Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kendy
IP: uživatel16849
 Nazdar, nedavno som menil puzdra(silony) v prednej vidle na Jawa 20. Všetko som posklada a ked chytim koleso a trochu nim pohnem , hybe sa do strany ale vidla nie... Ide o to či sa to tak má hybať dole nezavisle na volante. Vôľa tam nieje. Puzdra sme robili na sustruhu, ma to tam byť tak natesno že sa tie klzaky v tych puzdra nemôžu hybať do stran iba hore-dole ?rnrnďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 18:17
 skus utáhnout matici co drží horní brejle já jí měl povolenou i když jen malinko a dělalo to co píšeš
Datum: 23. února 2014 18:17
Jméno: Kendy
IP: uživatel16849
 Generalkoval som celeho pioniera a menil som všetky ložiska, v prednom a v zadnom kolese za nové s krytkami aj v rozete je nové ložisko. Vtom to určo nebude. Hybe sa to ked chytim koleso nohami a hybem riaditkami a koleso sa hýbe do strán. Neviem či je to normalne tak sa pýtam.
Datum: 23. února 2014 18:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16851
 nemáš volná ležiska v kole? bud vyjete drahy kulicek či se cele ložisko hýbe v hliníkovem bubnu .....ložiska vyměnit nejlepe už za kryta a pokud maj vuli v hliníku zalepit lepidlem na ložiska či kraj ložiska pocínovat ...pozor ložisa nalisovat přesně souose naboj ohřad el pistolí či propanovým hořakem
Datum: 23. února 2014 17:00
Jméno: jirka
IP: uživatel16847
 Kde seženu chrom kroužek 1,5 mm pro středovej zámek? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:41
Jméno: jirka
IP: uživatel16855
 Díky Stando
Datum: 23. února 2014 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel16848
 Jen u Baška
Datum: 23. února 2014 15:32
Jméno: Vlada
IP: uživatel16846
Posl.aktualizace: 23. února 2014 11:23
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Tak k tomu držáku samozřejmě budeš potřebovat ty průžiny + uhlíky. A ukostření máš napsáno na dynamu. Je tam takovej štítek. Otázka je, jestli to někdo před tebou nepřepoloval. Prostě zapoj baterku takovym polem na kostru, kterej potřebuješ a stiskni kotvu u relátka. Nastartuj a mělo by to jít. Snad mě někdo doplní nebo opraví.
Datum: 23. února 2014 11:23
Jméno: Vlada
IP: uživatel16846
 a jeste prosim jak poznam jestli mam ukostrit baterku plus nebo minus? abych podle toho vzal rele.dik
Datum: 23. února 2014 1:36
 Tak draci .. jak jsem tu psal jednou o té 350 že mi nejdou ty vejfuky stejně .. že jeden dělá tu..tu.. tu..tu.. a druhej tun....tun... ten si jen tak blafe.. No nic méně vyměnil jsem kladívko, cívku a tak nějak to šlo.. ale teď to dělá znovu .. Nevíte co by to teda mohlo bejt dál? 1) Svíčky nový 2) Cívka vyměněna nová 3) kondík novej 4) Kabel od cívky ke svíčce novej 5) fajka nová .. Tak už nevim co vyměnit .. koukal jsem svíčky házej stejné jiskry .. Napadlo mě překontrolovat předstih odtrh a takový .. ale když to má pěkný stejný jiskry??? No jináč .. taky mi trochu prská na kladívkách .. nevíte čím by to mohlo báti? Nějakej kabel prohozenej? Ono to jako není nic hrozného jen tam tak přeskakuje modrá jiskra.. Četl jsem že to někde tvoří nějaký oblouk elektrický či co .. ale opravdu nevim .. bylo to v té knížce napsané na mě až moc odborně .. Díky za rady draci..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 8:46
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 kouknul bych se, jestli nejsou pecky na kontaktech, a nebo nejsou zamaštěný od oleje izolátory kontaktů, pak si to hází kudy chce, pecky opilovat pilníčkem na kontakty a nastavit znovu
Datum: 23. února 2014 8:46
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 předstih nemá žádnej vliv na kvalitu jiskry.Sázím na to že ho máš rozházenej a podle toho co píšeš zbytek elektroinstalace (kabeláž) bude asi taky nic moc.Mě furt dělala 350 pecky na kladívkách,očistil jsem pecku a po 1km jízdy tam byla zase .Jednoho dne jsem vyškubal všechnu kabeláž a udělal znovu.Ted už není problém.
Datum: 23. února 2014 1:49
 ahoj seso, nemůžu to tu najít, ten zapalovací pól a ty dva světelný póly co tu máš na pionýra jsou na 20w nebo 30w zapalko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 12:43
 dík
Datum: 23. února 2014 12:43
 http://www.i-veteran.cz/forum/viewtopic.php?t=186&sid=e9a09b059347c3aac9b4fe66518b14c0 tam je na něj kontakt
Datum: 23. února 2014 1:46
 Takže první letošní chotusice to jistěj? Byl jsem párkrát v milovicích a nikoho jsem tam nepotkal
Datum: 22. února 2014 23:30
 nějaký pan Urbánek nevím odkud... jezdí na všechny větší burzy a za posílení rotoru si učtuje tuším že stovku... zkus si do googlu dat posílení magnetů Urbánek a neco najdeš.
Datum: 22. února 2014 23:17
 paráda  chtěl sem se ještě zeptat jestli neznáš někoho kdo umí namagnetovat rotor
Datum: 22. února 2014 23:00
 draku 30 mam jen
Datum: 22. února 2014 21:51
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Čau draci mám takovej problém na fichtlovi včera jel normo. ale neska se furt uchcává svíčka a když to nakopnu dám 1 a skusím jet tak to ujede cca metr patk to vynechá pak to zase cukne a jede mert a pak to zase vynechá a tak furt dokola. zkoušel jsem měnit celej karbec trysky prostě vše i svíčky. jiskra velmi velmi tlustá a modrá měnnil jsem kondik ale žádná změna už si nevím rady dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 12:06
 to může dělat to že ti nezavírá plovák  a jde tam porad benzin  nebo koukni na jehlu s pliskem  a dej ji na 2 zarez ze zhora  všechno vyčisti a kdyz ne tak by to moh delt predstih
Datum: 23. února 2014 12:06
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Zdarec, jak mám vyndat ložisko z víka pokud nemám stahovák? Nechce se mu ven
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2014 7:42
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Vraž to do trouby na 250 stupňů a prudce schlaď ložisko ledem snad to půjde. Mě se to podařilo na čtvté pokus, ale ten smrad v kuchyni stál za to.
Datum: 25. února 2014 7:42
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 To mě taky napadlo, bohužel nemám svářečku..nahřátím se mě ani neposunulo, ani pomocí gumovýho kladiva
Datum: 23. února 2014 15:59
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 Dělal jsem to týden zpátky, udělal jsem na to to udělátko a stejně to nešlo nahřátím jsem to dostal až na hranu ale dál vůbec jediné co šlo byla nakonec 6ka kulatina navařená dovnitř ložiska a uchycená do svěráku.a po kártru kladivem(gumovým)
Datum: 23. února 2014 15:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 To sem zkoušel, nevypadne
Datum: 23. února 2014 13:47
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to je k ničemu , nahřej to horkovzduškou a vypadne samo , zrovna před chvilkou jsem to dělal
Datum: 23. února 2014 1:51
 zkus to takto:
http://www.youtube.com/watch?v=c6yDui--kcQ
třeba ti to pomůže.
