Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec draci a dračice. Nemáte někdo navíc víčko karburátoru na Stadion S22? Nemůžu ho nikde sehnat, pokud jsou, tak jen kompletní karburátory a já mám problém s tím, že je už asi vymačkaný ten kužílek, do kterého zajíždí jehla plováku. Netěsní to, a tím pádem mi z karbecu valí benzín jak sviňa. Ještě zkusím asi koupit nový plováček, možná je jen křivá jehla. Dík, zdar jak sviňa...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 15:37
Jméno: Stifler
IP: uživatel6598
 Nazdar Draci mam dotaz po stránce výkonu je na tom líp jawa 05 nebo Babetta 210..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 17:03
Jméno: x
IP: uživatel5079
 Dyt jawa 05 je dvojmistna ne...??? A i ve dvou jede. Zkus si posadit spolujezdce na babetu, krom toho ze bude mit pera na doraz tak to pojede sotva 30 a kdyby prisel kopecek, potahne se to jak smrad - cerstve vyzkouseno s nahodnou znamou co jsem potkal na silnici, vzal jsem ji na babetu a skoro jsme nejeli, kolo zarazeny o blatnik. Kopec co cestou byl byl ve dvou fakt chutnej, babeta na 1 a s privazkem na tandemu sotva lezla...  To by nam stejne nalozenej fichtl musel ujet jedna dve.
Datum: 18. července 2009 17:03
 Jasně že jawa 05.Kdyt babeta je moped a jawa 05 malej motocykl!
Datum: 07. července 2009 16:06
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Ahoj draci, mám dotaz. Pístní kroužky na Pionýra patří značkou KO nahoru nebo dolů - Když se dívám na píst z vrchu samozřejmně  A když chci dát jenom jeden kroužek místo dvou, je lepší dát spodní nebo vrchní. Nebo je to jedno? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 19:16
 Nové kroužky mají značku KO, a jak už bylo řečeno, patří nahoru. Ikdyž sám v tom rozdíl nevidím, jestli nahoru nebo dolu.
Datum: 07. července 2009 19:16
 i kdyby to tak bylo tak se ty kroužky po pár desítkách kilometrech stejně sjedou podle tvaru válce...
Datum: 07. července 2009 18:41
 já sem tam taky žádný značky nikdy neviděl
Datum: 07. července 2009 18:38
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Presne jak pise Lahvajs!!!KO smerem nahoru a kdyz ste to jeste nevideli tak to kupujte v poradny mototechne!!!
Datum: 07. července 2009 18:22
 Tak ty pístní kroužky sou prej mírně kónické , a patřej tim nápisem nahoru k hlavě!!
Datum: 07. července 2009 18:00
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Kroužky vyměnit rozhodně oba a žádný značky jsem na nich nikdy neviděl.
Datum: 07. července 2009 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel6594
 pokud mas pist na dva krouzky musis dat oba krouzky aby nedochazelo v drazce k profuku smesi.....o zadne znacce nevim,krouzky tam dej jakkoliv.....pokud se teda jedna o fichtla
Datum: 07. července 2009 16:14
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 ahoj draci, je to normalni kdyz mi na babete jak to rozšlapuji tak to prvni jako by v motoru neco křupe a az pak to startuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 1:08
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 Měl jsem to samé, zkontroluj napnutí řetězu, musí být hodně našponovaný a pak to nedělá. Vždy mi to dělal ten řetez nalevo. Mám babetu 210 2kvalt.
Datum: 08. července 2009 1:08
 Jestli ti to tak duni (jako tlakem) jak šlapneš a maš tu z dekompresorem a drzis ho ta by to mělo byt ok
Datum: 07. července 2009 19:40
Jméno: 210
IP: uživatel4183
 jj to by mělo být normální. Mě to dělá taky
Datum: 07. července 2009 14:38
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 zdarte fichtlaři, potřeboval bych vědět jestli když mám v Babettě 210 v zadu žárovku 12V 5W musím dát i do předu jinačí. Já tam mám do teď 6V 15W a ta se docela dost přehřívá. A tu 12V 5W mám vzadu proto že když tam dám 6V 5W tak mi hned shoří. Dík předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 20:57
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 To poznám. žárovka a celý kryt je po 10 minutách jízdy teplý víc než jindy a když vyndám žárovku tak je hroká a to mi nikdy tak nedelalo kdyz sem mel v zadu 6V ale to zase shořela ta zadní takže si nevyberu
Datum: 07. července 2009 20:57
 jak jsi přišel na to že se žárovka přehřívá? žárovka bude hřát vždycky, to je daný účinností. 6árovky nech tak jak je teď máš...
