Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pawol
IP: uživatel16811
 Zdarec,mám problém se svojí 639 koupil jsem si nový náboj do předního kola a nechal si ho vyplést nově v techničáku bylo akorát 3.25-18 tak jsem mu to v krámu řekl a po nějaké době si chci udělat i zadní kolo a najednou jsem zjistil že oba orig ráfky jsou o 1 cm větší než to nově vypletený kolo orig má cca 7.7 cm na šířku a to nové 6.7 .Jsem začátečník a nenapadalo mě todle zkontrolovat. Tak řeším jak tam bude pasovat plášt.Vůbec nevim jak dál.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2014 10:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16830
 stejně ti nezbude než navštívit pneuservis a vyzkoušet si zda ti ta předepsane gumy pujdou nabušit aspon na zouvatcce....u renovovaných kol bych jinej postup ani nezkoušel pokud budeš kupovat i nove obutí je možnost koupit užší gumy co tam pudou a na žadost o přepist do tp z javy si za cca 1000 nachat přepsat rozměr.....
Datum: 20. února 2014 10:56
 Ahoj kluci. Takovej dotázek ohledně Staďáka S11.. Stalo se už někomu, že by mu po chvilce jízdy zapalovací cívka házet jiskru z vývodu pro vysokonapěťovej kábl o karter? Zkoušel jsem to už izolovat vším možným a prostě to pokaždý probije. Poslední, co mě napadá je, že by to mohlo mít souvislost s fajfkou.. Mám ji sundat a zkusit svíčku přišroubit pomocí nějakýho očka "natvrdo"? Nebo je to něčím jiným? Díkec. Joo, pro jistotu, mám tuhle cívku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_civka_stadion.html...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 20:44
 Nemám tam nic, jen jsem to zaizoloval silikonem a obalil PVC páskou.. Jestli tam má bejt guma, tak už je mi všechno jasný.. Ona totiž v katalogu není a já toho staďáka dostal tak nějak v krabici a kostru k tomu.. Popravdě další varianta, co mě napadla byla nalepit kus duše na karter
Datum: 18. února 2014 20:44
 na tom spoji cívky a VN kabelu to má bejt zaizolovaný takovou tlustou bužírkou máš ji tam? mě tohle co píšeš dělalo když tam nebyla vodhřálo se to a skratovalo to vo karter ..
Datum: 18. února 2014 17:56
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 zdravim da se nejak vyrobit bowden na tachometr?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 17:59
 opravdu se dá vyrobit protože kdyby nešel tak si ho asi nebudeš moct koupit .. :/
Datum: 18. února 2014 17:59
Posl.aktualizace: 18. února 2014 21:41
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jo pasuje, ale naopak to nejde..
Datum: 18. února 2014 21:41
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj vím že to sem nepatří ale když jsme u tí 05 mám zapalování z 05 to velký a chtěl bych si ho dát do 21 pasuje že ? díky moc .
Datum: 18. února 2014 19:05
Jméno: Vlada
IP: uživatel16823
Posl.aktualizace: 19. února 2014 6:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Vlado! Nevím proč by neměla snest chvění ma motprce. Já ho používám na Motorečce hodně rokú. Uš asi 20 000 km najel a to sem ho použil jako vyhozenej z CPSky!
A esli nemáš v pořádku dobíjení, toš dostane každá baterka po ušách. Toš tak.
Datum: 19. února 2014 6:12
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 na nějaký vyzkoušení nebo jednu krátkou projížďku ho použít můžeš, ale na ježdění neni. Záleží jak máš seřízený dobíjení, v případě přebíjení nebo rychlého vybíjení se bude nafukovat a mohl prasknout a vytéct nebo i bouchnout. Taky neni stavěnej na provozní vibrace motorky, takže je velká pravděpodobnost že se uvnitř po pár jízdách uklepou desky..
Datum: 18. února 2014 20:13
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ano můžeš
Datum: 18. února 2014 18:18
 Ahoj všichni !
Nevím, jestli je to dobře, ale když sáhnu u pincka na fajfku, dostanu pecku. Ne do fajfky, to je mi jasný, ale jen na povrh. Nikdy jsem si toho nevšimnul. Je to normál ? Já bych řekl, že je něco špatně !
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 17:54
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 nejspis je to normalní protože aj mě to dela.kdys sem neměl chcípak tak sem chtěl odělat rukou faju a kopalo to
Datum: 17. února 2014 17:54
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 zdar dnes nam říkal učitel na praxi něco o tom ,že když se udělá předstih podle cigaretového papírku tak to bude rychlejc hazet jiskru ale zas nebude tak velka a prej ,že pojede pionyr třeba 80 ale zas nebude mít sílu nebo co ,že prej tam dochazí k nedokonalýmu spalování je to pravda ? vysvětlete mi to prosím jestli s tím mate zkušenosti..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2014 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel16828
 Dělam předstih a odtrh klasicky šroubovákem podle toho,jak se mi líbí otáčení vačky ... Hodnoty pak odhadnu za pomoci ostrého pohledu přes kouř krátký startky co mam v hubě. Většinou to pak 70-75 jede (dle stavu konkrétního motoru) ,,, a většinou to nejlíp naladim když je venku hezky a teplo,to mam pak dobrou náladu a chuť si s tim hrát,,,jak je hnusně tak to tam vrazim aby tam něco normálního bylo a jdu od toho,nebaví mi to...
Datum: 19. února 2014 17:48
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 pravdu má bakoun
Datum: 18. února 2014 18:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 18. února 2014 13:23
 Je to naopak Bakoune...
Datum: 18. února 2014 12:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Bavíme se tu o 2T, takže menší předstih - větší otáčky. Stačí juknout na křivku nějakýho ostrýho 2T motoru. Tady selský rozum moc nepoužiješ.
Datum: 18. února 2014 9:53
Jméno: asdas
IP: uživatel12656
 Taky jsem nekde procital nakej clanek a tvrdili ze vetsi predstih ma otacky a nema spodek..naopak mensi predstih ma spodek a nema tocky..
Datum: 17. února 2014 23:41
 jsem taky na automobilní... studuju Dopravní prostředky 4 letej s maturitou, praxe 1 den za 10 dní školy (co 14dní v pátek), když vidím co "umí" většina učňů... jako takhle, do školních dílen kamkoli bych si nedal opravit auto...
Datum: 17. února 2014 22:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 já se naopak domnívám že více otáček nám umožní předstih větší... ále to je jedno, hlavně že se to tu vysvětlilo
Datum: 17. února 2014 22:20
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 jo asi to myslel tak jak to napsal shrek "menší předstih udělá víc otáček a rychlejc to jede ale nemá spodek" takhle to nejpíš myslel jinak jakoby mistr to není učí nás teorii automobilů a má 35 let praxe jako automechanik atd,,,, a zas tak špatnej není jen s tímhle asi trochu kecal řekl nám prostě ,že to jelo víc na maximálce a líp to šlo do otáček ale mělo to problém vyjet kopec nebo tak něco jinak nechci tady něják rozpoutávat keci o kvalitě vyučování teoretikých a odborných předmětů každá škola má prostě lepší učitele a horší učitele a samozřejmě ,že prostě člověk nemůže znát vše ale musím přiznat ,že třeba na praxi je špatný ,že když nám tam přijede auto tak na to sme 4 lidi a každej si v úvozovkách povolí a utáhne jeden šroubek ale myslím si ,že je to skoro všude u oborů automechanik,autoelektrikář,autoklempíř... já s tím zas až takové problémy nemám protože sem na vesnici a sem zvyklej si věci opravit svépomocí ale co se tam naučí třeba kluk z města z paneláku? a navíc ,když má pak hned jít do autoservisu ..... hrůza no
Datum: 17. února 2014 20:47
 je pravdou že menší předstih "udělá" víc otáček a tím rychlejš to jede ale nemá to spodek.. nicméně s rychlostí jiskry a cigaretovýho papírku nedej bože 80km/h na sériovce to nemá opravdu nic společnýho... jinak mohu potvrdit že takový mistři jsou na většině škol
Datum: 17. února 2014 20:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj acer! No esli se vyučuje takový zpúsobem, toš potěš Pánbu!!! Potom se divíme na rúzný a jiný dotaze! A toto má byt budoucnost národa? Nebo servizáci, či motorkáři! Ach jo!!! Toš tak.
Datum: 17. února 2014 18:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 snad se ani nechce věřit že by byl učitel tak blbej, třeba si to jen ty blbě pochopil, nebo napsal? ... předstih je jen předstih, tudíž určení kdy chceme aby jiskra přeskočila a je úplně jedno jestli ho uděláme podle papírku nebo podle hovna. rychejc házet jiskru? jak jako? to přece záleží jak rychle se bude fichtl točit (magneto)
Datum: 17. února 2014 17:53
 Zdrar draci.. nedostalo se mi tu nějak odpovědi.. nebo dostalo ale já jsem to nějak přehlédl .. Je normální že na Jawě 350/354 je jeden výfuk studenej a jeden teplej? Jeden je právě takovej vlahej a ten druhej je fakt teplej .. nevim jestli je to normální .. Ale řekl bych že ne .. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 20:54
 Vyměnil jsem kondik .. nic .. pořád stejný .. tak jsem vyměnil cívku a paráda.. jede  Takže asi nějaká porušená/vadná cívka..
Datum: 18. února 2014 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a čím to bylo?
Datum: 17. února 2014 21:42
 Dobře, dobře .. všechno v pohodě .. se nezlobte no .. jinak už jsem to vyřešil!
Datum: 17. února 2014 20:15
Jméno: Standa
IP: uživatel16822
 Ty voxx,,,,kolikrát ještě potřebuješ slyšet,že je ten vejfuk studenej,protože ten válec nepálí a nebo pálí jen občas,,,to je jak v tom předchozim tématu,,,,pět lidí ti tam vysvětlujem,proč se to děje a co s tim máš udělat a ty to nakonec uzavřeš tim,že řešíš,že je vejfuk studenej,ale že ti asi nepálí válec je ti jedno,,, nechápu logiku  takže ať se motor klidně hádá,hlavně když jsou vejfuky teplý
Datum: 17. února 2014 16:55
 Kouknu na to vše prokontroluju kdyžtak se ozvu
Datum: 17. února 2014 15:22
 Dobře.. díky díky
Datum: 17. února 2014 15:21
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/nejede-pomoc-defekt/id257579.html - Já myslím, že je tam odpovědí dost.. Zkontroluj kladívka..
Datum: 17. února 2014 15:19
 Ahoj Draci, jawa 20 a chci se zeptat když vypadá takhle hlava je to v pohodě, nebo by bylo záhodno dát jinou? http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio/#IMG_20140216_193506.jpg a když jinou tak je jedno že to bude z jiného motoru stejného typu? A teď to důležité  Když budu skládat motor dohromady, jaké jsou rady. Na netu jsem četl, že než se dají půlky k sobě tak ve směru startování udělat se startovací pákou jednu celou otočku a v příručce zase je, že stačí s ní pootočit a ono si to samo sedne, tak kde je pravda? Děkuji Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 13:51
 Ta pomlácená hlava ničemu nevadí. Kdyby jsi stejně chtěl dát jinou z jiného motoru, tak to v 99% případů těsní, když ne, tak stačí pasta na zabrušování ventilů a chvíli hlavou točit na válci aby si to na sebe sedlo. Já osobně startpáku předepnu o 1 otáčku, dám si celou polovinu motoru přes hadr za nálitek u startpáky do svěráku, aby se páka nemohla vrátit, a přiklopím druhou půlku.
Datum: 17. února 2014 13:51
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čus draci nevíte o nějaké burze nejlépe poblíž Jeseníku (Šumperk,bruntál, krnov, mohelnice, Olomouc)? předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 16:31
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když už jsme u těch burz nevíte někdo o nějakých burzách v Polsku?
Datum: 17. února 2014 16:31
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 sháním spíše věci na pionýra 20 plechy křižák a jiné
Datum: 17. února 2014 15:40
 Záleží co a na co sháníš no.. Nebo co chceš prodat..
Datum: 17. února 2014 15:31
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jj tak dík moc snad se tam dopravím
Datum: 17. února 2014 14:23
 Zdar. 22.02.2014 je burza v Mohelnici, ta bývá slušná. 23.02.2014 a 16.03.2014 je ve Svitavách a 26.04.2014 je jedna v Olšanech, ale ta za moc nestojí.
Datum: 17. února 2014 7:35
Jméno: petr
IP: uživatel289
 zdar čim upevnit silentbloky u stadionu páč sou vymačkany díry v karterech a motor mi lítá ze strany na stranu (jinak silentbloky sou nový) nákej epoxid? aler abych to z toho pak někdy taky dostal ven .Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 15:26
 A nejsou ty silentbloky spíš užší než originál? Mě se to už stalo
Datum: 17. února 2014 15:26
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj mám tu motor na pyoníra dal sem za něj 300kč mám učtenkou z mototechny doloženo že tam je novej píst gufera a tesnění kladívko . komprese dobrá předstih 1.6mm od h.ů
na volnoběh jde do otáček ale jak chci ject tak jakoby vynechává a netáhne ale jak sundám sání tak jde celkem jehla 1 zářez skusil sem i 2 a 3 a na ten 3 to šlo trochu ale nezdá se mi to jehla na 3 zářezu a jede to nic moc . nevíte co stím ? na 1 a 2 zářez bez filtru jede skoušel sem otevírat a zavírat dirky na filtru ale nepomohlo to všem moc dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 10:16
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 a u karburátoru to bylo sáním dla jsem přímák a krása
Datum: 22. února 2014 10:16
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 tak už mám problém dělá to zapalování zapalovací cívka proto mne zapalko nepustí do vyších otáček  ale uznávám že s tim přímím filtrem to jede jak nikdy
Datum: 22. února 2014 10:15
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 1.6 mm před H.ů jehlu bych nechal na 2 zářez hladinu ješte doladim. Ješte jednou propláchnu celej karburátor a vyfoukám kompresorem výfuk skusim jinej mám jich asi 5 jo ono to pravda bude v tom motoru opravdu je novej píst a jde vidět i že byl rozebíranej viděl sem i fotku ze skládání ale už ho nevyužil a tak motor stál asi 2 roky nikdy ho neskusil nastartovat mněl ho do zálohy . až mně to dělá tihle věci koupeno od kamaráda jinak myslim že by ho za 300 kč nenechal kdybych nebyl línej tak si z těch 4 motoru co tu mám rozebranejch složim jeden pořádnej ale furt tomuhle dávám šanci tak snad  mám ho do svího dalšího fichtla renovuju si 21 kterou sem dostal rozebranou do posledního šroubku  moc děkuju za rady ozvu se jak to jde
Datum: 17. února 2014 22:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 kde je ta mototechna? za tři kila chci taky koupit motor s novejma věcma  k problému: cit.komprese dobrá předstih 1.6mm od h.ů.. od hů? nebo před hů? na jehlu se vybodni ta sice má vliv, ale neni to něco, co by toliko ovlivňovalo tvůj problém. nastav hladinu a pořádně ten předstih!!! jina zasranej vejfuk dělá hodně, ale né že by to kvůli němu vynechávalo, nebo to dokázal toliko ovlivnit filtr atp.. to spíš se to po pár km začne tavit a ztrácet výkon. amen.
Datum: 17. února 2014 18:14
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 skusím ten výfuk  protože si pamatuju že u fichtla dělá vejfuk hrozně moc
Datum: 17. února 2014 15:43
 Výfuk máš čistý, nejlépe vypálený a vydrbaný starým roztřepeným lankem?
Datum: 16. února 2014 20:57
Jméno: Pedro
IP: uživatel14983
 Čau,hele děláte někdo na zakázku kompletní renovace motorek?
Chtěl bych se jen zeptat jak si tuto práci kdo cení protože je to celkem finančně i časově náročné.Já ted renovuji do šroubku S11 a vychází mi to ke konci na nějakých +-60 hodin čistého času+nějaké ježdění a schánění apod.
Renovací už pár za sebou mám ale vše jsem si dělal pro sebe až ted sem se nechal přemluvit no a vychází mi to ted na nějakých +- 8000kč za práci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 21:36
Jméno: Pedro
IP: uživatel14983
 No takhle,já už tu motorku renovuji od září a je již skoro hotová,je to Stadec S11,pán již doma má nějaké stroje co si taky nechával dělat zakázkově protože je pracovně vytížen a nemá právě čas se s tim piplat tak mi to svěřil..
