slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1728  1729  1730  1731  1732  1733  1734  1735  1736  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dominos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj mohl bych se zeptat na velikost ložisek do zadního kola a jestli jsou stejné i předním kole a nemáte někdo čitelnoů dílenskou příručku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci nevíte někdo kde bych sehnal podkovu mezi setrvačníky? na jawu 50?dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6449    
hej Petre a nemas dve? Ja kdykoliv shanim podkovu,tak chce kazdej pist z traktoru,ze mi ji udela a ja ho nejak nemuzu sehnat:-D a kdyz uz sem jeden pist sehnal,tak byl o milimetr mensi na vnejsim prumeru:-D:-D
 
 
Datum: 21. června 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis me mejla mam jednu na prodej adamec37@seznam.cz
 
 
Datum: 20. června 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
na soustruhu
 
 
Datum: 20. června 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Falle      IP: uživatel6445    
Zdravím...mám problém se startováním jawy 21 . Z místa prostě nenastartuje , musím roztláčet. Vím že někomu je to jedno jestli musí roztláčet nebo ne , ale mě to prostě nevhovuje proto bych potřeboval poradit jak to opravit. Díky za radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: Falle      IP: uživatel6445    
no zkusím si pohrát s tím předstihem...jinak ta páka zacina zabirat az kdyz narazi na stupacku takze bych rekl ze to muze byt aji ta komprese...jinak dik za odpovedi
 
 
Datum: 21. června 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nemáš strhlej segment na startování?? jde ta páka zmáčknout lehce nebo to hejbe motorem??
 
 
Datum: 21. června 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6449    
kazdej radi predstih,protoze ho maj skoro vsichni blbej a este ve vetsine pripadu predstihem mysli odtrh kladivek:-D:-D Samozrejmne kolega ma 100%pravdu.....jen bych doplnil,ze to taky muze delat mala komrese.....
 
 
Datum: 20. června 2009 23:50
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Zajímavé je ,že každý radí předstih.To by musel být tak 5-8mm před horní úvratí.Na start pákou má největší vliv tři věci.Nesmí klouzat spojka-to zaprvé.Druhá a nejdůležitější věc je bohatost jiskry při startu.Třetí je čisté trysky -hlavně volnoběžná.Takže pokud to je origo zapalko 21 musí být na kontakt přerušovače přiveden drát z cívky vlevo nahoře.Vačka musí sedět přesně v zářezu rotoru..Rotor musí mít označení 20 a ne 05.Odtrh 0,4-0,45mHSm.Zapal.cívka 8V.Zapojení cívky tak ,že č.1 na kostru,č.15 na kontakt přerušovače.Odtrh na svíčce max 0,6mm.Předstih 1,6 -1,9 mm.Samozřejmě všechny dily O:K:Svíčka B 8HS.
 
 
Datum: 20. června 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: grepi      E-mail:      IP: uživatel6262    
Podle mě musíš lépe seřídit předstih.
 
 
Datum: 20. června 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci se zeptat jestli je dobrý ten píst na pionyra s tim jedním krožkem???Má to cenu si to koupit???Děkuji za odpovědi.honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paja to dobre vystih, jinak ten krouzek je z jineho matrose a je jinak tlustej (tusim ze by mel mit asi 1,5 mm do sirky), to jak ho casto budes menit zalezi na otackach, na tom kolik tam mas prefuku a jak moc sirokych a taky na tobe...teoreticky by mel vydrzet vic nez 1 krouzek na dvoukrouzkaci, prakticky jelikoz vic toci pac to nema takovou kompresi tak to jede ve vysokech (je na to primo delanej) tak se rychlejc "nici" a prakticky to ma zivostnost este mensi...no a pokud tomu rozsiris vyfukovy kanal a vyprdnes se na pomocny okenka timpadem to bude dira jak prase bez zadneho zbytku vlozku vne diry o ktere by se opiral krouzek tak to jde pak hodne rychle do vecnych lovist...
 
