Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau seso před časem jsem si objednal karburator a ještě mi nepřišel, nevim zda jsem na něco nezapoměl při registraci nebo při objednávce něco potvrdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2008 19:37
fajn ale potrebuji ten karbec protoze jinak nemuzu jezdit
Datum: 12. června 2008 19:37
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no pokud ti neprisel mail,,tak se ke me nic nedostalo!!
Datum: 11. června 2008 18:23
Jméno: Mx racing
IP: uživatel2890
 Zdarec chci se zeptat jaký palivový filtr je lepší:jestli papírový nebo se sítkem. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 17:09
Jméno: tomas
IP: uživatel3149
pokial viem sitkovy je na naftu lebo je hustsia
Datum: 21. července 2008 17:09
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Moje praktická zkušenost je asi taková.. ještě se mi nezapchal :o), nepoužívám jiný. Setkal jsem se s názorem že při delším stání se odpaří z filtru benzín a olej papír zalepí natolik, že nepropustí pak benzín... ale ani dlouhá zimní odstávky mi nikdy podobný jev nezpůsobila. Papír má rozhodně jemnější papiláry než kdejaké sítko, tedy pustí méně bordelu, v podstatě však žádný. Pokud je moc zasviněnej, nejčastěji rzí, tak z opačného směru ho několikrát naplním lihem, protřepu a vypustím. Spokojenost veliká, nezažil jsem jedinkrát ucpání karburace. U sítka bych si toho nebyl až tak jistej, podle mě se jemné částice co sítkem projdou, hromadí v plovákové komoře... Ale možná má ivan pravdu a to v tom případě že z nádrže neteče benzinová směs, ale sračky.. pak věřím že se zabchá v cukuletu :o), potom bych ale nejdřív vyčistil nádrž před montáží filtru :o)
Datum: 11. června 2008 20:42
ked mas v nadrzi bordel papierovy filter sa ti zapcha hned jak ho namontujes
Datum: 11. června 2008 18:58
Jméno: as
IP: uživatel1201
papirovy,kdyz mas v nadrzi vodu tak ti ji zadrzi ten papir + je proste lepsi na čištění,neprojde tím svinstvo
Datum: 11. června 2008 16:24
 Ahoj seso..Chtel bych se te zeptat jestli budes este mit ten kratsi retez do spojky k 9-ti zubemu primaru.Dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 16:46
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku je to mozne splasit ale levnejsi je koupit normal retez a spojku a zkratit to,, jinak napis mail,,splasim to
Datum: 11. června 2008 16:46
Jméno: nečíst !
IP: uživatel1201
 tady čím dál víc píšou otázky na simsony,ale vždyť tu je přesně napsáno o čem se máme bavit,fichtl babeta staďák jaweta..a ne nějake z.sra.é simsony
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2008 20:52
toto je stranka o Jawach tak se tu bavte o Jawach a dejte pokoj sjinejma motorkama pak chci snecim poradit nekomu a nakonec z dotycnyho vyleze ze ma jinou motorku
Datum: 12. června 2008 20:52
Jméno: Js
IP: uživatel856
Ani simson není od Jawy daleko. Vždyť je to jen špatně skopírovaná Jawa 90.
Datum: 12. června 2008 14:54
no bóže,tak je československý!!
Datum: 11. června 2008 19:20
Co to tady resite za kraviny??? Simson je simson fichtl je fichtl. S chatem to nema co delat na tenhle chat chodi mraky lidi, co maji oboji ,jako treba ja a jeste ke vsemu stadiona, tak proc bych se o simsonu nesmel bavit?? To zacinate zase budovat socialismus a tim padem konci svoboda projevu??? No te pic to nas ceka budoucnost.
Datum: 11. června 2008 18:51
Jméno: radim
IP: uživatel202
to simála složíš taky  ))
Datum: 11. června 2008 18:27
Jméno: nečíst !
IP: uživatel1201
jj,a když už sme u toho tak rozložte motor fichtla a simaka:výsledkem bude to že fichtl je lechčí stroj takže si ho složíte i doma!!!
Datum: 11. června 2008 16:42
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
ale tohle je web o jawičkách tak by se tady simson řešit neměl
Datum: 11. června 2008 16:40
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3186
hm, no to je cista pravda, kde fekal konci tam simson zacina...ked porovnas tie technologie co su pouzite na simsone a pionierovi tak vitaz je vopred jasny...
Datum: 11. června 2008 16:06
Simson není podobnej jako Fichtl!!!To zase klid,jediný čím je tak společnej,že patří do obsahu 50ccm...Fichtl je prostě český stroj,né stroj z NDR jako simson....
Datum: 11. června 2008 15:45
Jméno: radim
IP: uživatel202
ja jsem chchlista,ale nevidím důvod proč by se nemohlo mluvit o simsonech,vždyť je to skoro stejná motorka jako pincek
Datum: 11. června 2008 15:34
Jméno: sd
IP: uživatel1181
ste kkti motorka jako motorka sice simsona nemam ale je spolehlivejsi jak fik
Datum: 11. června 2008 15:34
Jméno: buben
IP: uživatel770
souhlas!
Datum: 11. června 2008 15:00
Jj přesně tak,taky mě to sere.Přiblblý simálisti
Datum: 11. června 2008 14:46
Jméno: simson
IP: uživatel3183
 zdar nevite prosim poradit kde by som koupil 5 kvalt prevodovku na simson?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 20:27
Jméno: simson
IP: uživatel3183
mara: povies mi prosim ta kde?
Datum: 11. června 2008 20:27
Jméno: mara
IP: uživatel426
nasel jsem to i na ceskym shopu staci chvili hledat ale neni to nejlevnejsi
Datum: 11. června 2008 17:31
Jméno: simson
IP: uživatel3183
na zahranicnych strankach je toho plno ale ja som to videl aj u nas v CZ ale neviem to najit.
Datum: 11. června 2008 17:09
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3186
videl som to raz na aukro...celkom pekny kit aj s 70 ccm kitom...ale myslim ze ked to das do googlu tak o ponuky nebude núdza...nech jazdi...
Datum: 11. června 2008 16:07
Jméno: lukawe555
IP: uživatel3184
víš de v riti!!!! tam ich je aj ze simsonama!!
Datum: 11. června 2008 15:06
Vim,ale jelikož si tu na FICHTL-pokecu tak ti to neřeknu
Datum: 11. června 2008 14:45
 Chtěl bych se prosím zeptat jestli pasují díly z motoru ČZ 175,477 do motoru ČZ 175,487. Za odpověď předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 12:30
JOJO pasuje
Datum: 11. června 2008 12:30
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim, mám válec po výbrusu, a chci se zeptat jestli až ho budu zajíždět mám dát seriovej vejfuk, jinak jezdim na hikone a sem snim spokojenej pustí mě do takovejch otáček že při sekundárním převodu 13:75 jel muj minulej motor 60 a to bez úprav, jen leštěný kanálky a kvalitně zajetej výbrus, ps újíždel sem stim simsonovi, i na rozjezd....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 15:31
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
já bych volil spíš sériovej protože při záběhu víc mažeš to znamená víc karbonu ve výfuku a na to je ladáčku škoda
Datum: 11. června 2008 15:31
 seso možná je to 2. kvalt, spíš asi 2. a je to ten úpný buben
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 23:27
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no ten co je na klice, tak na to musis mit stahovak a ten velky co ma dve celisti,,tak ten vysunes ven v pohode
Datum: 10. června 2008 23:27
 seso porad prosim, jak mam sundat buben z 1. kvaltu u babetty 210, nák se to musí vyšroubovat, ale nevim moc co s tim, dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 21:25
Jméno: mr.fox
IP: uživatel2996
Musis na to mit stahovak. povolis tu matku a pak to stahnes stahovakem
Datum: 18. června 2008 21:25
Jméno: jaroslav
IP: uživatel1318
 čau mám babettu 210 a něco mě začalo cvakat ve válcu a ještě mě píst naráží do svíčky a srazí kontakt tak sem to vyřešil tím že sem pod svíčku dal víc podložek
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 22:10
no tak je mozny ze je volny jehlovy lozisko na klice. tak to jestli nemas doma lis tak to musis nekam dat udelat. me se to stalo na simsonovi a stalo to asi 1000 protoze ti musej vymenit i kliku- ta se totiz ojede taky.
Datum: 10. června 2008 22:10
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
Posl.aktualizace: 11. června 2008 12:04
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
To z čezety jde na fíka středem ale je 8mm silný....fík má tušim 4 nebo 4,5 silný kolečko...! Musíš ho stočit na soustruhu...! Dělal sem si to taky....!
Datum: 11. června 2008 12:04
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
supr, popremyslim o tom...
Datum: 10. června 2008 21:29
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Datum: 10. června 2008 21:16
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 Nevíte někdo, zda byl šel na fíka použít karbrátor ze simsona S51 - bez úprav kolínka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 15:49
Jméno: Patrik
IP: uživatel3133
k čemu to? simson má menší difuzor.
Datum: 11. června 2008 15:49
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Obráceně to jde 
Takže takhle snad taky
Datum: 10. června 2008 23:22
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
 cus draci. nevim co s tim. kolo mi uplne uslo a kdyz sem to rozdal a dali to v servisu pod vodu tak to nikde prej neuchazelo (nikde nesli bublinky) cim by to mohlo byt? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2008 21:49
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
nebo ta duše taky muže bejt řídká
Datum: 13. června 2008 21:49
Jméno: drak69
IP: uživatel3155
Když je vyndaná z kola a nafouklá, tak je to třeba v pohodě, ale jak ji tam dáš zpátky jenom trochu křivě ( myslim ventilek ) tak to tim ventilkem může ucházet... Buď vyměň jádro ventilku a nebo novou duši
Datum: 10. června 2008 22:11
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
hmm,tak to skoro vypada jako kdyby ti to kolo nekdo zlomyslnej vypustil
Datum: 10. června 2008 21:22
tj kravina,to mosí ucházat!!može to třeba ventilkem pomalu ale bubliny tam mosí jít!!,tak vyměň dušu a je to!
Datum: 10. června 2008 21:21
Jméno: JOki
IP: uživatel2516
 Chcu se zeptat proc mi fichtl nejde na trojec moc do otacek dostat s neho 60Km/h je doslova hororor.3 tydny po GO krouzky nove zajete vybrus neni zrejme potreba trysky neprovrtane. Ale mam silnou dvojku ale presto s ni dokazu dostat tech 40 Km/h retezove kolecko 12 zubu, JAWA 20,fltr vycisteny nevim co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 6:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jak píše ,,zeli,, ale ještě bych dodal... moc to netoč, nebo zadřeš. Zkus nejdřív tak 1000km lezdit langsam. Mě motor také nešel do otáček, bylo to způsobeno zvýšeným třením ve válci po těsném výbrusu. 400km a konečně jsem cítil první zlepšení. Ze začátku byl po ohřátí problém kvůli odporu motoru seřídit volnoběh...
Datum: 11. června 2008 6:53
čus, zkus se kouknout do vejfuku a nejlépe ho vyčisti, kámošovi to ted taky delal mustang a vyčistil vejfuk a zase jede jako drak  pá
Datum: 10. června 2008 22:12
Jméno: zeli
IP: uživatel175
no po GO ..silna dvojka spatna trojka.. vydel bych to na prehozeny kolecka v motoru
Datum: 10. června 2008 21:22
Jméno: zeli
IP: uživatel175
no po GO ..silna dvojka spatna trojka.. vydel bych to na prehozeny kolecka v motoru
Datum: 10. června 2008 21:21
 cus draci.nevite nekdo jestli jde na pucha plynové lanko z fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2008 8:27
Jméno: zdar
IP: uživatel3191
nevim
Datum: 12. června 2008 8:27
Jméno: Joki
IP: uživatel2516
 Cau. Vim ze se us hodne lidi ptalo jestli predstih ovlivnuje vykon ja tvrdim ze ano protoze kdys je spatne zestelovany tak se motor dusi a nejde tak dobre do otacek. Potom bych chtel poradit lidem kteři vahaji jestli koupit Hikone. ja ho mam sem s nim spokojen je to dobra frajerina morna to lehce pridava tocivy moment ve vysokych otackach ale neak sem to neporovnaval. Zvuk je primereny. takze rikam za tu cenu je to dobra vec. pisu to Proto ze ja sem taky vahal a nikdo mi nedokazal poradit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 20:31
Jméno: lanca
IP: uživatel1801
 Zdar hoši, nevite jaky je originalni cislo odstinu jawy 353 když je modro-bílá
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 20:20
 jak se da upravit karbec na pina aby byl spolehlivější nebo kde se dá sehnat nějakej sportovní nebo jak se dá utěsnit aby netekl za odpovědi děkuju...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 7:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jakub má zřejmě na mysli ocyntání karburace od přeplavení, nebo od odvzdušňováku zespodu karburace. Jo, souhlas s tobi, ale podle mě jsou to vyhozené peníze, navíc pokud se musí hledat tryska, upravovat bowdeny, plus změna origo vzhledu, tak z mého pohledu zbytečná investice. Originál je jednoduchý, ale dostačující. Pokud se používá před karburací benzinovej filtr, tak je spolehlivý úplně stejně jako jiný... zkrátka dell orto se upe bez filtru taky :o)
Datum: 11. června 2008 7:38
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Origo karbec je spolehlivej dost, když je čistej a správně poladěnej, utěsnit ??? nechápu, pokud máš správnou hladinu tak neteče.
Datum: 10. června 2008 22:24
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
napis tady na strankach do vyhledavani dell a najde to ti karburatory dell orto - který jak tam sesa píše lze použít pro fíka, ale musíš si vyrobit kolínko
Datum: 10. června 2008 20:57
 čau poradími někdo ze stadionem?když tak ozvěte se na email dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 6:42
Jméno: mira
IP: uživatel3138
jo ja zapoměl suspension@seznam.cz
Datum: 11. června 2008 6:42
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
kdybysi napsal ten email nebo spis icq tak bych ti byl sto poradit,moje icq je 204-156-619 a mail l.radvan@seznam.cz
Datum: 10. června 2008 21:25
Jméno: Jakub
IP: uživatel3181
 jakej je dobrej laděnej vejfuk na pina 20 a jak zvýší výkon od normálního za odpovědi ďekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 22:28
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Hikone, stojí 400,- ale jestli nebudeš upravovat nic jinýho rozdíl asi nepoznáš.
Datum: 10. června 2008 22:28
|



|