Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pavel
IP: uživatel1008
 Ahoj Seso! Nikde jsem v Tvé nabídce nenašel k prodeji rotor s magnety na pionýra. Jsem slepý a nebo ho nevedeš? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 22:14
 to nikdo nedela,,
Datum: 22. května 2009 22:14
Jméno: Adam
IP: uživatel4620
 zdarec, tak sem se chtel jenom zeptat, mam 21fechtla, a na soupatku jak je z boku ta drazka, tak zespodu asi 5mm od ni je kousek urazeny... Má to nejakou vadu? ja nevim ale myslim si ze ano, ale prece jen se radsi zeptam  diky moc za odpovedi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 18:22
Jméno: Adam
IP: uživatel4620
 a chtel sem se zeptat, nikde neni nakresleno na zadnem schematu jak maji byt zapojeny kably v motore na civky... ja vubec nevim...
Datum: 22. května 2009 18:22
Jméno: Adam
IP: uživatel4620
 aha toz ok
Datum: 22. května 2009 18:22
Jméno: lump
IP: uživatel6143
 to tak má byt, je to na ten prostřední šroub regulaci otáček
Datum: 22. května 2009 18:07
 ahoj dračáci a dračice, potřeboval bych pomoct od vás, dělám si tet ridicak na A1 a az si ho udelam chtel bych si koupit nejaký stroj, kámoš mě nabízí Mz 150 ETZ 2-takt 9.5Kw bez problemu 120km/h, ale nvm jestly to od nej mám kouit jako MZ-tka se mě líbí, ale vubec netuším jestly na ni můžu jezdit když bych měl tan ridicak A1. Kámoš který ji má tak ¨má řidicak na A1 a frčí si s nou normalne a kdyz ho chytli chlupatíí, tak mu moc nenadavaly tak ja vubec nvm co mám dělat prosím poraďte jestly ju mám koupit a když ne tak prosim napište jestly neznate nejakou dobrou motorku pro zacinajiciho řidiče s trochu zkusenostmi z fichtlem a dirtbikou 125 prosím poradte nejlépe kdyby ta motorka moc nestála prosím poraďte mě ja už si nevím rady, dííky za jakekoliv odpovědi predem dekuji !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 23:17
 mozna me budete mit za sraba, nybrz ja mam A1 a 175 , a jezdim hodne vyjmecne, nejde ani tak o to , ze kdyz te chytnou vetsinou jim to nevadi.. v pripade ze by jim to vadilo tak ti naparej "jen max. rok zakaz a 25k pokuty". jde ale o to, ze pokud treba nekoho vezes, a treba ti tam vlitne slepice nebo tak neco, a tvemu spolujezdci se neco stane jdes na tvrdo sedet. to stejny pokud se zamotas do nejake nehody jsi automaticky vinik i kdyby ten druhej ti zcela jasne nedal prednost a mel jsi na to 100 svedku.
Datum: 22. května 2009 23:17
 ahojda díky moooc za rady !! a tu MZ odkámoša kupuju za 8 000 a heste k tomu drouhou MZ na díly v krabci takže dost super a je prihlasena vsechno jeste jednou dííky
Datum: 22. května 2009 21:16
Jméno: Standa
IP: uživatel6173
Datum: 22. května 2009 17:47
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 kup si čz 125/476 nebo 175/477 s papírama 125 a seš za vodou, páč sou na to levný díli a je to vo 100% lepší než náká jukyna posraná
Datum: 22. května 2009 17:05
 kup si yuki. je to zua pakatel, a stejne za chvilku budečs chtit neco silnesiho takze te to povozí uplně krásně
Datum: 22. května 2009 16:40
Jméno: David
IP: uživatel3552
 Na MZ 150 nemuzes jezdit s ridicakem A1.Ridicak A1 je do kubickych 125 a do 11kw.
Datum: 22. května 2009 16:23
 mno MZ nejsou spatny stroje,jedou celkem pekne,akorat sou na ne prej dost drahy dily,a taky sou mnohem slozitejsi na opravu,jezdit na ni legalne nemuzes protoze nesplnuje obsah,ale myslim ze kdyby te chytly tak ti nic neudelaji,kdybys chtel neco ceskyho tak hranaty cizy sou podle me vyborny stroje
Datum: 22. května 2009 15:38
 mam problem s fichtlem,když se mi zahřeje motor tak mi přestane vypínat spojka nevím co s tím je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 9:03
 jak to myslis novou spojku? co mam vymenit?
Datum: 23. května 2009 9:03
Jméno: gfx001
IP: uživatel5150
 protože se ti ohřeje olej a ten pak změkčí korky u spojky a pak nejde , doporučuju dat novou spojku
Datum: 22. května 2009 20:44
Jméno: Fechtlař
IP: uživatel5184
 Hola, to bezkontaktní zapalování funguje jak pls???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 12:22
 proti gustu  ale vec je to dobra, jak ten plynuly narust predstihu (ktery by se dal eventuelne i naprogramovat) tak vydatnost jiskry a bezudrzbovy provoz...
Datum: 24. května 2009 12:22
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Trochu drahá sranda pro běžného uživatele, ale když má fichtla někdo jako koníčka, tak proč ne. Největší přínos vidím v tom, že tam je regulován předstih podle otáček a tím pádem je ideálně nastaven v celém rozsahu otáček.
Datum: 22. května 2009 23:32
 Standa uz to gdysy psal na podobny dotaz ze hodne lidi si to chvali, spis gdo si to koupil tak si to chvali...mel sem cest jezdit na tyristorovym zapalku, rozdil tam byl oproti klasickymu hlavne v rozjezdu, starty vybordelny, jak teply tak studeny (este je predpoklad mit vystelovany karbec ale bohuzel i se serizenym klasickym zapalkem a vsim to proste negd ynejde, nektery fiky jsou proste na to hakly, nejde ani za boha)...a bezkontakt se lisi v dalsi veci a to tim ze odpadavaj kladivka, kondenzator a dalsi veci co tu Standa psal takze i to serizovani je takovy ze k tomu prijdes, za chvilu to nastavis a pak o tom nejaky rok newis...cili chvala a tento vyrobek...ale jako dlouhodoby zastance kladivek si myslim ze i ty kladivka jsou hodne dobry gdyz se to umi seridit...
Datum: 22. května 2009 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel6173
 podstatou veci je,ze to nema zadny kladivka,zadnej kondik,nic takovyho.... jednou to naštelujes a jezdis....nemas problemy se silou jiskry,nemas problemy s vynechavanim,proste jen jezdis....
Datum: 22. května 2009 17:31
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 funguje to stejně,,jen už nemusíš furt ladit předstih
Datum: 22. května 2009 15:20
Datum: 22. května 2009 15:11
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
Posl.aktualizace: 23. května 2009 12:17
Jméno: standa
IP: uživatel6178
 Radsi funkcni sejtko v bande,nez filtr na hadicce!!!!
Datum: 23. května 2009 12:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Papírová vložka ve filtru je moc jemná a k dobrému průtoku potřebuje určitý tlak, i u kejvaček to blbne, když už je v nádrži málo benzínu. Existují ale tyto filtry i s takovým umělohmotným sítkem a tam tyto problémy nejsou.
Datum: 22. května 2009 22:08
Jméno: Standa
IP: uživatel6173
Datum: 22. května 2009 17:48
Jméno: David
IP: uživatel3552
 Musíš sipkou ke karbecu.
Datum: 22. května 2009 16:24
Jméno: brisK
IP: uživatel5757
 Mam ho na Mustangu a tam je v poho ale když ho dam na 21čku tak to děla bordel hlavně když je už malo benzinu
Datum: 22. května 2009 15:44
Jméno: reagovat na fikuse
IP: uživatel5184
 Hej ale ne, já to na fechtlovy taky mám a v poho, to si asi měl málo puštěný benzín a nechtělo to přes ten filtr moc téct, ale já ho tam mám a v pohodě.
Datum: 22. května 2009 15:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 sipka smeruje ke karburatoru ja tohle mel na fichtloj a po par km to vzdicky nepoustelo benal takze to nejelo a porad to blblo a nevedel jsem co tomu je a to uz jsem mel druhy sejtko byli cisty novy a blbli nesmi bejt asi na lezato takze na pionyra nedooporucuju na mustanga by to slo
Datum: 22. května 2009 14:20
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 tou placatou ke karbecu ale mozna ti to s nim nepojede hodne zdrzuje dotikani benalu
Datum: 22. května 2009 14:20
 Je tam šipka!
Datum: 22. května 2009 14:16
Jméno: DaVVvE
IP: uživatel2215
 Cau pred nejakym casem jsem poridil maneta korado jenze... tet kdys prislo na radu prihlasovani stroje abych mohl jezdit legal po silnici jsem sel dnes mrknout na stitek a tam koukam a ejhle stitek je vylestten a potrhan o kabely.... tak se ptam jak zaridit novej stitek nebo kde najdu cisla motoru VINko ramu atd predem dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 13:46
 zdravim chtěl jsem se zeptat jestli je normální aby mě při záběhu fichtla zvonil motor??mam druhej výbrus.dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 19:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Po výbrusu zůstanou ve válci ostré hrany na okrajích kanálů a jak přes ně přecházejí kroužky, tak to zvoní. Je dobré tyto hrany kulatým pilníkem srazit a opatrně odjehlit brouskem i ostré hrany na pístních kroužkách. Kliku máš doufám v pořádku.
Datum: 22. května 2009 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel6172
 ty jsou nový i píst
Datum: 22. května 2009 19:58
Jméno: David
IP: uživatel3552
 To mas v prdeli pistni krousky.
Datum: 22. května 2009 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel6172
 čep mam novej,a futru sem musel truchu vyfrézovat protože bylo do šišky
Datum: 22. května 2009 13:56
 Je to normální mě to taky zvonilo ale záleží jak to zvoní,jestli to nezvoní pouzdro u klikovky no alemě taky trochu zonil ale jenom málo!
Datum: 22. května 2009 13:22
Jméno: Earl
IP: uživatel6171
 Jak zvoni? Nemaš poveleno klikovku nebo ojnici?
Datum: 22. května 2009 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel6168
 to muze být klika.... casto se stava,ze kdyz das valec na vybrus a neudelas repas ojnice,tak se 100%pravdepodobnosti zacne zvonit horni futro a v nekterych pripadech to odrovná i spodni ojnicni klec,ale spise bych rekl,ze tvuj problem vyresi nove futro do ojnice a nový čep. Jinak zvuk podobný cinkání také dela vytahany primarni retez,ktery dře o karetry.....
Datum: 22. května 2009 12:03
Jméno: johny
IP: uživatel5056
 zdrtc mám dotas na jawě 20 když dám víc jak polovonu plynu tak to přestane přidávat a začne se to dusit. Předstih a odtrh by měl být seřízený a z jehlou jsem posouval a taky nic tak nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 0:57
 Ahoj, zkus vypláchnout výfuk benzinem,múžeš to zkusit projet i bez něj abys poznal zda to je příčina.To samý bych zkusil i se vzduchovým filtrem.pak to může byt vše,
co píší kolegové. držím pěsti at tu zradu najdeš n
Datum: 23. května 2009 0:57
Jméno: Standa
IP: uživatel6173
 prdlý gufero
Datum: 22. května 2009 17:49
 Zkus nastavit znovu přestih odtrh,odtrh na svíčce,vyčistit filtr,vyčistit svíčku a skus vyměnit ten kondik!
