Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj mohl bych se zeptat na velikost ložisek do zadního kola a jestli jsou stejné i předním kole a nemáte někdo čitelnoů dílenskou příručku
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 20:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci nevíte někdo kde bych sehnal podkovu mezi setrvačníky? na jawu 50?dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 0:12
Jméno: standa
IP: uživatel6449
Datum: 21. června 2009 0:12
 napis me mejla mam jednu na prodej adamec37@seznam.cz
Datum: 20. června 2009 21:48
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 na soustruhu
Datum: 20. června 2009 20:41
Jméno: Falle
IP: uživatel6445
 Zdravím...mám problém se startováním jawy 21 . Z místa prostě nenastartuje , musím roztláčet. Vím že někomu je to jedno jestli musí roztláčet nebo ne , ale mě to prostě nevhovuje proto bych potřeboval poradit jak to opravit. Díky za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 13:49
Jméno: Falle
IP: uživatel6445
 no zkusím si pohrát s tím předstihem...jinak ta páka zacina zabirat az kdyz narazi na stupacku takze bych rekl ze to muze byt aji ta komprese...jinak dik za odpovedi
Datum: 21. června 2009 13:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nemáš strhlej segment na startování?? jde ta páka zmáčknout lehce nebo to hejbe motorem??
Datum: 21. června 2009 10:07
Jméno: standa
IP: uživatel6449
 kazdej radi predstih,protoze ho maj skoro vsichni blbej a este ve vetsine pripadu predstihem mysli odtrh kladivek   Samozrejmne kolega ma 100%pravdu.....jen bych doplnil,ze to taky muze delat mala komrese.....
Datum: 20. června 2009 23:50
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Zajímavé je ,že každý radí předstih.To by musel být tak 5-8mm před horní úvratí.Na start pákou má největší vliv tři věci.Nesmí klouzat spojka-to zaprvé.Druhá a nejdůležitější věc je bohatost jiskry při startu.Třetí je čisté trysky -hlavně volnoběžná.Takže pokud to je origo zapalko 21 musí být na kontakt přerušovače přiveden drát z cívky vlevo nahoře.Vačka musí sedět přesně v zářezu rotoru..Rotor musí mít označení 20 a ne 05.Odtrh 0,4-0,45mHSm.Zapal.cívka 8V.Zapojení cívky tak ,že č.1 na kostru,č.15 na kontakt přerušovače.Odtrh na svíčce max 0,6mm.Předstih 1,6 -1,9 mm.Samozřejmě všechny dily O:K:Svíčka B 8HS.
Datum: 20. června 2009 19:50
 Podle mě musíš lépe seřídit předstih.
Datum: 20. června 2009 19:33
 Chci se zeptat jestli je dobrý ten píst na pionyra s tim jedním krožkem???Má to cenu si to koupit???Děkuji za odpovědi.honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:24
 paja to dobre vystih, jinak ten krouzek je z jineho matrose a je jinak tlustej (tusim ze by mel mit asi 1,5 mm do sirky), to jak ho casto budes menit zalezi na otackach, na tom kolik tam mas prefuku a jak moc sirokych a taky na tobe...teoreticky by mel vydrzet vic nez 1 krouzek na dvoukrouzkaci, prakticky jelikoz vic toci pac to nema takovou kompresi tak to jede ve vysokech (je na to primo delanej) tak se rychlejc "nici" a prakticky to ma zivostnost este mensi...no a pokud tomu rozsiris vyfukovy kanal a vyprdnes se na pomocny okenka timpadem to bude dira jak prase bez zadneho zbytku vlozku vne diry o ktere by se opiral krouzek tak to jde pak hodne rychle do vecnych lovist...
