Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci,mám problém děda má jawetu 551 sport a já jsem si ji pujčil jenže mi spadl řetaz a něco vtym zachrastilo a zdechla.řetěz sem nasadi ale když jsem ji chtěl nastartovat tak nešlo pootočit šlapkama.Když tam hodim 1ku tak to tlačim jak na neutral a dvojka zabira chvilu pak chvilu ne a tak dokola.mám obavy o převodovku!mohli byste mi poradit co mám dělat aniž bych musel půlil?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 21:47
 Jo...to zakončení převodovky je nad dynamem, takový zoubek a je do něj lanko....v horším případě se ti polámaly zoubky v převodovce....jestli si teda hned nezmáčkl spojku....jestli to tam nebude u toho dynama, tak musíš asi půlit
Datum: 08. září 2009 21:47
 sorry...sem se překlep...
Datum: 08. září 2009 21:44
 No....já mám taky Jawettu a je tam docela sladá přepážka mezi řetězem a zápalkem, tak si myslím, že ti jí prorazil řetaz a je tam takový zoubek na lanko převodovky, tak ti ho to možná posunulo....sundej pravý kryt u zápalka a zkontroluj to tam....
Datum: 08. září 2009 21:43
 jo dik moc o vikendu jedu k dědovi tak to vyskouším!
Datum: 08. září 2009 21:28
 No....já mám taky Jawettu a je tam docela sladá přepážka mezi řetězem a zápalkem, tak si myslím, že ti jí prorazil řetaz a je tam takový zoubek na lanko převodovky, tak ti ho to možná posunulo....sundej pravý kryt u zápalka a zkontroluj to tam....
Datum: 08. září 2009 21:23
Jméno: tom
IP: uživatel7324
 hele co je stim vcera jsem byl na tyhle strance a normalne jsme se dival na dily na moji jawu 90 a dneska jsem jdu ze si neco obednam a naskoci mi pokec co stim je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:42
Jméno: martin
IP: uživatel4649
 sesa udržuje veb máš to v tom červeným poli
Datum: 08. září 2009 20:42
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 OHOJTE nasiel som toma karbec s jawi 90 ale nema plavak ihlu v supatku trisky a este tri nejake dierki su tam na srobiky nieviete kde bi om to mohol kupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:30
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 a este nema vrch plavaakovej komori
Datum: 08. září 2009 20:30
Jméno: 2547
IP: uživatel6804
 cus draci daval ste nekdo do 1 richlostni babety valec z 2 richlostni babety jak to jede dik za odpovjedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:29
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 stando tak jsem to udelal jak si rikal (viz. link na predchozi diskuzi), ze zapalka drat na 55, od 55 drat do klaxonu, z 56 jde kabel do zadniho svetla a do riditek a na 1 je inducka. ale porad, kdyz nandam predni svetlo tak to netroubi, je videt ze se to trochu klepe ale netroubi. asi kvuli tomu ze tam nejde dost proudu. mohl bys mi poradit co ted ? dik.. http://www.fichtlkramek.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id101444.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 11:12
Jméno: standa
IP: uživatel7336
 to je marný neco vysvetlovat......ty porad meles jen to svoje.......
Datum: 10. září 2009 11:12
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 09. září 2009 14:21
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale vzdyt ten kalxon funguje, i pres okruh, ale kdyz nandam svetlo a svetlo bere proud, tak uz netroubi. nevis kde je problem?
Datum: 09. září 2009 14:14
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 klakson odpoj,na hulváta si ten klakson natahni ze zapalovani a druhym kabelem se dotkni treba riditek........pokud mimo okruh bude fungovat,tak tam mas nekde nejakou chujovinu.......
Datum: 09. září 2009 9:34
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no myslim ze to rikam dobre. prave ze delat novou eletriku se mi nechce a ten klaxon mi chybi! dalo by se to zapojit na baterku jak u 550? 4,5V by stacila?
Datum: 08. září 2009 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel7325
 hele pokud nekecas,tak to mas nejaky záhadný........asi fakt nekde neco blbe zapojený....reknu ti jedniny......pokud te to az tak pálí,tak vytrhej starou eletriku a natahni ji podle schematu znova.....
Datum: 08. září 2009 22:02
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no ja totiz tlumivku nemam, proto mi vedou zadni svetla od spinacky ale to by nemelo vadit. no ukostreny to je, bludnej drat nikde neni. drat od klaxonu jde jeden do spinacky a druhej vede do prepinace na riditkach kde je potom kostra. no zahada je proc mi to troubi kdyz mam svetlo sundany, a proc to netroubi kdyz je nandany?
