná ukázka toho,jak mohou být lidi inteligentní :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: bobacz      IP: uživatel7060    
asi jim došel benzin. Nebo jsou nadrženi....
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do teď jsem si myslel, že toto se muže dít jen v polepšovně
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: ¨musta      IP: uživatel6610    
ten na tom červeným s tím klukem sou trošku totok... ale je snema sranda
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co dodat..prostě blázni
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel6610    
ne nejsou , sou normální ten na tom modrým lítá po vesnici furt
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
musta: tak se jich zeptej jestli nejsou trošku .....
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel6610    
to sou kluci z nasi vesnice ty znam
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
tet me tak napadlo kdyby mu u toho modryho fika upadlo sedlo a ty srouby co drzi sedlo by si zarazil do (_._):-D:-DxD
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
to je jeste dobry toto ce predvadi ma fichtl standartne jety na polni ceste...
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
omg to jsou kokoti. chovaj se jak zvířata, smějou se tomu a ještě se dávaj na youtube....
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Pravda
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdriv na tom delal taky "jenom" takovihle blbosti a dostalo se az k tomu, ze bral dobrou nadrz kladivem, pak flaxou atd.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honzule: ale timhle to vetsiou zacina u kamarada to taky tahle bylo :-(
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
No ale pořád lepší když na tom skáčou než když ty fichtly likvidujou uplně jako někteří blbečci na youtube
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mentalne zaostaly decka co nemaj co delat a tak si dokazujou sily tim ze umej skakat na fichtlech :-( co jinyho na to rict
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbečci...
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: venca      E-mail:      IP: uživatel7497    
cus mam 210 kluci rikaly ze vetsi rozeta do zadu a jede to jak lusk co je na tom pravdy ..babetta,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondrash, maš to blbě...správně to je : větší rozeta na zadním kole = větší síla, lepší zátah, ale malá rychlost ....naproti tomu menší rozeta = menší síla, horší kopce, ale na rovince to jede jako drak
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozeta na kolo- vacsi=sila...mensi=rychlost
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pockajte mislite rozetu na kolo?
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vetsi rozeta vetsi rychlost mensi sila - mensi rozeta mensi rychlost vetsi sila :-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel7790    
ZDAR. uz ste niekdo z vas robil (skusal) tuto upravu??plS PISTE DIKEs!>>>>>>>>>.http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
aho potřeboval bych poradit :-) mam doma válec ale má uraženou vložku zespoda jak sou 4 vystupky. (na fotce přikládám jaký) tak ty dva zakrouzkovany jsou u moji vložky uraženy. potřeboval bych vědět k čemu tam jsou? a jestli by to jezdilo i bez tech dvou? nebude se tam pist jakoby příčit? díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou to vodítka pro píst, bez nich se ti bude v Dů zasekávat a zničí se
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
[code] http://uloz.to/2954820/3k-1.jpg [/code]
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: 516      IP: uživatel5336    
hoši mama dotaz kolik by tak dala čiza 125/516 kdyby měla nějaky silniční pneu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
motor z 380 na silnici už není vůbec stavěný, protože to má strašně velký kroutící moment a nwm co by to mělo za smysl upravovat tovární krosky na silniční závody
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: 516      IP: uživatel5336    
no kdyby se takhle upravila např ta 380 jak řika standa tak by to pěkně frčelo=)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7785    
kdyz se tam zmeni sekundarni prevod a vejfuk se preladi na otacky a ne na kroutak tak verim ze 150 pojede......
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
v te době to nemělo konkurenci
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: 516      IP: uživatel5336    
hele na tu dobu a ještě když je to český tak je to slušný
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dnesni japoncici maji pres 30kw:-Dciza necelejch 20kw
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: 516      IP: uživatel5336    
jo mě jen zajimalo jestli by to dalo dnešní 2T japončíky
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
Martin: jo to je pravda že nejsou stavěny na silnici, ale zase na druhou stranu tyhle motory byli používány i v motokarach
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Myslim,že to těch 130-140 pojede. No ale jestli chceš jezdit s kroskou po silnici,tak to moc nedoporučuji. (Motory v kroskách nejsou stavěny na silnici)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
asi tak jak říka mustang23gt :-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
dobře udělaná s motoplatem na motárdovejch kolech s menší rozetkou pojede takovejch 140
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolem 90 ?
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: 516      IP: uživatel5336    
a kolik vlastně da
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
+2 km/h :-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: Š.M      IP: uživatel5211    
Čus Draci.Mám takovej dotaz.Máte někdo zkušenost z benzínem 100 carrera od OMW.Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7785    
uz jsi to skusil?????
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Na special se znizenou hlavou?Hm.....
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7785    
to mam nejradsi,kdyz nekdo mele blbosti a ví prd.......skuste si nekdy special na snizenou hlavu!!!! dokud to nezacne detonovat,tak to jede jako krava......na special sem jezdil s 8.vybrusem,predstih 1.8 mm,kde kompresni pomer vychazi 10.1:1 a jelo to 80 v serii....s naturalem NE! Ale to je rozdilny motor od motoru,zalezi na serizeni karburatoru a zapalovani!!!! nejde rict jak se to bude chovat! musi se to skusit!
