Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec hele kámoš si chce objednat tu hvězdicovou ´hlavu jak tady má sesa ale nechce se mu upravovat ložiska já sem mu teda řek at to rači upraví páč to vydrží dýl sou tam větčí tlaky :::.. co myslíte upravili by ste to???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 13:58
 jj tá hlava nezvisi ti kompresny pomer len hladenie
Datum: 31. října 2009 13:58
 No spalovák to má 6 ccm tak není co řešit komprtesní poměr je pořád stejnej 1:9,3
Datum: 31. října 2009 11:02
 no myslim ložiska na klice ..
Datum: 31. října 2009 10:28
 mislis na GO a vymenit loziská?
Datum: 31. října 2009 7:34
 upavovat loziská ??? a vacsi tlaky???
Datum: 31. října 2009 7:33
 a nebo sem mu říkal at si jenom sníží hlacu orig. von s tím stejně nelítá na tratích
Datum: 31. října 2009 6:47
 Ahoj jenco, ty trysky co tady má SESA na krámku do toho karbece pasujou.Zkoušel jsem je a jdou tam na 100%!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 13:55
 pecka  dakujem ti za info.
Datum: 31. října 2009 13:55
 Čau zajímaloby mě kolik jede km/h ten válec když bude upravenej od stejskyho kolik to jede?A jak to táhne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 11:01
 no z 13zub sekundárkem to dá víc jak 80Km/h
Datum: 31. října 2009 11:01
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak se ho zeptej
Datum: 31. října 2009 0:11
Jméno: monster energy
IP: uživatel7751
 cusss tak kdyz mam ten primej fltr 380 a aby mi to neco pomohlo tak mam koupit tu trisku hlavni i vedlejsi tak o ty 2 cisla vetsi aby se to zase nedusilo diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 23:23
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 stačí hlavní. Ale lepší je asi vyskoušet víc trysek. Já bych skusil 72,74,76
Datum: 30. října 2009 23:23
 vedlější trisku neznám. když tak volnoběžnou
Datum: 30. října 2009 23:04
 jenom tu hlavní, já si koupil 72ku..
Datum: 30. října 2009 23:03
 zdarec draci je babetta stella lepší než babetta 207? máte se stellou zkušenosti??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 11:10
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Většina stell má motor z 225 babetty a nemá šlapky,ale klasiku stupačky a nakopávačkou,abych pravdu řek měl jsem možnost svézt se na tom
a zlatá klasická babetta,třeba i 207,je to dost malé,špatně se na tom sedí,a špatná ovladatelnost při větší rychlosti.
Datum: 31. října 2009 11:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Také hlasuji pro 207. V jednoduchosti je krása. Stella je poruchovější a podléhá technickým kontrolám a evidenci.Když má 207
dvanáctkový karburátor a je seřízená, je to paráda.
Datum: 31. října 2009 10:22
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Zdar. Stella je dobra do "terenu" ale ma ovela vyssiu poruchovost ako 207. Ja mam 207 asi 3 roky,odkedy som ju zrenovoval ete som sa jej nemusel dotknut ,sluzi perfekt. Sused ma zrovna stellu trapil ju vzadu vo folii a nosi ju tyzdenne ku mne na opravu a skuvina ze oodchadzaju rychlosti,nestartuje atd. Takze 207 v mojich ociach jednoznacne vyhrava.
S pozdravom:
Tono
Datum: 31. října 2009 9:06
Jméno: Filip
IP: uživatel924
 stella ma dvourychlostni motor, takze je lepsi
Datum: 31. října 2009 8:46
Datum: 30. října 2009 23:05
 stela je to maličké, ne? ale 207 je lepší a hezčí
Datum: 30. října 2009 22:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 motorově to bude asi podobný. Podle mého je ale 207 lepší
Datum: 30. října 2009 22:32
Posl.aktualizace: 31. října 2009 14:33
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 pánové jako návrh to je docela slušný.........ale sem zvedavej na realizaci........proc zrovna sani do kliky alá stejsky?? Kazdej na to akorat nadava a na 3 kvalt to nema pozadovany prubeh ani s petikanalem....hlavně tomu chybi spodni komprese.... to jen malej dovetek......preju hodne stesti......
Datum: 31. října 2009 14:33
 jenco Tvůj nápad se mi též líbí. Ale té kyvce nevěřím. Já jsem se trochu inspiroval Pařezem, ale ty rozměry mi trochu utekly. Nevadí, místo detailů se vrhnu na novou koncepci rámu.
Datum: 31. října 2009 10:21
 napster10 nechcem prepisat tvoj plán ale dám ti moj nápad s tim spolocne http://www.ulozisko.sk/227373/plaaaannnn.JPG hore s cervenou vidis tvoj plán co podla mna a odstatnych by nemalo dobrú stabilitu..... inak ten material co som to doporucoval má hrubku 2mm tak je pevny ale aj lachky
Datum: 31. října 2009 8:52
 aj ja by som chcel niaky taky udelat len nemám do toho prednú vydlu kolesá atd ale mám na to super materiál urcite niekde mozes takyú dostat má rozmeri 100x40mm vypadal by to tak ako by si to vymislel + mal by to ajstabilitu
Datum: 31. října 2009 7:45
 hmmmm... tak v realite urcite nebude vypadat...nemal by to stabilitu a taky krátky central.tlmic tazko egzistovalo... 95% by bolo potrebné inak udelat zadnú kyvku,,,bud dat centralku inak bud udelat dlchsiu vydlu ale stim uz by to nevypadalo tak dobre,,,,,inak tak vypadá to dobre co to je niaky streetfighter?
Datum: 31. října 2009 7:39
 I detaily budou. Myslel jsem si, že ten rám bude zkritizován. Jak by jste to udělali vy? Poraďte.
Datum: 30. října 2009 22:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pekny,uz se teim az to bude i s detailama
Datum: 30. října 2009 22:36
 Čau prosím tě v jakém programu jsi to dělal?? a jak dlouho tin to trvalo?? jo máš to pěkné... prosím tě poštli mi odpověď na tomkeno@seznam.cz
Datum: 30. října 2009 22:26
 cca 5 pracovních dnů
Datum: 30. října 2009 21:48
Jméno: jiří
IP: uživatel7776
 jo je to pěkný, mně se to lýbí..jak dlouho jsi na tom projektu dělal???
Datum: 30. října 2009 21:47
 Myslíte, že ne? Nevím no, Simsony mají ale podobný tvar rámu. Teď přesně nevím, možná plácám blbosti
Datum: 30. října 2009 21:45
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Ten rám nemá šanci. Pod tou nádrží může bejt tlustej jak chce, ale dvě příčky jsou dvě příčky...Leda že by pod nádrží byly dvě příčky čtvercového tvaru pod sebou a uvnitř příček by byla třeba duralová pásovina do kříže, kvůli zlomu
Datum: 30. října 2009 21:43
 Jen doplním, že model není dopracovaný do posledních detailů.
Datum: 30. října 2009 21:42
 hele seso když jsem si objednal ńáký věci nešlo by to poslat dřív jak za tejden dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 20:26
 zdar draci vim ze uz jsem to tu mel ale moc jste se k tomu nevyjadrili tak se zeptam jeste 1 kolik jaky je nejlepsi predstih na pionyra 20 diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 20:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Min je na min tocivej motro,vic na vic,Ja mam 1.8mm
Datum: 30. října 2009 20:58
 nejlepší je takový předstih, na který jede motor nejlíp. a to je u každého stroje jinak
Datum: 30. října 2009 20:39
 Já dávám 1,4 mm a je to spíš míň.
Datum: 30. října 2009 20:30
 ja davam cca 1,5 az 2mm,idealni je nejspis 1,6mm,ale kazdej motor je jiny
Datum: 30. října 2009 19:53
Jméno: petr
IP: uživatel5767
 0.5mm mezi kledívkama před horní ůvratí pístu
Datum: 30. října 2009 19:41
 custe este dotas pro vlastniky 350 typu 640: kdyz se prepne z dalkovejch svetel na potkavacky tak se jenom ztlumi svitivost ty H4, nebo uplne zhasne a sviti jenom ta 2W zarovka ? mam to na 487 (pro rejpaly ne problemy s dobijeim nemam  ) a kdyz dam tlumeny tak mi sviti jenom ta 2W zarovka tak jestli to tak bylo zamysleno normalne, nebo je nekde chyba. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 19:34
 dik me to prislo divny  uprime jezdilo se mi na 2W zarovku potme fakt blbe
Datum: 30. října 2009 19:34
Datum: 30. října 2009 19:34
 este jedna moznost - to vlakno potkavacek je pretrzeny
Datum: 30. října 2009 19:32
 tak tak
Datum: 30. října 2009 19:31
 H4 je myslim dvouvlaknova,ma dalkovy a tlumeny vlakno,obe mivaji stejnej vykon,dalkovy je naprimo,a tlumeny je pod tim zrcatkem aby to neslo naprimo a neoslnovalo,s parkovackou 2w to nema nic spolecnyho
Datum: 30. října 2009 19:31
 2W je obrysovka, normalne se tam dava dovuvlaknova hlavni (ma dve vlakna o stejnym vykonu ale potkavacky jsou pritlumeny), cili gdyz ji prepnes z dalkovejch na potkavaci tak by melo vlakno dalkovejch zhasnout a rozsvitit se vlakno potkavacich...pokud tam mas H4 jen jednovlaknovou (divil bych se ale mozny je secko) tak proste je to nevhodna zarovka co neumi potkavacky  ale vetsinou jsou poskozeny kabely, ukostreny nebo vypadnuty (vetsinou u prepinace) a tak k tomu vlaknu potkavacek nejde stava cili sviti jen obrysovky (a ty sviti vzdy, teda za predpokladu ze mas zaply svetla)...btw u aut to obcas nesepne gdyz je vadny rele nebo gdyz je zarovka moc tepla, to staci jen vychladit...takze projit kabely a odzkouset...
Datum: 30. října 2009 19:31
 Cau Draci,chtel bych se zeptat tech co si koupili tlumice STELA na fika( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2277.html ) jestli ste s nima nemeli naky problemy jako treba s upevnenim nebo jestli kolo pri jizde nedrhne vo ten velkej plech zezdola, proste cokoli.predem dik!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 21:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když porovnáš rozměry, bude ti chybět 95 mm.
Datum: 30. října 2009 21:34
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Čus,stella je babetta,podle mého tyhle tlumiče na fika nenarveš,jestli víš jak vypadá stella,taková malá babetta
s motorem 225.Je to podobné jako Honda monkey.
Datum: 30. října 2009 19:22
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jawa 20 : cau lidi dnes sem prisel do garaze za svoji jawou a nesla mi nakopnout tak sem ji roztlacil a chitla az na 4 roztlaceni pak jela normlane klidne plnej plyn uplne v pohode akorat kdyz sem se otacel nebo na krizovatce kdyz sem zmacknul spojku tak to zase chciplo na neutral to nedrzi vubc co s tim muze byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 19:00
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 9:57
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 na druhou stranu s tím můžeš jezdit po návsi pořád dokolečka a nemusíš ani zatáčet.
Datum: 06. listopadu 2009 9:57
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 totiz ja ten vrsek brejli mam ohlej, ale kdyz jsem ho uplne srovnal tak mi potom nezapadaly ty dirky na masce s dirkama na nosnejch trubkach, takze jsem ten vrsek brejli znovu ohnul. to musi bejt perfektne rovny? jo a ten plech pod matice nemam...jinak diky za snahu Steve
Datum: 01. listopadu 2009 13:07
 normalne to kolo ven a zalomcuj, pak s nosnejma trubkama, sak to poznas gde to dela neplechu, ty vidle se musi hejbat akorat nahoru a dolu a pokud je tam mas novy ty futra a ne moc dobre probrouseny (nemaj jeste dostatecnou vuli a nejsou ani vychozeny) tak jdou aji blbe nahoru a dolu...
Datum: 01. listopadu 2009 12:30
 taky me napadla jeste osa kola...dalsi moznost je ze jsou spatne utahle nosne trubky k blatniku, nebo ten blatnik je prilis "mekky", cili se to v nem krouti...no a ty nosny trubky se v brejlich nahore dotahujou takovejma velkejma matkama, pod ne se dava pojistny plisek ktery se pak naohyba aby se nepovolovaly...jinak bych to hledal v tech brejlich, muzou byt zdeformovane, muze tam byt vule...a taky muzou byt koneckoncu krive nosne trubky nebo kluzaky (po bouracce) a jine...
Datum: 01. listopadu 2009 12:28
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 taky si to myslim, ale to jsem je dobre utahl..
Datum: 31. října 2009 22:22
 jedine spatne utahnuty vidlice v brejlich. to by pak molo vysvetlovat i to blbnuti kola
Datum: 31. října 2009 19:51
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 to ne, kolo je v pohode, ale zjistil jsem ze kdyz otacim riditkama tak se posunujou nosny trubky nahoru a dolu, ikdyz mam vsechno utahnuty...kde je problem...?
Datum: 31. října 2009 19:38
 mozna je to pitomost, ale nemas uzsi osicku, ze by nani kolo litalo ? nebo v haji loziska v kole nic jinyho me nenapada, nebo proste jenom malo utazeny kolo
Datum: 31. října 2009 16:50
 zkontroloval jsem to a vsechny 4 pouzdra jsou v poradku, na svem miste. co to muze byt v tomto pripade?
Datum: 30. října 2009 20:45
 nejhorsi je ze ja jsem vsechny 4 futra pred hodinou vymenil. jsou fungl novy. cim to teda je ze mam kolo nakrivo? horni futro v pravym teleskopu je teda volny jo, posunulo se? A co se da delat aby se uz neposouvalo?
Datum: 30. října 2009 19:31
 presne, horni futra (mezi 14-16 cm od spodu) nejsou vymenneny nebo jsou uplne nahore, to jest mezi pruzinama gde nic nevymenuji, jen tam drou o pruziny a smejou se na ty kluzny trubky co tam dole bez nich bezi...je to hodne casta "zavada" ze originalni (jinak zcela vyborny pokud nejsou sjety) futra po case se uvolni a jezdi si pak v nosny trubce a jak zajedou nahoru tak se dolu blbe dostavaj (pokud sou ale uz hooodne vybehany tak zahnutej drat to vyresi), stahnes je dolu, vymenis, cili ty novy zespod nabouchany zase mosis vyrazit ven abys pak mohl dat novy az nahoru a nebo - stary nejakym zprznenym zbusobem dostanes ven (rozrezes, zdemolujes, znicis ale bez jineho poskozeni vidlic) a ty dolni pak naklepes nahoru misto nich (zas 14-16 cm, na jawa-50.cz je to napsany jak na to, dobrej navod) a dolu pak das dalsi novy...v kazdy vidli sjou 2 futra, dokonce sem videl uz i tri, neni to zas tak neobvykly, sam sem si je tam dal taky a dokonalost...zdar buh
Datum: 30. října 2009 19:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Jednoduchá vec tie púzdravo jednom tlmiči sú dva jedno je v spodnej časti jak sa začína manžetá a druhé je asi v polovici tlmiča pokiaľ si vymenil len tie v spodu tak to nič nerieši musíš úplne vymontovať tlmiče a správne osadiť všetky štyri púzdra je celkom možne že horné púzdra sú niekde kde sú pružiny a nevymedzujú preto to má tak veľkú výchylku
Datum: 30. října 2009 19:10
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdarec hosi, stalo se vam nekdy ze to chciplo z jakehokoliv duvodu, a jak daleko od baraku, a popr. jaka byla pricina, schvalne co se nejvic sere co vyhraje anketu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 15:45
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
Datum: 31. října 2009 15:45
 zdarec to mě na trati tak 4 km od domova se tasekl řetěz a nešlo to vindat tak se ty 4 kiláky to táhnul po smyku dom hoši tohle bych vám nepřál
Datum: 31. října 2009 6:42
 Já tlačil fichtla velkou dálku jen jednou a to díky své blbosti asi 8 km od baráku mi došel benzín... Jinak občas mi taky chcípl, ale to bylo když jsem něco šteloval...
Datum: 30. října 2009 23:35
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Datum: 30. října 2009 19:08
Datum: 30. října 2009 19:04
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Datum: 30. října 2009 19:03
 dobre,koncime debatu,stim ze auto je lepsi
Datum: 30. října 2009 18:56
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Datum: 30. října 2009 18:51
Datum: 30. října 2009 18:46
Jméno: misak
IP: uživatel6311
  cus hosi ... to sem jel jedbnou po poli tak 2 kilaky od baraku ... chtel sem podradit a najednou chrr brmm dmdm ... mi to chciplo a doma sem zjizstil ze se mi hejbnul predstih  tak zatim cus
Datum: 30. října 2009 18:40
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Prosimte dyt na tvoji cizu se uz jen praši  ted mas auto ne.
Datum: 30. října 2009 18:37
Datum: 30. října 2009 18:34
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 njn kolecko ale oni tady mluvi asi o fichtlech a ne o čize.čiza je spolehliva.
Datum: 30. října 2009 18:30
 to je zajimavy ze ja nedojel za celez zivot jenom jednou,a to kdyz mi vyletela pojistka pistniho cepu a jak se bloklo zadni kolo tak sem to elegantne poslal do pangejtu  ,to sem musel domu na kare za autem,jinak nikdy nic
Datum: 30. října 2009 18:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 po 10 km odesel kondik  jeste ze jsem jel s kamosem a v batuzku pro preziti jsem mel provaz
Datum: 30. října 2009 18:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 15 minut jizdy v 40 km rychlosti....Pote skok a chcip...sojily sem mi dratky ve spinaci do zkratu...mel sem sebou batuzek se vsim vsude...chtel sem to i rozpulit...pak sem rozdelal ten spinac ok spravil a stejne to neslo...Po 2 hodinach tlaceni oranici jsem zjistil ze mam rozpojenou fajkfu...Kdyby byla poruce kladivo tak by byl uz na kusy...
Datum: 30. října 2009 18:17
 zdar draci. Bude hodně vadit, když dám do fíka píst, kterej má ulomenou jednu tu nožičku? Protože chvátám a zrovna nemám na novej píst. Bude to dělat bordel? Jako vibrace a tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 18:28
 ale jak říká dave pojede to ale jak...
Datum: 30. října 2009 18:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 30. října 2009 18:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Mel jsem ve fichtlu pist s s ulommenou casti a jezdilo to porat akorat ze mi to nezaviralo
saci kanal tak to tam porat teklo a strikal beznin z karburatoru ale jelo to porat!
Datum: 30. října 2009 18:22
 záleží na jaké straně a kolik
Datum: 30. října 2009 18:22
Jméno: Vitek
IP: uživatel1466
 Myslim si, ze urcite, protoze se nebude uzavirat vyfukovej kanal.....
Datum: 30. října 2009 17:53
Posl.aktualizace: 31. října 2009 0:07
Jméno: standa
IP: uživatel7774
 jen bych upozornil,ze vsechny dily jsou strikane!!! sedlo jsem nevyresil,proste sem tam nabouchal a nacvakal tyhle spony a samo o sobe to drzi,ale kdyz si na to sednu,tak střílí ven.....koupim klasicky spony!! pro Steve......skoda to je,ale ja zse nejsem tak psycho abych to rozstrelil.......rano motor zařve......
Datum: 31. října 2009 0:07
 já sem ji natíral štětkou
Datum: 30. října 2009 19:33
 panove, musim smeknout, paradni...jen bych na standu mel otazku - neni to na zavody skoda? nebo po budes mit jen pro "bezny" pouziti? a jeste jednu - jak si vyresil ty spony? lezi me to taky na srdci pac stary sem vyhodil a jiny poradny reseni me jeste nenapadlo (co bych taky od sebe cekal  )...
Datum: 30. října 2009 18:50
 Oba stroje standův i caue20 vypadají dobře ..cím jste tu kostru natírali.
Datum: 30. října 2009 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel7774
 akorat ja mam bílou kremovou(6003CSN) a zlutou mam tmavsi(6401CSN).......ano,nechal jsem se inspirovat Cauem a policejni Jawou 350/634.....ale pozdeji jsem se dozvedel,ze tento odstin zlute patri mezi originální...... me se ta barevna kombinace moc líbí......doufam ze i vám.....ted mi stojí práce na kuličkách do krku!!! By se clovek z toho pos*al......a SESO ty sedlovy spony,co dodavas k origo potahu sedla sou totálne na hov*o! Pokud za ne nemuzes ty,skus na to upozornit vyrobce,ci dodavatele....je to jak máslo......
Datum: 30. října 2009 17:53
Datum: 30. října 2009 17:47
 Zatim to stavim jako seriovku,az to slozim a zajedu,tak na to zacnu prat veci jako je vejirova palice,bezkontakt,dell orto,vejfuk.......
Datum: 30. října 2009 17:38
 Zdravim ...pls pomoc dneska jsem jezdil najel sem si v klidu asi tak 5 km nehonil sem to proste v klidku a kdyz sem se vracel tak jsem jel na 1 a proste to zniceho nic zdechlo . rozjel sem to ale jelo to jen chvilu toz sem sa podival na trysky a estli vubec tece benzin a na na svicku ale nicim tim to nebylo proste to jede ale za 10 sekudn to zdechne nevim vubec cim to moze byt pls poradte chcu si jeste pre zimou zajezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 18:10
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Podivej se na trykovy kanalky mohl si mit svinstvo v nadrzi drobny ze by i filtrem proslo
Datum: 30. října 2009 18:10
Jméno: jawaman150
IP: uživatel4167
 ja to v klidu nakopnu rozjedu to v klidecku zadne honeni plny proste v poho ale to proste skonci ...podarilo se mne to udrzet tak pul minuty pak sem to skusil rozjed abych dal dvojku ta okamzite zdechla ...zadnu trysku nebo necim takovym to neni fakt nevim
Datum: 30. října 2009 18:08
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pred zimou to je nejhorsi  Kdyzs tam daval tu jednicku hnal si to na ni dlouho?Zkus to v tech 9 vterinach co nejvic rozjed a a zkus jestli to chipne i kdyz je to roztoceny...Jde to na naslapnuti nebo musis roztlacovat???
Datum: 30. října 2009 17:32
 caw SESO vim, ze ted sis dost maknul u novinek, ale precijenom nebyl by k mani novej valec na čz 175/487 ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 21:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nový válec seženeš , ale cena 2149 kč.
Datum: 30. října 2009 21:08
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Jsou plně zaměnitelný.. vím z vlastní zkušenosti..
Datum: 30. října 2009 20:39
 jo jinak 477 a 487 maj stejny valce ? vrtani a zdvih by sedely (alespon co ma SESA na strankach), ale nemaj jiny casovani nebo neco jinyho ?
Datum: 30. října 2009 18:48
 kolecko: unas mi nabizel v JAWA shopu za 1000 novej, ale uz je to dlouho a kdyz sem se na nej ptal ted tak mi nabizel jnom kulaty valce a hranatou 125. jinak to to ses z docela levnyho kraje  500 za vybrus. unas stoji 900. jinak ty by si nejakej zbytecnej nemel  ?
Datum: 30. října 2009 18:35
 hele to se nevyplati covece,valcu na 487 je spousta,staci nakej za 200kc koupit,za 500 ho nechat vybrousit,a mas jako novej,cena noveho by byla podle meho nazoru pomerne vysoka
Datum: 30. října 2009 17:47
Jméno: FAILIP
IP: uživatel7544
 zdar chtel bych se zeptat jestli bych mohl na zapalovani z 05 jak ma jenom jeden vyvod na svetlo a nejsou tam zvlast civky tak jestli bych mohl pouzit diody na usmerneni 60voltu 5amper sou to ty schotky nebo co dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 14:37
Jméno: FAILIP
IP: uživatel7544
 CHONG : ja vim ja to mam do krosu a zadni svetlo nemam ale chtel sem tam dat predni diodovy neres jaky ale me jen zajimalo jestli to tam muzu dat protoze bez usmernovace to schori ja vim ze to treba nebude svitit ale chtel sem to skusit tak kdyztak napis jestli mi tam neco neshori kdyz to tam dam.dik za odpoved
Datum: 02. listopadu 2009 14:37
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No a co tím získáš? Výkon světelného okruhu je 20W. Takže v originále máš vepředu 15W a vzadu 5W. Když dozadu vrazíš LED světlo tak cca těch 5W uštříš, takže přibližně máš k dispozici 20W pro předek, ale 20W žárovka se v Ba20d patici nevyrábí... takže když tam vrazíš 15W tak ti bude hořet a když tam dáš 25W tak nebude pořádně svítit, protože jí těch 20W nebude stačit... Takže z mého pohledu nekomplexní úprava na nic.
Datum: 31. října 2009 20:05
Jméno: FAILIP
IP: uživatel7544
 potrebuju to usmernit abych tam mohl dat diodovy zadni svetlo
Datum: 31. října 2009 9:53
 k čemu ti to bude?
Datum: 30. října 2009 16:26
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jawa 20 : cau lidi dnes sem prisel do garaze za svoji jawou a nesla mi nakopnout tak sem ji roztlacil a chitla az na 4 roztlaceni pak jela normlane klidne plnej plyn uplne v pohode akorat kdyz sem se otacel nebo na krizovatce kdyz sem zmacknul spojku tak to zase chciplo na neutral to nedrzi vubc co s tim muze byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 15:12
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Čau draci! Mám takovej problém konečně jsem doskládal svoje žihadlo typ 21  a blbne mi volnoběh někdy ho s plynem udržím pěkně,ale někdy mi úplně vyletí otáčky... šoupátko mám nové nevíte čím by to mohlo být? pořád štěluju a šteluju,ale volnoběh to stejně neudrží...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 21:01
 no môže byť že máš slabú pružinu na šupatku a preto ti ostane vysieť vo vysokých otáčkách
Datum: 30. října 2009 21:01
 no môže byť že máš slabú pružinu na šupatku a preto ti ostane vysieť vo vysokých otáčkách
Datum: 30. října 2009 20:50
|



|