Datum: 22. února 2014 20:47
Jméno: AAAAaaa
IP: uživatel5546
 Cao draci, jak se da nastavit hladina benzinu v karburatoru? Jedu vzdy na sve 250/559 a kdyz ji tocim do plna tak mezi 2 a 3jkou prestane stíhat dotíkat benzín, kohoutek je ok, jezdím na rezervu, vzdy zastavim nacepuju a jedu dal ,a nebo kdyz celou dobu drzim cepovak tak to stíhá dotíkat pořád... co nastaveni jehly? souvisí to s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 18:29
Jméno: f
IP: uživatel16845
 Prvně vyčisti celou benzinovou soustavu, pak mašina pojede jak má..
Datum: 22. února 2014 18:29
 Ahoj draci chci se zeptat v čem vlastně je 9 zubé primární kolečko lepší, protože se mi to docela zamlouvá ale nevím co to bude dělat. Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 0:08
 Děkuji za info
Datum: 22. února 2014 0:08
 Zvyšuje kroutící moment dodávaný do převodovky. Bude to mít větší sílu, ale pojede pomaleji...
Datum: 22. února 2014 0:04
Jméno: jawa
IP: uživatel6587
 Chci se zeptat, kolik článků musí mít řetěz pro 9z. primární kolečko u pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2014 7:38
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Přesně tolik, aby řetěz nebyl příliš našponované, nebo příliš volné a nepadal.
Datum: 25. února 2014 7:38
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdar draci mám takovej problém u čz 175 450. Jak nejlepším způsobem nabudit stator když zkouším magnetizaci cívek tak nic proto to asi nedobíjí. Čet jsem že stačí stisknout kotvu na regulátoru a ono se to nabudí ale někdo píše s vypnutým motorem někdo se zapnutým. Nemá někdo zkušenosti Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 10:45
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Kubo! Nabudit dynamo se dělá s vypnutým motorem. Stačí stisknút kotvu. Prohlídni nekolik stránek spátky a tam najdeš nejaký rady kerý sem dostal od klukú. A aj moje problémy. To by Ti mohlo pomoct! Toš tak.
Datum: 23. února 2014 10:45
 Zdravim
Mam dotaz, dozebiram motor stadion s11... a mam problem se silenbloky,(motor stale v kuse)je to upevnene k ramu zde stahovak... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/91.html cim by se to dalo udelat jinak, stahnout, kdyz nemam stahovak.. nejaky napad ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 22:50
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 vořech z gola sady kterej bude mít průměr jako silenblok a kladivo nebo přes šroub a z druhá strany dát velkej vořech do kterýho se silenblok vejde
Datum: 22. února 2014 22:50
 Přesně tak, s kladivem a kusem přesnýho materiálu jsem si vždy vystačil
Datum: 22. února 2014 18:49
Jméno: michal tesařík
IP: uživatel16414
 najdes si kulatinu na venkouvni prumer silembloku a vyrazis ho zezcataku se mu nechce a pak jde v poho
Datum: 22. února 2014 17:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 rnchci se zeptat jestli je špatný když mam na startovacim segmentu u jawy 21 odštípnuty malé kousky z těch zubů. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 8:56
 co myslíš, podle mě to asi uplně dobře není
Datum: 22. února 2014 8:56
Posl.aktualizace: 22. února 2014 22:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 Nádherná mašina  poznam tie stavy kedy človek predá mašinu a po čase začne sa škrabať po hlave že škoda ju bolo predať
Datum: 22. února 2014 22:25
 Zdar draci mám problém od kámoše jsem levně koupil Pio. 21 s TP na zesnulou paní pujde to nějak přepsat nebo aspoň pojistit jak to bude na STK ??? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2014 12:31
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, mělo to projít dědictvím. Jestli to neprošlo nech to být, jenom si zjisti od toho kámoše jestli se platila pojistka. jestli ano tak ji plať dál a STK není problém. Na STK může jít kdokoli. Nastal by problém pouze u nehody kde by mohli zjistit v počítači že majitel nežije. Jo a kdyby to neplatily tak první pojisti a pak STK a žádný průser.
Datum: 25. února 2014 12:31
Jméno: tremat
IP: uživatel16842
 jo díky takže nejlepší bude jenom pojistit a nechat to tak jak to je ???jestli se nepletu díky
Datum: 22. února 2014 9:17
 Pojistit to půjde, s přepisem to bude ale horší - musíš zjistit, jestli byla motorka součástí dědickýho řízení. pokud ano, dojdeš za dědicem, sepišete kupní smlouvu a bude se postupovat jako při normálnim přepisu. Pokud součástí nebyla, tak se musí znova otevřít dědický řízení a do toho se každýmu chtít nebude.
Datum: 21. února 2014 21:10
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 cau muj simson mi porad nejak blbne když vyjedu po ranu ujedu cca 200m (když je motor studenej) po 200m zniceho nic chcipne a uz ho nenastartuju a když je zase studenej tak zase jede Muzete mi někdo poradit kdo stim ma nejake skusenosti dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel16844
 Indicie si dostal,teď musíš zvednout své blahorodí a něco s tim děla  samo se to on-line neopraví ...
Datum: 22. února 2014 16:58
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 benzin mi tam tece chvily to jede a pak když je motor teplej tak to chcipne
Datum: 22. února 2014 13:59
 Tipl bych to na nedotíkající palivo .. natankuj nádrž, vyčisti kohoutek, zkontroluj zda nemáš zlomenou hadičku (popř. vyčistit/vyndat přídavný palivový filtr na hadičce), vyčistit plováky a pole příručky nastavit .. nebo hned jak to chcípne vyndej svíčku - suchá = bez paliva, mokrá = problém se svíčkou nebo zapalováním ..
Datum: 22. února 2014 10:02
Jméno: standa
IP: uživatel16844
 A benzin ti tam teče? Neulejvá se to? Výfuk průchozí?
Datum: 22. února 2014 6:25
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 smes,inducku,zapalko
Datum: 21. února 2014 21:16
 Bohatá směs ? Špatná svíčka ? Vadná indukčka ? Chyba v zapálku ? Co jsi zkoušel ?
Datum: 21. února 2014 21:12
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, mám dotaz. Když mám skoro vybitou baterku (kontrolky ještě žmourají) a naměřím na ní 3,3 - 3,7 V, znamená to, že je v háji? Nefunguje mi totiž dobíjení a už jsem vyměnil snad všechno. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2014 20:44
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ok díky
Datum: 21. února 2014 20:44
Jméno: combust
IP: uživatel16841
 Plně nabitý 6V akumulátor by po ukončení nabíjení měl mít 7,2V (během nabíjení to záleží na druhu nabíječky a režimu nabíjení, to tam může bejt i víc), pak to klesne na 6,6V a pak po delší době na 6,3-2V. Za úplně vybitej akumulátor se považuje napětí 5,2V (naprázdno).Ve tvém případě je buď totálně vybitej, nebo je to ten špatnej článek a nejspíš kombinace obojího.
Datum: 21. února 2014 20:28
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Noo a kdybych jí úplně nabil. Kolik by měla ukazovat Voltů? Nebo jaká je hranice?
Datum: 21. února 2014 19:15
Jméno: combust
IP: uživatel16841
 Změř hustotu elektrolytu, jestli je řídkej (pod 1,15) tak je to vybitý, jestli je vyšší tak to spíš bude mrtvej jeden článek. Pokud je jen hluboce vybitá tak se musí okamžitě nabít aby se nezačal tvořit sulfát. Nejdřív hodně malým proudem (30mA) a jak to přeleze 5,8V tak normálně proudem cca 1/10 kapacity. Pokud je kaput článek tak je na odpis.
Datum: 21. února 2014 18:07
 Ahoj, řeším problém s nastavením předstihu. Zrepasoval jsem komplet motor S11 i zapalování (cívky, kondík, kladívko) ale při odtrhu 0,4 mm se při seřízení předstihu nemohu dostat pod 3,2 mm. Chtěl bych to dát na 2,9 - 3,0 mm, ale deskou zapalování již nejde otočit doleva, je na doraz ve vodících drážkách. Kdybych chtěl na druhou stranu předstih zvětšit, tak doprava mohu jít až snad na 8 mm, takže takový větší nepoměr. Nevím, zda za to může velikost pertinaxu na novém kladívku, nebo jestli mám obroušenou vačku, ale nezdá se. Známý, co dělá motoveterány mi sice řekl, že 3,2 mm už nemám řešit, protože data, která ke Stadionu dali v roce 1959 např. zkresluje jiný benzín, který se nyní prodává (natural - speciál), ale přeci jenom bych to chtěl rozlousknout. Dík za Vaše názory, Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2014 15:27
 Ahoj draci, jak se lehce pozná rozdíl mezi 05 a 20 motorem, mám rozdělaný dva motory a chci dát dohromady ten co je původní což je 20 a ten druhej je už vyčištěnej všechno ale potřebuju z něj jen klikovku s pistem válcem a hlavou a startovací segment, když jsem měřil klikovku tak ta měla stejné rozměry, ale třeba ozubený kolečka jsou trošku jinačí, třeba to s pružinkou je o chlup větší, díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2014 17:38
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Tak to je super, díky moc za radu, oba jsou 20ky
Datum: 21. února 2014 17:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ty rozměry to je asi průměr hádám.... je to jednoduchý 24z má 05 a 23 zubů 20/21/23 k nim patří hlavní hřídele s 13z na 05 a 14z na 20/21/23, předlohová hřídel má u obou typů 14z a výstupní kolečko 23z
Datum: 21. února 2014 16:05
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Teď jsem přeměřil ty čepy na klikovce a ty jsou 17 mm oboje a mají jak jsi psal vyfrézované vnitřní strany, takže by to logicky mělo být stejné. Když jsem se koukal na ty kartery tak ty jsou identické, leda bych tam opomenul nějakou maličkost, ale to spíš ne. A přeěřil jsem ty ozubený kolečka a tam to je dno 21.3 mm a druhý 21.25 mm
Datum: 21. února 2014 14:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 pokud máš kolečko se zubatkou o chlup větší 24z a hřídel do které zapadá 13z tak je to převodovka z 05, kartery na 05 mají v nálitku na zapalko pouze dvě díry pro šrouby krytu zapalování, kartery 20/21/23 mají díry na šrouby většího průměru protože mají vodící čepy a ještě jednu díru pro "mazací" kanál, jinak klika 05 má menší průměr hlavních čepů (15mm) klika na 20/21/23 má průměr čepů 17mm, navíc klika na 05 je vyvážená díramy z boku setrvačníků a klika na 20ku odfrézováním materiálu z vnitřní strany setrváků, vyjímkou můžou být kliky z uplně posledních 05tek ktré jsou stejné s těmi novějšími jinak dvojková kolečka mají šířku 12mm u 05 a u 20 jsou širší, ještě něco????
Datum: 21. února 2014 14:29
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Tak ty kolečka mají stejnej průměr, ale šířka se liší o 0,15 mm, je to problém, když je chci vyměnit?
Datum: 21. února 2014 13:32
Jméno: Patrik Šustek
IP: uživatel16838
 Zdar draci, jak vyčistit kanálky, když mám válec po výbrusu? Nechci výbrus poškodit tak se ptám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2014 6:25
Jméno: standa
IP: uživatel16839
 To se dělá před výbrusem,teď už do toho nešahej. Hranky si strhni,ale to s těma kroužkama je naprosto zbytečný.
Datum: 21. února 2014 6:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16510
 mužeš jehlovím pilníkem srazit hranku kanalu a by po ní kroužky lechce nabíhali ...a pokud nemaš KO kruhy tak obič kroužky sražet hranku smirkem do hladka.....anebo se na to vysrad a dát to tam ono si to sedne taky
Datum: 20. února 2014 23:17
|



|