Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Sewa draci mam jednu otazku tusim uz tu bola,Co je to ten difuzor prosim vas mohol by mi to volakto vysvetlit za dopoved mu strasne dakujem .
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 12:46
 postul: difuzor je to vesi misto, kterzm se nasava vzduch  , rychlost ziska az pod soupatkem, protoze tak je nejuzsi prostor a podtlakem nasava bezin z kanalku a misi ho se vzduchem, ktery pak proudi dal do valce, nasledne pod pist a spodni komprese ho vytlaci nad pist.
Datum: 14. srpna 2009 12:46
 difuzor je nejužší místo v karburátoru při průchodu vzduchu.tam se vysává benzín z kanálku protože tam má vzduch největší rychlost.
Datum: 13. srpna 2009 23:30
 difuzor je to kam se nasazuje filtr
Datum: 13. srpna 2009 22:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 to je v karburatoru kdyz se podivas na skrz...fakt nevim jak to vysvetlit....snad nekdo dalsi
Datum: 13. srpna 2009 21:31
 zdar chci se zeptat,1) jak se na fichtlu seřizuje bohatost směsi? prosím podrobný popis. Blbě chápu. 2) a v čem se liší 8V indukční cívka a 6V indukční cívka kromě voltů. myslím v síle jiskry na svíčce adt. a kterou doporučujete?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 22:41
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 13. srpna 2009 22:41
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
 zdár draci jakej je rozdíl mezi indučkou 6v a 8v? dává 8v věčí jiskru než 6v?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 13:56
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 stando,já mělna fichtlu 12V indučku ani nevim z čeho mi jí dali (myslim,že to byl trabant) a jak to dračilo
Datum: 14. srpna 2009 13:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5634
 Tak chong vám to hezky objasnil a já jen dodám svoje oblíbene rčení: Proste to neres a neco tam dej,ono to bude fungovat stejne.....prej to funguje i na indučku ze škodovky........
Datum: 14. srpna 2009 11:53
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Tak za prvé se píše větší a za druhé mě fascinuje jak je tu oblíbené se ani neobtěžovat podívat se na dotazy pár dní nazpět.. každopádně tento dotaz tu je každou chvíli a nevšimnul jsem si že by na něj někdy někdo skutečně odpověděl krom různých dohadů, odhadů a pochybných teorií... Inu věz že je to tak, a tahle informace je i pro lenochy kteří se budou ptát v budoucnu, že indukční zapalování funguje na principu že se sytí, nebo-li nabíjí železné jádro a vinutí indukční cívky elektrickým nábojem, za určitých okolností (rozpojením kladívka ději na kontaktech kladívka akapacitě kondenzátoru) dojde k jevu kdy se vybije náboj přes sekundární vinutí a dojde k výboji na svíčce. Jednak se jedná o vysoké napětí, které běžnými v krámě prodávanými měřáky nejste schopní změřit a hlavně zobrazit, protože průběh výboje, respektive jeho obraz v elektrické soustavě je to co objektivně vypovídá o probíhajícím výboji... a jsme u jádra věci.. co je to tvé ,,věčí,, ? To je velikost náboje, strmost hrany náběhu výboje, velikost vrcholu vysokého napětí na jiskřišti nebo jen barva výboje? Tak pověz... Zkrátka takovejma blbinma se nezabývejte, stejně to nechápete a k tomu to ani nedokážete objektivně posoudit. Věřte mi že buď je problém v drtivé většině ve svíčce, kladívku, nebo kondenzátoru.. indučka buď chodí, zlobí po ohřátí, nebo nechodí vůbec... A to ještě pominu specifické vlastnosti alternátoru s permanentními magnety, který zapalovací soustavu napájí, tedy přesně ředčeno zapalovací pól
Datum: 13. srpna 2009 22:50
 zdar kde bych sehnal tachometr na babbetu? a sel by na pionýra? neukazovalo by to jinou rychlost¨?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 13:34
 pohode
Datum: 14. srpna 2009 13:34
 Mohli byste mi někdo objasnit, jaká indukční cívka byla v jawě 05 (6V nebo 8V) a jaká v jawě 21? Mám totiž pocit, že mám v jednadvacítce 6V cívku
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 21:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Těžko to vysvětlovat laikovi co nemá šajn o fyzikálních zákonech v elektronice, ale vezmi to za fakt že v případě alternátoru s permanentními magnety je to naprosto jedno, případně rozdíly jsou minimální.
Datum: 13. srpna 2009 21:51
 Vpapírech má JAWA 05 cívku 6V. U JAWY 21 jsem vyděl cívku 8V
Datum: 13. srpna 2009 21:46
 težko říct, co si tam dáš, to tam máš. já sem ted u bratránka na hromadě dílů vyhrabal indučku 4V
Datum: 13. srpna 2009 20:45
Jméno: ťulpas
IP: uživatel7062
 zdarec hoši šel by dát do benzinu volej na smažení? To asi těžko co? Co by se stalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 12:49
 co je to "volej" ?? a hele a vid a ze jo  mluv spisovne a ne cechackym narecim.
Datum: 14. srpna 2009 12:49
 To neni žádnej oil na mazání motoru.Jedině nalít na pánev,na něj položit obal.řízek a ten osmažit,na to se tak hodí.
Datum: 13. srpna 2009 21:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 tedka ho znovu zapal a sleduj tyhle veci:zlicka by mela uplne vyhoret tak do 15 vterin rekneme ale podivej se pak na ni a uvudis jakou prisernou vrstvu karbonu to udelalo...a ten kour...to budou myslet vsici ze si delal rizky...  ne takze bys to neslo urcite
Datum: 13. srpna 2009 21:08
Jméno: ťulpas
IP: uživatel7063
 zdá se že hoří.
Datum: 13. srpna 2009 21:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Schvalne zkus jestli hori...
Datum: 13. srpna 2009 20:41
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/316017-50-21.html se na to podivej a prectete si popis
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 20:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Ja kdyz sem kupoval fika tak byl taky rozebranej sedlo a vejfuck ale motor sel v klidu naslapnou a ten chlap se mne k tomu ptal jestli to budu mit jen na dily a nebo na tim budu jezdit  takze mi to prijde normalni...
Datum: 13. srpna 2009 20:43
Jméno: palo
IP: uživatel6991
 ved najprv napisal ze bud na opravu alebo na ND a potom ze ide
Datum: 13. srpna 2009 20:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 A co jako??Pise ze sedlo i kolo ma...Takze nevim v cem je problem...
Datum: 13. srpna 2009 20:12
 ČAU DRACI JAKY JE KARBEC DELL ORTO NA BABETU CO TADY PRODAVA SESA JAK TO JEDE O PROTI ORIGINALU DIK PŘEDEM
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 13:12
 Známému jezdí OK.Anemusíš pořád něco na karbecu seřizovat.
Datum: 14. srpna 2009 13:12
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 hele ja mam jednorychlostni babetu a koupil jsem si ho a ted mi kamarad na dvourychlostni vubec nestiha
Datum: 13. srpna 2009 21:59
 zdar chlapy kdyz nastartuju pincka tak mi to tak 100 metru nechce jet a pak uz je to v pohode ale kdyz to zase chcipnu tak to zase dela nevite nekdo cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 9:01
 Mě se to teda stávalo taky . Udělal sem výbrus a jeloo to jak nový.
Datum: 14. srpna 2009 9:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Vybrus tezko...zkus se podivat jestli neni moc mala mezera u svicky..
Datum: 13. srpna 2009 20:58
 buď je to špinavím sáním nebo kabrurátorem. a nebo výbrus
Datum: 13. srpna 2009 19:33
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 skus mrknout jestli nemas ucpany hadicky bo filtr
Datum: 13. srpna 2009 18:39
 Cawko draci chcel by som sa vas opitat ci mozem zabehnut vybrus z jednokruzovym piestom dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 13:07
 Když TI píst s kroužkem zůstane ve válci tak ano.JINAK se zabíhá ta sada .
Datum: 14. srpna 2009 13:07
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel7058
 Cs lidi máte skušenosti s LAdakem HIKONE na JAwě Mosquito ??? má to cenu kupovat to ke komárovi... přilepší na výkonu ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 10:31
Jméno: Standa
IP: uživatel5634
 urcite ne
Datum: 14. srpna 2009 10:31
 Zdrec draci , začínám s úpravamy motoru. Poradte čím bych měl začít jako začátečník
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 22:50
 nezapomeň vyměnit ložiska v kolech aby ti nedrhly, nový řetaz aby ti nechodil přes zuby (na jistě nové rozetě), promazat všechny bowdeny, odmastit brzdy (neb po tom co jsi vše teďkom provedl je budeš vážně potřebovat) a taky dolít plnou nádrž benzínu... a myslím že na chvíli to bude nejrychlejší pionýr s nejdelším dojezdem v dědině  ...je to sice mírně ironicky, ale z 99% to dělá hrozně moc na celkovém výkonu fichtla
Datum: 13. srpna 2009 22:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 No nevim jednokrouzak to ma cenu tak minimalne nad 7500 otacek lepsi 9000 /min ale jestli prece tak bych koupil klikovku s jehlovima loziskama
Datum: 13. srpna 2009 16:52
 pro začátek si dej udělat go motoru a následně 4 tý vůbrus, 1 kroužek píst, a sníženou hlavu. pak můeš přidat podkovu mezi setrváky vetší karbec atd...
Datum: 13. srpna 2009 16:27
 Caw draci chcu se zeptat jak udelat po domacku stojanek na jawu 555 dík za radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 17:36
 nes.... se stojánkem. Opři to o zeď
Datum: 13. srpna 2009 17:36
 sednout si doma k pocitaci najit si ho na fichtlkramku a cekat az prijde
Datum: 13. srpna 2009 17:31
 vzit naky kulatiny a svarecku,kus silnyho plechu,vrtacku flexu atd a taky original stojanek at mas podle ceho tvorit
Datum: 13. srpna 2009 16:52
 Čaw draci... mam jawu 555 a kdyz to nastartuju tak mne tam nekdy nejde dat jednicka ze vyskakuje a kdyz uz konecne jedu tak mne vyskoci dvojika ale trojika je v pohode.. nejvic mne vadi ta dvojika ze vyskakuje pomozte..! dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 20:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 To je pravda ale musi byt uz moc hodne nahore
Datum: 13. srpna 2009 20:54
 Zkuz se podívat na poloautomat,a můžeš jezdit aj bez spojky,ae jen ve větších otáčkách,nic se nestane ! Ani neuslyšíš že si zařadil  ,tohle jsem použli když mi prasklo lanko a já jel domů
Datum: 13. srpna 2009 17:00
Jméno: Pavel
IP: uživatel7057
 tak kdyz to rozpulim tak mam narovnat vydlicky a zkontrolovat prevodovy kola ok...
Datum: 13. srpna 2009 16:19
Jméno: Pavel
IP: uživatel7057
 tak kdyz to rozpulim tak mam narovnat vydlicky a zkontrolovat prevodovy kola ok...
Datum: 13. srpna 2009 16:19
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 podle mě máš omletá převodová kola,nebo ohlé vidličky řazení. Rozpůlit zkontrolovat vyměnit.
Datum: 13. srpna 2009 16:14
Jméno: Pavel
IP: uživatel7057
 radim se spojkou.. neni to treba tim ze je sekundarni kolecko malo dotazeny?
Datum: 13. srpna 2009 16:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Kup si novou prevodovku a podle toho co rikas priste řad se spojkou a ne bez ni takhle se ti ty zuby vomlacujou
Datum: 13. srpna 2009 16:00
 ČAU , dá se vyrobit doma kalapka pro klapkový sání? JAk ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 13:30
Jméno: 121
IP: uživatel7193
 JO DÁ VŠECHNO SE DÁ UDĚLAT KDYŽTO UMÍŠ ALE JAK PÍŠE STANDA NA KLAPKU KAŠLI A ZAČNI S ŮPLNĚ JINEJMA ŮPRAVAMA JA JEZDIL ZÁVODY BEZ KLAPKY CELEJ ROK A STÍHAL SEM DOJÍŽDĚT DO PATEHO MÍSTA TED MÁM KLAPKU A JEDINEJ ROZDÍL JE TEN ŽE SE MI TO PŘI SJÍŽDĚNÍ KOPCE BEZ PLYNU NEZAHLTÍ.
Datum: 27. srpna 2009 13:30
 klapku potrebujes len vtedy ked nemozes urobyt rozvod s pistem,alebo vtedy ked más sáni do klikovej skrine
Datum: 13. srpna 2009 21:08
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 klapku potrebujes tehdy,kdyz mas mas karbec s velkym difuzorem,mozna jeste na neco ale nevim o tom..
Datum: 13. srpna 2009 20:47
Jméno: Standa
IP: uživatel7055
 klapka se musí koupit,domeček vyrobit,saci kanal ve valci vyfrezovat,priruba a saci koleno se musi vyrobit. Poradim ti jedno,pokud zacinas s ladenim,tak zacni klasickým rozvodem pístem a upravou kanalů bez pouzití klapky,neni to tak tezké a treba TK moto nebo AZMarek delají válce,ktere dosahují az 8 koní a je to rozvod pístem,bez klapky........klapka je pro zacatek moc velký oříšek......hlavne samotna klapka ti výkon nepřidá......upravy ve válci,ktere potrebují klapku ti pridají výkon!
Datum: 13. srpna 2009 14:24
 podla mna nie...
Datum: 13. srpna 2009 14:09
Jméno: čz 175
IP: uživatel1834
 zdár draci jak poznám na jakej pol je ukostřená baterka jesi na - pol nebo na + pol ? nebo to je jedno? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 22:30
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Když nevíš zapoj si baterku jak je libo a pak na pár vteřin zmáčkni ručně kotvu relátka dobíjení. Tímto nabudíš budící kotvu aby bylo na kostře při dobíjení co potřebuješ. Pak proveď test tak že nastartuj motorku a při zvýšených otáčkách by mělo být patrné jak se žárovka jaasněji rozsvítí. Pokud bude ale baterka v super kondici tak ta změna jasu bude málo patrná, ale z praxe vím že je to vidět vždycky.
Datum: 13. srpna 2009 22:30
 bobku na fíkovi je napětí střídavé, takže + i - je na obou koncích( střídá se to)
Datum: 13. srpna 2009 18:04
 kostra je +. Mám to tak i na fíkovy tak myslím že to budete mít taky
Datum: 13. srpna 2009 17:38
 a když nevíštak vyzkoušej. když to dáš blbě tak to nebude dobíjet
Datum: 13. srpna 2009 14:51
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 podiv sa na stator , jak mas ten stitek tak tam mas napsany vykon a jaky pol ma byt ukostreny
Datum: 13. srpna 2009 14:47
Jméno: Standa
IP: uživatel7055
 to není pravda,skoro vsechny kejvačky a panelky sou ukostřený + ....pozor na to!!!!
Datum: 13. srpna 2009 14:26
 vzdy - je kostra
Datum: 13. srpna 2009 14:07
 Zdar , co sšechno se dá kromě bohatosti směsi a volnoběhu nastavit u karburátoru mustanga.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 13:59
Datum: 13. srpna 2009 13:59
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 hladina
Datum: 13. srpna 2009 13:51
 pic draci jeste k tomu ze nevim kolik oleje do vidlic kazdy zvlašt u jawi trista padiny tak je to tip 640/0,5 tramp jestly se tam lije jinak než u jinejch tipů dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 14:22
 je to na 100% cital som to v návode
Datum: 13. srpna 2009 14:22
 celi nápln 400ccm do lavej 200 do pravej 200
Datum: 13. srpna 2009 13:56
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 seso, mas jeste ten stojanek na 555 ? nikde ho tu nevidim...dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 15:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 A bude jeste drapak?
Datum: 13. srpna 2009 15:49
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 diky
Datum: 13. srpna 2009 14:10
 bude az v zari
Datum: 13. srpna 2009 13:55
Jméno: motor oil
IP: uživatel4183
 jaký plně syntetický olej by jste mi doporučili do pionýra a babetty? kdyžtak za nějakou slušnou cenu a v dobré kvalitě
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 23:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel7101
 Kup shell advance sx 2 je to mineral a litr stoji do 120ti kc
Datum: 18. srpna 2009 23:28
Jméno: tom
IP: uživatel1196
 žádný kup si minerál neo polosyntetiku ty plně syntetický oleje mažou až při vyskoých teplotách a takových teplot pincla bylo dosaženo jen při odlévání válce
Datum: 14. srpna 2009 17:52
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Ono ale není vůbec důležitý, jestli je olej minerální, polo- nebo plně syntetický. Záleží na specifikaci, aditivech a ne na základovém oleji.Čili kdo tam naleje něco se specifikací API TC, klidně i TB, tak
činí motoru jakým je ten u fichtla opravdové blaho
Datum: 13. srpna 2009 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel7055
 Je celá řada polosyntetických olejů za rozumnou cenu,nemusis pouzivat primo jen to ESSO....dost dostupne polosyntetické oleje jsou Motorex,Castrol,Motul,Valvoline,Shell ......nektery z nich u vás urcite mají,všechny se s cenou pohybují okolo 200,-/litr
Datum: 13. srpna 2009 14:29
 urcite,, je to známi olej len sa opitaj
Datum: 13. srpna 2009 14:01
 urcite,, je to známi olej les sa opitaj
Datum: 13. srpna 2009 14:01
Jméno: motor oil
IP: uživatel4183
 jj to jo ale já sem myslel u nás ve městě že ho nikde nemají
Datum: 13. srpna 2009 13:51
 motor oil- len ja som z slovenska vies,urcite to zazenes skoro na celom svete...
Datum: 13. srpna 2009 13:49
 standa jj viem o tom
Datum: 13. srpna 2009 13:47
Jméno: motor oil
IP: uživatel4183
 Akorát se mi to trochu podraží s poštovným  protože u nás ten olej asi nikde nemají
Datum: 13. srpna 2009 12:21
Jméno: motor oil
IP: uživatel4183
 Dík za radu. Popřemýšlím teda o nějaké polosyntetice
Datum: 13. srpna 2009 11:57
Jméno: Standa
IP: uživatel7055
 Jenco je to fajn olej,cena supr,ale je to polosyntetika(ma pouze podil syntetickych slozek). Ja myslim ze polosyntetika je pro seriovyho fichtla víc než luxus!!!! Cpat do fichtla nebo do babety syntetiku je kravina,protoze se od benzinu poradne neoddeli a pouze je spalena,vytvari tvrdy cerny karbon a minimalne nemaze. Koupit plne syntetický olej je horší volba nez pouzit m2t!! Koncepce motoru neni schopna s timto olejem fungovat. Plne syntetický olej ma u fichtla význam az u speciálů ktere točí vysoke otacky a jsou nadmerne zatezovany na zavodech......tam funguje......a dokonce tam je syntetika potreba
Datum: 13. srpna 2009 11:46
Datum: 13. srpna 2009 11:33
 150
Datum: 13. srpna 2009 11:32
 este mozes to dostat aj lacnejsie nasiel som uz za 15 kc
Datum: 13. srpna 2009 11:31
 ja pouzivam EssO 2T special to je za tych 180kc ,,,ja som s tym spokojny  ....
Datum: 13. srpna 2009 11:28
|



|