slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  209  210  211  212  213  214  215  216  217  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel16424    
Zdravim kde nechavate cistit a lestit kartry chemicky diky moc adresu nebo telefon diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16451    
Čau já si to čistim sám, ale jde to lépe když to ponoříš do nafty
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Čus draci,mám takovej docela závažný problém na mé ČZ, jedná se o ČZ 175/477, když zastudena nastartuju na první kop, a chci se rozjet tak zařadím, a motorka se začne dusit a začne chcípat tak pustím rychlopal a na zůstane běžet jen na volnoběh, který normálně nedrží, ale když se mi nakonec něják povede rozjet tak to nemá tah a střílí z výfuku a jede jen na půlku plynu a strašně moc to kouří že zamnou nejde vidět.. ale jak se zahřeje zhruba po 10min. tak už motorka jede dobře, hlavně už nekouří ale ještě má furt menší nedostatky na plný plyn. Už si fakt nwm rady, odtrh na svičce 0.7mm předstih 2.9mm odtrh 0.4mm jehla na 1 zářezu, když dám na jiné tak je to ještě horší, a nikde jsem nenašel o kolik otáček povolit vzdušník, tak ho mám na dvě a půl otáčky... moc dík za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S opravou motoru ti klidně poradím, s těmahle hranatejma čízama mam docela dost zkušeností. Pokud budeš mít při ruce gufera a silikon na motory, tak je ta oprava zvládnutelná za cca 5 hodin i s vyndáním a následnou montáží motoru do rámu. Kdyžtak se ozvi na mail. L.radvan@seznam.cz
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Tak asi to budou ty gufera no, ale dneska se to docela dobře rozjelo a jelo to, než mi shořela absolutně všechna elektrika, takže můžu ze vším začít nanovo, z jedné strany mi to vadí, že to musím udělat, ale na druhou stranu už aspoň budu mít jistotu když ten motor udělám že to nebude motorem ale něčím jiným... jinak jsem už jí chtěl nechat nocovat v křoví, když jsem ji tlačil 14km domů, po asi prvních 3km už jsem o tom uvažoval... jinak díky všem za rady, pokusím se s tím něco dělat, ale mám strach z toho že to něják nedám ten motor, kdyby někdo věděl o nějákém návodu budu rád...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podobně se mi chovala číza taky, bylo provalený/lehce načatý gufero u primáru - nechtěl jsem tomu ani věřit ... Takže z mého pohledu gufero/těsnění Jinak jestli máš 477 tak je možný, že máš na ojnici futro - pozor ! (ale nemusí, některý jehly maj, jiný ne) stejně si myslím, že když na závadu nepřijdeš tak to budeš muset rozloupnout, spolkne +- 3 - 4 litry s tím, že budeš vědět, že se na motor můžeš spolehnout ...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16426    
Z mýho pohledu je to těsnění mezi karterama. Přes noc tam prosákne olej,pak to nechce chytit a když už to chytí,tak je to jak dýmovnice a chová se to jakoby bohatý,ale přitom je to hrozně chudý a proto ani nejde vytočit. Teplý se to zpraví protože už v klikový skříni není olej a teplem se kartery trochu roztáhly a vytěsnili průnik. Gufero jedině od spojky...a nebo obě ... Ten volnoběh je vedlejší efekt...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
No nazačátku 1:33 ale když to tak kouřilo tak jsem dal 1:40, no z těma guferama nevím, motorku mám chvíli, a půlit motor se mi zrovna nechce...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik mažeš?
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
a co třeba taky gufera na klice?
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jestli vzdušníkem myslíš regulaci sytosti směsi na volnoběhu, tak začni na jedné otáčce povolení z utaženého stavu při teplém motoru a vylaď volnoběh podle ucha - motor musí bouchat a né vrčet - to se nastavuje právě sytostí směsi - chudá směs vrčí, bohatá bouchá - vyzkoušej si to. ještě jinak, povolit sytost a seřídit volnoběh dorazem, doladit sytost a znova doraz atd.
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 8:18
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi, chtěl bych se vás zeptat jestli se dá zrenovovat motor na 21čku, v příručce je nakresleno hodně speciálního nářadí tak nevim jestli by šlo třeba stáhnout primární kolečko v amatérských podmínkách, spíš porebuju vyměnit jen ložiska na klice tak jestli to mám zavest do servisu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=44K7wVdZL8c tak v 4:30 je vidět velký stahovák mám ho taky je asi dobrej :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lidem kterým stačí na motor kladivo a šroubovák bych toto nářadí narval do zadní části těla ;-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
normálne stačí ti šrubovák pořádné kladivo a pár klíču a ten stakovák jde vyrobyt http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vyrobu-stahovaku-primarniho-retezoveho-kolecka.html
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jde to doma v pohodě , když jsem neměl žádný rozlisováky , udělal jsem si dřevěný klíny a ty kartery nepolámou
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím to tak, že snese i trošku horší zacházení.. Pokud teda nejsi extrahovado a nerozděláváš to několika dobře mířenými ranami kladivem do čepu kliky :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 10:35
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbuvzdornej jak se to vezme. Počtem dílů určitě...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Servus. Já si myslím, že fichtlovej motor je docela blbuvzdornej a jde zgenerálkovat i před barákem v blátě.. Jen ta spojka...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: &#8364;      IP: uživatel16425    
Můžu Ti tem motor opravit, odkud jsi?
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 6:09
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím, moc prosím, nezkurvi ten motor! Raději si prvně všechno nastuduj, sežeň, ale udělej to tak jak se má, nebo to v ideálním případě někomu přenech
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jde to základním nářadím pak si půjčit stahovák na primár a půlit motor jde šroubovákem je to sice prasárna ale jde to je to strkej do části kde je držák motoru a ne na plochu která těsní ale pokud to budeš dělat prvně tak nevím zda to dokážeš složit a natočit nakopávačku napiš odkud jsi možná to někdo píchne
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno se dá, přečti si návod http://www.jawa-50.cz/
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
chci se zepat pujde klika z 05 do 21 dal bych mensi loziska pry tam jsou mensi a bude to mit lepsi vykon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn pasuje to, teda dá se říct :-D když do 05 dáš kliku z 21 tak musíš stočit primární kolečko aby ti dostatečně nalezlo na kliku...
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemá náhodou klika z 05ky kratší osy setrváků??? Asi o 1,5 čísla???? Prostě tam nejde :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jak už jsem psal, musí se udělat hrníčkový vložky na ložiska 6203, jinak komora kliky je u 05 i 21 stejně široká, u 05ky dokonce o pár desetinek širší. Je to sice pakec, ale když není po ruce orig klika...15
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16426    
Jako nejde klika z j21 do j05 tak nejde klika z j05 do j21 ... Atyp ložiska.... Už jsem to zkoušel,v práci máme sklad ložisek o rozloze menšího domku a nenašel jsem taková ložiska....
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jedině to vyvložkovat no :-D ale já jsem nakonec zrepasoval 05 kliku...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen tak dál.. Taky jsem zastáncem názoru, že by se konečně ta Jawa měla někam posunout.. A tady už je to na dobré cestě ke vzniku nové Jawy 25...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do jawy 05 jde dát klika z jawy 21???? To jsou a ale novinky... a od kdy? A naopak, tady z 05ky do 21čky jde dát????? Když je kratší o 1,5 čísla?????
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
no jasně do 555 jdou 6003 a do 05 6203 ale musíš si nechat vyrobit hrníčkovou vložku, funguje to :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložisko podle ČSN takovýho rozměru nekoupíš... do pařeza jde dát klika z 21 ale do 05 takový ložiska nejsou a zakázkový by vyšli draho...
