Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar, pokud pumpuju benzin na nenzinove komore abych zaplavil a neprestanu....musi vzdy pretect prepadem? Mama ten problem, ze pumpovani moc nejde. Otocil jsem plovak a je to lepsi. Jak vlaste spravne patri,,,,ploskou na horu? diky JAWA 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 15:42
Jméno: buben
IP: uživatel770
 tipuju ze z te strany kde mas placku je ten plovak pomackany,tim padem ti nedosahne preplavovaci kolik na plovak tudiz ti ho nestalci dolu.
Datum: 08. září 2009 15:42
 filt nemam  teda uz je na poste....je to strasnej stroj  porad ruce od benzinu
Datum: 08. září 2009 15:02
 to je divne ma byt fakt plackou nahoru pak se mi stalo ze mi netekl benzin kdyz sjme mel opacne dany benzinovy filtr..
Datum: 08. září 2009 14:25
 tak to je legracni,,,pac plackou nahoru mi nepumpuje vubec,,,,,,po otoceni ano
Datum: 08. září 2009 13:49
 Jasny,plackou nahoru
Datum: 08. září 2009 13:35
 Dneska mi neskutecne nasrala zenska v ložiskárně...... chci SKF gufera.....nejsou!! nebudou!!.....koupim aspon loziska a par cervenejch silikonovejch gufer pod rozetu a do deklu.....prijdu domu a zjistim,ze ackoliv sem chtel do deklu lozisko 6202,tak lozisko do deklu nejde.....uz sem myslel ze mam atypickej dekl...tak stane se to.....prohlidnu lozisko a zjistuju ze je to 6203......myslel sem ze ho vzteky vyhodim oknem!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 15:45
Jméno: buben
IP: uživatel770
 jo FAG znam rekl bych ze fika dostacujici...
Datum: 08. září 2009 15:45
 A to jeste na kliku nemeli SKF s vuli C3......tak mi nacpala nejaky FAG drahy jako svině,prej jsou dobry,tak jsem zvedavej......neznate nekdo tu znacku??
Datum: 08. září 2009 13:10
Jméno: kalda
IP: uživatel6812
 To Frikulin:Zdarec,chci se zeptat, tys daval vildice z Mosquita nepromeroval jsi i vidle na dandy?Mam totiz dobrou nabidku,ale nvm jestli budou pasovat.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 17:31
 jak tam ty vidlice sedly? mám teď ze simsona, snížené, není to úplně ono, uvažuju o těch z mosquita. Jak si vyřešil ten přední korouč?díky
Datum: 08. září 2009 17:31
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 A eště mám jeden problém - nedotýká benzín do plovákovky...čistil se mnkolikrát víčko nádrže, volné, sítko, kohoutek, volné, hadičku jsem měnil, ventil čistil, kanálky trysek čistil, celý karb, trysky, hladinku sem zvyšoval že už to teče ven a stejně při vytočeném motoru (hlavně do kopce) to škube že není palivo v plovákovce. Prosím poraďte, nevím si už rady. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:51
 podle toho co pises tak i hladinku steloval...takze pokud je pravda to cos napsal tak vnitrni tesneni v kohoutku (jak uz bylo receno nabobtnava nebo se proste roztahuje a ucpava dirky) nebo je spatne nasroubovana tryska a nebo jeste bordel po dne v plovakovce...delaji to samy aji spatny svice (zvlaste do kopce, pod tlakem se zahlti a zacnou pak skubat, zkusenost hlavne pokud je zvyseny kompersni pomer a levna svice)...
Datum: 08. září 2009 20:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kua takova jednoducha vec pral bych vam moje drivejsi zavady. Nejdriv sundej hadicku s karbecu dej to do naky nadobky a nechto vty stejny vjsce a pust benzin musi tyct dost pokud je to OK tak nasad vycko z karbece na hadicku a zase to skus jestli to tece dost a jestli se neseka ventilej ve vycku jestli taky OK tak sundej karbec vse vyndej a poradne vycisti vsechny ty kanalky prostrikej proudem vody nejlepsi necim coma velkej tlak staci nakej rozprasovac na kytky co napumpujes a pak strikas a nastavis tam proud misto rozprasovani pak to stoho vylij vyfoukej sloz a melo by to bejt OKOOOKKKKOKOKOKOKOKOKOKOK
Datum: 08. září 2009 19:35
 http://www.fichtlkramek.cz/faq/id6.html
Datum: 08. září 2009 15:16
 nebo je to vobracene a plovak vypina privod...to spis co.....takze ho ohnout na horu?