Datum: 22. května 2009 13:35
Jméno: pionyr
IP: uživatel113
 zkus vyměnit kondík
Datum: 22. května 2009 13:09
Jméno: johny
IP: uživatel5056
 to jsem už dělal ae dk
Datum: 22. května 2009 11:16
Jméno: johny
IP: uživatel5056
 to jsem už dělal ae dk
Datum: 22. května 2009 11:14
 skús vyčistiť karburátor a trysky
Datum: 22. května 2009 11:13
 Zdar draci,je to blbej dotaz,ale chci se zeptat jestli by nějakým spůsoben nešlo dát na čz 125/51 bezkontakt zapalko na pionýra co tu má sesa,nebo klidně náký jiný ale aby bylo levnější než motoplat a kvalitnější než motoplat.A ještě se chci zeptat kolik ten motoplat stojí,slyšel jsem že nad 8000KČ ale příde mi že je to nák hodně tak jestli někdop z vás neví kolik to doopravdy stojí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel6173
Datum: 22. května 2009 17:51
Jméno: Standa
IP: uživatel6173
 hele zacatkem cervna je burza v chotusicich,tam koupis na cizy vsechno......a nektery veci i docela levne. Jinak dneska sem kecal s klukama na servisu a mimo jine padla rec na 516 a rikaly ze se toho mas zbavit co nejdriv,ze se to sere furt. Jinak rekly ze u 516 to tvoje strileni muze spusobovat cokoliv!! Spatne svicka,spatne natocenej motoplat,foukajici gufero,nizka hladina v karbecu,spatne nastavena smes a klidne i Motoplat.....ale taky rikali,ze se stava jen vyjimecne,ze když pálí,tak ze nefunguje spravne. Spis prej hledat nejakou netesnost,vymenit gufera,vzduchovej filtr,svicku(alespon NGK!! Brisk NE!!) a seridit spravne predstih!! Jak si tu psal nejaky hodnoty 0.4-0.7 je prej blbost!! Ale hodnotu mi nerekly,takze bych si sehnal dilenskou prirucku a tam to bude!!! Jinak hodne stesti v opravach....vic uz pro tebe asi udelat nemuzu.....
Datum: 22. května 2009 17:38
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 tým zapalováním to být nemusí!! Zkus ještě sdelat valec a zkontroluj ojnici, ja jsem jednou na 516 jel a zničeho nic se mi zacala dusit až zdechla a nechtěla vubec chitit, sundal jsem valec a zjistil jsem že se mi rozpadla spodní ojniční klec, protože byvaly majitel tam nedal origo! byla tam plechova. A nemysli že toto bezkontaktní zapalko bude kvalitnější než motoplat, jak vím na 516 je motoplat dost dobrý.
Datum: 22. května 2009 15:18
 Stando tak mi napiš kde se dá sehnat novej motoplat na 516 za 2000Kč,protože já vyděl použitej za 3500Kč a jeden chlap mi řikal že stojí 5000Kč nebo až 8000Kč!Jo a ještě se chci zeptat jestli je lepší VAPE a nebo MOTOPLAT!
Datum: 22. května 2009 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel6168
 Ja nevim furt co plasis.... Motoplat na 516 koupis za 2000,- bez problemu!!!!! Horsi je sehnat Motoplat na 513!!!!!!
Datum: 22. května 2009 10:13
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel5117
Datum: 22. května 2009 9:41
 Dobrý den chtěl jsem se zeptat jakej olej je nejlepší na přimíchávání benzínu do pionýra?A ještě jakej je dobrej do spojky a tak?děkuji za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 13:33
Datum: 22. května 2009 13:33
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Olej do benzínu by měl mít normu API TB nebo lépe TC, případně normu JASO FB nebo FC. Tyto normy jsou uvedeny na obalu. Do převodovky postačí PP-80, když motor hodně namáháš, tak spíše PP-90. Do pionýrů do benzínu je vhodný Mogul TSF, ale i jiné značky jsou vhodné. M2T bych doporučil jen krátkodobě, pokud není nic lepšího po ruce. Ne že by nemazal nebo nějak poškodil motor, ale vše od svíčky až po koncovku výfuku ti za chvíli pěkně zasviní.
Datum: 22. května 2009 8:01
 do prevodovky davej normalni prevodak PP80 nebo PP90...to je uplne jedno...sice je predepsane pp80 ale nepoznal sem rozdil  pak do benzinu urcite neco lepsiho nez M2T...treba olej castrol 2T...valvoline 2T...Shell 2T...Mogul TSF a plno dalsich co najdes...cena je vzdycky tak kolem 120-200/1L
Datum: 22. května 2009 7:12
 čau chlapi kde se da sehnat Hvězdicová snížená hlava na Jawa 20 ... a ještě nemam představu otom jestli by se to dalo vůbec dát na Jawu 20 z revmaplechy ... jestli se tam ta hvězdicová hlava vleze do toho plechu .. vyděl sem to jen u mustangu .. diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel6173
 uz sem se na ni ptal nekoho kdo je dela....prej staci skratit par paprsků hlavy a jde tam....ale na 20 urcite pujde hur,nez na 21...u 20 je ten blbej tunel....
Datum: 22. května 2009 17:41
 Jj standa má pravdu,od azmarka si nekupuj to sou sráče,já jí mam a s kámošovo která nebyla od azmarka to jelo o 5km/h víc,ale já kdybych si jí dával na 20 a nešla by my tam tak bych si ty plechy skrátil protože to stojí za to a vym o čem mluvim mam 21 a to je skro to samý!
Datum: 22. května 2009 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel6168
 Vcera byli na motoinzerci 2 kusy. A obe byli s dobrym spalovakem,ne ty smejdy od Azmarka. Cena byla 1300,-
Datum: 22. května 2009 10:15
 ja myslim ze by si to tam narval...mam taky 20...ale urcite by si musel sundat ten malej kryci plech valce...chce to zjistit velikost tech zeber a pak to pomerit...tedkom ae nvm kde se to dá sehnat...
Datum: 22. května 2009 7:15
 Čau draci na jaký benzín mám jezdit se 150ČZ starou a jak mám ředit můžu jezdit na Olej OREGON je fakt dobrej..........jaký poměr bys te mě doporučovali........a ještě jeda věc jakou svíčku mám dát do tý 150?......14,15 nebo 17?...............děkuju moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 8:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tenhle motor pojede v pohodě na jakýkoliv benzín, míchat v poměru 1:40, v případě kvalitnějšího oleje i 1:50. Svíčku N17C, ale když to budeš v létě honit, tak můžeš použít i N15C.
Datum: 22. května 2009 8:51
 Čau draci jaký má mít 150ČZ předstih...........a jako to má být celý zapalováni seštelovaný..............?..............je to starý až na to čučím jak péro z gauče mám pincak a tam to je v poho tam my to trvalo u pincka než sme to pochopil dlouho protože já nensáším elektriku..tak prosím poradte...děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 8:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Odtrh na kladívkách 0,3-0,4 předstih 3-3,5 mm.
Datum: 22. května 2009 8:41
 Čau draci prosím poradte nejede mi 150 stará čz 3kvalt neháže to jiskru................co s tím co může být v čudu?..................děkuju moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 8:38
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zkus jiskru na konci kabelu, nepůjdeli, vyměn kondenzátor a zkontroluj kladívka a mrkni na kabel od svíčky. Ale také bych to viděl na tu cívku, vím že s tím býval občas problém. Někdy motor najednou zdechl a nešlo to ani roztlačit. Stačilo půl hodiny počkat,až motor vychladne a naskočil na první šlápnutí. No ale někdy se cívka odporoučela úplně.
Datum: 22. května 2009 8:38
 jestli to začalo z ničehi nic, tak se ti odjebala ta cívka s integrovamou indučkou......ono je to už z výroby takové chatrné, žádná pořádná izolace...
Datum: 22. května 2009 8:11
 Možná cívka?
Datum: 22. května 2009 1:11
Jméno: jurex
IP: uživatel1553
 Prosim poraďte jak zvýšit zadním tlumiče na jawě 250!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 21:44
 http://blbni.wgz.cz/image/14110103
Datum: 22. května 2009 21:44
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 zdar,v jakym poměru by ste mychali ricinovej olej?ja tomu dávám kolem 1:45-50 tak se ptam kdo s tim má zkušenost.Jestli můžu dát eště míň ,nebo naopak vic.(jawa 21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 21:31
Jméno: gutang2
IP: uživatel6166
 Zdar, chci se jenom zeptat, jak se projeví to , když je povolenej spojkovej koš.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 13:57
Jméno: gutang2
IP: uživatel5686
 kouknu se, ale rozhodne mám některý pružinky unavený a nekterý nový tak tim by to taky mohlo bejt
Datum: 23. května 2009 13:57
 a nemas ty spojkovy lamely nebo korky v nich novy? todlec byva casto nez si sednou a trochu se sjedou...
Datum: 22. května 2009 16:00
Jméno: gutang2
IP: uživatel6166
 no ale kdybych mel v haji spojkovy lamely tak by se ta mortka nerozjela ne??
Datum: 22. května 2009 14:43
Jméno: buben
IP: uživatel6072
 podle toho co si tady napsal tak mas v haji spojkovy lamely....
Datum: 21. května 2009 22:15
Jméno: gutang2
IP: uživatel6166
 no mě totiž nejde moc seštelovat spojka ,když šroubek dotáhnu tak to nejde nakopnout a zase když trochu povolim tak to de nakopnout ale zase kdyz drzim spojku a dam kvalt tak to zacne popojizdet.Tak sem si řikal jestli nemam povolenej ten spojk. koš ale nic v motoru nechrasti tak nevim.
Datum: 21. května 2009 21:50
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 bude to chrastit v motoru ty čepy co držeji přítlačnej talíř spojky budou narážet vo výlisku na víku
Datum: 21. května 2009 21:25
Jméno: lasty
IP: uživatel6165
 No hele je to neco jako kdybys mel povolenou spojku, ale neslo by to vystylovat...
Datum: 21. května 2009 21:23
Posl.aktualizace: 22. května 2009 17:43
Jméno: Standa
IP: uživatel6173
 To si vycistil Pouchaz sám  Ja to necistil  Ale jinak je to opiskovane a vylestene balotinou....Pokud se chces dozvedet vic,ozvi se Pouchazovi na maila,ma ho v profilu.
Datum: 22. května 2009 17:43
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čím jsi ten motor tak vyčistil stando?dik
Datum: 22. května 2009 16:16
 pravda, vylestit vika a je to perfekt
Datum: 22. května 2009 16:03
Jméno: Standa
IP: uživatel6168
 JJ.....ale jak na to koukam,tak bych este vylestil dekly.....
Datum: 22. května 2009 10:20
 uff, stadno to je ten motor jak si mi rikal?
Datum: 22. května 2009 8:15
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 Jak by pravila nasa pani anglictinarka ..... Stando ...Great JOB !!!!!
Datum: 22. května 2009 0:23
Jméno: standa
IP: uživatel6159
Datum: 21. května 2009 22:02
 No písni mu mail on ti poví. Ale je to za hubičku.
Datum: 21. května 2009 21:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 dobra prace za jak velky uplatek to standa dela? kdybych mel zajem jestli by to bylo mozny
Datum: 21. května 2009 21:40
Jméno: Standa
IP: uživatel6159
 Hezky si to ocistil..... Napred po me chtel at mu to skladam v rukavicich a nakonec ten motor byl zasranej jak jetel jak od smiru,tak od silikonu.....ale pekný!!!! ver tomu,ze az ho zajedes,tak poletí jako hovado!!!!!
Datum: 21. května 2009 21:15
 tak to je pak v cajku...
Datum: 21. května 2009 21:13
 tak to je pak v cajku...
Datum: 21. května 2009 21:13
 Musí jezdit hezky, dostal vše na co si vzpomněl  . díky
Datum: 21. května 2009 21:11
 no jo...vypada hezky to se musi nechat  ted de o to jak bude jezdit a jak dlouho  ale verim ze pekne
Datum: 21. května 2009 21:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co by se stalo kdybych dal nekam do karburratoru neco jako turbynu ale na pevno ze by se oto rozviril vzduch a lip by to jelo???? idealni by bylo to dat asi mezi kolinko a vrsek karburatoru tam jak je dirka aby se to neuchlastavalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 14:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak jo ja to skusim a uvidime ale na vikonu to mozna nebude ani trochu znat az to skusim tak vam napisu jak to dopadlo
Datum: 22. května 2009 14:33
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No abych pravdu řekl, viděl jsem už ledacos, ale přeplnovaný motor na fichtlu ještě ne. No jen směle do toho.
Datum: 22. května 2009 8:24
 kdybys věděl jak funguje trubo, tak bys veděl že je to blbost.... a musel bys to dát před karbec, aby to tlačilo do sání, jo a roztáčet turbo musí výfukové spaliny, a nesmíž zapomenout na chladič vzduchu
Datum: 22. května 2009 8:17
 masakr motor pak...to se musi nechat... 1V...0V...0,05L...Turbo
Datum: 21. května 2009 21:10
Jméno: lasty
IP: uživatel6165
 Slusnej napad, az to zmaknes , dej vedet
Datum: 21. května 2009 20:53
Jméno: Mílek
IP: uživatel6164
 Blbost.
Datum: 21. května 2009 20:38
|



|