Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čuš draci prosim vás od kolika let je řidičák na pijonýra od 15 nebo aš od 16?? slyšel sem že totiš od 15 je to na pojezdovou rychlost 45 nebo 50 takže na babetu
prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 19:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jak kterej no........tem co má v tp (třeba i omilem) konstrukční rychlost 45km/h je od 15, ale ostatní(drtivá většina) je jak už bylo řečeno od 16.....
Datum: 02. září 2008 19:11
pionyr je od 16,klidne se svama budu hadat,protoze vim ze mam pravdu
Datum: 02. září 2008 13:01
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
hmm, a teď kdo má pravdu že  . Samozrejme Espectro, viz §81, odstavec 15 v Zákoně o silničním provozu
Datum: 02. září 2008 12:26
na pionyra je od 15 vim to sto pero 50ccm , 125,157 od 16 ,atd.
Datum: 02. září 2008 8:54
nic proti espectro ale fechtl je 50
Datum: 02. září 2008 8:54
na pionyra je od 15 vim to sto pero 50ccm , 125,157 od 16 ,atd.
Datum: 02. září 2008 8:53
od 16 presne jak rikal espectro
Datum: 01. září 2008 21:20
na fichtla musíš od 16-ti let, je to vlastně řidičák A1 do 125ccm a do 11kw, od 15-ti let je to do 50ccm a do konstrukční rychlosti 45km/h takže na fíka nemůžeš, jenom na babetu nebo na pařeza, nebo na náký líný scootery co maj v TP napsáno 45km/h a to se fakt nevyplatí
Datum: 01. září 2008 20:54
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
 Zdar draci.mám dotaz,možná že už se tady na to někdo,někdy několikrát ptal ale přeci se zeptám znovu,pač si nevím rady.čím nebo jak se dá usměrnit proud,aby mi nepraskala zadní žárovka na fiftlu??? díky za odpvědi a Jawě zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel3979
keci keci keci ...jedninej chong vi o cem je rec....pokud to zapojis opravdu spravne podle schematu tak ti nic praskat nemuze protoze ti neprebyva nikde zadny vykon...pokud nemas trebas zapojeny zadni svetlo(u verze 30W-tj. ve predu 25+5W zadni svetlo) tak ti bude predni zarovka logicky praskat protoze do ni jde o 5W vic ...a pokud mas ve predu slabou zarovku tak ti napred shori zadni zarovka a potom ta predni ..pokud to mas spravne zapojeny a mas zarovky spravnejch hodnot tak to nemuze praskat....dat misto 6V zarovky 12V zarovku je takovy reseni na nic...pokud mas 20W zapalovani tak tam ma zadni svetlo svuj vlastni svetelnej pol o 5W a zarovka na nej nikdy nepraskne....pokud se jedna o kulate zapalko z pareza,tak je dulezite mit tlumivku(je to takovy omezovac vykonu) a pokud tlumivku nemas tak dobrym resenim je dat dopredu silnejsi zarovku ze cenu toho ze v nizkych otackach bude spatne svitit....tu tlumivku urcite nekde sezenes,je to takovy traficko,ma jeden vstup a dva vystupy(predni+zadni svetlo)...na kazdy burze to koupis za smesnou cenu... doufam ze jsem nikoho nijak neurazil a nebudu poslouchat zas zapornou kritiku na moji osobu....fichtlu zdar
Datum: 03. září 2008 13:42
Jméno: David
IP: uživatel3883
když tam budeš dávat silnější žárovku, tak ve voltech, ne wattech... Watty sou výkon, a to by si musel mít furt 6v žárovku... Jestli ti praská, tak si tam dej bud omezovač, nebo silnější žárovku, ale ve voltech... Stačila by tam asi 10v... Má to taky nákou rezervu... Ae když tam dáš stejnou voltáž, a víc wattů, tak ti ta žárovka bude žrát víc, a můžeš si i oddělat zapalko, když to budeš mít dohromady se vším víc, než ti to zapalko utáhne...
Datum: 03. září 2008 6:11
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Záleží na verzi, 20W magneto má vlastní zdroj proudu nezávislý na předním osvětlení, tam by ti Hajdova rada nepomohla, ale jak píše josef platí dát tam silnější, tedy místo 10W třebas 15W. U magneta 30W, kde je světelný okruh společný pro předek i zadek, by Hajdovo řešení způsobilo pouze žhavení vlákna, tedy by moc nesvítilo a to myslím není dobré, měl by jsi být vidět už jen pro tvou bezpečnost, takže zase jak píše josef silnější žárovku, ale v tomto případě o vždy stejném napětí jako je přední žárovka (obvykle 6V).
Datum: 02. září 2008 7:57
Datum: 01. září 2008 22:18
Jméno: josef
IP: uživatel2969
mně kdyš praskala žárovka tak sem tam dal silnější,myslim na watech a je klid
Datum: 01. září 2008 20:23
vybodni se na usměrnění a dej zadní žárovku 12 v. já to maám taky a nikdy mi nepraskla
Datum: 01. září 2008 20:22
 Čest draci..xD nejel by se někdo projet v Ostrave...s papírama..prosíím nemám nikoho s kým bych pojezdil..spíš nikoho kdo má Fichtla..pište mi na ICQ-380218444
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 16:46
Jako je tu par týpku..ale já je neznám a vždycky jak je vidím tak to jsou bud staří chlapy nebo jsou moc daleko...   ty máš papíry..??
Datum: 02. září 2008 16:46
hochu ja jsem z hradku 50km od ostravy je tady dost lidi s kterymi jezdim ale nerikej mi ze v ostrave neni nikdo kdo by se rad projel
Datum: 02. září 2008 8:58
 Čest draci, nevíte náhodou o někom kdo dělá výbrusy v Ostravě..?!Mám fichtla a jako ejezdí špatně ale chtěl bych z něho výtahnout víc....a ještě něco..KDO ODTUD JEZDI V OSTRAVĚ NA FIKU..NEMÁM S KÝM JEZDIT..ICQ-380-218-444 DÍK...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 16:47
aha to je škoda a odkud jsi..??
Datum: 02. září 2008 16:47
Jméno: pavko
IP: uživatel430
mam fíka ale nemam papiry ale obcas se projedu po dedine
Datum: 02. září 2008 11:39
Ty mas taky fichtla..??Jezdííš..??
Datum: 01. září 2008 21:21
Jméno: pavko
IP: uživatel430
bud v dome motocyklu nebo u pana kubina v hlučíne
Datum: 01. září 2008 21:19
 zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.?????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 9:02
Jméno: marek
IP: uživatel3705
nevim delalo to mymu kamosi a us nedela fakt nwm
Datum: 02. září 2008 9:02
Jméno: linkon250
IP: uživatel3941
mne to tez robilo a mohlo bi to bit ze mas velku hladinu benzinu a on sa nahromadi ve valci a neskur odpali a tim padem ti to dusi alebo mas spatni tyristor
Datum: 01. září 2008 22:27
mám ten samej problém kdyš jí dávám pokuř tak to taky chcípne ale dá se to seřídit na karboši těma šroubkama dávam hodně bohatou směs a mám puštěnej kohoutek co nejvíc pakto jede třebas i hodinu v klidu ale motor babeta je hroznej shit chci ho vyměnit za fichtláckej ten je lepší
Datum: 01. září 2008 20:13
jj to mam stejny problem akorat mne to neujede 2 km jak tobě ale ujede mně to tak 100 metrů a začne se to dusit.
tak nevím co s tím tak mně dyštak poradte. Díkes.
Datum: 01. září 2008 19:05
priste to sem davej jenom jednou
Datum: 01. září 2008 19:00
 zdravím... měl bych dotaz jaký j rozdíl mezi 6V a 8V indukční cívkou pro fichtla.... všude co jsem viděl byla 8V a já si ted kupoval novou a dal mi 6V a fichtl s ní moc jet nechce... studený jde horkotěžko roztlačit a jak se ohřeje tak po dlouhém přemlouvání jde i roztlačit. Ale když tam mam 8V tak chytá skoro na šlápnutí.. nevíte někdo jestli to může být ta chyba že by byla na 6V? to by podle mě neměl být problém, nebo spíš že by asi byla přímo špatná cívka od výroby. díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 9:04
Jméno: marek
IP: uživatel3705
mas starou svicku nebo blbou
Datum: 02. září 2008 9:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Tyhle vysokonapěťová zařízení jsou naprosto nevyzpytatelná, ačkoli je vše jak má být tak to chodit nemusí... když to řeknu laicky, některé díly si nerozumí. Vyměnil bych postupně... svíčku, fajfku, vysokonapěťový kabel a kondenzátor... Jen nerozumím tomu proč měníš funkční indučku
Datum: 02. září 2008 8:02
Já tam mám 12V ze škodovky a taky to jede. Já myslím že je to jedno. Pokud to nemá teda 4V. Musí to jet na 6V 8V 12V cívky. Buď to je ta svíčka nebo to bude vadná cívka.
Datum: 01. září 2008 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel3960
mas blbou svicku
Datum: 01. září 2008 18:32
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
má tam byt 8V ale mělo by to jet i na 6V civku
Datum: 01. září 2008 18:16
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Cau draci! Kdyz nemam na pistu tu sipku ukazujici dolu tak jakym smerem ma smerovat prvni zamek?? dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 8:44
1nahoru
Datum: 02. září 2008 8:44
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
První vždycky nahoru, dole by ti prasknul a může udělat pěknou škodu
Datum: 01. září 2008 21:22
Neměl by první zámek shora směřovat na vejfukovej kanál? Nejsem si tím tak 100% jistej,ale snad to tak je.
Datum: 01. září 2008 20:48
Jméno: standa
IP: uživatel3960
prvni zamek nahoru
Datum: 01. září 2008 18:33
 Caute draci chci se zeptat jestli nekdo nevi jak udelat bezkontaktni zapalovani na jawu 250!!!Nebo ma tu nekdo stim zkusenost!!!Kdyztak dejte nejakej popis a i nejake fotecky diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 12:59
Zdravim stanislava(jinak) valmot@seznam.cz fakt diky ze si mi odepsal a posli nejakej kontakt na ten obchod v tom kromerizi jestli mas!!!!Nebo nejlepsi by bylo kdybys mi poslal nejakej obrazek toho zapalovani z toho vape at vim jak to aspon vypada a kolik tak stoji DIKY
Datum: 03. září 2008 12:59
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Pokud nehovíš elektrice (a to nehovíš, protože by jsi byl schopnej takové zařízení vymyslet sám a neptal by jsi se tady), tak si kup hotové Vape. S trochou pečlivosti a šikovnosti to dá průměrně šikovnej člověk s minimem nářadí. Jen by mě zajímalo jak si představuješ že by jsi ten bezkontakt vlastními silami realizoval (zreprodukoval). Jak by jsi vyrobil předlohu tištěného spoje, jak by jsi a čím bez zkušeností vyleptal tišťák a nepodleptal, čím by jsi to vyvrtal (to by jsis pro jednu akci kupoval drillku?), jak by jsi to připájel, když nemáš grif s letováním a v poslední řadě jak by jsi to oživil bez zkušeností a laboratorního nářadí (multimetr, osciloskop, laboratorní zdroj)... nic ve zlém... ševče drž se svého kopyta  . Píšu to proto že mám s podobnou kooperací převážně špatnou zkušenost.
Datum: 02. září 2008 8:09
vape je dobre kup ho
Datum: 01. září 2008 19:00
kup si zapalování z vape kroměříž samozřejmně bezkontaktní
Datum: 01. září 2008 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel3960
 nejde o inzerci!!! Dost lidi tu shanelo doklady na fichtla. Na motoinzerci nekdo prodava TP na mustanga a TP na 05 ..prepsatelné...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 14:35
Jméno: JJI
IP: uživatel111
a o co jde teda ?
Datum: 02. září 2008 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel3960
Datum: 01. září 2008 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel3960
Datum: 01. září 2008 17:59
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
 zdravim neska sem pučil kámošovi fichtla tak na 200m (nejel sem s nim) a od tý doby mi dělá když zabrzdim přednim tak se mě kolo jakoby natočí doprava (vidle je furt rovně) připadá mě to jako by pravý tlumič nějak nedržel a při větším náklonu to min drží stabilitu (logicky  ) nevíte někdo co s tim ?? jak to ted spravit ?? - při brzdění je to fakt nechutné jako by podjíždělo přední kolo
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 21:15
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
unavene pružiny to sa mě nejak nezda pač až do ted to šlapalo jako nové (a jezdim s tim po silnici ne po poli atd..) eště sa s tim pohraju (jet se s tim už bezpečně dá tak v poho)
Datum: 01. září 2008 21:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zrejme mas unavene pruiny  , nebo vymonti svetlo a koukni se tim otvorem, jesi nejsou povolene tlumice z vrchu...
Datum: 01. září 2008 20:26
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
dik na tu vazelinu sem v rychlosti zapomněl je normalni že když fichtla zvednu na zadni (na mistě) tak mě to kolo (ty tlumiče) se natáhnou - poskočí dolů tak o 1cm ??
Datum: 01. září 2008 20:04
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Namazals ho vazelinou? neni to pouzdro nak poruseny? prstem skontroluj kdystak vybrus
Datum: 01. září 2008 19:35
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
všechno Ok všecko sem udělal enom sem ho tam nedal nove ale puvodni ( nemam nove po ruce) a ted mě ten tlumič nejde plynule (pouze sekaně) když tam dám kolo tak se zasekne a mosim to vzdvyhnout aby se vrátil - nemám s vidlema na fíkovy žádné zkušenosti ( nikdy sem to neměl rozdělanné až ted)
Datum: 01. září 2008 18:59
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Sundej kolo, vysroubuj tlumic(je namontovany na pruzine zavitem, pak ho vyndej naklepej novy futro... vybrus ho pac tam tlumic pude hur a zas zamontujes slozis a jedes
Datum: 01. září 2008 18:15
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
jj dik za odpovědi vypadla mě ta silonová kravina je to uplně dole ale nwm jak to s tama mam zas dostat a dyt nahoru(zpátky) zavazá mě tam tá guma co to kryje před prachem
Datum: 01. září 2008 18:02
Jméno: as
IP: uživatel2128
dotáhni oba 2 šrouby na brejlích co drží vidle mně to taky pomohlo
Datum: 01. září 2008 17:46
Jméno: standa
IP: uživatel3960
mozna ti z vidlice vypadlo silonovy futru...obcas ho staci zarazit spet
Datum: 01. září 2008 17:37
Jméno: svary
IP: uživatel1077
Posl.aktualizace: 01. září 2008 22:46
Jenže Pajka neví že přesně tento vevařený 4 kvalt po pár jízdách popraskal....
Datum: 01. září 2008 22:46
Datum: 01. září 2008 22:26
Jméno: mapro.
IP: uživatel1847
Datum: 01. září 2008 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel3960
tak to je husty...neni nekde foto...zajimalo by mi jen jestli to vypada jako motor z fichtla 
Datum: 01. září 2008 17:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
frikulin mě předběhl.....
Datum: 01. září 2008 16:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
to standa: to se pleteš........byl jsi někdy třeba na nějakom fichtlkrosu nebo tak něco? teměř všichni seciáli to maj předělaný.....
Datum: 01. září 2008 16:54
Ale povedlo....  osobně sem viděl 5 čtyř kvaltů v sobotu na závodě...! + další 4 motory v dilně připravený....! jedna se o komplet novou výrobu a cena je značně vysoká...Mám i kontakt na výrobce...! Jezdily se kdysi v krosu...dělal to něakej svazarm...! Něaký převáření je blbost...viděl sem tak dva motory a to nefugnuje...! Zkroutí se to cca o 4-5mm a to je strašně moc...! Prostě doma to udělat je hodně velkej problém....! Nehledě na to že ta výhoda je dost malá proti 3 kvaltu...! Jo kdyby to byl 6 ti kvalt už se o tom nechá uvažovat....(mimochodem taky se v pionýru jezdily....)
Datum: 01. září 2008 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel3960
kam chces tu 4 vecpat?? jak chces realizovat razeni?? nikomu se to snad jeste nepovedlo...
Datum: 01. září 2008 16:23
de,musi se vyriznout karter a na vyriznuty misto navarit ton samej kus z karteru treba z cezety 175.kozdopadne je to uprava znacne narocna,zatim sem to videl jenom na jednom stroji
Datum: 01. září 2008 16:22
Jméno: los
IP: uživatel600
no ja jsem slysel ze se snad delali prototypy mustag kde delali 4 kvalt... a tady se snad taky nekdo zminoval ze to realizuje..
Datum: 01. září 2008 16:21
 zdarec borci..kamos mi rikal ze se da dat do fichtla klikofka ojnice a pist z nakyho maneta 100 neco co ..neiwm esi je to pravda proto se ptam..ale kdyby to slo tak by mnela byt ojnica teoreticky schodna s fichtlackou a newite nahodou negdo esi by se dala zamenit tato ojnica ?..dat ojnicu z maneta do klikofky z fichtla ..kdyz je to 100fka tak by mela byt silnejsi a mela by wic vydrzet nez normal z fichtla.piste dotazy esi to je mozne nebo ne ..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 14:36
Jméno: sandokan
IP: uživatel992
 jestli to nemyslel tak ze vymněnis ojnicu a das tam manetácký písty a válec. a to přelisování ti udělá každej kdo má lis za pár korun...
já do manetu dělám a mozná by se ti to povedlo
Datum: 03. března 2009 14:36
Jméno: mara
IP: uživatel426
no jako fikovska vydrzi docela dost jen se musi upravit dolu se da vetsi lozisko nahoru jehly a prezije to klidne 15 konovej motor
Datum: 01. září 2008 16:52
Jméno: standa
IP: uživatel3960
este jinak....doma na koleni tu ojnici stejnak nevymenis a kdyz uz budes muset nekomu platit za slisovani kliky a jeji vyvazeni tak radeji kup tady od sesy ojnici s jehlovym futrem...
Datum: 01. září 2008 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel3960
zmer si vzdalenost stredu ok ojnic a sirku pouzder....ale neverim ze to bude stejny....urco bude sirsi cep a ojnice bude delsi
Datum: 01. září 2008 16:21
no ja bych rekl ze manet je dvou pist a je necim zajimavej.. musim si vzpomenout cim myslim ze má spolecny komory ale nejsem si jist páč dvoupist byl 90 ale neviiiiiim
Datum: 01. září 2008 16:08
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
a dvoupist je manet 90
Datum: 01. září 2008 16:04
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
Datum: 01. září 2008 16:03
pocitam ze ze 100 bude mit delsi zdvih
Datum: 01. září 2008 15:58
tos newim esi si delal prdel nebo co ja us si poradne nepamatuju co mi to rikal tak treba pist tam byt nemusi..ale mne jde hlavne o tu ojnicu
Datum: 01. září 2008 15:57
si delal z tebe prdel ne?
Datum: 01. září 2008 15:52
to bude asi kamos odbornik,pist ze 100 do 50 asi nepude
Datum: 01. září 2008 15:51
 Zdar...Renovujem 555-ku na originál a mám dilemu. Bloky(kartery) som komplet vyčistil, ale ostali také nepekné, škaredé, miestami sú čierne fľaky na tom a vôbec sa nehodia k novo nastriekanému čiernemu valcu. Tak neviem čo s tým. Som rozmýšľal, že ich nastriekam vysokoteplotnou striebrenkou, aj hlavu a oba kryty, ale to už nebude origo a kto vie akoby to vypadalo. Tak neviem. Please poraďte, čo by ste robili na mojom mieste. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 17:30
 sak striebrenkou boli striekané valce ce tiež reštaurujem a tiež som mal problé ale na skus vicistiť naftou alebo arvov ale kriti su hlinikove tie sa nestrikali len leštily
Datum: 06. listopadu 2008 17:30
Jméno: pavko
IP: uživatel430
skus arvu nebo komresor a servosampon
Datum: 01. září 2008 21:21
Pokud máš černě nastříkaný válec tak potom možná pokud to nepude vybrousit tak to hoď do eloxu. Vypadá to hezky a mnělo by to i líp chladit a navíc to jen tak někdo nemá.
Datum: 01. září 2008 18:38
presne tak jemným šmirglem vyhladit v žádnem případe to nestríkej!!
Datum: 01. září 2008 15:32
Jméno: mara
IP: uživatel426
vylestil bych to
Datum: 01. září 2008 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel3960
kup si jemny smirkovy papir na kov...aspon 2000 a pod vodou to vyhladis
Datum: 01. září 2008 15:01
vem si silichrom a vycisti to,rozhodne to nestrikej stribrenkou
Datum: 01. září 2008 14:54
Jméno: lol
IP: uživatel1265
 zdar draci kolik má průměr difuzoru u jawy 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 14:39
Jméno: standa
IP: uživatel3960
14 mm
Datum: 01. září 2008 14:30
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
Posl.aktualizace: 02. září 2008 21:20
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
Ne Sm nemám mám Sport, jsem druhý majitel, teď akorát vychytávám mušky co zbyli, až na žárovky je to paráda, a ty vibrace jde o zvyk a styl jízdy, a tohle ne blbnutí moc neni
Datum: 02. září 2008 21:20
Nj, ale vo yukinách se řiká pořád, že se strašně serou... a ty máš SM, nebo co? Tam zase psaly, že je to první povedená motorka, která se nesere. (neim co je na tom pravdy) Neim, ale tím zacházením to nebude.. jako má to na to vliv, žejo, diš s tím někdo dělá jako prase, ale každej takovej taky nejni, že s tím dělá píčoviny, a sere se to...
Datum: 02. září 2008 12:39
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
ááá silný řeči, hoši sežeňte si rok starou motorku za 25000 hadrů, když nenarazíte na někoho v tísni tak se hledá dost blbě. A neznámená jednou se projet a říct sráč , to se musí na tom jezdit aby se poznalo jak s tim zacházet, všechno má svý mouchy
Datum: 01. září 2008 21:33
Jméno: to neni důležitý
IP: uživatel3962
kdo má yuki píchá kluky
Datum: 01. září 2008 18:36
Jméno: 111
IP: uživatel1411
yuki zahod do srotu
Datum: 01. září 2008 16:52
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
možný to je že je to vibracemi, záleží jak člověk jede, nějvíc je to cítit tak pod těch 5000 ot./min, pak už jsou v pohodě
Datum: 01. září 2008 16:13
jo,to sem taky slysel,ma to takovy vibrace az praskaj zarovky a plasty
Datum: 01. září 2008 14:49
Jméno: mara
IP: uživatel426
coz vo to ale vetsina problemu proc yukinam praskaj zarovky je v neskutečnejch vybracích motoru = zarovky nepraskaj ale uklepávaj se
Datum: 01. září 2008 14:36
yukina je myslim 12v a babetta 6v
Datum: 01. září 2008 14:25
to je jedno na co to je,,hlavne jse o volty
Datum: 01. září 2008 14:22
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 čest řadím i podrazuju z meziplynem muzu neco ve spajsce znicit dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 21:24
Jméno: paavko
IP: uživatel430
nebot kdyz preradís se spojkou tak stratis otacky kdy to tam jebnes v plnem plynu tak nestatis otacky ale kurvis spajsku nebo skus meziplyn sem to dneska dal na 350 zabrala jak hovado malem me zhodila
Datum: 01. září 2008 21:24
To podřazování má fakt účinek obzvláště na pionýrovy. Jenom se zeptám nevíte někdo proč když jedu za dva a dám tam trojku normálně se spojkou tak to jede pomaleji než když tam tu trojku šoupnu bez spojky natvrdo.
Datum: 01. září 2008 18:39
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
podrazovat u fichtla s mezi plynem je dobra vec mnohem lip to tam pada..  ale radit s meziplynem no newim to si myslim ze je zbytecny kdyz to treba rozdahnes na 2 tak asi tezko budes davat mezi plyn na 3....
Datum: 01. září 2008 16:23
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
u asinchronich se musi podrazovat z meziplynem
Datum: 01. září 2008 15:46
jj u tech starých mašin je to dobré,já u 350 podřazuju s meziplynem a pomože to dost!!a rozhodně tim nic nepokurvíš!!
Datum: 01. září 2008 15:14
Jméno: standa
IP: uživatel3960
pokud mas spravny cit tak je to OK...delavam to kdyz mi praskne lanko od spojky...
Datum: 01. září 2008 14:31
vzhledem k tome ze prevodovka nema sinchronizaci tak ji spis ulehcis
Datum: 01. září 2008 14:26
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
ne
Datum: 01. září 2008 14:13
 Zdravím,chci si na mou čz 175/477 krosku dat bezkontakt wape 6V 110W.Má někdo zkušenosti ohledně montáže a nastavení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 15:16
mě se nechce dávat 4litry na 350/640   kua na krosku bych tto nedal,ale jinak to tam dáš a ten podrobný návod najdeš jak píše standa a nebo ho dostaneš k tomu zapalování!!
Datum: 01. září 2008 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel3960
jinak k tvemu dotazu: jde to tam normalne,vse pasuje,nic se nemusi upravovat...podrobny popis montaze najdes na montyjawa.cz
Datum: 01. září 2008 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel3960
neni skoda davat na krosku VAPE??? pokud chces neco jinyho nez origo zapalovani tak tam dej zapalko z pareza...to je supr...ale davat VAPE za 4000,- na nejakou mrchu ktera bude jezdit po poli...to jsou vyhozeny penize
Datum: 01. září 2008 14:34
Jméno: los
IP: uživatel600
 cau draci... tedka jsme rozebral motor kterej sem koupil za 50  ale... ma to parezacky zapalovani ale valec to ma jako 21.. dale to ma nalevku na olej na druhe strane nez 21, lameli maji uprostred takovej jako by limecek sjou tam teda dve. a ve spojkovim kosi jsou nejaky dve diry... newite pls co je to za typ motoru?? moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 13:41
jo, to bude 05, mam ho taky doma
Datum: 01. září 2008 13:41
Jméno: ada
IP: uživatel3382
asi 05
Datum: 01. září 2008 13:30
Jméno: f
IP: uživatel1337
 čus da se lozisko od naboje od řetezovyho kolecka vyndat aniz by se pulil motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 13:31
neda
Datum: 01. září 2008 13:31
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
nn neda.... musis pulit
Datum: 01. září 2008 13:16
Posl.aktualizace: 01. září 2008 14:21
ty sou moc maly, nejdou tam
Datum: 01. září 2008 13:43
nee
Datum: 01. září 2008 13:03
Datum: 01. září 2008 13:03
|



|