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: Co máš proti specialu? Stejně se vyrábí z naturalu 91 přidáním aditiva a jak psal JAWA_ceZetak, bez komprese nemaj oktany smysl.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdo říká že jezdí na speciál? já sem speciál nikdy nedával. vždy jen natural 95 nebo 98, záleží co bylo
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Bez snizeny hlavy k nicemu ale porad lepsi nez special
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nebude větší komprese tak motor oktany nevyužije.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel7552    
Ahoj mam tady takovy dotaz chtel bych Vás poprosit jakou ma cenu kompletní zadní světlo(objimka na zarovku,guma pod kryt...) na jawu 555 v perfektnim stavu a neomlacenou odrazkou.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je fakt pěkný tak 500,- +++
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam v garazi minibike rozebrany a mam tam zapalovani bezkontaktni myslite ze to jde dat do pincka ? jestli jsou nejhake upravy tak pls napiste dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Zdar Ondraschi.. proč se ptáš, přeci každej ví že všechny zapalka na světě jsou normalizovaný, takže jsou vzájemně naprosto záměnný, ať jsou z lokomotivy, modelářskýho motorku, motorové pily, nebo fichtla... Není třeba nic upravovat, namontuj to tam a jezdi... :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: karol1      IP: uživatel6603    
zdarec hoši. ze zapalování z fichtla jde napětí 6V a nevíte jakej proud?diq nemma todiš prostředky abych si to mohl změřit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: karol1      IP: uživatel6603    
diq je dík to sem napsal umyslně. nemma je nemam a to sem neudělal schvalně mam ruku v sádře a tak jsou i překlepy ja si to nezkontroloval a dal sem přidat. jo a todiš je totiž taky překlep :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7725    
ked mas 20 w zapalko tak 20 : 6 = 3,3 ampera
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
A ještě mi sem napiš proč jsi napsal slovo ,,diq,, ,,nemma,, a ,,todiš,,. Pořád nerozumím tomu proč je zde tak rozšířené psát v češtině neexistující slova a měnit svůj dotaz v tajenku. Přijde mi to hloupost a můžu ti říct že už jsem několikrát ani dotaz nedočetl jak mě to nasralo a tudíž ani neporadil. Protože když chceš poradit, tak by ti tvůj potenciální informátor měl lehce rozumět. Jo a taky ta čeština.. no moje letitá zkušenost a potvrdí vám to kdokoli kdo má co dočinění s lidmi s písemnou formou (myslím služebně) že když narazím na dopis kterej je napsanej s hrubýma hrubkama, tak je to skoro jistota že se jedná o pěkného primitiva a vím jaké potíže z osobního jednání s ním mohu čekat.. a věř mi platí to téměř bez vyjímky. Vadilo by mi kdyby si o mě někdo myslel že jsem hlupák jen kvůli pár pravopisnejm chybám :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Ne napíšu to bez tajenek... funguje to tak, že jak rotuje magnet kolem zalaovacího pólu, tak se v zapalovacím pólu indukuje náboj tím že se nergie nasytí do jádra zapalovacího pólu. Ta se však indukuje jednou kladná a jednou záporná a to se děje celkem šestkrát za otáčku, bo rotor má tři magnety. Tímpádem se náboj pětkrát vymění a až poslední akumulovaný náboj je energie pro jiskru. Rozpojením kontaktů kladívka se nashromážděná energie vybije přes indukční cívku. Je to celkem dynamický děj, který je nejlépe patrný na obrazovce osciloskopu a tudíž nelze přesně říct jakého napětí je soustva, protože to vypadá jako kardiogram (záznam rytmu srdce). A protože se jedná o neregulovanou soustavu typu magnetto, je naaukumulovaná energie pokaždé jiná a proto ani nelze přesně říct jaké nejvyšší napětí při výboji na zapalovacím pólu je. Vzhledem k tomu že kondenzátor u kladívka má dimenzováné napětí uvedené obalu 250V, tak to bude méně naž 250V. No a protože nemma todiš prostředky jak to změřit, tak asi nemáš doma ani osciloskop, tak asi těžko krom prstu ve fajfce, zdejším rozšířeném supertestu zapalování, nezjistíš nic :-D. Ale má rada zní a to bych byl rád kdyby si vzali k srdci všichni zdejší elektroladiči... obecně a v elektronice platí jedna zcela zásadní poučka a to: ,,JAK TO VYPADÁ, TAK TO FUNGUJE,, Tedy máš-li zbastleninu typu drát co místní skládka dala, napojený lustrsvorkama s ulámenejma bakelitovejma chráničkama šroubů, tak v první řadě to zkus udělat tak, aby to ladilo oku a věř že i funkčnost podle toho bude vypadat :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: karol1      IP: uživatel6603    
:-D takže se soustředím na práci ne na prud :-) ne?:-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Ono tamq jdeť rouznejch štouves dqounce bych taq řeekl že tam jdeť sřoudavej prood. Jdeť toutiž o induxní zapalouvanee. Tak a teď si to joudo přelouskej.. odpověď je v tajence ve stylu jak jsi psal ty :-D :-D :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: Válec      E-mail:      IP: uživatel3837    
Zdar Draci...Mám Fichtla a včera bez problénů chytl na nakopávačku na poprvé..dneska jsem došel do garáže a nic....svíčka hází pěknou pravidelnou jiskru,trysky jsou taky čisté jak nové ale prostě to nechytne a nechytne..díky za rady kdyžtak pište na Valec1111@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci nevite jaka kulicka na vypinani spojky je u 487 je to ta 6.35 nebo ta druha nekde mi vypadla a nemuzu ji najit dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Martin487      E-mail:      IP: uživatel7953    
Je tam 5ka
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 23:02
 
<  1501  1502  1503  1504  1505  1506  1507  1508  1509  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 0:08:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu