slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  171  172  173  174  175  176  177  178  179  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16849    
Nazdar, nedavno som menil puzdra(silony) v prednej vidle na Jawa 20. Všetko som posklada a ked chytim koleso a trochu nim pohnem , hybe sa do strany ale vidla nie... Ide o to či sa to tak má hybať dole nezavisle na volante. Vôľa tam nieje. Puzdra sme robili na sustruhu, ma to tam byť tak natesno že sa tie klzaky v tych puzdra nemôžu hybať do stran iba hore-dole ?rnrnďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus utáhnout matici co drží horní brejle já jí měl povolenou i když jen malinko a dělalo to co píšeš
 
 
Datum: 23. února 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16849    
Generalkoval som celeho pioniera a menil som všetky ložiska, v prednom a v zadnom kolese za nové s krytkami aj v rozete je nové ložisko. Vtom to určo nebude. Hybe sa to ked chytim koleso nohami a hybem riaditkami a koleso sa hýbe do strán. Neviem či je to normalne tak sa pýtam.
 
 
Datum: 23. února 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16851    
nemáš volná ležiska v kole? bud vyjete drahy kulicek či se cele ložisko hýbe v hliníkovem bubnu .....ložiska vyměnit nejlepe už za kryta a pokud maj vuli v hliníku zalepit lepidlem na ložiska či kraj ložiska pocínovat ...pozor ložisa nalisovat přesně souose naboj ohřad el pistolí či propanovým hořakem
 
 
Datum: 23. února 2014 17:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16847    
Kde seženu chrom kroužek 1,5 mm pro středovej zámek? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16855    
Díky Stando ;-)
 
 
Datum: 23. února 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16848    
Jen u Baška
 
 
Datum: 23. února 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: Vlada      IP: uživatel16846    
zdravím, dávám do kupy zapalování z panelky typ D603 50W, mám tam tenhle držák uhlíků http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_uhliku.html s zajimslo by mě, zda budu potřebovat i tyhle pérka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/uzaver_uhliku.html nebo ještě něco jiného? tahle čás je bohužel vybrakovaná tak nevím. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Tak k tomu držáku samozřejmě budeš potřebovat ty průžiny + uhlíky. A ukostření máš napsáno na dynamu. Je tam takovej štítek. Otázka je, jestli to někdo před tebou nepřepoloval. Prostě zapoj baterku takovym polem na kostru, kterej potřebuješ a stiskni kotvu u relátka. Nastartuj a mělo by to jít. Snad mě někdo doplní nebo opraví.
 
 
Datum: 23. února 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: Vlada      IP: uživatel16846    
a jeste prosim jak poznam jestli mam ukostrit baterku plus nebo minus? abych podle toho vzal rele.dik
 
 
Datum: 23. února 2014 1:36
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci .. jak jsem tu psal jednou o té 350 že mi nejdou ty vejfuky stejně .. že jeden dělá tu..tu.. tu..tu.. a druhej tun....tun... ten si jen tak blafe.. No nic méně vyměnil jsem kladívko, cívku a tak nějak to šlo.. ale teď to dělá znovu .. Nevíte co by to teda mohlo bejt dál? 1) Svíčky nový 2) Cívka vyměněna nová 3) kondík novej 4) Kabel od cívky ke svíčce novej 5) fajka nová .. Tak už nevim co vyměnit .. koukal jsem svíčky házej stejné jiskry .. Napadlo mě překontrolovat předstih odtrh a takový .. ale když to má pěkný stejný jiskry??? No jináč .. taky mi trochu prská na kladívkách .. nevíte čím by to mohlo báti? Nějakej kabel prohozenej? Ono to jako není nic hrozného jen tam tak přeskakuje modrá jiskra.. Četl jsem že to někde tvoří nějaký oblouk elektrický či co .. ale opravdu nevim .. bylo to v té knížce napsané na mě až moc odborně .. Díky za rady draci.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 8:46
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
kouknul bych se, jestli nejsou pecky na kontaktech, a nebo nejsou zamaštěný od oleje izolátory kontaktů, pak si to hází kudy chce, pecky opilovat pilníčkem na kontakty a nastavit znovu
 
 
Datum: 23. února 2014 8:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
předstih nemá žádnej vliv na kvalitu jiskry.Sázím na to že ho máš rozházenej a podle toho co píšeš zbytek elektroinstalace (kabeláž) bude asi taky nic moc.Mě furt dělala 350 pecky na kladívkách,očistil jsem pecku a po 1km jízdy tam byla zase .Jednoho dne jsem vyškubal všechnu kabeláž a udělal znovu.Ted už není problém.
 
 
Datum: 23. února 2014 1:49
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj seso, nemůžu to tu najít, ten zapalovací pól a ty dva světelný póly co tu máš na pionýra jsou na 20w nebo 30w zapalko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 12:43
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík ;-)
 
 
Datum: 23. února 2014 12:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.i-veteran.cz/forum/viewtopic.php?t=186&sid=e9a09b059347c3aac9b4fe66518b14c0 tam je na něj kontakt
 
 
Datum: 23. února 2014 1:46
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže první letošní chotusice to jistěj? Byl jsem párkrát v milovicích a nikoho jsem tam nepotkal :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 23:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějaký pan Urbánek nevím odkud... jezdí na všechny větší burzy a za posílení rotoru si učtuje tuším že stovku... zkus si do googlu dat posílení magnetů Urbánek a neco najdeš.
 
 
Datum: 22. února 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paráda :-) chtěl sem se ještě zeptat jestli neznáš někoho kdo umí namagnetovat rotor :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku 30 mam jen
 
 
Datum: 22. února 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Čau draci mám takovej problém na fichtlovi včera jel normo. ale neska se furt uchcává svíčka a když to nakopnu dám 1 a skusím jet tak to ujede cca metr patk to vynechá pak to zase cukne a jede mert a pak to zase vynechá a tak furt dokola. zkoušel jsem měnit celej karbec trysky prostě vše i svíčky. jiskra velmi velmi tlustá a modrá měnnil jsem kondik ale žádná změna už si nevím rady dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to může dělat to že ti nezavírá plovák :-) a jde tam porad benzin :-) nebo koukni na jehlu s pliskem :-) a dej ji na 2 zarez ze zhora :-) všechno vyčisti a kdyz ne tak by to moh delt predstih :-)
 
 
Datum: 23. února 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
Zdarec, jak mám vyndat ložisko z víka pokud nemám stahovák? Nechce se mu ven odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Vraž to do trouby na 250 stupňů a prudce schlaď ložisko ledem snad to půjde. Mě se to podařilo na čtvté pokus, ale ten smrad v kuchyni stál za to.
 
 
Datum: 25. února 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
To mě taky napadlo, bohužel nemám svářečku..nahřátím se mě ani neposunulo, ani pomocí gumovýho kladiva
 
 
Datum: 23. února 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
Dělal jsem to týden zpátky, udělal jsem na to to udělátko a stejně to nešlo nahřátím jsem to dostal až na hranu ale dál vůbec jediné co šlo byla nakonec 6ka kulatina navařená dovnitř ložiska a uchycená do svěráku.a po kártru kladivem(gumovým)
 
 
Datum: 23. února 2014 15:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
To sem zkoušel, nevypadne
 
 
Datum: 23. února 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to je k ničemu , nahřej to horkovzduškou a vypadne samo , zrovna před chvilkou jsem to dělal
 
 
Datum: 23. února 2014 1:51
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to takto: http://www.youtube.com/watch?v=c6yDui--kcQ třeba ti to pomůže.
 
 
Datum: 22. února 2014 20:47
 
 
 
 
Jméno: AAAAaaa      IP: uživatel5546    
Cao draci, jak se da nastavit hladina benzinu v karburatoru? Jedu vzdy na sve 250/559 a kdyz ji tocim do plna tak mezi 2 a 3jkou prestane stíhat dotíkat benzín, kohoutek je ok, jezdím na rezervu, vzdy zastavim nacepuju a jedu dal ,a nebo kdyz celou dobu drzim cepovak tak to stíhá dotíkat pořád... co nastaveni jehly? souvisí to s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16845    
Prvně vyčisti celou benzinovou soustavu, pak mašina pojede jak má..
 
 
Datum: 22. února 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: loback1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci chci se zeptat v čem vlastně je 9 zubé primární kolečko lepší, protože se mi to docela zamlouvá ale nevím co to bude dělat. Dík za odpověd. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 0:08
 
 
 
 
Jméno: loback1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji za info :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 0:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvyšuje kroutící moment dodávaný do převodovky. Bude to mít větší sílu, ale pojede pomaleji...
 
 
Datum: 22. února 2014 0:04
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel6587    
Chci se zeptat, kolik článků musí mít řetěz pro 9z. primární kolečko u pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 7:38
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Přesně tolik, aby řetěz nebyl příliš našponované, nebo příliš volné a nepadal.
 
 
Datum: 25. února 2014 7:38
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdar draci mám takovej problém u čz 175 450. Jak nejlepším způsobem nabudit stator když zkouším magnetizaci cívek tak nic proto to asi nedobíjí. Čet jsem že stačí stisknout kotvu na regulátoru a ono se to nabudí ale někdo píše s vypnutým motorem někdo se zapnutým. Nemá někdo zkušenosti Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 10:45
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Kubo! Nabudit dynamo se dělá s vypnutým motorem. Stačí stisknút kotvu. Prohlídni nekolik stránek spátky a tam najdeš nejaký rady kerý sem dostal od klukú. A aj moje problémy. To by Ti mohlo pomoct! Toš tak.
 
 
Datum: 23. února 2014 10:45
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel16843    
Zdravim Mam dotaz, dozebiram motor stadion s11... a mam problem se silenbloky,(motor stale v kuse)je to upevnene k ramu zde stahovak... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/91.html cim by se to dalo udelat jinak, stahnout, kdyz nemam stahovak.. nejaky napad ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 22:50
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
vořech z gola sady kterej bude mít průměr jako silenblok a kladivo nebo přes šroub a z druhá strany dát velkej vořech do kterýho se silenblok vejde
 
 
Datum: 22. února 2014 22:50
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, s kladivem a kusem přesnýho materiálu jsem si vždy vystačil :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 18:49
 
 
 
 
Jméno: michal tesařík      IP: uživatel16414    
najdes si kulatinu na venkouvni prumer silembloku a vyrazis ho zezcataku se mu nechce a pak jde v poho
 
 
Datum: 22. února 2014 17:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16836    
rnchci se zeptat jestli je špatný když mam na startovacim segmentu u jawy 21 odštípnuty malé kousky z těch zubů. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 8:56
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co myslíš, podle mě to asi uplně dobře není
 
 
Datum: 22. února 2014 8:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hezký večer, tak mě napadlo poohlédnout se po mojí "bejvalce". Jedná se o ČZ 175/487 upravenou na enduro - víceméně DR. Kdyby o ní někdo věděl, nebo jí vlastnil, tak dete vědět. Díky Fotky tu http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/cz_175_487_enduro/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Nádherná mašina :-) poznam tie stavy kedy človek predá mašinu a po čase začne sa škrabať po hlave že škoda ju bolo predať
 
 
Datum: 22. února 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
Zdar draci mám problém od kámoše jsem levně koupil Pio. 21 s TP na zesnulou paní pujde to nějak přepsat nebo aspoň pojistit jak to bude na STK ??? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, mělo to projít dědictvím. Jestli to neprošlo nech to být, jenom si zjisti od toho kámoše jestli se platila pojistka. jestli ano tak ji plať dál a STK není problém. Na STK může jít kdokoli. Nastal by problém pouze u nehody kde by mohli zjistit v počítači že majitel nežije. Jo a kdyby to neplatily tak první pojisti a pak STK a žádný průser.
 
 
Datum: 25. února 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel16842    
jo díky takže nejlepší bude jenom pojistit a nechat to tak jak to je ???jestli se nepletu díky
 
 
Datum: 22. února 2014 9:17
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pojistit to půjde, s přepisem to bude ale horší - musíš zjistit, jestli byla motorka součástí dědickýho řízení. pokud ano, dojdeš za dědicem, sepišete kupní smlouvu a bude se postupovat jako při normálnim přepisu. Pokud součástí nebyla, tak se musí znova otevřít dědický řízení a do toho se každýmu chtít nebude.
 
 
Datum: 21. února 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
cau muj simson mi porad nejak blbne když vyjedu po ranu ujedu cca 200m (když je motor studenej) po 200m zniceho nic chcipne a uz ho nenastartuju a když je zase studenej tak zase jede Muzete mi někdo poradit kdo stim ma nejake skusenosti dik :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16844    
Indicie si dostal,teď musíš zvednout své blahorodí a něco s tim děla;-) samo se to on-line neopraví ...
 
 
Datum: 22. února 2014 16:58
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
benzin mi tam tece chvily to jede a pak když je motor teplej tak to chcipne
 
 
Datum: 22. února 2014 13:59
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tipl bych to na nedotíkající palivo .. natankuj nádrž, vyčisti kohoutek, zkontroluj zda nemáš zlomenou hadičku (popř. vyčistit/vyndat přídavný palivový filtr na hadičce), vyčistit plováky a pole příručky nastavit .. nebo hned jak to chcípne vyndej svíčku - suchá = bez paliva, mokrá = problém se svíčkou nebo zapalováním ..
 
 
Datum: 22. února 2014 10:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16844    
A benzin ti tam teče? Neulejvá se to? Výfuk průchozí?
 
 
Datum: 22. února 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
smes,inducku,zapalko
 
 
Datum: 21. února 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs ? Špatná svíčka ? Vadná indukčka ? Chyba v zapálku ? Co jsi zkoušel ?
 
 
Datum: 21. února 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, mám dotaz. Když mám skoro vybitou baterku (kontrolky ještě žmourají) a naměřím na ní 3,3 - 3,7 V, znamená to, že je v háji? Nefunguje mi totiž dobíjení a už jsem vyměnil snad všechno. Díky za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ok díky
 
 
Datum: 21. února 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16841    
Plně nabitý 6V akumulátor by po ukončení nabíjení měl mít 7,2V (během nabíjení to záleží na druhu nabíječky a režimu nabíjení, to tam může bejt i víc), pak to klesne na 6,6V a pak po delší době na 6,3-2V. Za úplně vybitej akumulátor se považuje napětí 5,2V (naprázdno).Ve tvém případě je buď totálně vybitej, nebo je to ten špatnej článek a nejspíš kombinace obojího.
 
 
Datum: 21. února 2014 20:28
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Noo a kdybych jí úplně nabil. Kolik by měla ukazovat Voltů? Nebo jaká je hranice?
 
 
Datum: 21. února 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16841    
Změř hustotu elektrolytu, jestli je řídkej (pod 1,15) tak je to vybitý, jestli je vyšší tak to spíš bude mrtvej jeden článek. Pokud je jen hluboce vybitá tak se musí okamžitě nabít aby se nezačal tvořit sulfát. Nejdřív hodně malým proudem (30mA) a jak to přeleze 5,8V tak normálně proudem cca 1/10 kapacity. Pokud je kaput článek tak je na odpis.
 
 
Datum: 21. února 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel16840    
Ahoj, řeším problém s nastavením předstihu. Zrepasoval jsem komplet motor S11 i zapalování (cívky, kondík, kladívko) ale při odtrhu 0,4 mm se při seřízení předstihu nemohu dostat pod 3,2 mm. Chtěl bych to dát na 2,9 - 3,0 mm, ale deskou zapalování již nejde otočit doleva, je na doraz ve vodících drážkách. Kdybych chtěl na druhou stranu předstih zvětšit, tak doprava mohu jít až snad na 8 mm, takže takový větší nepoměr. Nevím, zda za to může velikost pertinaxu na novém kladívku, nebo jestli mám obroušenou vačku, ale nezdá se. Známý, co dělá motoveterány mi sice řekl, že 3,2 mm už nemám řešit, protože data, která ke Stadionu dali v roce 1959 např. zkresluje jiný benzín, který se nyní prodává (natural - speciál), ale přeci jenom bych to chtěl rozlousknout. Dík za Vaše názory, Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2014 15:27
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj draci, jak se lehce pozná rozdíl mezi 05 a 20 motorem, mám rozdělaný dva motory a chci dát dohromady ten co je původní což je 20 a ten druhej je už vyčištěnej všechno ale potřebuju z něj jen klikovku s pistem válcem a hlavou a startovací segment, když jsem měřil klikovku tak ta měla stejné rozměry, ale třeba ozubený kolečka jsou trošku jinačí, třeba to s pružinkou je o chlup větší, díky za rady :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Tak to je super, díky moc za radu, oba jsou 20ky :-P
 
 
Datum: 21. února 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ty rozměry to je asi průměr hádám.... je to jednoduchý 24z má 05 a 23 zubů 20/21/23 k nim patří hlavní hřídele s 13z na 05 a 14z na 20/21/23, předlohová hřídel má u obou typů 14z a výstupní kolečko 23z
 
 
Datum: 21. února 2014 16:05
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Teď jsem přeměřil ty čepy na klikovce a ty jsou 17 mm oboje a mají jak jsi psal vyfrézované vnitřní strany, takže by to logicky mělo být stejné. Když jsem se koukal na ty kartery tak ty jsou identické, leda bych tam opomenul nějakou maličkost, ale to spíš ne. A přeěřil jsem ty ozubený kolečka a tam to je dno 21.3 mm a druhý 21.25 mm :-)
 
 
Datum: 21. února 2014 14:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
pokud máš kolečko se zubatkou o chlup větší 24z a hřídel do které zapadá 13z tak je to převodovka z 05, kartery na 05 mají v nálitku na zapalko pouze dvě díry pro šrouby krytu zapalování, kartery 20/21/23 mají díry na šrouby většího průměru protože mají vodící čepy a ještě jednu díru pro "mazací" kanál, jinak klika 05 má menší průměr hlavních čepů (15mm) klika na 20/21/23 má průměr čepů 17mm, navíc klika na 05 je vyvážená díramy z boku setrvačníků a klika na 20ku odfrézováním materiálu z vnitřní strany setrváků, vyjímkou můžou být kliky z uplně posledních 05tek ktré jsou stejné s těmi novějšími jinak dvojková kolečka mají šířku 12mm u 05 a u 20 jsou širší, ještě něco???? :-D
 
 
Datum: 21. února 2014 14:29
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Tak ty kolečka mají stejnej průměr, ale šířka se liší o 0,15 mm, je to problém, když je chci vyměnit? :-)
 
 
Datum: 21. února 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: Patrik Šustek      IP: uživatel16838    
Zdar draci, jak vyčistit kanálky, když mám válec po výbrusu? Nechci výbrus poškodit tak se ptám. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16839    
To se dělá před výbrusem,teď už do toho nešahej. Hranky si strhni,ale to s těma kroužkama je naprosto zbytečný.
 
 
Datum: 21. února 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16510    
mužeš jehlovím pilníkem srazit hranku kanalu a by po ní kroužky lechce nabíhali ...a pokud nemaš KO kruhy tak obič kroužky sražet hranku smirkem do hladka.....anebo se na to vysrad a dát to tam ono si to sedne taky
 
 
Datum: 20. února 2014 23:17
 
<  171  172  173  174  175  176  177  178  179  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 16:34:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu