Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau, hele na jakou svicku by spravne mela jezdit 250 kelvacka?????? a dalsi dotaz-kdyz chci prepsat moto - a chci na stk jen evidencku - daj me ji i kdyz zatim nema stk udelanou- proste ji chci jen prepsat a nechci zatim delat stk pac tu motorku budu renovovat a stejne bych na ni nejezdil...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 2:12
 s tou evidenci se to neviplatí asi po renovaci a svíčka já lítam na brisk n15c nebo n17y
Datum: 24. června 2009 2:12
 s tou evidenci se to neviplatí asi po renovaci a svíčka já lítam na brisk n15c nebo n17y
Datum: 24. června 2009 1:52
 čau chlapi, mám dotaz... když by byla na fichtlu moc velká zátěž, tak jaktože to nevadí ojnici tolik, jako vyšší komprese? Je to z teho důvodu, že při vyšším zatížení by prokluzovala spojka (takže do tý doby, než začne spojka prokluzovat je ta ojnice stavěná, a proto jsou typ ružiny nadimenzovaný na to, aby zabranili připadnymu zničení ojnice a ložisek), kdežto u vyšší komprese už na to není stavěná a tak se to cely časem zniči? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 14:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 vadí to mín než větší komprese
Datum: 25. června 2009 14:15
 no.. skoda že mě nevidíte do hlavy.. me de prostě o to, že když na tu ojnici bude působit ze zadniho kola 500 kilo, tak je prece blbost, aby to snad vadilo míň, než větší komprese...
Datum: 23. června 2009 20:35
 podle mě je to cos tu napsal blbost
Datum: 23. června 2009 19:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nechapu co chtes tim rict neboj se ze by nevydrzela ojnice nebo spojka to ten motor driv chcipne protoze to neutahne a kompre se je porad stejna at to zatizis jak chces to je ten prostor pod hlavou
Datum: 23. června 2009 18:28
 zdarec, simvas kolik me tak bude stat repas kliky na CZ 175/477 ? ojnice ma vuli ze se divim ze to vubec jelo... a pri vyndavani to v loziskach drzelo tak fest ze pri tom vybouchavali levy cep zalezl tak 5mm dovnitr do kliky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 21:49
 ja uz si vyrabim stahovaky snad na vsechno,teda spis mam jeden a postupne dovrtavam diry podle ruznejch motoru,de to snim dobre a hotovy to bylo asi za 10 minut
Datum: 24. června 2009 21:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Chybama se člověk holt učí, jinak to ani není možné, příště to už bude lepší. Když si vzpomenu na to, jak jsem začínal.....
Datum: 23. června 2009 21:23
 pulil jsem to ja, jinak tu kliku vyrazel tata... to ze hruby nasili se pouzivat nesmi vim, bouchaly jsme to ven prez mosaz , zadne specialni stahovaky bohuzel nemame k dispozici
Datum: 23. června 2009 20:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Repase kliky stojí asi 1 500, když je někdy nutno měnit klikový čep, tak i víc. Jinak mlátit do kliky tak, až se zarazí dovnitř čep je opravdu hrubá fušeřina, kdo ti to půlil? Při manipulaci s klikovkou je vždy nutné se vyvarovat jakéhokoliv násilí! Je nutné vždy používat stahováky a klika se při montáži musí volně nasunout do ohřátého bloku s ložisky, nikdy jakýmkoliv způsobem nenarážet.
Datum: 23. června 2009 20:02
 ahoj fichtlaři,mám mega velikej dotaz,nedávno jsem si koupil jawu 555 i s tp,chtěl bych jí převést na sebe,ale nevím jak to mám udělat,neznám toho posledního majitele ani nevím jestli vůbec ještě žije,šlo by to nějak?,rád bych jí zrenovoval,ale první chci dát do pořádku papíry,děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 13:59
 a jak to mám urobit?
Datum: 24. června 2009 13:59
 Můžeš si to přihlásit na veterána...
Datum: 24. června 2009 13:41
 a nešlo by to nějak zfalšovat?
Datum: 24. června 2009 11:48
 Tak to máš smůlu! Papíry jsou ti k ničemu pokud nejsou odhlášený od původníého majitele! Proto kupovat papíry nebo motorku s papírama jedině od majitele papírů! On to musí odhlásit a potom teprv ty si to můžeš přihlsit na sebe
Datum: 24. června 2009 10:45
 cau draci kolik stoji postovné kdys si stadyma něco obědnám prosim odepište dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 19:19
 130 kč
Datum: 23. června 2009 19:19
Jméno: melon
IP: uživatel5562
 ZDAR DRACI.MAM ZTRHLY ZAVIT NA SVICKU V HLAVE.CO SE DA S TIM DELAT?DIKY ZA RADY.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 21:39
 nejlepši by asi bylo kupit si použitu hlavu....třa na aukru, bo tam sou použité hlavy už od 30ti korun  nebo si nějaku sehnat....třa na šrotu nebo od kámošu a podobně
Datum: 23. června 2009 21:39
Datum: 23. června 2009 17:55
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Ahoj, napiš mi a můžu ti jí opravit.Není to problém.
Datum: 23. června 2009 17:17
 sežeň si nějakou starou svíčku s dlouhým závitem a vyřezej do ni rejhy stopovou bruskou a bude fungovat jako zavitnik a opatrne ale hlavně rovne to šroubuj dovnitř dokud na ty svíčce nedojde zavit až nakonec
Datum: 23. června 2009 17:03
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 sakra proč se mi to po každý pošle víckrát?
Datum: 23. června 2009 16:56
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 dá se tam dát takové futro ale být tebou bych to neřešil a sehnal si novou hlavu...
Datum: 23. června 2009 16:56
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 dá se tam dát takové futro ale být tebou bych to neřešil a sehnal si novou hlavu...
Datum: 23. června 2009 16:56
 cau draci newite kdyz mate motorku bez papiru a vim kde muzu sehnat papiry i se stitkem da se to nejak prepsat??diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 16:47
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 23. června 2009 18:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zajimalo by me jak to udelal to vypada ze tam dal akorat civku zbabety a musel tam dat to ostatni jako tyristor ale ze to jde na magneto s pionyra?
Datum: 23. června 2009 18:30
 taky by se hodilo
Datum: 23. června 2009 16:31
 Hoši poradte kde mam sehnat ty gumový příruba jak drží karbec na válci a spojujou filtr a karbec na čz 516.U nás v mototechně je nemaj a přes net z inzerátu ai je kupovat nechci.Mam ty moje už dost popraskaný takže by to asi za chvíli chtělo nový!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 15:32
 CHLAPIII  Našel sem uživatele 1!!!  nick napišu až po reakcich  ale je to totalni haluz že sem ho našel
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 19:58
 ono se da najit jakekoli cislo..staci to dat do vyhledavace
Datum: 23. června 2009 19:58
 díky setřel jsi mě  a já měl takovou radost
Datum: 23. června 2009 16:26
 na konci pokecu jsou vsichni jako uzivatel 1
Datum: 23. června 2009 16:26
 ehm, sry za SPAM dyžtak
Datum: 23. června 2009 15:19
Jméno: Fogi
IP: uživatel6478
 Caute fichtlari.Na mustangu jsem prehodil motor a ten motor ma tah as ve velkych otackach nevite cim to je?s tim starym jsem jezdil kopec o stoupani skoro 40° na dvojku a ted ho musim jezdit na 1cku s tim vymenenym motorem nevite cim to muze byt?A kdyz s na ten kopec rozjedu tak po 50ti metrech to ztrati tah a musim jet na jednicku.Mam tam origo rozetu a 11z sekundarko
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 20:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel6478
 Neboj do krize
Datum: 23. června 2009 20:41
 taky zaleží jaks postupoval při utahování matek
Datum: 23. června 2009 16:35
Jméno: Fogi
IP: uživatel6478
 mozna to bude netesnici hlavou protoze jak sem sundaval hlavu kvuli predstihu a pak jsem ji daval spatky a utahl ji tak skrz valec a hlavu slo videt svetlo a pak jsem to jeste vice dorval tak uz neslo videt nic ale to je opravdu na byka utahle mel sem strach ta se to neprotoci v tom hluniku
Datum: 23. června 2009 16:26
Jméno: Fogi
IP: uživatel6478
 No never auta tam jezdi na 1cku a lepsi na 2jku
Datum: 23. června 2009 16:23
 těch 40° ti nevěřím.. to je skoro 100% stoupaní (jestli je 45° rovno 100% stoupání).. Jinak to může být zpusobeno tím, že ten válec je vyběhanej a nebo ten motor, co si tam dal teď, nemá takovou kompresy (mensi pocet krouzku, spatne tesnici hlava...) a proto jede až ve vysokejch
Datum: 23. června 2009 15:26
Jméno: PEPA
IP: uživatel5546
 čau draci fichtl mi špatne chyta kdyz je teplejsi nevite co s tim je? mam novou svicku a kdyz ju vytahnu tak je lehce mokra . Díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:43
 seřid předstich a odtrh předstih se ladí 1,7 před horní úvratí a uvidis že te zajk a nebo možná esi si ted nekdy lil volej do převodovky ak si ho dal mos ae zkus předstih .
Datum: 27. června 2009 21:43
Jméno: PEPA
IP: uživatel5546
 je to mozny vzdy kdyz chci nakopnout zastavim benzin a chytne treba na po3 ale z pusetenym vubec
Datum: 23. června 2009 19:25
 noo, nejde ti tam moc benzinu?
Datum: 23. června 2009 15:33
Jméno: PEPA
IP: uživatel5546
 takze to ze to nechce chytat je zpusobeni svickou ze se musi roztlacet?
Datum: 23. června 2009 15:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mas svicku na zimu idealni je 15 ,7 zalezi jaky to ma znaceni stouhle to chata dobre studeny tepli hur treba se 17 to chyta lip ohraty kup si NGK 7 a mas pokoj ja ji tetka mam a je lepsi nez naka blba briska me stala ngk 66 Kc
Datum: 23. června 2009 15:02
Jméno: Luky
IP: uživatel6477
 Dobrý den ... tento dotaz je spíš na prodejnu ... chtěl bych se zeptat jestli když si koupím sadu válec,píst,pístní kroužky a čep jestli musím mít i uzpůsobenou klikovku ... protože je tam psáno že je to čep 14 a já dosud mám v jawě 50 klasickou klikovku ... předem dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 15:19
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Dej Jehlu Bronz je na dve věci!!...
Datum: 23. června 2009 15:19
 treba do ojnice dat noe puzdro a s vystruznikom urobit diru na pistni cep na 14mm
Datum: 23. června 2009 14:30
Jméno: _Kala_
IP: uživatel6220
 Zdravím,Tak sem rozdělal válec a zjistil jsem že klika(ojnice)má vůli do boku.Už to aji při jízdě zvonilo.Dalo by se to nějak spravit nebo co mam vyměnit?Jo a ještě jsem měl rýhy v pístu tak koupim nový.Jak dlouho mam ten pist a kroužky zajiždět a jak?Dik moc za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 16:37
 fikus- to je dost dobra cena
Datum: 23. června 2009 16:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 presne jak pise jenco pak muzes davat kvalitni olej klidne v pomeru 1:50 . A to ze mas rejhy ve valci nebo v pistu to je od toho ze se ti vysypalo lozisko na klice to jehlovy takze kup novou ojnicni sadu ja si nechal vymenit tu sadu ta stala 500 KC plus prace a je to tahle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_268.html
Datum: 23. června 2009 14:59
 kup si do toho novu ojnicu,ale radsej s jihlovim loziskom piestneho cepu
Datum: 23. června 2009 14:33
 kliku pošli jako ja na repasi-je to dost levnější než kupovat novou
Datum: 23. června 2009 14:18
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Zdravím všechny draky a dračice. Dnes jsem si počítal dlouhodobější spotřebu u svých moto a byl jsem víc než překvapenej mám 125 chopera a ten mi bere pod 2l/100Km - respektive na 2l ujedu 103Km  a pak fíka, ale u toho mi to vychází 2,3l/100Km. tak jsem se Vás chtěl zeptat, kolik Vám žerou Vaše stroje, abych měl možnost srovnání. Protože ten fík mi přijde, že oproti tý stopěadváce žere dost.. nebo jak to máte vy? Dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 13:03
Jméno: štefi
IP: uživatel6479
 for Jozza..já mám bohužel 50dinu ve 2taktu takže se mi dělá vejr v nádrži...jetli ty máš 125dvácu tak to je jasný že ti to chlastá míň
Datum: 28. června 2009 13:03
 motor :asi tak číza mi spolkne 5.az 6 litru na sto a kdyz jí točim tak mi žere stejne jak šade 130
Datum: 24. června 2009 2:32
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Cože..9l? Není to nějak moc? Jako ta moje má taky docela zátah, když jí přitáhnu za uzdu, tak těch 130 dá, ale proč to dělat. Já jezdím standartně cestovní rychlostí 80-100 a spokojenost nejvyšší.
Datum: 23. června 2009 23:12
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 moje 175ka jawa si bere asi okolo 9 l na 100km tak ale ma to docela odpich
Datum: 23. června 2009 21:18
 tolik? ja mam taky dandynu a tolik mi snad ani nezere kdyz ji poradne tocim a to mam upraveny chod akceleracni pumpicky...
Datum: 23. června 2009 16:51
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Jj, je to 4takt, 4ventil, výkon přesně 11Kw.. je fakt, že ta karburace je štelovaná od chlapíka, kterej je blázen do motorů a se svým favoritem jezdí běžně za 4,5-5,5l. Tomu já říkám už vůbec kunšt!
Datum: 23. června 2009 16:45
Jméno: motor
IP: uživatel680
 me mz 250 kolem 6 litru
Datum: 23. června 2009 16:43
Jméno: štefi
IP: uživatel6479
 tak 4takt bere vždycky míň...já mám dandynu a ta mi bere přez 4.5 L na sto a když to honim tak i víc....
Datum: 23. června 2009 16:22
 Jestli je ta 125 4takt tak je jsný že to žere míň ja fichtl kterej je dvoutakt.Ale na to že je to 125ccm tak se mi to taky zdá nějak málo.Jinak moje kejva 175 žere kolem 5L úplně na pohodu.Je to moc já vim
Datum: 23. června 2009 16:05
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Opravdu je to tak.. sám jsem tomu nevěřil, ale je fakt, že jak dám plnou nádrž, tak těch 650-700Km najedu. Minulý týden jsem dělal dokonce test, že jsem upustil nádrž až se mi rozsvítila kontrolka na rezervo, pak jsem tam dal 4l přesně. Najel jsem 208Km a pak se mi opět rozsvítila kontrolka rezervo a to byl okamžik, kdy byly ty 4litry již spálený! Navíc jsem ji nijak moc nešetřil, jel jsem jak přes město, tak i mimo tou 80-90tkou a stejně to vyšlo tak po 2l.
Datum: 23. června 2009 15:56
 ta spotřeba je normalní  mylsim u ty 125... 555 mi žere neco kolem 2,5 litru, jezdim s tim do skoly, takze je to spotreba ve meste
Datum: 23. června 2009 15:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 fichtl mi bere na stejno zalezi jakou trasu jedu a jak jedu dostanu se i na 2,2 L ,to se mi ani nechce verit ze ti to tak malo bere ta 125 jestli si to dobre spocital?? to je dost usporny
Datum: 23. června 2009 15:04
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 spis ta 125ka zere dost malo
Datum: 23. června 2009 15:04
Jméno: Peter Cherry
IP: uživatel2885
 Zkusenosti s timhle bezkontaktem u Stadiona (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2337.html)
Vsichni si ho tu vesmes chvalite ve vysokych otackach, nadruhou stranu, co to udela pri nizkejch otackach (odspodu)? Neztrati motor vykon (setrvacnou silu) oproti klasickemu magnetu? Zkusenosti? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 17:17
Jméno: Peter Cherry
IP: uživatel2885
 Tak valec samozrejme upravenej mam + karbec z fichtla a jede mi to slusne, na dvojku i v nizkejch a nerad bych si to za cenu trochu vyssich otacek dole posral... Dalsi zkusenosti?
Datum: 24. června 2009 17:17
 pri nízkeckjch to samy ale pak ty točky za to stojej + by to chtelo par uprav valce a jinaci karbec
Datum: 24. června 2009 2:24
 Zdarec draci mam prosbu. Mam Hondu rebel a potřebuju doní hlavní trysku. Je stejná jako do jaw a údajně i do škodovek... akorád nevim jak trefit závit mam doma tu starou ale tady z těch obrázků to nepoznam... nevíte podle čeho bych poznal ten závit? nebo jak ho změřit abych vzal tu správnou? předem díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 10:01
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,mám dotaz na čz 477,chytá krásně,v nízkých otáčkách jede slušně,ae když to chci vytočit a rychlej přidám plyn tak se to jakkdyby dusí a upe to brzdí(vynechává)co by s tím mohlo být??díky za radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 12:27
 Ja teda sem cz nikdy nespravoval ale asi to bude bohatost skus povolit nebo přitaHnout sroubek od bohatosti
Datum: 23. června 2009 12:27
 zdarec potřeboval bych poradit jestli se dá na pincka sehnat větší hlavní tryska než velikost 72 ??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 11:15
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Každé zvětšení trysky musí být doplněno větším difuzorem a změnou polohy jehly.Pak dosáhneš vyšších otaček .Jinak se to bude hltit.
Datum: 23. června 2009 11:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sehnat nevim ale jestli potřebuješ větší tak ji provrtej,
Datum: 23. června 2009 9:14
Jméno: 00
IP: uživatel6175
 čus lidi asi vědět nebudete ale jakej rozměr kol se montoval na jawu 500ohcčko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 23:34
Jméno: Standa
IP: uživatel6459
 Klasika jako perak ...19 kola ....rafky sou myslim 1.85 predek 1.90 zadek sirka...
Datum: 22. června 2009 23:34
 tusim ze pullitr byl na 19" kolech
Datum: 22. června 2009 21:36
|



|