Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondrak
IP: uživatel5563
 zdar koupil sem si na svou 350/639 plovoucí kotouč po instalaci jsem zjistil, že orig. podložky pod šrouby pro plovoucí kotouč jsou víc vystouplé a při otáčení kola lehce dřou o vidlici. vadí to hodně?? nemuzu vidlici znicit?? a nebo se jen trochu obrousí a pak to bude ok ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 22:01
Jméno: ondrak
IP: uživatel5563
 tk dik za rady lehce to vybrousim
Datum: 09. června 2009 22:01
Jméno: Sven
IP: uživatel6210
 Lehce to vybrus a pak to bude ok... ja to tak udelal a slape mi to bez problemu... ale na jawamanii klidne napis, za zeptani nic nedas...
Datum: 09. června 2009 21:08
 U některých vidlic se to občas stává. Slyšel jsem, že se musí vybrousit drážka do kluzáku. Určitě to nenechváj dřít ani vydírat samo sebou!!! Určitě ti víc poradí zde http://www.jawamania.info - poradna
Datum: 09. června 2009 20:32
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar, ma tu nekdo jawa 550 v A1 stavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 23:21
Jméno: ciza
IP: uživatel1093
 A1 neznamena jenom spickovej stav motocyklu ale A1 je i skupina řidičského oprávnění!
Datum: 03. července 2009 23:21
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Sis nabeh co?  ja se musim jenom smat.. jak te ty kluci uz maji proklepnutyho
Datum: 11. června 2009 13:46
 Swině2,napiš mi prosimtě svoje ICQ,já sem si tě tenkrát zablokoval kvůli těm tvejm kecům,ale teď se chci zas pobavit.Kdyžtak mi ho napiš na maila,jestli ho sem nechcheš dávat.Dik
Datum: 10. června 2009 14:39
 To on svině2 je takovej trochu nedoprc,ale to se nesmí moc řešit,oni se tyhle typy naštvou a sou uražený.Diť on je tu přeci ten nejchytřejší a všechno zná.
Datum: 10. června 2009 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 a o co jde? taak kdyz se mluvi o A1 stavu,tak chapu ze se jedna o špičkovej stav.....pokud A1 ma jeste jinej vyznam,tak bych ho rad znal.....
Datum: 09. června 2009 22:19
 me kdyz nekdo rekne ze motorka je v A1 stavu tak samozrejme pochopim ze je ve spickovym stavu,nevidim v tom problem,naky slovickareni tady fakt nehraje roli
Datum: 09. června 2009 22:15
Jméno: FK
IP: uživatel1115
 Je to celkem smutné, někteří (jako např s.w.i.n.e2) asi nedokážou rozeznat auto od motorky, ale taková je realita.
Hovořit o stavu A1 u jakékoliv moto dokáže jen všehoschopný žvanil ňouma. Pozor, nelekni se, teď je
to důležitý, nečekám že to pochopíš, ale zkus se nad tím aspoň zamyslet. U starých motorek se pro
ohodnocení používá jiného označení (nikoli A1) !!!
Datum: 09. června 2009 21:03
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jen tak, jestli jeste nekdo nejakyho parizka v A1 stavu ma
Datum: 09. června 2009 17:03
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 já mam v A2 stavu.....nema origo riditka,sou tam udelany vlastovky z riditek z mustanga.....o co jde ?
Datum: 09. června 2009 17:02
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši má u kejvačky svítit kontrolka nautrálu přes baterku nebo jen když mám našláplej motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 16:53
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jeden kontakt je zapojen na 54, druhý na spínač neutrálu, takže by měla svítit přes baterku, když zapneš zapalování.
Datum: 09. června 2009 16:53
 Přes baterku, jakmile zapneš klíček
Datum: 09. června 2009 15:38
Jméno: 220
IP: uživatel5916
 zdar draci, mám takový problém nevíte čím to může být že když prepletam kolo tak sklon špic v rafku je opačný jako sklon v bubnu? rafky jsou koupené nové a bubny jsou staré, přitom sem našel i bubny které mají sklon stejný ovšem ty jsou bohužel nepoužitelné nové rafky mají sklon opačný jako staré. vyráběly se někdy více druhu rafku a bubnu?nebyl třeba nějaký jiný druh od 75 roku?když se udělaly úpravy na pionyrech a začaly se značít jinak místo 20 tak 220.100, jak to vyřešit? předem díky, prosím spěchá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 18:49
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš v bubnu vytahané díry. V bubnu jsou dírky dvojího druhu , hlubší a mělčí. Drát ,který je v hlubší dírce ,vede spodem pod drátem,
který je usasen v mělčí díře.Ten ráfek musíš pootočit tak,aby to pasovalo.
Datum: 09. června 2009 18:49
 zdar chlapi...potrebujem rychlu POMOOOOC!!!! fichtl mi isiel uplne dobre ale zrazu mi to zacalo strielat z vyfuku aj s filtra a potom uz prestal ist uplne...a teraz uz nedava ani iskru!...prosim poradte mi co s tym mam robit!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 12:25
Jméno: bouzek
IP: uživatel5731
 mě takhle odešla zapalovací cívka
Datum: 10. června 2009 12:25
 ludia dakujem vam...a viete kde bola ta zavada?? len som odstrihol kusok z toho kabla co ide do fajky a hned chytil na prvy kop...
Datum: 10. června 2009 10:13
 tak presne tenhle problem jsem resil pred 14ti dnima!!!! samozřejmě nejdříve proběhla klasická kontrola. Benzin davala, jiskra neprevidelna až vubec. Karbec prskal a strilel.
Zavadu jsem nasel po sundani zapalovani a magneta!!! Je tam takový malý hajzlík na hrideli (respektive na klice) který aretuje magneto!!! ten hajzlik (aretujci količek)
se mi ulomil ( nebo taky muze pri demontazy jednoduse vypadnout). No a pak se magneto vcetne zapalovani pohne a je po jezdeni. A jak jsem na to prisel??? Proste nejde sestelovat predstih!!!! Vacka na zapalovani a pist proste nesladis. Takze musi sedet magneto na hrídeli presne na aretovacim kolicku a mezi magnetem a zapalovanim musi byt taky
klinek.
Datum: 10. června 2009 0:15
Jméno: kohut
IP: uživatel6347
 To mas len rozstelovane zapalovanie alebo zlomene kladivko .
Datum: 09. června 2009 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 spadly ti kladivka,neotviraj,musis tam dat spravnej odtrh
Datum: 09. června 2009 15:56
 Střílet do výfuku nebo karburátoru dělá většinou předstih
Datum: 09. června 2009 15:39
 cus draci hosi nemam rad lidi kteri umyslne nici fichtly mame u nas ve vsi partu a všichni jezdime na jawach 50 starame se o ne atd. ale parta ze sousedni vesnice niči kladivama fichtly prvni jezdi a když zhuntujou motor začnou s brutalni likvidaci jsou to proste zmrdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 10:58
Jméno: Fojtoslav®
IP: uživatel6057
 FRIKULIN: ty mas aspon snahu o tuning,kterej jezdi,ale oni to nici. ja taky rozbil muj 1.motor,ale mel strhany srouby u valce,u elektriky,elektrika v haji,poskozeny kartery,tak ze z nich tekl olej,ale zase jsem rozbil kartery.vnitrek jsem dal na nd
Datum: 10. června 2009 10:58
Jméno: Fojtoslav®
IP: uživatel6057
 Napis kde bydlis a ja tam zajedu jim rozbit tlamu, ze by jsme sli napr. s osou kola jim rozbit hubu?
Datum: 10. června 2009 10:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zavoláme na dědečka ten má velké kladivo dá každýmu jednu ránu a už je to hotovo  to jsem složil sám
Datum: 09. června 2009 22:50
 romlatit je nejakym poradnym kladivem jako ty fichtly at si to pamatujou ze nemaji nicit nase kulturni a motoristicke dedictvi.
Datum: 09. června 2009 21:07
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 to jo mě to taky štve třeba na yotube jede na fichtlu a ve skoku ho zahodí a fíček se celej rozmlátí ale co s tim naděláš
Datum: 09. června 2009 20:36
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Vem kladivo a borcum z vedlejsi vesnice di udelat tuning xichtu a nakonec jak uz si psal brutalni likvidaci!!
Datum: 09. června 2009 14:52
 No a co s tim chceš dělat...? Udat je? Za co? Rozbít jim hubu- prosim. Ale jinak....ať si dělá každej co chce. NA tom nic nezměníš....! Nekdo může říct že taky ničim fichtla když ho upravuju pro závody....! A pak už je jedno jestli kladivem a nebo jinak...!
Datum: 09. června 2009 11:48
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Oprava - neváží
Datum: 09. června 2009 11:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 jsou to šmejdi co si ničeho neváší!!
Datum: 09. června 2009 11:39
 zdravim mám nějakej eror na moustangovi sem rozebíral motor kvuli ložiskům ty jsem vyměnil a kdyš jsem dal vše dohromady tak mi nesvítí ale normálně jede uš jsem skusil kde co a nic 6 hodin jsem se v tom vrtal a nic nechápu kde jechyba kdyš jsem ho rozebíral minule a pak jsem vše dal dohromady normálně všechno šlo a teť nic přehazování kabelů nepomohlo. jo a žárovky jsou v poho na jiný motorce jdou v poho
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 17:38
 tak jsem skoušel tu žárovku napřímo a nic. tak jsem jí vyndal a že skusim přes baterku jestli neni někde v piči jako myslím přerušenej kabel a ejhle žárovka svítí takže cívka je v poho dám jí tedy zpět do motrky a co se nestalo fichtl svítí nevim jak je to možný to asi ty léta rezivění.
Datum: 09. června 2009 17:38
 dík tohle mně nenapadlo
Datum: 09. června 2009 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 skus si natahnout kabel naprimo od svetelny civky na svetlo...pokud svetlo nebude svitit,problem je v civce...muze mit treba upadlej dratek na kostru
Datum: 09. června 2009 13:23
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Zdarec draci, mám takový problém, jak seřídit nebo opravit regulátor dobíjení na kývce 250 ? Nějak mi tam blbne, a newím jak mu pomoct, aby mi to dobíjelo. Děkuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 7:20
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 otipkavasek@seznam.cz Díky,
Datum: 10. června 2009 7:20
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Můžu ti poslat nákres s rozměry pro mechanické seřízení. E-mail ?
Datum: 10. června 2009 7:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Měl by to být ten šroubek, co je zajištěn barvou. Pokud to je jenom tento šroubek a relé není celkově rozhozené, tak to tím šroubkem seřídíš. Při zapnutých světlech by to mělo dávat 6,8-7,2V.
Datum: 09. června 2009 17:03
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 No je tam původní relé i rotor.... Nevypadá, že by bylo poškozené chce jen seřídit, protože se ten šroubeček povolil
Datum: 09. června 2009 15:50
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Problém může být i v samotném dynamu. Máš tam ještě původní relé na dynamu? Jinak seřizovat toto relé, pokud v tom nemáš praxi, není žádná sranda, jsou tam dva regulační stupně a vše se musí za pomoci měřáku seřídit, ale je to spíše taková hodinářská práce.
Datum: 09. června 2009 8:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mustang23333 napiš mi prosím tvuj email
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 18:22
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mas to na emailu
Datum: 09. června 2009 18:22
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 PePaZaK.23@seznam.cz
Datum: 09. června 2009 14:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 muj je phozman@seznam.cz -mužem se domluvit na ten válec
Datum: 09. června 2009 6:53
 cau lidi jak muzu pripojit spravne tachometr na fechtla.Musim koupit lanko a nahon tachometru co??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 14:11
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 no ale skoro u každýho pionýra je ten šnek tachometru vymletej a pak se stává že jedeš 60 a ukazuje ti to 40 a nebo ti to neukazuje vůbec ...já jsem to vyřešil tak že jsem ten šnek podmotal elektrikářskou izolepou a funguje to na 100% a je pěkně plynulej
Datum: 11. června 2009 14:11
 jj,musis mit prevod tachometru(ten hlinikovej snek u rozety zadniho kola).pak musis mit náhon tachometru(ten bowden od sneku k tachometru) a pak samozrejme funkcni tachometr
Datum: 09. června 2009 7:17
 Nevíte někdo, na jaký průměr se vystružují bronzová pouzdra v převodovce (jawa 250 panelka) Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 7:02
Jméno: H.
IP: uživatel3918
 Je to průměr 14 mm, výstružník se používá 14H7.
Datum: 10. června 2009 7:02
 hosi mam problem na mem fichtlu jezdil jsem na special 91 a vse v poho krasne sel do otacek tahnul jak kun proste super no a pak mi nekdo poradil ze mam skusit koupit natural 95 ze to pojede lip no sotva jsem ho tam nalil tak zacaly problemy vynechava spatne startuje chcípa atd. poradte jak to seridit nebo neco. predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 7:48
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže se použije do motoru, kde je předepsán benzín s nižším oktanovým číslem benzín s více oktany a nezvýší se komprese, tak samozřejmě hoří pomaleji. Je nutno nastavit větší předstih, protože jinak palivo dohořívá ve výfuku a mohou se podpálit výfukové ventily. Zde platí, že čím je vyšší komprese, tím rychleji palivo hoří a v určité fázi přechází do hoření detonačního, motor začne klepat. Aby se tomu u motorů s vyšší kompresí zabránilo, je nutno používat benzín s vyšším oktanovým číslem. Dále platí, že čím je menší objem válce, tím je odolnost proti tomuto jevu větší. U fichtla z toho ale myslím není nutné dělat vědu, kdysi jsem jezdil na technický benzín a nebyly nejmenší problémy. Jinak to olovo se dříve dávalo do benzínu kvůli tomu, aby se vytvořila ochranná vrstva na litinových sedlech ventilů, jinak by se podpalovaly. Dnes mají motory většinou hliníkové hlavy se zalisovanými vložkami a tam není olovo nutné a navíc by zničilo katalyzátor. Ani do těch stodvacítek se nepoužívá dnes přísada s olovem, ale s draslíkem.
Datum: 10. června 2009 7:48
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 ja nemuzu rict,ze bych v tom mel uplne jasno,ale benzin s vyssim oktanovim cislem udajne dele hori a musi se na nej davat vetsi predstih....Jirko dej link,rad se zase vzdelam o neco vice.....
Datum: 09. června 2009 22:24
 dik hosi za rady a uz jsem to zpravil poladil jsem predstih a jede jak raketa.
Datum: 09. června 2009 20:54
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 a neni to náhodou tim že v naturalu neni olovo?Děda když do 120ky tankuje natural tak tam dolejvá olovo.
Datum: 09. června 2009 20:44
Jméno: Jirka
IP: uživatel6346
 Pánové, přečtěte si literaturu o palivech. Potom budete vědět, že u pionýra nemá sebemenší vliv jestli jedeš na 91 nebo 95 nebo 99. Oktanové číslo udává pouze odolnost vůči detonacím, jinak se vlastnoasti spalování nikterak nelišej. Originál fichtl má podle mě malou kompresi, takže k detonačnímu hoření dojít nemůže, takže můžete jezdit klidně na 91 a když dáte výceoktanový benzín, tak to nepoznáte (leda na peněžence). My do svých závodních pionárů lijem 99 protože ta vějířová hlava má už dost velikou kompresi a navýc o závodech se dost zahřívá.
Datum: 09. června 2009 18:31
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 a nemáš tam pár kapiček kondenzovaný vody? podobnej problém sem měl při přechodu na mogul TSF... taky sem nejdřív nadával že sem tam nenechal M2T ale po vyčištění a pár škytnutí to jede krásně...jinak jezdil sem na oba zmiňované benzíny a rozdíl jsem v tom neviděl...
Datum: 09. června 2009 18:18
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Dycky sem lil natural 95, predstih nastaven podle sluchu a chodu motoru a nikdy nebyl problem...
Datum: 09. června 2009 7:28
 ja a mi kamosi mame dlouhodobe vypozorovano ze snad vsechny jawky a cizy jezdeji nejlip na special,kdyz naleju natural ma to sice takovej lehci a vyrovnanejsi chod,ale zase mi to proste nejede tak dobre jako na special,ja leju special do vseho co mam
Datum: 09. června 2009 7:19
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 mam podobnej problem. Vyresil jsem ho tim,ze jezdim na Special.....kdyz sem kdysi jezdil na Natural tak to furt zlobilo a furt sem se musel srat do predstihu.....
Datum: 08. června 2009 22:37
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 Zdarec já vím že je to tady dost často diskutované téma ale přece si neodputím takový menší dotázek: Zničil někdo z vás motor tím že mazal olejem M2T? Já s ním mažu tak 2 roky a nevidím sebemenší problém
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 22:29
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 Díky za vaše názory
Datum: 09. června 2009 22:29
 moje číza je rok výroby 1975. má najeto přes 50 tis a celou dobu mazáno ti obyčejným M2T a vůbec žádný problém nebyl. i ted mažu s M2T a jede v poho a ještě ani nemá výbrus.
Datum: 09. června 2009 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 Ano castecne mas pravdu...M2T Super je onen olej o kterym se zminujes,ale ne ten o kterym mluvim ja. To jen abys nemystifikoval  To nejužasnejsi a nejlepsi m2t se vyrabi z toho recyklatu. Vyroba se opravdu finančne nevyplaci a proto je dotována statem v ramci ekologických likvidací nebezpecnejch olejů.... A co sme v EU tak jdou na to jeste dotace z Evropskejch fongů a o to zajimavejsi ten olej bude   Divil bych se,kdyby tam nestruhali gumy  No proste me to nezajima.......jezdete si na to.....kdyz jezdis na masine jednou tejdne 200 metrů a este rychlosti 30km/h po vsi na pivo tak to potom nema cenu resit olej...... Taky sem jezdil na m2T kdyz sem byl capart bez papírů a bez penez,jezdilo se jen po vsi a po polnackach.....a na m2t sem od 12 do 16 let dojezdil asi 10 motorů  ....no nic....este ze tu nejsou borci jako Radek a Js ktery by mi zase dali
Datum: 09. června 2009 11:25
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Na M2T nejezdim, zastavat se ho nechci. Kdyz olej tak jedine s Jaso FC/API TC (i u mineralu). Ale M2T se proste nedela z vyjetych oleju. Vyroba recyklaci oleje je drazsi nez vyroba noveho oleje a o penize jde prece az na 1. miste. Uz sem ti nekolikrat posilal linky na nejvetso olejasrske myty a tohle je jeden z nich. Na sbernych dvorech sice berou/vykupuji olej, ale ne z duvotu, aby to nalili do flasek a udelali z toho M2T...
Datum: 09. června 2009 7:36
 musim rict ze m2t je nejlevnejsi brusna pasta na trhu co znam,kazdej mi rekne:ja na tom jezdim dva roky a nezadrel sem,to muze rict nekdo kdo ma fichtla na vikendy a je rad ze na tom nalita za sezonu 1000-1500km,to se pak nic nepozna,m2t se opravdu vyrabi castecne z recyklovanych 4t oleju prefiltrovanim a pridanim aditiv pro lepsi rozpustnost,nic mene podle mejch skusenosti m2t smrdi,coudi,dela kasi ve vejfuku a pomalu nici motor,kdyby ste si vy m2teckari koupily nakej lepsi olej tak uz by ste se k m2t asi nevratili,na oleji se nevyplati setrit!
Datum: 09. června 2009 7:26
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 M2T dostupný na každý pumpě je opravdu zmetek!!
Datum: 09. června 2009 1:27
 Semtamtuk :a kdyz nekomu reknu,ze je blbec a nesouhlasim s jeho nazorama,tak aspon uvedu nick a navic svoji e-mailovou adresu aby mi popripade mohl napsat,at jdu do prdele!!! Docela by mi zajimalo u koho sem cucal rozumy?? Rozumy sem cucal u Chonga kterej je mistr pres elektroniku a u Frikulina,kterej je frajer pres zavodni motory!!......Jinak moje slova jsou vetsinou nabita vice nez 10-ti letou praxí! Skutecnost,ze nejrozsirenejsi m2t je rycyklát sracek z olejovych sberenůmi nikdo nevyvrati,protoze o tom vim uz moc.....bohuzel.....pokud nekdo verite tomu,ze je to 2T olej,ktery dokonce splnuje nejake ISO,CSN ci EU normy,tak ste hodne naivni......pokud se smi jezdit na m2t,tak vubec nechapu proc zakazali olovnatej benzin,protoze v nem bylo rozhodne min sajrajtu a jahody od silnice nikdo nejí!!! Pokud ma nekdo vyvracujici informace s podkladama pro argumentaci,tak mail tu mate!! Pokud mi nekdo nevyvratelne presveci o tom,ze recyklovane m2t neni bordel ze sberen vyjetejch olejů(obcas tam je i neco co neni olej  ) tak zde budu šířit informaci o tom,jak je to výborný 2T OLEJ,ten olej,na kterej jezdili cely generace.....!!!! Zatim jen vim,ze vetsi cast ty smesi je vyjetej olej z vsemoznejch zdrojů!! Co je zbytek nechtejte vedet.....Ja to taky nevim....jen vim,ze olej to neni
Datum: 08. června 2009 23:26
 no... abych pravdu řek, tak nedavno jsem znouze koupil M2T... PRedtim castrol... A tak si tak hezky jezdím, zamnou to čudí... jo paráda, správnej fichtl  no, ale mě se nelíbilo to, že při vyšších otáčkách s TOTALNE prehrival válec... CO nejryhcleji jsem ten M2T dojezdil... Znova koupil castrol a zase začal jezdit s ním.. Jo a ještě, ´při M2T mi tekla jakasi sracka mezi válcem a vyfukem... Proste humus... u castrolu sice taky, ale to bylo hodne zanedbatelny.. tak sem projistotu sundal vyfuk a.... jezisi takovej karbon! tak sem to jakztakz sundal dolu.. zatesnil vyfuk a proste zase paráda, nic se neprehrívá, nic necudi  paráda.. M2T je fakt spatnej
Datum: 08. června 2009 23:00
Jméno: Semtamtuk
IP: uživatel6341
 Stando,ty jdi akorát zakomplexovanej antiolejář M2T.Co tady pořád povídáš o sračkách nebo kaších to je hrůza.Ve tvých 23 letech máš tak zkušenosti akorát řídit houpacího koně.Ještě nedávno jsi u mne cucal rozumy.Takže ostatní mu moc nevěřte.
Datum: 08. června 2009 22:44
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 jsou dva druhy m2t....je to nejistá smes pripominajici olej pokazde jine barvy a M2T Super coz je skoro Mogul TSF! Ja jezdil na fiku 3 roky na Stredni skolu a mazal sem tenkrat m2t(kaše) co bylo na pumpach a jezdil sem to plnej kotel....fichtl jetdil na druhý krouzky,ale jinak bez problemu,ale po tech 3 letech totalne kleknul motor...tj.klika,pist,krouzky,vorvanej valec.....pred 2 rokama sem delal GO a vse totál na sračky.....predtim nez sem na nem zacal jezdit do skoly,tak jezdil neskutecne dobre...a ta koprese co mel!!!!! odjakziva jezdil na 2T olej Mogul! Ale bohuzel ta kaše co prodavaj jako M2T na pumpach ho zabila....po 2 letech zacal fest zlobit,ztracel kompresi....pak sem postupne zacal na zimu jezdit autem a fichtla sem uklidil zase.....kdyz si dneska zpetne promitam,jak sem byl blbej,ze sem jezdil na kaši,tak bych si nafackoval!!!!! Mam kamarada co ma fichtla jako sem mel já.....40-ti letej fichtl co odjakziva jezdi na 2T olej Mogul,dnes M2T Super a jezdi furt bezvadne,neskutecne....ja jezdil na recyklat olejových sraček a motor po 3 letech kleknul!!!!! Mozna proto nesnasim m2t!!!!!!
Datum: 08. června 2009 22:15
Posl.aktualizace: 08. června 2009 23:19
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 moc pěkný video jestli znáš ještě nějaký tak sem s ním
Datum: 08. června 2009 23:19
Jméno: Vondrc
IP: uživatel2879
 Cus kluci mozna i holky ale potrebuju neco od vas zalomil sem ve valci sroub na uchyt kolena to uz asi nevindam co ten zalomenej sroub kdyby mel nekdo nakou zkusenost jak to vindat tak mi sem pisnete nebo na icq 458519403
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 0:35
 a pokud nekouka tak je jedina moznost. Vlastne 3 moznosti. prvni opatrne odvrtat a protahnout zavitnikem. druha vyvrtat osmicku diru a udelat osmičku zavit a pak osmicku
steft (vrtat se musi i vyfukove koleno) no a treti moznost.... vyvrtat do prostred 3 mm dirku a vytahovakem ten stary steft vysroubovat, ikdyz vyfuk jde vetsinou dost spatne
a kdyby jsi nevedel co je vytahovak tak to je neco jako navrtavacek, ale ma zavit neco jako vrut ale do konusu. No a samozrejme s obracenym zavitem. Takze neutahujes doprava ale do leva. No a utahujes tak dlouho az se zacne povolovat steft. Tecka. No a kdyz se ti tohle nepovede tak ma Sasa novy valec
Datum: 10. června 2009 0:35
Jméno: Vondrc
IP: uživatel2879
 Diky snad to pude distak sem napisu esi to vislo bo ne
Datum: 08. června 2009 21:55
 pokud kousek jeste kouká ven, tak navařit matku a vyšroubovat, a jestli zustal vevnitř, tak bych skusil asi odvrtat, jinak nvm draku
Datum: 08. června 2009 21:52
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Zdar poteboval bych zadni plech na jawu 555 jedno jaka barva ale hlavne zachovaly jestli nekdo nema na vic...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 21:27
 Zdar draci,chci se zeptat,jaká nejlepší ložiska dát do motoru čz 350/472.Doporučte nějaká hodně kvalitní,na ceně nesejde.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 11:30
 Ložiska SKF opravdu nemají chybu. Slyšel jsem že nejsou špatný ani Timkeny ale s těma zkušenost nemám. SKF je jistota. Teď ještě zkouším gufera od SKF uvidíme....
Datum: 09. června 2009 11:30
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jedny z nejlepších jsou SKF, vydrží skutečně hodně.
Datum: 09. června 2009 8:24
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši dotázek ohledně motoru jawa 356 .Koupil jsem jí je dost zachovalá ale nedává jiskru tak se sundal víko a je zadělanej rotor od oleje asi protejkal skrz ložisko u kliky no ale problém je že tam není klasiscký Gufero ale takový těsnění na 3 šrouby ,má to výhodu že nemusim půlit motor ale nevím kde ho sehnat tak kdybste ho někdo měl nebo o něm věděl tak dejte vědět na e mail díky mějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 17:34
 To neni těsnění na 3 šrouby,to je uložení toho gufera.Vyšroubuj ty 3 šrouby,sundej ten hliníkovej domeček,vydloubni zněj gufero a kup nový
Datum: 09. června 2009 17:34
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 to gufero z toho výčka vydlouhnes,prectes si jeho rozmery a pujdes do mototechny a reknes jim ze chces dve gufera o romerech X-Y-Z anebo este lepe si gufero vezmes sebou.....
Datum: 09. června 2009 11:45
Jméno: 00
IP: uživatel6175
 Dobrej den, vim že tu jsou různý lidi různých povolání, tak jestli by někdo nevěděl čím řezat nebo spíše brousit molitan ze sedačky, a čím tento molitan lepit? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 0:33
 řež klidně lámacím nožem a lep chemoprénem nebo podobným lepidlem  je to vyzkoušené ---viz Hyundai i 30 apod.
Datum: 09. června 2009 0:33
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
 cawe hele ted chci pulit motor u jawy 250/559 mate treba naky rady na co si mam dat pozor a tak budu to delat poprvi chci udelat částečnou generálku tak pls naky rady díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 8:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Hlavně budeš potřebovat stahováky, pokud je nemáš, tak naděláš víc škody než užitku. Dříve, než se do toho pustíš, tak si prostuduj knihu od Dočkala Opravy motocyklů Jawa. Můžeš si ji objednat i na netu, zadej třeba dočkal jawa a něco se ti tam už objeví.
Datum: 09. června 2009 8:36
|



|