 
Datum: 20. června 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      IP: uživatel6255    
ja mám 41,48mm piest s jednim kruzkom a ide velmi pekne mám na to karburátor dellorto PHBG 21,a ladák HIKONE,ten ladák funguje na to velmi dobre na 3/4 plin takze ide dobre aj pri nizkych otáckáh má dobry tah,,,tak funguje ze pri 3/4plyn ide s 65km/h,a ked pridám celi tah vytiahne 75-76km/h tak ze mám 100kg a motorka má originál hmotnost ked ta to zaujimá tu nájdes o tom fotky http://www.bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp
 
 
Datum: 20. června 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
No jednokroužek je hlavně na upravené válce při pom.přefuku směsi přes píst.
 
 
Datum: 20. června 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam osmý vybrus a hvězdicovku.jak často bych to musel měnit???
 
 
Datum: 20. června 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
zaleží do jakého motoru ho chceš dát jestli do sériového nebo upreveného. pist ma tyto výhody-menší tření ve válci,tím pádem a motor větší otáčky a méně se zahřívá. nevýhody:měnší výkon v nízkých otáčkách protože tolik netěsní, také se kroužek musí docela často měnic -rychlle se ubrušuje . jsou to čistě mé poznatky ostatní mohou mít i jiný názor
 
 
Datum: 20. června 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
cus draci, prosimvas kdo se vyzna ve svickach??? mi na mustafu jedina slape brisk 17 (na 15 to cuka vynechav nechce to jet ... pritom na druhych pionyrech je to ok teda zkousel sem to jen na 4 dalsi se mi nechtely vytahovat :-D a na 14 ani nemluvim) ale hodne lidi uz mi rikalo ze na NGK to jede mnohem lip, navic mi to sem psal i jeden dost inteligentni a zkuseny a chyrtry... drak no proste fichtlar jak ma byt teda aspon podle svych projevu tak vypadal, ale zpet ke svickam na oficialnich strankach NGK jsem nasel ze do pionyra patri NGK B6HS (mysli tu obycejnou ktera stoji kolem 100 kc ne platinovou B6HVX nebo iridiovou BR6HIX ktere stoji kolem 500 kc na to zatim nemam penize :-( ) tak se chci zeptat jestli NGK B6HS ma teplotni... vlastnosti jako Brisk N15C ktrou proznenu udava, ze patri do pionyra, vyrobce brisk, pokud ano tak by to znamenalo ze B7HS je jako N16C ktera nevim jestli existuje a B8HS jako N17C na kterou mi mustaf jede je to tak?? pokud ne prosim opravte mne a kdyz tak jeste neco dodejte (zkusenosti atd...) budu moc vdecny a jestli mam pravdu napiste prosim alespon 1 clovek ANO at si mohu byt jisty, predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
no to jsou hajzli!!! bych je zabil me okradli o 35 kč!!! a benzin ktery sem projel do obchodu! :-D :-D :-D :-D :-D jinak diky
 
 
Datum: 21. června 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevadí, že byla úplně nová :-D dostal jsi šmejda :-) když to vynechává a nechce se vytocit, a pritom na 17 to jede, tak máš vadný kus té 15 :-)
 
 
Datum: 20. června 2009 23:07
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
no projevuje se to tak ze motor vynechava a nejde vytocit do vysokych na 17 to jde na 15 ne, pravda je ze jsem zkousel jen 1 ale byla uplne nova
 
 
Datum: 20. června 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Ještě pro upřesnění- jak se projevuje "že to nejede na N15C"?Pokud je motor studený pojede na jakoukoli svíčku.Až po zahřátí se projevuje vliv tepelné hodnoty-teplá se natavuje,studená sazuje.Pokud to nejede už za studena,je ta svíčka vadná.
 
 
Datum: 20. června 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
no nevim sem celkem na vázkach, v literature odpovida N17C B6HS a B8HS odpovida N14C, ale mozna to bude ke kazdemu stroji individualni takze asi tam dam tu B8HS zkusim a uvidim kdyztak to dam na jineho fichtla myslim ze aspon na 1 z 11 to fungovat musi!! ale kdovite jeste prosim poradte
 
 
Datum: 20. června 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
 
 
Datum: 20. června 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
jj super, takze beru NGK ale jakou mam pouzit kdyz mi mustang nejede na N15C ale na N17C (Brisk) mam pouzit B6HS, B7HS, nebo b8HS???
 
 
Datum: 20. června 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Pokud jezdíš dálkovky je NGK ideál.Nebo jako já zamlada s hromadou starých PAL N14-8 v kaslíku a svíčákem v kapsi.
 
 
Datum: 20. června 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
mi se brisk nezda zase tak spatny, ale kdyz to na nejakou svicku pojede lip tak sem sni, ja tam mam aj sportovni filtr takze i prto mi to ten clovek poradil, ze pry na sport filtry je lepsi NGK, nevim s timto nemam zas az takove zkusnosti, protze dokud sem nemel ridicak a nenaje jsem za tyden pres 300 km tak sem do mojich pionyru daval jeste srare svicky SUPER ale ted potrebuju spolehlivost a tak si nemuzu dovolit nejake stare rujny svicky, no jen si predstavte ze 100 km od domova (to jsem jel zrovna predevcirem (nejel jsem cca 250), jinak mam cca 50 km za den) by mi to nekde zdechlo )ale ta predel jak z toho boli!!! :-D to si nekteri ani predstavit nedokazou :-D ale to jen bokem k tomuto tematu :-D takze pokud nekdo vite o NGK vic piste a piste predem diky!!
 
 
Datum: 20. června 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Brisk bych úplně vynechal-nepoužívaljsem ho už ani u škodovky 120ls.Jedině NGK-mají větší prostor mezi kov.tělem a izolátorem-to znamená,že není tak náchylná na karbonování.Já jezdím na upraveném pio na NGK B 8 HS.Když je ale venku víc jak 25stupnů tak raději racing NGK B10HS.Ceny kolem 100kč za kus.Dále bych dal odtrh na svíčce max 0,6 mm.Pak to líp startuje.
 
 
Datum: 20. června 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel6444    
Zdarec, potřebuji poradit s výběrem motorky. Potřebuji něco co se řídí od 15 a jede to dobře a hlavně aby to vypadalo jako motorka. Né skůtr, moped atd. zkrátka jako motorka. Já jsem se koukal na motorky JAWA a docela se mě zamlouvá mosquito, robby nebo dandy. Jsou všechny od 15? Proč robby je na inzerci tak málo? Poradtě mě ve výběru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo pravda parez tam spada a v urcitych pripadech (treba specialne nejvic se to dela na arabech) ti na technicky prakticky a pak na urade daji papiry gde je to omezeny ne treba do 55 (65 na 21) km/h ale napisou tam prave tech 45km/h...zalezi na domluve, negde se i uplaci, negde ani prosim nepomaha...jinak ty robby byly takhlec - delaly se prvne s papirama do tusim 65km/h, pak to ministerstvi odsouhlasilo ze blablabla to pujde na Am jinak a tim to v Jawe diky jine poptavce trhu diky nesmyslnemu rozhodnuti ministerstva a panu nahore museli priskrtit a vydavat to s papirama do 45km/h, coz v 15 ridit muzes...
 
 
Datum: 20. června 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
presne tak je to skoda ze na pionyra se muze az od 16 ja mam 11 pionyru a jak jsem jiz psal pul roku pred tim nez sem si mohl delat ridicak tak to zmenili ze uz to neni do 50ccm ale do 45 km/h no takze taky sem to musel vydrzet, takze radim pockat si a pak se ti rozsiri vyber motorek na kterych muzes jezdit a muzes je stridat jak boty (ja sice stridam jen pionyry ale jeden tyden sem jezdil do skoly kazdy den na jinem pinonyru :-D , vystridal jsem vsechny typy krome 550 ktera mi bohuzel chybi :-( ja to sice casto nedodrzuju ani na cestach, ale spechej pomalu! :-) v tomto pripade se to vyplati!
 