Datum: 07. července 2009 18:39
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec když nam plnou nadrž u fichtla a jezdim na rezervu jestli to žere vic benzinu dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 15:19
 Nazdar. Souhlasím s Mustangem 23. Pokud Ti dobře zavírá plovák v komoře, je to jedno. Akorát se může stát, že se zapomeneš podívat, kolik máš benzínu a nedojedeš...
Datum: 07. července 2009 15:19
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau na prvni pohled se to muze zdat protoze tlak vyvolanej kapalinou je vetsi ale hned po naplneni karburatoru benzinem se uzavre ventil a tim padem se tlak nemuze projevit .
Datum: 07. července 2009 14:30
 zdr draci chci se jen zeptat delal jsm vybrus a nemam papiry chci to zajet a newim jak bych zvladl 300kilaku za den nalitat ja bych na to potreboval tak teden pac policajti uz me znaji a jen co vyjedu tak uz mi stoji za prdeli zatim sem to vzdy nejak domluvil ale minule to bylo naposled a newim jak bych jim ujizdel kdyby mi to vubec netahlo   !staci to treba nakopnout nejakou tu hodinu to nechat bezet a nechat schladnout a zes nejakou tu hodinu mislite ze kdybych to tak delal celej den ze by se to zajelo??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 16:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 a tak je to spravne
Datum: 07. července 2009 16:53
 To je blbost,jesli uděláš tohle tak ten motor bude po záběhu strašně línej lepší je ho šetřit jeno pár km a pak už ho normálně točit ale musíš pořád chladit pač se to strašně hřeje.Já to dělam tak že to šetřim prvních 20km a pak už to norálně točim na plnej kotel ale nejezdim dlouho a každých 5min chladim!
Datum: 07. července 2009 15:06
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau tim ze to nakopnes a nechas bezet se ti to nezajede ten motor taky potrebuje obcas vytocit a tim se to poradne zahreje protoze to neni zajety . kdybys pred to dal poradnej fukar tak by to slo ale hlidej teplotu .
Datum: 07. července 2009 14:33
 proc me fichtla na jednicku pri rozjizdeni nebo na nerozjizdeni pri pridani plnyu zdecha ?? Kdyz to nakopnu na poprve a kdyz je to rozehraty, tak to taky nakopnu, jenom pri pridani vic plynu to je ok a pri jezdeni pridam vic plnyu a jakoby to zdecha a pak se to za cca 2sekundy tak se to zas da do normalu: ja to vidim jako jaks taks predstih dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 13:04
Jméno: michal
IP: uživatel6596
 hoj draci, mám problém u fíka 21, jezdil mi jako drak a najednou už ani nechytne, ale jiskru hází parádní, tak mi prosím poradte co by s tím mohlo bejt ocením Vaše rady a tipy, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 7:34
Jméno: vbul
IP: uživatel6606
 Obecně u všech starších motorek : když jde nastartovat za studena a pak za tepla už ne, může být problém v netěsnosti gufer na
klice, protože pak si přisává vzduch do válce a nemá potřebnou kompresi pro nastartování.
Datum: 08. července 2009 7:34
 Jiskra neni všechno!Myslíš že bez benzínu by ti jel?Musíš skontrolovat jestli ti de do válce,normálně tak 10krát našlápni a pak se podívej na svíčku.Jestli bude suchá nejde ti tam benal tak skontroluj jestli ti teče z hadičky a pak vyčisti celej karbec!Taky to může někde foukat(malá komprese)nebo přisávat olej z převodovky a nebo sát falešnej vzduch pře gufero nebo pod hrdlem sání a nebo mezi hrdlem sání a karbecem.Tich věcí je hodně musíš to vyzkoušet ještě to můžeš mít uchcaný(moc benzínu ve válci a v plovákovej komoře).Ale svíčku zkus vyměnit taky!
Datum: 07. července 2009 13:35
 málo benznínu...
Datum: 07. července 2009 13:34
 zkus vymenit svicku. je mozny ze pod tlakem ve valci jiskru nehodi.
Datum: 07. července 2009 12:43
 Dotaz na Sesu: jakto že tryska hlavní je levnější než 68?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 16:12
 levnejsi je s taiwanu,,, druha je jeste orig,,proto ta cena,,obe jsou gut,,, a prestante mi davat taky otazky,,,, setre te me,,sesa
Datum: 07. července 2009 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel6594
 nejsem sesa,ale uz se tu o tom mluvilo.....je tam jiný vrobce či dodavatel,proto odlišná cena......
Datum: 07. července 2009 12:50
 sory 72 než 68
Datum: 07. července 2009 12:31
 Zdravim, chtěl bych si předělat motorku na street... neznáte někdo nějaký stránky, kde bych mohl sehnat masku a pod..... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 12:11
 Zdravim, chcem sa spytat, mam Jawu 555, no nemam na nu stupacky, mam len gumy stupaciek no nemam kriz uchytenia na motor a nemozem ho nikde zohnat. Zhanam ho uz nejaky cas, no stale marne. Preto sa chcem spytat ci by na 555ku nepasovali stupacky aj z 05,20,21 alebo 23. Odrezat drziak na vyfuk a napasovat to tam. Myslite ze by to tak fungovalo? Poradte prosim, vdaka. Rozmyslam o tom ako o docasnom rieseni pokial nezozeniem orig. stupacky na 555, no to bude asi trvat. Vdaka za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 22:12
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdar nevim na J 555 jsou šrouby na motoru M6 a na J 23 jsou šrouby M8 takže pořadně dotahnout
Datum: 07. července 2009 22:12
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdar nevim na J 555 jsou šrouby na motoru M6 a na J 23 jsou šrouby M8 takže pořadně dotahnout
Datum: 07. července 2009 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel6594
 ano pouzit ho muzes,ale nebude ti tam pasovat stojanek........
Datum: 07. července 2009 12:52
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 mam rychly dotaz, je na babete filtr sani? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 13:09
Jméno: petrys
IP: uživatel1276
 jasan, máš to na rámu pod nádrží taková plechová ikrabička s drátěnkou.
Datum: 07. července 2009 13:09
 Ano je tam taková drátěnka!
Datum: 07. července 2009 12:27
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Čau draci,snad mi někdo poradíte Když nakopávám Fíka studenýho tak chytne na první nakopnutí,ale když ho pak chcípnu a chci ho zas nakopnout tak chytne až tak na sedmý až osmý nakopnutí nevíte čím to může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 8:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Přestože nevím co má tenhle dotaz společného s rubrikou elektro, přesto odpovím  . Je to tím že pionýr má příliš jednoduchý karburátor, který neobsahuje sytič. Karburace se obvykle podaří nastavit tak že startuje při určitém stavu motoru (teplý, nebo studený). Když je někdy problém nastartovat, tak přiškrtím gumovou hadici karburace (u mustanga) při nakopávání. Funguje to jako clonka sytiče u klasického karburátoru.
Datum: 08. července 2009 8:36
Jméno: standa
IP: uživatel6594
 skus to bez vzduchovyho filtru....pokud to pak bude dobre,je problem v ucpanem filtru
Datum: 07. července 2009 12:54
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Svíčku mám právě že teplou Brisk N17C
Datum: 07. července 2009 12:33
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 kup si teplejší svíčku,jestli to tak neni tak me opravte
Datum: 07. července 2009 12:06
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 zdravim, chcu se zeptat ohledne babety, musim rozpulit cely motor abych mohl vymenit gufera u zapalovani? nebo staci oddelat zapalovani?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 11:52
 zdar...nevite nekdo jak mam zapojit blinkry na jawa ČZ?schanim nejaky schema nebo neco takovyho..dik moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 11:52
 http://ulozto.cz/1496599/schema-zapojeni-blinkru-jawa.jpg
Datum: 07. července 2009 11:52
 zdravíím..nevíte kde sehnat kit poliny??někde tady u nás.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 0:11
 me by zajimalo kde na to sehnat pist,.. pac polini uz kity na dady davno nedelaj
Datum: 01. srpna 2009 0:11
Jméno: standa
IP: uživatel6594
 nerekl si nam na jakej stroj,ale veskere tuningove kity na skutry jak od Malosi tak Polini či MHR se daji sehnat na Scootland.cz a nebo na Scooter-tuning.cz
Datum: 07. července 2009 12:00
Jméno: mara
IP: uživatel6022
 cus myslite ze moc vadi kdyz na pistu mam ustreleny jeden zamek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 11:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na 100% se ti otočí zámkem na kanál a rozláme se a třeba to i zadřeš...kup si jiný píst
Datum: 07. července 2009 11:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no když se ti kroužek natočí zámkem na kanál tak může prasknout a udělat ti pěknou paseku-radši bych koupil za 200 nový a mam po starostech
Datum: 07. července 2009 11:29
 zdarec seso hele jako že už tu nemáš ten válec z 8mým výbrusem? kdy by byl zase k odběru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 10:35
Jméno: mustang
IP: uživatel6022
 zdravim.mam problem s mojim mustangem kdyz jedu tak vynechava(cuka)a tezko se vytaci do vysich otacek myslite ze to je neco spatneo v elektrice?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 10:47
 Ahoj já bych řekl že to bude spíš předstih
Datum: 07. července 2009 10:47
 může to být i bohatá směs. Ale koukni i na elektriku.
Datum: 07. července 2009 10:46
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 nejspis kondík
Datum: 07. července 2009 10:33
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 nejspis kondík
Datum: 07. července 2009 10:33
|



|