Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karol1
IP: uživatel6603
 zdarec hoši. ze zapalování z fichtla jde napětí 6V a nevíte jakej proud?diq nemma todiš prostředky abych si to mohl změřit
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 19:53
Jméno: karol1
IP: uživatel6603
 diq je dík to sem napsal umyslně. nemma je nemam a to sem neudělal schvalně mam ruku v sádře a tak jsou i překlepy ja si to nezkontroloval a dal sem přidat. jo a todiš je totiž taky překlep
Datum: 01. listopadu 2009 19:53
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
 ked mas 20 w zapalko tak 20 : 6 = 3,3 ampera
Datum: 01. listopadu 2009 19:16
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A ještě mi sem napiš proč jsi napsal slovo ,,diq,, ,,nemma,, a ,,todiš,,. Pořád nerozumím tomu proč je zde tak rozšířené psát v češtině neexistující slova a měnit svůj dotaz v tajenku. Přijde mi to hloupost a můžu ti říct že už jsem několikrát ani dotaz nedočetl jak mě to nasralo a tudíž ani neporadil. Protože když chceš poradit, tak by ti tvůj potenciální informátor měl lehce rozumět. Jo a taky ta čeština.. no moje letitá zkušenost a potvrdí vám to kdokoli kdo má co dočinění s lidmi s písemnou formou (myslím služebně) že když narazím na dopis kterej je napsanej s hrubýma hrubkama, tak je to skoro jistota že se jedná o pěkného primitiva a vím jaké potíže z osobního jednání s ním mohu čekat.. a věř mi platí to téměř bez vyjímky. Vadilo by mi kdyby si o mě někdo myslel že jsem hlupák jen kvůli pár pravopisnejm chybám
Datum: 01. listopadu 2009 13:06
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ne napíšu to bez tajenek... funguje to tak, že jak rotuje magnet kolem zalaovacího pólu, tak se v zapalovacím pólu indukuje náboj tím že se nergie nasytí do jádra zapalovacího pólu. Ta se však indukuje jednou kladná a jednou záporná a to se děje celkem šestkrát za otáčku, bo rotor má tři magnety. Tímpádem se náboj pětkrát vymění a až poslední akumulovaný náboj je energie pro jiskru. Rozpojením kontaktů kladívka se nashromážděná energie vybije přes indukční cívku. Je to celkem dynamický děj, který je nejlépe patrný na obrazovce osciloskopu a tudíž nelze přesně říct jakého napětí je soustva, protože to vypadá jako kardiogram (záznam rytmu srdce). A protože se jedná o neregulovanou soustavu typu magnetto, je naaukumulovaná energie pokaždé jiná a proto ani nelze přesně říct jaké nejvyšší napětí při výboji na zapalovacím pólu je. Vzhledem k tomu že kondenzátor u kladívka má dimenzováné napětí uvedené obalu 250V, tak to bude méně naž 250V. No a protože nemma todiš prostředky jak to změřit, tak asi nemáš doma ani osciloskop, tak asi těžko krom prstu ve fajfce, zdejším rozšířeném supertestu zapalování, nezjistíš nic  . Ale má rada zní a to bych byl rád kdyby si vzali k srdci všichni zdejší elektroladiči... obecně a v elektronice platí jedna zcela zásadní poučka a to: ,,JAK TO VYPADÁ, TAK TO FUNGUJE,, Tedy máš-li zbastleninu typu drát co místní skládka dala, napojený lustrsvorkama s ulámenejma bakelitovejma chráničkama šroubů, tak v první řadě to zkus udělat tak, aby to ladilo oku a věř že i funkčnost podle toho bude vypadat
Datum: 01. listopadu 2009 12:58
Jméno: karol1
IP: uživatel6603
Datum: 01. listopadu 2009 12:46
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
Datum: 01. listopadu 2009 12:40
 Zdar Draci...Mám Fichtla a včera bez problénů chytl na nakopávačku na poprvé..dneska jsem došel do garáže a nic....svíčka hází pěknou pravidelnou jiskru,trysky jsou taky čisté jak nové ale prostě to nechytne a nechytne..díky za rady kdyžtak pište na Valec1111@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 12:09
 cus draci nevite jaka kulicka na vypinani spojky je u 487 je to ta 6.35 nebo ta druha nekde mi vypadla a nemuzu ji najit dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 23:02
 Je tam 5ka
Datum: 16. listopadu 2009 23:02
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Cau draci, mám problém ,že mi Fichtl nedrží volnoběh. Šteluju ho šroubem co jde do karburatoru a napínáním plynového lanka, ale otáčky stejně vždycky spadnou, nebo vyletí strašně vysoko... nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za každou radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 15:06
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Nepomohlo, ptze to ma kolisave otacky...
Datum: 01. listopadu 2009 15:06
 skus povolit ten šroubek u víčka na plynový lanko když to máš hodně dotáhlý tak to pak takhle skáče dělalo mě to u fichtla i u čz a pak napiš jestli to to pomohlo
Datum: 01. listopadu 2009 14:32
 no mel sem kdysi ten samy problem kamos dotahl fichtla a furt volnobeh lital namelo to vubec pravidelny beh no zs 1. to muže byt gufero pod zapalkem a potem ten karbec ja sem vyřešil tak ze sem tam dal na zkoušku z mojeho fichtla a bezelo to normalne tak skus jiny karbec a potem třeba to gufero
Datum: 01. listopadu 2009 12:26
 NEmáš zanesenou volnoběžnou trysku?
Datum: 01. listopadu 2009 12:09
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 šoupátko mám nové...!
Datum: 01. listopadu 2009 11:52
 Kup si nové šoupe.Nejspíš už bude vyběhané.
Datum: 01. listopadu 2009 11:41
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Ahoj, mám na vás ještě jeden dotaz a to ohledně pařízka 550, kolik si myslíte, že má tak cenu 550 v úplně netknutým origo světlě zeleným laku? Jeden kámoš ho našel u dědy ve sklepě za regálem. Teď jsem se tam byl podívat a je vážně jak nová, až to ani není možný bez škrábance, super chromy.. motor se točí - a údajně byla projetá jen párkrát od novoty. kolik myslíte, že mu mám tak nabídnout? Jako do motorek dělám, ale tady si netroufám ani hádat, pač na netu jsem takovýho pařeza v tomhle stavu ještě na prodej neviděl..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:18
Jméno: Growe
IP: uživatel5299
 Ale až to budeš mít doma tak určitě sem hoď fotky, velice rád bych se na to podíval, já osobně doma mám jawu 550, ale teda ne v originále ale po renovaci, a velice rád bych viděl originál v tomto stavu jak popisuješ
Datum: 01. listopadu 2009 21:18
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Nemaj doma internet, tak prosto asi i ta cena.. ale jako s těma ráfkama musím nesouhlasit.. středy jsou stříbrný, ale ráfky jsou v chromu, štítek je v angličtině!!! Vůbec nevím, proč by mi někdo z nich v něčem takovym lhal, kdyby bylo něco měněno a ten pán je první majitel, takže jsem si stoprocentně jistej, že je to origo..
Datum: 01. listopadu 2009 21:03
Jméno: Growe
IP: uživatel5299
 No tak podle toho co tady píšeš je ten tvůj kámo asi dost velkej debil, (sorry za ten výraz, ale nic jinýho mně zrovna nenapadlo) když to nechá takhle za pakatel!! No ale jestli je fakt tak hezkej a je to originál tak bych chtěl docela dost vidět fotky protože kola v chromu u pařezů nebyly!
Datum: 01. listopadu 2009 20:53
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Hele sorry.. já vážně nejsem překupník. Já tyhle motorky uplně zbožňuju a ikdybys mi dal 50, tak tenhle se už z domu nehne - troufám si říct, že takovej druhej už v republice není!  Ani péráka jsem nedal a to že mi chlápek na srazu dával co proto (mám policejního péráka r.v.1948, černej lak s šedým lemováním uprostřed blatníků - v tomto laku vyrobeno asi 15Ks na zakázku a zrovna toho jednoho z nich mám já, mimochodem najeto 8300Km, neboť ve službě toho moc neodsloužil a pak ho koupil strejda!  A to, co se mi dnes podařilo se asi už nikdy nezopakuje. Zejtra si ho na sebe zajdu přepsat, pač z pána vypadlo, že to má i doklady, takže masakr, pojistku platil, takže to není problém.. jinak fotku sem výhledově hodím, ale nebude to hned, pže sem zjistil, že mi nejde čtečka paměťovek.  Jinak tady sem našel podobnýho - ten světle zelenej.. http://www.jawa-50.cz/galerie/original/jawa-550-parez.html.., ale ten můj má kola v chromu.. prostě jak novej.. Prostě druhý Vánoce no..
Datum: 01. listopadu 2009 19:53
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ludo koupim ho od tebe jestli rikas ze je v takovem stavu nabizim 20 -25t.kc  pokud mas zajem ozvy se na icq 305 034 138
Datum: 01. listopadu 2009 18:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tak kratulace aspon fotku nejakou aby sme mohly zavidet
Datum: 01. listopadu 2009 17:18
 Udělals dobrou věc,za takovou cenu je to skoro zadarmo !
Datum: 01. listopadu 2009 12:46
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Tak mi volal kámoš, že se o tom s dědou bavil a prej když jim dám tak 5 tisíc, tak si ho můžu hned odvíst, takže jedu pro něj, pač za to se taj na netu prodávaj ty největší šroty mi přijde..
Datum: 01. listopadu 2009 12:33
 *bral
Datum: 01. listopadu 2009 12:16
 Souhlasím s Dave's,tky bych ju pral hned na místě,záleží kolik mu chceš za ni dát
Datum: 01. listopadu 2009 12:15
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Ja bych to neprodaval jestly je to tak jak rikas... a nebo ho prekecej a ber ho ty
Datum: 01. listopadu 2009 12:08
 Tak já to nemám na kšeft a fotky zatím nemám, já ty motorky sbírám pokud jsou zachovalý, ale tohle mi uplně vyrazilo dech. jsem takovej origo stav ještě snad nikde neviděl..
Datum: 01. listopadu 2009 11:54
 Jesty je fakt pěknej,tak za něj dostanej urč víc jak 15 000,- !! Poslal bys mi foto na icko 372742837.Díky
Datum: 01. listopadu 2009 11:42
Jméno: jiří
IP: uživatel7776
 zdar,zkus to dát na AUKRO jestli jsi tam zaregistrovávaný...a uvidíž sám za kolik ho vydražíš
Datum: 01. listopadu 2009 11:30
Jméno: Pn
IP: uživatel5566
 zdar draci,hele co si myslíte o Yamaha YZF-R125???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 18:52
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 a já ale myslel ze je to 2T  .....mozna se pletu......mozna si pletu oznaceni  ale vim ze se delaj maly R1 pro 16 lety kluky.....asi neco jako maly CBR.....to taky jede hezky......
Datum: 01. listopadu 2009 18:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pekna ale draha...ja bych spis bral aprilii rs 125
Datum: 01. listopadu 2009 12:42
Jméno: Pn
IP: uživatel5566
 vypada i dobře jako dospěla motorka
Datum: 01. listopadu 2009 12:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mno .. nej 125 to neni ale ve 4t urcite jo  ma ji kamarad 130 to jede a je to strikacka
Datum: 01. listopadu 2009 12:11
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 nejlepší ze 4t. a vzhledem hodně podobná svím velkým sestrám r6 a r1
Datum: 01. listopadu 2009 11:50
Jméno: Steew
IP: uživatel7116
 ...že je to nej 125ka
Datum: 01. listopadu 2009 11:07
 tak všechny co znám tak říkaj že super 4T motka
Datum: 01. listopadu 2009 11:04
 Zdarec,potřeboval bych poradit jak mám na Stadiona dát ty new lanky
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1524.html
Konkrétně de o: dekompresor,spojku a řazení.Na konci lanka je jen holé lanko bez válečku,pls poraďte jak to na staďáka přidělat.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 19:27
 No já jsem Horst a wim vše!No to te jednoduchý kup si orbit a ževejkej žvejkej a pak to tam přilep takdy jsem měl péráka a takdy jsem tam nelěl lanka ale provázky a jelo to sice to někdy samo od sebe spadlo do hoven ale to se stává...No a můj tata z JZD ten skoušel drift a vyklopila se mu vlečka se sračkama na cestu a já jsem zrovna jel na tom péráku a věl jsem do nic a smrěl jsem ještě 1rok a motor už nikdy nejel....Pišt!!!!
Datum: 01. listopadu 2009 19:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves dneska jsem na burze koupil píst na pařízka a když jsem ho očistil tak jsem si všiml že je na něm zezhora taková dírka ale není zkrz ..nejdřív jsem si myslel že je to propálené od svíčky ale je to zase pravidelný..prostě to vypadá jak kdyby někdo vzal 2mm vrták a vyvrtal tam dírku ale není nazkrz nevíte jestli je to tak správně nebo jestli se do toho pustil nějakej kutil??ještě je na tom pístu vyražená 3 a když jsem ho měřil tak měl 38,50 takže 2 výbrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 13:17
 tak tak,je to od hrotu konika na soustruhu,to kdyz tam delaly presnej prumer a drazky na krouzky
Datum: 01. listopadu 2009 13:17
 je to díra na opěrný hrot v soustruhu
Datum: 01. listopadu 2009 11:36
 tkovou malou dírku sem na pístu měl tky,ae co to má za význam to nwm
Datum: 01. listopadu 2009 10:52
 Cus nevi nekdo nak zvysit vykon nakejma vychytavkama na babete
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:51
 na 1 rychlostní jsem mezi valec a koleno dal na každý šteft 6 matku a baba jela 55.takže jsem vrch asi našel?
Datum: 01. listopadu 2009 21:51
Jméno: baba207
IP: uživatel6804
 dik za rady mam babu 210 karburator dell orto koleno vyfuku skraceny a jede 55.
Datum: 01. listopadu 2009 21:29
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vydnej konecnej tlumic vyfuku kamarad to tak ma s tlumicem 45 bez tlumice 50 kdys je dobrej vzduch tak 55 paklize
mas 207( jedorychlostni) tak si but hrabni do motoru jako kanaly atd nebo si vyrob vyfuk podle vypoctu a jestly nemas
prachy uprav stavajici vyfuk tim ze jak se koleno a vyfuk spojuji tak koleno zkratis tak aby cca o 3 cm tak aby si mel 2 cm svodu
zalezly ve vyfuku a pak jeste rozvna dekarbonizuj ... a uvidis jak to poleti
Datum: 01. listopadu 2009 17:32
 povolíš výfuk a stratíš vrch. postule to jsou rady jak od malého děcka
Datum: 01. listopadu 2009 12:27
 povol výfuk u válce
Datum: 01. listopadu 2009 11:39
Datum: 01. listopadu 2009 10:56
 Videl som niektory mali na 207kach karburatory s pioniera 555. sam mam babettu 207 a chcem nejako zvisit vykon.
Datum: 01. listopadu 2009 10:48
 záleží jaký typ babety, a uvědom si že to nebude jet tak.
Datum: 01. listopadu 2009 10:46
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Cau draci, mám problém ,že mi Fichtl nedrží volnoběh. Šteluju ho šroubem co jde do karburatoru a napínáním plynového lanka, ale otáčky stejně vždycky spadnou, nebo vyletí strašně vysoko...  nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za každou radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 10:12
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar borci nevite jak je to stou novou vyhlaskou na motorky ja sem to totiz neslisel celi tak jestli o tom vy nekdo vic
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 20:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no mam za to ze se zrusili jen zarovky jinak vse stejne
Datum: 01. listopadu 2009 20:16
 Cuz,když sem dal na dachla new píst,musím ho nějak zajíždět ? Bo můžu normál jezdit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 12:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 01. listopadu 2009 12:17
 chci jezdit StuntRiding,tak na zajíždění nemám čas
Datum: 01. listopadu 2009 9:39
 hele tak to ti nereknu jak menim pist tak stim beru jako samozrejmost i krouzky s timhle zkusenodt nemam takze ti neporadim
Datum: 01. listopadu 2009 9:33
 kroužky sem new nedával...jen sem vyměnil píst,prtože ten předešlý byl na pi*u
Datum: 01. listopadu 2009 9:20
 jestli mas novej pist a stim samozrejme i krouzky tak jo musi si ty krouzky sednout a udelat vuli
Datum: 01. listopadu 2009 9:09
 čus, víte někdo jaký je valivý poloměr pneumatik na pionýrovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 16:05
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Kazda pneumatika bude mit necekane jiny, je velky rozdil mezi starou barumkou a treba novym silnicnim Heidenauem, drapak bude mit taky jiny... Spis hledej na strankach vyrobce gum, treba to tam bude.
Datum: 01. listopadu 2009 16:05
 to je veličina, kterou potřebuješ pro výpočet valivého odporu, ale jinak je to normální poloměr
Datum: 01. listopadu 2009 13:22
 Co je to za veličina ,,valivý poloměr,,??
Datum: 01. listopadu 2009 12:06
 cau mam takovej problem, mam nakou volnou vidlici (jawa21)... kdyz drzim kolo mezi nohama a zahejbu riditkama tak se to krouti.... pri jizde to vubec nevadi, ale jsem z toho docela nervozni. co se s tim da delat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 16:52
 takze silonovy pouzdra dik
Datum: 01. listopadu 2009 16:52
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7789
 Mě pomohlo, když sem dal do řízení nový kuličky a pořádně dotáhl.
Datum: 01. listopadu 2009 12:29
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7789
 Mě pomohlo, když sem dal do řízení nový kuličky a pořádně dotáhl.
Datum: 01. listopadu 2009 12:29
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
 mne pomohlo poriadne zatiahnut osku kolesa
Datum: 01. listopadu 2009 9:05
 přesně tak jak řká kolecko, vyměň pouzdra. Já to teďka zrovna provadim u svýho fíka. Kdybys nahodou nevěděl jak na to, zkus si přečíst tenhle článek
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
Datum: 31. října 2009 23:47
 a to pomuze? co to je vubec zac? ve vidlicich jsem se jeste nehrabal
Datum: 31. října 2009 23:43
 vymenit silonovy pouzdra ve vidlicich...
Datum: 31. října 2009 23:39
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 22:03
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ale do obouch civek de energie když dam ten modrej dara na masku tak to jiskry a le jak dam ten modrej brat na žarovku tak nesvity žarovka je tam nova
Datum: 01. listopadu 2009 22:03
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ale do obouch civek de energie když dam ten modrej dara na masku tak to jiskry a le jak dam ten modrej brat na žarovku tak nesvity žarovka je tam nova
Datum: 01. listopadu 2009 21:47
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ale do obouch civek de energie když dam ten modrej dara na masku tak to jiskry a le jak dam ten modrej brat na žarovku tak nesvity žarovka je tam nova
Datum: 01. listopadu 2009 21:16
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ale do obouch civek de energie když dam ten modrej dara na masku tak to jiskry a le jak dam ten modrej brat na žarovku tak nesvity žarovka je tam nova
Datum: 01. listopadu 2009 21:16
 ty propojené cívky má 30Watove zapalování.oddělené má 25W.
Datum: 01. listopadu 2009 12:03
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ja mam jawu 21 žajovka mě normalne na trafu jede to jede aji na tu zadni ktera mam 6v 5w a sity to hodně ale newim proč to na tu predni nehce sityt
Datum: 31. října 2009 23:20
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ja mam jawu 21 žajovka mě normalne na trafu jede to jede aji na tu zadni ktera mam 6v 5w a sity to hodně ale newim proč to na tu predni nehce sityt
Datum: 31. října 2009 23:19
 čau, tohle zapojení měl ten nejnovější mustang z roku 80-83, já mam mustangy 2 z roku 80 a 81 a na obou svítěj světla, to
mužou být špatné cívky nebo prasklá žárovka
Datum: 31. října 2009 23:14
 máte někdo skušenosti s jawou 550 pařezrok 1957 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 18:58
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 mam to doma......klakson to nemelo,takze byl asi nekde v prsou.....ja tam dal chromovanej klakson z 555....a je to krásný
Datum: 01. listopadu 2009 18:58
 http://www.jawa-50.cz/galerie/original/jawa-550-parez.html určitě ho vem jestli je za dobrou cenu......
Datum: 01. listopadu 2009 10:31
 čau, poslal bys mi nějaké foto, já ho mám možnost koupit, tak se chci nechat inspirovat, dík
Datum: 01. listopadu 2009 9:17
 mohl bys mi poradit ? jaký a kde tam má být klaxon a jak to je s těma baterkama v podsedle....? mohl bys mě poslat pár fotek ?
Datum: 31. října 2009 23:06
Jméno: zer0
IP: uživatel7787
 Mam ju nema to chybu super vozenie
Datum: 31. října 2009 23:02
Jméno: Michal
IP: uživatel1089
 Je možný že u simsona když je neutrál tak svíčka hazí jiskru a když tam dám rychlost nehází?? nevíte čím by to mohlo být???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 9:15
Jméno: Michal
IP: uživatel1089
 mám sundanej motor
Datum: 01. listopadu 2009 9:15
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 prosimtě jak zkoušíš jiskru se zařazeným kvatlem
Datum: 31. října 2009 23:28
Posl.aktualizace: 31. října 2009 23:04
 kdo říká že nepasuje?
Datum: 31. října 2009 23:04
 pasujeeeee
Datum: 31. října 2009 22:27
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau hoši potřebuju radu kamoš ma mustanga a nechce to jet jiskru to hazi benal teče,vyčistime dycky svičku a chvilenku to jede a pak to zdechne a nejede a svička je pak mokra
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 12:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 svicka je od sazi? ja co bych udelal ze bych vymenil benzin (kdo vi jak je tam dlouho) a spravne
namichal pomer paklize by byla svicka od sazi vyicistil vejfuk a spalovaci prostor nebo jen stridat svicky
Datum: 01. listopadu 2009 12:22
 kondík, indučka, malá hladina v karbecu...vyskoušej
Datum: 01. listopadu 2009 10:09
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 jede to perfektně ,když to jede což je takovych 5 sekund
Datum: 01. listopadu 2009 7:47
Jméno: ja
IP: uživatel186
 udelej mu vybrus a pude jak drak
Datum: 31. října 2009 23:13
Jméno: baba 207
IP: uživatel6804
 zdar nevite naky stranky kde prodavaj naky tuning dili do motoru na babettu 210 valec karbec atd. cus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 21:43
|



|