Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
 Cau mladenci ve spolek chtel jsem se zeptat jestli je stejna jehla na fichtlovi a na stadionu S22 a jestli by nevadilo kdybych do stadiona dal jehlu z fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 0:09
Jméno: standa
IP: uživatel3630
je to takrka stejnej karburator jako na prvnich 05 a trysky to ma stejny,mozna ze tam jsou trosku uzsi,ale trysky sou znaceny cislem a da se to lehce poznat,ale podle me hlavni tryska je 68 u fichtla i S22...
Datum: 31. července 2008 0:09
jo mnelo by to jít ma mislim dokonce stejny šoupe
Datum: 30. července 2008 21:30
 prosim o radu jak se předělava zapalovani z pionyra aby slo napasovad do cezety 175 .mam trakturka dom .vyroby a stale me zlobi dobyjeni tak bych to chtel predelat predem moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 12:28
stando a co sem asi psal ze musy udelat drzak na zapalovani A O ROTORU TAM NIC NENI
Datum: 31. července 2008 12:28
Jméno: standa
IP: uživatel3630
rotor upravovat nemusis,na kliku sedi dobre jak ma. je potreba si vyrobit nejaky sikovny mezikus pod zapalovani,protoze origo zapalovani je hlubsi nez z fichtla a ma natvrdo dva srouby kteryma se uchycuje. dela se mezikus kterej natvrdo upnes sroubama a zapalko se toci a utahuje na nem....chce to jen predstavivost...mozna to najdes nekde na netu...
Datum: 31. července 2008 0:12
musis z obou stroju suntat rotor a z fika ho dat na cizu ale na zapalovani si musis udelat nejakej drzak asi.
Datum: 30. července 2008 20:50
 cau vimelil som gufero na tej strane kde je spojka.a idem sa odviest nedimi. idem na dlksiu trat ta som tomu dal plny kotol!!!a ono to trochu dimilo.pridem domov davam na neutrali plini a nic vobec nezadimil!!chcem sa opitat ci to nevady!ci to nezere prevodak dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 0:18
Jméno: standa
IP: uživatel3630
kazdy olej trochu dymi,aj ked je nedymivy...mozna ked si dal mnoho oleja do prevodovky tak bude zprvu dymit nez se srovna hladina ale najskor to prestane...pokud bude i nadale hodne dymit tak mas spatne utesnene kartery.....
Datum: 31. července 2008 0:18
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
no tak ket to nedimi tak prevodak to asi nezere,a ket ti vubec nedimi tak davaj trosku vic oleja do benzinu lebo nato mozes doplacit.
Datum: 30. července 2008 23:34
Jméno: 125%
IP: uživatel3317
 Zdar mám yamahu dt 125 vim že to sem nepatří ale chci se zeptat jestli nikdo z vás neví k čemu je mezi válcem a karburátorem na sání přidělaná taková komora...jen mě zajímalo k čemu to je viděl sem to i u upravenejch fekálů a simsonů...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 1:01
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
Uz i moje stara DT80 z 83. roku mela olej. primazavani...
Datum: 31. července 2008 1:01
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
hele, diš sme u těch détéček... chci si to v budoucnosti koupit, a tak se ptám, esli to má nádržku na volej, nebo esli se tu musí pořád míchat?
Datum: 30. července 2008 22:08
To je klapka moulové, soprocentně ma tento báječnej stroj doma!
Datum: 30. července 2008 20:37
Jméno: mara
IP: uživatel426
je tam klapka na vejfuku je priveva (otvyra a privyra vyfukovej kanal)
Datum: 30. července 2008 17:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
to bude klapka
Datum: 30. července 2008 17:17
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Datum: 30. července 2008 17:15
čuss nemáš foto?
Datum: 30. července 2008 16:08
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
 Čau, řekněte mi někdo prosím, jestli má v originálu JAWA 250 baterku. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 12:30
no jestly bude pojizdna tak by mohla byt vhodna na renovaci a komplet
Datum: 31. července 2008 12:30
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
dík, já sem si to myslel, ale nebyl sem si jistej, tak sem se radši zeptal, vždyť od toho to tady je ne? a jen tak mimochodem - nemůžu vědět, že má držák na baterku když ji ani nemám! můj bejvalej spolužák totiž našel při ůklidu garáže 250 s origo lakem a chromama v dobrym stavu tak se ji pokouší zprovoznit.... jo a nevíte jakou by mohla mít cenu? rád bych ji od něj koupil...
Datum: 31. července 2008 7:58
Jméno: standa
IP: uživatel3630
samozrejmne ze to ma baterku. posledni typ co nemel baterku byl DUPLEX BLOK ve 40. letech..od peraka to ma vsechno beterku...vyjimkou je čz 125 a 150,ty nemaji ani externi indukcni civku,ze zapalka kabel rovnou na svicku...veskere jawa 250 od druhe svetove valky maji 6V baterku o kapacite 14 Ah....
Datum: 31. července 2008 0:23
no co je to za jawu 250?? nebo mel perak taky baterku?
Datum: 30. července 2008 22:55
to je otazka musi tam byt vzdyt tam mas i skrinku s drzakem na batreku kdo ti to zase nakecal ze tam neni
Datum: 30. července 2008 20:53
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
to je kotel blá otátka, jasně že má, jak jinak by si napájel dynamo než začne dobíjet
Datum: 30. července 2008 17:10
Jméno: brekeke
IP: uživatel202
 Ahoj hoši,vim že to sem nepatří,ale prosím vás o informaci,kolik točí simson (sériově vyráběné S51 ENDURO) při rychlosti 60 km/h?díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 10:49
Jméno: brekeke
IP: uživatel202
pavko,simson neni fichtl,ale už jsem to našel,toči 6500
Datum: 31. července 2008 10:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
jabichto tipel natych 7-7500
Datum: 30. července 2008 23:56
Jméno: pavko
IP: uživatel430
simson ted toci jednu otacku za hodinu vic nemuze ustat
Datum: 30. července 2008 22:28
Jméno: brekeke
IP: uživatel202
diky
Datum: 30. července 2008 19:27
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Myslim že při 60 je ručička ještě v zelený lajně, když jedeš v týhle rychlosti za 4 netočí to moc ale přesně bohužel nevim
Datum: 30. července 2008 16:53
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zalezi jakej mas prevodovej pomer, pak si to klidne i spocitas...
Datum: 30. července 2008 15:56
Jméno: brekeke
IP: uživatel202
Kdyby mi ten otackomer fungoval tak se nebudu ptat!dekovat ti nebudu,je tu nekdo rozumny kdo by mi to mohl říct?
Datum: 30. července 2008 15:31
ssice o simalech nevim temer nic,ale staci kdyzna nem pojedes a budes se divat na otackomer
Datum: 30. července 2008 15:17
 Zdravim,
nevíte kde by jsem mohl sehnat jedno kroužkový pist 38mm ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 8:16
mockrat dik
Datum: 31. července 2008 8:16
Datum: 30. července 2008 21:27
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
 zdarec chci se zeptat jak se serizuju na babete predstih? je tam bezkontaktni zapalko diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 23:32
Jméno: lary
IP: uživatel3643
batetacke sa lahko nastavi.oproti fichtlu malickost. ja ho mam na fichtly a spokojnost. je to najlahsi bezkontakt aky tam de napasovat.
Datum: 31. července 2008 23:32
Tak, že natočíš rotor (magnet) vůči statoru (držáku cívek) tak, aby se rysky překrývaly. Do otvoru pro svíčku dáš meřidlo a zmeříš hodnotu. Potom budeš otáčet magnetem tak dlouho, dokud píst nedojde do horní úvrati. Zmeříš hodnotu a od krytí se rysek až po horní úvrať musí být vzdálenost od 1 - 1,5mm. Jakmile je jiná, musiš povolit šrouby držící stator a natočit ho tak, aby vše správně vyšlo.
Datum: 31. července 2008 0:26
Jméno: bandaska
IP: uživatel3429
 čus hele kde to mam utáhnout když se mi vyklaj horní brejle (nezávisle na řidítkách)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 23:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
nosak ale to bude scet podlamja nove loziska ne?
Datum: 30. července 2008 23:28
jestli na fikovy tak jak mas horni brejle tak musis utahnout to co je pod riditkama a nebo uchiceni na vidlice na brejlich
Datum: 30. července 2008 20:55
Jméno: bandaska
IP: uživatel3429
teda viklaj  ....... díky
Datum: 30. července 2008 14:54
 Zdarec, budu repasovat motor z 21, ale mám už hodně opotřebovaný zapalování a nový se mi kupovat nechce, tak sem se prohrábl v dílech a nešel sem celkem zachovalý zápalko z 555, rozměrově by to pasovalo, ale myslíte že by to utáhlo elektriku? Svítilo by mi to pak míň? Díky za helf...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 12:04
Jo mám aj rotor, no tak jestli to je jak říkáš, tak ho tam namontuju, já sem si jenom nebyl jistej, tak díky mocc.
Datum: 31. července 2008 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel3630
pokud mas i rotor tak nevidim nikde problem.zapalko dawa 20 W jako stara 21 a rekl bych ze lepe sviti i v nizkych otackach oproti 21. rozhodne to skus. v eletrice je maly rozdil,ze zadni svetlo potahnes ze stejneho polu jako svetla,je to jen mala predelavka. Tyto zapalovani byli nejlepsi,davali lepsi jiskru a celkove byli bezporuchove a lepsi...stare fichtly chytali porad...
Datum: 31. července 2008 0:29
Ďakujem
Datum: 30. července 2008 15:14
Jméno: pišta
IP: uživatel3624
Čafko...Môj krstný to mal tiež, išlo mu to a aj to celkom dobre svietilo. Však skús. Za pokus nič nedáš a uvidíš sám ako to ide. Pekný deň
Datum: 30. července 2008 15:02
 Zdarec Všichni
Nemáte někdo na prodej karburátor 2918 a nebo nějaký s průměrem difuzoru 18 - 20 mm???
Předem děkuji Jawista555
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 13:10
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja bych si koupil binga na 555
Datum: 30. července 2008 13:10
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
amaly jsou peknej xindl.. uvolnuje se jim priruba
Datum: 30. července 2008 13:07
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
www.moto-prodejna.cz
Datum: 30. července 2008 13:00
Posl.aktualizace: 30. července 2008 21:13
ty si asi deb.. nebo co máš tam napsaný že to pasuje na typ 555 demente se tu nerozkrykuj za tvoju blbost nikdo nemuže a de ti prosimte píšou že tam pasuje co!!!!
Datum: 30. července 2008 21:13
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Myslim ze 555 ma jinou prirubu na to... jinak to je hold tva blbost, za to nikdo jinej nez ty nemuze
Datum: 30. července 2008 13:35
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jeste tam jsou napsany typy na ktery to pasuje kupsi radsi brejle a deto udelat i z papiru ale na to musis mit ruce
Datum: 30. července 2008 13:05
Neni to pod karburátor ale pod kolínko karburátoru takže mezi kolínko a válec
Datum: 30. července 2008 12:48
Jméno: andy
IP: uživatel11
 čus, dal sem dohromady 555 startuje na nakopnutí ,ale když se chci rozjet nemá skoro žádnou sílu ,začne škytat a zahlcuje se ,co s tím ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 23:58
chudá směes
Datum: 30. července 2008 23:58
Jméno: jan5
IP: uživatel1553
vyčisti si karburátor hlavne trisky a ešte maš urcitě špinavý výfuk.
Datum: 30. července 2008 20:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
to moze bit ucpaty karborator alebo filtr
Datum: 30. července 2008 12:17
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
 ahoj mladenci nevite kde bych sehnal novy plovak a jehlu na S22 stadiona ale novy nejakou stranku dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 0:25
http://www.motoklasik.cz/nabidka-nahradni-dily/nahradni-dily-jawa-babetta/index.php?stranka=6&kategorie=23
Datum: 31. července 2008 0:25
sak bez jehli jezdi to bude mjet lepsi tah akoratze trochu vicej bude zrat ale nevadi .
Datum: 30. července 2008 12:21
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
to vim taky že je tady ale neni tu jehla a tu taky potřebuju tak kdyby jste jete nekdo znal nejakou stranku tak dik
Datum: 30. července 2008 12:19
sak tady to mas cestár.nalavo si klikni ze stadion-jaweta a potom karborator
Datum: 30. července 2008 12:10
 cus draci. nemate nekdo odkaz na fotky kde je mustang s blinkrama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 21:19
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Datum: 30. července 2008 21:19
Datum: 30. července 2008 13:57
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kdo hleda ten najde
Datum: 30. července 2008 13:09
 Servus hosi,nevite proc mi tolko ten muj mustang zere?jezdim bez filtra lebo z viltrem to dusi,vybjehane to neni,to podlamja robia semeringi zeto nejezdi z filtrem nee?ale proc to tak zere jak svina,kamos na 250/559 najezdi na 1L 36km a ja sa vozim asi 10-15km,minimalne 8litru mito zezere.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 10:54
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
Tak ked vravis ze karbec je v poriadku tak uz budes mat opotrebovany valec s piestom a kruzkami ,daco stoho ano,bude mala kompresia a tu zmes ti piest nestlaci ale niekde ti prefukuje,skus to skontrolovat,a nejazdi stale na plny kotol  ,skus vsetko poriadne dotiahnut,nech sa dari
Datum: 31. července 2008 10:54
proste karborator je v poratku trisky vrtane nejsu .
Datum: 31. července 2008 10:28
Jméno: standa
IP: uživatel3630
blazenn: neptali se te jestli mas ciste trysky,ale jestli je nema moc prorezane???puvodni prumer je O,68 mm...pokud mas vysokou hladinu,nebo moc zvedlou jehlu nebo prorezane trysky tak se nediv ze ti to bere 8 na sto a poku dpises ze to s filtrem nejede tak to je jasny priznak toho ze mas moc bohatou smes a tudis mas prorezane trysky,zvedlou jehlu nebo kurevsky vysokou hladinu...prekontroluj to...
Datum: 31. července 2008 0:37
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
trisky su v poradku ja mam moju motorku prekuklu jak dlan ketsa neco pokazi hnet sato spravi
Datum: 30. července 2008 23:16
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
chong ma asi pravdu ceznoc mi viteklo cez vyfuk asi pul litru benzinu,tous je vireseno tobilo plavakem,ale na hlavu alebo valec mi nespadne ani kvapka tu dirku to proste nejde,ale zas moze bit ajto ze je secko v poradku ale ked ja furt jezdim jak na zavodoch tak moznoze to tak zere,a este ktemu ja mam nake moc velke max. otacky ale 8,9 tisic kamaradi tak pionira nevitoca ale jeto seriovi mustang.
Datum: 30. července 2008 23:16
Jméno: pavko
IP: uživatel430
a jeste jedna vec mas tam orig trysky nebo je tam nemas taky to jede ze zkusenosti jak ja sem kupil fika tak sem dal plnou a za 15 km nadrz plna pak sem zjistil po generalce ze trysky nejsou 68 ale 2 mm prumer
Datum: 30. července 2008 22:31
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Aaaa blazen neuráží a sám potřebuje radu  , no to palivo někde musí mizet a pokud to není díra v nádrži, tak teče do motoru, a pokud ho teče tolik jak píšeš, tak bude každopádně chyba v karburaci, protože do motoru teče veskrze karburaci... Předpokládám že nejsi magor a taky se za jízdy díváš na odkapovou misku že ti z ní za jízdy nekape palivo, že jo
Datum: 30. července 2008 21:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
karborator je cisti nadrz dirava neni nejsem magor.
Datum: 30. července 2008 20:17
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
ale nevař to 20 min! nech to 5 min bublat a hned to vytáhni.. no sám uvidíš, že vyplaval bordel..
Datum: 30. července 2008 14:47
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
koukni jestli nemas diru v nadrzi nebo ti to chci je z karburatoru ten vycisti tak ze ho vyvaris v octe jeste vycisti vejfuk
Datum: 30. července 2008 13:08
Jméno: tomin
IP: uživatel3634
 Ahoj ve spolek,chtěl bych se zeptat jestli má jiskra ve svíčce vliv na výkon.dík za odp....
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 0:41
Jméno: standa
IP: uživatel3630
lepsi(silnejsi) jiskra = lepsi zapaleni smesi,tudiz lepsi starty...slaba jiskra,spatne starty...jinak za behu motoru je nejpodstatnejsi jestli jde jiskra porad a ne jen z 10 pokusu 7 krat zapali....
Datum: 31. července 2008 0:41
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Určitý vliv má, ale nečekej že to bude v řádu desítek procent standardního výkonu. Osobně bych tipoval že může mít vliv tak 1 procento, ale nepočítám vliv kdy zlobí
Datum: 30. července 2008 21:44
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To vis ze to ma vliv a sakra velkej, vsak zapalovani paliva je jedno z nejdulezitejsich veci...
Datum: 30. července 2008 13:03
nosak pokat to nevinechava takto na vikon asi vliv nemáá.
Datum: 30. července 2008 11:55
 Ahoj, mohl by mi někdo poradit se spojkou? dneska sem sundal pravé víko motoru a potom malé řetězové kolečko a vyndal sem tyčku od spojku, vyměnil gufero a složil zpět. potom zkusím jestli všechno funguje a spojka vůbec nevypíná a mezi jedničkou a dvojkou není žádný rozdíl. prosím poradte nevím co s tím je a předtím fungovala normálně
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 18:49
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jinak kdys zmacknes spojkovou packu, tak spojku vypinas, spojka zabira tehdy kdys je packa v klidu a jede to
Datum: 30. července 2008 18:49
a proc kurva napisal ze mezi jednickou a dvojkou neni zadni rozdil no proste hodis 2 a ideto hnet do otacek ne??takze je moc utahla pokat sem dobre pochopil co napisal henten joxa
Datum: 30. července 2008 12:54
dík to bude asi tou kuličkou
Datum: 30. července 2008 12:22
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
nauc se zakladni veci , spojka vypne tahdy, kdy jsou lamely oddeleny od sebe. jemu se neoddeluji tudis nevypina a nevypina proto zer mu na ne nedosahne tycka a to proto ze mu vypadla kulicka , navic kdyz vyndaval tycku a nesteloval sroubem tak to je skoro jasny.
Datum: 30. července 2008 12:07
kebimu vipadla gulicka tak bi mu vipinala hnet a ani bi mu nezabirala ale nemu nevipina takze jakebi ju mjel furt stlacenu
Datum: 30. července 2008 11:36
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
vypadla ti kulicka
Datum: 30. července 2008 11:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
masto moc dotahle povolto tim srubklem v pravem viku
Datum: 30. července 2008 11:23
Jméno: jetis
IP: uživatel1313
 idi....mam babetu 210, vycistil jsem karbvec, a nejde mi do otacek......jehnlu mam na 2 zarezu, kde se ji mel i driv, a jezdila super.....proste pridam plyn, ona zabubla, a úpak se vysplhaj otacky......jo a na jedom miste jsem jezdival 55km/h a ted proste max. 45km/h, coz me dcela sere.....pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 10:51
Jméno: michal
IP: uživatel3709
pořádně vyčisti vífuk to je smrt všech babet
Datum: 08. srpna 2008 10:51
Jméno: jetis
IP: uživatel1313
josef......ok
dik
Datum: 30. července 2008 11:20
Jméno: jetis
IP: uživatel1313
a vubec netahne
Datum: 30. července 2008 11:19
Jméno: josef
IP: uživatel2969
máš to někde ucpaný.všechno znova pročisti a koukni se na svíčku
Datum: 30. července 2008 11:19
Jméno: luboš
IP: uživatel2757
 Co myslíte že je lepší koupit ojeteho mosquita 50 nebo ojetou dandynu 50? Jaká je ted tak jejich cena?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 15:07
 já mam mosquito a kamarád má dandy a musim říc že mosquito je vohodne živejší jely jsme na mosquitu 2 a dandy jel sám a v poho jsem ho předjel
Datum: 16. října 2012 15:07
kamarád měl komára cca 3 roky a kromě běžný údržby na to nemusel šáhnout, je to příjemnej stroj a hlavně dobře brzdí- má kotoučovku (stejně jako dandy)
Datum: 31. července 2008 1:22
Jméno: standa
IP: uživatel3630
v kratkosti shrnuto moskito a dandyna se kapitalistickemu rezimu nepovedla stejne jako soudruhum jawa 90,tudiz pokud chces jezdit tak si kup sifona nebo fikuse....nazdar...
Datum: 31. července 2008 0:47
Jméno: empty
IP: uživatel796
tky nvm co mate proti simsonovi preste jak rika nasty...vyhody nevyhody...treba muj deda si ho koupil jezdil na nem 30 000 bez poruch jen lanka atd...to neni porucha pak sem to dostal ja a nalital sem na tom 10 000 pak sem to prodal vse origo jedine co se mi ke konci posralo byla origo inducka
Datum: 30. července 2008 21:37
no jo ale fichtla spravy dobrej blbec nato simsona newim newim mne se simson moc neliby ale radsi teda fichtla
Datum: 30. července 2008 21:04
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
co mas proti simsonovi? tyhle lidi nechapu.. sismon ma svy vyhody i nevyhody... stejne tak fichtl...
Datum: 30. července 2008 19:25
Než simsona to si radši kup pionýra nebo mustanga.
Datum: 30. července 2008 19:19
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
sachs se mi taky neprehrival, ale poruchovy jsou dost, dandyny urcite, vyrobce tvrdi ze motor vydrzi 20-30 tisic ale ve skutecnosti je po 10tis minimalne na kompletni generalku ,a neni to stylem jizdy, je to poddimenzovany, neco jako byla jawa 90 . simsona mas nejsnovejsiho S53 rok cca 97 . paradni motorky to sice co do vykonu jsou ,ale do zivotnosti teda vubec. simson ti klidne najede 40tis aniz bys na nej musel sahnout... a to se ti s dandynou.. rozhodne nepovede ... jinak kdyz mas stesti, jako ja (sim 1500 s papiry nepojizdnej) a zainvestujes tak se dostanes cca na cenu dandy ale mas vyssi vykon - da se na enj sehnat nepreberny mnozstni tuning dilu... za dalsi je pohodlnejsi nez dandyna ... je toho vic,,,
Datum: 30. července 2008 13:13
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Co mate proti komarum a Dandynam?Nejsou to poruchove stroje jenom se na ne tezko schani dily.A Dandy vali i 100km/h(verze minarelli) a ta s motorem Sachs se neprehriva!!!Najezdil sem sni 10000km a ani raz se neprehrala. Mosquito je oproti simsonum zivejsi a zere min a vytahl sem zneho tachometrovych 85km/h...Desingove je asi krajsi Dandyna ale Mosquit je taky dobry(kazdemu se libi neco jineho).Simsona mas nejnovsiho asi rok 90?Nevim...ale Mosquita sou 1994-96 a Dandy 1996-99(Minarelli)!Sou to parádni motorky a urcite se vic vyplati jak naky nemecky ,,sifon,,!Cus..
Datum: 30. července 2008 12:41
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
me teda jeste kdyz jezdil tak bych spis rek ze co se tyce chlazeni dobrej motor. i kdyz jsem jel dalku a venku bylo 30 tak porad jel ....
Datum: 30. července 2008 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel3630
a jaky motor je v tom dandy??? sachs nebo minarelli??? ty stare sachs trpeli na prehrivani a casto se u nich stavalo ze to proste nejelo dokud to nevychladlo. Pokud chces jezdit bez problemu tak bych si nekupoval ani jedno a sel bych treba do simsona,jede lepe a pokud koupis nejakeho zachovaleho za 15000,- tak na nej nebudes muset 5 let sahnout a pojede furt...dandy i komár jsou strasne poruchový a jsou ve stejne cenove relaci jako simson....ja doporucuju simsona....
Datum: 30. července 2008 10:45
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
vem simsona... ani na jendo se totiz nedaj sehnat kloudne dily a jak se ti neco poskaka, tak si moc nezajezdis a nebudes na to dlouho cekat..
Datum: 30. července 2008 10:45
Jméno: radim
IP: uživatel202
bral bych dandynu,ty mosquita jsou pry dost poruchovější oproti dandynám a dandyna i líp vypada..si myslim
Datum: 30. července 2008 10:30
|



|