Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 18:54
 díky
Datum: 28. listopadu 2013 18:54
 jo
Datum: 28. listopadu 2013 7:22
 zdarec draci konečně jsem sehnal originální hrazdičkové řídítka na jawu 21 1968 , jsou ty co byli jako kdyby ze sportky (250) a pohyblivým krkem a napevno svařenými držáky páček , nicméně nechápu kudy šla eektrika ,protože tou dírou dole to nejde protože přes ní jde krk a venkem to asi původně nebylo ne ? .. jak byla originálně vedena Elektrika k přepínači na řídítkách na prvních 21(s těmito velkýmy širokými hrazdami s pevnými držáky páček a otočným krkem z J250 )
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 11:46
 Nebyla náhodou v představci (krku) díra? Sice mám rok 1970, ale mohlo to být podobně.
Datum: 28. listopadu 2013 11:46
 tyto sportková řídítka se dávala ještě v roce 68 na 21 , tytovámi popisované generačně druhé hrazdy s pevně svřeným kloubem a otočnýma páčkama se začali montovat v roce 69 společně s výrobou prvních mustangů , sám tohoto prvního mustanga mám s těmito menšími hrazdami ( pevný kloub otočné páčky )
Datum: 27. listopadu 2013 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel16477
 Pěkný kulový. Byli tam řidítka s hrazdou,svařený v držáku s pohyblivejma páčkama a kabely šli uvnitř řidítek. To co popisuješ bylo snad na pár prvních kusech v roce 1967 a na j05 sport rok 66.
Datum: 27. listopadu 2013 21:20
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Neišlo to cez ridítka jako cez novšie typy ale pomimo , priamo do prepínača svetliel a bzučáku ...
Datum: 27. listopadu 2013 19:08
 moje přítelkyně si poprví zvládla nandat čočky tak píšu pro ty co by chtěli jásat a slavit s náma  D
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 14:19
Datum: 29. listopadu 2013 14:19
 ven je dostat by neměl být takovej problém  stačí praktikovat zezadu za vlásky, natvrdo a bez lásky a ty čočky sami vyskočí
Datum: 29. listopadu 2013 10:30
 vetší diskuze než kolem připravovanejch novejch klikovek  i ja i pritulka koukame co je to za narez
Datum: 28. listopadu 2013 19:58
 Gratulace, teď je ještě vyndat..
Datum: 28. listopadu 2013 7:22
Datum: 28. listopadu 2013 6:14
 Ze začátku jsem z toho taky nebyl unešenej, ale pak jsem si zvykl  , to víš, dvojitá operace páteře není jen tak...
Datum: 27. listopadu 2013 23:05
 tv fuj.. ani to nepis.. vsecko me z toho bolí jak to čtu
Datum: 27. listopadu 2013 22:48
 péro: injekce na ředění krve jsem si do břicha píchal 6 týdnů a zase tak hrozný to nebylo
Datum: 27. listopadu 2013 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já si zase píchám každej večer injekce do břicha na ředění krve,možná lepší si dávat něco na oko
Datum: 27. listopadu 2013 21:56
 asi by me jeblo kdybych si mel davat neco na oko
Datum: 27. listopadu 2013 21:37
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Šikovná..............a koupil jsi na tu oslavu aspoň sud ?
Datum: 27. listopadu 2013 20:43
 Taky gratuluju a pořádně to oslavte
Datum: 27. listopadu 2013 20:40
 Gratuluju...
Datum: 27. listopadu 2013 18:40
Jméno: venca
IP: uživatel16479
 Zdar poradil by nekdo pls jak se meni pouzdra v predni vidlici u mustanga?? predem diky za odpovedi..rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 17:35
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Vyndáš kluzáky starý pouzdra vyřízneš nožem dáš tam nový ale musíš si sehnat 22. vrták buď do železa nebo do dřeva opatrně to vyvrtáš a máš to do jednoho ramena se dávají 2 p0uzdra
Datum: 27. listopadu 2013 17:35
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec když chcu zdelat přední tlumiče z pionýra tak co mám první odšroubovat teleskopy a nebo ty velké matice ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 13:45
Jméno: Kuba
IP: uživatel16476
 zdar, sundáš masku pak povolíš ty malí 8ky matice co tam sou a vysuneš teleskop a když chceš sundat celí vidle tak vyšroubuješ i ty velký matice
Datum: 27. listopadu 2013 13:45
 čus draci, chci abych měl v kastlíku na dvacítce víc místa, takže by byla paráda zbavit se obřího airboxu, můžu koupit ten přímej filtr? vyjde to nastejno? jedinej důvod je abych tam narval lékárnu, dík za odpovědí, odpovědi typu vykašli se na to a dej si lékárničku do báglu mi jsou k ničemu, rád bych to vyřešil takhle a chci vědět co ten filtr motoru udělá nebo ne, aby to taky nejelo hůř, dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 17:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16482
 pokud maš saní dratěnku je to srovnatelne se sport filtrem ale jak maš papírovej za vše hovoří udaj sevisu pro kejvu s dratěnkou a panelku s filtem .je tam o polovic viší životnos brusu válce ...papírovej filtr je výbornej co se čístoty týče nevýhoda je že nejde repasovat ...dátěnka jde repasovat ale.... za mě kupm si nosič či najdi čalouníka je jich dost a občas maj radí kšeft a udělal tu brašnu
Datum: 28. listopadu 2013 17:59
 rozumím
Datum: 28. listopadu 2013 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel16477
 Shrek: mam totiž Vape .
Datum: 27. listopadu 2013 21:23
 U pionýra je místa opravdu dost, pod deklem mám klasický vzduch. filtr, indukčku, komplet nářadí (takový to smotaný nářadí), lékárnu a výstražnou vestu a všechno se to tam v pohodě vleze. Pod sedlem mám zámek na kolo, šroubovák a složenou hadru a náhradní žárovky mám v přední masce, takže jak píšu, všude je místa až až
Datum: 27. listopadu 2013 18:25
 pozor, indukčka od vape nemá s klasikou nic společnýho, je tam i kus elektroniky kterej se jim nevešel na stator, bud koupíš celý vape nebo nic, ještě je o kus menší indukčka bakelitová z nulapětky
Datum: 27. listopadu 2013 18:06
 stando dej prosímtě link na tu indučku  není to indučka z nějaký novější jawky 50? robby,mosquito?
Datum: 27. listopadu 2013 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel16477
 Jako dej to tam,nějak fungovat to bude,ale určo to bude odspoda chcíplý a pojede spíš v otáčkách a stím se zvedne i spotřeba,navíc to bude tjuningově bučet a po pár kilometrech ti to poleze krkem. Jinak je neskutečný co všechno se vejde pod dekl u dvacky,takže to je divný že by se ti nevešly základní věci. A nejvíc prostoru mi u dvacky přinesla malinká indučka od Vape
Datum: 27. listopadu 2013 14:31
 já sem zatim vždycky stačil s baťohem, ale přišlo mi to jako elegantní nápad jak se pár věcí zbavit, je mi jasný že je to nějak spočítaný aby to fungovalo a vždycky jsem pro originální díly, právě jsem se jen ptal jestli náhodou by to nevyšlo nastejno  jinak já teda co jsem si udělal zapalko sám od a do z nastavil a pořádně dotáh tak taky dobrý ale svoje léta to přecejen má
Datum: 26. listopadu 2013 22:20
 s tím přímým drátěným ti klesne výkon a zvýší se hlučnost a spotřeba, ale je pravda že na závodním mám taky přímej filtr, ale poněkud dražší, molitanovej, velkej,dvouvrstvej... ale na origo karbec prostě origo airbox... a pokud jezdíš delší trasy, tak bych se taky brašny nebál, zhodne se to...
Datum: 26. listopadu 2013 21:39
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Origo zapalka bych se určitě nebál... Taky jsem v létě jezdil dlouhé výlety(celkem 2700km) a na zapalko bych se nekouknul,kdyby mě svědomí nedonutilo namazat vačku  Jo a výborný jsou cyklobrašny na nosič,když jsem jel na ukrainu,narval jsem tam vsechno(Jidlo,hadry,fotak,doklady,dily...)
Datum: 26. listopadu 2013 21:31
 koukám na to no, zima bude dlouhá tak něco povymyslim, ale nevim jestli tolik peněz, příští rok bude zkouška ohněm mýho zapalka, jelikož budu jezdit denně a chci mít nějakou rezervu na vape, pokud by to origo nedělalo dobrotu
Datum: 26. listopadu 2013 20:20
Datum: 26. listopadu 2013 20:11
 paráda, takováhle odpověď mi stačí, dík
Datum: 26. listopadu 2013 20:10
 jo vadí, fichtl je na ten filtr hrozně citlivej nech tam originál
Datum: 26. listopadu 2013 20:09
 a v čem je špatnej? nefiltruje tak jako origoš?  mě se zdál vpohodě jelikož origoš airbox je jen drátěnka do dřezu, jediný co mě napadá že může být na škodu je to že ten otevřenej bude mít asi jinou, jak tomu říct, no prostě asi nevnikne takovej podltak při nasátí, jde po to jestli si toho ten motor všimne a výkon se sníží, ale ROZHODNĚ TÍMTO FILTREM NECHCI ZVYŠOVAT VÝKON
Datum: 26. listopadu 2013 20:08
 klidně můžete, přímo to vyžaduju když jsem se ptal  vozim toho s sebou víc jelikož sdolávám s fíkem delší trasy, ale říkal jsem že tyto odpovědi jsou k mi k ničemu, vadí ten filrt nebo ne?  dík
Datum: 26. listopadu 2013 20:03
 přímej filtr je naprd... já tam mám lékarnu, komplet nářadí plus žárovky, svíčku,lepení a ještě tam mám baterku 7,2V 3000mAh na pohánění brzdovýho světla  osobně bych se radši zbavil velké indučky... ta zabírá moc místa...
Datum: 26. listopadu 2013 20:02
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Dělej jak myslíš, my ti do toho kecat nebudeme.
Datum: 26. listopadu 2013 19:56
 kdit bys tam dostal ty lkarničky dvě prosimtě co tam chceš vozit ? stan? v pohodě tam dostaneš lékarnu svíčák sroubovák žárovky atd a eště tam je pořát místo ..
Datum: 26. listopadu 2013 19:48
 Zdar draci, má niekto skúsenosti s výmenou originálneho airboxu a filtra na 640ke za priamy ako má Sesa tu v krámku? Nemusí sa pak dolaďovať zmes, prípadne meniť trysky a tak? Díky všetkým za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 17:33
 Díky  ja som to chcel najma kvôli miestu naviac, ktorý by vznikol odstránením airboxu, ale takto kašlem na to, keď je s tým toľko problémov.
Datum: 27. listopadu 2013 17:33
Jméno: s
IP: uživatel16478
 je to k ničemu, přetryskovat je pak třeba vše včetně štelungu s jehlou..nebrat..pěkně to vypadá ale je to k prdu
Datum: 27. listopadu 2013 14:33
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 10:53
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Mám je na mustangovi a jsou super ale až budeš měnit silentbloky tak je musíš oblepit el. páskou.
Datum: 27. listopadu 2013 10:53
 mam je na 20ce a pod plech se v pohodě vlezou. ale měl sem problém s krytem řetězu, ten jsem musel trochu poškádlit nůžkama na plech. co se týče funkčnosti, tak super
Datum: 26. listopadu 2013 20:56
 Zdar, s těmahle tlumičema nemám zkušenosti, ale podle mě tam pasovat budou jestli chceš ušetřit tak si kup tlumiče na simsona elektronika pasujou dobře akorát na každou stranu k tlumiči přidáš jednu podložku
Datum: 26. listopadu 2013 20:17
Jméno: .
IP: uživatel12656
 Chtel bych se optat na jednu vec. Dneska jsem sundaval vidle na pinckovi kvuli vymene pouzder. Jak je mezi vidlicema ten plech tak srouby ktery ho drzej tlacily do pruzin a pruziny jsou zdeformovany,lehce promackly.. Je to tak naschval ze by tu to pruzinu nejak drzelo/jistilo ? Nebo to sou jen dlouhy srouby od byvaleho majitele..originaly to nejsou..:-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 0:00
Jméno: .
IP: uživatel12656
 tak super hned mi je lip
Datum: 27. listopadu 2013 0:00
 jo dělaly...
Datum: 26. listopadu 2013 22:07
Jméno: .
IP: uživatel12656
 myslel sem si to no,pruziny sou uchyceny tim zvlastnim sroubem nahore.. :-/ A hele delaly se vidlice së spodnima brylema napevno ? mam je privareny..
Datum: 26. listopadu 2013 22:01
 není to naschval je to chyba od bývalého majitele ale myslím že by tam neměl jít našroubovat delší šroub jak ten originální, mělo by to tam mít zakrytou tu díru, aby se tohle nestávalo, ale nejsu si jistej
Datum: 26. listopadu 2013 18:39
 Zdar draci, co líp těsní silikon nebo papírové těsnění ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 11:16
 Takže: pokud jsou bloky v pořádku, stačí papír potřený olejem, eventuálně vazelínou a těsnění je zaručeno na 100%. Pokud je to někde bouchlý, tak silikon. Já používám paulin... všichni na něho nadávají, ale nevím proč. Naneseš minimální množství, prstem rozetřeš a je to. Těsní jak má. Jednu dobu jsem zkoušel i papír potřenej paulinem a taky to jde. Pokud nejsi prade a nevypatláš na to celou tubu, tak slouží perfektně.
Datum: 27. listopadu 2013 11:16
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Je to nejlepší na papíru zrovna jsem dodělal go motoru a olej nikde neteče klika a válec těsní jak má, papír tam dát je dobrý když to složíš špatně tak to rozděláš s papírem bez problémů ze silikonem je to hůř musíš to z toho dostat a to je na dlouho např já jsem dal silikon papír a silikon složil jsem převodovku tím stylem že místo jedničky byl neutrál znova jsem to rozložil a pak jsem jel jen na papír kdyby náhodou dnes s tím nemám jediný problém s profukováním nic. A co já vím tak v Považkách když se vyráběli pionýr tak tam taky dávali papír všude a to muselo složit tak 20 let.
Datum: 27. listopadu 2013 11:05
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jestli počítáš s rozebíráním na cestě - tak papír - po složení to zase alespoň trochu těsní. já bych to udělal takto: když to půjde tak půlky karterů na silikon (převodovka musí pěkně točit) a víko spojky papírem. jinak jsem zapřisáhlý příznivec silikonu a chlubím se tím, že mi žádný motor nerosí. vyzkoušej složit kartery jen s komplet převodovkou na sucho a sešroubuj to. vyzkoušíš, jak pracuje převodovka. točí-li se hřídele bez problémů, dal bych silikon.
Datum: 26. listopadu 2013 19:22
 já dávam vždycky malou vrstvu paulínu a mezi to papír a na to zas tenkou vrstvu paulínu a neměl jsem s tím nikdy problém
Datum: 26. listopadu 2013 18:47
 A když mám kartery dobré nepotlučené tak co mám dát ?
Datum: 26. listopadu 2013 18:40
 Nedá se jednoznačně odpovědět, někdy je vhodnější použít silikon, někdy papír a někdy kombinaci obého. Záleží na podmínkách.
Datum: 26. listopadu 2013 18:32
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 15:30
Jméno: standa
IP: uživatel16477
 Kdyby extra prodal ty vidle z devadesátky za 1500,- tak utrží víc. Cena tohoto kompletu je do 1000,-
Datum: 27. listopadu 2013 15:30
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 dám 500..
Datum: 26. listopadu 2013 20:26
 no já to vidím na 800 dolu a asi dobrý no
Datum: 26. listopadu 2013 19:53
 špatnej vejfuk, mizernej posed, široká nádrž, širokej drapák co má větší odpor než účinek.. po pár úpravách by se z toho něco dalo udělat..
Datum: 26. listopadu 2013 18:07
 čau draci. mám dotaz musí být mezi válcem a karburátorem hliniková vložka a když ano tak kde bych ji sehnal.rnpři nastartování nedrží volnoběh a při drženi plynu v otáčkách za chvílí chcípne už si nevím rady mám nové trysky plovák tak už nevím co s tím díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2013 16:03
 musí bez toho to nejede ..
Datum: 26. listopadu 2013 16:03
 moped s22
Datum: 26. listopadu 2013 13:39
 Na čom?
Datum: 26. listopadu 2013 12:38
 čau draci chtel bych si prez zimu upravit simsona na S51 enduro tim stylem ze by tam byly jine svetla jine blinkry jine sedlo a jine blatníky z univerzalních dilu z internetu nebo upravit originalní muj dostaz zní bude vadit na STK kdys budu mít jine osvetleni a tyto komponenty .? samozdrejne kdys tyto veci budu kupovat s homologací toto je ma predstva a vzor jen by to melo svetla http://p1.bikepics.com/2007%5C02%5C21%5Cbikepics-808546-full.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 20:10
 pokud to bude homologovaný tak si myslím že by neměl být problém...
Datum: 27. listopadu 2013 20:10
Jméno: jiří_cz
IP: uživatel15512
 Čau, to jakou máš představu je pěkná a dohady o STK nevím. Vem foto a běž na STK a tam se optej. Moc tomu nevěřím že to projde. Hodně štěstí
Datum: 27. listopadu 2013 8:58
Jméno: Petr
IP: uživatel16471
 Zdar hoši, chci si koupit Vape na 350, ale mám dilema. Bude fungovat i na 250 ?Mám totiž v Jawě 250 panelce daný motor z 350 kývačky a možná bych chtěl někdy tam dát zase origo 250. Bude to vadit, že bude na 250 napojené Vape jen na jednu indučku? Díky za odpověd?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2013 6:45
Jméno: Marlboro
IP: uživatel15277
Datum: 26. listopadu 2013 6:45
 Nebude to vadit.
Datum: 25. listopadu 2013 21:43
Jméno: vencarik
IP: uživatel16368
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 8:51
Jméno: jiři-cz
IP: uživatel15512
 Pekáč neměl nikdy brzdové světlo, ale dá se dodatečně přimontovat to není problém. Druhá žárovka tam byla nefunkční ,ale jako náhradní. 6V
Datum: 27. listopadu 2013 8:51
 ale můžeš mít objímku na dvě žárovky...
Datum: 26. listopadu 2013 18:32
 Mno...myslim že vzhledem k tomu, že fichtl nemá brzdové světlo, tak tam nebude ani brzdová žárovka...
Datum: 26. listopadu 2013 12:39
Jméno: Akamu
IP: uživatel16474
 no já už si to tak uplně nepamatuju, ale nebyla tam jedna jako poziční a druhá jako brzdová? a jinak určitě 6v
Datum: 26. listopadu 2013 11:04
 Ano...
Datum: 25. listopadu 2013 21:18
Jméno: vencarik
IP: uživatel16368
 áha  tak to bude ono, pán na prodejně mi musel dát nejspíš světlo od něčeho jinýho  děkuji za radu, a má být 6V že??
Datum: 25. listopadu 2013 21:04
 Patří tam jedna...
Datum: 25. listopadu 2013 21:02
 čao.. je tu nekdo v okolí Uherského Brodu kdo má oma čz 150 C neno čz 125 C ? potřeboval bych si omrknout nějaké detajly kdyby tu někdo takový byl.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 20:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel16470
 Nazdar mám otázku ohliadne liatinových valcov podľa čoho ich farbili na čierno ale na sivo ??? viem že peraky mali ešte na sivo potom všetko na čierno ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 14:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16489
 těžko soudit i peráky sem viděl s černým válcem..prostě si vyber co se ti líbí ....je pravda že peroši měli často válce i ve stříbřence
Datum: 30. listopadu 2013 14:25
Jméno: David
IP: uživatel11092
 Zdravím, potřeboval bych pomoc. Potřebuju udělat výbrus válce na 555ku, ale jenom přehonovat válec, píst a kroužky bych si obstaral sám, nevíte někdo o něčem v okolí Uherského Brodu nebo Hradiště? Díky za radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 20:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já vždy když dávám něco na výbrus tak trvám na tom abych si potom vyzvedl svůj válec a nějak si ho poznačím
Datum: 25. listopadu 2013 20:29
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 s Matúšem mám takové skušenosti ze já sem mu dal good válec a on mě kurva dal z dojebanýma závytama. ne že bych ho nedoporučoval ale pořádne skontroluj co ti dává
Datum: 25. listopadu 2013 20:28
 proč jen přehonovat? jinak v brodě naproti zimáku v uličce jak je EGP servis tak je i pan Mikulec který to obstará
Datum: 25. listopadu 2013 18:46
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 v uherském hradišti je moto matuš a jestli by ti udelal jen výbrus tak to nevim, ja když sem mu tam daval valec tak mi hned dal druhý i s pístem a krouzkama
Datum: 25. listopadu 2013 17:57
Jméno: Slamak21
IP: uživatel5987
 Zdarec, je to sice mimo motorky, mám možnost koupit Škodu 105L, která byla zděděná v Srpnu letošního roku a jde mi o to jestli budu muset po té novele co vyšla v Září platit to ekovýpalné, nebo to dědictví auto osvobodilo? Moc děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2013 10:37
Jméno: Standa
IP: uživatel16473
 Ne,tady nejde ani o lidi,ani o tebe ani o mě,jde tu o likvidaci levně sehnatelnejch aut a posílení prodeje nových. Automobilky šli,namastili politikum kapsy a přišlo tohle..... nic víc,nic míň... ve všem nahoře hledej jen prachy.... jen jsem moc zvědavej jak to půjde od letoška,dost se bojim těch sociálů,,,X let byly v opozici a bojim se že budou mít prázdný kapsy a tak pojedou dál v éře předešlejch vlád a budou mastit hlavně kapsy a Babiš s tim nic neudělá... Zatim se to vyvíjí dost slibně ... tak uvidíme ....
Datum: 26. listopadu 2013 10:37
 kdyby vláda dělala něco pro lidi tak se eko výpalné vůbec nezavede.. jen to jen proti lidem... za co si asi obyčejný človek má každé 4 roky kupovat nové auto?
Datum: 25. listopadu 2013 21:59
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 taky za to můžem poděkovat těm koko*ům , který přepsali 2000 aut a vybírali za to prachy,kdyby každej přepsal 2-3 auta za rok tak to nikoho nezajímá
Datum: 25. listopadu 2013 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo hoši přesto že mám ZTP mě tohle taky sere...loni si kámoš koupil peugeota a napsal ho na mě (ještě to šlo ) a do TP napsali tuhle větu  oplatek na podporu sběru a využití autovraku nevybrán....to už mluví za vše..jak auto nemá euro 5 berou ho jako autovrak.Je to banda zlodějská.Já jsem taky pro aby každej začínal třeba na fáčku nebo na škodárně.
Datum: 25. listopadu 2013 20:34
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 je to prostě kapitalistická zlodějina no  ... taky jsem přemejšlel o nějakym MBčku či stovce, ale ta desítka prostě odrazuje.... zase to zlikviduje většinu a dochovaný kusy budou o to vzácnější ...
Datum: 25. listopadu 2013 17:52
Jméno: Slamak21
IP: uživatel5987
 Děkuju,škoda, hlavně že na silnicích jezdí tolik olitanych západních šrotů, ktery se svým tech. stavem te 105 nemužou konkurovat. strašně by mě zajímalo o kolik tenhle výmsl omladil vozový park, jak páni politici plánovali. Jen přispěli k likvidaci zachovalých Škodovek. Co už no.
Datum: 25. listopadu 2013 17:30
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 osvobodilo to od daně pouze dědice, ty když to koupíš, tak to zaplatíš...
Datum: 25. listopadu 2013 16:58
 Čau draci, chtěl bych si postavit domací minibiku z pionýra, a chtěl bych tam ty bantamové kola s nábojem s pionýra, nevíte někdo jak se to dá udělat? nebo umí to někdo z vás? Práci bych zaplatil. Odepište díky Ondřej
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2013 10:51
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 zdar draku,já to dělal z pláštů z rudla a bubny se tam pasují ze stadiona+brzdy
Datum: 26. listopadu 2013 10:51
 jo to bude těžší, já sice nemám možnosti, ale vim tak nějak jak na to, sežeň kolečka z Rudla, a nech si udělat no ( vysoustružit a vyfrézovat) bubny aby tam šly brzdový pakny z babety, ty jsou docela malý, - muj názor, tak sem to viděl udělaný a namontovaný na funkčnim minibajku, a sere mě ře nedavno mi je známej nabízel - už je nemá, nevýhoda byla že rozeta byla jen o málo menší než bamtamový kolečko z rudla ale dalo se na tom dost blbnout, fichtlácký brzdy se ti vejdou do málokterejch menších kol, nebo ještě jedna možnost sehnat kola z ČZ skútr(hvězdice) tušim že to jsou 12" stejně jako u simson skútr a pak sehnat balonový pláště . ..
Datum: 25. listopadu 2013 22:01
|



|