Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Zdravím draci, chtěl bych se zeptat, mám problém se svou 21 kou , když je studená tak letí 75 km/h v pohodě a když se ohřeje tak je líná jak veš a už nevím kde je problém, motor po GO všechny ložiska a gufera nový předstih na 1,6 mm a odtrh na 0,45 mm válec je zajetej dobře neni vyběhanej má najeto cca. 800 km, výfuk a koleno starý 2 měsíce karburátor je taky ok a svíčku mám PAL N7. Jinak sekundární kolečko mám 13 zubů...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 16:25
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Chlapi vysvětlete mě jak se mužou zahřat ložiska , když nasavaj studenou směs paliva . Nikdy jsem nedaval C3 a vždy to chodilo jak mělo.
Datum: 10. října 2013 16:25
 mě přesně tohle dělala zapalovací cívka, časem se tam udělá studeňák, jako uvnitř, doma si neporadíš
Datum: 24. září 2013 20:38
Jméno: ondra
IP: uživatel16173
 Ložiska tam mám od ZVL 6303 c3
Datum: 24. září 2013 9:08
 Použil jsi na klikovku ložiska s vůlí C3? Setkal jsem se s tím samým problémem že po výměně ložisek se mi motor zahřál a nechtěl jet. Bylo to tím že mi v prodejně prodali ložiska klasické bez C3 a mě nenapadlo je zkontrolovat. Probralo se to až po ujetí nějakých 5000Km,kdy se v těch ložiskách ta vůle udělala a pak to jelo jak mělo
Datum: 24. září 2013 0:11
 nevím jak moc nový máš ložiska po výměně a může byt motor ne ideálně složenej. Po zahřáti se může projevit nějaky pnuti na nějakym ložisku. A nebo nebude karburátor ok- špatně seštelovaná bohatost směsi- moc bohatá směs bych si mohl typnout, alem ůže být i chudá. j třeba neustále laborovat azkoušet, ale to asi znáš
Datum: 23. září 2013 23:25
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Svíčka a tryska bylo to první co sem vymënil nebo vyčistil
Datum: 23. září 2013 22:47
Jméno: lukas
IP: uživatel15301
 brisk N15C ... zkus a uvidíš
Datum: 23. září 2013 22:24
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Čau chtel bych dat na čízu 175 typ 450 zapalko z fichtla tu vymezovací podložku už mam vymyšlenou ale nevim co s rotorem musi se nechat vysoustružit kužel?? a nebo stači nahřát a pořadne utahnout ?? Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:52
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=11&t=1080
tohle
Datum: 02. října 2013 23:52
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Ne nebyl ..tebe uznavam ..mam par vychytavek z tve produkce a klobouk dolu .Myslel jsem civky previnout jak to delaji kluci a zbytek babeta .
Datum: 02. října 2013 23:50
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To Jack: no jestli ten výkřik do tmy byl míněn na mě, tak bych Tebe a další chytrolíny upozornil že halogenová žárovka využívá tzv. halogenového přenosu a pro ten, potřebuje stabilní podmínky. Tedy stabilní napětí. Tak mi tedy pověz, jak chceš provozovat halogenovou žárovku na babetím zapalku když tam kolísá napětí od "sotva žhavim" do "pěkně svítím"  . Ještě tedy drobnost, pro Tebe asi dost nezajímavá... když se podpětím potlačí halogenový přenos, jaksi jde žárovka do kopru  . A věř mi, jde to i bez tyristoru z babety
Datum: 28. září 2013 8:34
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 HELE JEDE TO JEN S TYRISTOREM Z BABETY ...ZADNA BATERIE -PREVINOUT CIVKY A JEDES JAK KLUCI NA BABETACH S HALOGENEM ...