Datum: 08. září 2009 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel7325
 a kostří se ti to dobre v prepinaci?? neni to tam vyrezlý?? nemas vyrezlej držák klaksonu?? nejakej bludnej drát nekde? mas vyvedenej drat na klakson pred tlumivkou? a sroubek na klaksonu serizenej? me teda 550 ječí jak vzteklá i se svetlama.........
Datum: 08. září 2009 21:48
 zdar draci co si myslite o oleji husqarnq xp stoji 110 l dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 7:25
 zdarec to je vybornej olej do pincka
Datum: 13. září 2009 7:25
 Zdravím renovujeme jawku a známy mi poradil neakú kyselinu ktorá čistí hliník ale bohužial nevedel ako sa volá... prosím nepozná ju niekto ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 13:37
 chlorovodíková-solná
Datum: 10. září 2009 13:37
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 já myslím, že kyselina citronová, určitě ji máte ve špajzu. Na vyleštění třeba měděnýho svícnu stačí i obyč citron
Datum: 09. září 2009 21:24
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Myslím že kyselina fluorovodíková,je to nomální odrezovač.
Datum: 09. září 2009 21:21
 Čus draku taky jí hledám kdyby ti někdo napsal jak se jmenuje tak řekni. Napiš mi tvuj e-mail zkusim nějakou tu kyselinu najít  ....
Datum: 09. září 2009 20:14
Jméno: oil master
IP: uživatel4183
 zdarec.celé prázdniny jsem jezdil na pionýrovy bez problémů ale ted mi tam praskla zadní žárovka (sulfid) a dal jsem tam novou a ta vydržela 1 den a shořela tak jsem dal jeste další a ta vydržela 3 dny. nevite nekdo co s tim může byt? ja uz si s tim nevim rady. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:21
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Mne to dalo taky vys jak jsem to zpravil ???  Jak je prepinac na svetla tak musi bejt ta packa bud uplne dole nebo uplne dole kdyz je trochu mezi tak pak praskaj
Datum: 08. září 2009 20:21
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši mam dotaz budem stavět třikolku s fechtla a chtěl bych aby to uvězlo takovejch 100 kg bezemě jaky doporučujete sekundarko bude to jezdit převažně v zimě s drapakama na polňačkách.Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 8:35
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 nebo 9 primár
Datum: 12. září 2009 8:35
Jméno: kopec
IP: uživatel4193
 hoj dej tam 10ku sekundarko a jestly to nebude stacit tak ese sezen do zadu rozetu se 75 zubama a to uz se ti bude stavet na prdel aj kdyby nechtelo
Datum: 11. září 2009 21:06
 Nazdárek podle mího názoru i zkušeností bych tam nedával motor z pincka ,ale při nejmenším tak z 250 nebo 350 ovšem jeto na tobě a můj kamarád měl štiřkolku z motorem jawa 250 a přidělanou převodovku ze škoda 120.Jelo to asi 90km síla byla jak bejk tahaly jsme stím kárku za traktor naloženou dřevem. Tak se pořadně rozhodni s motorem to je podle mího názoru to nejduležitější.
Datum: 08. září 2009 20:14
 čau chlapi.Jaký je odle vás nejspolehlivější pionýr? Jawa 550 , 555 , 05 , 20 , 21 ,23 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 14:29
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Nejlepší jsou jednoznačně pařezy. Já za třičtvrtě roku pouze vyměnil svíčku a ještě jsem neprojezdil ani 2l benzínu.
Datum: 17. listopadu 2009 14:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no řeknu vám že hodně spolehlivý jsou mopedy s11 s22 pokaždý když k němu přijdu chytne na 1 teplej i studenej furt na 1 (nechápu to... pionýři mi nikdy tak nechytali) ikdyž občas přestane svítit světlo nebo se to dusí,tak stejně domů dojedete  kdyžtak došlapete
Datum: 08. září 2009 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel7325
 nejspolehlivejsi je moje 21  ta jede furt.....teda jela  ted je rozebrana do sroubku  ale teda musim rict,ze moje 550 nemusi jet pres pul roku a stat ve sklepe a pak chyti na pátyšlápnutí s otevřenym vzduchem.......asi ty pařezy sou nejspolehlivejší.....ty novy zapalování a karburatory se chtě-nechtě proste furt serou......
Datum: 08. září 2009 21:53
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 mam 555, a je to super stroj, spolehlivej kdyz se o nej staras (tj. obcas cistit karburator, prejet svicku dratenkou, dobre mazat, netrapit motor).
Datum: 08. září 2009 20:33
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 to jo pařezy sou nejlepší mají i malou spotřebu a pěkně jedou,a taky u nich pomalu nic neodchází
Datum: 08. září 2009 20:11
 Parezy byly snad jeste vetsi drzaky nez novejsi pionyry, jinak kdyz jsou dobre udelany tak jsou spolehlivy vsechny, co na nich neni to se nepokazi a to co na nich je se da opravit lehce doma  idealni
Datum: 08. září 2009 20:06
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zdarec chci se zeptat u Přepinač světel na řidítka Pionira ja tam mam 2 draty modrý a 1 z nich nejede wevite jestly majou jet 2 draty nebo jenom jeden dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 19:38
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 a na žarovku mam dat ty 2 modrý a ten 3 tam je jatej dik
Datum: 08. září 2009 19:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jeden co jde scivky do vypinace tak ten jde dotoho prepinace ten je uprostred a dalsi 2 modry ty jsou nahore a dole a pak tam vede 4. drat a ten je na bzucak
Datum: 08. září 2009 19:13
Jméno: Ondra
IP: uživatel7321
 Zdravím, dostal jsem k renovaci motor z 555. Rozebral jsem ho a vypadá dobře, ale blbne řadící automat. Když mám jen jednu půlku, řadí, ale velmi obtížně a daleko - tj. při zavření motoru by se už dávno zarazil o šroub v očku táhla. Když motor zavřu, neřadí už vůbec. Zdá se mi, že rafičky s pružinkama co jsou v tom kolečku zabírají na špatným zubu, ale nevím,.. můžete poradit. A ještě, šrouby nemám originál, jen ten co je v očku táhla. Opravdu to může ovlivňovat funkci (délka)? A případně jak dlouhý má ten šroub být. Děkuji všem za případnou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 19:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli ti na levy strane precuhuje sroub do toho vrsku tak to nejde radit prez bej nejsouis skus ten levej sroub vyndat jestli to pujde beznej
Datum: 08. září 2009 19:11
Jméno: jáááááááááá
IP: uživatel7154
 Zdar,kdyz sem si koupil fichtla tak mi nastartoval na nakopnuti na poprve ted asi tak na podesate a zastudena na poprve nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 19:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz uz tak radeji 15 stou mi to jezdi porad leto zima je zajimavi ze jstou 17 to vzime nechytalo kdyz bylo trosku teplec tak to dlouho vynechavalo tak jsem dal 15 a jezdiloto normalne ja kupoval brisk za 25
Datum: 08. září 2009 19:15
 NOVOU svíčku potřebuješ
Datum: 08. září 2009 18:44
 kup si novou svicku brisk n17c stoci 45 kc na kazde benzince... a puje to nakopnout an poprv
Datum: 08. září 2009 18:24
 Ahoj chcem sa spitat ze vraj v roku 2010 bu muset mat mopedy SPZ. ja mam 2 babetty na 1technicky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 19:40
 O tom sem nic neslyšel, ale doufam že to tak nebude, mam taky Babettu bez SPZ, a rozhodně po ní netoužim.
Datum: 14. září 2009 19:40
 Čau draci mám problém nevíte někdo jak sundat kyvnou vydlici z jawy 555 a mám ještě jeden když na stadionu s11 zařadim jedničku tak jí tam nedám až po to číslo ale zustane kousek před ním tak neví co stím dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 20:18
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 nevím přesně ale u 555 je kyvka v silenbloku nevím,,ale u stadiona neřeš jestli ti nesedí ryska na čísle hlavně musí sednout spojková páčka do drážky v řidítkch
Datum: 11. září 2009 20:18
 Ahoj chcem sa spitat mam vodicak na skupinu AM ci moozem riadit pioniera? dakujem za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 19:30
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 stejně je ten zákon úplně na hov... . Mě už je to sice jedno , ale nechápu,proč si maj kluci v 15 kupovat drahou sekačku,když mohli v klidu jezdit na fichtlech za pár stovek
Datum: 08. září 2009 19:30
Jméno: Kuba
IP: uživatel7322
 No pionyra muzes ridit i bez papiru,on na papiry nejezdi   ale podle zakona pionyra s ridicskym prukazem skupiny Am,ktery opravnuje k rizeni mopedu a malych motocyklu s maximalni konstrukcni rychlosti do 45Kmh ridit NEMUZES,protoze pionyr ma v technicaku zapsanou konstrukcni rychlost 65Kmh,na pionyra tim padem potrebujes ridicsky prukaz skupiny A1
Datum: 08. září 2009 19:25
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jinak na fichtlu by si s řidičákem AM neměl jezdit
Datum: 08. září 2009 19:24
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jenco ,je to AM 50ccm -45km/h , A1 125ccm- 11kW, A18 -25kW, A - neoumezeno
Datum: 08. září 2009 19:21
 aha tak ao to je? AM-moped 45km/h A1-125ccm/11KW A-350ccm/25KW ?????????????
Datum: 08. září 2009 19:13
 AM je do 50 ccm a 45kmh... ja jim na to kaslu.. mam 555 a tam to prekracuju o 5 km... at si vyliz.u prdel ti nasi zakonodarci.. meli to dat na 65 (coz je fichtl a simson...)
Datum: 08. září 2009 17:34
 samozrejme  AM- 350ccm/25KW
Datum: 08. září 2009 16:48
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Zdravím všechny.. mám tak trochu problém s mojí čízou 477.01, po čase jsem ji vytáhl a nechce mi naskočit.. jiskru to dává, benzín tam jde, ale ani neštěkne.. nevím co s tím..  Akorát je fakt, že když přeplavím plovákovku, tak mi kape benál z tý pryžový objímky co spojuje karbec s filtrem. Můžete mi prosím poradit, na jaký hodnoty máte kdo seštelovanou svoji čízu? Mám na mysli předstih odtrh a bohatost směsi. Díky moc všem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:18
 Skús podliat valec.... benzín do striekačky a vstreknuť ho do valca cez sviečku.... daj nazat a skús kopať....ak odpáli tak kop dalej
Datum: 08. září 2009 20:18
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 zkoušel si jí roztlačit? Jestli před tím jezdila,tak si jí nejspíš jenom ulil
Datum: 08. září 2009 19:46
 předstih 2,9 mm před Hú, odtrh 0,3 mm, bohatost 3/4 otáčky. že benzin přetéká z manžety k filtru je normální
Datum: 08. září 2009 16:32
 Ahoj Draci. Mám problém s řadicí pákou. Když zařadím, tak se mi nechce vracet, takže to musím vrátit sám nohou. Vypadá to na prasklou pružinu, ale nevím kde je. Nemohl byste mi někdo poradit kde je, jak ji opravit a jestli se dá někde sehnat?? Dík moc Mammut
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 19:21
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja jsem to tenkrat vyresil tak ze jsem dal dlouhy slaby perka na radicku a prichytil vedle inducky aale mozna bude stacit kdyz tu radicku rozeberes a vycistis aby sla zlechka a taky vycisti ten automat zvenku bejva nanem bordel a pak se to prez nej nevraci ze to jde stuha
Datum: 08. září 2009 19:21
 Tak to je skvělý... bohužel se nezadrhává, bude to v tom automatu. Dá se ta pružina někde sehnat??? Tady jsem jí neviděl...
Datum: 08. září 2009 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel7318
 veta kterou nikdo nechce slyset  Musis pulit,vyndat automat,rozebrat automat,vymenit pruzinu a spravne slozit radici automat........no cekaj te perný chvilky  ........a by the way...nezadrhava ti jen radicka o dekl motoru??
Datum: 08. září 2009 15:29
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 08. září 2009 19:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 obe je to to sami tak proc se ptas
Datum: 08. září 2009 19:26
 FICHTLU ZDAR chlapy nevite jestly pasuje vydla ze simsona na pincka nebo z 250ky? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 17:21
 vidle ze simsona tam jdou jako víno, na cross super, pro silniční ježdění je potřeba je snížit-zkrátit pružiny, nej řešení jsou vidle z mosquita
Datum: 08. září 2009 17:21
 Na mustanga jdou simálské vidle, ale nevypadá to moc hezky....má to tak kámoš a fakt nic moc vzhledově....
Datum: 08. září 2009 17:09
 jdou tam z obojeho, ale tem z 250 musis upravit brejle
Datum: 08. září 2009 15:11
Jméno: herr-Bode
IP: uživatel5908
 cus.myslim ze pri prestavbach fichtla na radoby chopera se tam davaly vidle z 250teka ze simsnu asi taky by tam sli ale toho simala nezarucuju!
Datum: 08. září 2009 14:59
|



|