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
No tak pokud jde o ty ložiska tak to že někdo neumí hledat v katalogu neznamená že takový neexistujou. Ale výměnou kliky z 05 za kliku z 21 výkon opravdu zvýšit nejde. Nic méně ta klika tam dát jde.
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vysvětli mi jak dostaneš menší ložisko do větší díry ,aby tam drželo a ložiska maj nákej závratnej vliv na výkon motoru? to chci vidět co to máš za ložiska ty chci taky :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
aha sry
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, ty nám sděluješ že je lepší. Kdyby ses na něco ptal, tak bys tam měl dát otazník, ne? Od toho ten otazník je. A lepší není...
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
ja se prave ptam v cem je lepsi
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moje otázka zní jaký ložiska tam dáš?, nikdy jsme takový nenašel...
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Mohu se zeptat, kde se vzala ta teze, že to bude mít lepší výkon?
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Chtel bych se zeptat kolik mazete na CKR ojnici ? mam lehce upravenou seriovku..rozsireny sani i vyfuk. Doted sem mazal 1:33 . Jezdim na TSF. 1:40 v klidu ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
No asi takhle, seriovku mažu 1:33 i TSFkem a lehce upravenou cestovku s CKR taky a když jí dávám zabrat tak i víc. Nehulí to nekarbonuje tak co.
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
mam dotaz mohu pouzit kartery z 05 a dat tam prevodovku kompletni z 21 a dale zapalovani s magnetem a kos spojky vydlicky atd dekuji a dale mam dotaz jsou gufera z pareza na 21 motor dekuji lukas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Automat taky není kompatibilní
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to vadit nebude ti to řadit správně prostě do 05 de jen převodovka origo nebo pařez a to i s automatem pařezáckym
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
a z pareza a kdybych tam dal auomat razeni z 21 nebude to vadit
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 18:38
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do karterů 05 se ti převodovka z 21 nevejde... delší. Zápalko, koš spojky to už jo, ale převodovku tam nedostaneš
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Juraj Racing      IP: uživatel16419    
Seso, ahoj, chcem objednat tovar ,cez slovensku postu, lenze pri objednavke mi stale vyhadzuj 9Euro za postu na Slovensko). Vies mi to niako objasnit? Dik za odpoved, spozdravom :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne postoner je bud 9eur za poslani prez kurira UPS a pres slovenskou postu je postovne za 10eur
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaky problem? ceny postovneho do zahranici.. tedy i na slovensko ze na naše kolem 300 penez.
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: Juraj Racing      IP: uživatel16419    
aj napriek tomu cena posty 10E ,GLS 9E....?? kde je problem?
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku klikni na ceskou vlajecku nahore v logo,,
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci, na jawě 555 má být baterka pod sedlem? Pokud ano k čemu má být zapojena ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Ok díky
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14185    
na 555 není, na 550 se dávaly dvě plochý pod sedlo, živilo to klakson
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: kalos      IP: uživatel14122    
baterka není
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Pokud se nepletu, tak na 550, 555, 05, 20, 21 a ani na 23 žádná baterka není.
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel16415    
Zdravim mam jawu 555 rv.1958 chtel jsem se zeptat jake dily maji byt chromove a jake pozinkovane a jake stribrne dekuji moc chci jej renovovat mam predni kolo ze slabima spicema a zadni kolo se sylnejsima ma to tak byt a klakson je schovan pod prsickama A BARVA RAVKU JE JAKO MOTO KLASICKA JAWACKA PROSIM O RADU NUTNE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no tak ten klakson je tam evidentně dodělanej, takže ten dej normálně pod přední světlo... povrchovky teda platěj tak, jak jsem ti je psal už v minulim dotazu...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel16424    
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201843623643896&set=a.10201843320796325.1073741828.1581950100&type=1&theater rnhttp://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201843623683897&set=a.10201843320796325.1073741828.1581950100&type=1&theater
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
tak já nevim, co chceš slyšet... o několik příspěvků níž jsem ti to vypisoval... klakson pod prsíčkama je minimálně divnej, ale nevylučuji to! viz http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=63970 ... chce to fotky, detailní fotky a detailní info, jak je co provedeno, resp. jestli jde o bzučák či klakson, příp. jak vypadá atd... každopádně bez fotky je těžko radit...
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16416    
jj pokud je to velký klakson na velkou motorku tak to není 555 ale 550 ... a to kolo s celou rozetou tam má nýt uplně jiné než na pozdějších pionírech ......kdyžtak dodej fotku stroje at sme si jistí že to není nějaká skládačka
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: n      IP: uživatel1272    
tak to ale asi není 555 ale 550!
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 7:01
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel1272    
ahoj prosím mama takovy dotaz jak je velka burza v nupakach?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
V sobotu se tam taky chystám. Ještě jsem tam nebyl, tak jsem zvědavej.
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no chotusky to nejsou,,, mala burzy ale zajmava,, neni to strata casu http://www.mapy.cz/#!q=nupaky&t=s&x=14.604468&y=50.000543&z=17&d=muni_4189_1
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 13:31
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jo, ke krávě :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel1272    
docela dost věci na peraka . Nemohl by si to k nicemu prirovnanat??
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
docelato jde co shanis
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jara      IP: uživatel14157    
Zdar draci, pulil sem motor z pionýra a jak sou v karteru zavity pro šrouby co je držej po hromadě, tak ty kolem kliky, skoušel sem do těch závitů dloubnout lehce šroubovakem.. jestli tam neni bordel nebo tak ale přišlo mě spiš, že vtom je nějaká pasta ve všech těch kolem kliky. Nevíte jestli tam ma bejt popřípadně proč? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ach jo... ta pasta je těsnící tmel neboli silikon (alternativa papírového těsnění)... Zalezlo to tam, když se dávaly kartery k sobě. Neřeš
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím lidi, chci vás požádat, jestli byste mi nepomohli identifikovat jedny světla (nejspíš pozičky) sám nevím z čeho jsou díky za každý nápad tady https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1426200_660268740670617_601158602_n.jpg a https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1395205_660268737337284_536560548_n.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 16:56
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
dík chlapi
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 16:56
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel9494    
V téhle barevné kombinaci spíše starší tramvaj T3
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jakube236! Jo sú to poziční světla z autobusu který vycházel z Trambusu. Nebudu tvrdit, ale tuším označení ŠKODA 706 a ešče nejaký písmeno, nebo tak neco. Esli Ti to trochu pomože? Esli sem se spletl, toš promiň! Toš tak.
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar lidi, potřebuji poradit jak mám u fichtla zapojit elektriku, aby šla jiskra prosím napište. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přidávám další - chcípák :-D :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 :-D Od zapalovací cívky na kladívko, z kladívka na indučku pól č.1 a z pólu č.15 kabel na kostu :-D + ještě VN kabel a fajka :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
2 :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevymejšlet krávoviny a zapojit to podle schématu, akorát si odmyslet ostatní věci ne...vždyť jsou to dva, tři dátky ne?
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
No pokud ti de jenom o jiskru, tak sem u 30W zapalování viděl že ze zapalovácí cívky vede kabel na 1 a na 15 od indukčky vedly ty zbylý dvě cívky nevim jakej to mělo význam ale funguje to. Indukčka tam je 6V.
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle schématu...
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12266    
Zdravím měl bych dotaz zda někdo neví jaký kuležel má klika na pionýra ze strany zapalování a primárního kolečka? Děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2023 14:31
 
 
 
 
Jméno: Kviiik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau! On se jen prepsal, myslel kuležer...
 
 
Datum: 21. prosince 2023 14:31
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar :-) Ten kuležel mě rozsekal.. :-D Kterej typ myslíš?
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: _      E-mail:      IP: uživatel6809    
zdaravím,potřbuju poratit s jawa 50/21 .na jdeničku táhne uplně skvěle ale jak dám dvojku tak strácí otáčky a dusíse.mám všechno vačištěno udelal jsem praktycky vše co mě napadlo ale nic nepomáhá.Díky i zajakou kolyv radu . (pokud vás napadne více veci co udelat tak je napyšte ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: sel66      IP: uživatel16420    
Díkes ,Skusimto .Jen pro péro žiju v česku teprve 1rok a moc ji neumym :-) (sem z Německa )
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: broukal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to být tím že ti to profukuje kolem hlavy je dobré udělat toto: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 15:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Ha! Jirka si hraje na slušného :-). Ale skus s tím plíškem štelovat a nebo s jehlou jinak to může taky být tím že ti asi profukuje hlava nebo válec a možná že i svíčka
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16398    
Máš pravdu teď jsem si toho také všiml, je to ostuda. omlouvám se.
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 6:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nejdřív si dej lekci češtiny
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 23:21
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel16398    
čau, hele měl jsem to sami na 21 a potom jsem vyčistil trisky a vyšteloval jsem plíšek v plovákovce a bylo to v pohodě a ještě můžeš zkusit vyčistit nádrž. Snad to pomůže.
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
caau mam problem taky vam porad praskaj ty stefty jak vam drzej hlavu a valec po hromade u karteru me se dneska zlomil tak ho mam vyndat ven dekuji koukam ven maximalne 1mm a nemate nejaky navod jak e tomuto praskani steftu vyhnout dekuji ne ze budete psat at to tolik nedotahuju dotahuji to s citem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16426    
Svou blbostí jsem před 12 lety ulomil šteft na j05,soused to vyndal vytahovákem. Jinak ten šroub/svorník je tak pevnej,že to spíš strhneš matici než by "prasknul" (???? )
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: kalos      IP: uživatel14122    
kleště by mohli stačit,závit je nataženej , dotahovat s citem a křížem je to jenom 6 mm
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Navařit, vyšroubit :-) Nevrtej, zkurvíš závit. No a pak už jen nepožívat klasickou závitovku.. Není tak pevná.
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejjednodušší je vyleptat to kyselinou... dá se sehnat v drogerce, nebo v kdekoliv jinde a je to řešení blbuvzdorný.
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 9:55
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kdybys nevěděl tak matky při dotahování, musíš dotahovat postupně a do "kříže"
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jako...šlo by to, ale musel bys to umět no...
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
jo kyselinu nemam pujde to vyvrtat a pak prejet zavitnikem
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Navařit matičku...nebo vyleptat kyselinou, tady je muj zjednodušený fotonávod: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/2012-05-16_zalomeny_sroub/ , http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Vyleptavani_sroubu/ . Jinak to jsou kupovaný svorníky nebo nějaká závitovka? Radu ohledně utahování slyšet nechceš, a zrovna bych řekl že je to tim, že je zbytečně předepjatej...
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel16409    
Dostal jsem babettu a používám jí k dojíždění k vlaku abych nemusel autem. Je to super a chci jezdit dokud nebude sníh - dřív jsem musel denně autem tak teď holt jen na zimu. Na tý cestě jednou za čas potkám známou a autem jsem jí vždycky vzal. Je to tak asi 2-3km už jsem jí tam potkal zas, poznala mě a mávla. Tak se chci zeptat jestli by šlo že bych jí na tý babettě svez taky. Je to cesta kde fakt nic nejezdí takže mi nejde o policajty ale o to jestli to ve dvou půjde. Má takový to delší sedlo takže myslím že v tom by asi problém nebyl - ale uveze nás? (já 79 a ona odhaduju asi tak 70) Je to prázdná silnice chvilku rovinka ale pak i docela pěknej a táhlej kopeček, tak aby nemusela v půlce nakonec ještě sesedat že se to přehřeje? Nikdy jsem to ve dvou nezkoušel tak čekám že to asi pojede už dost těžce? Dá to ten motor nebo to nejde vůbec a mám dycky jen mávnout na pozdrav a jet dál? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: kalos      IP: uživatel14122    
jak řekl péro,odděláš ji......(myslím tu babetu)
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přinejhorším přišlápneš :-D Zkus zahodit Babettku a osedlej fichtla, tomu to už zase tak vadit nebude..
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 10:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
a stojí ta známá za to? Jestli ne, tak bych jí teda akorát zamával :-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ciao je brutální stroj, to jak se na tom dá jezdit po zadním je jedna věc, ale že když do toho naliješ 100 oktan tak to letí přes 70 je věc druhá :-D samozřejmě opravdovejch 70...
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15547    
Měl jsem babetu Ciao (nejjednodušší jednorychlostní motor bez variátoru) a dva to teda uvezlo,ale jen po rovině a nebo do jen mírného kopce,v kopci se zastavila a spojky smrděli ... a dostávalo to na prdel fakt zle .. Nejen motor...i kola...nosič... Je to blbý,ale to co píše Péro ber jako fakt... Buď chceš jezdit na babetě a nebo na kamarádce ale oboje dohromady nejde ;-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: FK racing      E-mail:      IP: uživatel13006    
Táhlej kopec, hmm, tak to bude chtít aby fakt táhla, takže klapku, v případě zájmu ... http://valec823.rajce.idnes.cz/B210/#P1010834.jpg
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
vyber si jedno....budto strhej babettu nebo kámošku.Ve 2 to jede , ale nepočítej s tím že životnost všeho bude nějak vysoká.
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 18:19
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
dnes mi praskl sroub v zavitu jak mate zapalovani simsona jak jsou ty klinky co drzi zapalko vůbec nevim co mam ted delat můžete mi někdo poradit?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
mohl bysmi ten navod najit ja nevim kde?:-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O pár příspěvků výše jsem dával návod jak vyleptat zalomený šroub.
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel16412    
jo v karteru a kdyz zavitnik nemam muzu to udelat treba vrtakem ten sroub by cislo 8
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. To jsi zalomil šroub v karteru nebo jak?
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Že by vyvrtat o číslo větší závit ? :-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám takový zajímavý dotaz ohledně výfuků - doutník VS zkosený. Subjektivně mi přišlo, že zkosený se dá při dobrém nastavení dost přetáčet, ale v kopci jsem musel podřazovat dřív než s doutníkem, s doutníkem se daly kopce "bublat za 3 a pohoda. Je to jen náhoda nebo jen špatný nastavení ? Docela mi to zajímá, jaký na to máte názor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super, tak to není jen můj pocit, ale fakt
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15547    
Dalo by se s tim zhruba souhlasit,ty rozdíly nejsou až tak markantní,ale doutnik má lepší spodek a mustang víc točí...
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Mám podobnou zkušenost...
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 16:23
 
 
 
 
Jméno: §0 NZ      IP: uživatel16407    
Zdravíčko draci, tak pomalu začíná zima a chci se zeptat zda necháváte před jízdou zahřát své auta. Mám octavii II 1.9 pumpe diese :-D, nechávám asi tři minuty, ale mám pocit, že je to bezúčelné? Před oktávkou jsem měl felicii 1.6 benzin a tu když jsem nechal pět minut a potom jsem sedl a jel tak hned topila. Ale zajímá mě to spíš kvůli životnosti motoru, ne kvůli topeni. :-) Motorkám zdar. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
matouši kdyby měl motor nohy,nakope tě do kulí.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel16695    
Hyundai Elantra 1.6 77kW, jak chytne tak vytočim okamžitě někam na 3500, někdy i víc aby chytla na všechny válce a hned nechcípla.Ale to jen na okamžik ráno za studena, pak nechám cca 30 vteřin klapat aby necukala a v klidu jedu, moc to zbytečně za studena netočim a nešlapu na to, dokud nepovyleze ručička. Jezdím na E85, když je do toho vyjmečně přimíchaná trocha benzínu tak i v mrazech tohle nemusím dělat. Jinak i v minus 20ti to na čistej E85 startovalo, dokonce i když sem měl v prdeli baterku a nemohl sem dlouho točit. Letos tam radši mám 90 Ah.:-D Jinak motor má naklapáno 250 tis, dokonce sem i jezdil třeba 45tis. na jeden olej, v poho šlape jak má.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 2:33
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám Peugeot 406, sice benzín 1.8 16V a nechávám to ohřát v zimně jen tak než oškrábu okna a očistim auto od sněhu, pak jedu a volnější jízdou se to ohřeje a topí to skoro hned, takže je i za chvíly odmlžíno
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo stando taky to tak dělám, ráno skočím do auta, nastartuju, oškrabu to je cirka minutka až 2 a pak chvilku piánko si to brnkám do těch 2000, jakmile už jde cejtit ohřátej olej a turbo pěkně začne tahat, pohne se ruka na vodě, už se jí dá pomale nakládat trochu víc :-) ony tyhle starý TDička toho snesou fakt hodně.. jde taky o to jakej olej tam je, jak často ho měníš, najetý km... atd
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15547    
No to už je docela extrém,ale benzínum to moc nevadí ... Ty jsou ba naopak choulostivější na to,že do toho takle skočíš v mrazu,dáš tomu céres a po 1km to vařící chcípneš a za hodinu znova - to je do půli roka hlava v prdeli...u nafty(resp.TDi) to až tak neva,protože se to za ten kilák v mrazu ani neohřeje... No nic,to sou extrémy ... Kdo nemá v palici "vykydáno" tak nemusí řešit... Pro normální lidský používání jsou opravdu motory blbuvzdorný...
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel14518    
Taky sem videl borce , kterej sed do laguny 1.6 16v , v -15 stupnich , dal plnej kotel , motor si zaspival s omezovacem a bylo zahrato , nevim jak dlouho mu to vydrzelo ,ale prej to dela casto a motor ma uz 250 tkm :-D . Muj nazor je , že tyhle věco sou blbovzdorny a extremne naddimenzovany (jinymi slovy pro normalní užití) takze jestli budes zahrivat o par set otacek jinde , vubec nic se nestane .
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15547    
Řiká se že s TDi máš nastartovat a jet v nízkejch otáčkách do cca 2000 protože ty motory maj tak velkou účinost že se neohřejí a navíc na volnoběh to hovno maže. Osobně to u Oct I. TDi řešim tak,že nastartuju,je to trochu konzert,takže napřed necham sednout hydroštely aby přestaly klepat ventily,pak to necham ještě minutu až dvě,ono si zatim všechno v motoru popovidá,přestane to hulit a jedu v klidu okolo těch 1500-1600ot/min než se hne ručička na vodě. Ovšem nemam to auto úplně seriový,s holou serií je lepší jet okolo 1800-2000 ot/min aby se to zbytečně nepodtáčelo. Ale jinak to není potřeba nějak extra hrotit,znam hafo lidí co to natočej a hned jedou naprosto normálně a auta jim jezdí naprosto v pohodě. Takže tak.
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 9:29
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Stačí pár sekund volnoběhu a pak můžeš vesele vyjet. Podle mě je mnohem lepší to zahřát klidnou jízdou než volnoběhěm, protože voda se sice ohřeje rychle, ale oleji to trvá podstatně dýl. A ten volnoběhem jen tak neohřeješ.
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezahřívám.. Sednu, nastartuju, oškrabu a jedu. Jen to tak nehoním, dokud se to trochu nezahřeje..
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 8:30
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Životnosti to rozhodně nepřidá, protože na volnoběh se ztuhlý olej špatně rozstříkává, tudíž to špatně maže. Ale ono je to super, nastartovat, zapnout ventilátor, oškabat okna a pak už se odmlží sami. :-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 8:19
 
<  209  210  211  212  213  214  215  216  217  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 4:43:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu