Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jetis
IP: uživatel1313
 idi....mam babetu 210, vycistil jsem karbvec, a nejde mi do otacek......jehnlu mam na 2 zarezu, kde se ji mel i driv, a jezdila super.....proste pridam plyn, ona zabubla, a úpak se vysplhaj otacky......jo a na jedom miste jsem jezdival 55km/h a ted proste max. 45km/h, coz me dcela sere.....pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 10:51
Jméno: michal
IP: uživatel3709
pořádně vyčisti vífuk to je smrt všech babet
Datum: 08. srpna 2008 10:51
Jméno: jetis
IP: uživatel1313
josef......ok
dik
Datum: 30. července 2008 11:20
Jméno: jetis
IP: uživatel1313
a vubec netahne
Datum: 30. července 2008 11:19
Jméno: josef
IP: uživatel2969
máš to někde ucpaný.všechno znova pročisti a koukni se na svíčku
Datum: 30. července 2008 11:19
Jméno: luboš
IP: uživatel2757
 Co myslíte že je lepší koupit ojeteho mosquita 50 nebo ojetou dandynu 50? Jaká je ted tak jejich cena?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 15:07
 já mam mosquito a kamarád má dandy a musim říc že mosquito je vohodne živejší jely jsme na mosquitu 2 a dandy jel sám a v poho jsem ho předjel
Datum: 16. října 2012 15:07
kamarád měl komára cca 3 roky a kromě běžný údržby na to nemusel šáhnout, je to příjemnej stroj a hlavně dobře brzdí- má kotoučovku (stejně jako dandy)
Datum: 31. července 2008 1:22
Jméno: standa
IP: uživatel3630
v kratkosti shrnuto moskito a dandyna se kapitalistickemu rezimu nepovedla stejne jako soudruhum jawa 90,tudiz pokud chces jezdit tak si kup sifona nebo fikuse....nazdar...
Datum: 31. července 2008 0:47
Jméno: empty
IP: uživatel796
tky nvm co mate proti simsonovi preste jak rika nasty...vyhody nevyhody...treba muj deda si ho koupil jezdil na nem 30 000 bez poruch jen lanka atd...to neni porucha pak sem to dostal ja a nalital sem na tom 10 000 pak sem to prodal vse origo jedine co se mi ke konci posralo byla origo inducka
Datum: 30. července 2008 21:37
no jo ale fichtla spravy dobrej blbec nato simsona newim newim mne se simson moc neliby ale radsi teda fichtla
Datum: 30. července 2008 21:04
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
co mas proti simsonovi? tyhle lidi nechapu.. sismon ma svy vyhody i nevyhody... stejne tak fichtl...
Datum: 30. července 2008 19:25
Než simsona to si radši kup pionýra nebo mustanga.
Datum: 30. července 2008 19:19
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
sachs se mi taky neprehrival, ale poruchovy jsou dost, dandyny urcite, vyrobce tvrdi ze motor vydrzi 20-30 tisic ale ve skutecnosti je po 10tis minimalne na kompletni generalku ,a neni to stylem jizdy, je to poddimenzovany, neco jako byla jawa 90 . simsona mas nejsnovejsiho S53 rok cca 97 . paradni motorky to sice co do vykonu jsou ,ale do zivotnosti teda vubec. simson ti klidne najede 40tis aniz bys na nej musel sahnout... a to se ti s dandynou.. rozhodne nepovede ... jinak kdyz mas stesti, jako ja (sim 1500 s papiry nepojizdnej) a zainvestujes tak se dostanes cca na cenu dandy ale mas vyssi vykon - da se na enj sehnat nepreberny mnozstni tuning dilu... za dalsi je pohodlnejsi nez dandyna ... je toho vic,,,
Datum: 30. července 2008 13:13
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Co mate proti komarum a Dandynam?Nejsou to poruchove stroje jenom se na ne tezko schani dily.A Dandy vali i 100km/h(verze minarelli) a ta s motorem Sachs se neprehriva!!!Najezdil sem sni 10000km a ani raz se neprehrala. Mosquito je oproti simsonum zivejsi a zere min a vytahl sem zneho tachometrovych 85km/h...Desingove je asi krajsi Dandyna ale Mosquit je taky dobry(kazdemu se libi neco jineho).Simsona mas nejnovsiho asi rok 90?Nevim...ale Mosquita sou 1994-96 a Dandy 1996-99(Minarelli)!Sou to parádni motorky a urcite se vic vyplati jak naky nemecky ,,sifon,,!Cus..