Datum: 20. června 2009 23:24
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 ja mám 41,48mm piest s jednim kruzkom a ide velmi pekne mám na to karburátor dellorto PHBG 21,a ladák HIKONE,ten ladák funguje na to velmi dobre na 3/4 plin takze ide dobre aj pri nizkych otáckáh má dobry tah,,,tak funguje ze pri 3/4plyn ide s 65km/h,a ked pridám celi tah vytiahne 75-76km/h tak ze mám 100kg a motorka má originál hmotnost ked ta to zaujimá tu nájdes o tom fotky http://www.bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp
Datum: 20. června 2009 20:03
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 No jednokroužek je hlavně na upravené válce při pom.přefuku směsi přes píst.
Datum: 20. června 2009 19:53
 Mam osmý vybrus a hvězdicovku.jak často bych to musel měnit???
Datum: 20. června 2009 19:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleží do jakého motoru ho chceš dát jestli do sériového nebo upreveného. pist ma tyto výhody-menší tření ve válci,tím pádem a motor větší otáčky a méně se zahřívá. nevýhody:měnší výkon v nízkých otáčkách protože tolik netěsní, také se kroužek musí docela často měnic -rychlle se ubrušuje . jsou to čistě mé poznatky ostatní mohou mít i jiný názor
Datum: 20. června 2009 19:28
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 cus draci, prosimvas kdo se vyzna ve svickach??? mi na mustafu jedina slape brisk 17 (na 15 to cuka vynechav nechce to jet ... pritom na druhych pionyrech je to ok teda zkousel sem to jen na 4 dalsi se mi nechtely vytahovat  a na 14 ani nemluvim) ale hodne lidi uz mi rikalo ze na NGK to jede mnohem lip, navic mi to sem psal i jeden dost inteligentni a zkuseny a chyrtry... drak no proste fichtlar jak ma byt teda aspon podle svych projevu tak vypadal, ale zpet ke svickam na oficialnich strankach NGK jsem nasel ze do pionyra patri NGK B6HS (mysli tu obycejnou ktera stoji kolem 100 kc ne platinovou B6HVX nebo iridiovou BR6HIX ktere stoji kolem 500 kc na to zatim nemam penize  ) tak se chci zeptat jestli NGK B6HS ma teplotni... vlastnosti jako Brisk N15C ktrou proznenu udava, ze patri do pionyra, vyrobce brisk, pokud ano tak by to znamenalo ze B7HS je jako N16C ktera nevim jestli existuje a B8HS jako N17C na kterou mi mustaf jede je to tak?? pokud ne prosim opravte mne a kdyz tak jeste neco dodejte (zkusenosti atd...) budu moc vdecny a jestli mam pravdu napiste prosim alespon 1 clovek ANO at si mohu byt jisty, predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 23:03
Jméno: 223
IP: uživatel2997
Datum: 21. června 2009 23:03
 nevadí, že byla úplně nová  dostal jsi šmejda  když to vynechává a nechce se vytocit, a pritom na 17 to jede, tak máš vadný kus té 15
Datum: 20. června 2009 23:07
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no projevuje se to tak ze motor vynechava a nejde vytocit do vysokych na 17 to jde na 15 ne, pravda je ze jsem zkousel jen 1 ale byla uplne nova
Datum: 20. června 2009 22:45
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Ještě pro upřesnění- jak se projevuje "že to nejede na N15C"?Pokud je motor studený pojede na jakoukoli svíčku.Až po zahřátí se projevuje vliv tepelné hodnoty-teplá se natavuje,studená sazuje.Pokud to nejede už za studena,je ta svíčka vadná.
Datum: 20. června 2009 21:06
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no nevim sem celkem na vázkach, v literature odpovida N17C B6HS a B8HS odpovida N14C, ale mozna to bude ke kazdemu stroji individualni takze asi tam dam tu B8HS zkusim a uvidim kdyztak to dam na jineho fichtla myslim ze aspon na 1 z 11 to fungovat musi!! ale kdovite jeste prosim poradte
Datum: 20. června 2009 20:57
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
Datum: 20. června 2009 20:49
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jj super, takze beru NGK ale jakou mam pouzit kdyz mi mustang nejede na N15C ale na N17C (Brisk) mam pouzit B6HS, B7HS, nebo b8HS???
Datum: 20. června 2009 20:35
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Pokud jezdíš dálkovky je NGK ideál.Nebo jako já zamlada s hromadou starých PAL N14-8 v kaslíku a svíčákem v kapsi.
Datum: 20. června 2009 19:56
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 mi se brisk nezda zase tak spatny, ale kdyz to na nejakou svicku pojede lip tak sem sni, ja tam mam aj sportovni filtr takze i prto mi to ten clovek poradil, ze pry na sport filtry je lepsi NGK, nevim s timto nemam zas az takove zkusnosti, protze dokud sem nemel ridicak a nenaje jsem za tyden pres 300 km tak sem do mojich pionyru daval jeste srare svicky SUPER ale ted potrebuju spolehlivost a tak si nemuzu dovolit nejake stare rujny svicky, no jen si predstavte ze 100 km od domova (to jsem jel zrovna predevcirem (nejel jsem cca 250), jinak mam cca 50 km za den) by mi to nekde zdechlo )ale ta predel jak z toho boli!!!  to si nekteri ani predstavit nedokazou  ale to jen bokem k tomuto tematu  takze pokud nekdo vite o NGK vic piste a piste predem diky!!
Datum: 20. června 2009 19:45
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Brisk bych úplně vynechal-nepoužívaljsem ho už ani u škodovky 120ls.Jedině NGK-mají větší prostor mezi kov.tělem a izolátorem-to znamená,že není tak náchylná na karbonování.Já jezdím na upraveném pio na NGK B 8 HS.Když je ale venku víc jak 25stupnů tak raději racing NGK B10HS.Ceny kolem 100kč za kus.Dále bych dal odtrh na svíčce max 0,6 mm.Pak to líp startuje.
Datum: 20. června 2009 19:25
 Zdarec, potřebuji poradit s výběrem motorky. Potřebuji něco co se řídí od 15 a jede to dobře a hlavně aby to vypadalo jako motorka. Né skůtr, moped atd. zkrátka jako motorka. Já jsem se koukal na motorky JAWA a docela se mě zamlouvá mosquito, robby nebo dandy. Jsou všechny od 15? Proč robby je na inzerci tak málo? Poradtě mě ve výběru
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:29
 jo pravda parez tam spada a v urcitych pripadech (treba specialne nejvic se to dela na arabech) ti na technicky prakticky a pak na urade daji papiry gde je to omezeny ne treba do 55 (65 na 21) km/h ale napisou tam prave tech 45km/h...zalezi na domluve, negde se i uplaci, negde ani prosim nepomaha...jinak ty robby byly takhlec - delaly se prvne s papirama do tusim 65km/h, pak to ministerstvi odsouhlasilo ze blablabla to pujde na Am jinak a tim to v Jawe diky jine poptavce trhu diky nesmyslnemu rozhodnuti ministerstva a panu nahore museli priskrtit a vydavat to s papirama do 45km/h, coz v 15 ridit muzes...
Datum: 20. června 2009 23:29
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 presne tak je to skoda ze na pionyra se muze az od 16 ja mam 11 pionyru a jak jsem jiz psal pul roku pred tim nez sem si mohl delat ridicak tak to zmenili ze uz to neni do 50ccm ale do 45 km/h no takze taky sem to musel vydrzet, takze radim pockat si a pak se ti rozsiri vyber motorek na kterych muzes jezdit a muzes je stridat jak boty (ja sice stridam jen pionyry ale jeden tyden sem jezdil do skoly kazdy den na jinem pinonyru  , vystridal jsem vsechny typy krome 550 ktera mi bohuzel chybi  ja to sice casto nedodrzuju ani na cestach, ale spechej pomalu!  v tomto pripade se to vyplati!
Datum: 20. června 2009 20:48
 Já mám ted mustanga. Vím, že se na to dělá až od 16 ale kdyby byl prázdninovej kurz na Am tak si ho udělám. Škoda že se na něj nesmí od 15. Až mš bude 16 tak si asi koupím JAWU 125 sport.
Datum: 20. června 2009 18:55
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jo jo jawy sou skvele!!!, ale AM je bohuzel jen do 50ccm a do 45km/h takze ani na pionyra si v 15 neudelas, ja sem si taky cekal do 16 na A1 abych mohl jezdit na fichtlu coz me docela dost stvalo protoze sem po ridicaku touzil od 11, takze ja bych ti radil pockej si do 16 (taky jsem to vydrzel a to pul roku predemnou udelali tu zmenu do 45 km/h myslel jsem ze zcvoknu a taky jsem to vydrzel a ted si ridicaku vazim o to vic) a pak nejakou tu jawku, mam sice pouze pionyry ale kamarad ma dandy 125 a nestezuje si a dalsi ma mosqito a taky je spokojen ale pokud se nemylim tak vse je od 16
Datum: 20. června 2009 18:37
 jo a od 15 jen muzes ridit toho robbyho (Am skupina)...
Datum: 20. června 2009 17:01
 tak Mosquito je docela vyborna padesatka, na svou dobu to byla docela bomba pac ze Jawa zas zacla vyrabet 50ccm motorku, jeste k tomu 2T a s 5Q prevodovkou (mezi kazdym kvaltem mela neutral, za to ji mnoho lidi nadavalo ale je to o zvyku) tak to udelalo docela pekny rozruch...slabiny to ma a jedna z nich je v tech slovinskejch motorech TOKOZ (asi tak se to nazyva) obvzlaste problem byl v poruchovy prevodovce ale jinak to je dobra masina, na padesatku se solidnim vykonem...robby se vyrabi do dneska a muj osobni nazor je ze to neni zrovna 2x dobra motorka...nejenze to byva uzavreny na 45km/h ale je to i 4T a tomu moc nefandim, tak akorat na jezdeni z dediny do dediny, ve dvou se to trapi...no a dandy myslis kterou? 50 nebo 125? pokud 50 tak vzduchem chlazena z Vodnan je dobra masina, pak je jeste s Minarelli motorem (6Q prevodovka) a s primazem + vyvazovaci hrideli, podle me opravdu hodne povedena masina, lita skvele a gdo rika ze je spatna tak at se je bodnout, jezdi to hezky az k 90km/h a gdyz se tam rozsiri i sani, prepracuje vlez do valce a da se vetsi karb (originalne je tam s 15 difusorem tusim) kta to jede moc hezky...a ta 125? taktez neni spatna, montovaly se tam 2 druhy motoru, prvni byl z Taiwanu a nebyl spatnej, pokud narazis na nej tak ho ber, pak se tam montovaly nejaky ciny a to uz tak dobry nebylo, jinak levna 125 co ma co nabidnout takze taky vcelku dobry stroj...result - akorat si nekupuj robbyho, jinak ostatni jsou docela dobry masiny...
Datum: 20. června 2009 17:00
 AM což je od 15t je na mopeda, takže nic než mopeda ne.
Datum: 20. června 2009 16:53
Jméno: XWSX
IP: uživatel5573
 poMOZTE MI NEVIM JAK ZAPOJIT ZAPALKO BEZ SPÍNACÍ SKŘÍNKY VÍTE NĚKDO JAK?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 16:29
 tak máš napat u čeho ty moulo.
Datum: 20. června 2009 16:29
Jméno: xwsx
IP: uživatel5573
 nee u jawy 353
Datum: 20. června 2009 16:11
 mislite na pionyr,,,od kladivka na cievku na pól 1 a od kostri na pól 15
Datum: 20. června 2009 15:57
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 Zdravim mel bych dotaz ohledne m2t myslim ze ty stando si nekam psal ze neni m2t jako m2t ze jsou pry dva druhy mohl by to nekdo trochu vice rozvest dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 20:18
 Tak to asi platíš něco přes stovku. Já na benzínce kupuju jen benzín, protože je tam drahý všechno. Dneska jsem kupoval M2t za 70 Kč/l
Datum: 23. června 2009 20:18
 Lepším olejem myslím například Denicol seper 2, nebo shell sx2 ale s tím nemám osobní zkušenost ale dost lidí si ho chválí, když kupuješ M2T na benzině tak máš litr M2T ještě dražší než třeba ten denicol, já používám u čízy motul 510 a u fichtlů ten denicol..
Datum: 23. června 2009 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel4099
Datum: 21. června 2009 10:36
 Js: od Carline jejich M2T vubec nastesti neznam  ale to od Parama me stacilo, jinak sem to psal ze Paramo vydava dva...ted dokonce uz jenom ten co ma olej jenom v napisu, nikoliv ve flasce, s tim cernym uz sme se dlouho nesetkal...jinak gdyz uz jsme u toho tak cerveny vicko ma aji TSF, asi aji v tovarne wi co znamena slovo olej a proto mu davaj cerveny vicka misto modrejch...
Datum: 20. června 2009 23:32
 Steve: M2t od parama právě pužívám a bez jakýhokoliv problému. Špatný mi přijde M2t od Carline. Vyspu: Jakej lepší olej máš namysli?
Datum: 20. června 2009 21:13
 Nevim proč kupovat M2T když rozdíl v ceně oproti mnohem lepšímu oleji je velice malej
Datum: 20. června 2009 18:12
Jméno: Standa
IP: uživatel6443
 sou dav druhy no.....jedno klasicky z recyklátů(bejvá svetlý) a pak takova hubena flasticka s cervenym vickem,je na tom napsano m2t Super...to je neco na zpusob TSF(ma to i stejny pismenka v oznaceni)....to je takovej tmavsi ridsi OLEJ.... vic to rozvadet nebudem,nechci tu zas hadku na na 50 prispevků
Datum: 20. června 2009 17:44
 ano neni M2t jako M2T...asi nejznamejsi je od Parama ale ten olej je zkaza lidstva, vlastne si to ani nemuze rikat olej...gdyz uz tak tusim ze este od Parama je takova pruhledna flasticka v ni CERNEJ OLEJ a na flasticce je ZLUTEJ OBRAZEK tusim ze je tam motrka, nejaky auticko a sekacka...od toho klasickyho M2T co ani olejem neni se lisi naprosto cernou barvou jako uhel, coz ten paskvil neni a taky tim, ze tady ten v ty flasticce se zlutym obrazekem dokaze mazat, dokonce by mel mit aditiva proti kourivosti, ne ze by po tom motor nekouril, to zase ne, ale nevypada to jako gdybys do toho lil prevodak, coz je prakticky pro ten (ne)olej jedno z mnoha vypozorovanych skutecnosti, mimoto ze taky nedokaze ucinne motor mazat...jiank jak rekl JS tak tech vyrobcu je siroka skala a tak je jeste more jinech M2T...
Datum: 20. června 2009 16:52
 M2t vyrábí mnoho výrobců a proto není M2t jako M2t.
Datum: 20. června 2009 16:27
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdravim draci,kolik teď stojí přepis,komplet i s pojistkou,kromě STK na 80ccm????Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 14:45
 Cus hosi mam dotaz u stadiono mě vubec nende nastartovat motor prostě ty šlapadla nepřetocim nevi nekdo cim to bude?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 22:07
Jméno: biggl
IP: uživatel2644
 nepřetekl ti karbec?obcas se to stava,a hrozi ze ohnes ojnici.zkus motor protocit bez svicky...
Datum: 24. června 2009 22:07
Jméno: j
IP: uživatel5573
 vyserse na to jestli ti motor fachá tak ho roztlač ne
Datum: 20. června 2009 15:55
 ne nemůže. stadion má malou kompresi
Datum: 20. června 2009 15:19
 nemoze to byt kompresi
Datum: 20. června 2009 14:37
 prave ze ne
Datum: 20. června 2009 14:36
 a nemáš seklý motor? nebo zadřený?
Datum: 20. června 2009 14:00
Jméno: Michal
IP: uživatel1089
 Zdarec jak de zvíšit víkon na jawa mustang??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:42
 me zravala 21 neco mezi 3-10 l, podle rocniho obdobi a podle toho jak byvala serizena, ted mi zerou stroje poradne stejne okolo 3 l podle toho jak se honi...jinak udelej GO motoru, vycisti, serid, namaz, nafoukej, vystred, namontuj, natlac, utahni, zajed, prtoste si pocinej tak aby ten stroj co nejlepe bezel v serii...protoze i gdyz se ti to zda nemozne tak serie dokaze letet na rovince k 80km/h a gdyz pak budes litat do kopcu za tri a celej v 70 (takovy stredni kopec co je jich na Vysocine plno) tak pak muzes premyslet o necem jako treba snizit hlavu, upravit zapalko, poradnou svici, provrtat valec jak cednik ale podle zakonistosti, to samy lauf (ovsem sestrojit, ne provrtat), upravit pist s okenkama, posadit pistni cep na jehlove loziska v klikovce, stahnout kliku, vetsi karb, naladit, namodulovat prevodovku, upravit prevody, navarit novou ale se stejnym poctem zubu rozetu, vymenit sekundarko za vetsi, pak hrabnout odborne do ramu, kotouc dopredu, novy vidle s tlumenim a vzadu nejaky nastavitelny odpruzeni, vyztuzit ram, novy gumy s malym valivym odporem, toho je co vymejslet...a ne tomu sundat plechy, navrtat lauf, narvat vetsi trysku a udelat "prime sani", k tomu udelat jine radoby kross upravy a pak to poslat do srotarny pac te to omrzi...
Datum: 20. června 2009 23:42
 no mě žere kolem 8 litrů
Datum: 20. června 2009 17:51
 jojo  a pak to zere jak 350  kup si neco silnejsiho
Datum: 20. června 2009 16:35
 najprv treba urobyt GO takze nové loziská a guferá,ked le potrebné aj hriadele popripade klukovku,treba na to urobyt vetsi vybrus okolo 39mm,mozes na to dat aj vecsi karburátor s priemerom diffuzoru ( 18-19mm alebo vacsi ) !!!!!! POTOM POMALICKY JAZDIT S NIM ABY PORIADNE NABEHOL (1500-2000km)A POTOM MOZE IJST NA PLNO !!!!!!!
Datum: 20. června 2009 16:06
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Rozpul motor,kup nové ložiska,píst,kroužky,nechej udělat výbrus a někde si nechej odborně seřídit předstih,popřípadě nech zgenerálkovat klikovku... Tankuj natural 95/98 a maž kvalitním olejem. Pořádně zhubni a jezdi pouze s vítrem v zádech a z kopců... Pochybuju že ti tu někdo bude radit jak rozdrbat originální motor aby měl přes 5Kw. Jasně že to jde ale milovníci veteránů ti tu neporadí. pořid si něco silnějšího a je to...
Datum: 20. června 2009 16:02
 furt se děcka ptáte na to samé. výkon jde zvýšit al eje třeba znát jak 2T vůbec funguje a všechno kolem. pak přečíst literaturu o upravách 2T motorů, pak to chce možnosti, prostředky a peníze.
Datum: 20. června 2009 14:02
 pořád stejny dotazy udelej kompletní GO motoru a pak mužeš neco začít delat ale podle me je lepčí fichtla nechat origo a na vetší vykon si koupit neco silnejšího třeba simsona čz 175 nebo tak ale je to na tobe
Datum: 20. června 2009 13:18
 Zdarec chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte přoč mi čz 175/477 začne táhnout až ve vyšších otáčkách??Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 6:30
Jméno: Mcerovsky
IP: uživatel3088
 A to je teda normální že se ze spoda dusí???
Datum: 21. června 2009 6:30
 protože je to vysokotáčkový motor
Datum: 20. června 2009 14:02
 Protože je vysokootáčková...
Datum: 20. června 2009 14:00
Jméno: paja
IP: uživatel5056
 zdarec draci mam mensí problem fichtl mi ted vubec netahne a ani moc rychle nejede bude to tim ze mam spinvej vefuk nebo necim jinim pls poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 16:58
 dekarbonizuj kompletne motor
Datum: 22. června 2009 16:58
 Zdarec potřeboval bych poradit jak nejlíp seštelovat předstih u jawy mustang zatím děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:32
 a nevyfotil by mi to někdo jak to má bejt a neposlal na email ja to uz delam 14 dni a porad mi to nejde
Datum: 20. června 2009 23:32
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Záleží jak chceš být přesný.Dobrý mustang pojede i když bude předstih v rozmezí 1,3-2,5 mm.To je moje zkušenost.
Datum: 20. června 2009 19:29
 Zdar draci....chcu se zeptat...nevite někdo, jak se dá zjistit, kolikati wattové mám zápalko na mustangovi, když nevím rok výroby (nemá štítek ani techničák)??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:37
 díky moc
Datum: 20. června 2009 23:37
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Odšroubuj kryt zapalování a na statoru někde poblíž kladívek by to mělo být vyražené...
Datum: 20. června 2009 16:05
 je to vyrazeny na statoru
Datum: 20. června 2009 12:31
 ked sú tam dve velké svetelné cievky tak to je 30W a ked je tam 1malé a 1 velké tak to je 20W
Datum: 20. června 2009 11:56
 Zdarec fichtlaři, měl bych dotaz. Mám fika 05 a od tý doby co jsem ho koupil tak jednička je normálně dlouhá a dvojka krátká a díky tomu trojka moc netáhne. Po výměně primárního kolečka za 11z se to vylepšilo ale 3 stejně netáhne moc dobře, při zařazení se nedostane do těch otáček kdy je výkon a prostě to na tu trojku moc zezačátku nejde. A tak jsem přemýšlel, že bych vyměnil 2. převodový stupneň. Já si myslím že tam mam toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_5.html a chtěl bych ho vyměnit za http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_4.html a chtěl bych se vás zeptat, jestli ty kolečka budou do sebe pasovat? Díky moc za rady. P.S. Jak byste to řešili vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 10:52
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Jestli máš motor opravdu 05-někdo si to plete s 555 ,tak zřejmě někdo před tebou vyměnil mezi sebou kolečka dvojky .Ale pozor-05 má sice kolečka 18 a 20 zubů,ale jsou tenčí než 21,23.Motor 05 se pozná od 21,23 tak že má ložiska na klice 6302,21,23 má 6303.Kdyby to byl motor 555,ložiska kliky jsou 6202 a kartry pod válcem mají žebrování.Správné tovární osazení převodovky tedy je-rychlá dvojka-kolečko 20 zubů na hlavní hřídeli a kolečko 18 zubů na předloze.