Datum: 08. září 2009 15:04
 myslis plisek, kterej steluje vysku plovaku? Takze kdyz dam nize, drive sepne a bude drive poustet benzim,,,to znamena,,,ze ho tam bude vic  )
Datum: 08. září 2009 14:48
 uuuplne to same jsem mel taky ze mi tam teklo amlo benzinu a skubalo to pri velkem zatahu napr do kopce tak ti poradim jak kdyz mas vis kde mas plovak v karbecu a na tom co sroubujes jakoby kryt k tomu plovaku tak ze spodu je takova medela packa tak ji trochu ohni at je tel plovak niz.. me to aspon pomohlo doufam ze si pochopil o cem mluvim
Datum: 08. září 2009 14:30
 hoj mam stejnej problem........vidim to na gumicku v kohoutku,,,dneska jdu menit,,,,teda za predpokladu, ze bude stejna v kohoutku od mustanga,,pac jsem si ...ja vul...objednal koutek na mustanga,,,namisto fichtla
Datum: 08. září 2009 13:16
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 není špatná gumička v kohoutku, prý občas naboptná a pak to neteče a ještě mě napadá přicpané víčko plovákovky
Datum: 08. září 2009 9:57
Jméno: standa
IP: uživatel7318
 tenhle problém znám.....zaprvé si skontroluj,jestli ti sedlo neucpava odfuk bandy........ale u me to delala vadná hlavni tryska.......dal jsem trysku novou a fungovalo to
Datum: 08. září 2009 9:19
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 ahoj draci,,, čím to že PALky jsou nejlepší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 PALky sou nej,driv bylo jen to a ze to bylo nejlepsi.Nedoporucuju ngk-skoda penez a mala vydrz,ale co je ze vseho nej,je Champion..brisk uz mela stokrat utavenou elektrodu ale champ porad jak novej.
Datum: 10. září 2009 21:15
 svata pravda...brisk - koupis, prvni start na jednicku, pak po case studeny starty horsi, vetsinou ale do 4. pokusu jde, motor skube i gdyz je pak zahratej, casem to prestava tahat poradne do kopce, uchcava se, teply starty kratce pred smrti jen na roztlaceni a pak te to negde necha (dokonce se mi i dve roztekly ty stredovy elektrody, kratce pred tim nez by ukaply do valce, este ze sem je cas od casu zkontroloval)...nejhorsi pokud zajizdis - bohata smes, nepravidelny chod motoru, svicka se zacerni, zacne hazet mezi keramikou stredni elektrody a kovovou casti tam gde je zavit, staci jet z kopce a pro castecne zchlazeni motoru nechat vyple zapalovani, zarazeny kvalt a naplno otevreny soupe, dole to bud zabere nebo dvakrat blafne a je konec...delali mi to aji tribodovky, na snizeny hlave se roztekaly nebo si delali na sobe pecky, jak se teplej prechal byl problem to aji roztlacit...dokus sem lital na PALky tak sem nevedel co je to uchcanej motor, prvy az druhy kop jak za studena tak za tepla a motor bezel, treti uz vetsinou znacil problem ze neco neni v poradku (ale i motor ma obcas sve dny), dokonce sem zacnou PALku jeste nedodelal, jezdi mi jich vsech 6, sic tricet let stary ale byly novy, nalital sem na nich hrubo km, gdyz uz nesla tak sem ji vycistil, oskrabal a jela zas, mely by se vyvazovat zlatem...mimochodem newi nahodou negdo po technicky strance proc maj takovou trvanlivost???
Datum: 08. září 2009 20:49
 Ja rikam,ze jsou dobre,protoze starou PALku muzes ulejt kolikrat chces a funguje furt.....sou neznicitelny...novou Brisku dvakrat ulejes a muzes ji vyhodit,protoze na ni motor zacne vynechavat a prskat......
Datum: 08. září 2009 13:12
Jméno: jawaman
IP: uživatel4713
 jo je to pravda , pal je paráda ,ae pouzij brisku
Datum: 08. září 2009 9:21
Jméno: petr
IP: uživatel257
 zdravim kdyz si koupim cezetu 175 s papirama co musim udelat aby byla prepsana na me majitel to musi jit nejak odhlasit na moje jmeno nebo to odhlasit uplne nebo si mam od nej nechta napsat plnou moc k prepisu jak to delate vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 10:10
Jméno: petr
IP: uživatel257
 Moc dekuju nejsis to udělám tak že až si pro ní přijedu tak pojedeme rovnou na nejbližší uřad a tam to odhlásíme,každopádně děkuji za rady dost mě to pomohlo
Datum: 08. září 2009 10:10
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 já když se kupoval motorky,tak sem to vždycky dělal takto : S prodávajícím sem sepsal kupní smlouvu (jednu musíš mít ty a jednu si nechá) , motorku sem si odvezl a prodávající si nechá malý i velký TP ,který odhlásí na tebe pomocí té kupní smlouvy. TP ti pak pošle poštou. Ty stím pak zajdeš na evidenčku (můžeš si nechat udělat rovnou i technickou) .Dále tě čeká pojišťovna, pojistíš motorku i s původní SPZ. Potom pujdeš na dopravní úřad,tam to na sebe přepíšeš (pokud ti není 18,tak je dobrá mít sebou zákoného zástupce, v 16ti na mě nechtěli přepsat čízu. Vím ,že podle zákona to má jít,ale záleží na ,kterého blbce trefíš) ,dostaneš novou SPZ a pak znova na pojišťovnu nahlásit změnu SPZ. A pak už jen jezdit  . Samozřejmě si zkontroluj,jestli je motorka psaná na něj a jestli sedí čísla s TP. Přeji ti,ať dobře pořídíš  . Doufám,že sem tam nic nezmotal
Datum: 08. září 2009 9:52
Jméno: petr
IP: uživatel257
 slysel jsem ze to nekdo dela i s kupni smlouvou a plnou moci a normalne mu to odhlasej .jedu si pro nej totiz docela daleko takzemm ted napsat prodavajicimu svoje udaje at to prehlasi na me? dekuji
Datum: 08. září 2009 9:25
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Původní majitel vyplní ,, Žádost o zápis změn údajů v registru silničních vozidel ". V kolonce ,Žádá o provedení změny, napíše ,převod na jiného majitele,\\r\\ntvoje jméno,příjmení,adresa.Musí znát i rodné číslo.Měl by mít kupní smlouvu, kde toto bude uvedeno.Potom, s technickým průkazem, dojde zrušit povinné\\r\\npojištění. Nyní ti předá velký i malý tp. Malý tp. bude proštípnutý s platností 14 dní. Ty vyplníš ,, Přihláška k registraci vozidla do registru silničních vozidel".\\r\\nMusíš mít sjednané nové pojištění , registrační prohlídku a není li platná technická kontrola , musíš udělat i tu.
Datum: 08. září 2009 7:38
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 cus draci mozu mazat fechtla pomerem 1:25??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 22:50
Jméno: Honza
IP: uživatel7326
 Zdravím, já ho mažu 1:50 Denicol Mineral (červenej) a nemám problém, dělal jsem výbrus, zajížděl jsem ho na tento poměr po 5tis.Km jsem ho rozhodil a píst je jako novej, žádnej připečenej škraloup a na válci jsou ještě vidět stopy po honování, klesla mi i spotřeba benzinu. Někdo má určitě jinej názor, ale moje zkušenost je tato.
Datum: 08. září 2009 22:50
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hmm ten mustih je chytrej jak radio  prej 1:33 je malo staci 1:40 i min nezadres
Datum: 08. září 2009 21:15
 Jde o to, čím mažeš....Jestli M2T, tak to je tak akorát....1:33 bych řek že už je málo, ale jestli máš nějáký kvalitnější Oil, tak klidně i 1:50
Datum: 07. září 2009 22:38
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 kdyz ste prihlasovali pincka , nechali vam tu malou peknou origo SPZ nebo ste dostali tu odpornou plachtu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 19:05
 Ahoj.. Myslíte si, že když mam techničák na jawu 20 že by šel použít na mustanga?
Datum: 16. května 2010 19:05
 co myslíte vadilo by kdybich si tu novou upravil flexou?
Datum: 08. září 2009 20:22
 Při přepisu pionýra mě nechali původní techničák i SPZ. Při přepisu 634 mi vyměnily oboje, ale na ní to nevypadá hrozně jak na pionýroj.
Datum: 08. září 2009 16:25
 Já přepisuju fíka a dostal jsem tu velkou krávu. No děs. Pánbůh se mnou a zlí pryč bo mě láká ji vohdit a zahodit někde do prde...
Datum: 08. září 2009 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel7318
 u nás se vše převadelo v rodině a v okrese,takze na peraku i na 21 mam puvodni znacky.....na peraku KD 84-04 a na fichtlu KD 71-99
Datum: 08. září 2009 9:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel4713
 ja sem dostal jen new technicak , a znacku tu krasnou mne nechaloli Zl 0999
Datum: 08. září 2009 9:14
Jméno: Lukawe555
IP: uživatel7317
 pred týdnem sem přihlašoval čz 175/450 papíry v depozitu neměl sem malý techničák spravili mi nový a velký mi nechali ten starý prvý majitel žena narozena 1924 kuchařka spz ZN 61-69 tak to se už tak často nevidí já sem dostal značku 5B 36 30
Datum: 07. září 2009 22:56
 No to věřím, péro....co já bych dal za Maličkou smaltovanou SPZku.....ach jooo
Datum: 07. září 2009 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě nechali všechno při starým a jsem rád
Datum: 07. září 2009 22:16
 No já sem měl takovou malou NJA 4501, ale když jsem to z Nového Jičína přehlašoval do Opavy, tak mi sebrali všechny doklady a nafasoval jsem 1T 3599 a techničáky.....no děs....na Mustangovi vypadá ta "plachta" hrozně....
Datum: 07. září 2009 22:14
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 já jsem musel tu malou malovanou odevzdat (i tu knížečku, jako techničák) a dostal jsem tu plachtu a velký i malý techničák
Datum: 07. září 2009 22:10
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 No dali mi tu děsnou evropskou značku
Datum: 07. září 2009 22:05
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Mne nechali tu malou s nadhernym cislem
Datum: 07. září 2009 21:47
 Zdarec hoši, měl bych dotaz ohledně papírů a vyhlášek atd. Kámoš si sehnal papíry TP na fika ovšem na typ 21. On má typ 20 a tak ho předělá na typ 21 (není problém). K těm papírům... jsou přepsatelný, je k nim SPZ po technický a ještě štítek. Problém je barva. V techničáku je napasaná červená. 1)On má modrý plechy a nechce je přestříkávat co má dělat? za druhé 2) ten majitel ty papíry odhlásí na něj. Kam ten kámoš má zajít kam na úřad a co tam? 3) Když to odlásí ten předchozí majtel na něj. On to zase přihlásí musí ještě na STK pro ověření rámu a motoru jestli čísla štimují? To je vše. odpovídejte prosím na odpovědi tak, že napíšete bod 1 a k němu inf. bod 2 k němu inf. atd... moc díky. Aby v tom byl pořádek. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 17:28
 Ale já chci vědět jak se ta barva a kde se má přepsat???
Datum: 08. září 2009 17:28
 čau já jsem měl zase problem podobnej, mam mustanga a v papírech bylo napsaný jawa 20 a to mi přepsaly, ale jestly ti souhlasí štítek tak ti to mužou přepsat na 20 a nebo udělat s toho 21 a narazit novej štítek, a tu barvu bud přepsat nebo přestříkat
Datum: 07. září 2009 21:44
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 13. září 2009 23:24
Jméno: Rambo
IP: uživatel7328
 Ja bych se na vykašlal ten chlapek co tam o tom píše odbornej článek píše 78km/h z kopečka to je nic moc moje 20 s 8 výbrusem a bez jinejch úprav na rovinci davá přes 8 pětek to je co
Datum: 13. září 2009 23:24
 Uvažoval sem to této úpravě.zeptal se pár uživatelů této sady a všichni říkaly je to super za skvělý prachy.Tak ted už mám válec poslanej asi týden.Už se celkem těším až příjde.A budu mít tu možnost hned otestovat na fichtl capu v medlově.
Datum: 08. září 2009 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel7310
 ja myslim ze ta sada je zaroven jednoduchá a zároveň v sobě skrývá velký potenciál.......není to jen nejake ladeni valce od oka prodane za dvojku......je to dobre spocitany valec,ktery vyuziva silu puvodnich prefuku s precasovanim vyfuku a sani a vysledkem je vyborny kompromis výkonu a otáček vztažený k vlastnostem 3Q prevodovky a origo motoru....
Datum: 07. září 2009 22:14
Jméno: de_GusTátoR
IP: uživatel6659
 no to je pěkny ale ty y/i tam střílíš podle toho co je blíž na klavesnici
Datum: 07. září 2009 21:39
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 ja vým že je to kapacita ale chtěl jsem se ujistit
Datum: 07. září 2009 21:33
 tohle je real kámo, stejskal neni žádný amatér, ale profík který ví co dělá a za slušné prachy.
Datum: 07. září 2009 21:18
Posl.aktualizace: 08. září 2009 16:22
 nene to je z toho garely...
Datum: 08. září 2009 16:22
 takže to asi není originál s babety ? nebo nějakej starší rok výroby
Datum: 07. září 2009 21:02
Datum: 07. září 2009 20:53
 je to asi z niakeho pucha mislim,videl som takého uz na niecoho....
Datum: 07. září 2009 20:50
 ahoj draci, prosím řekne mi někdo s čeho je na tomto pionýru nádrž díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 20:43
 zdarec hoši nemůžete mi někdo poslat schema zapojeni blinkrů u babetty (210)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 13:41
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Napíši ti e-mail.
Datum: 08. září 2009 13:41
 zatim nic nemam budu to teprv shanět můžeš mi prosimtě nějak poradit jaky přerušovaš atd..?
Datum: 07. září 2009 21:52
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Já ti ho pošlu některý následující den napiš mi prosímtě jaký máš přerušova a jaký přepínač abych ti to mohl dát dohromady
Datum: 07. září 2009 21:37
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 čau pošle te mě fotku nekdo jak ma zapojení předni světlo dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 20:26
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 u jawy 21
Datum: 07. září 2009 20:26
 zdraviiiim...je pravda ze jednokruzkovi piest zvysi brutalne vykon???a ake mate s tym piestom skusenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 karlosi blbost,jestli motor toci i prez 8000 otacek tak je to tak rychly ze to tesneni je snad jeste lepsi.Taky se podivej k stejskymu-jezdi na jednokrouzak a navic to neni zadnej amatarer.
Datum: 10. září 2009 21:21
 jediny, ceho na serii docilis bude rychlejsi roztoceni motoru a snizeni tesnesti a tim padem i vykonu
Datum: 08. září 2009 19:34
 Přesně jak říká pája.Pokud jestli nemášupravený motor tak je ti z 90% za nic.
Datum: 08. září 2009 19:07
 paja: a mal si uz?
Datum: 08. září 2009 16:33
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 1 kroužkový píst- má menší tření-proto má motor o trochu větší max otáčky a také se méně zahřívá, ALE 1 kroužek má menší testnost a tudíž menší kompresy a také se daleko více opotřebovává a častěji se mění, pro seriový motor je to podle mého docela blbost
Datum: 07. září 2009 20:21
 Zdravim, našel bych teda prosím někde ňákej návod na seštelování předstihu ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 18:57
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 uplně to tam zašroubuješ potom trochu povolit a nakopnout. potom povolovat az to bude na nizkych otackach tak je to dobre
Datum: 11. září 2009 18:57
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 o.k dík ale stejně tm neni přesněš jak to mam nastavit
Datum: 07. září 2009 20:41
Datum: 07. září 2009 19:55
Jméno: Pikys94
IP: uživatel7242
 čau lidi chci se zeptat já mám teďka dočasně místo kohoutku a toho šroubku co to drží špunt a asi prvních 50 km mi to jelo v klidu a najednou dneska mi ten benzin do karboše začal valit tak rychle že nonstop přetéká a mám dotaz že když si koupím ve čtvrtek celý nový kohoutek tak jestli se mi ta rychlost toku znormalizuje nebo je problem v karburatoru ale to se mi nezdá protože sem ho v sobotu dukladně čistil a jel v klidu diky za odpovědi čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:01
Jméno: Pikys94
IP: uživatel7242
 zdar tak už vím čím to je prdnul mi plovák takže se mi to nezavíralo jinak diky čau
Datum: 08. září 2009 20:01
 jo v pohodě já sem chtěl enom vedet co si o tom mysli ostatní diky
Datum: 07. září 2009 20:33
 Ale možná toi tim že tam nemáš kohotek je ale jenom se domnívám.protože tam bude větší proud a tím tlakem paliva na ventil a ten i tlakem plováku není schopen s zavřít.Ale tohle se jen domnívám
Datum: 07. září 2009 20:03
 Kohoutek ti průtok zpomalí ale přítok benzínu do karburátoru reguluje plovák.Tak ho vyčisti (hlavně v tvém případe ventil který pouští a zastavuje palivo) a pošteluj
Datum: 07. září 2009 20:01
 čau draci, mám problém s mustangem, po nastartování neudrží volnoběh a pokud nepodržím plyn tak hned zdechne, filtr je nový, karbec je čistý, vzduch nikde nepřisává. Pokud přendám karburátor z druhého fichtla, který jezdí v pohodě, jede i tenhle dobře, volnoběh OK. Přendavám jen karbec, šoupátko s jehlou zůstává stejné. Už fakt nevím, čistil jsem to mockát, ikdyž přehodím trysky z funkčního karbu nedrží to
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 17:25
 šoupátkem to není, si to přečtěte znova borci, nejsem amatér  zkusím tedy karbec povařit  profouknul jsem ho už několikrát, dal bych ruku do ohně že je čistý. uvidím...díky
Datum: 08. září 2009 17:25
Jméno: DIGI026
IP: uživatel7316
 Myslím že máš na šoupátku vymačkaný důlek od šroubku kterým se šteluje volnoběh!I když máš volnoběh na doraz tak do šoupátka netlačí tudíž ani nedrží volnoběhKoukni na to šoupátko v místě dosedu jestli je rovné!
Datum: 07. září 2009 22:05
 Vyvař ten vadný karburátor v octové vodě.....bude uplně čistý...ten bordel ti před očima vaplave na hladinu....nejdřív ho samozřemě rozeber
Datum: 07. září 2009 19:35
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 tak si nastav volnobeh..x)xD
Datum: 07. září 2009 19:35
Jméno: .................
IP: uživatel2971
 Cus hosi mam mensi problem,nekde jsem ztratil klicky od 250.Nejde to nejak otevrit?Panelka 250/592
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 19:26
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 Ahoj mam takový dotaz . Mam stadiona S11 a chci jsi na nej udelat tachometr ale nevím jestly je stejny to víko na přední brzde na stadionovy s22. A pokud ano tak jestly ho nekdo nemamte na prodej na cene se dohodneme . Předem dekuju za odpovědi dík draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 9:31
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 je to vše stejné ale pokud tam dáš staré věci tak nemusí vydržet já tam měl také tachák a praskl náhon tak jsem tam dal digitál a jsem plně spokojen
Datum: 12. září 2009 9:31
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 A opravdu jsou ty díly identicke nebo ne potřebuju to vědet děkujii předem za odpoved
Datum: 08. září 2009 14:40
 len vsetko dás na to z s22 a je to
Datum: 07. září 2009 19:57
 Nebylo by lepší dát tam bezdrátový digitální tacháč? Je to složité natahovat tam normál s náhonem, protože ho ani nemůžeš dát do paraboly :/
Datum: 07. září 2009 19:32
|



|