Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: NoFear
IP: uživatel2987
 Zdarec, chtěl sem se zeptat jak nejdnodušejc sundat ložiska která zůstala na klice??? předem dikas moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 7:44
 varianta 3: ja to delam tak ze vezmu sadu majzliku,klikovku polozim tak aby byla cepem na stole a setrvakama a zbytkem precnivala za hranu stolu(pomocnik podrzi kliku aby nespadla),potom dam mezi setrvak a lozisko majzlik a klepu az odleze,musis pouzivat postupne sirsi majzliky,a hlavne nesmis klepat tak moc aby se majzlik dostal na cep,takhle sem bez poskozeni klikovky vzdycky sundal vsechny loziska,jinak taky nekdy pouziju variantu 2: akorat kdyz mi tam zbyde samotny vnitrni krouzek,tak do do drahy pro kulicky dam trojramenny stahovak,pomocnik podrzi celisti stahovaku u sebe aby nevyskocily z drazky po kulickach a stahuju,taky to funguje
Datum: 13. října 2009 7:44
 Varianta 2: Rozbít klec ložiska, kuličky nahnat na jednu stranu. Na stranu kde kuličky nejsou, výpáčit venkovní kroužek ložiska. Pak opatrně flexou odříznou zbýváající vnitřní kroužek ložiska.
Datum: 13. října 2009 0:00
 Stahovákem... Nebo je nějak odpáčit nebo odklepat pomocí šroubováku... Ale to je dost prasácká práce.
Datum: 12. října 2009 23:58
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
Posl.aktualizace: 12. října 2009 22:32
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 je to polák......40mm......8.vybrus.......
Datum: 12. října 2009 22:32
Jméno: XXXX
IP: uživatel7618
 Zdar jednou takle s kámošem chlastáme na chalupě je už po půlnoci a nás napadne ,že pojedem do hospody na panáka take beru svojí čízu 175 a bez helmy jedem do vesnice do knajpy kde dáme panáka a jedm zpět jenže asi po půl hoďce chlastání chcem jet zas no tak už si řikám,že sem solidně vožralej tak radši beru mustanga a jedem. V hospodě dáme panáka ale já sem tam nějak zakecám asi po hodině se ani nevim jak dopotácim k fichtlu kterýho roztlačením rozjíždím.Jenže kousek od hospody je prudká zatáčka a já jedu na dvojku .Kousek před zatáčkou začínám šmatat po brzdě jenže nějak jí nemůžu najít a plot se furt přibližuje tak zjišťuju že to nevitočin tak najednou náraz a já zjištuju ,že motor neběží a ani neležim na zemi no tak to nahodim a dojedu domu.Ráno se tam du podívat a zjištuju že ten plot je tak maximálně měsíc natřenej a je tam vode mě rejha jak kráva ale měl sem štěstí že se mi nic nespadlo protože před plotem byla škarpa a já jí přelít jako nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 15:39
Jméno: Ondra
IP: uživatel5967
 Propříště: pokud si chceš rozbít hubu, tak na to neber Jawy, těch je škoda. to si vem radši koloběžku nebo se proti tomu plotu rozběhni rovnou sám
Datum: 14. října 2009 15:39
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Dobre ti tak, mel si dopadnout jeste hur .)
Datum: 13. října 2009 0:39
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 dokud nepraskaj kosti,tak je to dobry.......moc dobre to znam.......to si dopad este hodne dobre
Datum: 12. října 2009 22:45
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdarec, prodal by někdo motor či motory na pionýra?, i nekompletní. Icq 204624701, nebo příspěvek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 21:35
Jméno: lukáš
IP: uživatel7605
 ČAU DRACI,UTOPIL SEM JAWA21 V RYBNÍCE A NEVIM CO JE TŘEBA VŠE UDĚLAT ABY ZNOVU JELA.POJEDE?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 14:26
 no ja koupil čízu 175,byla nekde kde prselo,rikam si ze to nakopnu...nechtelo to,jiskra pekna tak ze sundam hlavu,zdalo se mi i ze to ma nejakou malou kompresi,,,v hlave vody jak nas*ano,uz pred tim sem mel vodotrysk kdyz sem rotor dal na vrtacku a roztocil,myslel sem ze ot pres noc vyschne...no a dopadlo to tak ze sem sundal valec,pist vypada takhle: http://www.jawa23.estranky.cz/fotoalbum/cezeta-175/rozebranej-valec__hruza__ no a okolo klikovky je docela dost vody,takze rozebrat motor a vysusit to...a ve vejfuku je asi litr vody
Datum: 13. října 2009 14:26
Jméno: standa
IP: uživatel7620
 nejvetsi chyba je to nechat lezet v klidu a jit se ptat na internet......ten motor se musi tocit.......ono kolikrat staci vyfoukat karbec,vyfoukat zapalovani,zahodit mokrej vzduchac,vyhodit svicku a vyslapat vodu z motoru,striknout benzin pod svicku a dat jinou svici.......par klukum se to povedlo utopit a vyresili sme to takle.......jak to nechas stát,tak to musis pak rozebrat a vycistit.......neveril bys jak rychle rezne valec,kdyz se do nej dostane voda......
Datum: 13. října 2009 0:33
 vse rozebrat vysusit opláchout benzínem
zapalko vysušit hlavně nestartovat muže to uělat zkrat
skontrolovat kabeláž nádž vylejt
a zase smontovat
rozpůlil bich i motor protože to tam může reznout nebo aspoň vylejt olej a požádně to propláchnout olejem a naplnit
toď asi vše ať ti to jezdí
Datum: 12. října 2009 22:08
Jméno: Dandy
IP: uživatel7605
 Čau draci.Co si myslíte o jawa dandy 50 silnější verzi?Napište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 0:43
Jméno: standa
IP: uživatel7620
 ten motor je dost dobry konstrukce,kdyz se otevre musi jet kilo......akorat mi hrozne mrzi,ze sou ty motory poruchový......to je jak Moskito......kdyz to jede,tak to jede krasne.....bohuzel vsechny tyhle stroje znam jen vysypaný....mozna i to ovlivnuje muj spatnej nazor na tyhle "Jawy"....Chvili sem jezdil na vodniku Minarelli a to bylo furt neco...taky sla hned pryc! A fichtl zustal 4EVER  Ale hodne lidí si je chválí!!! Maj i ruzny Dandynářský kluby a diskuse.......kazdpodane kdyz se k ty motorce budes chovat slusne,tak by mela dobre slouzit......
Datum: 13. října 2009 0:43
Posl.aktualizace: 14. října 2009 8:39
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Standa... zrovna s kámošem rozjíždíme vývoj 120W magnetta pro kejvu, což by bylo zajímavé i pro tebe na péroše... jedná se o dvojité čtyřpólové magnetto z pionýra. Samozřejmě s přechodem na 12V rozvod... prostě tak že se k sobě mechanicky upnou dva rotory z fichtla, udělá se tomu stator kam se upne 4x párový pól z pionýra a pak rego ověřené z fichtla a finito. Dokonce počítáme s tím že to bude fachčit i bez baterky  . Už se to malinko rozjíždí, ale kamamrád nyní řeší ještě jiné věci, takže soustružnické práce musí tak měsíc počkat. Už nakoupil dva poškozené rotory (mají vylouplej zámek vačky) po 20kč.. takže si umíš představit cenu tohodle lidovýho ,,vape,,
Datum: 14. října 2009 8:39
Jméno: Standa
IP: uživatel7623
 no ja prave driv mel cely zapalovani z 477....stator 55W,rotor 55W,rele dvoucivkovy na statoru 55W-shořelo.....a este navic s tim ten perak napicu jel........jinak dik za info.....beru na zřetel......
Datum: 13. října 2009 23:15
Jméno: hanc
IP: uživatel3032
 takovou rezatou mrchu bych nedal ani na svoji jawku kup si z internetu nový stojí necelých 800kč
Datum: 13. října 2009 19:05
 Stando, 45W a 55W rotory jsou stejný. Aby ti to dávalo 55W musíš vyměnit i regulační relé za 55W.
Datum: 13. října 2009 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel7623
 Kolečko: Hele na peraku mam stator 45W a rotor 55W,origo rele,jsem rad ze to se svetly dobijí a urcite vic jak 45W to nedává!!! Takze se mi nezda,ze vykon dynama udava rotor,ackoliv se rika,ze statory jsou vsechny stejné......to je můj dojem....pokud je tomu jinak,budu hrozne rad,kdyz mi to nekdo vysvetli.....byl bych rad kdybych z toho dostal tech 55W,fungovalo to,dobijelo to,svitilo to vic a ani se nevařila baterka.........momentalne jsem to tak nejak seridil,ze to funguje jak má a jsem za to rád.......štelujte to stary jednocivkovy rele.....to je na hlavu.....ale uz to umim no
Datum: 13. října 2009 11:33
 ten rotor tam pude,bude to mit udajne vykon tech 75w(podle rotoru), jinak tvarove sou rotory stejne
Datum: 13. října 2009 7:47
 No měl by se dávat rotor, který je určený pro dné dynamo, tj. 45W do 45W a 75W do 75W
Datum: 13. října 2009 0:03
 Teď tam mam 55 W
Datum: 12. října 2009 21:25
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdar pánové! Už jsem z toho zoufalý nemůžu sehnat pružinu zadního pérování na Jawa 550. Na burze mi ji slíbil. Dal sem mu adresu a neposlal mi ju. To sem měl za ní dát 300. Tak jestli ji někdo nemá doma. Nebo pokud máte celý rám tak bych vzal ten rám. Teda za nějakou rozumnou cenu. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 9:29
 pokud by ti to nevyšlo, mám doma taky dva kousky. tel 607258905, email grapple@seznam.cz
Datum: 13. října 2009 9:29
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Mám ty péra dvě. Kdyžtak icq 204624701. nebo vajbar.petr@seznam.cz
Datum: 12. října 2009 21:23
 zdravim kamarád má stadiona a chtěl by vědět estli musí mít ridičák.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 22:14
Jméno: GFGDFGDF
IP: uživatel8364
 ne nemusi stači letecky prukaz
Datum: 25. března 2010 22:14
 Musí mít sebou řidičák, doklad o poviném ručení a na hlavě přilbu.
Datum: 13. října 2009 9:04
Jméno: ondra
IP: uživatel7617
 Zdar draku,
na staďáka musí mít řidičák. Stačí skupina AM (motocykly s konstrukční rychlostí do 45 km/h), která se dává k autu nebo si ji může udělat zvlášť. Na stadiona není potřeba značka, nemá ani techničák. Ale vřele doporučuju platit na něj pojištění-povinné ručení, protože když na cestě něco vyvede(nikdy nevíš, co semůže stát) tak se to líp řeší.
Datum: 12. října 2009 21:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 na vsechno co ma motor takze i nastadaka musi mt je to tak proste dneska se snazej nas oskubat co nejvic a bude hur
Datum: 12. října 2009 21:06
Posl.aktualizace: 13. října 2009 11:37
Jméno: standa
IP: uživatel7623
 moment.......ted nad tim zas premejslim.......ze vy borci tam chcete naprat ten nicasilovej valec z Pucha  6-ti kanal Polini  to uz tu nejakej borec mel........trapil se s odladenim......a je treba pod to udelat z hlinku vymezovaci vlozku kvuli odlisne delce ojnice........ no teda zase brutalni ladiči
Datum: 13. října 2009 11:37
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 to bych chtel videt jak navarujete a protahujete bloky ...........zase klid jo......
Datum: 12. října 2009 22:38
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Aha, tak sháněj... Kdyby si to náhodou někde spalšil, tak si užij tu chvíli ježdění než ti praskne vložka
Datum: 12. října 2009 22:33
Jméno: jawa5021
IP: uživatel1723
 To se koupí ...............po internetu origoš se nedá to je jasný
Datum: 12. října 2009 22:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a jak ten válec chceš udělat?
Datum: 12. října 2009 20:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci chci si poridit jawu 90 roadster na normalnni jezdeni po silnici nevite jestli to vydrzi dloho jezdit kdyz to bude po GO jak dloho asi vydrzi motor?? kamos tvrdi ze se po 6000 km vysype lozisko na klice moc tomu neverim
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 19:14
 oprava - treti generace...jinak sem zapomnel ne jden velkej nesvar a tou je spojka, lamely proste v ty dobe nebyly dost dobry aby prenesly tolik otacek a pritom se jim nic nestalo, obvykle vydrzi tak 5 000 km a pak jsou naprosto na vyhozeni a cela spojka to odnasi, daj se ale tam dat prakticky stejny z nejakych japoncu...mimochodem stelovat na tom predstih je zazitek a jeset par nesvaru to ma, avsak ta dynamika a ty ZIVE kone, to je delo...
Datum: 13. října 2009 19:14
 devadesatka? vyborna masina dodnes na ni vzpominam, mel sem jednu trti generace, co se tyce spolehlivosti tak je to ruzny - jelikoz nema dost dobre vychytani detsky nemoci tak se sere, gdo ji ale umi dobre udelat (a to komplet celou zgeneralkovat, po sroubky) tak neni problem pak 2 roky jezdit a jen lit do nadrze, obcas vycistit svicku a tim to konci...velky nesvary je to soupe, spinaci deska (hlavne tistak, da se ale sehnat novej) a elektrika celkove, i gdyz ojnice ma na svou dobu perfektni povrchovou uravu (oka) tak prave ty oka casto sla do haje, jehlicky z loziska pak v klikovce, no radost atd...ale ta jizda, ta JIZDA! kratce odstupnovany kvalty (a ze jich tam je, pry 5, clovek ale nigdy pomalu newi ktery tam zrovna je), jak v terenu tak na silnici vyborny moto, daj se s tim nadherne nandat dnesni slabsi 125, pry 125ccm enduro a na poli si to ani neskrtlo proti 90, akcelerace vyborna, maximalka na 90 taly dost dobra a ze u toho clovek klecel skoro stejne jak jezdil, me to treba vubec nevadilo...ale jak uz sme rek, gdyz si najdes chvilku a cely to das do kupy, secko vymenis, sestelujes, odchytas tomu ty mouchy (btw gdo ma skusenosti s bastlenim tak wi ze 90 uz tehdy se po uprave filtru, sani a laufu mely na brzde nejakych 13 koni) tak pak ses s poruchovosti za vodou...horsi ze jich je pomerne malo, sou drahy a nektery dily se dosti blbe shanej, zvlast pokud nemas kontakty...
Datum: 13. října 2009 19:09
 devadesátky byly zprasený stroje, už jenom ta blbá přední vidlice převzatá z bizona, nechápu kdo to vymyslel, to prostě nemůže na takové páce fungovat. Na motoru se sraly kliky, jsou vyrobeny z nekvalitních materiálů, každej rok to chtělo rozebrat, přelisovat ojku a vyvážit. Byly to motky na prd. Taková sbírka netradičních tech. řešení, která nefungovala
Datum: 13. října 2009 9:32
Jméno: standa
IP: uživatel7620
 dobrá volba!! hrozne se mi libi devadesatky! Muj tata to mel a rikal,ze to jezdilo krasne!!.... kdyz to teda jezdilo  ani tak prej neodchazeli loziska jako šoupatko a vsemozny tesneni mezi zapalovanim,sacim otvorem a klikou.......ale prej si casem zvyknes to rozebrat jednou za mesic......asi jako kazdej bych taky jednou chtel do sbírky devadesátku......uz jen kvuli jeji vystrednosti....
Datum: 13. října 2009 0:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kup si aprilii rs 50 nebo 125 to sou moc pekny motorky
Datum: 12. října 2009 21:27
 Čus draci mám pincka 21 origoš válec bez výbrusu jenom nový kroužky a chci se zeptat když jedu tak v nízkých otáčkách to netáhne a pak kdzž už to má vyšší tak to chytne tah pěknej a pakk už jede normálně jneom na nízký otáčky to je hrůza.Třeba na dvojku 20 to blafe mám 12 zub a na 1 dám 35   ......a na dvojku přes 50 a na trojku těch 60 a něco
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 0:51
Jméno: standa
IP: uživatel7620
 odspoda netahne,protoze bud mas uz vylitanej valec a kruhy si nesedli jak meli a nebo jeste nejsou dostatecne zajetý a nesedli si.......taky to muze bejt blbym predstihem.....dej tomu este cas.....a uvidis....hlavne nepospichej......
Datum: 13. října 2009 0:51
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdarec, vím že tady není inzerce, ale kdyby měl někdo na prodej jakékoliv nové díly na pionýra, tak dejte vědět. Třeba na icq 204624701, nebo stačí jen příspěvek. Dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 20:28
Jméno: Ladeer
IP: uživatel1250
 čau lidi nevíte jestli někdo nedělá úpravu klikovky na pionýra stočení+výpln kromě tk moto?díky za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 0:54
Jméno: standa
IP: uživatel7620
 delaj to obcas i lidi ktery jezdej zavody,ale vetsinou si zakazniky vybíraj.......
Datum: 13. října 2009 0:54
Datum: 12. října 2009 21:52
 Cus, za kolik asi byste koupili blatníky na Jawu 23 (přední i zadní)? Někdo mi je totiž nabízí za 500 Kč a to se mi zdá moc. Jsou sice ve slušném stavu ale ta cena.... Popřípadě jestli byste někdo měli blatníky na mustanga na prodej, tak mám zájem. Poraďte nebo nabídněte  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 21:09
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 to:lk Pokud neni uplně prorezlej a zkracovanej tak bych se s tebou rád domluvil. Napiš mi dyžtak na email
J.Pucera@seznam.cz
Datum: 12. října 2009 21:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zadní tady ted jeden mam
Datum: 12. října 2009 21:01
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Taky bych koupil ale jen zadní tak jestli někdo nemá... když už jsme v tom...Díky
Datum: 12. října 2009 20:58
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to je predrazeny ja sehnal mustose bez motoru a bez sedla s novejma plastema za 200 Kc
Datum: 12. října 2009 20:23
 Aha... tak kdo máte tak prosím fotky
Datum: 12. října 2009 20:21
 Tak jestli bys mohl poslat nějaké fotky.... bylo by to super. Ale určitě mám velký zájem.
Datum: 12. října 2009 20:21
 taky mam a prodam
Datum: 12. října 2009 20:14
 Zdravim tě mam ty blatniky a nabídnu ti je za 200 bereš? ale musíš si udělat lak sprejem nebo jestli máš pistoli no problémos XD zatim.
Datum: 12. října 2009 19:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci nevite neco o burze snad ve chvalticich nebo tak nak podobne je ten nazev mesta ale nevim jestli je to ono nevite jak je presne nazev toho mesta?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 19:57
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 Chotusice,je to 7.11, vstupný je 50 kurun
Datum: 12. října 2009 19:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 dik
Datum: 12. října 2009 19:55
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 Chotusice
Datum: 12. října 2009 19:48
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7613
 čau hele mám jawu 20 a potřeboval bych rozpůlit motor ale nejde mi povolit šroub jak jsou lamely tak jak tam je to málý ozubený kolečko a to prostě nejde povolit nevíte jak na to?spěchá dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 7:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nevím co myslíš,ale sežeň si starou mezilamelu a přivař na ni držák.
Datum: 13. října 2009 7:19
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jednoduchý jako facka... Nikdy bych nevěřil, co dokáže poklepání matky. vem kladívko a třeba hliník, s tím tu matku obouchej. Pak vořech, trhák, šprajcni kliku a uvidíš jak poleze.
Datum: 12. října 2009 22:37
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7613
 ok tak já to zejtra skusim dík
Datum: 12. října 2009 21:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 doufam ze si me pochopil musis proste zablokovat klikovku
Datum: 12. října 2009 21:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 ako hovorí fikus ak šprajcneš klukovku tak to povolíš len daj bacha aby si dačo nezničil
Datum: 12. října 2009 21:06
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7613
 a když tam dám ty dvě podložky jak si říkal tak se mi to kolečko nebude točit?
Datum: 12. října 2009 20:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kdyz me to neslo povolit tak jsem to udelal tak ze jsem pisti pist.cepu dal tyc nebo sroubovak omotal jsem kolem toho hadr abych neposkodil pouzdro a dal mezi tu tycku a kartery na obe strany stejne silnou podlozku tej tam treba nakej kus dreva nebo neco ale na obe strany a pak uz to urcite pujde
Datum: 12. října 2009 19:54
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7613
 no stahovákem to vim ten mám ale mě nejde povolit ta matice toho primárního kolečka
Datum: 12. října 2009 19:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau vem dvavelky klice dej je pod to kolecko na obe strany a praste na ne je lepsi to delat ve dvou (pod ty klice neco dej neco zkurvis kartery, oficilne se to sundava stahovakem
Datum: 12. října 2009 19:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 STANDO mam dotaz ktomu zvetseni vzdusniku uz vim co mas na mysli. Okolik to mam zvetsin?? jen trosku? a naco je ta dirka v pravo co vnem je nalisovana ta bronzova potvora z dirkou?? Porad moc nechpu ten karbec tam za soupatkem je takova malinka dirka ze neni videt ale kdyz jsem to prostrikaval vodou tak jsem si ji vsim diky ty vode,Kcemu tam je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 0:19
Jméno: standa
IP: uživatel7620
 hele me to stejnak lezi v hlave,proc mas tak bohatej volnobeh?? ja treba mel chudej na 8.vybrusu.....melo to tendeci chodit do otacek a luft to nikde nebralo.....taky neni karbec jako karbec.....a tryska jako tryska.....starsi karbecy maj jinej nabeh vzdusniku,nez z mustangů.....stejnak je na tom vnitrni tvar trysky......jo sou to sice hovadiny,ale me to treba na tu starou trysku(bez vnitrniho vybrani,kulata hlava) nejelo......nebo sem mel jednu 21 ktera jela jen na trysku 60 ze stadiona,normalni tryska byla bohata smes.......to sou zahady ve fichtlech........dobry je mit doma dily na vic,ktery se muzou na skousku vymenit....obcas tak najdes ruzny zaludnosti......rozhodne bych zatim nic nevrtal......skus jinej karbec,poradne slicovat valec,saco koleno a tesneni pod kolenem(aby necumelo do kanalu...origo cumi do kanalu) a treba se to spravi......
Datum: 13. října 2009 0:19
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 jo vzdusnik je ten kanal s mosaznou vlozkou.......neporadim ti......napis mail na firesnek@sendme.cz  ten furt pise provrtej vzdusnik
Datum: 12. října 2009 22:22
 ta mosazná dírka vpravo je vzdušník volnoběhu a ta dírka za šoupátkem je volnoběžný kanálek.tudy se vysává směs na volnoběh.převrtáním volnoběhu to akorát rozvrtáš
Datum: 12. října 2009 20:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 a kdyz to zvetsim nebude to mit vliv na jizdu?? jak ten volnobech vlastne funguje nechapu myslel jsem ze to je jako kdyz drzim trochu plinu ale asi to je jinak
Datum: 12. října 2009 19:01
Jméno: Pepa
IP: uživatel6362
Posl.aktualizace: 12. října 2009 18:52
 čuus draci jakej ma rozmer pneu čz skutr ja tam mam drapak a chtel bych normalni videl se 3.50-12 a nwm jestli je to vono
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 18:14
|



|