Datum: 20. června 2009 10:52
Jméno: mozek52
IP: uživatel5546
 chtel bych nejakou motorku nazpusob MZ 125 nejaky takovy sportovni ale aby to bylo do 125cm3 a do 11KW
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 16:09
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Doporučuji ČZ 125/476... Na motoinzercích je toho plno a je to výborný stroj. Já ho mám už 5 let a jsem s ním stále spokojen... Těch 110Km/h to jede a silu to taky má. neni co řešit
Datum: 20. června 2009 16:09
Jméno: mozek56
IP: uživatel5546
 prosimte "kolecko" jaky je typ te tvoji motorky co mas tady na profilu??a muze se na tom jezdit od 16?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 10:01
Jméno: mozek56
IP: uživatel5546
 jj diky za info STANDO
Datum: 20. června 2009 10:01
Jméno: standa
IP: uživatel6443
 kolečkova motorka je ČZ-CAGIVA 180_487 cili obsah 180ccm a od 16 ji ridit bohuzel nemuzes..........
Datum: 20. června 2009 9:46
Jméno: Warden
IP: uživatel6442
 Zdarec borci nevíte jakej je rozdíl mezi jestli nějaký je mezi motorem z 23 mustanga a 21 pionýr.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:58
Jméno: standa
IP: uživatel6449
 v dobovejch prospektech sem nasel graf z brzdy prvni serie ceskejch mustangů s 3 krouzkovym pistem a bylo to 3.8kone pri 6700 otacek jak psal vyspu....ono asi tech vsem znamejch 3 a půl kone byl garantovanej výkon vyrobcem....mozna byli stelovaný na 3.5 kone,ale treba s jinym serizenim mohl seriovy motor davat o kapičku víc,ovsem treba s vetsi spotrebou.....
Datum: 20. června 2009 23:58
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 byl to jen můj poznatek, alespon uz vim jak to teda je. dik
Datum: 20. června 2009 19:58
 Ty správný zdroje nejsou moc správný, ty motory se ničím nelišej, to že se udává různej výkon nebo otáčky je daný tim že to měřili jinou metodou, já mam třeba štítek z 20ky a ta má ten max výkon při 6700 ot. z roku 67
Datum: 20. června 2009 18:25
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Řekl bych že žádný... Mám mustanga i jawu 21 a na štítku je stejný výkon 3.5K/6500... Jediný rozdíl je jen v zapalování. Jawa 21 má obvykle 20W a mustangy mají už 30W... Nevim přesně který rok,ale ty novější 20/21 už mají taky 30W
Datum: 20. června 2009 16:12
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Správné zdroje uvádí u 23 nepatrně vyšší kompresi a maximální výkon je posunut o 300ot./min výše-6800ot./min oproti 6500ot./min
Datum: 20. června 2009 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel6443
 žádnej
Datum: 20. června 2009 9:47
 Čus,draci nevíte kde bych sehndal samodobíjecí relé na ČZ 175?Existuje vůbec?dík všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 14:55
Jméno: Jara
IP: uživatel6465
 thx je to moje první motorka
Datum: 22. června 2009 14:55
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No koukám, že s motorkama teprve začínáš, ale žádný učený z nebe nespadl, každý musí nějak začít. Jinak to dynamo je pod pravým krytem motoru, rotor namontován na klice a stator s relátkem drží dva šrouby v bloku.
Datum: 21. června 2009 12:39
Jméno: Jara
IP: uživatel4682
 A kde je vlastně u ČZ 175/450 dynamo?
Datum: 21. června 2009 9:16
Jméno: Jara
IP: uživatel4682
 A kde je vlastně u ČZ 175/450 dynamo?
Datum: 21. června 2009 9:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Mají ho většinou všude, kde prodávají díly na Jawy, případně si ho můžeš objednat zde u Sesy. Ale pozor, jsou dva druhy, podle toho jak máš ukostřené dynamo.
Datum: 20. června 2009 21:32
Jméno: jara
IP: uživatel6048
 jj
Datum: 20. června 2009 13:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Také jsem o něčem podobném neslyšel, nemyslíš tím to elektronické, co se montuje na dynamo místo původního?
Datum: 20. června 2009 11:42
 co znamena samodobijeci rele?
Datum: 20. června 2009 8:55
|



|