Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zdarec draci fichtl mi nejde uplne vytocit na vsechny rychlosti vytocim to hodne ale kdyz to jede chvilku uplne vytoceny tak to zacne pokuckavat . Nejaky typy mam ale poslechnu si neco navic .Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 21:58
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 kohoutek a benzinovej filtr sem cistil jeste nez to blblo.Karbec sem ani moc necistil jen rofoukl trysku a tu jehlu sem zvysil na druhy odzhora a uz to jede solidne
Datum: 18. června 2009 21:58
 vyčisti kohoutek potom tam zadelej nebo vymněn benzinovej filtr a vycisti karbec a jehlu dej na 2 zářez odzhora a když tohle nepomuže tak nastav hladinu v karburátoru.
Datum: 18. června 2009 18:03
 je to tim že ti tam teče malo benzinu.A vyčisti karbec.
Datum: 18. června 2009 15:39
Jméno: Ratlik
IP: uživatel2705
 jestli ti v tom motoru cinká v těch větších otáčkách tak ti odešly kroužky.
Datum: 17. června 2009 21:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me to delalo bezne na dvojkuku kdyz jsem mel nizko jehlu jak jsem to chvili tocil nebo to chtel vytocit vic tak to vynechavalokuckalo tak jsem dal jehlu na druhy zarez a byl klid a tetka mi pionyr toci tak moc ze bych se ho bal na neutral vytocit uz jsem zmensil prectich ale porad to toci jak prase asi si pohraju s prectihem v dilne podle oka to moc nenasteluju
Datum: 17. června 2009 21:06
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 ucpanej přivod paliva. Zkus jak teče benzín z kohoutku. Pokud máš nějaký palivový filtr,tak ho zkontroluj. A nebo špatná svíčka
Datum: 17. června 2009 20:53
Posl.aktualizace: 18. června 2009 2:34
 tož dobrá truhlařina
Datum: 18. června 2009 2:34
Jméno: rzu
IP: uživatel6255
Datum: 17. června 2009 22:43
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Heh to byl nadějný prototyp Jawa 250 Wood ale tehdejší vláda to zatrhla
Datum: 17. června 2009 21:14
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 pěkny no ale asy bych se natym bal jet
Datum: 17. června 2009 20:37
 nevite nekdo kolik by stal nosic na dandy 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 20:03
 Cau chtel bych se zeptat jaky trisky bych moch dat do čízy 175 aby lip jela ale nedusila se mate zkusenosti? poradte diiiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 14:59
Jméno: Fido
IP: uživatel2767
 A mam oddelat to viko nad filtrem? je to lepsi
Datum: 18. června 2009 14:59
Jméno: Fido
IP: uživatel4750
 tajže bez uprav 100 tryska pude? pojede lip?
Datum: 18. června 2009 12:34
Jméno: Martin487
IP: uživatel5553
 Hele pokud necháš normální sání, tak můžeš dát trysku 100 ale víc už ne. Já si oddělal to víčko nad filtre na 4 šroubech, dal sem 110 trysku a motalo se to až do bezvědomí. Jenže potom ta spotřeba. Počítej že ti to polkne poctivejch 7 litrů.
