Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci....prosim vás....můžu použít svíčku PAL Super 14-7 do pincka?? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2009 16:57
 http://www.jawa-cz.info/?view=svicky možná ti pomůž tohl.
Datum: 26. června 2009 16:57
 Jet by to mělo v každém případě sa na nu za čas kukni jestli je v pořátku
Datum: 25. června 2009 15:04
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Pal 14-7 se dávaly v továrně do 05tek dnes N17C ale do 20 21 23 se dávaly 14-8-N15C můžeš to zkusit jestli nebude moc teplá.
Datum: 24. června 2009 17:22
Jméno: převoďák
IP: uživatel1801
 Zdar,nevíte jesti má Jawa-Čz 175/356 stejnou klikovku jako ČZ 175/450.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 15:06
 Nejlépe mět obě vytažené z motoru a porovnat a poměřit, ale je možné že jsou stejné.
Datum: 25. června 2009 15:06
 Řekl bych že jo, ale najisto to nevím.
Datum: 25. června 2009 14:38
 Nevíte někdo, proč s nasazenou vložkou filtru u Jawy 50-Mosquito 585 se motor dusí a nelze se prakticky ani rozjet. Vložka filtru je úplně nová. Díky předem za radu. Najty
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 15:09
 Zkus jestli to jede bez ní, když jo tak je to vložkou a pak vložka je určená na motory které si vzduch doslova nasají. Měl jsem to stejné na pionýrovy.
Datum: 25. června 2009 15:09
 cus seso a nebo vsichni babetaci mam tady stranku z babettou sou tam rady atd piste mi na email co tam mam pridat atd rad bych pro vas delal vse pro babetty protoze uz tu nejsou zadny stranky o babettach atd a ja bych to chtel napravit tak piste texty atd ja to tam rad pridam kvuli vam kategorie a dam tam to vase psani ta stranka se jmenuje takhle http://www.babeta.wbs.cz/Uvod.html je tam vse ale piste pridam tam cokoliv mam babettu osobne takze uz vym co a jak ja je i opravuju trosku tak dejte vedet a rozesilejte tyto stranky tak se mej cus piste urco.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 15:57
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Stranky nevypadaj na zacatek spatne!!!ALE!Udelej neco s tim blbym prehravacem at kdyz na jedu do jiny sekce tak at tam furt neskace to evropa dve prepnes jinam a zas fakt pakarna
Datum: 24. června 2009 15:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau seso chtěl bych se zeptat máš na skladě to tuningové zapalko na fichtla za 3200kč, nebo za jak dlouho bys ho mohl dodat?
jak ho hodnotíš je to dobrá věc?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 16:43
 ano
Datum: 24. června 2009 16:43
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 takře ho máš k odběru?
Datum: 24. června 2009 12:25
 12v bude mit strasne moc watu,,, halogen a blinkry nebude problem baterie se bude moct pripojit a pc jednotku pro nastelovani prez pc krivku
Datum: 24. června 2009 9:47
 a v cem presne bude lepsi to 12ti voltovy zapalovani od tohohle?
Datum: 24. června 2009 9:14
 Já až dostanu vyplatu tak si ho také koupím
Datum: 24. června 2009 8:04
 no nejdriv mi rekli ze mi udleji jednu serii ale pak kdyz videli jak to jde,, pac kdo to namontoval tak kazdej boba a tak se porad delaji,, ja myslim ze budou porad,, jen se pripravuje 12V sice za 5000 v plne palbe ale to bude spacka a lxus toto se bude prodavat porad,,,, pac to s tim jede ako svicarske hodinky
Datum: 24. června 2009 7:11
Posl.aktualizace: 30. července 2009 0:30
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 Já mám čz 125/476 a se 16ckou jezdím 125km/h
Datum: 30. července 2009 0:30
 mam 2 čz 487 a jedna ma 1 kvalt dolu klasika a ta novejsi nahoru asi řadič ze 477 ma i jinaci valec ktery ma uprostred takou klikatou čaru puvodne ze 477 ale jak rikas ze mas 17 zubu tak to sem nezkousel ale prubnu to
Datum: 24. června 2009 13:28
 hochu ja tam vzdycky kolecko u motoru 17z,a jezdi mi to taky 130,ale jestli nemas motor 477 nybrz 487 potom ti tak asi nepojede,kamos to mel a davalo to taky jen 110,mel jednicku dolu,pic
Datum: 24. června 2009 7:54
Jméno: Raziel
IP: uživatel4943
 Chtěl bych se zeptat SESU jestli nemá v plánu prodávat takové ty hliníkové vroubkované nýty, co je s nimi přichycen štitek... popř. jestli tady někdo neví, kde by se daly sehnat ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 6:30
 draku taky je to muj sen ale nejak se nemuzu rozhejbat s casem najit dodavatele,,sesa
Datum: 24. června 2009 6:30
 co je lepší minibike nebo fichtl?mam fichtl a nevim jestli si mam pořidit minibajka
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 16:08
 Fichtl, jednoznačně. Jednoduchý na opravua dost vydrží. Hlavně to je parádní pocit sedet na tom. Na minibiku ses skrcenej a je to o nicem.
Datum: 24. června 2009 16:08
 FCHTL 4 EVER
Datum: 24. června 2009 14:41
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 Lori. dritbike je trochu neco jinyho jak minibika ale nechci valit!!!
Datum: 24. června 2009 12:47
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Ja mam tu nejnovejsi dirtbike 08 od ciny, a musim rict, nezda se, ale je lepsi jak fichtl... bez diskuze..
Jen se o to musis starat a vynalozit nejaky usily aby to jelo
Datum: 24. června 2009 11:57
 Já mám minibika a pionyra a na 100% je lepší pionýr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Minibika prodam!!
Datum: 24. června 2009 8:07
 100% fichtl, měl jsem minibikea crossovyho, byla na to sice docela prdel, ale je hrozně poruchovej, tak jsem ho pak s jednim člověkěm vyměnll za Mustanga a jsem zpokojenej
Datum: 24. června 2009 6:28
Jméno: Mates
IP: uživatel6065
 určitě fichtl, minibike se ti znici a pak schanej dily. Na fika najdes dily nebo v poho uděláš. Ale na minibiku ležiš furt to rve nemužes řadit a ani do terenu se s tim nedá
vyjet!!!Fichtl je jednoznačne nej!!!!!!
Datum: 23. června 2009 22:58
Jméno: Mates
IP: uživatel6065
 určitě fichtl, minibike se ti znici a pak schanej dily. Na fika najdes dily nebo v poho uděláš. Ale na minibiku ležiš furt to rve nemužes řadit a ani do terenu se s tim nedá \r\nvyjet!!!Fichtl je jednoznačne nej!!!!!!
Datum: 23. června 2009 22:58
 čau draci chtěl bych se zeptat jestli na jawu 175 typ 356 můžu místo 6v baterie dát 12v ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 14:26
 Jak už taky píší ostatní originál je originál, zlaté české ručičky to už jednou spočítali na 6V, tak bych tam dal 6V, ta 12V by nemusela dělat dobrotu.
Datum: 24. června 2009 14:26
 Musel by si upravit elektriku, dát tam stabilizátor, aby ti to snížilo na 6V. Ale proč se stím hrát. Radši tam dej origo 6V.
Datum: 24. června 2009 12:37
 No můžeš ale musíš to komplet překopat, indučku, stator rotor, relé, všechny žárovky, takže by tě to vyšlo docela draho
Datum: 24. června 2009 10:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To L. - No to je otázka přístupu. Zaregistroval jsem zde ignorantskej přístup který by šel popsat slovy ,,že je to na píp je mi jedno, hlavně že to funguje a můžu machrovat,, Takže v tomhle duchu bych napsal... Ano vyměnit jí můžeš... že to ale nebude dobíjet toho si stejně nevšimneš protože ti to nedobíjelo ani s 6V baterkou a při prvním rozsvícení světel se ti přepálí vlákna, indučka se bude krapátek přetěžovat, ale co.. pojede to
Datum: 24. června 2009 7:01
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nemůžeš, odešlo by ti dynamo a relé, jedině bys tam musel mít nějaké 12V dynamo nebo alternátor a 12V žárovky.
Datum: 23. června 2009 22:14
Jméno: joska
IP: uživatel4711
 Zdravím, chci se zeptat, mám čz 175/477 a nechce mi dobíjet. Nevíte proč? Kámoš řikal, že mám spálený rotor tak jestli to je možné. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 7:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 A sundali jste aspoň víko dynama, aby ten kámoš nebyl spíš věštec... Mě přijde totiž divný že ti kamarád povídá o spáleným rotoru na tvé motorce a ty bys to na vlastní oči neviděl... protože kdybys jí viděl asi by jsis udělal vlastní úsudek.... a k dotazu... jak to máme proboha vědět, k posouzení potřebujem minimálně fotku toho rotoru, ale nejlíp když by se proměřil.. takhle přes klávesnici ti nic na rotoru nezměřím
Datum: 24. června 2009 7:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Může být špatný rotor, stator nebo relé, je to nutné postupně vyzkoušet. Ale také mohou být špatné jenom uhlíky nebo někde je špatný kontakt.
Datum: 23. června 2009 22:21
Jméno: pomožte
IP: uživatel5457
 čawte možem použiť šroubu M10 tak kde výfukové koleno spája s valcom lebo jeden z tých šteftov sa mi vyrval von tak či možem použiť M10 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 23:16
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a co si nechat na soustruhu stocit stefty ze na jendom konci bude zavit M10 a na druhym M6?treba centrmetr M1 a dva M6? tak to mam ja a upa pohodA
Datum: 23. června 2009 23:16
 ja mal som tam M8 a uz aj to bolo skoro moc
Datum: 23. června 2009 22:26
 no právě  to je moc
Datum: 23. června 2009 22:22
 ale 10 matka je na 17mm klúc, a tá matka tam nezmesti
Datum: 23. června 2009 22:13
 cože? M10?  kde to chceš narvat? asi myslíš jako hlavu toho šroubu 10 mm... já tam místo šteftů mám taky šrouby myslím M6 s hlavou na klíč 10.. a jestli chceš opravdu použít M10, tak to je moc velky... M7 bohate staci
Datum: 23. června 2009 22:06
 treba tam vrtat pro 10mm závit 8mm diru
Datum: 23. června 2009 21:59
 A proč bys nemohl??Musíš akorát vyvrtat větší díru a udělat pořádnej závit
Datum: 23. června 2009 21:52
 Čest chci se zeptat mam babetu 207 a chtel bych si dat na ni tachak. To bych asi musek přední kolo celý vimenit? Nebo by stačilo jenom vymenit výko? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 10:12
 Nic takového. Kup si cyklo digitální tachometr pro kolo a normálně namontuj ja řidítka, magnet do paprsku kola a máš po starostech. Udělal jsem to tak i na Jawě 350 a je klid. Mám přehled o ujetých km, celkové ujeté vzdálenosti, průměru atd. To vše za cca 300 Kč...
Datum: 24. června 2009 10:12
Datum: 23. června 2009 22:05
Datum: 23. června 2009 22:02
 komouši jsou největší hovada na světě.....možná i větší než náckové.....a říkal jsem to mazuráčovi
Datum: 23. června 2009 21:52
Jméno: karel
IP: uživatel6401
 a co ti na tom tak vadi, soudruhu?
Datum: 23. června 2009 21:40
 komu si to hovoril?
Datum: 23. června 2009 21:35
 lidi co zdraví "čest" bych nakopal do zadní části těla....
Datum: 23. června 2009 21:28
 lidi co zdraví "čest" bych nakopal do zadní části těla....
Datum: 23. června 2009 21:28
Datum: 23. června 2009 21:01
 Zdar draci mam problem z babetou 210 chvili jede potom strati vykon pak zase jede obcas to v motoru hrci uz jsem povimnenoval kde co a stale nic.Svicka je cerna a plna karbonu.Tak uz nevim co s tim. prosim pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 2:47
 taky me tak zlobila me to delal palivovej kohotek - bordel v nadrzi tak sem to vycistil profouk + karbec a jezdila dokud se pro zmenu nevymlelo ložisky na klice
Datum: 24. června 2009 2:47
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, chci se zeptat, dnes mi přišla halogenová žárovka http://www.autolamp.cz/eshop.php?item=NTAwNjAyMjVI&_A=&_B=&_C=&by=popis ale zjistil jsem, že se mi nevleze do světla. Je o cca 1 cm delší než normální (na obrázku je napsáno, že je dlouhá 68mm, ale ta co mě přišla je dlouhá 75mm) a tak se chci zeptat, jestli bude vadit, když ji víc zapustím do objímky, ale tím se vlákno žárovky přiblíží víc k parabole? Nezmění se potom svícení k horšímu? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 21:40
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 už jsem ti napsal do mailu... No ten čtyřpólovej alternátor je dobrej, ale těch 40/45W je na hranici. Rezerva na nabíjení je tam jen při středních a vyšších otáčkách... Chci tam mít větší rezervu tak tam půjde 35W žárovka v halogenu. Ano honza má pravdu, vyššího svitu žárovky halogenového typu bylo docíleno směsí plynů a tím se mohla zvednout teplota vlákna s využitím tzv. halogenové cesty, kdy se částice wolframu vrací zpět na vlákno. Zajímavostí je že na tuto cestu působí i gravitace, takže je dobré provozovat žárovku v jedné poloze a nejlépe vodorovné. Ale fakt tyhle informace tahám z paty, bo je to dlouho co jsem se o tohle téma zajímal. Každopádně právě proto uvažuju o zálohování celé elektroinstalace akumulátorem a ne že jen zapalko jak to mám teď. Fakt je že tě nynější halogenka svítí fakt pekelně i ve dne vypaluje sítnici, je to zkrátka jiný než kouknout do sférický žárovky nízkého příkonu  . Potíže jsou nyní jen s bezkontaktním snímáním, tak tam zatím jde kladívková verze pro čtyřpól, ale už mám konečně po dvou měsících galejí na domku čas se ponořit i do tohodle problému a dotáhnout ten projekt.
Datum: 24. června 2009 21:40
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Všem moc díky za odpověď. Ty žárovky teda vrátím, protože v okolí mají všichni pionýry. Na normální 25W žárovku se dá taky jezdit (oproti původní 15W je to nebe a dudy, teď už mi nevadí jestli jedu přes den nebo v noci)  . Dodělal jsem si ještě podsvícení tachometru 2 antiparalelně zapojenýma diodama, tak teď vím kolik jedu i v noci  . Jinak Chongu, pokud je ten 30W rotor v dobré kondici, tak bysme si ty rotory mohli vyměnit. Dal bych ti k tomu mému 20W rotoru i zprávu od toho pana Urbánka, kde je napsáno jaký hodnoty měl před nabuzením a jaký hodnoty naměřil po nabuzení. Kdyžtak se mi ozvy na email: martin.konsel@seznam.cz a domluvíme se…  PS: ty se máš, že jsi tam mohl vrazit H4 40/45W, ty máš udělaný to zápalko se 4 cívkama že?
Datum: 24. června 2009 21:08
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Halogenky do fichtla nejsou moc optimální, protože trpí na podpětí že tam nedochází na vlákně k obnově wolframových častic které probíhá při teplotě okolo 250C
Datum: 24. června 2009 17:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Kony, jsi šťastnej člověk, bo mám doma nepoužitý 30W rotor a podle všeho dost nabuzenej.. musím se kouknout jestli je opravdu 30W, za ten 20W ti ho vyměním když vím že je smrtelně nabuzenej  . Objímku neupravuj, zničíš jí a výsledek bude stát za prd... buď jim je vrať a pátrej po jinejch, nebo jí střel někomu komu do paraboly půjde, bo je možné že třeba mustangí je dost prostorná, aby jí pojmula... Mimochodem já mám nyní v lampě mustanga H4 40/45W na 12V v provedení patice R2 (tedy jestli si pamatuju dobře). Je přímo vložená do paraboly a uchycená tím zeleným bazmekem očesaným o kontakty co překážely (ve skutečnosti jsem použil bazmek ze škody 100, ten je rovnou nemá) a protože dozadu to má takový ty super veliký fastony, použil jsem bakelitovej konektor na H4. Musel jsem ho kus ubrousit bo se opíral o tachometr, ale funguje to a žárovka má ohnisko jak má být. Popravdě, ale nevím jak je to s místem u pionýra. Napiš jestli jdeš do handlu rotorů a kdyžtak ti pošlu fotky tý mý H4ky...
Datum: 24. června 2009 12:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já bejt tebou tak vracim,.....
Datum: 24. června 2009 11:42
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Tak už mi volal vedoucí z toho obchodu, tak se mi omluvil, ale že žárovky co jsou na obrázku (v odkazu na obchod) momentálně nemají a neví jestli je ještě budou mít, že mají jen ty delší co jsem dostal (tyto jsem dostal: http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=180966&nodeid=220670) a tak jim je můžu vrátit. Co myslíš Chongu, mám je vrátit nebo mám zkusit upravit tu objímku (s tím, že vlákno posunu blíž k parabole, když žárovku povysunu ze světla)?
Datum: 24. června 2009 9:27
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 oprava: ... 15 let stojí v garáži...
Datum: 24. června 2009 8:33
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Kdyby mi přišla ta žárovka co je na obrázku, tak mi tam taky bude pasovat, ale mě přišla trochu jiná, taková baňatější a asi o 7-8mm delší a ta už se mi tam nevleze. Před chvílí jsem volal do toho obchodu a mám tam znovu za chvíli zavolat, že se se mnou domluví na výměně, tak asi mají víc těch žárovek (myslím tvarů). Jinak jsem nakonec použil 30W rotor, který jsem prozatím vzal z druhého pionýra, který 15 stojí v garáži a čeká až ho dám doprovozu (samozřejmě, až seženu další 30W rotor)...
Datum: 24. června 2009 8:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No já kupoval totéž ale na 12V/35W z Ebay a dobrý, ale já mám parabolu mustangí, tak nevím. Tam bude asi víc místa... Takže jsi nakonec vyměnil rotor za ten 30W typ, jestli to chápu správně...
Datum: 24. června 2009 7:58
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Díky za odpovědi, hlavně tobě Chongu, ale moc jsi mě nepotěšil. Koupil jsem rovnou 2 ty halogenky ať mám jednu do zásoby. Zkusím upravit tu objímku a když by to blbě svítilo, tak ty žárovky zkusím vrátit. Mám já to ale pech, nejdřív jsem nechal zbytečně namagnetovat magneto na 20W zapalování (při předělání na 30W jsem musel dát magneto na 30W zápalko) a teď zase ty žárovky
Datum: 24. června 2009 7:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No to teda vadí a hodně! Asi jsi krapátek Daglesi hnípal na hodinách matematiky.. hlavně když paní učitelka vyprávěla zajímavý příběh ,,o ohnicku paraboly,,  Takže asi tak... Inu věz Kony že žárovky jsou normované a to proto, aby měly vždy jedno z vláken (bavíme se o patici Ba20d) v ohnisku paraboly. Jakmile se z ohniska posune, v tu ránu si rozšteluješ nejvýrazněji zejména dálkové světlo
Datum: 24. června 2009 7:09
Jméno: Dagles
IP: uživatel6205
 no změní , ale o málo a stejně je to jedno...
Datum: 23. června 2009 21:58
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 sorry, zapoměl jsem to napsat, je to na pionýrovi (Jawa 21)
Datum: 23. června 2009 20:56
 na čem to je?
Datum: 23. června 2009 20:54
 Čaute, nevíte někdo náhodou co za trysky má být v karburátoru na ČZ 380? diky P.S.prodávám tak kdybyste někdo měl zájem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 20:35
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 čau slyšel sem že je válec zajetý za půl hodiny když se namaže molikotem..je to dobré na rychlé zajetí nebo je lepší zajíždet poctivě 500km?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 13:46
 mustang 23 ty si pěkný truhlík. to bys mohl dělat generálku každý rok. po jedé generálce ti motor musí vydržet skoro 50 tisíc kiláku.
Datum: 24. června 2009 13:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně jak piše L. ... nepatrně srazit hrany kanálů+kroužků a postupně motor víc a víc zatěžovat.....
Datum: 24. června 2009 12:05
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ničím to raději nemaž, není molyka jako molyka, akorád naděláš víc škody než užitku, nejlepší je postupné zatěžování motoru, ale opatrně, zvláště u vzduchem chlazených dvoutaktů. Jak píše cross, ty hrany kanálů je dobré srazit. Zvláště po výbrusu jsou velmi ostré a jak přes ně chodí kroužky tak to zvoní. Zrovna tak dobré je odjehlit hrany pístních kroužků. Motor jde potom daleko tišeji
Datum: 23. června 2009 22:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nejlepsi je motor zahrat a poradne mazat za 50 kilometru se to uvolni a po 200 kilometrech je to zajety . po 1500 km budes delat generalku
Datum: 23. června 2009 22:35
 Já sem to neskoušel ale slyšel sem že je to docela dobrý,ale je lepší srazit trochu všechny hrany kanálů!To je potom záběh ještě rychlejší!
Datum: 23. června 2009 21:22
 poctivě se zajíždí 1500 km
Datum: 23. června 2009 20:23
Jméno: drsnak
IP: uživatel6448
 Můžu se prosím vás zeptat co to je ten osmí výbrus nebo kčemu je dobrý!!! Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 21:42
Datum: 23. června 2009 21:42
Datum: 23. června 2009 21:41
 jo shreku on to neumi ridit a ty nevis proc mas volny retaz ze (ten benzin ne).
Datum: 23. června 2009 21:21
 v tom pripade máte pravdu lebo ked má napriklad 38-38,50mm vybrus tak je to velká skoda za to
Datum: 23. června 2009 20:35
 ten 8 výbrus tady na fichtl krámku je z polska a kanály (všechny)chtějí pilníčkem doladit, a vrtat valec co je vpoho třeba 38,5 je škoda vrtat na 40mm, když necháš udělat obič výbrus a dobře to zajedeš tak to takový rozdíl nebude(podle mě)
Datum: 23. června 2009 20:24
 hele klid ještě to neumíš řídit a chceš osmej výbrus!!!!!!!!
Datum: 23. června 2009 20:14
 8. vybrus sa znamená to ze priemer valca bude 40mm a obsach valcu bude presne 55,29 cm3 stym ziskás lepsi tach,a vás stroj bude silnejsi,(ked dás na to vecsiu sekundárku tak bude rychlejsi )ked chces este lepsi vykon daj na to iny (vacsi) karburátor ,alebo daj do originál 72 trisku. a ladeny vyfuk
Datum: 23. června 2009 20:10
 Zdar draci..Tak delam na mustangovi generalku motoru,potrebuju vymenit gufera a tak..no asi pred mesicem sem daval novej primarni retez a novy spojkovy lamely,pac ten starej byl vytahanej a drel dole o karter no a ted kdyz sem to po necelym mesici rozebral tak ten novej retez byl vytahanej skoro stejne jako ten starej,chybi mu asi 2 mm aby taky soupal o karter,..a pritom byl uplne naplej..nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 19:49
Jméno: semik
IP: uživatel6481
 skontroluj souosos primarniho kolecka ze zubama lamel
Datum: 23. června 2009 19:49
 to je tim že se ty zoupky na lamelách trochu sjedou na začátku a je jich hodně tak ti to dohromady da ty 2mm mě to udělalo taky -kdybys dal novou spojku byl by zas naplej
Datum: 23. června 2009 19:39
 nn to sem nemenil...takze to znamena koupit vsechno znova
Datum: 23. června 2009 19:35
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 měnil si i primárko?jestli ne tak ti to vytahalo prim. kolečko
Datum: 23. června 2009 19:32
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6480
 Zdravím borci, mám takovej problém mustang mě hází jiskru na kladívku a úbec to nejde do cívky, vyměnil jsem kladívko ale furt stejný! neví nkědo čím by to mohlo být??? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 19:24
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 to je kondenzatorem na kladivkach jiskra byt nema
Datum: 23. června 2009 19:24
 vymen kondík
Datum: 23. června 2009 19:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci nevite jestli se da na pionyra koupit nakej kvalitnejsi retez strasne rychle se vytahava a tudis nesedi na rozete
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 10:41
 Jakmile nabereš do řetězu trochu bordelu, tak je s ním konec! To bys musel jezdit jen po čisté silnici aby něco vydržel. Já třeba mám novej řetěz na každý závod a to má zasebou 4 motohodiny!!! Čistota pastorku a rozety je podmínkou, ale jakmile na poli nachytáš prach a píseček, tak je po chíli mrtvej ať je to sebelepší řetěz!
Datum: 24. června 2009 10:41
 když je volný tak od toho jsou tam šponováky
Datum: 23. června 2009 19:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 daval jsem vse novy ma to najeto prez 2000 km a je hodne vytahanej chvili jsem snim jezdil do kopcu po poli ale to by nemelo mit vliv natazenej moc neni je spis dost volnej
Datum: 23. června 2009 19:12
 to neni možný, řetěž by ti měl vydržet několik tisíc km, a měníš vše (rozetu,sekundár,řetěz)?. pokud ne tak se nediv, a nemáš ho příliš povolenej nebo natáhlej?
Datum: 23. června 2009 18:42
|



|