 
Datum: 20. června 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel6444    
Já mám ted mustanga. Vím, že se na to dělá až od 16 ale kdyby byl prázdninovej kurz na Am tak si ho udělám. Škoda že se na něj nesmí od 15. Až mš bude 16 tak si asi koupím JAWU 125 sport.
 
 
Datum: 20. června 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
jo jo jawy sou skvele!!!, ale AM je bohuzel jen do 50ccm a do 45km/h takze ani na pionyra si v 15 neudelas, ja sem si taky cekal do 16 na A1 abych mohl jezdit na fichtlu coz me docela dost stvalo protoze sem po ridicaku touzil od 11, takze ja bych ti radil pockej si do 16 (taky jsem to vydrzel a to pul roku predemnou udelali tu zmenu do 45 km/h myslel jsem ze zcvoknu a taky jsem to vydrzel a ted si ridicaku vazim o to vic) a pak nejakou tu jawku, mam sice pouze pionyry ale kamarad ma dandy 125 a nestezuje si a dalsi ma mosqito a taky je spokojen ale pokud se nemylim tak vse je od 16
 
 
Datum: 20. června 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a od 15 jen muzes ridit toho robbyho (Am skupina)...
 
 
Datum: 20. června 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak Mosquito je docela vyborna padesatka, na svou dobu to byla docela bomba pac ze Jawa zas zacla vyrabet 50ccm motorku, jeste k tomu 2T a s 5Q prevodovkou (mezi kazdym kvaltem mela neutral, za to ji mnoho lidi nadavalo ale je to o zvyku) tak to udelalo docela pekny rozruch...slabiny to ma a jedna z nich je v tech slovinskejch motorech TOKOZ (asi tak se to nazyva) obvzlaste problem byl v poruchovy prevodovce ale jinak to je dobra masina, na padesatku se solidnim vykonem...robby se vyrabi do dneska a muj osobni nazor je ze to neni zrovna 2x dobra motorka...nejenze to byva uzavreny na 45km/h ale je to i 4T a tomu moc nefandim, tak akorat na jezdeni z dediny do dediny, ve dvou se to trapi...no a dandy myslis kterou? 50 nebo 125? pokud 50 tak vzduchem chlazena z Vodnan je dobra masina, pak je jeste s Minarelli motorem (6Q prevodovka) a s primazem + vyvazovaci hrideli, podle me opravdu hodne povedena masina, lita skvele a gdo rika ze je spatna tak at se je bodnout, jezdi to hezky az k 90km/h a gdyz se tam rozsiri i sani, prepracuje vlez do valce a da se vetsi karb (originalne je tam s 15 difusorem tusim) kta to jede moc hezky...a ta 125? taktez neni spatna, montovaly se tam 2 druhy motoru, prvni byl z Taiwanu a nebyl spatnej, pokud narazis na nej tak ho ber, pak se tam montovaly nejaky ciny a to uz tak dobry nebylo, jinak levna 125 co ma co nabidnout takze taky vcelku dobry stroj...result - akorat si nekupuj robbyho, jinak ostatni jsou docela dobry masiny...
 
 
Datum: 20. června 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AM což je od 15t je na mopeda, takže nic než mopeda ne.
 
 
Datum: 20. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: XWSX      IP: uživatel5573    
poMOZTE MI NEVIM JAK ZAPOJIT ZAPALKO BEZ SPÍNACÍ SKŘÍNKY VÍTE NĚKDO JAK? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak máš napat u čeho ty moulo.
 
 
Datum: 20. června 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: xwsx      IP: uživatel5573    
nee u jawy 353
 
 
Datum: 20. června 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
mislite na pionyr,,,od kladivka na cievku na pól 1 a od kostri na pól 15
 
 
Datum: 20. června 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
Zdravim mel bych dotaz ohledne m2t myslim ze ty stando si nekam psal ze neni m2t jako m2t ze jsou pry dva druhy mohl by to nekdo trochu vice rozvest dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to asi platíš něco přes stovku. Já na benzínce kupuju jen benzín, protože je tam drahý všechno. Dneska jsem kupoval M2t za 70 Kč/l
 
 
Datum: 23. června 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepším olejem myslím například Denicol seper 2, nebo shell sx2 ale s tím nemám osobní zkušenost ale dost lidí si ho chválí, když kupuješ M2T na benzině tak máš litr M2T ještě dražší než třeba ten denicol, já používám u čízy motul 510 a u fichtlů ten denicol..
 
 
Datum: 23. června 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4099    
Steve ted si uhodil hrebicek na hlavičku:-D:-D:-D takze to shrneme ze olej s cervenym nacvakavacim uzaverem ANO,olej s modrym sroubovacim uzaverem NEBRAT....ale stejnak souhlasim s Vyspu.....proc tam lejt na litry m2t kdyz o 25% dráž koupim lepsi minerál od Shellu nebo Stihll do motorovky(take mineral,NE (polo)syntetika!),kterejch projedu o tech 25%méně.....uz sme to tu jednou pocitali a dokonce to vychazi levneji nez jezdit na m2t:-D:-D +odpada prace s cistenim valce,pistu,hlavy,vyfuku,zaolejovani karburatoru po týdením stání atd atd.....Jezdim druhej rok na polosyntetiku a nemuzu si stezovat.....vsechno cisty....a pokud je nekde nejakej nanos,tak jde hadrem utřít.....ne jak kdyz vytloukas sroubovakem karbon z vejfuku a z vejfukovyho kanalu:-D:-D
 
 
Datum: 21. června 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Js: od Carline jejich M2T vubec nastesti neznam:-D ale to od Parama me stacilo, jinak sem to psal ze Paramo vydava dva...ted dokonce uz jenom ten co ma olej jenom v napisu, nikoliv ve flasce, s tim cernym uz sme se dlouho nesetkal...jinak gdyz uz jsme u toho tak cerveny vicko ma aji TSF, asi aji v tovarne wi co znamena slovo olej a proto mu davaj cerveny vicka misto modrejch...
 
 
Datum: 20. června 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve: M2t od parama právě pužívám a bez jakýhokoliv problému. Špatný mi přijde M2t od Carline. Vyspu: Jakej lepší olej máš namysli?
 
 
Datum: 20. června 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim proč kupovat M2T když rozdíl v ceně oproti mnohem lepšímu oleji je velice malej
 
 
Datum: 20. června 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6443    
sou dav druhy no.....jedno klasicky z recyklátů(bejvá svetlý) a pak takova hubena flasticka s cervenym vickem,je na tom napsano m2t Super...to je neco na zpusob TSF(ma to i stejny pismenka v oznaceni)....to je takovej tmavsi ridsi OLEJ.... vic to rozvadet nebudem,nechci tu zas hadku na na 50 prispevků:-D
 
 
Datum: 20. června 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano neni M2t jako M2T...asi nejznamejsi je od Parama ale ten olej je zkaza lidstva, vlastne si to ani nemuze rikat olej...gdyz uz tak tusim ze este od Parama je takova pruhledna flasticka v ni CERNEJ OLEJ a na flasticce je ZLUTEJ OBRAZEK tusim ze je tam motrka, nejaky auticko a sekacka...od toho klasickyho M2T co ani olejem neni se lisi naprosto cernou barvou jako uhel, coz ten paskvil neni a taky tim, ze tady ten v ty flasticce se zlutym obrazekem dokaze mazat, dokonce by mel mit aditiva proti kourivosti, ne ze by po tom motor nekouril, to zase ne, ale nevypada to jako gdybys do toho lil prevodak, coz je prakticky pro ten (ne)olej jedno z mnoha vypozorovanych skutecnosti, mimoto ze taky nedokaze ucinne motor mazat...jiank jak rekl JS tak tech vyrobcu je siroka skala a tak je jeste more jinech M2T...
 
 
Datum: 20. června 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2t vyrábí mnoho výrobců a proto není M2t jako M2t.
 
 
Datum: 20. června 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Zdravim draci,kolik teď stojí přepis,komplet i s pojistkou,kromě STK na 80ccm????Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus hosi mam dotaz u stadiono mě vubec nende nastartovat motor prostě ty šlapadla nepřetocim nevi nekdo cim to bude? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel2644    
nepřetekl ti karbec?obcas se to stava,a hrozi ze ohnes ojnici.zkus motor protocit bez svicky...
 
 
Datum: 24. června 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel5573    
vyserse na to jestli ti motor fachá tak ho roztlač ne
 
 
Datum: 20. června 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nemůže. stadion má malou kompresi
 
 
Datum: 20. června 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemoze to byt kompresi
 
 
Datum: 20. června 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave ze ne
 
 
Datum: 20. června 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš seklý motor? nebo zadřený?
 
 
Datum: 20. června 2009 14:00
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1089    
Zdarec jak de zvíšit víkon na jawa mustang?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me zravala 21 neco mezi 3-10 l, podle rocniho obdobi a podle toho jak byvala serizena, ted mi zerou stroje poradne stejne okolo 3 l podle toho jak se honi...jinak udelej GO motoru, vycisti, serid, namaz, nafoukej, vystred, namontuj, natlac, utahni, zajed, prtoste si pocinej tak aby ten stroj co nejlepe bezel v serii...protoze i gdyz se ti to zda nemozne tak serie dokaze letet na rovince k 80km/h a gdyz pak budes litat do kopcu za tri a celej v 70 (takovy stredni kopec co je jich na Vysocine plno) tak pak muzes premyslet o necem jako treba snizit hlavu, upravit zapalko, poradnou svici, provrtat valec jak cednik ale podle zakonistosti, to samy lauf (ovsem sestrojit, ne provrtat), upravit pist s okenkama, posadit pistni cep na jehlove loziska v klikovce, stahnout kliku, vetsi karb, naladit, namodulovat prevodovku, upravit prevody, navarit novou ale se stejnym poctem zubu rozetu, vymenit sekundarko za vetsi, pak hrabnout odborne do ramu, kotouc dopredu, novy vidle s tlumenim a vzadu nejaky nastavitelny odpruzeni, vyztuzit ram, novy gumy s malym valivym odporem, toho je co vymejslet...a ne tomu sundat plechy, navrtat lauf, narvat vetsi trysku a udelat "prime sani", k tomu udelat jine radoby kross upravy a pak to poslat do srotarny pac te to omrzi...
 
 
Datum: 20. června 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mě žere kolem 8 litrů
 
 
Datum: 20. června 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo:-Da pak to zere jak 350:-D kup si neco silnejsiho:-D
 
 
Datum: 20. června 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
najprv treba urobyt GO takze nové loziská a guferá,ked le potrebné aj hriadele popripade klukovku,treba na to urobyt vetsi vybrus okolo 39mm,mozes na to dat aj vecsi karburátor s priemerom diffuzoru ( 18-19mm alebo vacsi ) !!!!!! POTOM POMALICKY JAZDIT S NIM ABY PORIADNE NABEHOL (1500-2000km)A POTOM MOZE IJST NA PLNO !!!!!!!
 
 
Datum: 20. června 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5955    
Rozpul motor,kup nové ložiska,píst,kroužky,nechej udělat výbrus a někde si nechej odborně seřídit předstih,popřípadě nech zgenerálkovat klikovku... Tankuj natural 95/98 a maž kvalitním olejem. Pořádně zhubni a jezdi pouze s vítrem v zádech a z kopců... Pochybuju že ti tu někdo bude radit jak rozdrbat originální motor aby měl přes 5Kw. Jasně že to jde ale milovníci veteránů ti tu neporadí. pořid si něco silnějšího a je to...
 
 
Datum: 20. června 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
furt se děcka ptáte na to samé. výkon jde zvýšit al eje třeba znát jak 2T vůbec funguje a všechno kolem. pak přečíst literaturu o upravách 2T motorů, pak to chce možnosti, prostředky a peníze.
 
 
Datum: 20. června 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pořád stejny dotazy udelej kompletní GO motoru a pak mužeš neco začít delat ale podle me je lepčí fichtla nechat origo a na vetší vykon si koupit neco silnejšího třeba simsona čz 175 nebo tak ale je to na tobe
 
 
Datum: 20. června 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte přoč mi čz 175/477 začne táhnout až ve vyšších otáčkách??Díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 6:30
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky      IP: uživatel3088    
A to je teda normální že se ze spoda dusí???
 
 
Datum: 21. června 2009 6:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože je to vysokotáčkový motor
 
 
Datum: 20. června 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože je vysokootáčková...
 
 
Datum: 20. června 2009 14:00
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel5056    
zdarec draci mam mensí problem fichtl mi ted vubec netahne a ani moc rychle nejede bude to tim ze mam spinvej vefuk nebo necim jinim pls poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: mustang93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dekarbonizuj kompletne motor
 
 
Datum: 22. června 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: Michaldrak      E-mail:      IP: uživatel1089    
Zdarec potřeboval bych poradit jak nejlíp seštelovat předstih u jawy mustang zatím děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel1089    
a nevyfotil by mi to někdo jak to má bejt a neposlal na email ja to uz delam 14 dni a porad mi to nejde
 
 
Datum: 20. června 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Záleží jak chceš být přesný.Dobrý mustang pojede i když bude předstih v rozmezí 1,3-2,5 mm.To je moje zkušenost.
 
 
Datum: 20. června 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci....chcu se zeptat...nevite někdo, jak se dá zjistit, kolikati wattové mám zápalko na mustangovi, když nevím rok výroby (nemá štítek ani techničák)?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:37
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
díky moc :-)
 
 
Datum: 20. června 2009 23:37
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5955    
Odšroubuj kryt zapalování a na statoru někde poblíž kladívek by to mělo být vyražené...
 
 
Datum: 20. června 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to vyrazeny na statoru
 
 
Datum: 20. června 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
ked sú tam dve velké svetelné cievky tak to je 30W a ked je tam 1malé a 1 velké tak to je 20W :-)
 
 
Datum: 20. června 2009 11:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdarec fichtlaři, měl bych dotaz. Mám fika 05 a od tý doby co jsem ho koupil tak jednička je normálně dlouhá a dvojka krátká a díky tomu trojka moc netáhne. Po výměně primárního kolečka za 11z se to vylepšilo ale 3 stejně netáhne moc dobře, při zařazení se nedostane do těch otáček kdy je výkon a prostě to na tu trojku moc zezačátku nejde. A tak jsem přemýšlel, že bych vyměnil 2. převodový stupneň. Já si myslím že tam mam toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_5.html a chtěl bych ho vyměnit za http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_4.html a chtěl bych se vás zeptat, jestli ty kolečka budou do sebe pasovat? Díky moc za rady. P.S. Jak byste to řešili vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Jestli máš motor opravdu 05-někdo si to plete s 555 ,tak zřejmě někdo před tebou vyměnil mezi sebou kolečka dvojky .Ale pozor-05 má sice kolečka 18 a 20 zubů,ale jsou tenčí než 21,23.Motor 05 se pozná od 21,23 tak že má ložiska na klice 6302,21,23 má 6303.Kdyby to byl motor 555,ložiska kliky jsou 6202 a kartry pod válcem mají žebrování.Správné tovární osazení převodovky tedy je-rychlá dvojka-kolečko 20 zubů na hlavní hřídeli a kolečko 18 zubů na předloze.
 
 
Datum: 20. června 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: mozek52      IP: uživatel5546    
chtel bych nejakou motorku nazpusob MZ 125 nejaky takovy sportovni ale aby to bylo do 125cm3 a do 11KW odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5955    
Doporučuji ČZ 125/476... Na motoinzercích je toho plno a je to výborný stroj. Já ho mám už 5 let a jsem s ním stále spokojen... Těch 110Km/h to jede a silu to taky má. neni co řešit
 
 
Datum: 20. června 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: mozek56      IP: uživatel5546    
prosimte "kolecko" jaky je typ te tvoji motorky co mas tady na profilu??a muze se na tom jezdit od 16? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 10:01
 
 
 
 
Jméno: mozek56      IP: uživatel5546    
jj diky za info STANDO :-)
 
 
Datum: 20. června 2009 10:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6443    
kolečkova motorka je ČZ-CAGIVA 180_487 cili obsah 180ccm a od 16 ji ridit bohuzel nemuzes..........
 
 
Datum: 20. června 2009 9:46
 
 
 
 
Jméno: Warden      IP: uživatel6442    
Zdarec borci nevíte jakej je rozdíl mezi jestli nějaký je mezi motorem z 23 mustanga a 21 pionýr.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6449    
v dobovejch prospektech sem nasel graf z brzdy prvni serie ceskejch mustangů s 3 krouzkovym pistem a bylo to 3.8kone pri 6700 otacek jak psal vyspu....ono asi tech vsem znamejch 3 a půl kone byl garantovanej výkon vyrobcem....mozna byli stelovaný na 3.5 kone,ale treba s jinym serizenim mohl seriovy motor davat o kapičku víc,ovsem treba s vetsi spotrebou.....
 
 
Datum: 20. června 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
byl to jen můj poznatek, alespon uz vim jak to teda je. dik
 
 
Datum: 20. června 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty správný zdroje nejsou moc správný, ty motory se ničím nelišej, to že se udává různej výkon nebo otáčky je daný tim že to měřili jinou metodou, já mam třeba štítek z 20ky a ta má ten max výkon při 6700 ot. z roku 67
 
 
Datum: 20. června 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5955    
Řekl bych že žádný... Mám mustanga i jawu 21 a na štítku je stejný výkon 3.5K/6500... Jediný rozdíl je jen v zapalování. Jawa 21 má obvykle 20W a mustangy mají už 30W... Nevim přesně který rok,ale ty novější 20/21 už mají taky 30W
 
 
Datum: 20. června 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Správné zdroje uvádí u 23 nepatrně vyšší kompresi a maximální výkon je posunut o 300ot./min výše-6800ot./min oproti 6500ot./min
 
 
Datum: 20. června 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6443    
žádnej
 
 
Datum: 20. června 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: Jara      E-mail:      IP: uživatel5443    
Čus,draci nevíte kde bych sehndal samodobíjecí relé na ČZ 175?Existuje vůbec?dík všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: Jara      IP: uživatel6465    
thx je to moje první motorka
 
 
Datum: 22. června 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No koukám, že s motorkama teprve začínáš, ale žádný učený z nebe nespadl, každý musí nějak začít. Jinak to dynamo je pod pravým krytem motoru, rotor namontován na klice a stator s relátkem drží dva šrouby v bloku.
 
 
Datum: 21. června 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: Jara      IP: uživatel4682    
A kde je vlastně u ČZ 175/450 dynamo?
 
 
Datum: 21. června 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: Jara      IP: uživatel4682    
A kde je vlastně u ČZ 175/450 dynamo?
 
 
Datum: 21. června 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Mají ho většinou všude, kde prodávají díly na Jawy, případně si ho můžeš objednat zde u Sesy. Ale pozor, jsou dva druhy, podle toho jak máš ukostřené dynamo.
 
 
Datum: 20. června 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: jara      IP: uživatel6048    
jj
 
 
Datum: 20. června 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Také jsem o něčem podobném neslyšel, nemyslíš tím to elektronické, co se montuje na dynamo místo původního?
 
 
Datum: 20. června 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co znamena samodobijeci rele?
 
 
Datum: 20. června 2009 8:55
 
<  1728  1729  1730  1731  1732  1733  1734  1735  1736  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:18:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu