|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Caw, možu dat pod válec misté těsnění silikon 300C + ... ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 20:17
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Oprava  apírovej klingelit a pak hermetik...
Datum: 31. července 2008 20:17
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Pod válec hermetik jo ,ale pod hlavu ne...
Datum: 31. července 2008 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel3630
to chong: hermetiku ma doma hafo pixel,je to osvedcene,pouzivane,funkcni a nic vic neresim....silikon je sikovna vec...ale neni to uplne ono...
Datum: 31. července 2008 0:50
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Vulkanizační pasty (silikony) nejsou obvykle doporučovány na spoje kde je styk s palivem. Přesto sám mám motor, který někomu upadnul a dosedací plocha karteru k válci je mírně vymáčknutá, tak jsem nucen silikon používat a není s tím až tolik problém. Jinak jsem si všimnul že je tu minimálně jeden člověk co miluje hermetik, no nevím mám pocit že tento způsob těsnění je již překonaný a i se podle mě oficiálně už leta neprodává.
Datum: 30. července 2008 21:53
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
ma tam bejt aspon papir. 100% rovny dosedaci plochy nemas nikdy , to je uplne stejny proc se u pc dava mezi cpu a chladic pasta... aby vyrovnala ty miniaturni nerovnoste ktery tak jsou a budou...
Datum: 30. července 2008 19:29
Standa: Správně by tam nemělo být žádný těsnění, ale plochy by měly dokonale dosedat a to pak těsnění nepotřebuješ.
Datum: 30. července 2008 14:03
Jméno: standa
IP: uživatel3630
ted sem dostal jednoho fichtla a ten tam nema vubec nic a jede jako pila,ale melo by tam spravne byt alespon papirove tesneni na hermetiku...
Datum: 30. července 2008 10:47
dej tam hermetix  ten tam mam ja
Datum: 30. července 2008 10:31
Jméno: standa
IP: uživatel3630
pod valec je lepsi tesneni,silikon ti muze protect dovnitr a muze trosku brzdit smes proudici do kanalů....
Datum: 30. července 2008 10:02
Jméno: fíla
IP: uživatel2818
Já sem ho tam dal a jede to jestě líp než to jelo předtím!!!
Datum: 30. července 2008 9:34
Jméno: jaawaa
IP: uživatel1617
 cau seso, potrebuju se zeptat, zásterka na fichtla kterou prodavas tady: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1206.html má šiřku 16 cm, a na dýlku má kolik? jo budeš mít na fichtla: tachometr a pumpičku která sedí do sedacky? a na mustanga ten kožený pásek co vede přes nádrž? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 12:38
já sem si jí zase vyrobil z gumy co sem našel na chatě a je to v poho
Datum: 30. července 2008 12:38
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a kdyby se mu tam nevešla, tak si ji asi seřízne ne? já ji mám na fichtlovy(už hodně dlouho, asi nákejch 10 let,(eště možná víc) to někde eště kupoval táta, a já bych vůbec nepozlal, že je sežízlá, kdyby mi to neřekl.. a vypadá to uplně krásně.
Datum: 30. července 2008 11:21
pumpička pod sedlo mi tam taky žádná nejde...a vyzkoušel sem už asi 3
Datum: 30. července 2008 10:07
Jméno: josef
IP: uživatel2969
já mam tuhle zástěrku taky a vejde se tam uplně v pohodě.že se tam nevejde to je blbost!!!
Datum: 30. července 2008 9:37
a pod sedlo pasuje normální pumpička a jestli chceš tachometr ti ho prodám napiš na icq 263 031 421
Datum: 30. července 2008 9:14
Cus já sem si dělal zástěrku a udělal sem šířku 14 cm a vyšlo to jen tak tak , 16 cm se ti tam nevejde
Datum: 30. července 2008 9:01
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 Zdarec draci nevíte někdo pls kolik stojí řidičák na 250?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel3630
pokud uz mas A1 tak ti velke A nechaji za rozumnou cenu. Delal sem pred nekolika lety papiry na auto i velke A a nechali mi to dohromady za necelych 8000,- protoze autoskolak se semnou svez jednou na 634 a rekl ze je zbytecny se mnou neco jezdit,ze uz sem vyjezdenej a u jizd at nejedu jak dobytek  pokud umis ridit a uz mas A1 tak ti to nechaj rekneme za 1000,- pokud jeste nemas ridicak na nic tak ti to napalej za 6500,- a odjezdis si poctive 28 jizd...D-:
Datum: 30. července 2008 10:52
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
me to bude stat na a1 mozna 3000 + 700 zkoušky + 200 lekař. posudek o zpusobilosti
Datum: 30. července 2008 10:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
ja ted naštěstí úspěšně dodělal A1(125ccm 11kW) a stal mě 4900 + 700 zkoušky + 200 lekař. posudek o zpusobilosti...... kamoš dělal na auto + motorku do 25kW a stalo ho to necelejch 15000......a to auto stalo necelejch 10000 takže taky kolem těch 5000....
Datum: 30. července 2008 8:32
heh, já když dělal řidičák na auto a motorku tak mě to celý stálo 9500peněz, jinak motorka unás stála kolem 3000, ale už je to taky nějakej pátek....
Datum: 29. července 2008 23:51
Jméno: NiCK
IP: uživatel525
neposlouchej ho dela si prdel...   no je to od 18ti a melo by to stát neco v rozmezí 5000-7000 podle toho kde....mozna sem prestrelil nvm....ja delal A1 za 4000....
Datum: 29. července 2008 22:42
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To je ridicak skupiny A do 25KW, mel by stat neco pres 5 tisic
Datum: 29. července 2008 22:41
kolem 40 tis.
Datum: 29. července 2008 22:32
Jméno: GSP
IP: uživatel3487
 Dotaz, kde bych sehnal nějakou brašnu alespoň jednu takovou tu koženou zleva nebo zprava na fíka 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 22:56
Jméno: GSP
IP: uživatel3487
jak? Jose.mliko@seznam.cz můj mail kdbys byl tak laskav
Datum: 29. července 2008 22:56
Já si ji ušil doma
Datum: 29. července 2008 22:49
jo to bych taky dosti chtěl...
Datum: 29. července 2008 22:47
 čus co mam dělat když mi na jawě 350 nejde zařadit 3 a 4 ale 1 a 2 jdou
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 17:10
vidličky sou ok sou nový
Datum: 30. července 2008 17:10
Mám takovej dojem,že jsou tam dvě řadící vidličky-jedna je na 1a2 a druhá je na 3a4,takže to asi bude vidlička.
Datum: 30. července 2008 8:47
 Zdarec draci mam problem předělávám fíka kterej 14 let nejel(karbec,nádrž vyčištěna,novej olej atd.)Ale eletrika mi chvíli fachčila na svíčce byla vidět normálně jiskra ale ted už ne a když dám na drát prst tak bud malilinko brní nebo vubec.To by chtělo asi uplně novou eletriku co??Nevíte v jakym e-shopu by se dali sehnat ty drátky a spojky na eltriku tady u sesi jsem je nenašel.Všem moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 13:19
Všem moc díky za rychlé reakce.
lk:to už jsem zkoušel
Datum: 30. července 2008 13:19
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
vycisti civky v benzinu to pomaha
Datum: 30. července 2008 10:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
dělalo mi to taky.......pak sem vyměnil zapalovací pol a bylo to
Datum: 30. července 2008 8:27
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
BUjto neco s odtrhem, kladivkama nebo kondikem, skontrluj to prva nez necu budes menit...
Datum: 29. července 2008 22:42
Jméno: buben
IP: uživatel770
nez bych tahal novou elektriku tak bych zkontroloval zapaalovani a hlavne kondenzator
Datum: 29. července 2008 22:36
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
stejnou barvu nikdy nedávej!!! něco se ti posere, a nebudeš vědět kerej drát kam vede, kup si aspon tak 3 nebo rači 4 barvy, páč diš to pak dáš do bužírky, tak si v prdeli.. určitě si kup víc barev...
Datum: 29. července 2008 22:26
Jo novou elektriku bych taky natahl, ale s tou černou nesouhlasim, dej si jiný barvy na světla, na zapalování atd. Jinak se v tom nevyznáš....
Datum: 29. července 2008 22:25
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
kup normalne v elektru dvojlinku treba cernou 0,75mm dej stejnou barvu at to vypada hezky
Datum: 29. července 2008 22:13
Posl.aktualizace: 30. července 2008 9:03
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
Datum: 30. července 2008 9:03
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
ani želežné, ale z kalené ocely
Datum: 30. července 2008 8:57
Jméno: ¨MIchalJ21
IP: uživatel1711
no z plastu neni to vis ze je ze zeleza
Datum: 29. července 2008 22:37
 cau seso,,chcem sa ta spitat ako us iste vies ze u nas na Slovensku ma bit EURO,ze ci aj v e-shope nebudu dualne ceny....dost bi to pomohlo..diky..jano
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 14:43
Jméno: bandaska
IP: uživatel3429
když neuváděl duální ceny v kč a slovenských korunách, proč by měl uvádět ceny v Kč a
Datum: 30. července 2008 14:43
Jméno: jano79*
IP: uživatel3628
no jo a co nato SESA ???
Datum: 30. července 2008 13:49
Taky nechci euro ale co naděláš
Datum: 30. července 2008 13:27
ale jeto napicu jabisem nechal normalne slovenske koruny.euro nechsi strca do rici spinave hnusne.
Datum: 30. července 2008 11:38
Jméno: jano79*
IP: uživatel3628
hej bude ale asi nie od 1.1.09 ....
Datum: 30. července 2008 11:32
a v cechach nebude euro??
Datum: 30. července 2008 10:46
 ahoj, dovedl by mi nekdo poradit? Po 15 letech jsem vytahl pionyra 20 (plechace) a zacal ho opravovat. Zasekl jsem se u puleni motoru. Nejdou mi odendat od sebe kartery - reps. nejde mi vyndat mechanizmus radici paky u vstupu do karteru z vrchni strany motoru. poradi mi nekdo kde delam chybu nebo jak nato? diky jan
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel3630
hlavne tam nezapomenout zadnej sroubek!!! vyrazit plechove vlozky z úchytů motoru(sou vetsinou dve) a pak nejsetrnejsim spusobem zacit otvirat.
Datum: 30. července 2008 10:08
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Čau. Možná hloupá připomínka, ale nezapomněl jsi vyšroubovat ten šroubek u řadicího mechanismu uprostřed, který se vyšroubuje šroubovákem? Jinak kartery neoddělíš.
Datum: 30. července 2008 0:37
no, že ti to de blbě nebo vůbec nejde rozdělat se nedivím, po tak dlouhý době, kartery budou asi slepení těsněním, taky ty 2 pouzdra, co sou pro přesný složení karterů, pudou blbě z děr, klikovce se obvykle taky moc z ložisek ven nechce, prostě musíš vzít šroubovák nebo něco a dát to mezi kartery, někde, kde sou ty díry pro šrouby, abys nepoškodil ty dosedací plochy, pak by se to omačkalo a nemuselo by ti to těsnit, zapáčíš a vono to pude
Datum: 29. července 2008 21:28
Jméno: empty
IP: uživatel796
wiku uz nefunguje
Datum: 29. července 2008 21:04
mno ten mechanismus muzes vyndat az kdyz das kartery od sebe,na to se vyrobi spesl vytlacovak,popsanej navod je na wiku.ic.cz
Datum: 29. července 2008 20:52
Jméno: bleblan
IP: uživatel2216
 Ještě jsem zapoměl, nakolik mě asi vyjde 8. výbrus a repase klikovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 22:33
klika 1000-1500kc podle stavu toho co jim tam prineses,s vybrusem je to ruzny,ja davam za kvalitni vybrus 300kc,a nekdo treba 700kc
Datum: 29. července 2008 20:39
Jméno: bleblan
IP: uživatel2216
 Nazdar, jakou zivotnost ma ten jednokrouzkovy pist na fika (kolik hodin nez se to rozsype), a to malý primární kolečko už není?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 20:50
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Proč by se sypal? Není z cukru, snad
Datum: 29. července 2008 20:50
 zdar zdraci,mam problem s elektrikou,kdyz ho sesteluju tak to vali (pisu obrazne) dejme tomu 50krat a po 51.ni to nechytne bo jen s bidou a do malych otacek.cim myslite ze by to mohlo byt??kontaktem??kladivke?kladivko je v poho a kontakt taky.Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:45
 je to asi alternatorem spatne serizeni me to delalo taky pohnul jsem s nim a jezdi to
Datum: 27. července 2009 11:45
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
myslim ze to bude tim ze se ti obrusuje pertinax na kladivku,napust olejem ten polstarek co maze vacku
Datum: 29. července 2008 20:14
 čus co mám dělat když mě fichtl strašně kouří aji když to mám uplně bez plynu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 8:51
Zkus skontrolovat trysky,jestli není moc bohatá směs-jede to,ale trochu se to uchlastává a tudíž kouří. No a nebo to bere olej z převodovky.........
Datum: 30. července 2008 8:51
Jméno: linkon250
IP: uživatel3620
mas zle gufera-semerinky to si bere olej z motora a tim padem tito dimi
Datum: 29. července 2008 23:35
Jméno: radim
IP: uživatel202
chytly saze v kominu zavolej hasiče
Datum: 29. července 2008 21:29
Jméno: ...
IP: uživatel2471
Nebo ti to taky zere olej z prevodovky...zkus tam nalejt po kontrolni sroubek a za par dni se mrkni jestli ubylo nebo ne
Datum: 29. července 2008 20:41
mas tam moc oleje,a nebo mas moc ojetej pist.a s tim olejem davej tak s M2t min.1:40.a kdyz budes davat hodne oleje tak ti to bude zrat svicky
Datum: 29. července 2008 19:54
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 čus draci,nejde mi vůbec seštelovat řetěz.kdyš ho sešteluju tak akorát a pak na to sednu nastartuju a že se rozjedu tak se napte tak že to chcípně.dycky si ho sešteluju a jak na to sednu tak se napne jako svině.napínal se mi dycky ale ne takle.co se mohlo kde posrat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:12
Jméno: standa
IP: uživatel3630
mas vytahanej retez a ojety zuby na rozetach....jedine co pomuze je retez hodne povolit....pak ale obcas pada....nebo jeste lepe koupit novou retezovou sadu...
Datum: 30. července 2008 10:12
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Mas ohlou rozetu(mas na ni osmu)...sesteluj retez v ten momenet kdy je nejvic napnut(povol stelovak a nastav vuli retezu na 2cm nahoru a 2cm dolu) nebo radsi vymnen rozetu(nestaci jenom venec)...Kdyz uz se mneni rozeta dava se i novy retez a kontroluje se sekundaro...
Datum: 29. července 2008 21:05
Jméno: josef
IP: uživatel2969
jo a ještě jel sem a zničeho nic se strašně napnul.všechno sem pořádně dotah ale dělá to furt
Datum: 29. července 2008 19:33
 ahoj, dneska sem zrušil moji holku, 350 typ 640. větnamec mi nedal prednost a ja to nej našil, mam ohlou vidlici, prasklí světlo, zničenej blatnik, rafek, riditka, padaci ram packy a odrenou nadrž. ja sem celej, nemam ani škrabnuti. newíte někdo náhodou kolik by (zhruba) mohla stat oprava? brzdám nic neni.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:02
přesně tak,bo kdybys měl kupovat eště rám...pokuď by sis ho vyměnil sám,tak by to tak nestálo,ale stejně,nový rám stojí kolem 5000kč...!a hodně štěstí!!
Datum: 30. července 2008 10:02
na 90% bude ještě ohnutej rám, koukni se na tu výstuhu pod nádrží, když bude jak luk je to jasný, v tom přápadě bych koupil nějakou jinou 350 na ND nejlíp bez papírů, a zbytek pak prodat a mohlo by to vyjít tak že by tě ta oprava ani moc nestála
Datum: 29. července 2008 23:49
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
No kdys neda prednost tak ma platit skodu ne?
Datum: 29. července 2008 23:03
svině rakosnicka ja to odhaduju na 4000 + - at to das brzo kupy zdar
Datum: 29. července 2008 20:39
 mam na prodej 1kroužkový píst na pařeza nebo stadiona s pistnim čepem 10mm (6vybrus 39,50mm) s kroužkem a pistnim čepem duvod prodeje kamarad mi koupil špatný pist chtěl jsem na mustanga -pist je fungl novy mohu zaslat foto cena je 400Kč +poštovné hiry@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 18:38
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
 čus newíte ňákou stránku kde je návot jak udělat nosič na mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 21:04
Jméno: empty
IP: uživatel796
wiku uz nefunguje
Datum: 29. července 2008 21:04
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
wiku.ic.cz
Datum: 29. července 2008 20:15
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
jo
Datum: 29. července 2008 19:32
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
NávoDDD nevim, ale copak je tak těžký to vymyslet??
Datum: 29. července 2008 17:36
 zdarte draci a dračice,pls nemáte nejaký odkaz na stránku,kde sou k prodeji boční madla na jawu 350(640)??a sory seso,ale já to na netu nemožu najít a v mototechně už to mám 2 měsíce obědnané,a jim to pořád nedošlo...díky za pomoc a ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 17:12
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
 Zdravim...jednou tady Chong odpovidal na dotaz jednoho chlapka jestli mu utahne 20W zapalovani 30W zarovku a jak ma zjistit jake silne ma zapalovani...Tedy kdyz mam rotor oznaceny 20-6170 a má 30W, tak jestli mi utahne tu 6V/25W zarovku, ikdyz mam svetelni civku slabši(tedy stator s číslem 05-6128,tedy 20W)...Jednoduse rotor ma vykon 30W ale stator jenom 20W. Tak jak vykonny mam tedy zapalko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 18:24
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Pokud se ti podaří narvat do pozice světelných cívek 20W alternátoru dvě ,,silné,, cívky (póly - v podstatě jedno který typ, mohla by být i zapalovací) světelného okruhu, je možné jejich výkon sečíst pokud se spojí paraleně. Protože se však pravděpodobně jejich proud nenachází ve schodné fázi, je nutné je každý usměrnit graetzovým můstekm. Z toho ale vyplývá že z pólů musí ke každému z garetzů přivést dva dráty. Kdysi jsem tohle páchal s jedním maníkem na jawu 90, kam dával akumulátor. S výhodou by se na to dal použít světelný pól s dvěma vývody, než dloubat ukostřený vývod a pracně ten kousíček drátu izolovat.
Datum: 29. července 2008 18:24
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
záleží taky na cívkách, já mám všechny 3 velké.
Datum: 29. července 2008 16:45
Jméno: bandaska
IP: uživatel3443
pokud vim tak rotor žádnej výkon nemá, páč je to jen vačka a magnet, takže záleží na tom jaký máš na statoru cívky a jestli jak řikáš máš na statoru vyražených 20W, tak do dává 20W
Datum: 29. července 2008 16:35
Já bych řek, že budeš mít jen 20W, jelikož v cíkách (1x velká, 1x malá) se nedokáže vytvořit víc, než těch 20W. Já mám 30W zapalko (stator - 2x velká světelná) a rotor ze 20W zapalka a funguje krásně i při použítí žárovek 25+5W. Ale ty to máš obráceně, takže si myslim, že víc jak 20W z toho nedostaneš.
Datum: 29. července 2008 16:32
Jméno: bandaska
IP: uživatel3443
 čus hele kolik zubů má standartní rozeta na pionýrovy (20)? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 16:27
Jméno: bandaska
IP: uživatel3443
ja vim no, sorry, uzt sem si toho taky vsim
Datum: 29. července 2008 16:27
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
Datum: 29. července 2008 16:22
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Čau...origo rozeta má 55zubů
Datum: 29. července 2008 16:19
|



|