Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_41_75_15_vybrus_cep_14_1.html na tenhle píst patří tuning kroužky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 19:06
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 ale i 3kroužkáč je tuning ne ?
Datum: 28. listopadu 2013 19:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 tunning je tam spíš pro to, že je to prostě už tunning no.. jinak má recht standa. ty 1,5mm tunnig kruhy sou na ty jednokruhový tunning písty co sou vlastně taky tunning  akorát trošku víc tunning než ten standartní dvoukruhovej tunning. takže vlastně není tunning jako tunnig. je fakt že je to s těma tunningama trošku nepřehledný, ale co je víc, čí míň tunnig se dá poznat i z fotek. tunningu zdar
Datum: 24. listopadu 2013 21:11
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 určitě ? je na nem napsany typ tuning
Datum: 24. listopadu 2013 20:18
Jméno: Standa
IP: uživatel16457
 Ne,obyč silný 2mm se spodnim zámkem
Datum: 24. listopadu 2013 11:42
Jméno: Steffo
IP: uživatel16376
 Zdar, chtěl bych se zeptat jak mám správně zajet válec? Slyšel jsem že bych měl i přenastavit jehlu v karburátoru ale nevím na jaký zářez  tak prosím poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 14:44
 Prosím tě neposlouchej toho exota... zajíždí se v mazacím poměru 1:25, při 3. zářezu od shora. Motor se nepřetáčí ani nepodtáčí, střídají se častěji rychlostní stupně, dělají se častěji zastávky pro vychladnutí motoru. Nejezdí se ve dvou. Po vyjetí cca 2 plných nádrží tomu začni víc nakládat...
Datum: 23. listopadu 2013 14:44
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 dává se na 3 ale není to nutne ja to nechal furt tak jak to bylo stačí jen když to nebudeš moc vytáčet a prních pár km nejezdit ve 2
Datum: 23. listopadu 2013 14:30
 SESO zařiď nějak ať se vyrábí stupačky z oceli a né z litiny. Ty z litiny lámu furt . Ty z oceli se ohnou a narovnáš je. BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 15:02
 bedy posli mi foto,, chci je videt,, prodavam ten streibrne a jsou gut,, pok jsi mel ty cerne,tak je treba je dotanout na krev aby steny byli primacknute ke krizi
Datum: 24. listopadu 2013 15:02
Jméno: Standa
IP: uživatel16457
 Pozor! Starý šli ohnout,ale jen jednou a na jednu stranu,při narovnání taky každá praskla. Nový stupačky mam,je to nějakej obrobenej výkovek,ale na ocel bych to neviděl,ani ty starý nebyla ocel,možná je to jen obyč železo a nebo ta litina,ale to je jedno,já se k tomu chovam normálnně a mě nepraskaj a jsem spokojenej....
Datum: 24. listopadu 2013 11:37
 studuji automobilní školu a vím že je víc druhů ocele .
Datum: 24. listopadu 2013 10:55
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 jestli to máš u pionýra tak tam dej osky z předních kol závit je stejný a dlouhé jsou tak akorát
Datum: 24. listopadu 2013 1:53
 si udělej sklopný ne?
Datum: 23. listopadu 2013 22:09
 plus většinu těch druhů ještě můžeš tepelně upravovat...
Datum: 23. listopadu 2013 20:45
 Bedy: Kdybys věděl kolik existuje druhů ocelí a litin, tak by ti to ani tak zajímavý nepřišlo
Datum: 23. listopadu 2013 18:47
 dobrý je ty stupačky dotáhnout na krev, jakmile jsou trošku povolený a bouchneš o ně tak jebnou v závitu...
Datum: 23. listopadu 2013 18:24
 OK takže ty originální českoslovenksý se dali ohnout byly z ocele .. ty nový se nedají ohnout a taky ocel. ..hmm zajímavý..jednou sem fichtla položil křupla, jednou sem dupl trochu taky křupla je to na hovno
Datum: 23. listopadu 2013 17:10
 Ony ty stupačky budou ocelový...to podle mě neni litina...
Datum: 23. listopadu 2013 11:42
Jméno: Standa
IP: uživatel16454
 V tom případě si je udělej z kusu šroubu,protože zde tuším,že nebude problém ani v materiálu,ani v dodavateli,ale problém bude mezi sedačkou a řidítkama
Datum: 23. listopadu 2013 11:38
 Dobrý den budou vánoce , a chtěl bych si pořídit nějaké nářadíčko (lepší) je něco bez čeho se fichtlák neobejde . chci třeba klešte na segrovky u ložisek a jaký rozmezí v mm mám koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 22:52
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Já popužívám nářadí od Knipexu nebo Bahco a max spokojenost.
Je to možná trochu dražší, ale alespoň nemám omlácený ruce od ožvejkanejch klíčů.
Dobrý jednoúčelový klíče mám i o Stanley.
Datum: 23. listopadu 2013 22:52
Jméno: drn
IP: uživatel13436
 Kleště kup od knipexu. máš je na furt, velikost vybereš podle toho jake segrovky sundáváš (průměr ségrovky)
Datum: 23. listopadu 2013 20:25
 A v jaké cenové relaci? Já můžu doporučit kleště Knipex. Jsou podle mě nejlepší ve vesmíru  Akorát trochu dražší...ale zase jsou na furt.
Datum: 23. listopadu 2013 11:43
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Zdravím, vás chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví originál odstín červené barvy na stadionu s 22. je to normálně čsn 8850, jak je na jawách nebo se pletu. a ta šedá má normu 1003? hledal jsem, ale furt jsem si celkem nejistej, pokud máte někdo zkušenosti podělte se. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 8:21
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 Ahoj draci chci se zeptat jestli je u pionýra 20 normální že se mi přední vidlice celá nevysune? Musim za přední kolo zatáhnout aby se vysunula. kdyžtak nejake foto. DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 12:58
 Normální to není, vidlice musí chodit volně. Takže to rozdělej a promaž a pokud to nepomůže, tak máš ohlé vidlice
Datum: 23. listopadu 2013 12:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ne není to normální,musí to chodit lehce,rozeber to a vyčisti a znovu namaž
Datum: 22. listopadu 2013 23:40
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16451
 Dobrý den můžu se prosím zeptat jestli existuje primární kolečko 9 zubé, mám Jawu 50 Mustanga, ale předělávám to na terénního.
Děkuji za odpověď
Tomáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 19:35
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 jo existuje
Datum: 22. listopadu 2013 19:35
 Ahoj. Prosím o radu. Dnes při dotahování kolena výfuku stržen šteft. Bohužel už je převrtávaný na M8 a víc je asi nereálné. Má někdo nápad co s tím,nebo vyhodit a koupit nový válec? Zkouším šteft lepit "tekutým kovem",ale počítám,že to asi neudrží. Poradí někdo, zda se to dá zachránit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 18:31
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Dej si tam M10/1.5-M6
Datum: 23. listopadu 2013 18:31
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 no mě to udelal známí tak ze tam dal sroub M10 a z vrchu mě vysoustružil M6
Datum: 23. listopadu 2013 14:25
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 nebo ještě existuje něco vrutová vložka se to zamořeznej vrut co má v sobě díru se závitem
Datum: 22. listopadu 2013 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel16452
 Normálně tam udělej závit M10 a neboj se,pak dáš buďto vložku na šroub m6 a nebo si uděláš šteft m10/m6 ... No problem,dělal jsem to na válci už více lidem. Neboj se toho,i m12 by to sneslo
Datum: 22. listopadu 2013 18:37
 Obávám se, že právě asi nee..nevím zda to zkoušet
Datum: 22. listopadu 2013 18:07
 Zdar. Bylo by tam místo pro závit M10? A následně pro závitovou vložku?
Datum: 22. listopadu 2013 17:50
 zdar draci. udelal jsem si radost a koupil jsem si VAPicko ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bezkontaktni_zapalov_parez_pionyr2.html ). koukal jsem do manualu a nepisou tam nic o zapojeni klaksonu? vadi kdyz budou ty kabliky ktery jsou pro sbetla (zluty) spojeny a v poloze 1 (tj. bez svetel) nebudou mit zadnej proudovej odber (kdyz nepocitam obcasne zatroubeni)? jakej na to mate nazor? mate s tim nejakou zkusenost? diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 10:47
Jméno: Standa
IP: uživatel16454
 Myslim že jsem musel ještě něco překopat ve vypínači aby to chcípalo,ale teď si nejsem jist,jestli jsem to nedělal jen proto,že to předtím bylo překopaný na CDI.....uvidíš.....
Datum: 23. listopadu 2013 10:47
 takze odpojim stary a dam tam VAPE, nic neresim... ok, diky..
Datum: 23. listopadu 2013 7:52
Jméno: standa
IP: uživatel16452
 Řešil sem to a samý. Udělal sem to jak píšeš,v podstatě zapojení jako origo 30W.
Datum: 22. listopadu 2013 18:57
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, čím to je že mi pionýr nestartuje za studena a když stoji např 2 dny v teple tak ho taky musím roztlačovat ale za tepla chytne na našlápnutí čím to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 12:28
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Cihlová trošku přičmoudlá
Datum: 23. listopadu 2013 12:28
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11670
 Jakou má svíčka barvu?
Datum: 23. listopadu 2013 12:16
 to že ti stojí dva dny v teple na to nemá vliv pokud to v teple neznamená 70 stupnů a víc jinak to může bejt chudá směs
Datum: 23. listopadu 2013 8:49
Jméno: Riderr21
IP: uživatel14442
 zdarec. je nějaká možnost jak vyměnit pouzdra ve vidlici abych nemusel sdělat masku a řiditka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 17:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jednou jsem nouzově projížděl nový futra nahřátym kluzákem a když jsem ten kluzák nahřál moc, nak se futra smrštily a vytáhnul jsem je na kluzáku (přitom tam byly na fest natlučený)... takže možná taky způsob...
Datum: 23. listopadu 2013 17:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16453
 pokud nemáš mustnanga tak masku musíš povolit viz niže protože sou pod ní zatky tubek za ktere to v brílích drží v nich je matice m 6 na 10 trubkovej klíč tu matici zdemontuj a podloš stroj o cc20 cm npod stojen a celej předek vypadne s kolem a blatníke povol spodní šrouby na dolních blílých a trubky vvysun protože nevím jak nový futra vystružíš či obrobíš pokud je necháš v rámu...jinak s fotkama a radama tu nejni to tak náročne ale chce to trošku fortel http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
Datum: 23. listopadu 2013 9:47
Jméno: standa
IP: uživatel16452
 Mam trubku s jazýčkem,strčim do vidle,zaháknu za rantl silonu a vyškubnu a nebo vymlátim,je to multifunkční ohlá trubka
Datum: 22. listopadu 2013 19:26
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 úplně stejný jako to dostat tam
Datum: 22. listopadu 2013 19:18
 a nějaký návod jak to z těch vidlic dostat ven?
Datum: 22. listopadu 2013 19:01
 jde to aniž by jsi sundaval řidítka jen povolíš masku a pak si ji natošíš jak potřebuješ povolíš matice a pak dáš spátky
Datum: 22. listopadu 2013 18:19
 taky bych to potřeboval vyměnit...ale myslím,že je to asi bez šance
Datum: 22. listopadu 2013 17:36
Jméno: honza
IP: uživatel4718
 zdar potřebuju poradit z 12V na baterce potřebuju nějakejch 8V jak to mám snížit? Odběr nebude zrovna malý tak nevím . Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 20:21
Jméno: ondra
IP: uživatel12477
 Kup si stabilizator 78S08 ten by mel zvladnout 2A vpripade potreby vetsiho proudu se da posilit tranzistorem
Datum: 23. listopadu 2013 20:21
 pakliže znáš přesný proud, který budeš odebírat, spočítáš hodnotu odporu tak, aby na něm byl úbytek napětí 4 V. vzorec: odpor = napětí / proud. v případě proměnného odběru malého výkonu sestav jednoduchý stabilizátor ze dvou odporů, jedné zenerovy diody a jednoho tranzistoru. schéma i hodnoty a označení součástek najdeš na webu - jsou toho tam haldy.
pro velký výkon bude zapotřebí výkonné součástky s chladiči, anebo spínaný regulátor. vše jde najít na webu s orientací na elektroniku.
Datum: 22. listopadu 2013 15:24
 na co potřebuješ 8v?
Datum: 22. listopadu 2013 12:16
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 16:21
 Jo tyhle jsou pro převod 11/36 s originální délkou řetízku  na 9z se musí řetěz o článek zkrátit..
Datum: 22. listopadu 2013 16:21
 zdar draci na jenom foru sem se dočet že slováci a jí těd prodávaj nějakou upravu trail na čz 175 476 nevíte kde by to šlo koupit popřípadě nejaký odkaz , to foro už je dobu zaniklý předem dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 20:59
 A co že prodávaji? A 476 neni 175...
Datum: 21. listopadu 2013 20:59
 Čáu chlapi .... mám problem .... fichtl mi nejede za tepla .. jak se ohřeje ztrácí výkon .... myslel jsem třeba skusit studenější svíčku ale nvm .. napadá vás neěco ?  dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 15:24
 Nastav karbec
Datum: 22. listopadu 2013 15:24
Jméno: Venca
IP: uživatel16449
 No možná zakarbonovaný fýfuk,kolénko,nebo valec z hlavou.
Datum: 22. listopadu 2013 6:23
Jméno: mata
IP: uživatel14808
 zkus tu svičku dát tam studenější
Datum: 21. listopadu 2013 22:55
 Bohatá směs?
Datum: 21. listopadu 2013 19:29
Jméno: Fanda
IP: uživatel12231
 Ahoj dostal jsem válec tak 500km po výbrusu bohužel bez pístu prej mu prasknul při demontáži . Válci nic není  no chtěl bych zjistit co je to za výbrus jestli 1 . 2 .3 nebo dál a nevím jak . je Tam vyraženo B změřím to šuplerou ? a jak podle naměřeních hodnot vyberu píst ?  všem děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 20:41
Jméno: Fanda
IP: uživatel12231
 tak děkuji všem  skusím to v té mototechně
Datum: 21. listopadu 2013 20:41
 Vem válec a zajdi do mototechny tam ti dají píst přesně na míru
Datum: 21. listopadu 2013 19:42
 Jo, šuplerou.
Datum: 21. listopadu 2013 18:59
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar draci,mám dotaz. Nevíte jakým číslem barvy se lakoval spodek'ten plech) sedla na pio 20,21? Nebo alespoň přibližnou barvu... Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 17:10
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Ok,díky.
Datum: 22. listopadu 2013 17:10
 co to kecám  myslel sem RAL 7001
Datum: 22. listopadu 2013 16:10
 bude to něco jako RAL 91019, takovou to budu strikat ja
Datum: 22. listopadu 2013 13:45
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Jojo,to vím. ALe číslo,alespoň přibližně? :/
Datum: 21. listopadu 2013 20:39
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Čus, mám takovej pocit že na šedou... páč mám originál fichtla 20tku a mám tam šedou..
Datum: 21. listopadu 2013 20:24
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Zdarec Seso , chci se zeptat , jak je zde ta nová sekce ''Korádo'' , tak bude tu i víc dílů ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 13:06
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Tak paráda , dávám ho ted' do kupy , tak se kdyžtak ozvu..
Datum: 23. listopadu 2013 13:06
 pokusim se to doschanet ale pokud potrebujes neco spsl napis meil splasim,,
Datum: 21. listopadu 2013 17:17
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 Chlapi, kdys mam bezkontaktni zapalko v pio vape, tak pouziju indučku 6 nebo 8 voltovou? Predek diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 16:50
Jméno: pepa
IP: uživatel16446
 jj to zapalko musí mít indučku vape je to komplet ...jedine co zustane je kabeláš světel
Datum: 21. listopadu 2013 16:50
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 indučku snad k tomu máš jinou né...
Datum: 21. listopadu 2013 12:02
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 12:38
Jméno: muistan23
IP: uživatel14518
 je několik zpusobu jak udelat dobrej vyfuk , napr. znam par lidi ktery to delaj a za slusny penize ti svari vyfuk presne na miru , a opravdu funguji . Staci jim poslat chrakteristiku valce . Myslim ze za tenhle valec das 700 se i spostovny plus prachy za upraveni , tak proc si neusetrit cas a resit to rovnou jako vyrobu spešl  vyfuku na miru . Do litru se vejdeš.
Datum: 21. listopadu 2013 12:38
 Nijak
Datum: 21. listopadu 2013 7:28
 Musíš dostat ven tu přepážku tzn. rozříznout jej.. když dáš dozadu jinej kužel a výletovku mohlo by to fungovat.. ALE mám ho.. nic moc. Jestli to máš na závodní stroj tak to nedoporučuji. Na originál taky ne
Datum: 20. listopadu 2013 20:22
|



|