slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1746  1747  1748  1749  1750  1751  1752  1753  1754  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: NON_STEAM ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čauvec chlapi mám ČZ 125 a nwm jaky tam mám lít olej potřebuju poradit známí mě doporučil 2-taktní olej Husqvarna XP a ředit v poměru 1:50 máte někdo s tímhle olejem skušenost??? a popřípadě můžete doporučit nějaký jiný?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6330    
Tak zacnu ja skusenostma! Pokud sezenu fichtla,kterej jezdil celej zivot na m2t a ma totalne zasranej motor od karbonu,tak do nej prece nebudu lejt nic jinyho nez m2t!!!! To je zda se mi logické!! A myslim ze jsem tu tisickrat psal ,ze m2t neni moc dobrej olej,ale pkud na nej jezdil fichtl 20 letr tak musí dál dokud se nevysype. Oleje Husqarna,Stihl,TSF i Shell jsou pry vyhovujici mineralni oleje. Pomer 1:40
 
 
Datum: 07. června 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já začnu zkušenostma.. naliješ do toho husqarnu = z gufer ti zbyte jen cosi měkkého černého a rozpustí ti to karbon uložený v motoru = vyhoněno nebo zadřeno, nikdy nevíš co se do toho lilo předtím, takže M2T je nejbezpečnější řešení, to ti totiž žádný karbon nerozpustí a gufera ho taky snesou.. Jak psal Dr. Fik .. mineral by to možná taky uneslo.. ale nějaký takový aby nerozpouštěl karbon.. tzn. žádný fajnový.. nějaký spíš obyčejnější.. ale podle mě je M2T vola na jistotu.. pak jak uděláš motor.. komplet vyčistíš kliku i kanály.. pak tam můžeš lít cokoliv, co snesou gufera
 
 
Datum: 07. června 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Začnu jako vždy-hlavně ne M2T.Osobně mám zkušenosti s Mogulem TSF-minerál,kolem 200Kč/litr,a Shell Advance SX 2T-taky minerál,stejný parametry jako TSF,míň kouří,115Kč/litr.Potom je prý dobrý Motul 510-polosintetika.Poměr TSF a Shell SX 1:1 až 1:40 s bronzovým futrem na pístním čepu,nebo 1:50-1:60 s jehlmama na pístním čepu.
 
 
Datum: 07. června 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Tulda      IP: uživatel2418    
Ahoj, chci se zeptat viděliste někde mustanga s motorem z dirtbika 125? nebo jestli by tam ten motor šel nacpat, a jak asi v cm je ten motor dlouhej, výška toho motoru, díky moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: kanoli      IP: uživatel5964    
Chci se zeptat, jestly výfuk na Jawu 23 (na mustanga) pasule i na Jawu 20/21(na pionýra)? A chci se zeptak na to, jestly je nějaká výhoda mustangového vejfuku oproti pionýrovskému. Chci si koupit novej a rozhoduju se tak plz poraďte a odpovězte my na otázku ohledně kompatibility. díky, kanoli odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Je to uplně jedno ,rozdíl je jenom ve vzhledu,
 
 
Datum: 08. června 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Lucky      IP: uživatel6329    
čau hale mezi výfukem z mustangy nebo 20 neni skoro žádnej rozdíl a určitě to nebude lepší pokud chceš nějak zlepšit výkon výfukem tak kup laďák.
 
 
Datum: 07. června 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no já myslím že je trošku tišší jináč to jede úplně stejně...
 
 
Datum: 07. června 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no já myslím že je trošku tišší jináč to jede úplně stejně...
 
 
Datum: 07. června 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no já myslím že je trošku tišší jináč to jede úplně stejně...
 
 
Datum: 07. června 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Jo pasuje, sám ho mám na pionýrovi. Výhodu oproti pionýrovskému (doutníku) nemá, jde jen o vzhled
 
 
Datum: 07. června 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych že pasuje, a myslím si že to žádnou výhodu mezi těma výfukama nemá
 
 
Datum: 07. června 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, mám na vás dotaz, měřil jsem vůli v zámku na kroužku a když jsem ho dal na začátek válce (na straně kde je hlava) tak jsem naměřil 0,60 mm a když jsem ho posunul asi o 3 mm dovnitř, tak jsem naměřil 0,65 mm. Mám koupit nové kroužky? Já si myslím že jo, co vy na to? PS: po výbrusu mám najeto asi 2500 km... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
To ono to jelo ale musel sem to tocit jako krava ale valilo to dost
 
 
Datum: 08. června 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Tak to už je celkem extrem, to muselo jet fakt suprově :-D ;-)
 
 
Datum: 07. června 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
Tak to je dobry ja na cezete vytahnul pist zmacknu krouzky a je tam vule asi 1,5mm:-D:-D takze se divim ze jeste neruply
 
 
Datum: 07. června 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za odpovědi. Taky si myslím, že to chce dát nový kroužky (mám 3 kroužkovej píst a cítím, že už nemá takovou sílu, jako měl dřív), jen mě zaráží, že ty kroužky vydržely tak málo (asi 2500 km)!!! Na válci zatím žádný schodek není, tak ten vydrží určitě o hodně víc než ty kroužky ;-) Jo a před chvílí jsem se díval do origo manuálu k pionýru a tam se píše, že se mají kroužky měnit, až je vůle 0,8 mm, to už se mi zdá docela hodně…
 
 
Datum: 07. června 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6330    
pánové takováhle vůle je na odpis:-D:-D 0.05mm neni moc velkej schod,nedelal bych este vybrus,ale kazdopadne kup novy krouzky!!! i 0.5mm vule v zamku je strasne moc!! rika se ze do 0.2mm je to dobry,ale este tech 0.3 se dá.....
 
 
Datum: 07. června 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Dalis      IP: uživatel1886    
nejsem expert, ale myslím si, že vule mezi stranama kroužku be neměla přesáhnout hodnotu 0.5mm
 
 
Datum: 07. června 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: lafik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim...u meho fichtla se stala taková věc jel sem se projet a prestalo mi to radit konkretne jednicka mi nejde zaradit... tak bych se chtel zeptat jestli nevíte co s tím mám díky moc za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ROZDĚLAT,OPRAVIT.JINAK S TÍM NIC NENADĚLÁŠ.
 
 
Datum: 13. června 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ohnutá vidlička v převodovce
 
 
Datum: 07. června 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
nejspis mas povolenej poloautomat
 
 
Datum: 07. června 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Andy      IP: uživatel3011    
Ahoj nemate nekdo zkusenosti s tim.ze by jste meli dva fichtli na jednech papirech(mel bych stejny stitky a poznavacku bych prehazoval,ale jedno je 23 a druhy 20)de mi o to ze me na technicky fotily s mustangem a tak aby me nestopli s 20 a nedali mi pokutu jak svin ja totiz nevim jestli oni sebou vozej pocitac bo neco na cem to poznaj dik za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6330    
Znam spoustu pripadu ktery maj treba 2 mustangy na jednech papirech,prehazujou znacku.... Ja mam 2 parezy ktery oba jezdili na jedny papiry z 21,ale to este tenkrat nebyla samolepka STK:-D Podstatnou veci je,jestli mas starej TP(knizecku) a nebo novej TP(maly+velky)...to je pak pruser,tam je napsanej typ i barva.....
 
 
Datum: 07. června 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na technicky to fotily jenom pro svoje vlastni potreby kdyby se neco stalo tak aby ukazali na co tu technickou dali(asi presne pro ten pripad co popisujes)
 
 
Datum: 07. června 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
zdar lidi bude fungovat tacháč u stadion s22 když mi v náhonu chybí ta brnz. vložka... ta co trší ven ? nešlo by to tam kdyžtak uchytit jinak ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6320    
Zdravim...Mam na ČZ 175/487 15zubé řetězové kolečko a vzhledem k mé nízké váze a ježdění po rovinách je to málo.. jak moc velkej rozdíl je mezi 16z a 17z v tahu a max rychlosti? který doporučujete? neni se 17z moc slabá? Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: Martin487      E-mail:      IP: uživatel5553    
Zdarec, hele já mám 70 kg a 17ku sem dával okamžitě pryč že ani po rovině se mi nechtěla 4ka pořádně rozmotat..16 budeš mít ideální. Já teď jezdím naa 15ce a nestěžuju si..pěkně táhne ale zase nejezdím po dlouhých rovinách no
 
 
Datum: 08. září 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: martin.bystrice      IP: uživatel6328    
Pokud jezdíš po rovinách tak tam tu 17 v klidu hod.
 
 
Datum: 07. června 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: Vasil00 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, mam takovy problem kdyz jedu na fichtlu tak mi v nizkych otackach vubec nejede a ma to celkem divny zvuk, ale jak se dostanu do vysokych otacek tak jede dobre, jenze jak preradim např na 2ku tak to zase zdecha a nejede to...:-( nevite nekdo co stim fichtlari? diky za odpoved;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: vasil00      IP: uživatel6293    
jo hosi problem vyresen bylo to kladivkeeem:-)
 
 
Datum: 08. června 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
me to delali gufera , salo to falesnej vzduch
 
 
Datum: 07. června 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
předstih odtrh mozna zanesenej filtr vzduchovej nebo vyfuk no a to nejtezsi nakonec a to jsou gufera asi teda no jinak me nic nenapada jeste mozna smes
 
 
Datum: 07. června 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel5980    
ahoj, prosimvas nevíte někdo jestli vadí když sem zlomil v karteru ten zarez na radici mechanismus myslím ten zarez jak je tam usazený ten ocásek toho mechanismu a těsně kolem je zavít a je tam sesroubovany karter on celý mechanismus drží ještě na na těch 2 sroubkach tak si říkám jestli ten zarez není zbytečný předem díl za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
BY TI TEN AUTOMAT VEVNITŘ LÍTAL JAK HADR NA HOLI.POKUD BY SE TI PODAŘILO NĚCO ZAŘADIT,TAK BY TO BYLA NA DLOUHO JEDINÁ RYCHLOST.
 
 
Datum: 13. června 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
no mel by tam byt jinak budes mit problemy se razenim ale jk to spravit me ted teda nic nenapada
 
 
Datum: 07. června 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel5980    
čau lidi prosimvas nevíte někdo čím to je že mi mustang najednou přestal táhnout? před měsícem sem tam dal nový pist a kroužky a od té doby sem najel cca 1150 celý měsíc tahnul výborně aj ve 2 a poslední týden je to hrůza jede hůř když jedu sám jak když jsem jezdival ve 2 tak sem sundal hlavu jestli tam není hodně karbonu ale to ok pak sem sundal válec jestli neprasknul kroužek a taky ok ale je mi divné že kroužky jsou hodně zhoblovane jako kdyby měly majete ne 1100 ale 11000 co mi radite? čím může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když se do jetého válce dají nové kroužky, tak je to vždy tak jak popisuješ, a to jak u motorek tak u aut. Ze začátku vše OK, ale po krátké době nastane zhoršení. Je to řešení jenom na kratší dobu. Je to způsobeno tím, že je válec v některých místech již vyleštěn, zmizí stopy po honování, to jsou takové ty jemné drážky a v nich se drží olej. Potom to pořádně nemaže, na stěnách válce se neudrží olej a jak se to začne pálit, tak se poškodí kroužky a rychle se sjedou. Pokud nejsou na válci již viditelné stopy po honování, je nutný výbrus. Vím, že se dělaly i nějaké pokusy o zdrsnění válce, třeba u závodních dvoutaktů se válec zdrsnoval pemzou, ale bylo to také takové krátkodobé řešení.
 
 
Datum: 07. června 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když se do jetého válce dají nové kroužky, tak je to vždy tak jak popisuješ, a to jak u motorek tak u aut. Ze začátku vše OK, ale po krátké době nastane zhoršení. Je to řešení jenom na kratší dobu. Je to způsobeno tím, že je válec v některých místech již vyleštěn, zmizí stopy po honování, to jsou takové ty jemné drážky a v nich se drží olej. Potom to pořádně nemaže, na stěnách válce se neudrží olej a jak se to začne pálit, tak se poškodí kroužky a rychle se sjedou. Pokud nejsou na válci již viditelné stopy po honování, je nutný výbrus. Vím, že se dělaly i nějaké pokusy o zdrsnění válce, třeba u závodních dvoutaktů se válec zdrsnoval pemzou, ale bylo to také takové krátkodobé řešení.
 
 
Datum: 07. června 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
TAK VYRESENO BYLO TO UCPANYM VYFUKEM , ale jinak diky za rady!!!
 
 
Datum: 07. června 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, podle toho co řikáš, tak to bude špatným zajížděním, protože trápit ho ve dvou už od začátku. A jinak, jaký používáš olej?
 
 
Datum: 07. června 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel5980    
no s tím zajizdenim bych tomu věřil ale s tím mazánín ani ne protože sem to mazal 1:20 taky toho dýmu za mou ale nejspíš to bude tím zajetím protože celých 1150 km sem najel ve 2 a to se musí točit jak svina
 
 
Datum: 07. června 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně jsi zajížděl,podle ohoblovaných kroužků jsi málo mazal
 
 
Datum: 07. června 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
čau, nevíte někdo, co znamená značka a zkratka BSA??, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 23:07
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Das Kleine Wunder-malý zázrak
 
 
Datum: 08. června 2009 23:07
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
a dkw je das kleine wurder??
 
 
Datum: 07. června 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
Birmingham Small Arms Company – britský výrobce vozidel, zbraní a vojenského vybavení http://www.bsa-regal.co.uk/history/
 
 
Datum: 07. června 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tusim ze Birmingham Small Arms Company. Drive vyribce zbrani, potom soucastky k jizdnim kolum, pak cela jizdni kola a v roce 1909 prvni motocykl. Vyrobce motocyklu byla tahle znacka od roku 1906 do roku 1973
 
 
Datum: 07. června 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Honza10      IP: uživatel5065    
Zdar lidi, taky vám mail od Sesy ( NOVINKY ) došel jako spam? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
mne taky prisel jako spam sem ho malem zmazal:-)
 
 
Datum: 08. června 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
sesa je hacker :-) ti posila vir a de to do spamu :-D:-D neee prdel ale me taky prisel do spamu a cumel sem na to jak vrana
 
 
Datum: 08. června 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Honza10      IP: uživatel5065    
tak bacha na to hoši ;-),,,,jinak seso, je to pěknej románek :-)
 
 
Datum: 08. června 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6335    
sakra tak to sem ho asi smazal:-( spamy nečtu:-(
 
 
Datum: 08. června 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě taky...!
 
 
Datum: 07. června 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5831    
nene =D
 
 
Datum: 07. června 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj me taky
 
 
Datum: 07. června 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě taky jako spam
 
 
Datum: 07. června 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
mě ne
 
 
Datum: 07. června 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
taky
 
 
Datum: 07. června 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
mám jednu otázku. prosím vás v ktorom meste alebo kde sídli fichtl krámek??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6320    
co vim tak jen eshop, ale po domluvě se to dá vyzvednout i u Sesy ve Velkých Popovicích
 
 
Datum: 07. června 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: Ales      IP: uživatel6317    
sesa shop je i kamenný obchod nebo jen e-shop ?? díky
 
 
Datum: 07. června 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6326    
Velké Popovice,mesto Kozla:-)
 
 
Datum: 07. června 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel6322    
podle mě ve Velkých Popovicích
 
 
Datum: 07. června 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Vojcek      E-mail:      IP: uživatel6323    
Nazdar,potřeboval bych prosim vás poradit jaké ložiska příjdou na klikovku a do převodovky na Jawu 250/559?V katalogu náhr. dílů jsou uvedeny pouze rozměry ložisek a ne označení např. 6302 nebo 6304/c3.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud je tam C tak můžeš.
 
 
Datum: 07. června 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: Vojcek      E-mail:      IP: uživatel6323    
může být použito na kliku ložisko 6305 C3 co tady má sesa?
 
 
Datum: 07. června 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky uz jsem se nato ptal a bylo mi odpovezeno takhle: Ložiska na klice jsou 6305 C36, v převodovce 6303 a 6205, předloha je na futrech. Gufera na klice 25-62-8, v případě tříložiskového uložení kliky je na levé straně mezi ložisky labyrint, u řetězového kolečka je gufero 30-52-8. Ložiska mohu doporučit SKF, vydrží opravdu hodně.
 
 
Datum: 07. června 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v katalogu to napsany snad je,musis hledat,to co je napsany s rozmerama je podle me gufero,loziska se v rozmerech snad ani neznaceji,dystak skus jinej katalog,nebo vyklepej stary loziska a opis si cisla
 
 
Datum: 07. června 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau nevidel jste nekdo na prodej cisty vyrobni stitky na čz 487 ? nikde je totiz nemuzu sehnat videl jsem akorad na 476/477 a ty jsou jiny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: ahoj      E-mail:      IP: uživatel6322    
nazdar draci hci se optat kde seženu na jawetu stavěcí šroub karburátoru nebo jestli tam nepasuje z nějakého jiného stroje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: Jurajda      IP: uživatel1009    
cus chci se zeptat jestli muzu pouzit svicku N15Y mam jawu 20 diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Y pálí písty pokud je směs moc chudá, jinak ani néé
 
 
Datum: 07. června 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dříve jsem na ně taky jezdil, ale ted už jezdím pouze na N14C nebo N15C, řekl bych, že to na ně jede lépe a s peckou jsem se u nich ještě nesetkal, u Y už jo, ale někdo tvrdí, že mu to jede na Y lepé, a s propalováním pístu jsem se taktéž ještě nesetkal.
 
 
Datum: 07. června 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar ja prave slysel presnej opak co L. ze u vyssi kubatury je to jedno ale prej na fikoj to pali pisty,ale podle me je to blbost typek dava do pareza svicky ze skodovky taky Y s vysunutym jiskricem a snad celej zivot a parizek porad leti jak drak.za me ji tam klidne dej:-D
 
 
Datum: 07. června 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
U fichtlů snad problémy nebyly, ale u 250 a 350 se mě tyto svíčky neosvědčily. U spousty motorek za tepla při větším zatížení vynechávalo zapalování, někdy se udělala na svíčce i pecka, přestože tepelná hodnota byla správná. Po výměně za svíčky N15C nebo N14C bylo po problémech. Jinak propálený píst jsem také nezaznamenal.
 
 
Datum: 07. června 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: bris-K      IP: uživatel6321    
říká se že typ Y (vysunuté elektrody) propaluje písty ale nikdy sem neviděl že by to opravdu dělala tak ji tam vklidu dej
 
 
Datum: 07. června 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: Melon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec Draci.Koupil jsem trakturek s motorem ČZ 175 skutr.Pouzivam olej SHELL ADVANCE SX 2T mineral.Davam olej 1:33 ale bylo mi receno ze je to strasne moc.Poradte prosim jaky pomer mam davat.Diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Mam CZ 175 450.01 a mazu taky 1:30 mozna jeste o chlup vic oleje a bezproblemu.U trakturku bych pod 1:30 urcite nesel.ale pokud mas na valci vetrak tk proc ne.u trakturku to moc nechladi....urcite vic olejem nic nepokazis.
 
 
Datum: 07. června 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Mažu tim samím olejem 175 kejvačku a dávám 1:30 a pohoda
 
 
Datum: 07. června 2009 13:17
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Tyto domácí traktůrky jsou poměrně dost tepelně zatížené, motor je prakticky pořád v tahu. Je lepší dát oleje víc, ale zase ten smrad je velmi nepříjemný. Při použití kvalitního oleje a jestli ti to pořádně chladí, což je u těchto strojů někdy problém, by byl vhodný poměr 1:40.
 
 
Datum: 07. června 2009 11:56
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6320    
možná je to trochu víc, nejlíp bude asi tak kolem 1:40, ale pořád je lepší víc oleje s trochou kouře než méně oleje se zadřenym motorem :-)
 
 
Datum: 07. června 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Pokud je po výbrusu,tak davej 1:33, Jinak normálně dávěj 1:40 - 1:50 -- Shell maže dobře,tak stačí 1:50
 
 
Datum: 07. června 2009 8:56
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel6319    
Dobry den Mate nekdo skusenosti stim polskym kitem na fichtla co stoji 890.Jak to jede a tak. Dik předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel6997    
Caudy chlapi, kde se da tenhle kit sehnat a jakej se de sehnat jinej kit na pionýra a kde? Díky za odp.
 
 
Datum: 06. srpna 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám ho, a musim říct, že nejede špatně, ale jak řiká Vydrimi. Každopádně s tim lícováním přepoštěcích kanálů má pravdu, je to děs (chce to dopilovat), jinak bych ten tří kroužkovej píst nepoužíval, ale dal bych tam dvoukroužek. Vzhledem k tomu, že je vložka zalitá, tak odvod tepla je dobrý.
 
 
Datum: 07. června 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jede parádně, ale mohlo by jet ještě líp... Když jsem se kouknul na přepouštěcí kanáli, tak jsem to chtěl zahodit... Vložka je udělaná stejně jako je u originálu (velikost kanálků, umístění atd...), ale ve válci jak jsou vyfrézovaný ty kanálky, tak to nelícuje s vložkou... Ten kanálek vyfrézovanej ve vložce přesahuje minimálně o 1 cm... Z toho vyplívá, že podstatná část směsi, který proudí kanálkama a stočí se o tu plochu válce, tak se zarazí u hnany vložky... Je to dementně udělaný... Nejlepší je na tom chlazení.. Je opravdu výborný... I po 15 minutách jízdy nebyl motor teplej, tak jako u originálu (na originál jsem se jej projet tak 500 metrů, přijel jsem domů a plivnul na něj tak se slina začala vařit :-D, na tomhle setu se mně to nikdy nestalo)
 
 
Datum: 07. června 2009 12:35
 
<  1746  1747  1748  1749  1750  1751  1752  1753  1754  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 16:40:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu