Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau - hele mam problem s babettkou 207. nehazi me jiskru .mam to zapojeny tak ze z tyristoru -15 vede do inducky modrej drat na 15, pak 1 (bili drat) na tyristoru vede do inducky na 1 a dalsi drat vede k zapalovani a je tam oko ktery je prisroubovany sroubem ktery drzi civku na zapalku-civka ta ze ktery vede cervenej drat kterej je zapojenej do G, a pak od snimace vede zlutej kterej je zapojenej do I. me by docela zajimalo jestli je tam dobre ta kostra nebo co to je na tom statoru-tedy bili drat z 1 . je tam novy tyristor, a indukcni civka taky nova. kabely jsem promeril a vse vede-takze nejni zadnej proseklej nebo tak. je zajimavý ze kdyz dam voltmetr na jakejkoliv drat -at uz ze zapalovaci civky nebo svetejny -a tocim dost rychle s rotorem - tak mi nevytvarej civky proud - ale vizualne jsou neposkozeny. dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 10:15
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Zapojený to máš dobře. Ten bílý na statoru je kostra. Přeměř vzdálenost cívek od rotoru (0.3 mm).Čím menší vzdálenost,tím
větší indukovaný proud. Seřidˇsi předstih ,má to vliv na využití špičky indukovaného proudu.
Datum: 08. července 2009 10:15
 Chtěl bych se zeptat jestli je stejná velikost průměru hrdla vzduchového plechového filtru u JAWA-ČZ 175/356 jako u JAWA-ČZ 175/477 nebo 470, sháním takový filtr na moji JAWA-ČZ 175/356 mám ji na chatě a pojedu tam ož o víkendu a tak bych chtěl poradit jestli by to pasovalo z ostatních typů. Kdyby někdo věděl průměr toho hrdla tak mi ho prosím napište, předem díky za všechny poznámky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 10:48
 Průměr by měl být stejný, takže by to mělo pasovat. Ale nevím jak je to s tím hlinikovým krytem na karbecu, protože např. já jsem koupil na burze filtr a pak sem zjistil, že je větší, jako pasoval na karbec ale ten kryt neseděl na motoru ale na tom filtru, jenom tak pro zajímavost...
Datum: 08. července 2009 10:48
Posl.aktualizace: 07. července 2009 21:30
 bez spojky sem radil enom kvuli fotaku , jinak radim samo se spojklou
Datum: 07. července 2009 21:30
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 JAWA_ceZetak: co se podari?? jsem to nak nepochopil
Datum: 07. července 2009 21:26
 mustafo: podaří se
Datum: 07. července 2009 21:20
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 to ses dobrej kdyz radis bez spojky
Datum: 07. července 2009 20:57
Jméno: grazz
IP: uživatel6603
 Cus draci mam takovej problem s karbecem z babetty. ak přidám plyn tak se zadusí a jak ho pustím tak to naráz přidá jak blázen. Myslíám že to přeplavuje motor. Hladina plováku je vpořádku. Nevíte plsss???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 21:07
 Zkus přitáhnou šroubek bohatosti směsi na karburátoru
Datum: 10. července 2009 21:07
Jméno: grazz
IP: uživatel6603
 diky
Datum: 08. července 2009 11:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Seřidˇbohatost směsi. Pravý šroub na karburátoru 1-1,5 otáčky od uzavřené polohy.
Datum: 08. července 2009 10:21
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 čaw nevíte jestli by šlo dat revma z 21 na jawu 555??díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 19:58
Jméno: Vlasta Burian
IP: uživatel5852
 Cau draci hej stalo se vam ze se vam ulomilo koleno v miste sroubu jak se to spojuje mezi kolenem a valcem? Drzelo to Ok secko ted sem menil to tesneni primontuju to znova a za par kilometru to ruplo ... co sem mojh udelat špatně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 10:30
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Možná jsi měl připečený kousek starého těsnění a vznikla nerovnost povrchu styčných ploch.
Datum: 08. července 2009 10:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je normální únava materiálu taky si vem jak dlouho tam ten šroub byl tak tam dej jinej jestli to půjde vyndat a třeba ho tolik nedotahuj
Datum: 07. července 2009 21:49
 práve v tom mesiace sa mi to prasklo,neviem ze preco.
Datum: 07. července 2009 20:31
 Zdar hoši myslite že bych mohl jezdit s SPZ na fechtla co tu prodava sesa když bych si na ni nastrikal cisla a měl ji misto te velké která se mě na fichtlu vubec nelibí
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 22:29
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 prinejhorsím ti vystaví novou,reknes ze si tuhle ztratil a za 50 ti daj znova novou
Datum: 07. července 2009 22:29
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 prinejhorsím ti vystaví novou,reknes ze si tuhle ztratil a za 50 ti daj znova novou
Datum: 07. července 2009 22:29
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 prinejhorsím ti vystaví novou,reknes ze si tuhle ztratil a za 50 ti daj znova novou
Datum: 07. července 2009 22:28
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Na technickou jsem jel s tou plachtou. Doma jsem hed spz nahřál z druhé strany než je známka horkovzduškou,kouskem
žiletky velice opatrně sloupnul známku(naštěstí se povedlo bez poničení) a nalepil na malou spz. Známka drží i po druhém
nalepení.
Datum: 07. července 2009 21:04
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 kdyz mas znamyho na stk tak neni problem jezdit na tu starou  dovezes tp da ti nalepky nalepis si to a ma to vcem je problem ?
Datum: 07. července 2009 20:52
Jméno: lump
IP: uživatel6502
 sesa prosává jen podložku pod hliníkovu spz, dřív si u nás ve smaltovně dělali značky nové, dnes už ti je mosí vydat příslušný uřad, značka mosí mět určité znaky, já mám zaplat za to ještě tu malu, a nehodlám si ju měnit za tu plachtu
Datum: 07. července 2009 20:34
 no tak jestli máte technickou na fichtli tak vzdau máte tu červenou nálepku. A tu sundáte jak. Když už by se vám ji podařilo sundat tak se vám to už nebude lepit. A je tu riziko že to když to nahřejete nebo něco tak se zmenší nebo skrčí nebo tak něco.
Datum: 07. července 2009 20:16
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Hele draku, já to mám přesně tekhle udělaný jak popisuješ, ale nejsem si jistej co by řekli cajti, kdyby to zjistily. Nemá s tím\r\nněkdo zkušenosti?\r\n
Datum: 07. července 2009 19:58
 Zdravím,snažil jsem se to zde najít,ale neúspěšně,tak se ptám vás. Potřebuji poradit jak vyměnit píst a pístní kroužky, pořád mi při jízdě v mustangu neco jakoby zvonilo, a tak jsem sundal hlavu a válec. Všechny 3 pístní kroužky mají vůli a protáčí se, asi budou v čudu zámky. Má to vliv i na startování a na volnoběh???? volnoběh mam utažený co nejvíc to de a pořád to nestačí,výbrus dělat nechci, a nakopnout to de jak se tomu chce jednou to naskoci hned,podruhé do toho můžu kopat hodinu a nic!!! předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 12:04
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 uz sem si te ulozil tak si me pak pridej a nekdy az se tam sejdem tak mi poradis,treba dneska vecer
Datum: 08. července 2009 12:04
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 uz sem si te ulozil tak si me pak pridej a nekdy az se tam sejdem tak mi poradis,treba dneska vecer
Datum: 08. července 2009 12:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to že se ti seká startovací páka to dělá startovací segment že je už opotřebovanej(to mě dělá taky nezbývá než půlit motor)to šoupátko to myslím to v karburátoru jak se zvedá když přidáš plyn..horní futro ojnice se dá vyměnit ale musíš ho projet výstružníkem ..nejlepší by bylo kdyby jsi mi napsal na icq a můžeme pokecat 463310564
Datum: 07. července 2009 23:28
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 pro xxx racing : psal sem moc to netoc , ne po padesati kilometrech davej furt plnej kotel
Datum: 07. července 2009 22:52
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 a kdyz tam mam pist na 3 krouzky,tak mam koupit tri krouzky na nulty vybrus ze jo??
Datum: 07. července 2009 22:30
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 a kdyz tam mam pist na 3 krouzky,tak mam koupit tri krouzky na nulty vybrus ze jo??
Datum: 07. července 2009 22:30
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 to zvonení právě vycházelo jakoby od žeber tak si prave myslim ze je vule v pistnich krouzkach a ty pri vysokych otackach zvoni, a prave to ma i malý tah,takze fakt netusim co s tim delat, a to stim chytanim je mi zahada jednou to nakopnu uplne normalne podruhy to zase vubec nejde,ani to nema snahu,kopu jakoby naprazdno,a obcas se mi kopaci paka zasekne, netusim jak to mam vsechno udelat,prosim o nejaky navod s vysvetlenim kde co najdu,predem díky moc za vysvetlení.\r\n
Datum: 07. července 2009 22:28
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 jo a jeste to soupatko u ceho?
Datum: 07. července 2009 22:22
 da se s tim horním futrem neco udelat? a co vlastne tim hornim futrem myslis,moc se v motorkach nevyznam
Datum: 07. července 2009 22:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ještě ten volnoběh to nebude určitě těma kroužkama ale to budeš mít špatný šoupátko a to že ti to špatně chytá to může dělat plno věcí (malá jiskra,bohatá směs,moc oleje v benzínu)
Datum: 07. července 2009 21:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já myslím že ti spíš zvoní horní futro ojnice(zase tak moc to nevadí)no a to že kroužky otočíš kolem pístu když máš sundaný válec to je normální věc..to otočíš i úplně nový ..hlavní je to že se ti kroužky neotočí když to je ve válci..no a když už jsme u toho tak výměnou kroužkú by jsi snad nic zkazit neměl hlavně je musíš zajet já bych je zajížděl tak 200km
Datum: 07. července 2009 21:56
Jméno: xxxracing
IP: uživatel6603
 No asi se nevyznám jen reaguju na odpověd toho prvniho přispěšvku že když se dá do motoru živá část tak se má pořádně zajet ty kroušky se potřebujou pořádně usadit takže 400 km
Datum: 07. července 2009 20:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kup si pistni sadu za 140 kc v mototechne a vymnen pist i krouzky na tom nic nevimyslim , prvnich 50 km to moc netoc .
Datum: 07. července 2009 19:26
Jméno: dan
IP: uživatel4649
Posl.aktualizace: 07. července 2009 19:58
 kokoti, kdyby me aspon daly kartery...
Datum: 07. července 2009 19:58
 bez komentáře
Datum: 07. července 2009 19:38
Jméno: jawem
IP: uživatel6600
 čau draci neska si tak jedu projet fichtla ujel sem tak 800metrů a najednou motor šel nějak nepravidelně a začal zlobit najednou uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu a už nejel vyndal sem fajfku esi de elektrika a ta šla v pohodě..benzín tam teče taky dobře tak já už newím čím to může bejt dycky když chvílu počkám tak pak zase jede ale proč to pořád takhle blbne?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 20:19
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 A nebo by ti mohla klouzat spojka!!
Datum: 08. července 2009 20:19
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 jo to delalo dneska kamaradovi potom vycistil karbec a v poho.
Datum: 07. července 2009 20:19
 Jo pročisti karbec a kohoutek a hadičku a nastav hladinu v plovákovce!Mě to dělalo taky!
Datum: 07. července 2009 19:17
 ten problém jsem měl na Mustangovi taky.....pořádně si pročisti karbec a kohoutek.....nevím čím z těchhle dvou věcí to bylo.....ale pak už to nedělalo....
Datum: 07. července 2009 18:51
Posl.aktualizace: 08. července 2009 12:55
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 08. července 2009 12:55
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 07. července 2009 19:31
 Sice sem se na to video nedíval protože bych se akorát nasral a pak bych tu psal všechny sprostý slova co znam,ale asi to budou pěkný debilove a už takovýdle videa sem nedávajte protože to všechny akorát nasere!
Datum: 07. července 2009 18:43
 Mám problem s mustangom,ked motor je studená macknem spáku spojky, dám jednicku a motor má také isté otácky,ked uz motor je zohriatá macknem páku spojky dám jednicku a chipne,,,preco to moze byt???????? pred rokom dal som do toho nové lameli a medzilamelu. Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 7:41
 len v tom je chyba ze ja vyem nastavit spojku vzdi ja to nastavim a teraz nic skusil som vsetko a nic,tak, kajbr tak hovoris ze olej,dneska to skusim,musim zlozit stroj leboteraz mám motor von,a potom uvidime sa
Datum: 08. července 2009 7:41
 seřídit mě to taky dělalo u 555. Dal jsem jedničku a kdybych nebyl nohama na zemi tak by jela i se zmáčknutou spojkou. A ještě jsem musel udržovat plyn ať nechciipne
Datum: 07. července 2009 18:43
 pořádně za tepla seřídit...
Datum: 07. července 2009 18:40
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 zkus vyměnit olej nebo to bude špatnou spojkou,
Datum: 07. července 2009 18:36
 trosku dotahnispojkovy sroubek na tom krytu co kryje zapalovani , staci tak pul otacky a musis stale zlouset
Datum: 07. července 2009 18:33
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 hosi je to nekde, koupil sem babetu, a tekl mi olej, sem myslel ze je to guferama a pritom jsou aji ložiska odešlé. abych mohl vymenit loziska v tom levem krytu tak to musim rozpulit motor že? a je to těžké rozpulit? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 23:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 rozpůlit to není těžké horší je to skládat   já jsem se toho taky bál ale to to pohoda..
Datum: 08. července 2009 23:20
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 neni to tezky.. dit tam skoro nic neni  jen si pamatuj jak to tam bylo
Datum: 07. července 2009 19:22
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 07. července 2009 19:15
 uz ho mas
Datum: 07. července 2009 19:15
Jméno: Gustav
IP: uživatel6598
 Zdar chtěl sem se zeptat když pojedu po silnici nebudu mít řidičák ani papíry NIC a budu mít helmu světla budou svítit můžou mě hnedka zastavit..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 14:31
 Ahoj ! Oni ťa zastavia a pravdepodobne budeš mať odklad na vodičak vieš ako to je účel svetí prostriedky
Datum: 11. července 2009 14:31
Jméno: PEdro
IP: uživatel4311
 To Horst : jízda bez řidičáku už je trestnej čin asi rok ! ted to chcou zrušit
Datum: 10. července 2009 16:27
Jméno: Gustav
IP: uživatel6611
 Aha no znacku tam mam a vse vypada na prvni pohled fph ale po ty hlavni bych jel tak 2km a pak tam mam výjezd na polnačku ztm sem tam benga nevidel jezdim tam furt na kole ale stat se muze cokoliv
Datum: 08. července 2009 17:57
Jméno: Gustav
IP: uživatel6611
 Aha no znacku tam mam a vse vypada na prvni pohled fph ale po ty hlavni bych jel tak 2km a pak tam mam výjezd na polnačku ztm sem tam benga nevidel jezdim tam furt na kole ale stat se muze cokoliv
Datum: 08. července 2009 17:48
Jméno: Gustav
IP: uživatel6611
 Aha no znacku tam mam a vse vypada na prvni pohled fph ale po ty hlavni bych jel tak 2km a pak tam mam výjezd na polnačku ztm sem tam benga nevidel jezdim tam furt na kole ale stat se muze cokoliv
Datum: 08. července 2009 17:29
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Kamaráde jezdim každý výkendy po selnici ve vesnici a zatím nic akorát jedno tam projeli ani c.
Datum: 07. července 2009 22:57
Jméno: Horst
IP: uživatel6604
 Zdar.Zastavit ti mohou jak se jim zamane.Ale chystá se dodatek zákona že jízda bez řidičáku bude trestný čin. Takže do autoškoly.
Datum: 07. července 2009 22:02
 no a ješte ten stroj trochu zachovalej no, jeden blazen takhle jezdil někdy do školy,,
Datum: 07. července 2009 18:31
 když tam mas značku a nejak kdyztak nalepenou technickou nalepku(to červene kolečko proste  ) tak tě nemusí zastavit,, ale když se jim budeš zdát na to maly tak asi určite
Datum: 07. července 2009 18:30
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 proc se ptas na takovou dementni otazku , to je snad jasny nea?? a kdyz te zastavi tak mas az 50 000 Kč flastra
Datum: 07. července 2009 18:02
 můžeou tě zastavit kdy chtěj...
Datum: 07. července 2009 17:57
Jméno: Martin
IP: uživatel680
 cau draci mám problém...  fichtl mi přetal házet jiskru házel jen občas.. tak jsem přišel na to že měl prošoupanej zapalovací pól tak jsem ho dneska koupil vyměnil a ted nehází ani občas nevim kde se stala chyba.. už mě nic nenapadá  jsem beznadějnej.. děkuju za každou radu (krom indukční cívky vše nový (cívka je zánovní... i na jinou funkčí to nic nehodí tak tu bych vynechal z podezdření)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 18:48
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Když jsi měnil zapalovací pól, nedal jsi ho moc daleko od rotoru? Ten zapalovací pól se musí toho rotoru skoro dotýkat!!!
Datum: 07. července 2009 18:48
 No zkus proměřit vynutí na zapalování. Nevím ale kolik tam má být. Popř zkus i indukčku. Anebo zkontrolovat svíčku jestli nemáš vydnou a vyměnit nebo prohlédnout elektro.
Datum: 07. července 2009 18:05
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Skus dát ještě nový vodiče (drátky) jestli jsou špatný,tak to muže mít skrat na kostře.(nemusí čouhat ta měd,aby byly špatný)
Nebo to máš špatně zapojený. A nebo hodně špatný odtrh  Inak mě už nic nenapadá.
Datum: 07. července 2009 17:40
Jméno: Martin
IP: uživatel680
 tak zapalovací pól, kladívko, kovadlinka, kondenzáter, kabel k fajfce, fajfka, svíčka
Datum: 07. července 2009 17:27
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak třeba fajfka.\r\nNapiš co všechno je nový jak píšeš.
Datum: 07. července 2009 17:13
Jméno: Martin
IP: uživatel680
 kladívko je dobře odizolovaný... a odtrh je taky ok..  sem fakt bezradnej..
Datum: 07. července 2009 17:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 maš dobře odizolovaný kably kladívku? a odtrh ok?
Datum: 07. července 2009 17:04
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Nevite nekdo kde se da sehnat tri krouzkovej pist
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 20:46
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 Udělej ve dvoukroužkovém třetí drážku,dej tam kroužek a jezdíš
Datum: 07. července 2009 20:46
Jméno: cz 175
IP: uživatel6599
 hoj draci mam dotaz mam kulatou cz 175 a hranatou 477 olimastra je tam stejna ojnice u obou dvou nebo ne diky zaradu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 16:06
 Zdarec draci a dračice. Nemáte někdo navíc víčko karburátoru na Stadion S22? Nemůžu ho nikde sehnat, pokud jsou, tak jen kompletní karburátory a já mám problém s tím, že je už asi vymačkaný ten kužílek, do kterého zajíždí jehla plováku. Netěsní to, a tím pádem mi z karbecu valí benzín jak sviňa. Ještě zkusím asi koupit nový plováček, možná je jen křivá jehla. Dík, zdar jak sviňa...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 15:37
Jméno: Stifler
IP: uživatel6598
 Nazdar Draci mam dotaz po stránce výkonu je na tom líp jawa 05 nebo Babetta 210..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 17:03
Jméno: x
IP: uživatel5079
 Dyt jawa 05 je dvojmistna ne...??? A i ve dvou jede. Zkus si posadit spolujezdce na babetu, krom toho ze bude mit pera na doraz tak to pojede sotva 30 a kdyby prisel kopecek, potahne se to jak smrad - cerstve vyzkouseno s nahodnou znamou co jsem potkal na silnici, vzal jsem ji na babetu a skoro jsme nejeli, kolo zarazeny o blatnik. Kopec co cestou byl byl ve dvou fakt chutnej, babeta na 1 a s privazkem na tandemu sotva lezla...  To by nam stejne nalozenej fichtl musel ujet jedna dve.
Datum: 18. července 2009 17:03
 Jasně že jawa 05.Kdyt babeta je moped a jawa 05 malej motocykl!
Datum: 07. července 2009 16:06
|



|