slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2081  2082  2083  2084  2085  2086  2087  2088  2089  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: NON_STEAM ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čuš draci prosim vás od kolika let je řidičák na pijonýra od 15 nebo aš od 16?? slyšel sem že totiš od 15 je to na pojezdovou rychlost 45 nebo 50 takže na babetu prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak kterej no........tem co má v tp (třeba i omilem) konstrukční rychlost 45km/h je od 15, ale ostatní(drtivá většina) je jak už bylo řečeno od 16.....
 
 
Datum: 02. září 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pionyr je od 16,klidne se svama budu hadat,protoze vim ze mam pravdu:-)
 
 
Datum: 02. září 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
hmm, a teď kdo má pravdu že :-). Samozrejme Espectro, viz §81, odstavec 15 v Zákoně o silničním provozu
 
 
Datum: 02. září 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
na pionyra je od 15 vim to sto pero 50ccm , 125,157 od 16 ,atd.
 
 
Datum: 02. září 2008 8:54
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
nic proti espectro ale fechtl je 50
 
 
Datum: 02. září 2008 8:54
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
na pionyra je od 15 vim to sto pero 50ccm , 125,157 od 16 ,atd.
 
 
Datum: 02. září 2008 8:53
 
 
 
 
Jméno: Opi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
od 16 presne jak rikal espectro
 
 
Datum: 01. září 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na fichtla musíš od 16-ti let, je to vlastně řidičák A1 do 125ccm a do 11kw, od 15-ti let je to do 50ccm a do konstrukční rychlosti 45km/h takže na fíka nemůžeš, jenom na babetu nebo na pařeza, nebo na náký líný scootery co maj v TP napsáno 45km/h a to se fakt nevyplatí :-D
 
 
Datum: 01. září 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
Zdar draci.mám dotaz,možná že už se tady na to někdo,někdy několikrát ptal ale přeci se zeptám znovu,pač si nevím rady.čím nebo jak se dá usměrnit proud,aby mi nepraskala zadní žárovka na fiftlu??? díky za odpvědi a Jawě zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2008 13:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
keci keci keci ...jedninej chong vi o cem je rec....pokud to zapojis opravdu spravne podle schematu tak ti nic praskat nemuze protoze ti neprebyva nikde zadny vykon...pokud nemas trebas zapojeny zadni svetlo(u verze 30W-tj. ve predu 25+5W zadni svetlo) tak ti bude predni zarovka logicky praskat protoze do ni jde o 5W vic ...a pokud mas ve predu slabou zarovku tak ti napred shori zadni zarovka a potom ta predni ..pokud to mas spravne zapojeny a mas zarovky spravnejch hodnot tak to nemuze praskat....dat misto 6V zarovky 12V zarovku je takovy reseni na nic...pokud mas 20W zapalovani tak tam ma zadni svetlo svuj vlastni svetelnej pol o 5W a zarovka na nej nikdy nepraskne....pokud se jedna o kulate zapalko z pareza,tak je dulezite mit tlumivku(je to takovy omezovac vykonu) a pokud tlumivku nemas tak dobrym resenim je dat dopredu silnejsi zarovku ze cenu toho ze v nizkych otackach bude spatne svitit....tu tlumivku urcite nekde sezenes,je to takovy traficko,ma jeden vstup a dva vystupy(predni+zadni svetlo)...na kazdy burze to koupis za smesnou cenu... doufam ze jsem nikoho nijak neurazil a nebudu poslouchat zas zapornou kritiku na moji osobu....fichtlu zdar
 
 
Datum: 03. září 2008 13:42
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3883    
když tam budeš dávat silnější žárovku, tak ve voltech, ne wattech... Watty sou výkon, a to by si musel mít furt 6v žárovku... Jestli ti praská, tak si tam dej bud omezovač, nebo silnější žárovku, ale ve voltech... Stačila by tam asi 10v... Má to taky nákou rezervu... Ae když tam dáš stejnou voltáž, a víc wattů, tak ti ta žárovka bude žrát víc, a můžeš si i oddělat zapalko, když to budeš mít dohromady se vším víc, než ti to zapalko utáhne...
 
 
Datum: 03. září 2008 6:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Záleží na verzi, 20W magneto má vlastní zdroj proudu nezávislý na předním osvětlení, tam by ti Hajdova rada nepomohla, ale jak píše josef platí dát tam silnější, tedy místo 10W třebas 15W. U magneta 30W, kde je světelný okruh společný pro předek i zadek, by Hajdovo řešení způsobilo pouze žhavení vlákna, tedy by moc nesvítilo a to myslím není dobré, měl by jsi být vidět už jen pro tvou bezpečnost, takže zase jak píše josef silnější žárovku, ale v tomto případě o vždy stejném napětí jako je přední žárovka (obvykle 6V).
 
 
Datum: 02. září 2008 7:57
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Máš špatně zapojenou elektriku. Jestli máš 30 W zapalování, tak musíš mít k zadní žárovce natáhlé 2 dráty od přepínače předního světla. Tady máš přesné schéma (to spoední): http://jawa-50.cz/img/content/schema/el_jawa-23,23a.jpg
 
 
Datum: 01. září 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
mně kdyš praskala žárovka tak sem tam dal silnější,myslim na watech a je klid
 
 
Datum: 01. září 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vybodni se na usměrnění a dej zadní žárovku 12 v. já to maám taky a nikdy mi nepraskla
 
 
Datum: 01. září 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: Bubenik15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čest draci..xD nejel by se někdo projet v Ostrave...s papírama..prosíím nemám nikoho s kým bych pojezdil..spíš nikoho kdo má Fichtla..pište mi na ICQ-380218444 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: Bubenik15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jako je tu par týpku..ale já je neznám a vždycky jak je vidím tak to jsou bud staří chlapy nebo jsou moc daleko...:-(:-(ty máš papíry..??
 
 
Datum: 02. září 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
hochu ja jsem z hradku 50km od ostravy je tady dost lidi s kterymi jezdim ale nerikej mi ze v ostrave neni nikdo kdo by se rad projel
 
 
Datum: 02. září 2008 8:58
 
 
 
 
Jméno: Bubenik15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čest draci, nevíte náhodou o někom kdo dělá výbrusy v Ostravě..?!Mám fichtla a jako ejezdí špatně ale chtěl bych z něho výtahnout víc....a ještě něco..KDO ODTUD JEZDI V OSTRAVĚ NA FIKU..NEMÁM S KÝM JEZDIT..ICQ-380-218-444 DÍK...:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: Bubenik15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
aha to je škoda a odkud jsi..??
 
 
Datum: 02. září 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
mam fíka ale nemam papiry ale obcas se projedu po dedine
 
 
Datum: 02. září 2008 11:39
 
 
 
 
Jméno: Bubenik15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ty mas taky fichtla..??Jezdííš..??
 
 
Datum: 01. září 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
bud v dome motocyklu nebo u pana kubina v hlučíne
 
 
Datum: 01. září 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.????????????????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3705    
nevim delalo to mymu kamosi a us nedela fakt nwm
 
 
Datum: 02. září 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel3941    
mne to tez robilo a mohlo bi to bit ze mas velku hladinu benzinu a on sa nahromadi ve valci a neskur odpali a tim padem ti to dusi alebo mas spatni tyristor
 
 
Datum: 01. září 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám ten samej problém kdyš jí dávám pokuř tak to taky chcípne ale dá se to seřídit na karboši těma šroubkama dávam hodně bohatou směs a mám puštěnej kohoutek co nejvíc pakto jede třebas i hodinu v klidu ale motor babeta je hroznej shit chci ho vyměnit za fichtláckej ten je lepší
 
 
Datum: 01. září 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: H3G1N ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj to mam stejny problem akorat mne to neujede 2 km jak tobě ale ujede mně to tak 100 metrů a začne se to dusit. tak nevím co s tím tak mně dyštak poradte. Díkes.
 
 
Datum: 01. září 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
priste to sem davej jenom jednou
 
 
Datum: 01. září 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: drak      E-mail:      IP: uživatel1303    
zdravím... měl bych dotaz jaký j rozdíl mezi 6V a 8V indukční cívkou pro fichtla.... všude co jsem viděl byla 8V a já si ted kupoval novou a dal mi 6V a fichtl s ní moc jet nechce... studený jde horkotěžko roztlačit a jak se ohřeje tak po dlouhém přemlouvání jde i roztlačit. Ale když tam mam 8V tak chytá skoro na šlápnutí.. nevíte někdo jestli to může být ta chyba že by byla na 6V? to by podle mě neměl být problém, nebo spíš že by asi byla přímo špatná cívka od výroby. díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3705    
mas starou svicku nebo blbou
 
 
Datum: 02. září 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tyhle vysokonapěťová zařízení jsou naprosto nevyzpytatelná, ačkoli je vše jak má být tak to chodit nemusí... když to řeknu laicky, některé díly si nerozumí. Vyměnil bych postupně... svíčku, fajfku, vysokonapěťový kabel a kondenzátor... Jen nerozumím tomu proč měníš funkční indučku :-)
 
 
Datum: 02. září 2008 8:02
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já tam mám 12V ze škodovky a taky to jede. Já myslím že je to jedno. Pokud to nemá teda 4V. Musí to jet na 6V 8V 12V cívky. Buď to je ta svíčka nebo to bude vadná cívka.
 
 
Datum: 01. září 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
mas blbou svicku
 
 
Datum: 01. září 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
má tam byt 8V ale mělo by to jet i na 6V civku
 
 
Datum: 01. září 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel600    
Cau draci! Kdyz nemam na pistu tu sipku ukazujici dolu tak jakym smerem ma smerovat prvni zamek?? dik za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
1nahoru
 
 
Datum: 02. září 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
První vždycky nahoru, dole by ti prasknul a může udělat pěknou škodu
 
 
Datum: 01. září 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Neměl by první zámek shora směřovat na vejfukovej kanál? Nejsem si tím tak 100% jistej,ale snad to tak je.
 
 
Datum: 01. září 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
prvni zamek nahoru
 
 
Datum: 01. září 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: Pato      E-mail:      IP: uživatel2670    
Caute draci chci se zeptat jestli nekdo nevi jak udelat bezkontaktni zapalovani na jawu 250!!!Nebo ma tu nekdo stim zkusenost!!!Kdyztak dejte nejakej popis a i nejake fotecky diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: Pato      E-mail:      IP: uživatel3982    
Zdravim stanislava(jinak) valmot@seznam.cz fakt diky ze si mi odepsal a posli nejakej kontakt na ten obchod v tom kromerizi jestli mas!!!!Nebo nejlepsi by bylo kdybys mi poslal nejakej obrazek toho zapalovani z toho vape at vim jak to aspon vypada a kolik tak stoji DIKY
 
 
Datum: 03. září 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pokud nehovíš elektrice (a to nehovíš, protože by jsi byl schopnej takové zařízení vymyslet sám a neptal by jsi se tady), tak si kup hotové Vape. S trochou pečlivosti a šikovnosti to dá průměrně šikovnej člověk s minimem nářadí. Jen by mě zajímalo jak si představuješ že by jsi ten bezkontakt vlastními silami realizoval (zreprodukoval). Jak by jsi vyrobil předlohu tištěného spoje, jak by jsi a čím bez zkušeností vyleptal tišťák a nepodleptal, čím by jsi to vyvrtal (to by jsis pro jednu akci kupoval drillku?), jak by jsi to připájel, když nemáš grif s letováním a v poslední řadě jak by jsi to oživil bez zkušeností a laboratorního nářadí (multimetr, osciloskop, laboratorní zdroj)... nic ve zlém... ševče drž se svého kopyta :-). Píšu to proto že mám s podobnou kooperací převážně špatnou zkušenost.
 
 
Datum: 02. září 2008 8:09
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
vape je dobre kup ho
 
 
Datum: 01. září 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: Stanislav      E-mail:      IP: uživatel3964    
kup si zapalování z vape kroměříž samozřejmně bezkontaktní
 
 
Datum: 01. září 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
nejde o inzerci!!! Dost lidi tu shanelo doklady na fichtla. Na motoinzerci nekdo prodava TP na mustanga a TP na 05 ..prepsatelné... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: JJI      IP: uživatel111    
a o co jde teda ? :-D
 
 
Datum: 02. září 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
 
 
Datum: 01. září 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
 
 
Datum: 01. září 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
zdravim neska sem pučil kámošovi fichtla tak na 200m (nejel sem s nim) a od tý doby mi dělá když zabrzdim přednim tak se mě kolo jakoby natočí doprava (vidle je furt rovně) připadá mě to jako by pravý tlumič nějak nedržel a při větším náklonu to min drží stabilitu (logicky :-D) nevíte někdo co s tim ?? jak to ted spravit ?? - při brzdění je to fakt nechutné jako by podjíždělo přední kolo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
unavene pružiny to sa mě nejak nezda pač až do ted to šlapalo jako nové (a jezdim s tim po silnici ne po poli atd..) eště sa s tim pohraju (jet se s tim už bezpečně dá tak v poho)
 
 
Datum: 01. září 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zrejme mas unavene pruiny:-), nebo vymonti svetlo a koukni se tim otvorem, jesi nejsou povolene tlumice z vrchu...
 
 
Datum: 01. září 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
dik na tu vazelinu sem v rychlosti zapomněl je normalni že když fichtla zvednu na zadni (na mistě) tak mě to kolo (ty tlumiče) se natáhnou - poskočí dolů tak o 1cm ??
 
 
Datum: 01. září 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Namazals ho vazelinou? neni to pouzdro nak poruseny? prstem skontroluj kdystak vybrus
 
 
Datum: 01. září 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
všechno Ok všecko sem udělal enom sem ho tam nedal nove ale puvodni ( nemam nove po ruce) a ted mě ten tlumič nejde plynule (pouze sekaně) když tam dám kolo tak se zasekne a mosim to vzdvyhnout aby se vrátil - nemám s vidlema na fíkovy žádné zkušenosti ( nikdy sem to neměl rozdělanné až ted)
 
 
Datum: 01. září 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Sundej kolo, vysroubuj tlumic(je namontovany na pruzine zavitem, pak ho vyndej naklepej novy futro... vybrus ho pac tam tlumic pude hur a zas zamontujes slozis a jedes
 
 
Datum: 01. září 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
jj dik za odpovědi vypadla mě ta silonová kravina je to uplně dole ale nwm jak to s tama mam zas dostat a dyt nahoru(zpátky) zavazá mě tam tá guma co to kryje před prachem
 
 
Datum: 01. září 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: as      IP: uživatel2128    
dotáhni oba 2 šrouby na brejlích co drží vidle mně to taky pomohlo
 
 
Datum: 01. září 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
mozna ti z vidlice vypadlo silonovy futru...obcas ho staci zarazit spet
 
 
Datum: 01. září 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: svary      IP: uživatel1077    
zdarec lidi de na fichtla udelat 4 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jenže Pajka neví že přesně tento vevařený 4 kvalt po pár jízdách popraskal....:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jde to udělat i tím vevařením, ale je to značně komplikované. Ale funguje to. http://jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-ctyrstupnova-prevodovka-ctyrkvalt-nove-vyrobeny.php
 
 
Datum: 01. září 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: mapro.      IP: uživatel1847    
 
 
Datum: 01. září 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
tak to je husty...neni nekde foto...zajimalo by mi jen jestli to vypada jako motor z fichtla :-D:-D
 
 
Datum: 01. září 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
frikulin mě předběhl..... :-)
 
 
Datum: 01. září 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to standa: to se pleteš........byl jsi někdy třeba na nějakom fichtlkrosu nebo tak něco? teměř všichni seciáli to maj předělaný.....
 
 
Datum: 01. září 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ale povedlo....:-) osobně sem viděl 5 čtyř kvaltů v sobotu na závodě...! + další 4 motory v dilně připravený....! jedna se o komplet novou výrobu a cena je značně vysoká...Mám i kontakt na výrobce...! Jezdily se kdysi v krosu...dělal to něakej svazarm...! Něaký převáření je blbost...viděl sem tak dva motory a to nefugnuje...! Zkroutí se to cca o 4-5mm a to je strašně moc...! Prostě doma to udělat je hodně velkej problém....! Nehledě na to že ta výhoda je dost malá proti 3 kvaltu...! Jo kdyby to byl 6 ti kvalt už se o tom nechá uvažovat....(mimochodem taky se v pionýru jezdily....)
 
 
Datum: 01. září 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
kam chces tu 4 vecpat?? jak chces realizovat razeni?? nikomu se to snad jeste nepovedlo...
 
 
Datum: 01. září 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
de,musi se vyriznout karter a na vyriznuty misto navarit ton samej kus z karteru treba z cezety 175.kozdopadne je to uprava znacne narocna,zatim sem to videl jenom na jednom stroji
 
 
Datum: 01. září 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: los      IP: uživatel600    
no ja jsem slysel ze se snad delali prototypy mustag kde delali 4 kvalt... a tady se snad taky nekdo zminoval ze to realizuje..:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
zdarec borci..kamos mi rikal ze se da dat do fichtla klikofka ojnice a pist z nakyho maneta 100 neco co ..neiwm esi je to pravda proto se ptam..ale kdyby to slo tak by mnela byt ojnica teoreticky schodna s fichtlackou a newite nahodou negdo esi by se dala zamenit tato ojnica ?..dat ojnicu z maneta do klikofky z fichtla ..kdyz je to 100fka tak by mela byt silnejsi a mela by wic vydrzet nez normal z fichtla.piste dotazy esi to je mozne nebo ne ..diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: sandokan      IP: uživatel992    
jestli to nemyslel tak ze vymněnis ojnicu a das tam manetácký písty a válec. a to přelisování ti udělá každej kdo má lis za pár korun... já do manetu dělám a mozná by se ti to povedlo :-)
 
 
Datum: 03. března 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
no jako fikovska vydrzi docela dost jen se musi upravit dolu se da vetsi lozisko nahoru jehly a prezije to klidne 15 konovej motor
 
 
Datum: 01. září 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
este jinak....doma na koleni tu ojnici stejnak nevymenis a kdyz uz budes muset nekomu platit za slisovani kliky a jeji vyvazeni tak radeji kup tady od sesy ojnici s jehlovym futrem...
 
 
Datum: 01. září 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
zmer si vzdalenost stredu ok ojnic a sirku pouzder....ale neverim ze to bude stejny....urco bude sirsi cep a ojnice bude delsi
 
 
Datum: 01. září 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no ja bych rekl ze manet je dvou pist a je necim zajimavej.. musim si vzpomenout cim myslim ze má spolecny komory ale nejsem si jist páč dvoupist byl 90 ale neviiiiiim
 
 
Datum: 01. září 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
a dvoupist je manet 90
 
 
Datum: 01. září 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
hosi nevim nevim, tady to vypada ten pist jak padesatkovy http://jawa-cz.borec.cz/imagepages/image21.html ... a toto je ta klukovka http://jawa-cz.borec.cz/imagepages/image76.html takze asi jedine porovnat =D
 
 
Datum: 01. září 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pocitam ze ze 100 bude mit delsi zdvih
 
 
Datum: 01. září 2008 15:58
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
tos newim esi si delal prdel nebo co ja us si poradne nepamatuju co mi to rikal tak treba pist tam byt nemusi..ale mne jde hlavne o tu ojnicu
 
 
Datum: 01. září 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
si delal z tebe prdel ne?:-D
 
 
Datum: 01. září 2008 15:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to bude asi kamos odbornik,pist ze 100 do 50 asi nepude:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar...Renovujem 555-ku na originál a mám dilemu. Bloky(kartery) som komplet vyčistil, ale ostali také nepekné, škaredé, miestami sú čierne fľaky na tom a vôbec sa nehodia k novo nastriekanému čiernemu valcu. Tak neviem čo s tým. Som rozmýšľal, že ich nastriekam vysokoteplotnou striebrenkou, aj hlavu a oba kryty, ale to už nebude origo a kto vie akoby to vypadalo. Tak neviem. Please poraďte, čo by ste robili na mojom mieste. Díky moc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: emino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sak striebrenkou boli striekané valce ce tiež reštaurujem a tiež som mal problé ale na skus vicistiť naftou alebo arvov ale kriti su hlinikove tie sa nestrikali len leštily
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
skus arvu nebo komresor a servosampon
 
 
Datum: 01. září 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud máš černě nastříkaný válec tak potom možná pokud to nepude vybrousit tak to hoď do eloxu. Vypadá to hezky a mnělo by to i líp chladit a navíc to jen tak někdo nemá.
 
 
Datum: 01. září 2008 18:38
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
presne tak jemným šmirglem vyhladit v žádnem případe to nestríkej!!
 
 
Datum: 01. září 2008 15:32
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
vylestil bych to
 
 
Datum: 01. září 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
kup si jemny smirkovy papir na kov...aspon 2000 a pod vodou to vyhladis
 
 
Datum: 01. září 2008 15:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vem si silichrom a vycisti to,rozhodne to nestrikej stribrenkou
 
 
Datum: 01. září 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1265    
zdar draci kolik má průměr difuzoru u jawy 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 14:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
14 mm
 
 
Datum: 01. září 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
Zdar Seso, tohle http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1011.html je jen určený na babettu? Mám Yuki a furt se mi tam pálej žárovky, a to se připojí na drát ke světlům a funhuje to pro celou motorku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
Ne Sm nemám mám Sport, jsem druhý majitel, teď akorát vychytávám mušky co zbyli, až na žárovky je to paráda, a ty vibrace jde o zvyk a styl jízdy, a tohle ne blbnutí moc neni
 
 
Datum: 02. září 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nj, ale vo yukinách se řiká pořád, že se strašně serou... a ty máš SM, nebo co? Tam zase psaly, že je to první povedená motorka, která se nesere. (neim co je na tom pravdy) Neim, ale tím zacházením to nebude.. jako má to na to vliv, žejo, diš s tím někdo dělá jako prase, ale každej takovej taky nejni, že s tím dělá píčoviny, a sere se to...
 
 
Datum: 02. září 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
ááá silný řeči, hoši sežeňte si rok starou motorku za 25000 hadrů, když nenarazíte na někoho v tísni tak se hledá dost blbě. A neznámená jednou se projet a říct sráč , to se musí na tom jezdit aby se poznalo jak s tim zacházet, všechno má svý mouchy
 
 
Datum: 01. září 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: to neni důležitý      IP: uživatel3962    
kdo má yuki píchá kluky :-D
 
 
Datum: 01. září 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: 111      IP: uživatel1411    
yuki zahod do srotu
 
 
Datum: 01. září 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
možný to je že je to vibracemi, záleží jak člověk jede, nějvíc je to cítit tak pod těch 5000 ot./min, pak už jsou v pohodě
 
 
Datum: 01. září 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo,to sem taky slysel,ma to takovy vibrace az praskaj zarovky a plasty
 
 
Datum: 01. září 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
coz vo to ale vetsina problemu proc yukinam praskaj zarovky je v neskutečnejch vybracích motoru = zarovky nepraskaj ale uklepávaj se
 
 
Datum: 01. září 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
yukina je myslim 12v a babetta 6v
 
 
Datum: 01. září 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je jedno na co to je,,hlavne jse o volty
 
 
Datum: 01. září 2008 14:22
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
čest řadím i podrazuju z meziplynem muzu neco ve spajsce znicit dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: paavko      IP: uživatel430    
nebot kdyz preradís se spojkou tak stratis otacky kdy to tam jebnes v plnem plynu tak nestatis otacky ale kurvis spajsku nebo skus meziplyn sem to dneska dal na 350 zabrala jak hovado malem me zhodila
 
 
Datum: 01. září 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To podřazování má fakt účinek obzvláště na pionýrovy. Jenom se zeptám nevíte někdo proč když jedu za dva a dám tam trojku normálně se spojkou tak to jede pomaleji než když tam tu trojku šoupnu bez spojky natvrdo.
 
 
Datum: 01. září 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
podrazovat u fichtla s mezi plynem je dobra vec mnohem lip to tam pada..:-) ale radit s meziplynem no newim to si myslim ze je zbytecny kdyz to treba rozdahnes na 2 tak asi tezko budes davat mezi plyn na 3....:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
u asinchronich se musi podrazovat z meziplynem:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj u tech starých mašin je to dobré,já u 350 podřazuju s meziplynem a pomože to dost!!a rozhodně tim nic nepokurvíš!!
 
 
Datum: 01. září 2008 15:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
pokud mas spravny cit tak je to OK...delavam to kdyz mi praskne lanko od spojky...
 
 
Datum: 01. září 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vzhledem k tome ze prevodovka nema sinchronizaci tak ji spis ulehcis
 
 
Datum: 01. září 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
ne
 
 
Datum: 01. září 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: Petan      E-mail:      IP: uživatel3958    
Zdravím,chci si na mou čz 175/477 krosku dat bezkontakt wape 6V 110W.Má někdo zkušenosti ohledně montáže a nastavení? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě se nechce dávat 4litry na 350/640:-D:-Dkua na krosku bych tto nedal,ale jinak to tam dáš a ten podrobný návod najdeš jak píše standa a nebo ho dostaneš k tomu zapalování!!
 
 
Datum: 01. září 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
jinak k tvemu dotazu: jde to tam normalne,vse pasuje,nic se nemusi upravovat...podrobny popis montaze najdes na montyjawa.cz
 
 
Datum: 01. září 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
neni skoda davat na krosku VAPE??? pokud chces neco jinyho nez origo zapalovani tak tam dej zapalko z pareza...to je supr...ale davat VAPE za 4000,- na nejakou mrchu ktera bude jezdit po poli...to jsou vyhozeny penize
 
 
Datum: 01. září 2008 14:34
 
 
 
 
Jméno: los      IP: uživatel600    
cau draci... tedka jsme rozebral motor kterej sem koupil za 50:-) ale... ma to parezacky zapalovani ale valec to ma jako 21.. dale to ma nalevku na olej na druhe strane nez 21, lameli maji uprostred takovej jako by limecek sjou tam teda dve. a ve spojkovim kosi jsou nejaky dve diry... newite pls co je to za typ motoru?? moc diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      E-mail:      IP: uživatel720    
jo, to bude 05, mam ho taky doma :-)
 
 
Datum: 01. září 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel3382    
asi 05
 
 
Datum: 01. září 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel1337    
čus da se lozisko od naboje od řetezovyho kolecka vyndat aniz by se pulil motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
neda
 
 
Datum: 01. září 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
nn neda.... musis pulit:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      E-mail:      IP: uživatel720    
ty sou moc maly, nejdou tam :-(
 
 
Datum: 01. září 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nee
 
 
Datum: 01. září 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 01. září 2008 13:03
 
<  2081  2082  2083  2084  2085  2086  2087  2088  2089  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 21:55:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu