Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Čus , nevíte jakou má pařez ve předu patici na žárovce ? Myslím ted' to označení.. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel16875
 Ba20d
Datum: 27. února 2014 20:20
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Čo sa stane keď nebudem zabehávať fichtla 1500km,ale iba nejakých 100-200km?Bude mu to vadiť?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 12:19
Jméno: jawa
IP: uživatel15188
 zduř hele já měl válec po výbrusu a jediný co sem dodržel ze 5 věcí (nevytáčet, hodně ředit, nejezdit ve 2 a přes 3 nejezdit plným plynem protože je motor v plnejch) jen to ředění, nejezdil jsem plným plynem a jízda ve 2 a dnes se zabíhá pěkně!
Datum: 27. února 2014 12:19
Jméno: Standa
IP: uživatel16874
 Minimum pro dvoukruh je 250km a z toho nejhorších je prvních 50-100km,,,to musíš umazat a uchladit,,,dále se to víceméně zajíždí už jen na "čisto" ... skoro každej motor je po 500-600km už uvolněnej naplno ,,,ale víc mazat to chce fakt až do najetí cca 1000km,,, taky ale záleží kdo to brousil,od koho sou písty atd... to co dělam já je schopný jet po 250km závod,,,,,a pro změnu třeba tady polskej válec ať první nebo 8.výbrus je tak blbě těsně honovanej,že se to povolí až po 1200km,,, u závodních válců mi pán v brusírně dělá tzv. "štajgr" - určitěj počet drážek ve výbrusu je hlubší,výbrus je celkově hrubší a déle a lépe to drží olej,,,stopy po honování jsou tam i po konci ostrý sezony,,, neni možný to zadřít ,,, ale teda pár lidem se to povedlo,ale to bylo buďto mizernym pístem a nebo rukama,,,
Datum: 27. února 2014 11:42
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 hele...když budeš víc mazat tak nezadřeš....me přijde tech 1500km nepředtavitelně moc...já jestli jsem zajížděl 70km tak hodně...akorát pořád víc mažu a taky jedu...ale jako samozhřejmně čím dýl budeš zajíždět tím líp....jenom je podle mě píčovina tvrdit, že když nebudeš 1500km zajíždět tak zákonitě zadřeš
Datum: 27. února 2014 8:22
 tak v tom případě počítej stím že to asi zadřeš..
Datum: 26. února 2014 23:48
 záběhem určíš jak bude celá motorka běhat, sílu, životnost, takže to klidně napal rovnou, moje neni
Datum: 26. února 2014 22:53
 pokud po 100 kilometrech budeš chtít jezdit na tom fichtlu závody tak ti to moc nepojede protože to prostě nebude dost zaběhnuté.  A taky se může stát že to prostě nepojede jak má. myslím, že po 500 kilometrech to je v pohodě. To se dá přetrpět.
Datum: 26. února 2014 21:38
 Jak dlouho trvá v autoškole přibližně rozšíření řidičáku ze skupiny B na skupinu A (celou skupinu A)? Myslím teorie a jízdy atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 20:27
 já jsem se jeden týden v pondelí přihlásil do autoškoly a další týden vě středu jsem dělal zkoušky (na Ačko)
Datum: 27. února 2014 20:27
Datum: 27. února 2014 18:29
 no, je to rozšíření skupin řidičského průkazu. To mi je jasné že to je na motorku. Jenom nevím kolik hodin je teorie, kolik hodin je techniky (jestli vůbec nějaká je) a kolik hodin je jízd. No a jestli to člověk stihne celé za měsíc nebo za dva.
Datum: 27. února 2014 16:54
Jméno: buvol
IP: uživatel11667
 Jaký rozšíření?  . Bčko je na auto a A na motorku, to spolu vůbec nesouvisí. Děláš normálně jízdy a testy na motorku. Jízd je myslim 7 dvouhodinovejch.
Datum: 27. února 2014 11:22
Jméno: pavel
IP: uživatel13794
 Bude mít kyselina citronová nějaký vliv na gufera ?? čistil jsem tak nádrž zevnitř a bylo to super a chci tak vyčistit teď i kartery válec atd , ale nevím jestli mi to nenaleptá gufera.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2014 11:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 To nedělej,naleptá se ti vložka ve válci a výsledek stejně nic moc.nech to na odborníky.najdi si na netu chem.čištění hlinîku.
Datum: 01. března 2014 11:29
Jméno: pepa
IP: uživatel16873
 vždyt je to hliník a ne ocel ti to zčerná a co voda v ložiskách????si myslíš že by za tech 50 let co ta motorka jezdí nekdo nevymyslel lepší zpusob než ruční leštění anebo ultrazvuk?
Datum: 27. února 2014 9:09
 čistím technickým benzínem. Ale když vezmeš nějaké třeba staré gufero a hodíš ho do citronovky tak uvidíš sám
Datum: 26. února 2014 21:28
Jméno: Kobr
IP: uživatel16871
 Ahoj draci, chci se zeptat jak moc se má vysouvat spojka, respektive lamely, když zmáčku přes značný odpor spojku tak se to vysune jen tak o 3 mm, v příručce jsem nic nenašel, děkuji. Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 11:44
Jméno: Standa
IP: uživatel16874
 Se podivej jakej krok tyčky má vypínání spojky  Ty 3mm to za jízdy ani neotvíráš,,,
Datum: 27. února 2014 11:44
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 To jo, jen mi šlo o to aby to nebylo zbytečně málo, tak to teda zkusim dát dohromady a uvidíme jestli s tim bude zbytek motoru souhlasit  Jinak děkuji za radu
Datum: 27. února 2014 9:36
Jméno: péro
IP: uživatel15679
 a co by jsi chtěl víc?Tam jde přeci jen proto aby došlo k přerušení přenosu Mk
Datum: 27. února 2014 8:32
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 ahoj draci, prosím vás chci se vás zeptat, jestli někdo z vás neví jak se pozná u 90tky opotřebované rotační šoupátko. A ještě se chci zeptat jestli je to šoupátko poruchové, za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 20:09
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar,dík
Datum: 27. února 2014 20:09
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Pokud není oštípané nabo vylomené není nutné ho měnít, pár jemných rých nevadí. Pod přírubu nedávám tesnění jenom jemně tmel, tím se zmenši eventuelní vůle.
Datum: 27. února 2014 19:06
 cau draci chci se zeptat jaka je nejlepsi svicka na babettu  ja tam mel svicky brisk a dycky odejdou tak chci dat asi NGK nebo champion poradte jaky oznaceni  pisou n19c ale nevim jak je timhle cislem oznacena ta NGK jake mate vy skusenosti s briskami?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2014 21:52
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 presne vyraz na burzu a nakup pal n7 mam je vsude a vyndavam si i stary vypalys ji horkovzduskou a behaj porad
Datum: 26. února 2014 21:52
 Mě motorky na NGK nejezděj ..  Prostě vždycky odejdou .. Jezdim na Brisky nebo ještě na ty Pal N7 .. nejlepší svíčka!
Datum: 26. února 2014 21:08
 me tam ty briski dycky nevydrzej  a kamarad rikal ze je uz nekupuje ze dycky odejdou
Datum: 26. února 2014 20:35
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dám brisku do motorky a rozhodně vydrží víc než NGK
Datum: 26. února 2014 20:31
Jméno: jirka
IP: uživatel16861
 Ahoj,hledám přiblizny odstín zelené barvy na jawku 555. Nevíte kde bych to mohl najít? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2014 19:57
Jméno: jirka25a
IP: uživatel12115
 Dobrý večer mám dotaz.Kamrád má jawu 50 typ 20 a má tam to koleno výfuku neoriginální.Potřeboval bych radu jaký koupit to koleno výfuku jestli s falcem nebo bez díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2014 19:49
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
Posl.aktualizace: 27. února 2014 9:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16873
 za ti peníze nechej válec vybrousit ...jinak sem viděl klikovku ze 476 na 175 valci motorka s tim jezdila a jen nedobíhal píst cca 2mm ...dokonce to jede svižneji nez 125....
u tebe je trochu problem že si asi amater a ykdyž budeš mít válec za cca 800 nabroušen s npvím pístem a příslušensvím tak bylo několik typu ložiska v ojnici krom lasickeho měděneho futra byli i volne jehly ktere jsou docela pracné na montáž pístu ...jinak stav klikovky usuj laidský proste pokud nemá klikovka vuli citelnou rukou ve směru nahoru dolu je vše ok...motrka s takovou klikou většinou dosahuje rozumneho najezdu......
Datum: 27. února 2014 9:19
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
 Zítra se tu zkusím dat nahrávku zvuku
Datum: 26. února 2014 20:09
 Může to být vyběhaný válec, klikovka...kdo ví. Dokud to neuslyšim, tak nevim.
Datum: 26. února 2014 20:04
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
 Aha a jeste prosím te když mi klepe cinka a vibruje válec čím to muže byt? Vy chození klikovka dík za odpoved
Datum: 26. února 2014 20:02
 Minimálně klikovku. Dále je jiný karburátor, hlava, svorníky...
Datum: 26. února 2014 19:58
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
 Jaké další díly dik
Datum: 26. února 2014 19:57
 Ahoj. Ne, musel bys vyměnit další díly.
Datum: 26. února 2014 19:54
Jméno: Pepa
IP: uživatel16870
 Zdur draci mam takový zajímavý dotaz doma mam ČZ 125/476 a při vysokých otáčkách mi cinka/klepe/vibruje válec nevíte čím to muže byt? Prosím poraďte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 9:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16873
 praskle žebro vilítane kroužky vilítaná klika ...jestli to umíš sundej nadrž a válec vem za píst na ojnici a nesmíš hmatem najít vuli jen stranovou do prava do leve ne nahoru dolu ... pak zdemontuj první kruh a vlož do poloviny víšky valce a jestli je mezera mezi konci kruhu milimetr mas to zrale na víbrus...konce kroužku mají mít ve valci sotva patrnou vuli..v přepisu je 0,6mm a mín ....
Datum: 27. února 2014 9:25
Jméno: filip
IP: uživatel16869
 otazka  mam jawu 350 /639 --- po zimje mi strasne zacala cernit svicky a nwm proc ... pred zimou bili nadherne doslova tihlovy faarby ale ten jsou jako uhel :/ newite nahodou proc ? predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 18:37
Jméno: filip
IP: uživatel16869
 to mje taky napadlo ze to je olejem ... znacka Valvoline ... muze to bit svickama ? nebo mje taky napadlo gufera v motoru ... ale moto ma najeto cca 20 000 km
Datum: 27. února 2014 18:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 co používáš za olej?napadá mě že by ti mohl v nádrži sednout na dno a jak jsi nastartoval , vlítrl ho do karbce přebytek.Kouří to?
Datum: 26. února 2014 17:52
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Zdravím. Řeším problém s 20W zapalováním... Pionýr startuje i troubí,ale mám problém s předním světlem,zadní jsem ještě nezkoušel. Jde o to,že jsem tam měl špatnou cívku,tak jsem ji vyhodil ven. Bohužel jsem doplatil na to,že jsem neměl ani páru o tom,že existuje 20W i 30W zapalpvání...Takže jsem se snažil z 20W zapalování udělat 30W,což jak jsem zjistil,je nemožné. Navíc jsem z nerozvážnosti koupil zapalovací cívku na 30W zapalování a pak se z ní snažil udělat světelnou. No učenec z nebe nespadne a nedá se nic dělat. Píši vlastně proto,aby mě někdo zkušený navedl co a jak a vyvrátil nebo potvrdil co teď napíši. Takže začnu,jak jsem se dočetl,zapalovací cívka má být dole a jelikož to startuje,je to OK. A teď by mě zajímalo,co všechno napájí cívka vlevo nahoře? Já na ní mám klakson a ten funguje,takže otázka je,jestli napájí ještě přední nebo zadní světlo,nebo jen ten klakson? A teď bych potřeboval nějaké parametry té vpravo nahoře,abych věděl co shánět a co na ni napojit... Bohužel jak jsem sledoval e-shopy,tak jsem zjistil,že cívky na 20W zapalování nikde nemají. Otázka další,jde použít nějaká jiná,např. z babbety apod.? Nebo číhat na bazarech a spoléhat ,že ji někde najdu? Snažil jsem se vše vyčíst z internetu,ale jsem z toho spíše blbec,než aby mi to nějak výrazněji pomohlo.. Předem díky za reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2014 18:30
 20W zapalování = cívka nahoře vlevo je SVĚTELNÁ - používá se pro napájení předního světla (15w) a klaksonu (při světlech netroubí), je o kapku větší než zapalovací (tuším tlustší vinutí o něco), cívka nahoře vpravo je MALÁ - na napájení zadního světla (5w sufitka) a dole je ZAPALOVACÍ - tu tam máš a funguje, což je dobře. Schémata 20w se dají sehnat kdekoliv na googlu, tady sesa-moto.cz apod. Sehnat by měla jít kdekoliv v mototechně (dělá se v druhovýrobě), nebo spíš někde po auto/moto burzách, určitě se bude někomu válet v bedně  .. jinak jaké cívky tam teď jsou a jaké máš doma ? 30w z toho udělat teoreticky jde, prakticky k tomu potřebuješ dvě velké světelné cívky, jednu zapalovací a silnější rotor (označení 20-xxxx) a možná i jiné kartery (výstupky na velké cívky odlité - alterntiva je pertinax na cívkách zbrousit) ..
Datum: 26. února 2014 18:30
Jméno: luky
IP: uživatel16867
Posl.aktualizace: 26. února 2014 16:02
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
Datum: 26. února 2014 16:02
Datum: 26. února 2014 15:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12266
 Zdravím neví někdo kde sehnat píst "jugoslávec" nebo na jakých motocyklech je? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2014 16:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tady někdo navštívil rajče FK-ho .) Tomos
Datum: 26. února 2014 16:29
Jméno: Radawa
IP: uživatel13327
 Zdar draci, mám takový dotaz můžu nalít natural 98 do fichtla, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2014 15:30
Jméno: lukas
IP: uživatel16877
 zdarec, potřeboval bych vědět jestli se dá koupit nová nádrž na jawa mustang, popřípadě prosím odkaz rn děkuji
Datum: 28. února 2014 15:30
Jméno: péro
IP: uživatel15679
 čoveče jezdím na 95 jak s autem tak se sráčema a nikdy jsem na naší benzínce neměl problém se špatným palivem
Datum: 27. února 2014 8:35
 já už jezdím jen na vervu. I když mám nádrž čistou hadičku teměř novou před karbecem filtr,karbec vyvařenej v osctu před odstávkou motor nechám chcípnout tak že zastavím kohoutek u nádrže stejně to za nějaký čas (2-4 měsíce) ty biosračky (biosložky) zasrali trysky a byl problém.. ted jezdím celou sezonu a no probléma
Datum: 26. února 2014 23:47
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Oktanov%C3%A9_%C4%8D%C3%ADslo
Datum: 26. února 2014 9:50
 jednině hůř, vyšší oktanový číslo dělá to že je benzín stabilní ve vyšších kompresích sportovních motorů, kterých jak jistě správně hádáš pionýr nedosahuje  a proto bude tento benzín při nižší kompresi naopak hořet hůř,,, mám dojem že správně se má do fíka lejt benzín s oktanovym číslem 85 nebo tak něco
Datum: 25. února 2014 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel16865
 Stejně a nebo hůř.
Datum: 25. února 2014 22:33
Jméno: Radawa
IP: uživatel13327
 Ne,jenom me zajimalo jestli by to jelo líp
Datum: 25. února 2014 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel16865
 Táta má nový benzínový auto co?
Datum: 25. února 2014 20:50
Jméno: Radawa
IP: uživatel13327
 Ok, díky
Datum: 25. února 2014 19:57
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 hele fík jede na vše co hoří takže jo já tam měl vervu 100 a nic jsem nepoznal
Datum: 25. února 2014 19:56
 Jasný, jen jestli se ti nepodaří nastavit předstih aby to jelo, tak to pojede hůř než na 95
Datum: 25. února 2014 19:50
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 zdar mam dotaz da se tady koupit potah sedla na jawu 555 + segment na startovani,primarni kolecko dekuji za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2014 9:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16866
 bartunkovi ve voticích maj jak potah tak segmenty....napiš na odkaz moto kolo votice
Datum: 26. února 2014 9:33
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 no jo ale ja jsem tady ani ten potah nenasel jawa 550 ma stejnej?
Datum: 26. února 2014 7:33
 jedine potah,, segment tak za mesic , kolecko tak za rok
Datum: 26. února 2014 5:59
 Zdarec draci můžete mi s něčím poradit?  Moje JAWA Mustang typ 23A mi špatně táhne na dvojku. Na jedničku to tahá jak divé ale ta dvojka mě štve  Prosím poradíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 18:26
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 No jo souhlasím s tebou ale mě to celkem pomohlo je to výrazně lepší
Datum: 27. února 2014 18:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 U fichtla, co se neutáhne s origo převodem, je něco špatně... 11z. kolečko je taková berlička, která neřeší příčinu ale následek.
Datum: 26. února 2014 15:28
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 Jakube díky ani mě to nenapadlo  Normálně ho mám v polici a ani jsem si na něj nevzpomněl moc díky
Datum: 26. února 2014 11:21
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 draku dej tam 11ti zubé kolečko a pojede mě to taky pomohlo
Datum: 25. února 2014 18:23
 A na trojku?
Datum: 25. února 2014 18:22
Jméno: Honza
IP: uživatel6617
Posl.aktualizace: 26. února 2014 20:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 by vočko si myslim že to bude fungovat , rozměrem je to skoro hikone , myslim ze to pojede tak kolem 7-8 tisic , myslim ze tohle je idealni vec na otevrenej 2k válec
Datum: 26. února 2014 20:22
 s odpovídajícím kolenem by to mohlo fungovat na většině lechce otevřených 2K...
Datum: 25. února 2014 20:54
 Mě by jenom zajímalo,na jakej válec/motor je to laděný ... Rozměrama to připomíná narovnanej Hikone,,, něco podobnýho funguje na mých "rychlejších" válcích ...
Datum: 25. února 2014 19:28
 trošku mi to přijde, že tenhle příspěvek napsal člověk, který to prodává
Datum: 25. února 2014 18:13
Posl.aktualizace: 25. února 2014 17:24
|



|