Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci... mam celkem velky problem: prestala mi vzadu na 21 svitit sulfidka a zaroven prestal troubit klakson, predni svetlo sviti. tlumivka tam neni. Sulfidka prdla neni, zkousel jsem jich 5. Kontakty vzadu zmereny, sepne kdy ma sepnout. Poradil by nekdo? Prosim o spesne odpovedi, za 3 dny mi konci technicka a potrebuju se dopravovat  (jinak jsem to zjistil vcera na stanici STK
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 9:18
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A jak víš že je vše sepnuté jak má? Jak jsi to změřil? Pro mě z toho vylpývá že jsi naměřil i střídavé (!) napětí na kontaktech, takže buď máš všechny sufitky špatné, nebo máš jen prachsprostě zoxydované kontakty tak že se nepodaří skrz ně žárovce kontakt na svorky. Každopádně tvá závada má ještě jeden rozměr.. elektroinstalace jsou dva druhy. Npiš jakou máš (20W nebo 30W) a co jsi přesně kde napěřil a čím.
Datum: 16. srpna 2009 9:18
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 projdi všechny kontakty a dráty,někde to bude přerušené. Ještě bych zkusil nastartovat a změřit napění na kontaktech pro žárovku
Datum: 15. srpna 2009 17:41
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Dneska jsem byl ve šrotě a našel jsem tam vyhozený kartery a víky z matoru na ČZ 150, hlavy z J 350 a minule jsem tam našel šroub \r\nz řízení na meziválečnou Jawičku. To jsou dneska lidi paka co vihazujou.... A ten chlap chtěl ty zbytky toho motoru i s těma hlava nechat \r\nnormálně zreciklovat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 21:16
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jozo ses asi magor ne ? jeste se chlub ty ses takovej debilek, kdyby si nic nerikal tak 75% kramku ani o tom nevi ze ve sberu se nakupuje nejlip, ze sberu mam dilu cca za 20 000 kc
Datum: 15. srpna 2009 21:16
 ja co mám mustanga a vsetky ND co mám sú zo srotu  lebo ludia nevedia ze co vychazujú do srotu vela krát len aby bolo mu na pivo
Datum: 15. srpna 2009 13:29
Jméno: fichtlman
IP: uživatel3189
 zdar hosi jaka se delala nejslabsi verze jawy 50 dandy a je pravda ze jawa mosquito o vykonu 4 kW jede jenom 40?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 22:25
 to je jenom o převodu ta rychlost. když dáš na fíka 9 sekundaro tak taky nepojede vic jak 40...
Datum: 15. srpna 2009 22:25
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 22:07
 tak ten kryt je už prodanej a nemáte někdo jinej?
Datum: 15. srpna 2009 22:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ne(neni zničenej) na 453 jde ne 100%
Datum: 15. srpna 2009 17:54
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 pude, mam ho taky dokonece mam 2x 125/453 a stejny kryt retezu mam tak zas necekej ze tam nejde kdyz tam de
Datum: 15. srpna 2009 14:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ne...je celkem pěknej, jinak mezi ty konce k motoru se dává takovej gumovej špalíček
Datum: 15. srpna 2009 13:22
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 čau budes prodávat i dell orto s průměrem difuzoru 19mm??děkuju za odpověd cuss
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 16:57
 na zimu to bude paráda  jeslti prodám piano  tak si tu objednám ''pár'' věcí
Datum: 15. srpna 2009 16:57
 budou ale na zimu,,, ale budou asi drazsi
Datum: 15. srpna 2009 13:49
 raz asi to psal ze objednal 19ky a prisli mu21ky ale nevim ze ci bude mat...
Datum: 15. srpna 2009 13:36
 Dobrý den,
Vlastním S11 a dostalo se mi do ruky světlo na S11, které má v parabole dvě objímky na žárovičky, současně nemá gumovou průchodku pro el instalaci přes klobouk světla. Jinak je naprosto shodné včetně vrchního přepínače. Nevíte v kterém období se toto světlo osazovalo na S11 ? Protože se všude uvádí, že v předním světle je dvouvláknová žárovka. Tak nevím a tápu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 12:21
 zdravim mam problem sehnat tachometr na jawu 175 mod 356 rok 1957 s ampermetrem a chtel sem se vas zeptat jestli nekdo nezkousel tacho.treba ze škody 120 jestli by tam pasoval bez mensich uprav abych tam nemel tu díru jak do prd**e za vsechny odpovedi predem dik....golem
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 20:37
 taky jeden mam doma asi je z 250 protoze je do 140km/h ma jenom 18 000km a je plne funkci ,kdyztak se ozvy (a mam i plexi a dalsi dily )
Datum: 15. srpna 2009 20:37
 odkad si? dal bych 400 zatim moc nemam no sem po vyucaku a teprv delat budu
Datum: 15. srpna 2009 15:54
 mam ho doma,je trosku poupraveny,protoze byl na Peraku,ale nic mu neni,pasuje,funguje.....chces? ozvi se,kdyz nabidnes rozumnou cenu,necham ti ho......
Datum: 15. srpna 2009 15:48
Jméno: deny
IP: uživatel5626
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 12:11
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 cau seso(I vsichni kdo vi o cem mluvim) myslis ze ty pisty co tu mas budou pasovat do válce 555?Nebo ty pisty se už taky nedělají?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 12:49
 draku jasne ze jo,,cep 10 a dvoukrozek,,nou problem
Datum: 15. srpna 2009 12:49
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 sorry mas tu aji na 555 sem si jich nevsim..dik
Datum: 15. srpna 2009 12:14
 Zdrar Seso, na svých stránkcáh nabízíš náhon k tachometru http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/tachometr_klakson já jsem si koupil, ale jak tam je to stříbrný u rozety tak jsem to rozdělal vyměnil, ale narazil jsem na problém, ten šnek musí být nějak zajištěn a já právě tu součástku neměl a nemáš ji tady ani ty.  tak jsem sehnal od kámoše staronový to stříbrný u rozety a ta pojistka tam byla. Nemohl by jsi ji nabízet tady i ty? Díky. Nic proti tvým stránkám jsou super. nejlepší na netu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 15:50
Jméno: Standa
IP: uživatel5634
 Ja tam peru kousky sřoubků a nebo hrebiků......neni co resit
Datum: 15. srpna 2009 15:50
 zohnaj stari paprsek 3,5mm a rob si z toho ja vzdy tak to delám
Datum: 15. srpna 2009 13:32
 drak vim o co gou ale nikdo to nedela
Datum: 15. srpna 2009 12:50
Datum: 15. srpna 2009 12:02
 Zdar Asi už před rokem jsem si u tebe koupil labirint na 250 kývačku ale neměl jsem čas ho namontovat a když už je tak tam nepasuje píšeš tam že je na 250/350 já mám ČZ 250/455 pls porad.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 10:31
Jméno: karel
IP: uživatel2997
 cus darci, nevite nekdo cim to muze byt ze kdyz jedu na mustangu cca 4 km v kuse na porad stejny plyn i otacky a potom zastavim na krizovatce tak mi zdechne motor a chvilu trva nez zase chtne aj na roztlaceni, casto to dela i kdyz jen podradim, a upnele nejcasteni na volnobeh, na volnobeh to vydrzi max 30s. pak zdechne a blbe se startuje, nebo kdyz jedu trochu dele na nizke otacky treba na 2 tak po chvilce 2 zdechne jako kdyz bych vypnul motor, na vysoke to nikyd neudela, vyfuk je cerstve vypaleny, karburator postelovany, predstih je 1,5 mm, svicka je nova ale kdyz sem ji vymontoval tak je mirne zasedla a takova trosku svetlejsi od normalu, je spis do bila, coz znaci chudou smes ze?? no jenze jehla je na 3 zarezu z hora, hladina je taky dost vysoko a sroubek mezi tryskama je ne max, vsechny tesneni mam nove (valec, karbec, koleno karbecu, vyfuk, hlava,) filtr je taky novy, nic podobneho se mi nane jeste nedelo a za posledni necele 2 mesice mam 1800 km od kdy je valec po vybrusu a tim padem uz je zajety, jinak tahne vyborne i na pul plynu aj min, do otacek ide tez pekne akorad nekdy kdyz jej nastartuju tak mu to chvilu trva nez do otacek vyleze tak jako kdyz zdecha na krizovatkach v kolonach pri podrazeni..... Co vubec znaci zsedle svicka??? napadlo me par veci ktere by to mohly delat: zapalovaci pol, indikcni civka, kondenzator, kladivko ale to by asi nebyla zasedla svicka, no a k te zasedle svicce: spatna svicka, spatny karburator pokud se vam z toho neco zda mozne tak potvrtte jinak mi prosim poradte jakkoliv co nejrychleji dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 11:32
Jméno: karel
IP: uživatel2997
 vyreseno novym karburatorem, ted je to naprosto OK
Datum: 17. srpna 2009 11:32
Jméno: karel
IP: uživatel2997
 jj meli jste pravdu bylo to v trysce a hned v obou, byly spatne totazene (takove ameterske lool  ja su ale cip), pred 4 dnama sem totiz cislti karbec a asi sem je malo dotah a rezonancema se uvolnily, s tim ale nastaly jine problemy pri nizssich a strednich otackach nemuzu dat vic jak 1/4 plynu jinak se to dusi, presne jako kdyz je bohata smes zkousel sem hybat s jehlou a hladinou a porad nic vyzkousel jsem trysku 60 z 05 taky to nepomaha, ale pomuze kdyz pri nizkych a strednich preplavim pl. komoru navic je divne ze i kdyz sundam hadici co vede do filtru, jakoby chtel karbec najednou chudou a bohatou smes, nechapu to!!!! bez techto veci jde dat vic jak pul plynu az pri vyssich a vysokych otackach, myslite ze pomuze koupit novy karburator?? v nicem jinem to byt 100% nemuze protoze sem si jeste hral se zapalovanim, dal sem novy zapalovaci pol, kladivko, vse vysisti posteloval predstih na 1,4mm odtrh 0,4 a porad to same, mozna je to chaoticke tak jeste jednou pro rekapitulaci: pri nizkych a strdenich nejde dat vic jak 1/4 plynu jinak se motor dusi pomuze jedine sundani hadice filtru nebo preplaveni pl. komory (nepochopitelne spojeni dvou protikladu na bohatost smesi), jinak v elektrice to urcite neni protoze motor jede mekce, pravidelne..... pomuze koupit novy karbec??? predem diky za rady
Datum: 15. srpna 2009 21:52
 zasedla svice - sesla, stara, unavena, pokud jde do bela a je jakoby hladka (narozdil od zasedle sesle stare svice) tak je to chuda smes...jinak ze ti nedrzi volnobeh muze delat dost veci mezi nez patri i treba bohata smes ale ta tam nepatri...vidim to jak draci co tu psali, volnobezna tryska a volnobezny kanalek se vzdusnikem muze byt zacpany, proste akorat vycistis trysku a kanalky...a samo ze vymenit svici za novou, je to velkej rozdil...pokud nemas pricpany filtr (mimojine se vyznacuje nejen spinou ale i bohatou smesi) a pokud ti neodchazi kondik (nebo blbej odtrh ci znecistena kladivka) tak je to v ty trysce...
Datum: 15. srpna 2009 20:41
 stačí se mrknout do trysek(volnoběžné) a lebo mrkni esi nemáš ucpanou benzínovou hadičku, lebo kohoutek
Datum: 15. srpna 2009 16:28
 Něco je ve volnobež. trysce potřeba čistit i několikrát za sebou.Stačilo by protáhnout jednim vlasem ze smetáku nebo kartáčku či vlasce.
Datum: 15. srpna 2009 13:48
 Zdarec , o kolik to přidá výkon když na mustangovy zmenším kompersní poměr asi na 10,5 - 11. Má to vůbec cenu?? Bude se mi to přehřívat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 10:01
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 kompresní poměr při této uprave zvetsis, zmensis objem spalovaciho prostoru. 10,5:1 je přijatelnej kompresák
Datum: 15. srpna 2009 10:01
 cau mam problem lezi mi doma kamosuv fichtl predelano na kross a je tam uplne mala jiskra jak blazen sotva de vydet uz sem skusel civku ve zapalku z mojeho jinou indučku i kondenzator no furt nic tak ja nevim dratky nedavno menene zapoje to je ok ono to slo ale omylem sem zohl takovou tu nepohydlivou čast kladivka ta sem musel zno seřidit predstih a pak to zacalo delat todle jo a svickou to neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 13:30
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Hej delej tu praci kvalitně..podle tveho popisu kurnik se nedivim  ...pokud ccees delat experimenty s elektrikou,tak tam musis koupit novou elektriku abys měl jistotu...kondik kladivka indučku 8V bacha na to 8V musis kupit...at ti na to ten kamos da prachy..pokud chce jezdit at do toho investuje..
Datum: 15. srpna 2009 13:30
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 a co VN kabel? fajfka? špatný kontakt? říkáš,že si ohnul kladívko,co to zkusit vyměnit (nechápu,jak se ti to povedlo) ?
Datum: 15. srpna 2009 0:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Hoši stalo se vám někdy abyste přijeli na technickou a tam byl jeden pincek a esce aby tam dojela Čz 175 ? mne sa to stalo dnes
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 9:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel1332
 Mě taky s 175/450 chválil, prej techničák originál, bez přepisů, motorka originál... Prošla bez problému, dal jsem si na ní záležet a šel jsem na jistotu
Datum: 15. srpna 2009 9:02
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Když sem přijel na technickou s 471čkou,tak byl technik hrozně nadšen,protože jí kdysi dávno míval taky. Prej " konečně pořádnej stroj,postav to vedle té rejže (nějaká kawa) "
Datum: 15. srpna 2009 0:40
 spi se pochlub jak si dopadl co je zajmalo a tak
Datum: 14. srpna 2009 23:33
 Zdar lidi...Mám takovej problém mám promáčklou nádrž na mustangovy docela hodně a potřeboval bych to nějak vyklepat nejlíp doma poradí mi někdo jak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 13:26
Jméno: 121
IP: uživatel7193
 nAVAŘ SI AUTOGENEM DO PROSTŘEDKA TE DÍRY DRAT POMALE TO OHŘÍVEJ KOLEM DOKOLA A PAK TO VYTAHNI ZBYTEK UŽ DOKITUJEŠ A BUDE TO OK. HLAVNĚ SI PŘED TÍM NAHŘÍVÁNÍM VYPUSŤ BENZIN A NALEJ TAM VODU.
Datum: 27. srpna 2009 13:26
Jméno: Franta
IP: uživatel7075
 No vytmelit by to šlo jenže to je docela velký takže by tam byla velká vrstva a moc dlouho by to nevyydrželo
Datum: 15. srpna 2009 10:44
Jméno: burtononn
IP: uživatel5266
 a co ji postupne kousek po kousku vytmelit?a pak na zaver vybrousit pod vodou a znova striknout.
Datum: 15. srpna 2009 0:06
Jméno: Franta
IP: uživatel7075
 Jo takže třeba nafouknout kompresorem ? No zitra to skusim  P.S. nemáte někdo doma kaslík na mustanga ?
Datum: 14. srpna 2009 23:33
Jméno: jiri
IP: uživatel6219
 to nwm
Datum: 14. srpna 2009 23:25
 nafúkni ju , jak balon
Datum: 14. srpna 2009 23:19
 Zdarec lidi ktrea svicka je lepsi NGK B6HS a nebo Denso W24FSR?? a nechci slyset zadny ty keci Brisk bla bla ?? jaka je lepsi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 14:06
 Zdar, no me to na brisky nejede vubec nebo nehorazne line... mam tam tu NGK B6H6 a nemuzu si stezovat, teple na drc, za studena se musi 30s zahrat a jede jak drak. Lisi se to ale stroj od stroje, do jednoho jedou brisky lip nez cokoli jine a u druheho to muze byt opacne...
Datum: 15. srpna 2009 14:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 dej tam brisk nr15c blabla
Datum: 15. srpna 2009 10:36
 Dej do fichtla nebo motorky B6HS,MÁM JÍ vyzkoušenou.Denso jsem zatim nepoužil tak nevím.
Datum: 15. srpna 2009 2:10
Jméno: burtononn
IP: uživatel5266
 brisk bla bla bla
Datum: 15. srpna 2009 0:08
 mosíš se obrátit na zkušební ustav, tady to asi nikdo netestuje , svíčka podle mě má mět nízké jiskřiště, a pak hodnotu vyberu podle typu stroja, mám tu ngk, ale 8 a v poklidu, nepoznám rozdíly, nevím co chcete docílit
Datum: 14. srpna 2009 23:27
Jméno: jozef
IP: uživatel7074
 Ahojte,prosim vas na 250-353 kývčke je poz zadnú kívku takii šrubek ten tam musi bit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 22:43
Jméno: ťulpas
IP: uživatel7073
 zdar hoši je dobrej volej M2T od Sheronu? Jeto průhledná flaška s žlutym nápisem M2T a červenym vrškem. Je to API-TB, je tmavej a u nás benzině stojí 119kč litr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 9:48
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jojo ten je kvalitni, zkus ho a uvidis jak budes spokojenej, staci ho 1:40 a jezdis bez problemu
Datum: 15. srpna 2009 9:48
 Nevím co máš za moto.Ale dej tam co chceš.
Datum: 15. srpna 2009 1:31
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 jak to máme vědět
Datum: 14. srpna 2009 23:27
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 ach ne uz zas ty oleje....
Datum: 14. srpna 2009 22:51
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 12:30
 tušim, že od tam pocházel vladimír menšík......................
Datum: 15. srpna 2009 12:30
Jméno: brisK
IP: uživatel6937
 Ja budu mět dneska cestu okolo (na Mustangu)  z domu to mam asi 60km
Datum: 15. srpna 2009 10:48
|



|