Datum: 17. února 2014 21:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jo, tak ona je taky otázka, kdo je ochotnej to potom zaplatit, ale já píšu, že za meň bych nad tim ani neuvažoval, když si vzpomenu na to schánění každý pí*ovinky aby to bylo jak to má bejt... kdyby šlo jenom o zprovozuschopnění, případně nějakou GO, je to něco jinýho... kdo to myslí vážně a má na to peníze, ten to dá... kdo ne, musí si to udělat sám, nebo má smůlu! ... toť muj postoj k věci, když je někdo ochotnej se s tim piplat za nic, je to jeho věc...
Datum: 17. února 2014 20:53
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Toš to já dostanu 400 Kč za 8 hodin práce! Slovy osm hodin!!! A těch profesních dokumentú mám pěknej stožek! Vy se máte! Ale od púlky března budu mět teho času asi víc. Gdybyste nestíhali, toš dejte vědět, já Vám možu pomoct. Enom za 100Kč/h. Pokud si naúčtujete 150 je mě to jedno, tech 50 si možete nechat. Toš tak!
Datum: 17. února 2014 19:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak jako kdybys to dělal na kšeft jako živnostník, tak 3 kila za hodinu jsou málo.... těch 150Kč beru jak oboustranně přijatelnou sazbu, furt lepší, než se brigádně dřít někde mezi UKčkama na stavbě za kilo... každopádně bych si já osobně fakt hodně dobře rozmyslel, jestli do toho jít... když to děláš pro sebe, je to uplně něco jinýho... a jakou že motorku máš dělat??
Datum: 17. února 2014 8:29
Jméno: Pedro
IP: uživatel14983
 No a právě já blbec sem se do toho nechal natáhnout 
Taky už mě to moc nebaví,schánět,volat,lítat všude možně,sedět na aukru no a za pár měsíců maturita,fakt paráda no.Rád bych to už doladil nějak do konce února,snažim se teda pořád aby to bylo 100% výsledek ale je to fakt náročné..
Cena 8tis.mi vychází při ceně cca. 130kč za hodinu.Já právě vůbec nevěděl kolik se tak pohybuje hodinová sazba při renovaci a zase se bál aby to nebylo moc drahý ale píšeš že tohle nic neni tak to vidim tak,že si hodinovou sazbu navyšim alespon na těch 150kč-nechci zase ze sebe dělat vola.
Díky za objasnění
Datum: 16. února 2014 19:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 záleží o jakej stroj jde, ale 8 tis. ještě nic neni... taky mě tlačej lidi, abych jim udělal nějakyho fichtla nebo kejvačku, ale mě se do toho vůbec nechce... na svejch motorkách mam práce až dost a to sraní při renovaci, schánění každýho šroubku, to se nikomu zaplatit chtít nebude! kdybych měl počítat každou hodinu x 150Kč (což je ještě levný) tak to bude neskutečná darda...
Datum: 16. února 2014 19:21
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau, pustil jsem se do stavby crossu a chci nadstavit zadní tlumiče. O kolik je můžu nadstavit??( nevím po kama mě ta vidlice pustí, skoušel jsem odklopit vidlici,ale jde šíleně ztuha a klesla asi o 1cm) Rady??Tipy?? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 20:14
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Dík za info, zkusím to nějak roztáhnout.
Datum: 17. února 2014 20:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 vidlice je posuvná o hodně více než 1cm, stačí ti napsat pro začátek že jde třeba o 10cm?
Datum: 17. února 2014 18:55
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 dobrý den chtěl bych poradit mam volný ložiska na klice v hliníku už je to asi vymačkaný je na to náký lepidlo co vydrží tu teplotu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 19:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci. V dobách gdy pořádný lepidla nebyly sem ložiska pocínoval a dělám to tak pořád a ešče se nenaskytl žádnej problém! Toš tak.
Datum: 17. února 2014 19:38
 no ono záleží jak moc volné ložisko v bloku je... pokud je to už hodně lepidlo nepomuže... možná by šla udělat vložka.. ale aby tam bylo tolik materiálu.. nebo jiné bloky
Datum: 16. února 2014 18:29
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 loctite sem měl ted si nepamatuju přesně to číslo ale po půl roce tam nezbylo po lepidle ani památky
Datum: 16. února 2014 16:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zajdi do odchodu kde prodávají ložiska a tam ti něco dají,neměl jsem doma zrovna loctite , ale po nalepení ložisko vydrželo i pár ran kladivem takže dobrý
Datum: 16. února 2014 16:26
Jméno: k
IP: uživatel14122
 loctite
Datum: 16. února 2014 16:17
Jméno: paul
IP: uživatel16810
 Zdravím, mám doma starý čssr válec na pionýra (21) a koukal jsem se že pří výrobě asi soudruzi nedávali pozor a moc roztáhli sání do jedné strany. Píst ho úplně neuzavře (zůstane škvírka asi 0,6mm). Je tam na něm 0. výbrus. Přemýšlel jsem jestli by to nespravil nějaký větší výbrus (větší píst - jestli by to neuzavřel). Setkal se už s tím někdo z vás? Jestli jo jak jste to řešili. Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2014 20:21
Jméno: paul
IP: uživatel16820
 Díky za rady, nechám to přebrousit na větší průměr.
Datum: 16. února 2014 20:21
 jde to i zalít mosazí...
Datum: 16. února 2014 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel16814
 Jedna z mála "chybiček" co soudruzi neošéfovali. Objevuje se to často. Nech udělat vrtání 39mm a bude to dobrý. Navíc současný písty jsou na sání širší skoro o 3/4mm na každou stranu - teda aspoň ty kvalitní maďarský písty co se tu na FK prodávaj,nevim jak laciné repliky z indie,číny atd...
Datum: 16. února 2014 17:12
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Zdarec, mám Mustanga, všechno šlape jak má, ale po nějakých 2 km mě chcípne motor, kouknu na karbec a odněkad z plováku mě teče benál..zkoušel sem nahnout plíšek, ale to nepomohlo..nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 15:48
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Když není nastartováno benzín neteče? Nemáš nějaké vybrace na motoru? Otočenej polovák, prasklá hadička?
Datum: 18. února 2014 15:48
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Vyzkoušel sem ventil, neteče..pro jistotu i hladinu, lícuje..tak já nevím co je špatně
Datum: 17. února 2014 22:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 klid a slunce v duši je základ... jediná cesta benzínu do karburátoru vede, jak jisě všichni víme, jen a pouze hadičkou. za hadičkou má bezín projít přes ventilek s uzavíráním plíškem ve víčku plovákové komory do plovákové komory, kde je umístěn plovák. při přítoku benzínu do komory se plovák začne zvedat a v okamžiku který si určíme přihýbáním plíšku ventilku se tento ventilek uzavře a benzín již nemůže nadále přitékat.. při jízdě se benzín spotřebovává a hladina i s plovákem klesá. plíšek nám otevře ventilek a benzín zase může přitékat. a takhle se to opakuje.... pokud tedy nám benzín přetéká přes víčko plovákové komory, bude nejspíš problém 1. nastavení hladiny, neboť motor v chodu nestačí spotřebovávat tak velký přítok benzínu, který nám umožňuje výše uvedený ventilek a tím hladina stále stoupá a přetéká. 2. špatný ventilek, který má již netěsnost a i při správném uzavření ventilku plíškem benzín stále protéká a opět se nestačí spotřebovat a přetéká.... to že motor přestane pracovat je dáno tím, že se uleje, tzn. tak bohatá směs že nevzplane a jen pouze projde dvoutaktním systémem,bohužel ale bez výbuchu... řešení: 1. těsnost ventilku zkusíme jednoduchým testem. odšroubujeme víčko, prstem přitlačíme plíšek na ventilek, pustíme benzín a pokud neprotéká, je ventil v pořádku. 2. hladina...... á koukám že je nastavená, takže ok draku?
Datum: 17. února 2014 22:13
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Hladinu mám nastavenou, tak v klidu
Datum: 17. února 2014 21:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 správné nastavení hladiny je opravdu velmi důležité na chod motoru... jak tohle nezvládnete, nepouštějte se do žádného dalšího laborování s fichtlem a nákupem nových věcí který stejně neumíte nastavit, ochuzujete akorát zbytečně svoji peněženku...
Datum: 17. února 2014 18:30
 Přesně  Akorát jsem nepochopil, proč kupovat novej plíšek, nějak mi asi nedocvaklo jak se může posrat....
Datum: 17. února 2014 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel16814
 No to sou opraváři ... protože neumim profouknout ventil a naohyba tplíšek tak to koupim nový ... A až se ucpe tryska tak koupíš celej novej karbec.... ha ha ha
Datum: 17. února 2014 11:45
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jo a hele skus koupit i novej ventyl sem tam se zasekne a benzin stoijí nebo teče dál ale bacha! novej ventyl musíš podle svého upilovat já to mám nastavený tak že když něco cokoliv s karbecem nedotíká benzín apod. okamžite koupím novej plíše kopnu ho tam ani nemusím štelovat a jede. Bud ten plovák to poznáš že v něm štěrchá a nebo ten ventyl na skus tohle třeba ti to nějak pomůže: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 16. února 2014 17:04
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
Datum: 16. února 2014 15:46
 odněkud z plováku mě teče benzín ? ???? asi myslíš plovákovou komoru takže ti to poteče někde mezi víčkem a vrchem plovákové komory tak to vidím na špatně nastavenou hladinu, dej jehlu na 2 zářez a a jestli ji máš tak ji zkus přehodit na jinej zářez protože jak hrábls na ten plišek tak se ti to bude štelovat špatně s tim si musíš už potom hodně hrát
Datum: 16. února 2014 15:41
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Zkusil sem vyndat plovák, je lehoučkej, takže v něm benzín není, pro jistotu sem ho celý ponořil do benzínu v petflašce, bublinky od něj nejdou takže to nebude ono
Datum: 16. února 2014 14:35
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Já bych to viděl na děravej plovák plnej benzínu..
Datum: 16. února 2014 14:11
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Dobrý den všem. Už si nevím rady,tak se zeptám těch zkušenějších...Jedná se o Jawu 21. Začnu tím,že motor je víceméně po GO. Vyměněné jsou ložiska na klikovce,gufera,přetěsněné kartery,výbrus,zkrátka jsem vyměnil vše co jsem uznal za vhodné... Co se týká zapalování,tak jsem vyměnil kladívko,vačku a seřídil předstih podle návodu. Pincek po přeplavení plovákové komory chytne na nakopnutí. A teď k věci samotné. I přes to,že je vše jak má,nedrží volnoběh... Do otáček jde krásně. Kromě toho volnoběhu je vše OK. Volnoběžný šroubek je dle mého zašroubovaný až až... Šteloval jsem to i u lanka,ale pořád nic. Nějaká ta rezerva na seštelování tam ovšem stále je,ale myslím že šoupátko je docela dost nahoře. Z mých zkušeností už by to dávno mělo samo a bez problému brblat. Dodám,že výfuk a vše je vyčištěný. Můžu to ještě překontrolovat,ale myslím,že to není ten problém. Napadá mě jedna věc,mám jehlu na třetím zářezu shora,tak jestli to nemůže mít vliv... Předem díky za názory a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2014 16:35
 Děkuji za rady. Už to šlape i na ten volnoběh... Ale karbec to nejspíš nebyl,asi ten volnoběh. Měl jsem nějak pokřivený stator a kladívko a vše tam sedělo tak nějak z pr.... Takže to asi nebylo ideální a štelovat to šlo jen stěží,jelikož si to pořád nějak sedalo atd. Tohle je ovšem naštěstí vyřešeno a vše krásně sedí jak má... Ale ta vačka tam vychází tak tak... Samozřejmě jsem koupil novou a k tomu i kladívko. Docela jsem čuměl,jak se to opotřebuje,ten tvar té staré už jen stěží připomínal tvar té nové  Poloha vačky byla taky dobrá,takže nechápu proč to do teď vychází tak na knap. No ať už to je,jak je,,pionýr jede,takže to dál nebudu řešit a přemýšlet nad tím... Ještě jednou děkuji všem za snahu a odpovědi...
Datum: 19. února 2014 16:35
 jestli ti vychazi predstih tak, ze uz nemuzes otocit statorem, tak mas nejspis pootocenou vacku... na vacce je drazka, do ktere ma zapadat takovy prolis na magnetu... jelikoz je z hliniku, tak casto upadne. takze pokud ho tam nemas, tak si nastav vacku tak, abys byl spravnym predstihem nekde uprostred na draze statoru, perovou podlozku a na krev to dorvi. ale bacha, at si nestrhnes zavit v hrideli!!! a taky se me stalo, ze jsem vzal vacku z jineho pincka a bylo to o.k.
Datum: 17. února 2014 23:46
 No tak trysky jsem prohlížel a jsou OK. Bez filtru žádná změna.No já mám jehlu ve třetím zářezu od vrchu,jelikož mám čerstvě po výbrusu. Někde jsem četl,že to tak má být... Ale s těmi tryskami je to pro mě novinka,na té trysce co tam mám není číslo žádné... Ale vím,že ta druhá,co mám do rezervy ,má číslo 68. No při plném plynu není problém. Jestli se v tom vyznáš trochu mi o těch tryskách poreferuj... rnDíky Vám oběma za odpovědi,zkusím ještě projet ten karbec,jak říká Standa a uvidí se... O těch dírkách vím,ale je možné,že jsem to nějak odflákl,tak se uvidí,co to udělá po opakovaném vyčištění... rnJinak musím přiznat ,že už mi z toho pincka stojí vlasy na hlavě. Pořád něco  Jsem rád,že jsem vůbec nějak poladil ten předstih atd. Chvíli mi trvalo,než jsem přišel na zapojení cívek atd. Mám tam totiž vražené 20 w zapalování a nebyla s tím domluva. Zdá se mi to i celé nějaké pohnuté... Tak tak mi to vyšlo s tím cigaretovým papírkem,nešlo by to o pár mm na pravou stranu a byl bych v.... Takže se zeptám,v jaké úrovní má být hrana té vačky vůči těm magnetům,nebo je to jedno? Může mi někdo poslat odkaz nebo nějaké foto jak to vypadá . Předem díky
Datum: 16. února 2014 20:54
Jméno: standa
IP: uživatel16814
 Zbytečný - vem si drátek z rozpletenýho lanka (nebo jinej do průměru 0,5mm) a na hulváta s nim projeď mosaznou vložkou v difusoru až k VT a pak dole za šoupátkem je pididirka - tak tu taky prorejpni - pak karb prolej technickym benzinem a profoukni kompresorem,bude to dobrý ... O tý pidi dirce skoro nikdo neví a přicpanou ji má každej druhej
Datum: 16. února 2014 17:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Čau tohle mě dělalo když jsem měl moc vydřenou dírku na volnoběh v šoupátku skus trysku volnoběch někdy tam je špína a ani to nevidíš nejlepší vyvařit v octě. Jestli je šoupě ja říkáš zvedlé až moc tak to bude asi v plovákovce a ani když to nepomůže skus vyndat celej karbec samozdřejmě rozmontovat a taky vyvařit v octu a skus to taky bez filtru jestli bude změna. Já mám na fichtlovi pravidlo že: Hl. tryska 68 a jehla 2 zářez od shora a nebo hl. 72 tryska a jehla na 3 zářezu od shora jinak to prostě nejede. Nebo někdy pomáhá tryska na volnoběch 40. A co jede to normálně? nebo třeba když dáš plnej plyn tak se dusí?
Datum: 16. února 2014 16:57
Jméno: Adam
IP: uživatel16817
 Zdrávím mám jawu 350 kývu chtěl bych se zeptat jestly má cenu kupovat nové šoupátko když je lehce pridřené ale komora zustane pořád stejná?případně kolik stojí vyvložkování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2014 15:58
Jméno: Adam
IP: uživatel16817
 Zdrávím záleží na tom odkud jste? (hranice na moravě) nabídněte cenu a mužeme se domluvit díky za odpověd.
Datum: 21. února 2014 15:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16819
 ahoj aleš matějka z monty jawa cz prodavá větší šoupátka po dohodě i obrobí karbec napiš co za to
Datum: 16. února 2014 17:56
Jméno: Rimi
IP: uživatel16816
 Zdar typci vyskytl se mi problém v zapalování (neháže jiskru ) , jel sem a přestalo mi to jet jako kdyby došel benzin, tak sem vyměnil civku, kondik, svíčku , znova ukostril a ani jiskra. Tak pokud nikdo vítr čím by to mohlo byt tak mi odpověděte předem díky za odpovědi  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2014 22:29
Jméno: Rimi
IP: uživatel16821
 Ok díky
Datum: 16. února 2014 22:29
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau ještě je tam káblik a faja. Zkus to vyměnit nebo káblik z obou stran kousek uříznout a opět smontovat, faju vyčistit.
Datum: 16. února 2014 13:56
|



|