Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čauvec chlapi mám ČZ 125 a nwm jaky tam mám lít olej potřebuju poradit známí mě doporučil 2-taktní olej Husqvarna XP a ředit v poměru 1:50 máte někdo s tímhle olejem skušenost??? a popřípadě můžete doporučit nějaký jiný??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 20:05
Jméno: Standa
IP: uživatel6330
 Tak zacnu ja skusenostma! Pokud sezenu fichtla,kterej jezdil celej zivot na m2t a ma totalne zasranej motor od karbonu,tak do nej prece nebudu lejt nic jinyho nez m2t!!!! To je zda se mi logické!! A myslim ze jsem tu tisickrat psal ,ze m2t neni moc dobrej olej,ale pkud na nej jezdil fichtl 20 letr tak musí dál dokud se nevysype. Oleje Husqarna,Stihl,TSF i Shell jsou pry vyhovujici mineralni oleje. Pomer 1:40
Datum: 07. června 2009 20:05
 já začnu zkušenostma.. naliješ do toho husqarnu = z gufer ti zbyte jen cosi měkkého černého a rozpustí ti to karbon uložený v motoru = vyhoněno nebo zadřeno, nikdy nevíš co se do toho lilo předtím, takže M2T je nejbezpečnější řešení, to ti totiž žádný karbon nerozpustí a gufera ho taky snesou.. Jak psal Dr. Fik .. mineral by to možná taky uneslo.. ale nějaký takový aby nerozpouštěl karbon.. tzn. žádný fajnový.. nějaký spíš obyčejnější.. ale podle mě je M2T vola na jistotu.. pak jak uděláš motor.. komplet vyčistíš kliku i kanály.. pak tam můžeš lít cokoliv, co snesou gufera
Datum: 07. června 2009 19:53
 Začnu jako vždy-hlavně ne M2T.Osobně mám zkušenosti s Mogulem TSF-minerál,kolem 200Kč/litr,a Shell Advance SX 2T-taky minerál,stejný parametry jako TSF,míň kouří,115Kč/litr.Potom je prý dobrý Motul 510-polosintetika.Poměr TSF a Shell SX 1:1 až 1:40 s bronzovým futrem na pístním čepu,nebo 1:50-1:60 s jehlmama na pístním čepu.
Datum: 07. června 2009 19:28
Jméno: Tulda
IP: uživatel2418
 Ahoj, chci se zeptat viděliste někde mustanga s motorem z dirtbika 125? nebo jestli by tam ten motor šel nacpat, a jak asi v cm je ten motor dlouhej, výška toho motoru, díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 18:02
Jméno: kanoli
IP: uživatel5964
 Chci se zeptat, jestly výfuk na Jawu 23 (na mustanga) pasule i na Jawu 20/21(na pionýra)?
A chci se zeptak na to, jestly je nějaká výhoda mustangového vejfuku oproti pionýrovskému.
Chci si koupit novej a rozhoduju se tak plz poraďte a odpovězte my na otázku ohledně kompatibility.
díky,
kanoli
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 23:02
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 Je to uplně jedno ,rozdíl je jenom ve vzhledu,
Datum: 08. června 2009 23:02
Jméno: Lucky
IP: uživatel6329
 čau hale mezi výfukem z mustangy nebo 20 neni skoro žádnej rozdíl a určitě to nebude lepší pokud chceš nějak zlepšit výkon výfukem tak kup laďák.
Datum: 07. června 2009 19:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já myslím že je trošku tišší jináč to jede úplně stejně...
Datum: 07. června 2009 19:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já myslím že je trošku tišší jináč to jede úplně stejně...
Datum: 07. června 2009 19:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já myslím že je trošku tišší jináč to jede úplně stejně...
Datum: 07. června 2009 19:45
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Jo pasuje, sám ho mám na pionýrovi. Výhodu oproti pionýrovskému (doutníku) nemá, jde jen o vzhled
Datum: 07. června 2009 19:07
 Řekl bych že pasuje, a myslím si že to žádnou výhodu mezi těma výfukama nemá
Datum: 07. června 2009 18:47
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, mám na vás dotaz, měřil jsem vůli v zámku na kroužku a když jsem ho dal na začátek válce (na straně kde je hlava) tak jsem naměřil 0,60 mm a když jsem ho posunul asi o 3 mm dovnitř, tak jsem naměřil 0,65 mm. Mám koupit nové kroužky? Já si myslím že jo, co vy na to? PS: po výbrusu mám najeto asi 2500 km...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 17:45
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 To ono to jelo ale musel sem to tocit jako krava ale valilo to dost
Datum: 08. června 2009 17:45
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
Datum: 07. června 2009 22:39
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Tak to je dobry ja na cezete vytahnul pist zmacknu krouzky a je tam vule asi 1,5mm   takze se divim ze jeste neruply
Datum: 07. června 2009 21:37
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Díky za odpovědi. Taky si myslím, že to chce dát nový kroužky (mám 3 kroužkovej píst a cítím, že už nemá takovou sílu, jako měl dřív), jen mě zaráží, že ty kroužky vydržely tak málo (asi 2500 km)!!! Na válci zatím žádný schodek není, tak ten vydrží určitě o hodně víc než ty kroužky  Jo a před chvílí jsem se díval do origo manuálu k pionýru a tam se píše, že se mají kroužky měnit, až je vůle 0,8 mm, to už se mi zdá docela hodně…
Datum: 07. června 2009 20:46
Jméno: standa
IP: uživatel6330
 pánové takováhle vůle je na odpis   0.05mm neni moc velkej schod,nedelal bych este vybrus,ale kazdopadne kup novy krouzky!!! i 0.5mm vule v zamku je strasne moc!! rika se ze do 0.2mm je to dobry,ale este tech 0.3 se dá.....
Datum: 07. června 2009 20:08
Jméno: Dalis
IP: uživatel1886
 nejsem expert, ale myslím si, že vule mezi stranama kroužku be neměla přesáhnout hodnotu 0.5mm
Datum: 07. června 2009 19:35
 Zdravim...u meho fichtla se stala taková věc jel sem se projet a prestalo mi to radit konkretne jednicka mi nejde zaradit... tak bych se chtel zeptat jestli nevíte co s tím mám díky moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:54
 ROZDĚLAT,OPRAVIT.JINAK S TÍM NIC NENADĚLÁŠ.
Datum: 13. června 2009 12:54
 Ohnutá vidlička v převodovce
Datum: 07. června 2009 18:50
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 nejspis mas povolenej poloautomat
Datum: 07. června 2009 18:46
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 Ahoj nemate nekdo zkusenosti s tim.ze by jste meli dva fichtli na jednech papirech(mel bych stejny stitky a poznavacku bych prehazoval,ale jedno je 23 a druhy 20)de mi o to ze me na technicky fotily s mustangem a tak aby me nestopli s 20 a nedali mi pokutu jak svin ja totiz nevim jestli oni sebou vozej pocitac bo neco na cem to poznaj dik za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 20:12
Jméno: Standa
IP: uživatel6330
 Znam spoustu pripadu ktery maj treba 2 mustangy na jednech papirech,prehazujou znacku.... Ja mam 2 parezy ktery oba jezdili na jedny papiry z 21,ale to este tenkrat nebyla samolepka STK  Podstatnou veci je,jestli mas starej TP(knizecku) a nebo novej TP(maly+velky)...to je pak pruser,tam je napsanej typ i barva.....
Datum: 07. června 2009 20:12
 na technicky to fotily jenom pro svoje vlastni potreby kdyby se neco stalo tak aby ukazali na co tu technickou dali(asi presne pro ten pripad co popisujes)
Datum: 07. června 2009 19:46
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 zdar lidi bude fungovat tacháč u stadion s22 když mi v náhonu chybí ta brnz. vložka... ta co trší ven ? nešlo by to tam kdyžtak uchytit jinak ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 16:46
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 Zdravim...Mam na ČZ 175/487 15zubé řetězové kolečko a vzhledem k mé nízké váze a ježdění po rovinách je to málo.. jak moc velkej rozdíl je mezi 16z a 17z v tahu a max rychlosti? který doporučujete? neni se 17z moc slabá? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 22:05
 Zdarec, hele já mám 70 kg a 17ku sem dával okamžitě pryč že ani po rovině se mi nechtěla 4ka pořádně rozmotat..16 budeš mít ideální. Já teď jezdím naa 15ce a nestěžuju si..pěkně táhne ale zase nejezdím po dlouhých rovinách no
Datum: 08. září 2009 22:05
Jméno: martin.bystrice
IP: uživatel6328
 Pokud jezdíš po rovinách tak tam tu 17 v klidu hod.
Datum: 07. června 2009 17:43
 Zdarec, mam takovy problem kdyz jedu na fichtlu tak mi v nizkych otackach vubec nejede a ma to celkem divny zvuk, ale jak se dostanu do vysokych otacek tak jede dobre, jenze jak preradim např na 2ku tak to zase zdecha a nejede to...  nevite nekdo co stim fichtlari? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 20:55
Jméno: vasil00
IP: uživatel6293
 jo hosi problem vyresen bylo to kladivkeeem
Datum: 08. června 2009 20:55
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 me to delali gufera , salo to falesnej vzduch
Datum: 07. června 2009 16:59
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 předstih odtrh mozna zanesenej filtr vzduchovej nebo vyfuk no a to nejtezsi nakonec a to jsou gufera asi teda no jinak me nic nenapada jeste mozna smes
Datum: 07. června 2009 16:14
Jméno: 221
IP: uživatel5980
 ahoj, prosimvas nevíte někdo jestli vadí když sem zlomil v karteru ten zarez na radici mechanismus myslím ten zarez jak je tam usazený ten ocásek toho mechanismu a těsně kolem je zavít a je tam sesroubovany karter on celý mechanismus drží ještě na na těch 2 sroubkach tak si říkám jestli ten zarez není zbytečný předem díl za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:57
 BY TI TEN AUTOMAT VEVNITŘ LÍTAL JAK HADR NA HOLI.POKUD BY SE TI PODAŘILO NĚCO ZAŘADIT,TAK BY TO BYLA NA DLOUHO JEDINÁ RYCHLOST.
Datum: 13. června 2009 12:57
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 no mel by tam byt jinak budes mit problemy se razenim ale jk to spravit me ted teda nic nenapada
Datum: 07. června 2009 16:16
Jméno: 223
IP: uživatel5980
 čau lidi prosimvas nevíte někdo čím to je že mi mustang najednou přestal táhnout? před měsícem sem tam dal nový pist a kroužky a od té doby sem najel cca 1150 celý měsíc tahnul výborně aj ve 2 a poslední týden je to hrůza jede hůř když jedu sám jak když jsem jezdival ve 2 tak sem sundal hlavu jestli tam není hodně karbonu ale to ok pak sem sundal válec jestli neprasknul kroužek a taky ok ale je mi divné že kroužky jsou hodně zhoblovane jako kdyby měly majete ne 1100 ale 11000 co mi radite? čím může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 22:40
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když se do jetého válce dají nové kroužky, tak je to vždy tak jak popisuješ, a to jak u motorek tak u aut. Ze začátku vše OK, ale po krátké době nastane zhoršení. Je to řešení jenom na kratší dobu. Je to způsobeno tím, že je válec v některých místech již vyleštěn, zmizí stopy po honování, to jsou takové ty jemné drážky a v nich se drží olej. Potom to pořádně nemaže, na stěnách válce se neudrží olej a jak se to začne pálit, tak se poškodí kroužky a rychle se sjedou. Pokud nejsou na válci již viditelné stopy po honování, je nutný výbrus. Vím, že se dělaly i nějaké pokusy o zdrsnění válce, třeba u závodních dvoutaktů se válec zdrsnoval pemzou, ale bylo to také takové krátkodobé řešení.
Datum: 07. června 2009 22:40
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když se do jetého válce dají nové kroužky, tak je to vždy tak jak popisuješ, a to jak u motorek tak u aut. Ze začátku vše OK, ale po krátké době nastane zhoršení. Je to řešení jenom na kratší dobu. Je to způsobeno tím, že je válec v některých místech již vyleštěn, zmizí stopy po honování, to jsou takové ty jemné drážky a v nich se drží olej. Potom to pořádně nemaže, na stěnách válce se neudrží olej a jak se to začne pálit, tak se poškodí kroužky a rychle se sjedou. Pokud nejsou na válci již viditelné stopy po honování, je nutný výbrus. Vím, že se dělaly i nějaké pokusy o zdrsnění válce, třeba u závodních dvoutaktů se válec zdrsnoval pemzou, ale bylo to také takové krátkodobé řešení.
Datum: 07. června 2009 22:38
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 TAK VYRESENO BYLO TO UCPANYM VYFUKEM , ale jinak diky za rady!!!
Datum: 07. června 2009 22:33
 No, podle toho co řikáš, tak to bude špatným zajížděním, protože trápit ho ve dvou už od začátku. A jinak, jaký používáš olej?
Datum: 07. června 2009 14:53
Jméno: 223
IP: uživatel5980
 no s tím zajizdenim bych tomu věřil ale s tím mazánín ani ne protože sem to mazal 1:20 taky toho dýmu za mou ale nejspíš to bude tím zajetím protože celých 1150 km sem najel ve 2 a to se musí točit jak svina
Datum: 07. června 2009 14:42
 špatně jsi zajížděl,podle ohoblovaných kroužků jsi málo mazal
Datum: 07. června 2009 14:22
 čau, nevíte někdo, co znamená značka a zkratka BSA??, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 23:07
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 Das Kleine Wunder-malý zázrak
Datum: 08. června 2009 23:07
 a dkw je das kleine wurder??
Datum: 07. června 2009 15:57
Jméno: johny
IP: uživatel2090
Datum: 07. června 2009 14:38
 tusim ze Birmingham Small Arms Company. Drive vyribce zbrani, potom soucastky k jizdnim kolum, pak cela jizdni kola a v roce 1909 prvni motocykl. Vyrobce motocyklu byla tahle znacka od roku 1906 do roku 1973
Datum: 07. června 2009 14:36
Jméno: Honza10
IP: uživatel5065
 Zdar lidi, taky vám mail od Sesy ( NOVINKY ) došel jako spam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 21:49
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 mne taky prisel jako spam sem ho malem zmazal
Datum: 08. června 2009 21:49
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 sesa je hacker  ti posila vir a de to do spamu   neee prdel ale me taky prisel do spamu a cumel sem na to jak vrana
Datum: 08. června 2009 19:50
Jméno: Honza10
IP: uživatel5065
 tak bacha na to hoši  ,,,,jinak seso, je to pěknej románek
Datum: 08. června 2009 16:33
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 sakra tak to sem ho asi smazal  spamy nečtu
Datum: 08. června 2009 10:12
 Mě taky...!
Datum: 07. června 2009 20:49
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 nene =D
Datum: 07. června 2009 19:04
 jj me taky
Datum: 07. června 2009 14:37
 mě taky jako spam
Datum: 07. června 2009 14:37
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 mě ne
Datum: 07. června 2009 13:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 taky
Datum: 07. června 2009 13:07
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 mám jednu otázku. prosím vás v ktorom meste alebo kde sídli fichtl krámek???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 14:12
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 co vim tak jen eshop, ale po domluvě se to dá vyzvednout i u Sesy ve Velkých Popovicích
Datum: 07. června 2009 14:12
Jméno: Ales
IP: uživatel6317
 sesa shop je i kamenný obchod nebo jen e-shop ?? díky
Datum: 07. června 2009 13:27
Jméno: Standa
IP: uživatel6326
 Velké Popovice,mesto Kozla
Datum: 07. června 2009 12:09
Jméno: ahoj
IP: uživatel6322
 podle mě ve Velkých Popovicích
Datum: 07. června 2009 12:09
 Nazdar,potřeboval bych prosim vás poradit jaké ložiska příjdou na klikovku a do převodovky na Jawu 250/559?V katalogu náhr. dílů jsou uvedeny pouze rozměry ložisek a ne označení např. 6302 nebo 6304/c3.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 12:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud je tam C tak můžeš.
Datum: 07. června 2009 12:04
 může být použito na kliku ložisko 6305 C3 co tady má sesa?
Datum: 07. června 2009 11:49
 taky uz jsem se nato ptal a bylo mi odpovezeno takhle: Ložiska na klice jsou 6305 C36, v převodovce 6303 a 6205, předloha je na futrech. Gufera na klice 25-62-8, v případě tříložiskového uložení kliky je na levé straně mezi ložisky labyrint, u řetězového kolečka je gufero 30-52-8. Ložiska mohu doporučit SKF, vydrží opravdu hodně.
Datum: 07. června 2009 11:12
 v katalogu to napsany snad je,musis hledat,to co je napsany s rozmerama je podle me gufero,loziska se v rozmerech snad ani neznaceji,dystak skus jinej katalog,nebo vyklepej stary loziska a opis si cisla
Datum: 07. června 2009 11:03
 cau nevidel jste nekdo na prodej cisty vyrobni stitky na čz 487 ? nikde je totiz nemuzu sehnat videl jsem akorad na 476/477 a ty jsou jiny
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 10:37
 nazdar draci hci se optat kde seženu na jawetu stavěcí šroub karburátoru nebo jestli tam nepasuje z nějakého jiného stroje
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 10:35
Jméno: Jurajda
IP: uživatel1009
 cus chci se zeptat jestli muzu pouzit svicku N15Y mam jawu 20 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 15:31
 Y pálí písty pokud je směs moc chudá, jinak ani néé
Datum: 07. června 2009 15:31
 Dříve jsem na ně taky jezdil, ale ted už jezdím pouze na N14C nebo N15C, řekl bych, že to na ně jede lépe a s peckou jsem se u nich ještě nesetkal, u Y už jo, ale někdo tvrdí, že mu to jede na Y lepé, a s propalováním pístu jsem se taktéž ještě nesetkal.
Datum: 07. června 2009 14:42
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar ja prave slysel presnej opak co L. ze u vyssi kubatury je to jedno ale prej na fikoj to pali pisty,ale podle me je to blbost typek dava do pareza svicky ze skodovky taky Y s vysunutym jiskricem a snad celej zivot a parizek porad leti jak drak.za me ji tam klidne dej
Datum: 07. června 2009 13:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U fichtlů snad problémy nebyly, ale u 250 a 350 se mě tyto svíčky neosvědčily. U spousty motorek za tepla při větším zatížení vynechávalo zapalování, někdy se udělala na svíčce i pecka, přestože tepelná hodnota byla správná. Po výměně za svíčky N15C nebo N14C bylo po problémech. Jinak propálený píst jsem také nezaznamenal.
Datum: 07. června 2009 11:44
Jméno: bris-K
IP: uživatel6321
 říká se že typ Y (vysunuté elektrody) propaluje písty ale nikdy sem neviděl že by to opravdu dělala tak ji tam vklidu dej
Datum: 07. června 2009 10:27
 Zdarec Draci.Koupil jsem trakturek s motorem ČZ 175 skutr.Pouzivam olej SHELL ADVANCE SX 2T mineral.Davam olej 1:33 ale bylo mi receno ze je to strasne moc.Poradte prosim jaky pomer mam davat.Diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 13:39
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Mam CZ 175 450.01 a mazu taky 1:30 mozna jeste o chlup vic oleje a bezproblemu.U trakturku bych pod 1:30 urcite nesel.ale pokud mas na valci vetrak tk proc ne.u trakturku to moc nechladi....urcite vic olejem nic nepokazis.
Datum: 07. června 2009 13:39
 Mažu tim samím olejem 175 kejvačku a dávám 1:30 a pohoda
Datum: 07. června 2009 13:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tyto domácí traktůrky jsou poměrně dost tepelně zatížené, motor je prakticky pořád v tahu. Je lepší dát oleje víc, ale zase ten smrad je velmi nepříjemný. Při použití kvalitního oleje a jestli ti to pořádně chladí, což je u těchto strojů někdy problém, by byl vhodný poměr 1:40.
Datum: 07. června 2009 11:56
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 možná je to trochu víc, nejlíp bude asi tak kolem 1:40, ale pořád je lepší víc oleje s trochou kouře než méně oleje se zadřenym motorem
Datum: 07. června 2009 9:48
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pokud je po výbrusu,tak davej 1:33, Jinak normálně dávěj 1:40 - 1:50 -- Shell maže dobře,tak stačí 1:50
Datum: 07. června 2009 8:56
 Dobry den Mate nekdo skusenosti stim polskym kitem na fichtla co stoji 890.Jak to jede a tak. Dik předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 9:14
 Caudy chlapi, kde se da tenhle kit sehnat a jakej se de sehnat jinej kit na pionýra a kde? Díky za odp.
Datum: 06. srpna 2009 9:14
 Mám ho, a musim říct, že nejede špatně, ale jak řiká Vydrimi. Každopádně s tim lícováním přepoštěcích kanálů má pravdu, je to děs (chce to dopilovat), jinak bych ten tří kroužkovej píst nepoužíval, ale dal bych tam dvoukroužek. Vzhledem k tomu, že je vložka zalitá, tak odvod tepla je dobrý.
Datum: 07. června 2009 14:49
 Jede parádně, ale mohlo by jet ještě líp... Když jsem se kouknul na přepouštěcí kanáli, tak jsem to chtěl zahodit... Vložka je udělaná stejně jako je u originálu (velikost kanálků, umístění atd...), ale ve válci jak jsou vyfrézovaný ty kanálky, tak to nelícuje s vložkou... Ten kanálek vyfrézovanej ve vložce přesahuje minimálně o 1 cm... Z toho vyplívá, že podstatná část směsi, který proudí kanálkama a stočí se o tu plochu válce, tak se zarazí u hnany vložky... Je to dementně udělaný... Nejlepší je na tom chlazení.. Je opravdu výborný... I po 15 minutách jízdy nebyl motor teplej, tak jako u originálu (na originál jsem se jej projet tak 500 metrů, přijel jsem domů a plivnul na něj tak se slina začala vařit  , na tomhle setu se mně to nikdy nestalo)
Datum: 07. června 2009 12:35
|



|