Datum: 17. června 2009 22:25
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 pokud se jedná o čz 175/477 ,tak tam patří hlavní tryka 96
Datum: 17. června 2009 20:22
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 cus draci, jak sem tu jiz psal pred 2 dnama ze se mi zadira mustang, tak se to nezlepsilo, respektive vy jste mi napsali ze sem krouzky spatne zajel, coz je mozne, tak jsem je vymenil za nove a dela to porad, nove krouzky tam mam od verejska, dnes sem najel 110 km a zadira se to uplne stejne jako ty predtim, abych upresnil situaci pred temito krouzky, asi pred mesicem a pul sem do stareho valce koupil novy pist, krouzky, cep, futro do ojnice a segerovky, mesic mi motor jezdil vynikajicne, i ve 2 tahnul do kopce jako drak, kdyz sem jel sam tak po rovince 80 nebyl problem a kopce sem temer vsechny vyjizdel na 3 proste uplne super, pak se mi to sacalo kazit, nemel vykon, najednou z niceho nic zacal slabnout a slabnout az nesel skoro ani vytocit... vy jste mi poradili vymenit krouzky, to jsem udelal, bez vysledku, nakonec sem zjistil ze to bylo ucpanynym vyfukem takze krouzky sem vymenil bezvyznamne, ale dobre tak sem jezdil i tak cca 100 km sem je zajel a pak uz sem mu trochu daval, najednou z niceho nic motor se zacal pridirat postelaval jsem krbec, zapalovani, dal novou svicku, kondenzator, fajku, ocistil kontakty, (mimochodem mam sportovni filtr a ucpany neni) a opet bezvyzname, tak sem se obratil o radu na vas, opet ste mi poradili krouzky, tak jsem tak vcera ucinil a dnes sem jel dost daleko nato abych to vyzkousel a zajel ovsem dela to to same, to znamena ze jakmile jedu proti vetru tak za chvilku motor zacne zpomalovat jako kdyby prisel brutalni kopec nebo jako dybych slapnul na brzdu, to dela nejen pri jizde proti vetru ale i do mirneho kopce ovem jen od pul plynu nahoru kdyz jedu na ctvrt plynu tak tahne i jede skvele to je ovsem otravne a pomale hlavne poku pospicham kdyz zaspim.... dnes jak sem jel jsem zpozoroval jeste jednu vadu v motoru neco chvilkama dost hvizda, jako kdyz u auta prokluzuje remen, tak sem si rikal jestli neni suchy filc u kladivka, a nebyl tak me napadlo jestli to nemuze delat gufero u magneta a to taky zpusobovat tu zratu vykonu a jako kdyby zadirani, ale to mi v tom pripade nejde do hlavy taky to, ze kdyz podradim na 2 z 3 kdyz to ztraci vykon, tak to bere aj plny plyn. prosim o co jepresnejsi a nejrychlejsi rady protoze to zpecha a ja nemam cas patrat po tom cim to je, takze pokud ma nekdo zkusenosti prosim poradte, predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 22:59
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jj to je pravda, ale na fichtla jsou od 16 bo ma v papirech konstukcni r.65 km/h a od 15 je to do 45, ale to je jedno
Datum: 21. června 2009 22:59
Jméno: lukas
IP: uživatel2129
 no ale to bys zase nemohl na nem jezdit do skoly protoze na to sou papiry az od patnacti
Datum: 21. června 2009 8:19
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no zapomel sem na jednu vec, sice npsal sem ze si s fichtlama hraju od 11 ale nenapsal jsem kolik mam ted, takze 18 bo bych mohl mit klidne 12 ze?
Datum: 20. června 2009 16:13
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 OK diky a retez, ten je v poradku, zase takovy amater nejsem s fichtlama si hraju od 11 a ted kdyz jezdim kazdy den do skoly musi byt 100% bez chyby, jen me tak napadlo nepomohla by tryska 72?? ja tam mam origo 68 a na sportovni filrt.. no nevim hned v pondeli ju na zkousku kupuju
Datum: 20. června 2009 15:48
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Pokud nejde odečíst hladinu jak jsem popsal,zkus tohle.Nejdříve zkontroluj jestli plíšek ,ktterý uzavírá jehl.ventil v plov.komoře je rovný s obloučkem na konci-ten oblouček tlačí na plovák.Pokud ne -srovnej ho a projeď -tak 3km.Zkontroluj barvu svíčky.Jestli je šedobílá-přihni konec plíšku s obloučkem směrem nahoru-tedy k víčku plov.komory.Poked je černá,přihni směrem k plováku-tedy opačně.Znovu projeď a postup opakuj až dosáhneš cihlové barvy.Jen připomínám,že rozhodující je zbarvení izolátoru střední elektrody svíčky,tam se to projeví nejrychleji.Doporučoval bych svíčku NGK B8HS.Při použití sport.filtru,který je zřejmě průchodnější,bude potřeba mírně vyšší hladina.P.S.Nemáš náhocou suchý a moc napnutý sekundérní řetěz???????????
Datum: 19. června 2009 7:57
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ok urcite zkusim diky, ale jste bych se chtel zeptat jak zjistim ze je to 2 mm prtoze ono je to dost nepristupne a zadne meridlo se tam nevejde, mi tady zriv nekdo psal at hladinu posteluju tak ze kdyz je v plovakove komore benzin v normalnim stavu tzn.: pokud jedem a zastavime a nepreplavujem, tak by hladina mela sahat po horni okraj plisku ktery uzavira ventil, lze to i takto?? predem diky
Datum: 18. června 2009 17:17
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Dej jehlu na třetí zářez od hora.Pokud to nepomůže,nastav hladinu 2mm pod vytokový otvor z hlavní trzsky-to je tam ,kde vchází jehla.Pokud nebude barva svíčky cihlová,saje to faleš.Pod hlavu bych nikdy nedal žádný tmel-ani lukopren-pouze tenké hlin. nebo měděné těsnění.
Datum: 18. června 2009 15:06
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jestli máš bílé elektrody,tak máš chudou směs. Se nediv,že se motor přidírá. Nastav karburátor podle příručky pro záběh (už si nevzpomínám,jak je to u fichtla) a zkontroluj,jestli ti někde nepřisává vzduch. V tvém případě to bude nejspíš ten problém. Pokud se pletu,někdo mě určitě opraví
Datum: 17. června 2009 22:44
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 zato ze jsem neodpovedel se omlouvam,- a volnobeh mi drzi krasne,- chudsi smes tam asi je protoze elektrody svicky nejsou do cihlova ale spis do zluto bíla,- benalu tam jde taky dost plovakova hladina je postelovana a trysky ciste taktez v plovakove hladine je cisto,- tesneni pod hlavu a valec sem dal lukopren proroze jsem s nim mel vzdy jen dobre zkusenosti a mnoho lidi mi taky rikalo ze tesni lip jako papir protze se dostale narozdil od papiru vsude, -stary pist vyzkouset nemuzu protoze byl spatny,- a loziska sice jdou lehce ale chcou generalku protoze sramoti jak prase coz neni moje vina ale majitele predemnou od ktereho sem motor koupil v htoznem stavu ale ja potreboval jezdit tak sem udelal new spojku, novy pist... ale nepulil jsem ho coz asi v brzke dobe udelat budu muset, taky s tema otackama a tahnutim tahne svele jen do urciteho okamziku pod plnym plynem, v zatizeni i pod pul plynem, jinak po rovine tahne svele nez se zacne pridirat
Datum: 17. června 2009 22:35
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jestli si koupil nový píst, tak to zkus projet s tim starym...Nejakym nedopatrdenim ti mohli dat pist volnejsi tridy nebo do mensiho vybrusu a je tam volne a krouzky mas dobry tak sis toho nevsiml. To pak jde motor do otacek a nema silu pac ztrci kompresi...Opravdu ho zkus a uvidis
Datum: 17. června 2009 21:20
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam totiz podezdreni navic veci 1. jestli ti to tesni pod valcem a hlavou. za 2. jestli ti tam jde dost benalu a nemas tam nekde bordel ale to asi nebude tim. za 3. jak jsi to poprvy nezajizdel tak jse ti zacoudili loziska a tetka jdou stuha kdyz jsi mel sundanej valec tak jsi mel skusit klikovku jestli jde lechce a neodpovedel jsi mi na to jestli ti drzi volnobech
Datum: 17. června 2009 20:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli te chapu tak ti to jde bez zateze hodne dootacek a nema to vykon. Jakou ma barvu svicka?? je to docela dulezity tak odepis lepsi kdyz mi napises na icq jestli mas moje je 255365576
Datum: 17. června 2009 20:02
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Zkušenosti s fychtlama moc nemám,ale nemáš chudou směs? nepřisává ti to někde falešný vzduch? Třeba pod tím guferem pod dynamem? Jaká je barva svíčky?
Datum: 17. června 2009 19:42
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Zkušenosti s fychtlama moc nemám,ale nemáš chudou směs? nepřisává ti to někde falešný vzduch? Třeba pod tím guferem pod dynamem? Jaká je barva svíčky?
Datum: 17. června 2009 19:40
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši chci se zeptat před nedavnej jsem našel doma valec s tři krouškovým pístem myslel sem že je to 8 vybr jak tu je ale je to nulty a proto se ptat kdybych to tam chtěl dat musi se to nějak zajiždět nebo stačí jen pistní kroužky a jake s tim mate skušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 14:39
 Dříve se dával jen tříkroužkový písty. Dvoukroužkový se začly dávat až ke konci výroby.
Datum: 18. června 2009 14:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ono 3 kroužky není žádná novinka abych řekl pravdu tak jsem viděl asi jen jeden motor u kterýho byli 2  já mám i na mustangu 3 kroužky
Datum: 17. června 2009 21:46
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 a mate to tam někdo
Datum: 17. června 2009 19:35
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 pokud chces pouzit stejny valec aj pist tak jen staci koupit nove krouzky a tak 300 km to zajet, a melo by to byt ok, ja to tak delam a vetsinou se to vyplati, nekdy je lepsi aj novy pist
Datum: 17. června 2009 19:34
Posl.aktualizace: 17. června 2009 20:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stačí si přečíst infopanel..... sesa asi ladí
Datum: 17. června 2009 20:51
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 mě nejde taky
Datum: 17. června 2009 20:23
 mě taky..
Datum: 17. června 2009 20:07
 taky ti to dělá?
Datum: 17. června 2009 19:35
Jméno: Lukas
IP: uživatel5929
 cawe chci se zewptat proc v zadnym schematu zapojeni eletriky neni relé vždyt tam má byý na motorce nebo ne?? jak to vlastne je ja ho tam nemam a jezdim v pohode díkky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 10:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Můžeš mít setrvačníkové magneto nebo alternátor.Jestli máš akumulátor ,musíš mít usměrňovač ,aby mohl být akumulátor dobíjen.Alternátor vyrábí
střídavý proud a akumulátor lze dobíjet pouze proudem stejnosměrným.
Datum: 18. června 2009 10:32
Jméno: Ratlik
IP: uživatel2705
 tak ti zachvíli dojde baterka a už nepojedeš tada záleží jaká je to motorka?????
Datum: 17. června 2009 21:57
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 Zdar,
tak mi zase blbne 555ka, problem je ten ze kdyz se naplni plovakova komora tak zacne pretejkat. Takze pricina je ta ze jehla nezavira tu diru kudy prityka benzin. Pricina toho je ze plovak neplave a je v nem benzin, (nebo neco jineho) ? Takze mam par otazek : 1) Plave ten plovak dobre nebo malo ? (viz foto : http://img40.imageshack.us/img40/4337/spa0135.jpg ) 2) Jak opravit ten plovak (cinem, epoxydem) ? 3) Da se koupit novej plovak ? diky predem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 15:09
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Benzín z plováku dostaneš tak,že ho dáš do vroucí vody.Současně se ti ukáže,kde je dírka-začne to tam syčet.
Datum: 18. června 2009 15:09
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 tak jo, diky.
Datum: 18. června 2009 9:47
Jméno: standa
IP: uživatel6424
 tenhle plovak maj v kazdy mototechne!!! Je to plovak na parezy a na kejvačky...... jinak ja je vzdycky letoval....je dobry napred nekde naklepnout dve dirky špendlikem aby odtek benzin a pak opatrne,ale opatrne a dukladne zaletovat....jak to provaris,ze cin protece dovnitr,tak uz ho nevyndas!!!!
Datum: 18. června 2009 9:19
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale jak z neho ten benzin dostat?
Datum: 17. června 2009 22:19
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale jak z neho ten benzin dostat?
Datum: 17. června 2009 22:06
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale jak z neho ten benzin dostat?
Datum: 17. června 2009 21:55
Jméno: nananannaa
IP: uživatel1723
 normálně vem pájku a zaletuj ho
Datum: 17. června 2009 21:48
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 nevi nekdo kde sehnat plovak do jikova 2914 ?
Datum: 17. června 2009 21:18
Jméno: Master125
IP: uživatel6418
 Ahoj lidicky potreboval bych vedete nejaky informace a zkusenosti o dandyne 125 docela se mi libi...dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 10:29
 Tak motorka to není špatná,pěkné lité kola,motor co málo žere ale výkon má,po pár úpravách vypadá jako dospělá motorka,s těma dílama to taky není až tak hrozné,sehnat se dají.
Datum: 18. června 2009 10:29
Jméno: Liu
IP: uživatel469
 Soused včera říkal chceš si užít srandy kup si dandy
Datum: 18. června 2009 8:58
 byt tebou bych to vzal zrovna vcera jsem brousil rozetu je tam hlinikova rozeta životnost 2500km potom tam uz proskakuje řetaz komasovi se tam sam od sebe povolil tlumíč tak vyrval stefty
Datum: 18. června 2009 8:35
 Zdravím,mam čz 175/477-01,A mam problém s tím že když je motorka nastartovana a vytáhnu kliček ze spínačky tak motor beží dál.Nevíte nekdo kde by mohla bejt chyba????A spínačka je nová....Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 16:36
 No tak sem to kontroloval a je to všechno zapojený dobře
Datum: 18. června 2009 16:36
Jméno: Mcerovsky
IP: uživatel3088
 Běží furt,a ja mam kostřený plus,A všechno je zapojený podle schématu který sem našel na netu...A jedíný rlátki který tam je tak je u zapalování....
Datum: 18. června 2009 6:24
Jméno: Mcerovsky
IP: uživatel3088
 Běží furt,a ja mam kostřený plus,A všechno je zapojený podle schématu který sem našel na netu...A jedíný rlátki který tam je tak je u zapalování....
Datum: 18. června 2009 6:20
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 a chcípne po nějaké době nebo po přidání plynu ? nebo běží furt ?
Datum: 17. června 2009 23:17
Jméno: ¨Ratlik
IP: uživatel2705
 najdi na spínačce číslo 15 a ten připoj na indučku taky na č. 15. kabel co ti vede z kladívka připoj na druhý kontakt indučky. zápalování kde máš kontakty M D tak ty připoj na relátko M D a na relátku máš eště písmeno B tak to připoj kbaterii na + a musí ti to fungovat i kdyby nechtělo protože takhle to mam já.
Datum: 17. června 2009 22:11
 Omlovám se za chybu, já mam totiž na své 175 zapalování bez baterie a tam to opravdu mam takto jak jsem popsal.
Datum: 17. června 2009 21:54
Jméno: Filip
IP: uživatel6360
 Omlovám se za chybu, já mam totiž na své 175 zapalování bez baterie a tam to opravdu mam takto jak jsem popsal.
Datum: 17. června 2009 21:54
 filipe ty asi nevíš ja to funguje co  . napsal si uplnou blbost. když vytáhneš klíček tak rozepneš kontakt 30 a 15 a tím přerušíš přívod napětí na indučku. a ty mcerovsky to máš blbje zapojené.
Datum: 17. června 2009 19:37
Jméno: Filip
IP: uživatel6360
 Asi nemáš spínačku ukostřenou, zkus najít kabel od indukční cívky a dej ho někam na kostru a mělo by to chcípnout, pak už jen najdeš kontakt na spínačce kterej když vytáhneš klíček tak se spojí s kostrou... taky je možný jestli máš bošak, tak se mi stalo že se mi v něm ohli takové dva plíšky, které to ukostřují a také mi to nechcípalo, stačí je ohnout zpět, ale jestli je nová tak je to málo pravděpodobné.
Datum: 17. června 2009 19:31
 Ne ono to nešlo už když tam byla ta stará spínačka
Datum: 17. června 2009 19:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 asi to mas spatne zapojeny jestli to nejde od ty toby
Datum: 17. června 2009 19:11
 STANDO, NAPIŠ MI AUTORIZACI NA MÍM ICQ, NECHTĚ JSEM SI TĚ HODIL DO IGNORACE: 593-454-248 DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 17:57
Jméno: herák
IP: uživatel5526
 Zdravim, nevím jestly tu je povoleno, ale chtěl bych se zeptat jestly náhodou nikdo neprodává nějaké endurko 125 nebo něco na tento způsob njlépe 4-takt, nemusela by mět velkou spotřebu, do 11Kw a v dost dobrém stavu, no prostě endurko na každodenní ježdění. Za rozumnou cenu, kdyžtak pišněte děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 0:01
Jméno: martin
IP: uživatel680
Datum: 18. června 2009 0:01
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 125 4takt nikdy
125 2takt vzdycky aprilie RS (2003)
Datum: 17. června 2009 21:02
Jméno: ????
IP: uživatel5526
 ahojda, chtěl bych se zeptat co ríkáte na značku yuki?? a ohledně yuki SM 125 jsou ty yukyny velké šity ?? nebo by stálo se zastavit na kus řeči ?  a jestly má někdo zkušenosti tak at píše děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 21:39
 Já bych volil hondu, aprilii... Vysazenej sem na yamahu, i kdyz nevím proč. proste mi nepadla do oka. Asi proto, ze se libi vsem ta jejich slavna R1
Datum: 17. června 2009 21:39
Jméno: ????
IP: uživatel5526
 a tím mysslíš jaky stroj tu 3-4 roky starou japonskou ??? co to je za značku ?? dík
Datum: 17. června 2009 19:51
Jméno: PiTROo
IP: uživatel6420
 bejt tebou tak si koupim radsi 3-4 roky starsiho japonce, to jsou nejlepsi motorky
Datum: 17. června 2009 18:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 moje řeč....činu nebrat,,, línej 4t kotouč akorát na předku, odpružení na ho*no, šrouby na tom nedrží, prasty tvrdý a v neposlední řadě to nemá zrovna tuhej rám... ale tak co by člověch chtěl od šitky z číny do 50tis.
Datum: 17. června 2009 18:06
Jméno: @pple
IP: uživatel924
 Radsi starsi japonskou nez novou cinu!!!!
Datum: 17. června 2009 17:59
 dneska za dobrou cenu, dobrou motorku neseženeš...Leda tak jawu
Datum: 17. června 2009 17:54
 Pěknej sráč,kámoš jí měl a jezdil tak půl roku a jednou při jízdě mu upad vejfuk a to nemluvě o tom jak se serou motorově!
Datum: 17. června 2009 17:42
 co vím, tak obecně motorky yuki sou prostě že z nich zachvílu začnou lítat šroubky, a serou se, ale taky sem slyšel - přímo od prodavače, že SM je první motorka od nich, která už je prostě za něco stojí, a že se tolik nesere jako ostatní...
Datum: 17. června 2009 17:37
Jméno: Filip
IP: uživatel6360
 zdar, nevíte jestli se dá sehnat hranatý tachometr na mustanga a kde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 12:48
Jméno: radees
IP: uživatel1450
 Čau není problém sehnat hranatej tachometr ja jich mam doma v bedne hned nekolik ale kdybysi zajel na nejakou auto moto burzu tak koupis a levno daval se i do 90 ale to by bylo az do 120 km/h na goldeny se daval kulatej a ne hranatej a byl dokonce v milich jako vyvozak s kovovým obalem světla hranatej se dával na první mustangy ale podle mne je ezčí kulatej!!!!
Datum: 19. června 2009 12:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zrovna nedávno ho někdo prodával na netu..na sbazaru a nedával se jen na goldeny..dával se i na ty první mustangy protože vím že ho tam kámoš měl
Datum: 17. června 2009 21:52
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 kecy seženeš ho ten tachák se dával na první typy mustangů a na jawy 90 ale na goldu byl kulatej ale v mílích vim to 100%golda máme
Datum: 17. června 2009 17:35
 nikde, dával se jen na GOLDENY
Datum: 17. června 2009 17:33
 Mal som tu dotaz ze moj mustang uplne stratil silu uz dal som do toho nové testenie (pod hlavou ) teraz uz ide dobre ale teraz strasne zacal dimit ale nemám vela oleja v benzinu mozno ze mám zniceni gufero vedla kliku lebo moj motor má vysoké otácky cc10000-11000 moze to preto? treba tam dat lepsi gufero????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 20:00
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 1000-1100ot./min
Datum: 17. června 2009 20:00
 kolik že otáček?????
Datum: 17. června 2009 19:17
 Zdarec seso,mam takovej problem nejde se mi zaregistrovat na sesa-moto.Když vyplnim všechny ůdaje a dam zaregistrovat tak se mi ukáže aliaz není vyplněn a přitom je.Nevim co s tim,porad.Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 22:20
Jméno: paveo
IP: uživatel9934
 já mám ten samý problém
Datum: 18. července 2010 22:20
 To nefunguje at tam napíšu cokoli!
Datum: 17. června 2009 18:09
 dej jiny nick a nepouivej cisla
Datum: 17. června 2009 18:03
 zdarec..kdyz dam na mustangovi do šneka na nahon tachometru to lanko tak se netoci..proste roztocim zadni kolo a lanko porad na miste..nevim no kdyz sem ho mel sundanej tak sel strasne ztezka otocit..poradite mi nekdo co s tim je a nebo bude lepsi sehnat jinej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 17:15
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 to je slabina pincků, už máš obroušený zuby v tom šneku a neroztáčí to náhon, musíš koupit nový, tady v krámku jsou...
Datum: 17. června 2009 17:15
 to rozdělej, vyčiti od bordelu a namaž vazelínou. a musí se točit
Datum: 17. června 2009 16:57
 cawte draci mam surny dotaz je normalne ze pistni cep mam novi a to pista mi isel uplne lahko zlozil som to nastartoval som a strasne neco buchotalo vo valci ta so sa aj tak vozil az som to zohrial zhodil som valec a pisti cep sa nekruti v oku ojnice ale v piste a ma volu do bokov je to normalne?dakujem za otpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 20:35
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 dobre ale os sa hibe do stran .ma volu v cepe
Datum: 17. června 2009 20:35
 Že se kroutí v pístě tak to dobré není. Ale ta vůle do boku je normální
Datum: 17. června 2009 18:16
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 no okey a mam kupit novi piest?
Datum: 17. června 2009 16:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel6419
 neni
Datum: 17. června 2009 15:49
Jméno: Petr
IP: uživatel6418
 Ahoj lidi potreboval bych se zeptat jestli nekdo nema dily na dandynu 125, potreboval bych packu na predni brzdu  kdyztak piste na mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 16:02
Jméno: TOm
IP: uživatel5471
 Před týndem jsem ji kupoval v Dome motocyklu v Ostrave! Maji tam vsecko!
Datum: 17. června 2009 16:02
|



|