Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: george
IP: uživatel5844
 zdarec da s etady na fichtl kramu sehnat spojkovy lanko na pařeza ? nebo 05ku ? nebo kdyby mi nekdo napsal jak upravit spojkovy lanko z dvouhrba aby šlo na pařeza tak bych byl taky rád dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 17:04
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no do spojky od pareza muzes teoreticky dat i lanko do zadni brzdy, nebo i predni, proste musi na jednom konci mit valecek (do packy na riditkach) a druhej konec bez niceho. Potom ten konec bez niceho protahnes do krytu spojky a tam ho upevnis do toho valecku se sroubkem a zahaknes za packu.
Datum: 21. září 2009 17:04
 cus chtel bych se zeptat na olej do benzinu kterej lejete a je podle vas nejlepsi za prijatelnou cenu do 200kc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 19:16
 zdarec já tam liju MOGUL TSF tetka ten co de dělá ten novej i pro husqvarny a nemůžu si stěžovat
Datum: 23. září 2009 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 Ja ani nevim,on ho má na dílně v práci.......ale myslim ze motul je cervenej.......
Datum: 21. září 2009 22:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stando,jakou barvu ma ten Motul510?Neco bliz o nem nevis?Kamos co zavodi si ho dost chvali a prave kdybych zacal i ja zavodit tak by to M2T....no....vis co
Datum: 21. září 2009 21:47
Jméno: ij
IP: uživatel6603
 nevím ale pro fíka a babettu a další dvoutakty je nej M2T žadne ty kastroly blbé
Datum: 21. září 2009 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak ja pouzivam uz dyl castrol 2T do motocyklu a je super krouzky vubec neubejvaj nemato vubec treni a ten motor toci o mrte vic ,ale chci prejit na olej co vyrabera husqarna je malinko levnejsi ja ho mam za 140 L a je kvalitni ale jestli je lepsi nez castrol to nevim este jsem ho neskousel ale prej ten olej se nevyplachne hned a trochu tam zustava ze se nemusi toho oleje davat tolik ale doporuceni je stejne 1:50
Datum: 21. září 2009 18:26
 ja jezdim na MOL Dynamic moto 2T standard za asi 180 korun, nebo na MOL dynamic Gardena 2T asi za 120 korun a nemuzu si stezovat hlava je krasne cista a po zahrati motor skoro necoudi a to ani kdyz se toci do vysokejch
Datum: 21. září 2009 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 Motorum provadim to nejhorší co mužu a tak jim dopravam lepsi olej.......oni se mi odvdecují spolehlivostí a vykonem....ano do seriovek leju polosyntetiku Motorex Speedmix 2T,, bezne stoji 220/litr ......kamaradi jezdi na minerál Shell Advance SX -105/litr a na minerál Mogul TSF asi 180,-litr.......muj bracha ted jezdi na polosyntetiku Motul510...stoji 185/litr.......vyber si co tam dáš.......je olejů daleko více,ja jen vyjmenoval na co jezdim ja a lidi kolem me.......jsou jeste dalsi oleje.......asi bych doporucil lepsi minerální olej.....
Datum: 21. září 2009 16:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M2T
Datum: 21. září 2009 16:28
Posl.aktualizace: 21. září 2009 21:09
 Na fíkovi je to docela málo pravděpodobné, protože tam je jiný sklon svíčky, ale na jawettě se to klidně může stát....
Datum: 21. září 2009 21:09
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 jezdím jenom YC svíčky, teď zrovna právě 15 a nikdy se mi něco takovýho nestalo. Netvrdím, že to není možný, ale já ale na tyhle svíce jezdím dobře 5 let a vše OK.
Datum: 21. září 2009 20:38
 2 mustish to je blbost svicka na to ma mizivej vliv. hlavni roli tady hraje smes. kdyz je spatna a hori "prudce" tak se ti prudce zvednou teploty, coz neustoji material pistu a ten zmekne a vyfukovy plyny + nove nasata smes ten zmeklej material proste vyplachnou a tak se to nekolikrat opakuje. No neni to otazka dvou zapalu. A muze se ti to stat v podstate s jakoukoliv svickou
Datum: 21. září 2009 20:07
 Když se dávají špatné svíčky (s vystrčeným jiskřištěm.....takže má v označení "Y", např. N15YC) tak se časem propálí píst
Datum: 21. září 2009 19:25
 neni to spis vyvrtany nejak?
Datum: 21. září 2009 19:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nechapu jak se něco takového muže stát
Datum: 21. září 2009 17:07
 na JM je takových fotek hafo
Datum: 21. září 2009 16:55
 Zdar.oddělával sem rotor a jak sem to dotahoval tak mi rupl šroub.Neví jak jinak se dá oddělat rotor.???Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 18:26
 už nemusíte psát,vyřešil sem to
Datum: 21. září 2009 18:26
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Posl.aktualizace: 21. září 2009 19:52
Datum: 21. září 2009 19:52
Datum: 21. září 2009 19:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 proč by to jako nemělo jít?
Datum: 21. září 2009 17:10
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 kamos si spřevodoval simala a dělal to naněm. No vypadalo to sice troch jinak ale udělal 5 koleček
Datum: 21. září 2009 16:47
 podle me sou typci co by to dali i na mustafovi
Datum: 21. září 2009 16:26
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar,hele co rikate na hondu CBR 125 ???co si o ní myslíte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 16:27
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 já věřim že jede 160km/h ale taháš to z toho jakou dobu
Datum: 22. září 2009 16:27
Jméno: Pítrs
IP: uživatel5767
 pitomečku když je otevřená tak letí 160 ale při 13 000
Datum: 21. září 2009 19:30
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Ty vole nehci do vás rejpad každej je nákej ale naco ti je že ti jede 125cka 165km/h. 125ka je prdítko takovej silnější pionýr a ne letadlo když chces jezdit 200km/h tak si kup ňákou 600ccm Já mám Yamahu DT je to 2T jede 120km/h a stačíto.
Datum: 21. září 2009 17:01
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 omlouvám se, spletl jsem si to se 125nsr...
Datum: 21. září 2009 16:55
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Novější čtyřtaktní model je funkční a vypadá dobře, ovšem měl jsem možnost jet na starší 2t cbr, otevřené z 11kw na 20kw...s 80kg 165km/h, ale tech 20kw bez kroutaku je k hovnu...netahne to, zere to jako prase a nez se to na tech 165 dostane tak si ho stineš vyhonit. A zrovna na jezdeni po zadnim kol je lepsi kroutak nez kw...Já myslim ze na 2t cbr to rouzhodne nepujde, pac druha klapka zabira az po 6800rpm
Datum: 21. září 2009 16:34
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ja měřím neco kolem 170cm co myslíte jak by se mi na tom jelo ??a vážim 60kg
Datum: 21. září 2009 16:22
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 Jedil jsem na ni čtvrt roku.......asi jedinej 4T ve 125 co jede vic jak 110.......mel jsem doma docasne CBR jezdene holkou....mela 150cm a na ní to bylo furt velké.......ja 185 a na me to bylo malé  ona rikala,ze s jejima 45 kilama na tom jela 160 a jeji pritel na 650KLR ji nestihal......ja s mejma 90 kilama na tom jel neco pres 140 a motor uz fakt nechtel víc.......ale taky nejaka pozitiva.....jezdi to hezky,je to dobre ovladatelne,ackoliv je to lehké tak to dobre sedi v zatackach.......ale proste klasickej linej 4T motor,kterej se probudí až ve vysokejch otáčkách...... tezko srovnat tyhle vlastnosti pro nekoho,kdo treba nejel na MITU nebo na NSR.......jako me se nejlip jezdilo na NSR,ale jelo jenom 160.......meli sme chvili doma i MITO,jede to jako kráva,jako jel sem na tom 170 a šlo by furt,ale už nebyla odvaha....ale jezdi se na tom desne........clovek je takovej celej zlomenej,pazoury vylomený,všechno tvrdý jak lavice........to zase to CBR je na pohodlí jezdce luxus.........
Datum: 21. září 2009 16:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pro holky,nebo tak do 160 cm.Maly ze i ja bych mel nohy pokrceny....
Datum: 21. září 2009 16:09
Posl.aktualizace: 21. září 2009 17:01
 kua celá sekce návody je moje...punkrocku napiš tam aspoň odkud si to vzal. se na tvém webu čumím na svoje ruce a nářadí
Datum: 21. září 2009 17:01
 LOL on tam má nakopírované i věci odemně...kopíráči
Datum: 21. září 2009 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 tohle je jedinej duvod,proc jsem si neudelal svuj web.......abych tam mel fotky svejch motorek a skopirovanej web jawa-50 a podobný weby......to si radsi udelam profil na picasu nebo na rajčeti a ten text k fotce se taky nejakej vejde......sry.....ale prestante pri tvorbe svejch webů pouzivat ctrl-c,ctrl-v a v druhy zalozce mit otevrenej web kopirovanej......
Datum: 21. září 2009 16:38
 asi jako psali predemnou zkus mit trochu fantazii a vytvorit neco sviho, treba si vem jinde inspiraci, ale kopirovanejch stranek je tu vic nez hafo BTW promaleni pistu ma na svedomi spis moc bohata smes, ktera prudce hori a tim prudce roste teplota ve spalovacim prostoru a tim zmekci pist a ten se "vyplavi" s novou smesi, nez spatna svicka
Datum: 21. září 2009 16:32
 tyvado,ted sem dokoukal jednu stranku kde bylo to plexi na zapalovani s podsvicenim,kouknu ted na tvuj web a je to tam taky  jako mam taky stranky,zkopirovany tam mam jen to co bych napsal taky.....ze ma fichtl obsah 50,jakou nadrz a takovy,ale kdyz zkopirujes i neci navod jak tunit fichtla,a ani tam nedopises:zkopirovano z http://www......... tak to je fakt blby
Datum: 21. září 2009 16:24
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 Cus ,neuraz se,ale podobnych stranek je nepsocetne a jeste kopirovat porad to stejne uz mi pride ubohe.Jeden si s tim da praci a ty to jenom okopirujes budte originalni!Tyhle stranky jsou u me hodne ,ale hodne daleko za jawa-50.cz.Promin ,ale moje + nedostanes.
Datum: 21. září 2009 16:19
 důvod?
Datum: 21. září 2009 15:49
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar draci,hele je to pravda ze od 15.záři ma být ridičák v 15let on 6KW ??ja jsem slysel ze to nema byt do 45/hm a 50ccm ale ze to je do 6KW je to pravda ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 16:53
Jméno: ...
IP: uživatel2471
  jen at se ucej na babetach
Datum: 21. září 2009 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 kde to vsichni berete??? doufam ze to bude vecer ve zprávách........napred zarovky,ted zase AM do 6kW........ale to byste vy kluci konecne zas mohli v patnacti jezdit na fichtlech a na simsonech
Datum: 21. září 2009 16:40
 čau draci jaký je dobrý tlumičový olej do ČZ 477 do přední vydlice ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 15:42
Posl.aktualizace: 21. září 2009 23:04
 Výborně.Šak to se ví že na poctivýho Pionýra nemá žádný skopčácský Simpson
Datum: 21. září 2009 23:04
Jméno: vlk
IP: uživatel1818
 hm a pak si se probudil
Datum: 21. září 2009 20:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jen tak dal ja bohuzel potkavam simaky a pionyry jen v protismeru beda jak by me nakej dojizdel
Datum: 21. září 2009 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 ty kluku ty bys mel dostat metál!!!!!!! deláš mi radost!!!!
Datum: 21. září 2009 16:18
 Tak sem se vam, draci, na netu dostal k informaci, že od 15. žaři se na motorkach nemusi v povinne vybavě vozit žarovky, z čehož sem byl nadšeny, bo otci se věčinou v kastlíku dycky rozbili o klíče  a jak ho kontrolovali, tak měl jen střepy v krabičce
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 16:39
 jo a mustish moc se neraduj chtej nam misto zarovek nacpat do motorek reflexni vesty
Datum: 21. září 2009 16:39
 stando ale kdyz nebudes mit u novejch aut rezervu tak budes muset mit celorepublikovou asistencni sluzbu ne ? alespon tak jsem to nekde cetl
Datum: 21. září 2009 16:35
 http://www.novinky.cz/ekonomika/178854-konec-rezervy-od-utery-u-mnoha-aut.html
Datum: 21. září 2009 15:37
 Četl sem ho celý  Staré auta ho musí mít, protože je součástí deformační zóny a píše se tam "Z povinné výbavy všech motorových vozidel měly původně vypadnout i náhradní žárovky. Nakonec však MD dospělo k závěru, že je od 15. září zruší pouze pro motocykly."
Datum: 21. září 2009 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 prijde mi to jako kravina......cetl jsi ten zakon celej?? neni tam nejaka vyjímka?? u auta taky nemusis mit rezervu,ale pokud mas stary auto,tak ji mit musis
Datum: 21. září 2009 15:28
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Servus draci, nevíte prosím jaký je kód červené nebo oranžové origo barvy na Mustanga? Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 13:01
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 neni to červená-rally?(takle se ten odstin jmenuje ve vzorniku) jako je cervena na Jawách 638???
Datum: 21. září 2009 13:01
 Ty fakt bych taky potřeboval !!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 21. září 2009 12:43
 jeste jeden dotaz mam skodu 120 a nemam zrovna motorovy olej muzu tam nalit hydraulicky to by melo jet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 16:44
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 To nedělej. Jestli tam das hydrauliku tak to zadřeš
Datum: 21. září 2009 16:44
 tak toto mě udělál kamoš, taky sem měl hyenu, poštál sem mu to s tím, at si doplní olej, že to dost teče, on tam nalél hydrauliku, no to byl pak panečku smrad po dědině )))), ale jinak to jelo v pohodě, takový vrak požvýká každý olej )))
Datum: 21. září 2009 14:40
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 hele pokud je to nejaká pixla na pole,tak mi sme do bugyny ze skodovky lili normalne vyjetej olej z myho auta.......ja menim v aute oleje po 10 000km a ty oleje by bez problemu meli zvladat 15000km.....skodovka dostavala totální kotel a drzela,olej nežrala,nevařila.......ale teda mela v zadnim okne 2 chladice se stale zaplejma saharama.......bracha ji prepulil o strom chudinku  byl to 4Q a na dvojku šla snad 70 svině jedna
Datum: 21. září 2009 13:04
Jméno: Ibike
IP: uživatel7334
 Hydraulicky je moc agresivny.neodporucam,A navyse nema taku viskozytu
Datum: 21. září 2009 11:44
 hosi potrebuju poradit cistil jsem trysky na me skode 120 kdo tomu rozumi vi ze je ma uvnitr karbeca asi jsem to nejak spatne slozil protoze kdyz pridam plyn zdecha az zdechne oplne otacky nebhnou jen kdyz stridave pridavam a ubiram. omlouvam se ze to sem nepatri ale nevim si rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 16:52
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jestli to nepomuze, tak ty trysky zkus prohodit
Datum: 21. září 2009 16:52
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 mam dojem, že univerzální nastavení karburátoru na škodovce (?asi jikov-sedr32) je to, že se utáhnou všchny štelovcí šroubky a pak se o 4 a půl otáčky povolí (kdyžtak mě opravte)...zkus si trochu hrát se sytičem, jestli to není bohatostí směsi...Jestli tam chces lejt ten hydraulickej olej tak to ani nema cenu stelovat
Datum: 21. září 2009 16:51
 my meli taky skodarnu,sto dvacu...teda mel sem ji spis ja na blbnuti na servisu u strejce  no taky,stala asi 3 roky,a nechtelo to jet,to samy co tobe...bylo povoleny lanko od plynu a od sytice...nevim jestli je to tvuj priklad nebo ne,ale u me to bylo kuli tomu...proste i kdyz sem dal sytic na maximum tak tam slo porad malo....tak nevim no  rek sem ti co sem vedel
Datum: 21. září 2009 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 hele taky sme meli skodovku....120....napřed užovku a pak M-ko,ale ten motor byl stejnej......taky zlobil karbec.......kolikrat stacilo ji na sitič natočit,ubrat sitič co nejvic aby trochu točila,dat ji na neutrál ceres,ucpat rukou karbec a kdyz uz se tak udusila,ze zacinala chcipat a ten podtlak byl tak velkej,ze to štípalo do ruky,tak ruku z karbecu utrhnout a ten velkej podtlak sebou strhnul veskerej bordel a trysky byly čistý  ......pokud ta skodovka dlouho stala,tak urcite bude chtit rozebrat celej karbec a vycistit.....treba ti tam nejde palivo......muze taky prisavat benzinova pumpa.....bordel v rozdelovaci,spatny svicky,fajfky,palec v rozdelovaci atd.........
Datum: 21. září 2009 13:09
 Nazdar "Závodníci", můžu nalít do převodovky Jawety olej PARAMO Gyrol 90 (SAE 90) nebo MOGUL Trans 90 (SAE 90) ? Díky moc za odpovědi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 19:18
 mogul cyrol 80 je nejlepší a lebo cyrol 90 to je jedno
Datum: 23. září 2009 19:18
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nevím jak Jaweta,ale spojka Stadiona na 90 klouzala.Na 80 to bylo lepší. Chce to hustý olej (nižší číslo).
Datum: 21. září 2009 12:44
 90klidně, ale já radši liju Mogul Trans 80
Datum: 21. září 2009 11:06
 Akutní záležitost....fichtl... komplet ram,vidle,kriz,zadni tlumice,brejle sem odvez na lak......pravej kluzák(s očkem) z vidlic mam vyrezlej......sel teda vydrbat,ale uz ma narusenej tvrdochrom a zase vyrezne........nemate nekdo doma nejakej rovnej nevyrezlej kluzák(vidli) na stranu brzdovyho stitu???? Na cene mi nezalezi,penize neresim......hlavne at je to A1 stav a at je to rychle.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 10:35
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 Ja vim no   ale první pomoc to je...... me jde o to,aby ty kluzky byli v supr stavu a tady dost lidí znam a umim si tak zhruba predstavit,kdo kecá a kdo ne,aby mi pak neprisli od fojty este vic vyrezlý nez ty moje a oba levý  Na inzeratech jsem nenasel ani jedny pekny........ kdyz vas to bude hodne štvát,tak to smažte......a jináč seso dobrej tah s tou vikendovou oteviraci dobou.......
Datum: 21. září 2009 10:35
 stamgasta co ma vyhody,,teda .-)
Datum: 21. září 2009 10:05
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Já mám krásný, kdyžtak mobil 731000162.
Datum: 20. září 2009 22:56
Jméno: standa
IP: uživatel7408
 mam doma asi patery vidle,ale vsechno je to bacený......  Jinak bych neotravoval......
Datum: 20. září 2009 22:30
Jméno: alexxx
IP: uživatel5571
 serus co sa stane ak na pionira jawa 20 dam namiesto Indukční cívka 6V \r\nIndukční cívka 8V????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 10:57
 nic  pojde to od 6V azdo 12V
Datum: 21. září 2009 10:57
 na pionýru 20 je original 8V ale jinak to je jedno
Datum: 21. září 2009 10:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nic, pojede to stejně.... Ale můžeš to vyzkoušet namísto planých dotazů
Datum: 21. září 2009 7:03
 nic...pojede uplne stejne
Datum: 21. září 2009 6:37
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 cao draci prosim vas jak mam vymenit pouzdra u prednich tlumicu dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 18:28
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 Já to na mojí jednadvacítce dělat tak že sem sundal celou parabolu, přední kolo a pak máš nahoře na tlumičích takový šroubky, tima odmontuješ pružinu z držení a pak jí zespod vytáhneš. Sundáš ty krytky na kterých sou ty šroubky a ňákou kulatinou ty pouzdra vyrazíš.
Datum: 21. září 2009 18:28
Datum: 21. září 2009 11:01
Posl.aktualizace: 21. září 2009 6:22
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Panelka má 5 hnacích lamel.
Datum: 21. září 2009 6:22
 zdarec...sem tu cet ze se nekdo ptal kolik vytahne 350...tak mi napadlo ze se taky zeptam  kolik vytahne a kolik kw ma čz 175? nwm presne typ...a nejaky + a - toho motoru,protoze je to stejne predelany do krosu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 14:42
Datum: 21. září 2009 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 taky sme meli krosku ze 175......hranatej motor.......zapalovani z fichtla.....rozetu pres pul kola.....tak jako v lese se na tom trochu vyblbnes,ale nejede to......spatný odpružení,špatný brzdy a hlavne je to vsechno moc tezky......ani nevim kde skoncila......nechal sem ji pred x-lety kamosovi,tomu se pak nejak vysrala,taky ji parkrat trefil do stromu a do plotu a do zdi a asi ji vyhodil...... jako ten motor jel furt.....ten byl neznicitelnej......teda lili sme do toho TSF-ko......ale teda vařil furt  taky litinovej valec zejo.......minimalni chlazeni kdyz nejedes rychleji........proto dneska rikam skoda tehle starejch motorek na lesní enduro cross.......radsi hezkej veteránek,nez nabastlená svině......pritom dneska koupis 516 cizu za nesmyslný peníze........
Datum: 21. září 2009 13:33
 Zdar ja mam Cz 175 450,mam rozetu prez pul kola tkze mi jede odhadem kolem 80km\h ale na 3 de na prdel  ma nejakejch 7Kw.Jinak s klasickou rozetou jede 120km\h ale nedelal bych to jinak ti motor zachvily zamava a nakope te do p*dele  jinak ty novejsi cizy jedou i vic a maj kolem 9Kw.Nejvetsi + je vydrz motoru,vydrzi opravdu dost dys se o ni aspon trochu staras.- zatim pro me zadny,slysel sem ze se s*re hodne dobijeni a eletrika,ale nwim to neni muj pripad.zdar
Datum: 21. září 2009 10:04
|



|