Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html zdar da sa pouzit tento usmernovac na 50/21 pionier a za toto led ziarovka 12v?????chcem dopredu led ziarovku pionier papiere nema len chcem aby to lepsie svietilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2017 16:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Abys mohl použít LEDku (nebo relé, případně nějaké elektronické zařízení, ...), musel bys nejprve elektroinstalaci přiblížit normálnímu silničnímu prostředku. Třeba Simson S51 (i když ani to není nejlepší případ) má blinkry řešené tak, že proud z alternátoru je usměrněn a nabíjí baterii. Do obvodu je zapojen stabilizátor napětí, který omezuje napětí tak, aby na baterii nepůsobilo příliš vysoké napětí a nezničilo ji. Na baterii je tak u 12V varianty napětí cca 12,5-14V. Z baterie pak můžeš napájet co chceš, třebas ty zmiňované blinkry, jen musíš dodržet podmínku, že dlouhodobě musí alternátor dodávat více energie, než ty budeš odebírat. U pincka bys musel dodat všechny zmiňované komponenty, navíc každá z nich ke své činnosti spotřebuje nějakou energii a k dispozici máš přitom jen velmi malý výkon (zvláště v nízkých otáčkách). Ona i samotná baterie funguje jako jakýsi stabilizátor nebo vyrovnávač - pokud nedává alternátor dostatek výkonu, dodá ho baterie. Bílá LEDka potřebuje ke svitu stejnosměrné 3V, takže výrobce buď rozdíl mezi 12V a 3V "spálí" na odporu nebo přidá zdroj, který napětí 12V sníží na 3V. Ale počítá se stálým palubním napětím a ne s tím čurbesem, co vyrábí Pionýr pro žárovku! Žárovka to snese, protože je geniální, ale LEDka je hloupá, ta bude v lepším případě jen svítít méně...
Datum: 04. září 2017 16:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Tohle není usměrňovač, ale stabilizátor (tj. měl by oříznout napětí nad jmenovitou hodnotou) a navíc je jen na 6V. Pokud trváš na LEDce a chceš to jen na pole, tak si kup pořádnou cyklosvítilnu na řidítka. Pionýr má zkrátka takovou elektroinstalaci jakou má, smiř se s tím...
Datum: 04. září 2017 15:28
 Ahoj, neví někdo co stím když se mi nevrací plyn a jde těžko docela? JAWA Pionýr 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2017 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel19231
 Jestli je tam kolejka tak je zatuhlá. Chce promazat. Pořádně. Kolejka se normálně vrací jak jo ne... a nebo zlomený bowden lanka,překroucený lanko atd... vše promaž...
Datum: 29. srpna 2017 15:04
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 zdar, chci se zeptat jaká je slušná a rozumná hodinová sazba při provádění renovace motoru na pionýra (pařez, stadion), respektive jaká je rozumná cena za kompletní renovaci motoru stadion (včetně materiálu), čištění, leštění, prostě komplet go.
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2017 9:04
Jméno: standa
IP: uživatel19230
 Rychlá zborka/rozborka fichtla s výměnou pár hovadin cca 500,- (tak 2 hoďky). Kompletní montáž a demontáž s výměnou ložisek,futer,gufer,kliky + usazení,vystředění,vymezení 1000,- (tak do 5 hodin) .... brutální stavy 1000+ a víc ..... řek bych tak 200 až 300 za hodinu.... stadion je primitivní,to máš za hoďku rozebraný a zas složený,tam neni moc co k řešení  maximálně tě zdrží ohřívání bloků výměna ložisek ... do času ztráveného na motoru počítám pracovní čas a ne všechen ztrávený,protože se jdeš taky vychcat,napít,najíst,cigáro,kafe,telefonáty,někde něco hledáš atd.... hlavně se dopředu pořádně domluvte co se na motoru má udělat,co se bude kupovat,vyměňovat,opravovat a kolik zhruba za práci ... on si každej myslí že přinese pelech,ty v něm vyměníš všechny střeva a v dílech to bude za litr a práce tak dvě stovky  pokud se bude jednat o GO + leštění tak si stanov extra částku za montáž a extra za kosmetiku. Jinak je to nevděčná práce něco někomu dělat,připrav se na to
Datum: 28. srpna 2017 9:04
 Ahoj. Mám babetu 210. Po rovince, do kopce jede bez problémů. Ale, když jedu z kopce dolů, babeta začne škubat, nepřidám plyn, cuká, ale nechcípne. Občas se chytne, pak to samé. Vjede ale na rovinu a jede jak ďas. Prosím poraďte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2017 9:26
Jméno: standa
IP: uživatel19232
 Ahoj. Dělal jsem sousedovi babetu. Při odzkoušení jsem ji párkrát plně otevřel i z kopce a stalo se mi to,že jsem v plnym kotli zkusil pustit plyn a zase přidat a motor najednou jakoby "zdechnul" ale jakmile babeta trochu zpomalila tak se zase chytil a letěl. Před opravou to nedělal,byl v tak zuboženym stavu,že babeta jela 40 když se rozjela a přeřadila ,někdy nejela vůbec. Po menší GO a seřízení jsem i pokrátil koleno a babeta začla jet fakt dost slušně. Z kopce šla přes tachometrových 60km/h,ale pak se takle úmyslně a nebo neúmyslně zahltila-odstavila. Vadu jsem nikde nenašel. Ptal jsem se kámoše,co babety má již nějaký ten pátek a ten mi řek,že je to normální.... že si s tim nemam lámat hlavu .... do cca 55km/h to bylo ok ... trochu si myslím,jestli za to nemuže ten miniaturní origo karbec ... pokud vysloveně škube,tak asi nedotéká palivo...
Datum: 31. srpna 2017 9:26
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 zdar da sa pouzit inducka zo skody 120 na jawa 50/21 docasne nez kupim novu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2017 11:33
Jméno: standa
IP: uživatel19227
 Myslim že jo,jen to bude mít třeba horší jiskru.
Datum: 26. srpna 2017 11:33
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 koupim revmaplecjy na 05 , na inzeratach chtej platba predem a to ja nehci ,klasika postou ma nekdo na prodej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2017 15:07
 Zdar draci, mám otázku třeba to někdo víte nebo změřite. Kolik vám dává zapalovaci cívka na statoru voltu při nakopnutí. U me da tak max 3 volty kdyz do toho fakt hodně skočím. Nechce to vůbec chytnout a škytnuti. Sice jiskru hází ale to neznamena ze uvnitř. Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2017 13:55
 Spravne...a nebo nedava jiskru kdyz je uvnitr. Kompresi si myslim ze ma. Nemuzu ji teda zmerit ale podly odporu na pace tam ma kompresi. Kdyby mel horsi kompresi tak by stejne musel aspon neco delat nebo trochu chrcet. Jak poznam ze dava jiskru i uvnitr?
Datum: 27. srpna 2017 13:55
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 Pokud nechytne se startovacím sprejem tak asi nemá kompresi.....jiskru píšeš že to dává....
Datum: 27. srpna 2017 11:04
 Jo uz se i vymenoval novy kondik novy kladivko, zkousel jinou civku a jiny svickovy kabel proste nic.
Datum: 27. srpna 2017 10:28
 Predstih tam mam 1,6 pred HU a odtrh 0,4. Ano jak rikas melo by to aspon nejak jet. Ale rikam on si ani neskrtne ani kdyz tam pri nakopnuti strikam ten startovaci sprej. Vubec se v motoru nic nedeje.
Datum: 27. srpna 2017 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel19226
 Tak to jsou potom dvě možnosti. Buď máš blbou vačku a nebo nastavuješ kraviny... kolik tam dáváš předstih a odtrh? Mám zkušenost,že když je kladívko v HU otevřené něco pod půl milimetru kus za zubem vačky a začne otvírat pod zubem vačky tak to jede. Je úplně jedno jestli je tam odtrh 0,3 nebo 0,5 a předstih 1,5 nebo 2,0 MUSÍ TO JET aspoň nějak ! Pokud ne,je něco špatně. A platí to i pro kladívkový simsony,stadiona,mopedy,velký jawy atd...
Datum: 25. srpna 2017 17:03
 Klinek na klice je. Zapalovani je nastavene. Problem je ten ze i kdyz necham vypnuty benzin a skusim to se startovacim sprejem tak ani stim si neskitne. Karburator jsem vyzkousel uz uplne vsechno to to urcite neni. TRysky ruzny, hladinu, jehlu atd. Muze to byt jedine tim zapalovanim. Na Tom stejne neco nesedi. pac kdyz chci nastavit prestih tak jsem musel ubrousit ten plisek u toho sroubu abych ten Stator mohl vice posunout a Dostal se na nejaky rozumny predstih.
Datum: 25. srpna 2017 8:41
Jméno: standa
IP: uživatel19226
 Myslim že takle se to měřit nedá... pokud je jiskra silná a nepálí to tak je blbě karbec a nebo je nastavený zapalování na nějakej totální nesmysl,přesazená vačka,rotor bez klínku na klice a podobně.... jezdilo to?
Datum: 25. srpna 2017 7:45
 Nikdo neporadi??
Datum: 25. srpna 2017 6:51
Jméno: jIRKA
IP: uživatel12689
 Ahoj, na volnoběh mi světla skoro nesvítí, jen když trochu zatůruju, čím to je? Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2017 15:55
Jméno: JIrka
IP: uživatel12689
 Díky za reakci borci.
Datum: 23. srpna 2017 15:55
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 všeobecně u fichtlů je to skoro klasika... každopádně pro maximální možnou svítivost je potřeba mít schopnej rotor, správnou spáru mezi zdrojovou cívkou a rotorem, minimalizovat všechny přechodový odpory!, vhodnou žárovku (dneska docela boj sehnat, v tom čínskym výběru) a nejlíp nově napařenou parabolu.... každopádně s origo zapalováním to na volnoběch už z principu nikdy dobře svítit nebude..
Datum: 22. srpna 2017 22:42
Jméno: karlos
IP: uživatel19223
 u čeho????.........pio 05....21 normal......
Datum: 22. srpna 2017 22:09
Jméno: Jawa
IP: uživatel17437
 Zdravím potřebuju poradit s jawou 350 639 před renovaci běžela jak hodinky a teď po renovaci nechce chytnou s ničím jsem nehýbal jiskru hází svíčky NGK B8HS smrdí benzínem ani nechytne na roztlačeni nevíte co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2017 18:09
 Zkus dat Brisky.NGK jsou myslim nachylny na uliti!
Datum: 15. září 2017 18:09
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Čeho se týkala renovace ? Motor ,kastle ,elektrika ?
Datum: 24. srpna 2017 17:46
Jméno: Jawa
IP: uživatel17437
 Ano mám
Datum: 24. srpna 2017 12:29
Jméno: martin
IP: uživatel19225
 a máš správně válce s kladívky? (pravý-pravý a levý-levý)
Datum: 23. srpna 2017 21:00
 Zdra, potřebuji poradit se stadiony s11 a s22, konkrétně: jaké patří originálně těsnění mezi bloky-normálně papírové, nebo jen tmel, někde jsem četl že jen potřít vazelínou, ale to se mi zdá nesmysl. Ještě když mi hřídel na šlapátka dře tím ozubeným kolem o bloky, tak stačí tam normálně dát jen plechové podložky- vyjde na druhé straně vůle mezi druhým blokem?
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 7:11
Jméno: Miselin4
IP: uživatel19220
 Zdar máte někdo zkušenosti s novou klikou na jednadvacítku? Vydrží? Pasuje? Nebo je lepší zrepasovat origo? Mám tam upravený válec od stejskala na silniční úpravu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 6:05
Jméno: standa
IP: uživatel19221
 Co se týče seriovek tak do pár motorů jsme ji již dávali a je dobrá. Ale jak se bude chovat při 9000 ot/min netuším... repasovat starou mužeš,ale najdi dobrou,s neprojetejma hřídelema atd...
Datum: 21. srpna 2017 6:05
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 zdar kupil som led ziarovku do pioniera 12v ba 15d 3ks sa mi odpalili svietili paradne ako to vyriesit aby sa nepalila aj 4ta???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2017 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel19222
 Mám novou parabolu,dokonce silnější žárovku,svítí to sice hodně,ale výslednej efekt je jen o trochu lepší jak s origo žárovkou 25W. Parabola z pionýra je prostě na kulový a proto nikdy nebude pořádně svítit. Kdysi dávno jsme tam měli trošku hlubší parabolu z mlhovek ze starýho spartaka a bylo to lepší,ale nekompatibilní,prostě jsme to tam nějak naroubovali i s obroučkou a žlutym sklem. Vypadalo to divně,ale svítilo to supr i s 15w žárovkou...
Datum: 22. srpna 2017 15:08
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud chceš líp svítit, tak cesta přes LED žárovku je prozatím slepá, ještě nenadešel ten správný čas  Namontuj novou kvalitní žárovku - tu co tam patří. Vyměň parabolu za novou nebo ji nech znovu napařit, případně tu někdo radil celou masku se světlem z Mustanga. Tak jak to popisuješ, bude ta žárovka nějaký obyčejný noname bez homologace, takže to bude oslňovat vše okolo, ale na cestu zřejmě líp neuvidíš. LEDky jsou dobré do obýváku nebo jako kontrolky, případně jako blinkry nebo koncové světlo, ale ne jako zdroj světla do hlavního světlometu. Všimni si, že ani velcí výrobci jako Osram nebo Philips nenabízejí např. masově používanou žárovku H4 v LED provedení...
Datum: 22. srpna 2017 15:02
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 je to led 12v bez uvedenia watov dvojvlaknova susal som svietilo to paradne no len zopar km a chcel by som nejaku led tam mat svietia lepsie ako abycajne tak poradte dakujem
Datum: 21. srpna 2017 18:10
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Vyřešit se to dá tak, že si postavíš usměrňovač s regulátorem a budeš nabíjet baterii, ze které budeš napájet světla. Ale o tom už byly na fórech napsané tuny příspěvků včetně výhod a nevýhod toho kterého řešení...
Datum: 21. srpna 2017 17:09
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 A proč tam dáváš LEDku? Určitě bude vyžadovat stejnosměrné napájení o určitém rozsahu, což na fichtlu se standardním zapalováním není. Navíc tou LEDkou blikáš s frekvencí cca 20-120Hz podle otáček, protože na rozdíl od žárovky nemá vlákno, které by se rožnulo a pak svítilo s určitou "setrvačností" nebo jak to říct.
Datum: 21. srpna 2017 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel19221
 Obvod musí být plně zatížený,pio nemá regulaci. 20W stator dává 15W/6V na předek a stator 30W dáva komplet 30W/6V. Navíc 12V spotřebiče se chovají trochu jinak. Musíš buď přidat zátěž v podobě žárovky a nebo nějakej odpor. Jakej odpor nevim. Ani jsi nenapsal wattáž žárovky. Pak by ti to třeba někdo dopočítal.
Datum: 21. srpna 2017 14:55
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 zdar chcem sa opytat na polohu statora-ci ma byt 30w zapalovanie stator natoceny umiestneni tak isto ako na 20w zapalovani???ci nema byt nejak pootoceny inak???dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2017 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel19222
 Zadní světlo musíš vytahnout z vláken přední žárovky. To je celé. Přidáš jeden kabel a dvě svorky/čokolády/rozbočky ...
Datum: 22. srpna 2017 17:47
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 ok to vsetko viem len ci ten stator na 30w ma byt tak isto otoceny ako na 20w momentalne tam mam rotor 05 no mam aj 20 a chcem ho tam dat bo to slabo svieti teda predne samozrejme budem muset aj kabelaz prerobit
Datum: 21. srpna 2017 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel19221
 Pootočený stejně jako původní. Pozor na záměnu statorů a rotorů. Zapalovací cívka pro 20W (ozn 05) rotor vpravo dole,pro 30W rotor (ozn 20) vlevo nahoře. Tzn pro 30W stator použij magneto s označenim 20, pro 20W stator magneto s označenim 05. Vzájemné kombinace jsou často problematické.
Datum: 21. srpna 2017 15:00
Jméno: Pavel
IP: uživatel19177
 Ahoj Drakouši. Píše opět ten zoufalec s ČZ 175/470.je to pár dnů co jsem měl jet na STK. Ladil jsem karburátor. Trochu to projížděl po vesnici když vtom se rozsvítila kontrolka dobíjení. Mám dynamo 45w relé magneto 75w to relé prošlo úpravou na dynamo 45w. Všechno fungovalo perfektně po naskočení motoru kontrolka zhasla až do teď. Mám nové uhlíky. Drážky komutátoru čisté uhlíky jezdí. Skoušel jsem recept pana Chonga. Odpojil jsem relé, spojil 2 dráty z dynama do sebe knim připojil žárovku z baterky pak vzal - abych měl + na kostře a spojil ty dva dráty z dynama na 10 sekund. Žárovka jasně svítila po odpojení žárovka zhasla. Nejde mi do hlavy kde je chyba. Skoušel jsem do dynama pustit 6w a vše bylo průchozí.Žadný zápach spáleného. Prosím o nějaké názory. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 19:57
Jméno: pavel
IP: uživatel19177
 Spínačku mam novou ty dráty určitě prověřím.Včera jsem dal rotor švagrovi na proměření ale doufám,že to bude vpořádku.Uvidím zítra.
Datum: 21. srpna 2017 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel19221
 Z věco logiky je to dole všechno dobře. Takže buď lehlo rele a nebo třeba někde odpad kabel a nebo se šlusnul. Propípal bych si konce kabelú a zároveň všechny proti kostře (samozřejmně odpojené). Jak ti nepípnou proti sobě a nebo naopak některej pípne proti kostře tak je to jasný... pak jedině rele a nebo bošák
Datum: 21. srpna 2017 15:06
Jméno: Radek
IP: uživatel12689
 Ahoj, vyměnil jsem gufero pod zapalováním, přetesnil jsem karburátor, nové těsnění pod válcem, vloni jsem měl motor rozpůlený, takže i nové těsnění mezi kartery,přesto má pořád vysoký volnoběh, lanko našponované není, volnoběžný šroubek vyšroubovaný skoro uplně, za každou radu předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2017 10:53
 Dobrý den vespolek,\r\n\r\nmám si zfunkčnit tachometr na Mustangovi (říkali na stk), což na 13 let propadlym stroji neni zase az tak hrozna zavada. Ale nevim, kde to kdo dela.. Poradite kdo opravuje tachometry a jaka je cena ? Nahon se toci, rucicka se nehne a pocitadlo take ne, tacho nema kryci sklo, cili na vine bude vlhkost a prach. Kryci sklo budu muset take doplnit, ale vypada to, ze lze stale sehnat, pokud famecek na Mustanga znamena, ze to je i se sklem..\r\nDiky za rady a tipy..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2017 19:53
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Jak píše Standa zajeď na burzu a seženeš, jenom si sebou vem kousek starýho náhonu nebo odpovídající čtyřhranek ať si mužeš vyzkoušet funkčnost. Často bývá čtyřhran v tachometru vymletej.
Datum: 18. srpna 2017 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel19218
 Dík za info. U péráka jsem poopravil mechanismus,vyměnil cifernik a rámeček,rámeček vždy rozpertluju tak jak to má bejt a vždy se mi zas po čase rozleze. Teď mi navíc odešlo jedno kolečko z převodu počitadla km a to nejde. Asi se jim ozvu ať to konečně někdo udělá bytelně.
Datum: 17. srpna 2017 19:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 http://www.montyjawa.cz/ dělá opravy a repase tachometrů, slyšel jsem na něj jen chválu. Ale je otázka, jestli se to u fekála vyplatí.
Datum: 17. srpna 2017 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel19217
 Kup novej. Sesa v nabídce něco má. A nebo zajeď na burzu a kup nějaký 3 pěkný po stovce a on jede pujde. Neopravoval bych to. A jak jste se na stk dostali k nefunkčnímu tachu? To jim spíš vadilo,že tam nemáš to sklo. Tacháč neřešej,jen fotí kilometry.
Datum: 16. srpna 2017 20:05
Jméno: marian
IP: uživatel19214
 Ahoj, nemáte niekto odskúšaný spôsob ako znížiť hladinu na karburátore Amal - Arreche ? Iná ihla, či niečo k plaváku prilepiť?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2017 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel19217
 Tak menší trysku. Značení trysek u amalu neznám. A nebo šroubem přidej vzduch... víc možností neni ...
Datum: 16. srpna 2017 20:11
Jméno: Marian
IP: uživatel19215
 Ide o tento karburátor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_amal_21.html plavák je celoplastový o rovno v ňom osadená ihla. Volnobežná tryska je 20 takže uberať už nie je moc z čoho, HT je 85 , tam by sa asi hodila cca 80. Mám na tom nahodený origo filter no nie v airboxe, ale na plastovom kolene 50 mm. Ide to celkom obstojne, ale sviečka je dosť tmavá, no po zavretí benzínu to ešte badateľne ožije. Myslím si, že origo papierák má dobrú priechodnosť, alebo nie a skúšať tam dať molitan?
Datum: 14. srpna 2017 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel15726
 Vždycky se řikalo u takovýhleho karbecu na hladinu nešahej nebo to rozvrtáš a už to nedáš dohromady  dal bych menší volnoběžnou trysku... jinak asi přihnout plíšek u osičky ... zřejmně nahoru ... arreche neznám,odvozuji od dellorta...
Datum: 14. srpna 2017 17:25
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdravím ladiče. Mám dotaz ohledně mustanga. Nemužu ho donutit aby jel s otevřeným filtrboxem jede dobře ale jen na trubku jakmile vyndám některej gumovej špunt tak se dusí. Zkoušel jsem hladinu nahoru dolu, ruzný trysky od 68 po 72, volnoběžý 38-35-32. Jehlu vejš nebo níž. Měnit předstih a furt je to stejný. Motor je komplet udělanej všechno nový, nikde nepřisává,válec lehká uprava sání 54-69-28, výfuk hříbek šíře 25 mm.\\r\\nJak píšu jede dobře ale asi by moh jet líp kdyby vzal aspoň jeden vyndanej špunt z filtru. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2017 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel19213
 Sesa molitany nemá. Třeba ten nejlevnější krátkej stage6. Ale je to na hrdlo 35mm,musíš vyrobit adaptér. Je to za ranec,ale funguje to.
Datum: 13. srpna 2017 20:18
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Stando myslíš některej z těch filtru co má SESA v nabídce nebo udělat něco doma?
Datum: 13. srpna 2017 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel19212
 Zdarec. Zkus ještě 74-76. Pak často dělá burdel ten husí krk k filtrboxu. Zkus molitanovej filtr rovnou na karbec.
Datum: 13. srpna 2017 11:03
Jméno: michal
IP: uživatel19210
 zdar potrebujem poradit jawa 21 po zabehu ihla 2 zarez,pionier mi ide na brisk n 14yc -n 15yc iba chvilu skusal som n 15c n 14c a nic teda naprt predstih ok aj odtrh teda nastaveny ako ma byt no tie sviecky musia byt na 0.7 ak dam menej ide naprt.hladina je nastavena vysiie nez ma byt klukovka nova s loziskom v hor.oku poradtte preco mi to ide dobre iba na ypsilonky teda aj to moc dlho nie tak 10km.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2017 19:23
Jméno: michal
IP: uživatel19210
 hladinu som znizil a ten predstih vyskusam prenastavit bo mam 1.6 dik za radu
Datum: 14. srpna 2017 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel19211
 Ypsilonka dobře zapálí i horší směs při nižší kompresi. Zřejmně to máš ulitý. Dej níž hladinu,VT 38, HT68,pro záběh jehlu výš,předstih 1,8-1,9mm odtrh kladívka 0,4mm,odtrh svíčky 0,4-0,5mm (aby měla plnou jiskru). Svíčku N15C. A bude to fungovat perfektně.
Datum: 12. srpna 2017 17:53
 Zdravím draci mám problém že svíčka nehazi jiskru ale je dobrá a fajfka po proslapnuti kope.. prosím o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2017 19:00
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 třeba špatně ukostřené? tuším že 15 z indučky má být ukostřená nejsem si jist. ale pokud ji tak tkontroluj že jsi to ukostřil na čistý kov a ne někam na barvu jin ak zkus i tu jinou svíčku
Datum: 11. srpna 2017 19:00
Jméno: Motoman
IP: uživatel19209
 Pokud fajfka kope tak asi ta svíčka moc dobrá nebude,nemyslíš???
Datum: 10. srpna 2017 12:54
|



|