Datum: 30. července 2008 12:41
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
me teda jeste kdyz jezdil tak bych spis rek ze co se tyce chlazeni dobrej motor. i kdyz jsem jel dalku a venku bylo 30 tak porad jel ....
Datum: 30. července 2008 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel3630
a jaky motor je v tom dandy??? sachs nebo minarelli??? ty stare sachs trpeli na prehrivani a casto se u nich stavalo ze to proste nejelo dokud to nevychladlo. Pokud chces jezdit bez problemu tak bych si nekupoval ani jedno a sel bych treba do simsona,jede lepe a pokud koupis nejakeho zachovaleho za 15000,- tak na nej nebudes muset 5 let sahnout a pojede furt...dandy i komár jsou strasne poruchový a jsou ve stejne cenove relaci jako simson....ja doporucuju simsona....
Datum: 30. července 2008 10:45
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
vem simsona... ani na jendo se totiz nedaj sehnat kloudne dily a jak se ti neco poskaka, tak si moc nezajezdis a nebudes na to dlouho cekat..
Datum: 30. července 2008 10:45
Jméno: radim
IP: uživatel202
bral bych dandynu,ty mosquita jsou pry dost poruchovější oproti dandynám a dandyna i líp vypada..si myslim
Datum: 30. července 2008 10:30
 Cau Seso. už v pondělí mi příšla řetězovka výborně zabalená. Včera sme ji tam namontovali a musim říct že jízda se o 30% zlepšila, žádný cukání. Jen pokračuj v tom co děláš, páč to děláš dobře. (ale to asi slýcháš furt  ) DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:04
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
taky si myslim
Datum: 30. července 2008 10:04
 Caw, možu dat pod válec misté těsnění silikon 300C + ... ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 20:17
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Oprava  apírovej klingelit a pak hermetik...
Datum: 31. července 2008 20:17
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Pod válec hermetik jo ,ale pod hlavu ne...
Datum: 31. července 2008 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel3630
to chong: hermetiku ma doma hafo pixel,je to osvedcene,pouzivane,funkcni a nic vic neresim....silikon je sikovna vec...ale neni to uplne ono...
Datum: 31. července 2008 0:50
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Vulkanizační pasty (silikony) nejsou obvykle doporučovány na spoje kde je styk s palivem. Přesto sám mám motor, který někomu upadnul a dosedací plocha karteru k válci je mírně vymáčknutá, tak jsem nucen silikon používat a není s tím až tolik problém. Jinak jsem si všimnul že je tu minimálně jeden člověk co miluje hermetik, no nevím mám pocit že tento způsob těsnění je již překonaný a i se podle mě oficiálně už leta neprodává.
Datum: 30. července 2008 21:53
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
ma tam bejt aspon papir. 100% rovny dosedaci plochy nemas nikdy , to je uplne stejny proc se u pc dava mezi cpu a chladic pasta... aby vyrovnala ty miniaturni nerovnoste ktery tak jsou a budou...
Datum: 30. července 2008 19:29
Standa: Správně by tam nemělo být žádný těsnění, ale plochy by měly dokonale dosedat a to pak těsnění nepotřebuješ.
Datum: 30. července 2008 14:03
Jméno: standa
IP: uživatel3630
ted sem dostal jednoho fichtla a ten tam nema vubec nic a jede jako pila,ale melo by tam spravne byt alespon papirove tesneni na hermetiku...
Datum: 30. července 2008 10:47
dej tam hermetix  ten tam mam ja
Datum: 30. července 2008 10:31
Jméno: standa
IP: uživatel3630
pod valec je lepsi tesneni,silikon ti muze protect dovnitr a muze trosku brzdit smes proudici do kanalů....
Datum: 30. července 2008 10:02
Jméno: fíla
IP: uživatel2818
Já sem ho tam dal a jede to jestě líp než to jelo předtím!!!
Datum: 30. července 2008 9:34
Jméno: jaawaa
IP: uživatel1617
 cau seso, potrebuju se zeptat, zásterka na fichtla kterou prodavas tady: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1206.html má šiřku 16 cm, a na dýlku má kolik? jo budeš mít na fichtla: tachometr a pumpičku která sedí do sedacky? a na mustanga ten kožený pásek co vede přes nádrž? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 12:38
já sem si jí zase vyrobil z gumy co sem našel na chatě a je to v poho
Datum: 30. července 2008 12:38
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a kdyby se mu tam nevešla, tak si ji asi seřízne ne? já ji mám na fichtlovy(už hodně dlouho, asi nákejch 10 let,(eště možná víc) to někde eště kupoval táta, a já bych vůbec nepozlal, že je sežízlá, kdyby mi to neřekl.. a vypadá to uplně krásně.
Datum: 30. července 2008 11:21
pumpička pod sedlo mi tam taky žádná nejde...a vyzkoušel sem už asi 3
Datum: 30. července 2008 10:07
Jméno: josef
IP: uživatel2969
já mam tuhle zástěrku taky a vejde se tam uplně v pohodě.že se tam nevejde to je blbost!!!
Datum: 30. července 2008 9:37
a pod sedlo pasuje normální pumpička a jestli chceš tachometr ti ho prodám napiš na icq 263 031 421
Datum: 30. července 2008 9:14
Cus já sem si dělal zástěrku a udělal sem šířku 14 cm a vyšlo to jen tak tak , 16 cm se ti tam nevejde
Datum: 30. července 2008 9:01
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 Zdarec draci nevíte někdo pls kolik stojí řidičák na 250?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel3630
pokud uz mas A1 tak ti velke A nechaji za rozumnou cenu. Delal sem pred nekolika lety papiry na auto i velke A a nechali mi to dohromady za necelych 8000,- protoze autoskolak se semnou svez jednou na 634 a rekl ze je zbytecny se mnou neco jezdit,ze uz sem vyjezdenej a u jizd at nejedu jak dobytek  pokud umis ridit a uz mas A1 tak ti to nechaj rekneme za 1000,- pokud jeste nemas ridicak na nic tak ti to napalej za 6500,- a odjezdis si poctive 28 jizd...D-:
Datum: 30. července 2008 10:52
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
me to bude stat na a1 mozna 3000 + 700 zkoušky + 200 lekař. posudek o zpusobilosti
Datum: 30. července 2008 10:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
ja ted naštěstí úspěšně dodělal A1(125ccm 11kW) a stal mě 4900 + 700 zkoušky + 200 lekař. posudek o zpusobilosti...... kamoš dělal na auto + motorku do 25kW a stalo ho to necelejch 15000......a to auto stalo necelejch 10000 takže taky kolem těch 5000....
Datum: 30. července 2008 8:32
heh, já když dělal řidičák na auto a motorku tak mě to celý stálo 9500peněz, jinak motorka unás stála kolem 3000, ale už je to taky nějakej pátek....
Datum: 29. července 2008 23:51
Jméno: NiCK
IP: uživatel525
neposlouchej ho dela si prdel...   no je to od 18ti a melo by to stát neco v rozmezí 5000-7000 podle toho kde....mozna sem prestrelil nvm....ja delal A1 za 4000....
Datum: 29. července 2008 22:42
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To je ridicak skupiny A do 25KW, mel by stat neco pres 5 tisic
Datum: 29. července 2008 22:41
kolem 40 tis.
Datum: 29. července 2008 22:32
Jméno: GSP
IP: uživatel3487
 Dotaz, kde bych sehnal nějakou brašnu alespoň jednu takovou tu koženou zleva nebo zprava na fíka 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 22:56
Jméno: GSP
IP: uživatel3487
jak? Jose.mliko@seznam.cz můj mail kdbys byl tak laskav
Datum: 29. července 2008 22:56
Já si ji ušil doma
Datum: 29. července 2008 22:49
jo to bych taky dosti chtěl...
Datum: 29. července 2008 22:47
 čus co mam dělat když mi na jawě 350 nejde zařadit 3 a 4 ale 1 a 2 jdou
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 17:10
vidličky sou ok sou nový
Datum: 30. července 2008 17:10
Mám takovej dojem,že jsou tam dvě řadící vidličky-jedna je na 1a2 a druhá je na 3a4,takže to asi bude vidlička.
Datum: 30. července 2008 8:47
 Zdarec draci mam problem předělávám fíka kterej 14 let nejel(karbec,nádrž vyčištěna,novej olej atd.)Ale eletrika mi chvíli fachčila na svíčce byla vidět normálně jiskra ale ted už ne a když dám na drát prst tak bud malilinko brní nebo vubec.To by chtělo asi uplně novou eletriku co??Nevíte v jakym e-shopu by se dali sehnat ty drátky a spojky na eltriku tady u sesi jsem je nenašel.Všem moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 13:19
Všem moc díky za rychlé reakce.
lk:to už jsem zkoušel
Datum: 30. července 2008 13:19
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
vycisti civky v benzinu to pomaha
Datum: 30. července 2008 10:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
dělalo mi to taky.......pak sem vyměnil zapalovací pol a bylo to
Datum: 30. července 2008 8:27
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
BUjto neco s odtrhem, kladivkama nebo kondikem, skontrluj to prva nez necu budes menit...
Datum: 29. července 2008 22:42
Jméno: buben
IP: uživatel770
nez bych tahal novou elektriku tak bych zkontroloval zapaalovani a hlavne kondenzator
Datum: 29. července 2008 22:36
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
stejnou barvu nikdy nedávej!!! něco se ti posere, a nebudeš vědět kerej drát kam vede, kup si aspon tak 3 nebo rači 4 barvy, páč diš to pak dáš do bužírky, tak si v prdeli.. určitě si kup víc barev...
Datum: 29. července 2008 22:26
Jo novou elektriku bych taky natahl, ale s tou černou nesouhlasim, dej si jiný barvy na světla, na zapalování atd. Jinak se v tom nevyznáš....
Datum: 29. července 2008 22:25
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
kup normalne v elektru dvojlinku treba cernou 0,75mm dej stejnou barvu at to vypada hezky
Datum: 29. července 2008 22:13
Posl.aktualizace: 30. července 2008 9:03
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
Datum: 30. července 2008 9:03
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
ani želežné, ale z kalené ocely
Datum: 30. července 2008 8:57
Jméno: ¨MIchalJ21
IP: uživatel1711
no z plastu neni to vis ze je ze zeleza
Datum: 29. července 2008 22:37
 cau seso,,chcem sa ta spitat ako us iste vies ze u nas na Slovensku ma bit EURO,ze ci aj v e-shope nebudu dualne ceny....dost bi to pomohlo..diky..jano
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 14:43
Jméno: bandaska
IP: uživatel3429
když neuváděl duální ceny v kč a slovenských korunách, proč by měl uvádět ceny v Kč a
Datum: 30. července 2008 14:43
Jméno: jano79*
IP: uživatel3628
no jo a co nato SESA ???
Datum: 30. července 2008 13:49
Taky nechci euro ale co naděláš
Datum: 30. července 2008 13:27
ale jeto napicu jabisem nechal normalne slovenske koruny.euro nechsi strca do rici spinave hnusne.
Datum: 30. července 2008 11:38
Jméno: jano79*
IP: uživatel3628
hej bude ale asi nie od 1.1.09 ....
Datum: 30. července 2008 11:32
a v cechach nebude euro??
Datum: 30. července 2008 10:46
 ahoj, dovedl by mi nekdo poradit? Po 15 letech jsem vytahl pionyra 20 (plechace) a zacal ho opravovat. Zasekl jsem se u puleni motoru. Nejdou mi odendat od sebe kartery - reps. nejde mi vyndat mechanizmus radici paky u vstupu do karteru z vrchni strany motoru. poradi mi nekdo kde delam chybu nebo jak nato? diky jan
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel3630
hlavne tam nezapomenout zadnej sroubek!!! vyrazit plechove vlozky z úchytů motoru(sou vetsinou dve) a pak nejsetrnejsim spusobem zacit otvirat.
Datum: 30. července 2008 10:08
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Čau. Možná hloupá připomínka, ale nezapomněl jsi vyšroubovat ten šroubek u řadicího mechanismu uprostřed, který se vyšroubuje šroubovákem? Jinak kartery neoddělíš.
Datum: 30. července 2008 0:37
no, že ti to de blbě nebo vůbec nejde rozdělat se nedivím, po tak dlouhý době, kartery budou asi slepení těsněním, taky ty 2 pouzdra, co sou pro přesný složení karterů, pudou blbě z děr, klikovce se obvykle taky moc z ložisek ven nechce, prostě musíš vzít šroubovák nebo něco a dát to mezi kartery, někde, kde sou ty díry pro šrouby, abys nepoškodil ty dosedací plochy, pak by se to omačkalo a nemuselo by ti to těsnit, zapáčíš a vono to pude
Datum: 29. července 2008 21:28
Jméno: empty
IP: uživatel796
wiku uz nefunguje
Datum: 29. července 2008 21:04
mno ten mechanismus muzes vyndat az kdyz das kartery od sebe,na to se vyrobi spesl vytlacovak,popsanej navod je na wiku.ic.cz
Datum: 29. července 2008 20:52
Jméno: bleblan
IP: uživatel2216
 Ještě jsem zapoměl, nakolik mě asi vyjde 8. výbrus a repase klikovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 22:33
klika 1000-1500kc podle stavu toho co jim tam prineses,s vybrusem je to ruzny,ja davam za kvalitni vybrus 300kc,a nekdo treba 700kc
Datum: 29. července 2008 20:39
Jméno: bleblan
IP: uživatel2216
 Nazdar, jakou zivotnost ma ten jednokrouzkovy pist na fika (kolik hodin nez se to rozsype), a to malý primární kolečko už není?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 20:50
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Proč by se sypal? Není z cukru, snad
Datum: 29. července 2008 20:50
 zdar zdraci,mam problem s elektrikou,kdyz ho sesteluju tak to vali (pisu obrazne) dejme tomu 50krat a po 51.ni to nechytne bo jen s bidou a do malych otacek.cim myslite ze by to mohlo byt??kontaktem??kladivke?kladivko je v poho a kontakt taky.Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:45
 je to asi alternatorem spatne serizeni me to delalo taky pohnul jsem s nim a jezdi to
Datum: 27. července 2009 11:45
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
myslim ze to bude tim ze se ti obrusuje pertinax na kladivku,napust olejem ten polstarek co maze vacku
Datum: 29. července 2008 20:14
 čus co mám dělat když mě fichtl strašně kouří aji když to mám uplně bez plynu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 8:51
Zkus skontrolovat trysky,jestli není moc bohatá směs-jede to,ale trochu se to uchlastává a tudíž kouří. No a nebo to bere olej z převodovky.........
Datum: 30. července 2008 8:51
Jméno: linkon250
IP: uživatel3620
mas zle gufera-semerinky to si bere olej z motora a tim padem tito dimi
Datum: 29. července 2008 23:35
Jméno: radim
IP: uživatel202
chytly saze v kominu zavolej hasiče
Datum: 29. července 2008 21:29
Jméno: ...
IP: uživatel2471
Nebo ti to taky zere olej z prevodovky...zkus tam nalejt po kontrolni sroubek a za par dni se mrkni jestli ubylo nebo ne
Datum: 29. července 2008 20:41
mas tam moc oleje,a nebo mas moc ojetej pist.a s tim olejem davej tak s M2t min.1:40.a kdyz budes davat hodne oleje tak ti to bude zrat svicky
Datum: 29. července 2008 19:54
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 čus draci,nejde mi vůbec seštelovat řetěz.kdyš ho sešteluju tak akorát a pak na to sednu nastartuju a že se rozjedu tak se napte tak že to chcípně.dycky si ho sešteluju a jak na to sednu tak se napne jako svině.napínal se mi dycky ale ne takle.co se mohlo kde posrat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:12
Jméno: standa
IP: uživatel3630
mas vytahanej retez a ojety zuby na rozetach....jedine co pomuze je retez hodne povolit....pak ale obcas pada....nebo jeste lepe koupit novou retezovou sadu...
Datum: 30. července 2008 10:12
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Mas ohlou rozetu(mas na ni osmu)...sesteluj retez v ten momenet kdy je nejvic napnut(povol stelovak a nastav vuli retezu na 2cm nahoru a 2cm dolu) nebo radsi vymnen rozetu(nestaci jenom venec)...Kdyz uz se mneni rozeta dava se i novy retez a kontroluje se sekundaro...
Datum: 29. července 2008 21:05
Jméno: josef
IP: uživatel2969
jo a ještě jel sem a zničeho nic se strašně napnul.všechno sem pořádně dotah ale dělá to furt
Datum: 29. července 2008 19:33
 ahoj, dneska sem zrušil moji holku, 350 typ 640. větnamec mi nedal prednost a ja to nej našil, mam ohlou vidlici, prasklí světlo, zničenej blatnik, rafek, riditka, padaci ram packy a odrenou nadrž. ja sem celej, nemam ani škrabnuti. newíte někdo náhodou kolik by (zhruba) mohla stat oprava? brzdám nic neni.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:02
přesně tak,bo kdybys měl kupovat eště rám...pokuď by sis ho vyměnil sám,tak by to tak nestálo,ale stejně,nový rám stojí kolem 5000kč...!a hodně štěstí!!
Datum: 30. července 2008 10:02
na 90% bude ještě ohnutej rám, koukni se na tu výstuhu pod nádrží, když bude jak luk je to jasný, v tom přápadě bych koupil nějakou jinou 350 na ND nejlíp bez papírů, a zbytek pak prodat a mohlo by to vyjít tak že by tě ta oprava ani moc nestála
Datum: 29. července 2008 23:49
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
No kdys neda prednost tak ma platit skodu ne?
Datum: 29. července 2008 23:03
svině rakosnicka ja to odhaduju na 4000 + - at to das brzo kupy zdar
Datum: 29. července 2008 20:39
 mam na prodej 1kroužkový píst na pařeza nebo stadiona s pistnim čepem 10mm (6vybrus 39,50mm) s kroužkem a pistnim čepem duvod prodeje kamarad mi koupil špatný pist chtěl jsem na mustanga -pist je fungl novy mohu zaslat foto cena je 400Kč +poštovné hiry@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 18:38
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
 čus newíte ňákou stránku kde je návot jak udělat nosič na mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 21:04
Jméno: empty
IP: uživatel796
wiku uz nefunguje
Datum: 29. července 2008 21:04
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
wiku.ic.cz
Datum: 29. července 2008 20:15
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
jo
Datum: 29. července 2008 19:32
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
NávoDDD nevim, ale copak je tak těžký to vymyslet??
Datum: 29. července 2008 17:36
|



|