Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar, videl jste nekdo na burze v chotusich ten dlouhej bosak ? ja potrebuju ten delsi jak ma jeste zakryvaci bosarnu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 18:55
 zdar hoši date mi nějake informace kde se mam připravovat na řídičak na AM to je do 50ccm nevim vubec kde co mam hledat na netu dík za odpověd .
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 22:07
Jméno: standa
IP: uživatel3945
chod do autoskoly a nauc se vyhlasky
Datum: 31. srpna 2008 22:07
a jeste neco asi ze chce snad uz jezdit ne?!
Datum: 31. srpna 2008 21:48
tak to teda kecas! segra ma ridicak na auto jeji kluuk taky a nic tam nemaj o AM! driv to tak bejval ale ted to tak neni!
Datum: 31. srpna 2008 21:48
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Stejne nechapu proc si delas AM, dostanes to v 18ti spolu s ridicakem vyhazujes penize... radsi si udelat A1
Datum: 31. srpna 2008 19:43
hoší díky moc
Datum: 31. srpna 2008 19:22
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
sry lk byl rychlejši
Datum: 31. srpna 2008 19:06
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
Datum: 31. srpna 2008 19:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
http://etesty.mdcr.cz/Test.aspx
Datum: 31. srpna 2008 19:03
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Panebože,tohle už tady čtu snad po pátý,kup si knížky autoškoly (nejlepší je od Vogela) a pak si ještě sežeň techniku
Datum: 31. srpna 2008 18:41
 Helejďte, šlo by nalejt do tlumíků převoďák nebo motorák??? Za odpovědi předem dík!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 10:53
Jestli motorák nebo převoďák je fuk. Já leju PP80.
Datum: 01. září 2008 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel3945
tlumicak je strasne ridkej....mozna 2T olej by jako nahrada vystacil...mozna to vase slavny M2T by se mohlo pouzit do tlumicu kdyz na mazani motoru je to na nic...
Datum: 31. srpna 2008 22:41
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ja mam v cize plne synteticky 10w a je to tvdre jak beton
Datum: 31. srpna 2008 21:27
jj fakt 90W nejhustší a 75 nejřidší ... já mám 75 W a mylim že ta 70 W už bude skoro voda....
Datum: 31. srpna 2008 20:36
Zdarec, jsem přesvědčen, že tlumičový olej je fakt řídký. Mám zkušenost s hydraulickým olejem, nejlepší je ale tlumičový (špatně se shání). Převodový olej 90 je nejhustší!!!!!, 80 středně hustý, 70 nejřidší!!!. S hustým olejem to děsně drncá.
Datum: 31. srpna 2008 20:08
Pokud chceš tak se ty oleje normálně míchají kvůli vetší tvrdosti nebo většímu pružení. Hlavně na kroskách to má význam.
Datum: 31. srpna 2008 19:38
raději ten převoďák 80ku ta je dost hustá hustší než 90ka
Datum: 31. srpna 2008 18:35
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
SPich bych tam nalil prevodak, pac je hustsi
Datum: 31. srpna 2008 16:54
Jméno: mustang
IP: uživatel1828
 jely jsre uz na KAPOTOVANYM MUSTANGOVI?? nebo jste ho aspon videly?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 20:00
Ne, ale viděl jsem fotky, psal si s klukem který ho má a renovuje. Čekám, až mi pošle své poznatky a fotky, pak o něm napíšu rozsáhlý článek.
Datum: 31. srpna 2008 20:00
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
ne ty snad jo ?
Datum: 31. srpna 2008 16:10
Jméno: Jakub Z
IP: uživatel368
 Zdar draci, potřebuju novej rám na mustanga, mohl bych tam dát třeba i z J20 a 21? Vím že tam musí být jiný úchyty nádže, ale jinak by to šlo ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 14:47
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
aha tak to asi nepůjde ja jsem ze Zlína
Datum: 02. září 2008 14:47
to fechrider: Já sem z Jindřichova Hradce.
Datum: 01. září 2008 19:53
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
to Jakub Z: odkud jsi ja jeden rám na mustanga prodávám
Datum: 01. září 2008 12:06
Jméno: standa
IP: uživatel3945
jo v pohode...pokud umis svaret tak neni problem...musis si ale umet poradit...jinak ramy sou rozmrove stejny
Datum: 31. srpna 2008 22:44
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
To patrik - tvůj omyl lze jednoduše vysvětlit... rám z 20 nebo 21 byl prostě ohnutej po nějakém úspěšném krosení po poli a lese  . To Jakub Z - Když se přivaří matky na krk řízení a nějaké jiné detaily, tak je ten rám použitelnej na mustanga.
Datum: 31. srpna 2008 21:24
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
pionýr má rák krattší než mustang, do rámu z pionýra nádrz z mustanga nedáš, už sem to skoušel.
Datum: 31. srpna 2008 19:47
Jméno: josef
IP: uživatel2969
to Dr.fík ale on ví že maj jiný úchyty dyt to psal!!!
Datum: 31. srpna 2008 16:12
ty rámy sou stejný,akorát maj trošku jiný úchyty pro sedlo,nádrž,blatníky a tak
Datum: 31. srpna 2008 15:26
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Na par detailu by ramy meli byt stejne
Datum: 31. srpna 2008 15:25
 Hoši nevíte kde bych sehnal silentbloky do zadních tlumičů na jawě 125/355?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 17:35
Dík seso,já si ho vůbec nevšim.Nebo sem ho u tebe ani nehledal,protože sem si myslel že to mít nebudeš
Datum: 31. srpna 2008 17:35
je to ne v kramku?sesa
Datum: 31. srpna 2008 16:31
 Hoj lidi, prosim vás kolik rychlaostí má stadion?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 22:45
Jméno: standa
IP: uživatel3945
original maj dva kvalty....sportovni specialy ma navic trojku...hodne se to delalo na S23
Datum: 31. srpna 2008 22:45
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
a taky dve kola a jeden motor
Datum: 31. srpna 2008 19:55
Jméno: ada
IP: uživatel3382
2 a slapky
Datum: 31. srpna 2008 18:02
dolu 1. nahoru 2. uprostred neutral
Datum: 31. srpna 2008 14:41
Jméno: mira
IP: uživatel3138
dvě rychlosti
Datum: 31. srpna 2008 14:39
 4us draci. ,mám jednu takovou otázku nevíte kde sezenu nálepky na stadiona ? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 16:46
Jméno: lukawe555
IP: uživatel3948
motoklasik.cz
Datum: 31. srpna 2008 16:46
 zdarte motorkáři,tak zitra už do školy co,mno radši byh eště prázdninoval a jezdil na mašině,ale k mému dotazu..mám jawu 350/640 a tyto motorky mají nevýhody,že od spoda tak netáhnou..mno vím že se to nedá nijak uplně vyřešit,ale chtěl bych se zeptat na nejaké maličkosti,které to aspoň trochu zlepší..?!díky za odpovědi a ať to jezdí!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 15:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Standa - našel jsem teď náhodou tvůj tři dny starý dotaz na mě ohledně magnet, jestli tě to zajímá napiš mi na mail, já ti napíšu co o tom vím. Omlouvám se že to píšu sem.
Datum: 02. září 2008 15:22
mno šak letí,ale mosíš to držet nad 3t.ot,na rovině to je v poho,jen v kopcí ve 2 to chce točit..
Datum: 01. září 2008 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel3955
to mi nepovidej ze nova 640 nechce odspoda...kluci u nas na servisu ji meli..byla to ta verze s kapotou a dvoukomorakama a sla taky jako hovado...musis ji drzet svini...pak leti jak ER 5...ale ta maximalka a spotreba sou zoufaly,no....
Datum: 01. září 2008 9:45
rozhašený to neni!!a pokuďs jezdil na 634,tak ta to nedělá,to sou ty starší motory,ty nové motory 638 jeli skvěle ve vysokých otáčkách,ale v nízných to nemělo takovou akceleraci..kámoš má 632,a tomu to od spoda jede skvěle,ale ve vyších otáčkách to neni takové jak na tech 638,tam to je jak kdyby zaplo turbo,škubne ti to hlavů a je to jak yamaha   ,sem to trochu vyřešil tim,že sem dal menší řetězové kolečko,takže se to rychlej vytočí,ale zas to tolik nejede..
Datum: 31. srpna 2008 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel3945
350 nejde od spoda??? coze??? vzdyt je to sakra dvoutaktni dvouvalec...ja teda jezdil na 634 a ta se zvedala este na dvojku a hvizdala i na asfaltu...to jedine ze to mas nejaky rozhaseny...ta 634 na ktery sem jezdil ja byl original...akorat mela VAPE a nestekala...
Datum: 31. srpna 2008 22:15
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1404.html myslíte toto??
Datum: 31. srpna 2008 20:37
ata klingeritová clona,kde to přesně je,vždyť mezi karbecem a sáním je enom spojka sání?
Datum: 31. srpna 2008 20:24
Zdarec, nejlepší je mít přesné elektronické zapalování, a hlavně lepší karburátor. Mnoho let jsem jezdil se zapalkem twin esse a karburátorem Bing. Jezdila až 160. A spotřeba dlohodobá 2.7l.
Datum: 31. srpna 2008 20:13
dokonale utěsněný vejfuky (i uvnitř ty klingeritivý kroužky) tzv. doutníky, nic jinýho se s tim dělat asi nedá+ proříznutí clonky neuškodí...
Datum: 31. srpna 2008 17:42
Jo a nebo jestli se ti chce tak rozeber válce a vybruš si kanálky musíš sikoupit takovej pilník a pak to pojede víc ale bude to trochu víš žrat ale jinak350ka musí jet jak drak
Datum: 31. srpna 2008 15:56
Klingeritovou clonku mezi karburátorem a sáním prořízni na průměr hrdla karburátoru. Hlavní trysku dej 92. O nějakého toho koníka se ti zvýší výkon.
Datum: 31. srpna 2008 15:03
Jméno: Jamilelo
IP: uživatel1198
 Zdravim draci, u fika sem koupil novy vzduchovy filtr, mam ho i s krabici... jehla druhy zarez z vrchu, ale bez filtru jede lip... nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 20:11
Jméno: lol
IP: uživatel1265
o líp ti jet může ale za pár let se ti to může zadřít jak ti tam líta bordel!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 31. srpna 2008 20:11
taky jezdim bez vzducháče, jede mi to bez toho prostě líp
Datum: 31. srpna 2008 13:41
Seřiď si karburátor.
Datum: 31. srpna 2008 13:39
Jméno: Jamilelo
IP: uživatel1198
Zadna nalepka tam neni, fik se nedusi, ale bez nej ma vyssi vykon
Datum: 31. srpna 2008 13:19
ja dyž sem kupoval novej filtr tak byl zespoda zalepenej nálepkou, a protože tam šlo málo vzuchu dusilo se to.
Datum: 31. srpna 2008 13:17
Jméno: cucak
IP: uživatel3944
 helo draci nepozna nekdo motorku cz 175/482 trial diki za odpovjedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel3945
znam trail...a co jako..
Datum: 31. srpna 2008 13:17
Jméno: Bandit
IP: uživatel2971
 Dotaz pro Standu mas nekde odkaz kde si muzu najit tu trysku č.72 a zvysi mi to vykon nebo rychlost
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 13:19
Jméno: standa
IP: uživatel3945
prosimte to koupis v mototechne...ja ji vyndal z jednoh fichtla...je to original 72 a tudiz se prodavali nebo prodavaji...nezvysi se nic,akorat ten motor ma lepsi chod odspoda oproti 68.trysce
Datum: 31. srpna 2008 13:19
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Na serii ti to zvysi spotrebu, jestli mas napriklad 8my vybrus, tak se zvysi vykon
Datum: 31. srpna 2008 12:50
 cau draci! hele je nějaká vyhláska která říká jakou helmu musíte mit na moto?? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 20:31
Jméno: pavko
IP: uživatel430
nejlepsí helma je cassiada a nefuky
Datum: 31. srpna 2008 20:31
Stačí normální dioptrický ale sluneční bejt nesmí. Jinak plexo doporučuji protože to není příjemný když máte v helmě mokro po dešti nebo plnou helmu písku po jízdě za nějakou tatrou.
Datum: 31. srpna 2008 19:40
a když nemá plexi tak musis mit ochrane bryle (nevim jestli staci opticky ale esi jo tak to je pohoddaaa)
Datum: 31. srpna 2008 14:43
jj přesně tak,mosí byt jen schválená,jinak je jedno jakou máš!!
Datum: 31. srpna 2008 14:12
Jo,musí bejt schválenýho typu
Datum: 31. srpna 2008 12:24
 cau tohle neni dotaz ale rada, prostě sem píchnul zadní pneu a nechtělo se mě to sundavat tak jsem na netu nasel nekoho kdo radil nalejt do duše herkules (to lepidlo, vodou ředitelný) s trochou vody(fakt málo) nevěřil jsem že by to pomohle ale skusil sem to! a světe div se oprava kterou jsem dříve nesnášel byla hotová za 10 min a ani sem se neumazal (: dokonale se to zalepilo a navíc když píchnete do budoucna tak se to samo zalepí...
fakt doporučuju mějste se
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 9:50
Jméno: standa
IP: uživatel3955
hlavne aby se ti nezalepil i ventilek a slo to jeste nekdy nafouknout...jinak mi to prijde jako kravovina...ale dejme tomu,kdyz to rikas...zaplata je jistejsi a netrva to o moc dele....
Datum: 01. září 2008 9:50
 Jo jak tady nekdo psal jesti existovala jawa 20 vojenska a vy ste se mu tlemili ,tak mel pravdu že existovala.Armada je použivala jako motospojky nebo jako pruzkumny vozidla  I v roce 68 s nima jezdili po hranicích  tot vše
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 22:24
Jméno: Standa
IP: uživatel3945
byli vojensky specialy 550...meli dokonce tachometr...ale nebylo podminkou ze byli khaki...meli i normalni odstin 8850 ..byl i prototyp 550 se 4kvaltem,ale z nejakyho duvodu byl zamitnutej...a uplne prvni meli slapky jak kozel...jinak muj pradeda byl u lesů v pohranici na sumave a mel sluzebni 550 s revmaplechama z gumy,plexisklem,tachometrem a velkou brasnou mezi nohama...byl v nejaky svetly barve cerveny...puvodne byli ty specialy 550 delany pro vojaky ale meli je i lesaci na sumave v pohranici v normalni barve..
Datum: 31. srpna 2008 22:24
ano, vojáci využívali fichtly většinou na letištích a tak, ale byli to normální pionýři který v dílnách přestříkali khaki barvou, jawa žádný speciální pro armádu nedělala kromě 550
Datum: 31. srpna 2008 17:45
Vojensky pionyr byl, muj děda bykl vojakem a měli ho piloti aby se dostaly rychle k letadlum
Datum: 31. srpna 2008 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel3945
vojenskej parez byl ...stary 550,meli dokonce i tachometr ...barva khaki
Datum: 31. srpna 2008 13:21
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Tady se bavilo konkrétně o vojenskym pařezu  fotky bych docela rád..
Datum: 31. srpna 2008 13:08
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
fakt?  a máš nejaky fotky nebo stranku kde je? dík kdyztak posli
Datum: 31. srpna 2008 12:50
Jméno: hh
IP: uživatel575
 hj, da se dneska este nekde sehnat vyfuk na 487 (477)? dik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 16:32
na burze ven a 3000
Datum: 31. srpna 2008 16:32
 Zdárec. Chtěl bych se zeptat jak to je s napsánim motoru jako ND, aby čísla nemuseli souhlasit. Teď mam papíry v depozitu, nemam zaplacený poviný ručení a mam prošlou STK. Dá se to vyřídit bez toho něco z toho musim mít? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 9:57
Jméno: standa
IP: uživatel3955
je to normalni postup....dnes je motor nahradni dil...pokud mas jeste psane cislo motoru v TP tak si ho muzes nechat za 100,- vymazat....podminkou je ale ze tam musis mit motor stejneho typu jako je original!!! Na STK ti nereknou nic....povinny ruceni budes muset zaplatit,STK budes muset udelat....
Datum: 01. září 2008 9:57
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
a vezmou mi to pak na technický?
Datum: 31. srpna 2008 15:18
Som počul, že sa to dá aj na Slovensku. Neviete, či flojdy u nás s tým robia problémy a koľko to asi tak stojí?. Díky
Datum: 31. srpna 2008 13:28
Potřebuješ jn TP a občanku. v TP jenom škrtnou číslo motoru a daj tam razítko s podpisem.
Datum: 31. srpna 2008 13:14
Jméno: jawa21
IP: uživatel2969
 kdyš provrtam trysky pojede to líp nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 17:46
dokonce to pojede možná i hůř...
Datum: 31. srpna 2008 17:46
ne, akorát ti to bude víc žrát...
Datum: 31. srpna 2008 11:52
Jméno: linkon250
IP: uživatel3941
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel3945
rika se ji vojenska khaki
Datum: 31. srpna 2008 13:22
vojenskejch barev je spousta. koukni na stránky nějaký lakovny a většinou tam maji palety s číslama barev. určo si tam vybereš
Datum: 31. srpna 2008 13:16
 Kolik vám to jede ?  ....hlavně nepište že nemáte tachometr !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 19:13
Ten muj 57km/h podle tachometru ze skutra..xD ale taky zase z mojí váhjou..xD...se ani nedivím..
Datum: 01. září 2008 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel3945
pred GO mi sel 80 z kopce,ale po rovine 60 ...ted po GO jede 65 z kopce,po rovine i do mirnyho kopce a vic ani tuk...ale je to tam hned
Datum: 31. srpna 2008 22:29
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Běžně 60-65km, neupravený dobře zajetý motor, ale ve čtvrtek jsem si z legrace zkusil jízdu ve vzduchovém pytli za kamionem z mírného kopce. když se nasdkytla příležitost, proč toho nevyužít  . Tachometr šel až za 80km, ale netuším jak je přesný v takové rychlosti, ale co vím z radarů v obcích tak mi spíš podměřuje a ukazuje míň. Každopádně by to jelo i rychleji, ale prostě už nešlo palivo do karburace bo to byly otáčky jak když vytočím jedničku ,,nakrev,,  Každopádně nikomu podobnou jízdu nedoporučuju, jednak kamiony brzdí lépe než pionýr a druhak ty turbulence byly fakt silný a že to položím bylo dost reálný, zejména pokud jsem nejel v ose kamionu, ale při krajnici tak ty facky byly hodně nepříjemný.
Datum: 31. srpna 2008 21:33
Jméno: ada
IP: uživatel3382
70-75
Datum: 31. srpna 2008 21:19
No tak okolo 50 nejede mi to nejak extra rychle ale kdyz jedu tech 50 tak mi tachac lita mezi 0 az 20 km/h
Datum: 31. srpna 2008 19:43
Jméno: DRAK
IP: uživatel3949
Na rovině 70 nebo 60.Podle toho jakou má chuť.A z velkého kopce 80 KM/H.
Datum: 31. srpna 2008 19:09
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
mě to ukazuje do 50km/h a pak už ne aj když zrychluju takže tak 60-65 vic fakt ne...
Datum: 31. srpna 2008 16:09
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
95 km/h
Datum: 31. srpna 2008 13:13
No, me kdyz to prekroci 65km/h, tak mi ta rucicka na tachometru neukazuje,ale lita sem a tam,ale tipnul bych to tak 70-75,kdyz zalehnu
Datum: 31. srpna 2008 12:32
S mojí muší váhou  70 po rovině
Datum: 31. srpna 2008 12:24
max. 70 po rovině když zalehnu  , a z kopce něco málo přes 75
Datum: 31. srpna 2008 11:22
Jméno: josef
IP: uživatel2969
60 km/h po rovině
Datum: 31. srpna 2008 11:20
něco kolem 70 asi tak 65 km/h a mám motor z jawy 05
Datum: 31. srpna 2008 11:20
70 km/h porovině
Datum: 31. srpna 2008 11:11
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
zatim 90 s kopce bez upravy 15/55
Datum: 31. srpna 2008 11:01
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
nevim proc ale strasne pomalu snad ani 50 to nejede a kazdou chvili je to prehraty
Datum: 31. srpna 2008 10:59
|



|