Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Arnold
IP: uživatel2669
 čau chlapi prosim vas nevíte kde bych sehnal 6V otáčkoměr potřebuju na fichtla dyztak mi jich napiste víc dik je mi jedno že na nej neni otačkoměr ale potřebuju prostě sehnat 6V otačkoměr a nechci na simsona díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 7:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Gradiss... knížky, internet, leta praxe a o tevřená mysl k chybám druhých.. stejně si myslím že si nikdo mé komentáře nevezme k srdci, jo holt rebelie mládí, kdy si každej myslí že všecko ví líp než druzí... projít si tím musíme všichni :o))))))
Datum: 09. června 2008 7:32
Jméno: Gradiss
IP: uživatel3023
Zdarec chongu. Už sem četl tvé komentáře i u jiných a všechny sou takové odborné  kde ses to naučil? xD
Datum: 08. června 2008 10:52
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Přesto ti řešení napíšu... výstup z magneta usměrnit graetzovým můstkem 3A diodami, napětí zvedni na 12V stabilizací na tomto napětí. Nejjednodušší ale nejhorší způsob je spotřebičem, tedy žárovkami 12V (prostě vyměníš žárovky o nominálním výkonu z 6V na stejný výkon 12V), nebo akumulátorem 12V (samozřejmě i s výměnou žárovek) ale nejlépe s elektronickou regulací dobíjení abys drahou baterku neuvařil a tím neusmrtil. Pak tam můžeš připojit otáčkoměr 12Voltovej, kterých je jistě větší množství na výběr.. Zapalování se tato úprava nedotkne, páč je nezávislé na světelném okruhu.
Datum: 08. června 2008 10:44
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Problém Jawy 50, tedy fichtla, je v tom, že nemá stabilizované palubní napětí akumulátorem. Takže tvůj problém nezní jen ,,sháním 6V otáčkoměr,, ale také... jak zajistit, aby při nízkých otáčkách kdy stěží fichtl dává 6V (všimni si jak při volnoběhu, nebo nízkých otáčkách brutálně poblikávají žárovky) ho uživit a aby korektně pracoval a zároveň jsi ho neoddělal jakmile zmizne (odpojením) největší spotřebič, tedy světla, kdy ti vyskočí napětí do závratných výšin desítků voltů... no a to si troufám říct jakýkoli otáčkoměr neskousne  No a to nemluvím o tom že rozvod napětí po pionýrovi je střídavý... Možná by bylo lepší kdybys raději koukal za jízdy na silnici než na otáčkoměr...:o)
Datum: 08. června 2008 10:38
Jméno: lukas
IP: uživatel162
 cau draci,mam cizu 180/487.4 a pri vcerejsim navratu domu se mi zacala vobjevovat celkem brutalni vykonova dira po pridani plyn,bylo mi to naky divny,tak sem zastavil u kamose a pokecali sme a kdyz sem chtel znova nastartovat tak to nechtelo chytnout,kdyz sem dal plnej plyn tak to konecne chytlo ale ta dira v nizkejch otackach tam byla furt tak nevim cim to muze bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 12:18
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
kebisto nepopisoval tak obrazne jako spisovatel tak bich ti aj vjedel pomoct  D
Datum: 08. června 2008 12:18
Jméno: barwis
IP: uživatel209
 ZDAR nevite nekdo kolik amperu ma baterka s oznacenim 6N6-3B diky za odpovedi;-D
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 20:54
Jméno: Ondrasz
IP: uživatel3171
Jestli maš baterku s ozn. 6N6-3B tak ma 6 Ah tu stejnou jsem měl ale už je kixla
Datum: 09. června 2008 20:54
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
nekde je 4.5 a nekde 6 Ah
Datum: 08. června 2008 10:35
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
 Ahoj seso. Mám dotaz jakej je rozdil meri áčkovým válcem, pístem a píst. kroužkama a béčkovým? A jak to tady mas oznaceny ja mam totiz na valci zespodu jak je koleno B a na pístu B ale kroužky nevím jak poznám a jakou bordel by udelalo kdybych třeba náhodou dal áčkovej kroužek do béčkovýho bálce nebo prostě pístu no . Dík za odp. měj se....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 14:58
Jméno: barwis
IP: uživatel209
A ta supklera jak rikas tak to je neco z vesmiru jen SUPLERA existuje a je to posuvne meritko!
Datum: 08. června 2008 14:58
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Co já vim tak se snad nikdy nedělaly kroužky v různejch tolerancích a dneska se nedělaj ani písty s různou tolerancí, takže kroužky taky ne, kup kroužky pro ten výbrus kterej máš a hotovo
Datum: 08. června 2008 11:31
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Jo a kdyz sme u toho. Pasoval by pis. krouze original 38,00 na B píst nebo by se to v něm nějak skroutilo. PS. Promin ze te porad otravuju s timhle
Datum: 08. června 2008 10:42
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
* supklera
Datum: 08. června 2008 10:35
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Je prosimte jestli si mylim to co si myslim, ze je suplera tak bych se chtel jeste upresnit. Co to je?
Datum: 08. června 2008 10:35
Jméno: sesa
IP: uživatel176
pismenko oznacuje toleranci,,to se delalo kdysi ted uz se dela vse bez tolerance teda s oznacenim pismenka,,, takze se rid jen co nameris supklerou
Datum: 08. června 2008 9:15
Jméno: Standa
IP: uživatel3160
 Kluci myslíte že jsem si mohl posrat motor jednadvacítky když jsem tam po vybrusu dal olej v poměru 1:40. (M2T) Mam na tom teďka asi 100km a zda se mi to Ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 17:58
myslim zue na tak kratkou dobu to az tak vadit nebude ,ale osobne bych ti doporucoval misto M2T davat olej hugsfarnovy,cvo se dava do sekacek atd,je to poznat na chodu i kouri s vyfuku.
Datum: 09. června 2008 17:58
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nalij tam těch 1:25 (do 1500km), pak 1:30 - 1:33. Bude to čudit, zanášet výfuk, ale bude to dostatečně mazané a o to jde....
Datum: 08. června 2008 2:35
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nemělo by se to, rožhodně tam olej dolij... Vetšina strojů se zabíhá v poměru 1:25, já bych to tak radši naředil...
Datum: 08. června 2008 2:20
Jméno: Piškot
IP: uživatel3023
Já myslim , že ne pač to tomu tak neškodí když ubereš třeba půl litru na 5 litrů oleje to jako že by jsi mel dat třeba 0.3 dc oleje na 5 litru já určitě v tom kecám jo podle me to nedělej ale příklad 0,3 dc oleje na 5 litrů má bejt v tom příkladu a když by jsi dal 0.,25 dc oleje na 5 litrů by se nic nestalo já myslim už treba kdyby jsi dal o celou destrinu dc oleje míň a jako si to přeber do toho měrítka 1:40 a vyjde ti to nstejno tak se neboj. PS. Doufám, že jsi to z mého popsání pochopil.
Datum: 07. června 2008 22:38
Jméno: axel
IP: uživatel2605
 Zdar hosi.Proc kdyz na nakym motoru vymenim pist a valec s druhyho motoru musim tam davat i tu vacku ktera byla na tom druhym motoru?nechapu to...stalo ze mi to vic krat.dik cuzz
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 13:59
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Dyt ja ho nastavoval  ale to neslo..jednoduse kdyz byli kladivka nejvic otevreny, nebylo to v HU. Kdyz sem dal pist do HU a nastavil odtrh na 0,45 tak sem potocil klukou a kladivka se jeste vic otvevreli.Takze nesel nastavit ani predstih ani odrth..Vobec.Ale kdyz sem tam dal tu vacku na ktery ten pist i s valcem byli slo to krasne nastavit.Tak nevim.cau
Datum: 09. června 2008 13:59
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Vis, ono to zapalovani by taky chtelo nastavit
Datum: 08. června 2008 19:28
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Bys se divil blaznne!nechapu proc ale ma!skus si na tvym fichtlu(jestli nakyho mas) dat valec a pist z kamaraduvho pincka a uvidis jestli to pojede a jestli se ti bude dat nastavit predstih.Skus to a uvidis ze to nepojede!
Datum: 08. června 2008 18:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
sak ale ti to pises jak madar sak ket vimenim valec pist to nema nic spolecne ze zapalovanim.
Datum: 08. června 2008 16:23
Jméno: axel
IP: uživatel2605
No sou stejne.Ale kdyz sem vymnenil valec a pist tak ten motor nesel sestelovat.Nedal se nastavit predstih.Furt to hrozne vynechavalo.Tak sem tam musel dat ten valecek se sroubkem u rotoru(myslim ze je to vacka ne?)s toho motoru kde ten pist a valec byli puvodne.Jen sem se chcet zeptat proc je to tak.Diik hoj.
Datum: 08. června 2008 14:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
ale on mislel pravdepodobne ojnicni cep.
Datum: 08. června 2008 10:31
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Pokud se jedná o stejný motor 20,21,23, tak stačí jen písta válec, vačky jsou stejné (i zapalování)...
Datum: 08. června 2008 2:22
Jméno: Honza
IP: uživatel3160
 Ahoj Kluci nevíte jak se vyměňuje korková lamela ? Díkes Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 2:28
Jméno: ABC
IP: uživatel805
/Pokud myslíč velá (spojka), pak vypustíš olej, sundáš řad. páku, sundáš levé víko, potom stlačíš 5 pružinek (postupně) a sundáš z kéolíků ty zajišťovací půlkoružky (segrovky), poté půjde pružina s kalíškem sundat, až oddmotuješ všech 5, pak sundáš ten přítlačný talíř. Potm už jen stáneš lamely z koše (chytíš řetěz nahoře a dole a stáhneš). nadadíš nové lamely a doporučuji dát novou i tu ocelovou mezi a opačným postupem nasadíš zpět...
Pokud chceš vyměnit sjeté korky v lamely za nové jedoduchá rada - nedělej to, kup novou. Je to docela složité a výsledek nemáš jistý... Pokud budeš kupovat lamely pak doporučuji koupit lamely s Ferodo obložením (červená barva obložení), je to nesrovnatělně lepší, hlavně funkce spojky a jej životnost. Navíc cena je jen o malinko vyšší.
Datum: 08. června 2008 2:28
Jméno: jan
IP: uživatel768
 poradi mi tady nekdo jak se meri u motorek kone, a co to vlastne je? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 21:41
Jméno: BO
IP: uživatel2050
koně (hp) sou výkon v dnešní době se to ukává v kilowatech (kw) a měří se to na brzdných válcích nebo nák tak se tomu nadává
Datum: 07. června 2008 21:41
Jméno: Piskor
IP: uživatel3023
 Ahoj draci potřebuji poradit? Jakej je rozdil ufichtla mezi béčkovým motorem a áčkovým? a jak tady máš seso označený áčkový a béčkový pístní kroužky nebo to je jedno a jestli ne tak jakou paseku by mi třeba uděla áčkovej pístni kroužek v béčkovým motoru. Hoši předem dík za radu a sesovi taky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 11:34
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Co já vim tak se snad nikdy nedělaly kroužky v různejch tolerancích a dneska se nedělaj ani písty s různou tolerancí, takže kroužky taky ne, kup kroužky pro ten výbrus kterej máš a hotovo, na tu toleranci co máš vyznačenou na válci nekoukej, stejně už je vyjetej, když si dneska necháš vybrousit válec tak se brousí podle pístu, kterej k tomu dostaneš ->takže taky nemusíš řešit tolerance...
Datum: 08. června 2008 11:34
Jméno: ABC
IP: uživatel805
třídy A, B, C jsou třídy označující myslím přesnost např.: třída A - zákl. rozměr 38,00mm, třída B zákl. rozměr - 37,98mm, třída C 37,96mm. Jakou třídu máš by mělo být vyraženo na válci, podívej se. DPokud budeš mít třeba C, musíč použít píst, kroužky C, jinak by mohli být problémy...
Datum: 08. června 2008 2:31
Jméno: ada
IP: uživatel2467
Posl.aktualizace: 08. června 2008 21:56
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
zaprvé: tady se zdraví, zadruhé: takhle se to neříká a zatřetí: mohl bys aspoň předem poděkovat. JOUDO!!!
Datum: 08. června 2008 21:56
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Ne
Datum: 08. června 2008 11:28
 zdar, nevíte, proč šly lépe za plynem panelky než kývačky? A mohu s řidičákem A1 ( od 16 let ) na kývačku, ? dík,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:00
Jméno: martin.bystrice
IP: uživatel1064
Kejvačka má 11 koní
Datum: 30. července 2008 10:00
Jméno: barwis
IP: uživatel209
a panelky jdou za plynem vic diky tomu ze maji saci kanal primo do valce ale u kejvy je to do kartru a pak do valce ale moje kejva jde za plynem dobre ale nemuzu srovnat na panelu jsem jeste nejel
Datum: 07. června 2008 23:00
Jméno: jirka
IP: uživatel209
me by zajímalo jak muze mit nekdo řidičák a nevědět na co ho ma. jinak panelka ma 14 koní a kejvacka 9.
Datum: 07. června 2008 22:02
Jméno: Patrik
IP: uživatel3133
panelka má víc koní. a s A1 můžeš do obsahu 125 a výkon 11kw.
Datum: 07. června 2008 20:43
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz
IP: uživatel2879
 Zdar draci nevite nekdo proc se mi fichtl dusi dicky kdyz ho rano nakopnu??? zacne to skytat a nechytne to ale dis ho takhle roztlacim treba 2 minuty tak to pak chytne nevite teda nekdo cim by to mohlo bejt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 19:24
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz
IP: uživatel2879
jj dik
Datum: 08. června 2008 19:24
Jméno: cvoky
IP: uživatel728
tak to mně dělá taky nastav větší volnoběch a pohraj si s jehlou ted nevim kde jí mám to bych se musel podívat a já to startuju bez plinu!
Datum: 07. června 2008 22:25
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 zduř chlapi...chci ase zeptat čim může být že mi fík nehází jiskru?svička je nova,,a na druhym fikovy jiskru hazi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 22:53
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
Tak si to blbě zapojil, myslim že jestli je to 30w zapalko tak vedou dva kabely ale to nvm jistě, jo a ukostření je že máš kabilek dobře u kostry
Datum: 08. června 2008 22:53
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
Hele koukal sem na cívku,,ne na indukční ale na tu co je na kostře,,z ní vedou dva kabli ale do zapalka mi vedl jen jeden a i v zapalku byl jeden uchyt na kablik,,pak sem sehnal novy zapalko a od ty doby to nechyta
Datum: 07. června 2008 20:41
Jméno: atesckrt
IP: uživatel1913
co to je ukostření?
Datum: 07. června 2008 20:39
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2083
Zkus kabel k indučce, indučku, ukostřeni, jestli maš dobře zapojenou elektriku, nebo vypínač ve špatný poloze
Datum: 07. června 2008 20:03
Jméno: ada
IP: uživatel2467
 nevite cim muze byt kdyz na stadionu ujedu asi pulkylometru a uz je uplne strasne zahratej a na svicku N15C ho skoro vubec nenastartuju a nas N17C to nastartuju ale zase to spatne jede nevite cim to je a kdyz uz to nastartuju na tu N15C tak jedu treba kylometr a pak to zase nechce chytnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 21:14
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Tady se někdo vyzná
Datum: 07. června 2008 21:14
Jméno: lol
IP: uživatel2879
tak zkus N16C
Datum: 07. června 2008 20:25
 cau co je na klike guferu u spojky dal som tam pred dvoma tizdnamy nove.a ono zacalo zrat prevodak.pomohlobi kebi som tam dal to DVOU BŘITOVÉ GUFERo?prosim co najdriv
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 10:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
dujbritaky gufera
Datum: 08. června 2008 10:56
no a jaký jsi tam dal to gufero, je dobrý tam dát taky to silikonoví, světle hnědé, kůli teplotám
Datum: 07. června 2008 21:07
a jak si to mam pitat v predajny na sk alebo ako sa to povie po slovensky?
Datum: 07. června 2008 20:39
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
jednobřiťáky se skoro nepoužívaj dvoubřiťáky jsou stokrát lepší já je mám všude a je klid.Dej ho tam a a uvidíš sám.
Datum: 07. června 2008 19:46
 cuus kluci a holky hele ten muj fik nece vubec jet a to jako ma vsechno v poho procistenej karbec hlavu valec i krouzky v poho svicka no proste ma vsechno v naprostym poradku ale nece naskocit akorat kdyz tlacim na jednicku tak vrci ale jako aby chyt nebo aspon trosku ... se mu vubec nece naskocit a uz newim cim to je tak pissam sem : )
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 19:27
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
zémo....to jsi ty david zeman?
Datum: 07. června 2008 19:27
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
to bude předstih
Datum: 07. června 2008 19:09
Jméno: jawaman
IP: uživatel3157
 Kluci mam dotaz na Čz 175/470 sak to je u kazdych 175 rovnake ma byt baterka jaka vim ze 6V ale nevim ci 11 amperova alebo vic alebo mene prosim poradte dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 21:00
Jméno: Ondrasz
IP: uživatel3171
Presně tak dele vydrži..ale pozor na pojistky jestli je nevyměniš za silnějsi dřiv nebo později se ti spali a budeš je měnit...
Datum: 09. června 2008 21:00
Jméno: af
IP: uživatel1181
jo 11 amperova tam ma byt ale ja mam 16 a jezdi to stejne ale dyl vidrzi
Datum: 07. června 2008 18:55
Jméno: Arnold
IP: uživatel2669
 čau chlapi prosim vas nevíte kde bych sehnal 6V otáčkoměr potřebuju na fichtla dyztak mi jich napiste víc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 2:33
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Na ionýra otáčkoměr není... Můůžeš si vyrobit elektroonický podle návodu, najdeš ho na každé dobré stránce o pionýrech
Datum: 08. června 2008 2:33
Jméno: kolodej
IP: uživatel3156
 cest clapi nevite kolik stoji nejlevneji ten poj...bany tyrristor bo me to kurva sere a nove sedlo meje kurva štipje v řiti když na tym jadym bo baba do mje jebe at si kupim lepsi masinu kurva ale ji kazdy den osukam a da pokoj tak dik hosi a hon te si pera ceest
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 15:37
jo at zijou mastibrci  cha chááá
Datum: 09. června 2008 15:37
Jméno: Jawa
IP: uživatel2656
 Ahoj draci,četl jsem tady že na Slovensku probíhalo v r.2000 (rok nevim přesně) vyměňování starých malovaný značek za nové a ten kdo si ji nevyměnil tak tomu to odhlásili.Probíhalo něco takového i u nás v ČR? Koupil jsem totiž pincka s ještě malovanou značkou bez STK a majtel tvrdil že je přihlášený tak nevim.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 19:53
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
jestli k tomu číslu máš techničák tak se není čeho bát ale kdyš dostaneš novou a ty sy jí omaluješ tak to mít nesmíš
Datum: 07. června 2008 19:53
|



|