Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, jakým způsobem vyměňujete O kroužek pod řadícím automatem na vašich peklostrojích ? Automat jsem rozdělal, celej se mi rozpadl, ale ta část kde má být o kroužek, zůstala vcelku. Zkusil jsem ho přetáhnout přes vršek, bohužel to nevydržel a prasknul. Nemáte na to nějakej fígl ? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2017 23:00
Jméno: Marty23
IP: uživatel19176
 Díky za rady chlapy, sehnal jsem jinej a ten už jsem tam dostal.
Datum: 21. července 2017 23:00
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zkus sehnat pružnější kroužky já jsem to tam převlík bez problému. Kupoval jsem sadu ruzně velkejch Okroužku v prodejně autodílu a prostě některej tam pasoval.
Datum: 21. července 2017 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel19184
 Silikon
Datum: 21. července 2017 6:05
 Ne, tak blbej fakt nejsu  motor je na půlky. Původní o kroužek pod automatem se mi rozpadl mezi prstama jak byl styřelej. Vyndal jsem tu zajištovací podložku a automat rozebral, ale ta příruba za kterou to drží v motoru je tam asi nějaká nalisovaná. Holt koupím deset o kroužků a budu je zkoušet převlíknout přes tu přírubu, nějakej snad vydrží
Datum: 16. července 2017 22:51
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 No jestli jsi rozdělal automat z vrchu a rozpad se ti tak mužeš začít pulit motor.
Datum: 16. července 2017 18:09
Jméno: Karel Bíma
IP: uživatel19175
 Zdravím, našel jsem na chatě starého pionýra Jawa 555 a chtěl bych se zeptat co je dobré udělat aby to chytlo a jak zjistím jestli to vůbec pojede? Nikdy jsem takhle nic neopravoval, takže v tom jsem úplný začátečník. Děkuji moc za odpovědě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2017 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel19180
 A ještě mi napadlo zkontrolovat kladívko,zda vůbec otvírá,zda v tom nejsou pavučiny a bordel a zda jsou kabely zapojený a jen se tam nepovalujou... ale to by byla už jiná kapitola... většinou jak něco čtvrt století stojí tak jsou totàl vytvrdlý gufera,špatný těsnění mezi bloky,pod válcem a tak a po pár dnech "vcelku normálního ježdění" to začne zničeho nic zlobit ... takže nakonec stejně bude rozborka ... ale každej zapelešenej stodolák většinou vcelku rozjet jde... akorát jede jen "chvíli"
Datum: 17. července 2017 20:41
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Doplním Standu - vyčistil bych rovnou i nádrž s kohoutem + nový benzín, zkrátka zkontrolovat kompletní palivovou cestu, zaschlý olej a zanesená nádrž dokážou potrápit...
Datum: 17. července 2017 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel19179
 Zdar. Základ je,zda se motor volně točí. Pak zda má kompresi. Pokud se točí,řadí a má kompresi tak rozebrat a vyčistit karbec (bude zalepenej) a zkontrolovat zda je jiskra. Pak už jen zkoušet...pokud tam jde benzin a dává to jiskru tak by to mělo jet. Pokud ne,je někde chyba...
Datum: 17. července 2017 8:16
 Nazdar draci. Vím že je to asi blbej dotaz, ale našel jsem v boudě poměrně dobrej válec, ale má ulomenou jednu část vložky ze 4 které jdou ke klice. Je takovýto válec ještě použitelnej, nebo se musí vložka vyměnit? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2017 18:12
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Je to sice prasárna ale použit se dá kdysi jsem s tím taky jezdil.
Datum: 16. července 2017 18:12
 Zdar fichtlaři. Chtěl bych pochválit jednoho prodejce. I když většinou beru věci od Sesy ale objednal jsem si origo parabolua sklo na mustanga, u MOTO ŠPIČKA MOHELNICE za dva dny to přišlo ale bohužel sklo bylo rozbitý \r\nzřejmě zacházení na poštách. Pošta reklamaci neuznala jelikož zásilka nebyla označena jako křehke zboží. Nicméně jsem zavolal panu Špičkovi a on obratem poslal sklo nové a zadarmo, takže jednání velice slušné.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2017 8:41
 uplne v poho,,, ja delam taky reklamu kdyz eshop zavru a draky smeru jinam,, ja s tim nemam problem,, ale kazdopadne cucim ze spicka byl tak ochotny, klobou dolu
Datum: 01. srpna 2017 8:41
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Já reklamu dělat nechtěl no asi jsem tam neměl psát to jméno, šlo jen o to ukázat že jsou ještě solidní kšeftmani jen je jich sakra málo.
Datum: 16. července 2017 18:05
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 nepoškozuje, jen mi přijde divný dělat reklamu u konkurence "doma"...
Datum: 16. července 2017 9:55
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Ty v tom vidíš nějakej konkurenční boj já ne. Prostě to co neseženeš tady tak maj třeba jinde. Při dnešním poctivým jednání ti polovina prodejcu pošle šmejd tak jsem jenom chtěl ukázat že existuje pár poctivejch jako tady SESA. Tebe osobně to snad nějak poškozuje?
Datum: 14. července 2017 21:25
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 a proč to píšeš tady, na konkurenčním webu?
Datum: 14. července 2017 16:37
Jméno: petr
IP: uživatel19173
 Zdar draci,potřebuji poradit chci si upravit sériovku pionýra chci zachovat karburátor i výfuk,co je nejlepší upravit určitě válec udělat ostrý 2K,jinak je lepší koleno o kusek zkrátit,a jakou trysku koupit 70 nebo 72,když vás ještě něco napadne jak zvednou výkon sériovce napište budu rád,předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2017 12:16
 Na origo výfuk a karbec doporučuji válec upravit rozumně s ohledem na origo převodovku. Rozhodně se vyvaruj atrapám přímých filtrů. Buďto jede odladěný origo filtrbox (pro cestování doporučuji) a nebo třeba oválné molitanové filtry (stage6....). Výfuk jede mustang,kompletní dokonale čistý. Trysky jsou individuál jak se válec povede a jak si vše spolu sedne. A taky podle filtru. 68-76. Ať se daří.
Datum: 15. července 2017 12:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tryska se určuje podle chování motoru a barvy svíčky a ne podle toho co s tím chceš dělat
Datum: 14. července 2017 13:25
 Zdar draci, dnes jsem jel na svém Pionýru 05 oddělané revma plechy přidáno bříško což udělal předcházející vlastník. Dnes jsem jel do kopce po silnici v klidu na 2 poté jsem podřazoval na 1 odbočil do lesa jel lesní cestou házení atd atd atd... poté jsem to u potůčku chcípl a po chvíli jel tak jsem mockrát prošlápl vůbec mi nedržel v otáčkách tak jsem se nějak rozjel to byl menší kopeček šel jsem vedle toho a ve finále kopečku zase chcíp dobrý tak jsem nějak tak dojel domů a ted se mi stává že mi nedrží při 1 v otáčkách a chcípne a když jedu tak třeba při zátěži trošku se začne přidušovat a chcípat někdy když jedu rychleji tak to rozchodí ale když jedu pomalu tak chcípne přidušeně nevíte někdo co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2017 20:44
Jméno: standa
IP: uživatel19180
 Svíčka ok nemá pecku? Neulejvá se plovákovka? J05 mà na plováku jehlu,pokud tam vletí bordel tak nezavře úplně.
Datum: 17. července 2017 20:44
 čau, chci se zeptat zda u motoru pionýr 20 patří na na hřídele mezi ložiska v převodovce nějaké distanční kroužky na vymezení axiální vůle, nebo se to jen normálně naskládá a nic se nevymezuje a z výroby to vychází akorát?.
Ještě chci vědět zda má někdo vyzkoušené ložiska zda jsou lepší do motoru sfk nebo zvl. motor bude na cestování tzn potřebuji aby vydržely velký nájezd km.
díky za zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2017 13:24
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Správně vymezené musejí být obě hřídele. Normalně sklapni kartery s těsněním, hlavní hřídelí a předlohou. dvojková kolečka a vidličku dávat nemusíš. Utáhni a změř vůle. Pro měření nech těsnění suché a neutahuj to úplně na krev a nech si desetinu navíc. Když to pak mázneš olejenm nebo vazelínou tak se to těsnění zmačkne o tu desetinku víc
Datum: 14. července 2017 13:24
Jméno: .
IP: uživatel17639
 Vymezuje se predloh. i hlavni hridel na ty 0,3mm? A je nejaky postup pri vymezovani?
Datum: 13. července 2017 13:39
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Podložky kupuju tam, kde prodávají spojovací materiál, říkají tomu distanční (vymezovací) podložky DIN 988.
Datum: 13. července 2017 12:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Prodávají se vymezovací podložky, většinou je mají v prodejnách s ložisky. Jako sadu jsem to prodávat neviděl ale jednotlivě to není problém
Datum: 13. července 2017 11:15
 dám tam zvl, jinak na to případný vymezení se dá koupit nějaká speciální sada kroužků různých tloušek, nebo se nic takového nevyrábí a musí se sehnat jen nějaké vhodné podložky?
díky
Datum: 12. července 2017 22:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Na obyčejný seriový motor stačí bohatě ZVL ložiska. Mám je ve všech seriácích i lehce upravených motorech a nikdy nebyl problém. Ono u ložisek je spíš důležité je správně namontovat a zajistit jim dobré podmínky pro práci. Jinak převodovka by se správně vymezit měla. Ono taky když motor rozebereš, tak někde vymezovací kroužek je jinde zas není. Ideální axiální vůle je cca 0,3mm. Bohužel pokud už motor někdo rozebíral nezřídka se stává, že díky neodborné montáži či demontáži jsou kartery zdeformované a budeš si s tím muset pohrát. To samé platí pokud budeš měnit i futra a ne jen kuličková ložiska. Tam se taky stává, že jsou různě vysoká a vůli je třeba pak doladit.
Datum: 12. července 2017 8:56
 Zdravím chtěl bych se zeptat kolegů na převod u babetty 210 originál je myslím 13z-51z? Potřeboval bych radu jaký převod si dát na kopce 13z-57z? jaký je u vás nejlepší? No Turbolux to není to vím  ...díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2017 18:00
Jméno: PetaK
IP: uživatel19148
 Zdar draci, včera se mi několikrát stala věc - jedu si a najednou to pocukává, až to zastaví. Pak to chvilku nechce nadlábnout ani rozběhnout, ale po chvíli to zase šlape - v čem mám hledat chybu? Nedokrmuje to benzín? Špína v karbecu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2017 9:46
Jméno: Petak
IP: uživatel19187
 Pio 05...
Datum: 23. července 2017 9:46
 těžko říct-co je to za stroj ?
Datum: 11. července 2017 16:04
 Ahoj všem kde najdu přírubu na Dellorto 16 na Bábu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2017 23:18
 tohle koleno zatim nikdo nedela,takze si to kazdy musi zabastlit,,
Datum: 05. července 2017 23:18
Jméno: KM
IP: uživatel16502
 Jak nastavujete vape ? Zdá se mi že mam velký předstich a nemůžu ho už ubrat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2017 8:58
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zduř. Pokud jde o pionýra.Tam není moc co nastavovat, dáš píst do horní uvrati a zapalování nastavíš ryska na rysku. Takhle to je asi 2,1 mm předstih,pokud chceš menší tak statorem pootočíš 1 mm do prava a máš předstih 1,6 mm. Takže rysky se nebudou krýt ale budou těsně vedle sebe. Podotýkám píst je pořád v horní uvrati.
Datum: 08. července 2017 8:58
Jméno: standa
IP: uživatel5387
 O jaké moto se jedná ? Předstih se mění otáčením statoru - u pio.
Datum: 05. července 2017 10:27
 Ahoj, mam jawu 1125 dany. Když jsem jel z kopce tak mi něco zarachtalo v motoru, motor chcipl. V motoru mam dost oleje a nedavno delanej valec s pistem kterej je sotva zajety tak zadreny to asi není ale mam podezreni na převodovku protože když jsem pod kopcem zastavil tak jsem chtěl vyradit a moc to neslo, a když jsem to tlacil tak v motoru porad něco cinkalo a když jsem to zkousel nastartovat tak to ani nemelo snahu chytnout. Doma jsem paak zkousel radit s chciplim motorem a neslo mi zaradit rychlost z neutralu. Mohl by mi někdo prosim poradit? nechci hnedka plasit s novou převodovkou. Dekuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2017 13:19
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 nezbyde ti nic jiného než ten motor rozpůlit a podívat se, sám jsem ho taky půlil koupil jsem si tento motor do "rádoby" doma postavené krosky ale nevýhoda motoru byla ta že měla silniční převodovku takže to v terénu vůbec nejelo a schodou okolností jsem měl doma motor z yuki 125 enduro takže jsem motor rozpůlil a převodovky jednoduše přehodil a už to bylo ono složit to pak zpátky taky nebyl problém mezi kartery jsem dal papír (musel jsem koupit těsnící plátno a těsnění si udělat m2 stojí asi 200-300kč) bloky jsem měl složené pak jsem se pustil na spojku a nakonec na rozvody které jsem mymochodem taky zvládl sám není to nic těžkého jde jen o to aby když jde píst z horní uvratě dolů aby se ti přesně otevítal sací ventil a když jde píst z dolní do horní aby se ti ventily zavřely jestli to takhle pujde tak máš vyhráno.. kdyby jsi chtěl mám tu igelitku asi 2 převodovek z dandyny kdyžtak se ozvi na terence20001@seznam.cz a můžu ti je poslat
Datum: 02. července 2017 13:19
 převodovka by neměla vliv na startování... nejspíš to zarachtání proběhlo ve válci
Datum: 01. července 2017 23:12
Jméno: Dominik
IP: uživatel19169
 oprava *125
Datum: 01. července 2017 16:48
 čus borci prosím o radu - po GO mojí babety 207 mám jeden zajmavý problém- dobře jede jen když se rozjede a jede rychle ,- když jedu pomalu a nebo se rozjíždím je strašně slabý výkon a jakoby zpožděná reakce na plyn či co, tuší někdo ? karbec dellorto nový + přímý filtr,filtr benzínu,p.kroužky nové , čelisti nové . gufera měněny loni,výfuk čistý,tiristor nový ,zapalovací pol/cívka nová .
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2017 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel19167
 Zaprvý vyhoď ten přímej filtr,to samo o sobě muže problém vyřešit. To origo sání tam funguje. A pokud přesto problém přetrvá tak o číslo větší trysku. Chce to prostě doladit. Je to karbec pro B210. B207 se zkrátka chová jinak....
Datum: 30. června 2017 17:21
 problém ale je že bohatost směsi se na dellortu nedá seřídit =(
Datum: 30. června 2017 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel19166
 Seřiď bohatost směsi. Místo přímýho filtru bych tam vyděl spíš ten origo čumák na dellorto,to muže taky způsobovat tento problém,přímák neni gut.
Datum: 30. června 2017 7:36
Jméno: KJ
IP: uživatel19165
 Tady dotaz pro Marquee viděl jsem na rajčeti jeho 05ku a chci se zeptat zda ji neplánuje odeslat pajkovy do monografie abych si ji lépe prohlédnul díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2017 14:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To je pouze část z celé řady nejen 05tek co mám. Popravdě nemám moc důvod to někam dávat
Datum: 30. června 2017 14:16
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19164
 Ahoj draci, chtěl bych se optat jestli jdou někde sehnat ty gumový vložky co jsou v uchycení předních vydlicích u brýlí, děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2017 22:38
Jméno: Marcel
IP: uživatel12628
Posl.aktualizace: 03. července 2017 20:11
Jméno: Marcel
IP: uživatel12628
 Díky
Datum: 03. července 2017 20:11
Jméno: narian
IP: uživatel19162
 používam na to kyselinu dusičnú cca 30-40% to si treba vyskúšať. Pomáha tiež nahrievať urýchľuje to proces.
Datum: 26. června 2017 21:03
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 zdarte, mám opravdu zvláštní vadu na jawě 23 mustang. Normálně jede chytá na první, kopnutí táhne dobře. Ovšem vada se projevuje tak, že když jedu z dlouhého kopce bez motoru(opravdu dlouhý třeba 5 min jizdy bez motoru), tak pak pod kopcem nejde rozjed ani nastartovat. Podívám se na svíčku, hladinu trysky vše v pořádku, pak kousek tlačím pak dlouho rozjíždím až naskočí a jede zas normálně, ale zajímavé je že hned rozjed nejde ani když dlouho rozjíždím a pak po nějaké době ano. Myslel jsem že je to klasicky ulitý, jak to skáče na hrbech, ale zkoušel jsem jet z kopce se zastaveným kohoutem a je to to samé. i když se hned pod kopcem podívám na hladinu tak je v pořádku. Když mám motor vypnutý jen z krátkého kopce, normálně bez problému hned naskočí. díky za nápady čím by to mohlo být
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2017 8:01
Jméno: jawassss
IP: uživatel18459
 Jo, přesně jak píšeš to mám na jiným pio20 na kterým jezdím na srazy (tedy delší cesty), jinak s tou svíčkou je to důležité někdy jen neskleplá svíčka způsobí řadu problémů. Ale i tak zas na druhým mustangovi - na kterým to mám seřízený aby chytal na první kop s dostatečným přeplavením studený, nejsou žádné problémy že by po jízdě z kopce nechytl, takže myslím že tímto by to být nemělo.
Datum: 29. června 2017 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel19163
 Někdy chce sklepnout svíčka na 0,4-0,5mm (u origo zápalka) aby to studený fungovalo.
Datum: 28. června 2017 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel19163
 Mam vyzkoušený toto. Seřídím hladinu tak,aby to mělo hladký přechody,nezacukávalo to z kopce,ať je klidně nižší. Studený to uleju.dvakrát prošlápnu vyplý,zas zašpricuju,zapnu a blafne. Tak všelijak kucká asi 30 vteřin a pak se vzpamatuje,vystoupají volnoběžné otáčky,začne to držet volnoběh a dá se s tim vyjet. Podle mých zkušeností je to takle TOP. Nezaškubne a ani horkej nechcípne. Možná dvakrát poškubne když na něj skočíš,nenecháš ho ani minutu poblafat a hned jedeš studenej. Tak to má podle mě bejt. Cokoliv lepšího za studenýho stavu je horší za horkýho stavu.
Datum: 28. června 2017 20:53
Jméno: jawassss
IP: uživatel18459
 No to já právě vím, že je uplně jedno jestli to je po nějaký límeček či níž, právě je to logické, když chod na zvýšený otáčky (tedy směs dána hlavní tryskou) je to ok- prudký přechody z nízkých otáček do vysokých jsou dobré, chytá to teplé atd. jen na volnoběch vím že je to bohatý(dáno volnoběžnou tryskou) plyne že může být problém právě v této trysce. Vím že ideálně aby to drželo dobře volnoběch a chytalo dobře teplé, by chtělo hladinu dát ještě níž, ale pak bych zase velice obtížně startoval za studena a než se by se zahřálo by to nejelo tak proto ji mám tak jak ji mám-
Datum: 27. června 2017 23:01
Jméno: standa
IP: uživatel3908
 No a teď si protiřečíš. Takže je to ulitý. Asi tu volnoběžnou směs moc dobře seřízenou mít nebudeš,když tvrdíš že hladina je ok a teď jsi zapochyboval o trysce. Takže to máš seřízený jako všichni na jakejsi pomyslnej límeček s tim,že jsi přesvědčenej jako všichni že to tak má bejt a je to gut. Hladina a volnoběžná směs se seřizujou tak,aby motor neměl problém v přechodech z nízkých otáček do vyšší (bez zaškubnutí) a tak aby držel volnoběh,chytalo to atd.... důležitý je to seřídit a ne kde je hladina,to je úplně šumák. U 60ccm motoru ji mam snad 2mm pod normálem a to mam VT35... a furt by to chtělo ještě ubrat a nebo vrtnout vzdušnik ....
Datum: 27. června 2017 13:43
Jméno: jawassss
IP: uživatel18459
 Díky za typy, ucpaný výfuk ani koleno neni to jsem kontroloval a čistil, slabá jiskra mě taky napadla, ale nevím proč by se měla projevit jen po dlouhé jízdě bez motoru, Nejtyyčtějí to vypadá opravdu na ulití, ale to opravdu neni (hladina vím kolik toho udělá, proto ji mám opravdu vylazenou najlíp jak to jde - stějně se nepodaří nikdy 100% ideál). Ted si říkám že by opravdu mohla být ta volnoběžka jak píše standa. kouku, případně dám jinou
Datum: 26. června 2017 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel19161
 No vidíš,tak jsem si řikal kondik,indučka a nebo slabší jiskra a slabý ulejvání.No klasika... Hodně zarostlej vejfuk určitě napáchá taky podobný trable. To bych zkouknul jako první. Tim nic nezkazíš. Dobrej tip. Ale šel bych určo i po hladině a jestli neni slabá jiskra. Jestli se to jakoby trochu zahltí při prudkym ubrání a opětovnym přidání plynu z kopce tak je na stopro vysoká hladina a nebo už prorejpaná volnoběžná tryska. To dělá strašně moc. Tý decelerace bych se zas tak nebál,kor na neutrál...
Datum: 26. června 2017 20:59
Jméno: kuba
IP: uživatel19160
 pozor na deceleraci u dvoutaktních motorů....\r\ndochází při deceleraci k nedostatečnému mazání pístu ve válci a dochází k přidírání a nadměrnému opotřebení třecích ploch válce\r\n
Datum: 26. června 2017 20:43
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 ucpanej vyfuk vc kolena
Datum: 26. června 2017 17:50
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar. Mám dotaz na Sesu. Prosím tě jak tam máš v nabídce přední světlo za 500 kč tak se chci zeptat jestli by pasoval ten rámeček pruměrově na světlo z Mustanga. A ještě jedna věc jak vypadá ta polská hlava je to použitelný nebo je to bláto? dík Vašek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2017 17:46
Jméno: standa
IP: uživatel19170
 Nulapětková hlava je fajn. Krouhnul bych ji o 2mm a nazdar  ty polský jsou různý. Stejně jako u polských válců bude více výrobců,protože něco je relativně fajn a něco je zoufalost... jak první a druhá jakost... ale popravdě i pio hlavy (válce) jsou různý ... někdy je to fajn čistej hlinik a jindy samá bublina ...
Datum: 01. července 2017 17:46
Jméno: vitafiser
IP: uživatel19168
 no já jí koupil a bylo to tak blbě odlitý že ucházel tlak z válce normálně nějakou skulinou v hliníku
Datum: 01. července 2017 8:10
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Ono by bylo nejlepší koupit na burze origo ale když jsem byl naposled v Bohdanči tak všechno co jsem našel bylo se strhaným závitem a nebo na pio 05.
Datum: 23. června 2017 20:03
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Stando dík za info, já už si ji kdyžtak skrouhnu, šlo hlavně o ten matroš.
Datum: 23. června 2017 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel19159
 Pozor,polská hlava je sice materiálově gut,ale spalovák je hrozně hlubokej. Muže mít objem 6,5 spíš 7ml . I díra v hlavě (když utrhneš otřepy) na píst D40mm. Byla asi původně určená k polskýmu 8.výbrusu,to by objemem spalováku sedělo k vrtání 40 a výfuku 30 od HU. Já je nechávám na seriovku překrouhnout na soustruhu o milimetr dolu,akorát to vychází do odlitku spalováku a ten se hezky sjednotí a zarovná. Odlitý je to šíleně. Ale jinak gut hlava,je masivní,dá se hodně utočit a nekroutí se.
Datum: 23. června 2017 9:44
 fuha svetlo ani prd, hlava uplne super,, lepsi nez vlozkovat spatny zavit,, maka na 100% draku
Datum: 18. června 2017 22:31
 Zdar, chci se zeptat zda je něco podle čeho bezpečně poznám zda se jedná o motor na stadion s11, s22 nebo s23? prostě čistě jen podle holých motorů s víky a válci.
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2017 21:22
 karbec na s22 má 14mm difuzor, 05 má 15mm
Datum: 20. června 2017 21:22
 a ještě bych potřeboval vědět zda karubrátor na s22 je stejný jako na jawu 05?
Datum: 20. června 2017 14:24
 díky, ještě nevíš jestli zapalování (magnet je totožný na všechny typy)?
Datum: 20. června 2017 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel19157
 Zdar. Bloky pro S11 maj vybrání pro zapuštění karburátoru (vajíčko) dovnitř. S22 má místo díry rovnou placku. Motor S23 by podle všeho měl být totožný s S22. Typ S23 je tak vzácný že u čehokoliv nazvanýho S23 bych se obával,že je to jakási "replika" či podvrh. Ono je totiž 80% dílů totožných. Viděl jsem velmi povedené "falešné" S23. Hezká práce. Jen to bylo vyrobený z S22 + replik dílů na S23. Za 40 hezký,ale za 80 nesmysl...
Datum: 20. června 2017 7:27
 Zdarec draci.Mám na pincku motor po GO. Na pístu jeden kroužek,típek co mi to dělal doporučil trysku 75,aby to dávalo více benzínu a jehlu na čtvrtý zářez,mohu tomu věřit? Origo tam byla 72. Nemám tak velké zkušenosti,a nechtěl bych opět platit za blbost. moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2017 9:34
Jméno: standa
IP: uživatel19159
 Do seriovky patří 2 kroužkový píst,HT 68, VT 38,jehla 1 či 2 zářez.
Datum: 23. června 2017 9:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jeden pro zvýšení výkonu? to asi ne.... tam by muselo být něco víc
Datum: 19. června 2017 15:47
 Jo jeden,pro zvýšení výkonu
Datum: 19. června 2017 8:45
 jeden kroužek? a kolik má ten píst drážek pro kroužky?  týpek se mi dle trysek zdá dosti neznalej, tak jestli ti na dvoukruh nezapomněl dát jeden kroužek
Datum: 18. června 2017 22:36
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar. Tryska 75 je blbost to ti nepojede i ta 72 je moc to bys musel mít vrtání aspoň 41 mm ale i tak je to spíš na 70tku trysku. Já mám na jednom fichtlu vrtání 40.25 a jede nejlíp na origo trysku 68.
Datum: 18. června 2017 19:47
|



|