Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karol1
IP: uživatel6603
 hojec dokončím tu dneska to co jsem tu načal. Po generálce motoru fíka co mi dělal známý jsem dával motor do kostry a vypadl mi jeden drát ze zapalování ten od světelné cívky. já se v tom nevyznám a už mu to nechci dávat z5 na opravu jezdí totiž bezvadně a už sse mi to nechce vytahovat. potřebuju zapojit světla a právě mám jen 1 kabel s elektrikou proto se ptám: když bych zapojil 2 žárovky na ten 1 kabel musím si sehnat žárovky 6V a kolik wattů nebo amper? aby mi to utáhlo díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 20:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na statoru máš napsaný výkon buď 20w nebo 30w takže 15+5 a nebo 25+5
Datum: 01. listopadu 2009 20:10
Jméno: pavel
IP: uživatel7488
 čau hoši poradtě kde seženu tlumiče na simsona
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 20:04
Jméno: fichtlař
IP: uživatel7830
 sezenes je od nekoho kdo ma simsona a prodava ho nadili
Datum: 04. listopadu 2009 20:04
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 nebo na simson forum.
Datum: 01. listopadu 2009 18:57
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na aukru sou tak patery...
Datum: 01. listopadu 2009 18:47
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Cau draci, mám problém ,že mi Fichtl nedrží volnoběh. Šteluju ho šroubem co jde do karburatoru a napínáním plynového lanka, ale otáčky stejně vždycky spadnou, nebo vyletí strašně vysoko... nevíte čím by to mohlo být?Šoupátko mám nové, někdo mi říkal,že by to mohlo být taky ,že netěsní gufero pod zapalováním. Děkuji za každou radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 19:48
Jméno: martin
IP: uživatel11620
 skus spíš vyměnit těsnění pod válcem nejlepe tam dej papirovy nejsip máš malou spodní kompresi
Datum: 28. dubna 2011 19:48
 Šoupě se také mázne slabě olejem.
Datum: 01. listopadu 2009 23:01
Jméno: keny626
IP: uživatel7564
 Čus fichtláku,no skus zkontrolovat píst jestli není ulomenej to se dělává je to tuning ale zas to není až tak moc good žere to víc a nedrží volnoběh..
Datum: 01. listopadu 2009 19:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkontroloval bych všechny těsnění u karburátoru a gufero pod zapalováním a vyčistil bych pořádně karburátor a hlavně volnoběžnou trisku a pak to musí jít...
Datum: 01. listopadu 2009 19:21
 Dneska sme byli u znameho pro jawu 23. hosi mam 2 dotazy: ten prvni je ten jakoze nejde nastartovat na slapnuti ale na roztlaceni.a ten druhy je jestli je neutral mezi 2 a 3 sry je to trapny xD. Jinak sem daval novej píst valec svicku cistili palivovou nadrz cistil karburator.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 19:39
 cus a hazi ti to jiskru ?????? nebo mas blblou svicku a nebo mas blbej predstih a nebo ti dotho nejde benzin koukni se na to a pak dej vedet cus.......
Datum: 16. listopadu 2009 19:39
 diky mo¨c
Datum: 01. listopadu 2009 18:17
 a jo pio. má neutral aj medzi 1. a 2. a aj medzi 2. a 3.
Datum: 01. listopadu 2009 18:16
 bud más velky predstich a za studena to nechce lahko nastartovat,,, bud más sviecku spatnej tepelnej hodnoty...ale predstich treba prestelovat
Datum: 01. listopadu 2009 18:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 http://www.hondamch.cz/old-timer-detail.php?motocykl=1 vskutku zaujímavé pollitre?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 14:41
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Mas recht, nezkoumal se to moc detailne..
Datum: 02. listopadu 2009 14:41
Jméno: standa
IP: uživatel7799
 tak si to prohlidni znova.......pak ti treba prijde divnej ten OHC motor v rámu kejvačky......
Datum: 02. listopadu 2009 11:40
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Stando, nespletl sis to s hurikanem? Tohle je "obycejna" 500OHC...
Datum: 02. listopadu 2009 0:13
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 a ste z toho vyvalený co?? vybornej prototyp z 50 let,ale rozhodlo se,ze na silnici uz se 4t delat nebudou,takze existuje asi jen 5 kusů origo.....delaj podle toho repliky......byla i jednovalcova 350OHC v rámu kejvacky.....2ks.....taky nesla do vyroby......
Datum: 01. listopadu 2009 21:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vypada to hezky  kez bych sehnal i neco takoveho
Datum: 01. listopadu 2009 17:23
 kluci poredte prosimvas mam jawu 21 a ked je horuca vobec nechitne iba na roztlacenie
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 18:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě to dělala i ndukční cívka za studena na poprve za tepla 10 metrů tlačit
Datum: 01. listopadu 2009 18:24
 Pokud ti studená chytá dobře a teplá blbě, máš bohatou směs.
Datum: 01. listopadu 2009 18:15
 zavodni stroje se taky tlaci takze to je jedno
Datum: 01. listopadu 2009 16:43
 cau prosimte hodi se ta stocena klika co mas v nabice na zavody v terenu nebo silnici. Jezdim terenni zavody padesátek. Dik za odpoved. Marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 20:32
Jméno: mechanik
IP: uživatel7810
 delka ojnice nema vliv na zdvih... zalezi na vyoseni hlavniho cepu... tzn.. ze zalezi na kruznici kterou vytvori..
Datum: 02. listopadu 2009 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 Hele ty se mi ne*er do cezetaka,toho si srovnam sám  ......pokud ty jsi ten moc velkej borec z Kladna co dela ostry valce za 3 kila,tak se uklidni ty.....cetl jsem to nekonecny vlákno o 2 stránky dozadu......sesa tu ted neni a mažu za nej.....jsi první adept......cezetak je precejenom stamgast.....ty ne!!
Datum: 01. listopadu 2009 23:19
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 hej ten cezeták mi leze takovym způsobem na nervy že je mi z toho špatně od žaludku..................
Datum: 01. listopadu 2009 23:02
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 jo? od kdy přináší kratší ojnice větší zdvih motoru ty šmudlo a ještě jednou si vezmeš moje jméno do huby, furt mě musíš srát jestli máš nějaký připomínky tak je navrhni ale mě z toho vynech!!!
Datum: 01. listopadu 2009 22:59
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 tak cezetak nam to opet vysvetlil......holt odbornik......tyhle krosky,maj hlavne hrozne malou celkem tezkou kliku,cimz zachovavaji jak moment setrvacnosti,tak maximalni spodni kompresi......
Datum: 01. listopadu 2009 21:52
 petr: jenže krosky a KTM mají mnohem meší zdvih, díky čemuž je krátké ojnice a podštvercový píst což má přínost na otáčky i sílu motoru.
Datum: 01. listopadu 2009 20:48
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 hele jak to říct......obecne je lepsi mit do krosu motor s vetsi setrvacnosti,nez na sprint,kde po rovine tocis maximálku,v krosu precejenom jezdis narocny zatacky,stoupani,prekazky a motor potrebuje mit velkou silu uz odspoda. Dulezitou veci je taky váha zapalování......pokud nekdo pouziva lehkej bezkontakt z pily,tak i pro nej je ta klika moc lehká......zo vim,tak na kros davaj kliky 90mm,maximalne 85mm.......do silnic davaj hodne kliky 85-80mm....nekteri si taky nechavaji delat 80 kliky s váhou kliky 90mm......
Datum: 01. listopadu 2009 18:39
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 jo a když krosky-např KTM točej až 15 000 ot/min, otáčky pomáhají dosáhnout největší síly motoru mam to v encyklopedii ,hlavně u krosek je potřeba se dostat rychle do otáček tak bych řek že mam větší pravdu ale hádat se tu s tebou nebudu- cezetákovi nic nevěřit je to blafálek XD.
Datum: 01. listopadu 2009 18:06
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 hodí se to pro obojí podle mýho má hlavně závislost válec-myslim upravovaný válec
Datum: 01. listopadu 2009 18:01
 ne!tohle je vhodné pro vysoko točivý motor, takže jen na silnici
Datum: 01. listopadu 2009 18:00
 zdar viplatise na mustangu opravit prevodovku nobo rovnou udelat celi motor???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 16:26
Jméno: mustafooo
IP: uživatel4675
 Zdar ,je nakej rozdil ve vykonu ,kdyz dam do mustanga valec z 05 ,ale hlavu necham z mustanga??? A jeste co se stane ,kdyz z airboxu vyndam ty 3 zaslepky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:57
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 taky jsem to delal........karbec z 21,hlava z 21,vejfuk z 21 a jelo to jako krava....
Datum: 01. listopadu 2009 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bude menší výkon a hlavně bude menší spotřeba
Datum: 01. listopadu 2009 18:26
 přesně tak jak říka Js ® udelal sem to na 21 a znát to opravdu je
Datum: 01. listopadu 2009 16:12
 05 má menší přepouštěcí kanály, takže bude menší výkon.
Datum: 01. listopadu 2009 16:10
Jméno: mustafooo
IP: uživatel4675
 Slivo  i bez tech ruk te predjedu
Datum: 01. listopadu 2009 16:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
  .... s tim valcem nevim. (ale určitě ti to výkon nepřidá) A když sloupneš ty nalepky na airboxu,tak tim tam pujde více vzduchu takže bude chudší směs.
Datum: 01. listopadu 2009 16:07
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 utrhne ti to ruce a už si nezajezdíš
Datum: 01. listopadu 2009 16:02
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 19:47
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 názorná ukázka toho,jak mohou být lidi inteligentní
Datum: 01. listopadu 2009 19:47
Jméno: bobacz
IP: uživatel7060
 asi jim došel benzin. Nebo jsou nadrženi....
Datum: 01. listopadu 2009 19:18
 do teď jsem si myslel, že toto se muže dít jen v polepšovně
Datum: 01. listopadu 2009 18:42
Jméno: ¨musta
IP: uživatel6610
 ten na tom červeným s tím klukem sou trošku totok... ale je snema sranda
Datum: 01. listopadu 2009 18:20
 co dodat..prostě blázni
Datum: 01. listopadu 2009 18:16
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 ne nejsou , sou normální ten na tom modrým lítá po vesnici furt
Datum: 01. listopadu 2009 18:12
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 musta: tak se jich zeptej jestli nejsou trošku .....
Datum: 01. listopadu 2009 18:09
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 to sou kluci z nasi vesnice ty znam
Datum: 01. listopadu 2009 18:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tet me tak napadlo kdyby mu u toho modryho fika upadlo sedlo a ty srouby co drzi sedlo by si zarazil do (_._)   xD
Datum: 01. listopadu 2009 17:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to je jeste dobry toto ce predvadi ma fichtl standartne jety na polni ceste...
Datum: 01. listopadu 2009 17:08
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 omg to jsou kokoti. chovaj se jak zvířata, smějou se tomu a ještě se dávaj na youtube....
Datum: 01. listopadu 2009 16:59
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Pravda
Datum: 01. listopadu 2009 16:20
 nejdriv na tom delal taky "jenom" takovihle blbosti a dostalo se az k tomu, ze bral dobrou nadrz kladivem, pak flaxou atd.
Datum: 01. listopadu 2009 16:07
 honzule: ale timhle to vetsiou zacina u kamarada to taky tahle bylo
Datum: 01. listopadu 2009 16:06
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 No ale pořád lepší když na tom skáčou než když ty fichtly likvidujou uplně jako někteří blbečci na youtube
Datum: 01. listopadu 2009 15:57
 mentalne zaostaly decka co nemaj co delat a tak si dokazujou sily tim ze umej skakat na fichtlech  co jinyho na to rict
Datum: 01. listopadu 2009 15:53
 blbečci...
Datum: 01. listopadu 2009 15:35
 cus mam 210 kluci rikaly ze vetsi rozeta do zadu a jede to jak lusk co je na tom pravdy ..babetta,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 14:29
 Ondrash, maš to blbě...správně to je : větší rozeta na zadním kole = větší síla, lepší zátah, ale malá rychlost ....naproti tomu menší rozeta = menší síla, horší kopce, ale na rovince to jede jako drak
Datum: 01. listopadu 2009 14:29
 rozeta na kolo- vacsi=sila...mensi=rychlost
Datum: 01. listopadu 2009 14:15
 ale pockajte mislite rozetu na kolo?
Datum: 01. listopadu 2009 14:14
 vetsi rozeta vetsi rychlost mensi sila - mensi rozeta mensi rychlost vetsi sila
Datum: 01. listopadu 2009 14:11
Jméno: ja
IP: uživatel7790
 ZDAR. uz ste niekdo z vas robil (skusal) tuto upravu??plS PISTE DIKEs!>>>>>>>>>.http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 13:52
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 aho potřeboval bych poradit  mam doma válec ale má uraženou vložku zespoda jak sou 4 vystupky. (na fotce přikládám jaký) tak ty dva zakrouzkovany jsou u moji vložky uraženy.
potřeboval bych vědět k čemu tam jsou? a jestli by to jezdilo i bez tech dvou? nebude se tam pist jakoby příčit? díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 14:43
 jsou to vodítka pro píst, bez nich se ti bude v Dů zasekávat a zničí se
Datum: 01. listopadu 2009 14:43
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 [code]
http://uloz.to/2954820/3k-1.jpg
[/code]
Datum: 01. listopadu 2009 13:45
Jméno: 516
IP: uživatel5336
 hoši mama dotaz kolik by tak dala čiza 125/516 kdyby měla nějaky silniční pneu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 19:05
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 motor z 380 na silnici už není vůbec stavěný, protože to má strašně velký kroutící moment a nwm co by to mělo za smysl upravovat tovární krosky na silniční závody
Datum: 01. listopadu 2009 19:05
Jméno: 516
IP: uživatel5336
 no kdyby se takhle upravila např ta 380 jak řika standa tak by to pěkně frčelo=)
Datum: 01. listopadu 2009 18:57
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 kdyz se tam zmeni sekundarni prevod a vejfuk se preladi na otacky a ne na kroutak tak verim ze 150 pojede......
Datum: 01. listopadu 2009 18:42
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 v te době to nemělo konkurenci
Datum: 01. listopadu 2009 18:33
Jméno: 516
IP: uživatel5336
 hele na tu dobu a ještě když je to český tak je to slušný
Datum: 01. listopadu 2009 18:25
 dnesni japoncici maji pres 30kw  ciza necelejch 20kw
Datum: 01. listopadu 2009 18:15
Jméno: 516
IP: uživatel5336
 jo mě jen zajimalo jestli by to dalo dnešní 2T japončíky
Datum: 01. listopadu 2009 18:07
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 Martin: jo to je pravda že nejsou stavěny na silnici, ale zase na druhou stranu tyhle motory byli používány i v motokarach
Datum: 01. listopadu 2009 17:00
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Myslim,že to těch 130-140 pojede.
No ale jestli chceš jezdit s kroskou po silnici,tak to moc nedoporučuji. (Motory v kroskách nejsou stavěny na silnici)
Datum: 01. listopadu 2009 16:13
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 asi tak jak říka mustang23gt
Datum: 01. listopadu 2009 16:03
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 dobře udělaná s motoplatem na motárdovejch kolech s menší rozetkou pojede takovejch 140
Datum: 01. listopadu 2009 14:28
 kolem 90 ?
Datum: 01. listopadu 2009 14:08
Jméno: 516
IP: uživatel5336
 a kolik vlastně da
Datum: 01. listopadu 2009 13:45
 +2 km/h
Datum: 01. listopadu 2009 13:25
Jméno: Š.M
IP: uživatel5211
 Čus Draci.Mám takovej dotaz.Máte někdo zkušenost z benzínem 100 carrera od OMW.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 22:01
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 uz jsi to skusil?????
Datum: 01. listopadu 2009 22:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na special se znizenou hlavou?Hm.....
Datum: 01. listopadu 2009 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 to mam nejradsi,kdyz nekdo mele blbosti a ví prd.......skuste si nekdy special na snizenou hlavu!!!! dokud to nezacne detonovat,tak to jede jako krava......na special sem jezdil s 8.vybrusem,predstih 1.8 mm,kde kompresni pomer vychazi 10.1:1 a jelo to 80 v serii....s naturalem NE! Ale to je rozdilny motor od motoru,zalezi na serizeni karburatoru a zapalovani!!!! nejde rict jak se to bude chovat! musi se to skusit!
Datum: 01. listopadu 2009 18:47
 denzileck: Co máš proti specialu? Stejně se vyrábí z naturalu 91 přidáním aditiva a jak psal JAWA_ceZetak, bez komprese nemaj oktany smysl.
Datum: 01. listopadu 2009 15:43
 a kdo říká že jezdí na speciál? já sem speciál nikdy nedával. vždy jen natural 95 nebo 98, záleží co bylo
Datum: 01. listopadu 2009 14:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Bez snizeny hlavy k nicemu ale porad lepsi nez special
Datum: 01. listopadu 2009 13:48
 pokud nebude větší komprese tak motor oktany nevyužije.
Datum: 01. listopadu 2009 13:09
Jméno: Jirka
IP: uživatel7552
 Ahoj mam tady takovy dotaz chtel bych Vás poprosit jakou ma cenu kompletní zadní světlo(objimka na zarovku,guma pod kryt...) na jawu 555 v perfektnim stavu a neomlacenou odrazkou.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 15:00
 pokud je fakt pěkný tak 500,- +++
Datum: 01. listopadu 2009 15:00
 zdar draci mam v garazi minibike rozebrany a mam tam zapalovani bezkontaktni myslite ze to jde dat do pincka ? jestli jsou nejhake upravy tak pls napiste dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 13:11
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Zdar Ondraschi.. proč se ptáš, přeci každej ví že všechny zapalka na světě jsou normalizovaný, takže jsou vzájemně naprosto záměnný, ať jsou z lokomotivy, modelářskýho motorku, motorové pily, nebo fichtla... Není třeba nic upravovat, namontuj to tam a jezdi...
Datum: 01. listopadu 2009 13:11
Jméno: karol1
IP: uživatel6603
 zdarec hoši. ze zapalování z fichtla jde napětí 6V a nevíte jakej proud?diq nemma todiš prostředky abych si to mohl změřit
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 19:53
Jméno: karol1
IP: uživatel6603
 diq je dík to sem napsal umyslně. nemma je nemam a to sem neudělal schvalně mam ruku v sádře a tak jsou i překlepy ja si to nezkontroloval a dal sem přidat. jo a todiš je totiž taky překlep
Datum: 01. listopadu 2009 19:53
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
 ked mas 20 w zapalko tak 20 : 6 = 3,3 ampera
Datum: 01. listopadu 2009 19:16
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A ještě mi sem napiš proč jsi napsal slovo ,,diq,, ,,nemma,, a ,,todiš,,. Pořád nerozumím tomu proč je zde tak rozšířené psát v češtině neexistující slova a měnit svůj dotaz v tajenku. Přijde mi to hloupost a můžu ti říct že už jsem několikrát ani dotaz nedočetl jak mě to nasralo a tudíž ani neporadil. Protože když chceš poradit, tak by ti tvůj potenciální informátor měl lehce rozumět. Jo a taky ta čeština.. no moje letitá zkušenost a potvrdí vám to kdokoli kdo má co dočinění s lidmi s písemnou formou (myslím služebně) že když narazím na dopis kterej je napsanej s hrubýma hrubkama, tak je to skoro jistota že se jedná o pěkného primitiva a vím jaké potíže z osobního jednání s ním mohu čekat.. a věř mi platí to téměř bez vyjímky. Vadilo by mi kdyby si o mě někdo myslel že jsem hlupák jen kvůli pár pravopisnejm chybám
Datum: 01. listopadu 2009 13:06
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ne napíšu to bez tajenek... funguje to tak, že jak rotuje magnet kolem zalaovacího pólu, tak se v zapalovacím pólu indukuje náboj tím že se nergie nasytí do jádra zapalovacího pólu. Ta se však indukuje jednou kladná a jednou záporná a to se děje celkem šestkrát za otáčku, bo rotor má tři magnety. Tímpádem se náboj pětkrát vymění a až poslední akumulovaný náboj je energie pro jiskru. Rozpojením kontaktů kladívka se nashromážděná energie vybije přes indukční cívku. Je to celkem dynamický děj, který je nejlépe patrný na obrazovce osciloskopu a tudíž nelze přesně říct jakého napětí je soustva, protože to vypadá jako kardiogram (záznam rytmu srdce). A protože se jedná o neregulovanou soustavu typu magnetto, je naaukumulovaná energie pokaždé jiná a proto ani nelze přesně říct jaké nejvyšší napětí při výboji na zapalovacím pólu je. Vzhledem k tomu že kondenzátor u kladívka má dimenzováné napětí uvedené obalu 250V, tak to bude méně naž 250V. No a protože nemma todiš prostředky jak to změřit, tak asi nemáš doma ani osciloskop, tak asi těžko krom prstu ve fajfce, zdejším rozšířeném supertestu zapalování, nezjistíš nic  . Ale má rada zní a to bych byl rád kdyby si vzali k srdci všichni zdejší elektroladiči... obecně a v elektronice platí jedna zcela zásadní poučka a to: ,,JAK TO VYPADÁ, TAK TO FUNGUJE,, Tedy máš-li zbastleninu typu drát co místní skládka dala, napojený lustrsvorkama s ulámenejma bakelitovejma chráničkama šroubů, tak v první řadě to zkus udělat tak, aby to ladilo oku a věř že i funkčnost podle toho bude vypadat
Datum: 01. listopadu 2009 12:58
Jméno: karol1
IP: uživatel6603
Datum: 01. listopadu 2009 12:46
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
Datum: 01. listopadu 2009 12:40
 Zdar Draci...Mám Fichtla a včera bez problénů chytl na nakopávačku na poprvé..dneska jsem došel do garáže a nic....svíčka hází pěknou pravidelnou jiskru,trysky jsou taky čisté jak nové ale prostě to nechytne a nechytne..díky za rady kdyžtak pište na Valec1111@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 12:09
 cus draci nevite jaka kulicka na vypinani spojky je u 487 je to ta 6.35 nebo ta druha nekde mi vypadla a nemuzu ji najit dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 23:02
 Je tam 5ka
Datum: 16. listopadu 2009 23:02
|



|