Datum: 26. září 2013 23:55
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 To jack: Když se zamyslím co zmíněné zapalko přináší, tak je sice gut že se jedná o CDI, taky je gut že bude dávat 12V (nemýlím-li se babeta je 12V), ale zmíněných 32W není žádný výkonový zisk oproti původnímu zapalku (45W). Dodneška nechápu tu velkou vášeň pro bezbateriové zapalování. Baterie (správně akumulátor) není tak drahá položka aby se musela bezpodmínečně obcházet. Je s ní sice práce mimo sezonu aby nezesulfatěla, ale na druhou stranu je dost potřeba v režimu nízkých otáček při nutnosti v noci vidět. Také významně zjednodušuje start a to zejména proti klasickému bezbateriovému CDI. Oni totiž na bábě, či pionýru se starty bez akumulátoru počítali, takže je výraznější převodový poměr ze startpáky na klikovou hřídel. Jinými slovy při našlapování se klika roztočí na výrazně vyšší otáčky u motocyklu konstruovaném pro magnetto, či CDI. A důvod je prostý, se vzrůstající obvodovou rychlostí magnetů rotoru okolo snímacích cívek vzrůstá i naindukované napětí, na kterém závisí síla, či vůbec existence jiskry... Osobně magneto z pionýra na motorce mám, ale bez akumulátoru by se mi jí asi jen tak nastartovat nepodařilo. Pravděpodobně lepší vlastnosti v tomto ohledu vykazuje magneto starších typů pionýrů, ale ty pro mé úpravy využít nešlo... Takže pokud bych mohl někomu doporučit, když bezkontakt a předpokládám jednoduchý (ne každý je zrovna zručnej v elektronice), tak TCI (náhrada kladívka tranzistorem) s nějakým druhem bezkontaktu (indukční, hall, či optozávoru). Ale na druhou stranu.. ať každý dělá jak umí
Datum: 26. září 2013 8:06
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 nevymyslej vymyslene :
http://www.motoservis-jakuba.cz/bezbateriove-a-bezkontaktni-zapalovani-misto-dynama/
tedka mi ji bude delat kamarad ...
Datum: 25. září 2013 19:15
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Nevím jak Ti to vyjde výškově rotor vůči statoru, ale kužel pionýřího rotoru je shodnej s kuželem dospělých Jawek i Čz. Jediný co, že nedosáhne rotor na kolíček kuželu. Rozhodně však nic neubírej na rotoru, páč se potom siločáry zmrvěj o osu hřídele. Totéž platí pro nějaké přidávání materiálu na osu rotoru, když už, tak jedině nemagnetickej materiál... mosaz, dural...
Co se týká uchycení rotoru bez kolíčku... mám pionýří rotor na hřídeli od GO na kejvačce přes 1700km a ani se nehnul  . Samozřejmě záleží na dokopanosti kuželové díry na rotoru, když bude sedět není se čeho bát...
Datum: 24. září 2013 8:20
Jméno: fichtlgrrr
IP: uživatel15395
 čau draci, chci se zeptat tady na fichtl kramku je 8 vybrus na fichtlika ale zaboha nemuzu najit 4 vybrus nevi nekdo kde bych nasel ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 11:25
Datum: 24. září 2013 11:25
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 proč zrovna 4 ?nejspíš ho najdeš někde v brusírně ..
Datum: 23. září 2013 22:14
Jméno: jenda1986
IP: uživatel14509
 Zdravím draci, chtěl bych se zeptat, jakou cenu tak může mít mustang Golden sport bez výrobního štítku v originál slušnym laku, s původním předním světlem a přepínačem aprilia? Má to bez štítku vůbec nějakou hodnotu. Jedná se o druhé provedení s trubkovou vidlicí. Předem díky za jakýkoliv postřeh..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 16:51
Jméno: jenda1986
IP: uživatel14509
 Standa: Přesně to si také myslím, cena úplně nekoriguje se stavem, ale zas na druhou stranu.. těch původních goldenů na prodej je čím dál tím míň a než zas na nějakého padnu, radši asi vezmu tohoto.
Datum: 25. září 2013 16:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Víc jak 5k bych mu za to nedal...
Datum: 25. září 2013 11:28
Jméno: Standa
IP: uživatel12879
 Zdaleka ne. Ovšem někdo ho určitě koupí.
Datum: 25. září 2013 8:59
Jméno: Petra
IP: uživatel14509
 myslíte, že to tu cenu má??
Datum: 24. září 2013 21:09
Jméno: jenda1986
IP: uživatel14509
Datum: 24. září 2013 18:05
 No hele myslím, že štítek by sis mohl nabouchat sám, že ten základní plech je stejnej jen v aj, jak bylo řečeno. Ale je ho určitě škoda, že se nedochoval, ale když to má aspon origo lak, tak aspon tak. Opravdu záleží na tom stavu, ale ceny jsou se bohužel pohybujou kolem 6-10 tisíc, což mě bohužel přijde dost, ale halt lidi tu cenu jsou ochotny zaplatit a tím tu hodnotu šponujou čím dál víc. Jestli máš přebývajíchích 9 tisíc a jsi fanda, tak ti můžu říct, že když ho budeš udržovat, tak hodnota jen poroste, takže pravdepodobně neproděláš
Datum: 24. září 2013 8:26
Jméno: jenda1986
IP: uživatel14509
 Asi máš pravdu, a jakou si myslíš, že by mohl mít hodnotu? Goldeny už není moc vidět, tak nemám jak porovnat. Lak je ucházející, chromy jakš, takš. Chce za něho 9 000,- mám ho vzít?
Datum: 23. září 2013 22:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ne ten nemám , myslím si že zrovna štítek není to , co by rozhodovalo o hodnotě
Datum: 23. září 2013 22:17
Jméno: jenda1986
IP: uživatel14509
 Nebo nevíte někdo kde sehnat alespoň repliku nebo i použitej, poškozenej? Bez štítku mi to přijde takový nekompletní a nechce se mi ho brát.
Datum: 23. září 2013 20:00
Jméno: jenda1986
IP: uživatel14509
 A máš i na goldena??
Datum: 23. září 2013 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 samozřejmě že to má hodnotu i bez štítku , myslím že na tom štítku nebylo nic zajímavýho akorát byl možná psanej anglicky,to se dá sehnat taky mám doma anglický štítky
Datum: 23. září 2013 19:15
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdarec, čim prosimvas je že mě fichtl jede jenom na velkej odtrh? Taky mě nejde nakopnout ale na roztlačení jede pěkně. Diky (svička předstih v pořadku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 17:44
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Diky
Datum: 24. září 2013 17:44
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pozici nech , ale cívku dej dál od magneta ( povol jí a posun dál )
Datum: 23. září 2013 22:18
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11670
 Zkus vyměnit zapalovací cívku,nebo ju zkus dát na jinou pozici na nosiči zapalování.
Datum: 23. září 2013 21:27
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 30W
Datum: 23. září 2013 20:34
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11670
 Jaké máš zapalování 20w nebo 30w?
Datum: 23. září 2013 19:58
Jméno: combust
IP: uživatel16170
 to by mohl bejt špatnej kondík
Datum: 23. září 2013 19:46
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Asi 1,7 mm
Datum: 23. září 2013 19:13
 co to znamená že je předstih v pořádku? na kolik je nastavený?
Datum: 23. září 2013 19:04
Jméno: jawa21
IP: uživatel13621
Posl.aktualizace: 23. září 2013 21:14
 neni
Datum: 23. září 2013 21:14
 Zdravím, vím že to sem nepatří, ale chtěl bych se zeptat jestli nevíte v čem by mohl být problém u MZ 125 (2004). Chytá pouze na roztlačení a na startér vůbec, jen se protočí. Svítí a troubí jak má. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 19:49
Jméno: combust
IP: uživatel16170
 Jak je na tom baterka? Je na ní při startu aspoň 8V?
Datum: 23. září 2013 19:49
Jméno: dajcek
IP: uživatel15207
 Hele za kolik se daj sehnat lamely komplet na jawu 250 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 11:24
Jméno: pepa
IP: uživatel16174
 pokud je nemáš moc vymačkane doporučil bych ti nejdražší možnost a to nechat si v talíně u písku napect do svých želez gumokorek vyjde to s poštou na cca 700 všech 5 lamel ale narozdíl od čínske repliky máš silnější obložení občas s tim sou problémy že nová lamela je skoro stejně tlustá jako ta sjetá...
Datum: 24. září 2013 11:24
 jak nevíš na jakou je to jawu? v popisu u zboží máš přesně napsáno na jaký motor to je.. neby jsi takový lempl že to nedokážeš přečíst?
Datum: 23. září 2013 20:58
Jméno: dajcek
IP: uživatel15207
 Tak jsem třeba myslel že mi sem hodíte obrázek komplet lamel tady je jen jeden kus a ještě k tomu nevím na jakou je to jawu.Jinak díík kolečkoo
Datum: 23. září 2013 18:43
Datum: 23. září 2013 18:02
 1. Kráva aspoň zabučí. 2. Lamely i mezilamely jsou zde na fichtlkrámku k mání...
Datum: 23. září 2013 16:53
Jméno: tom
IP: uživatel1272
 Ahoj mám takový problém koupil jsem 20 ale doklady má pasané na neznámého a neví se jestli ne živý. Pude to normálně prepsal na mně ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 20:54
 všechno jde, ale pokud nejsi zběhlý, nebo ochotný se zběhnout v přebyrokratizovanejch sr***** českýho státnictví a pak se v tom ještě naučit hledat skulinky, rovnou začni hledat fíka s papírama, a rozhodně nic nezjištuj tady na netu, zajdi na úřad kde to budeš dělat a tam se jich co ONI chtěj, protože každej chce něco jinýho a třeba i ten samej člověk během dvou návštěv a pak když všechno shromáždíš, může ti taky říct že to nejde napsat do počítače (protože je to prostě línej lempl s pocitem že ho málo platěj) z vlastní zkušensti - nikdo mrtvej nebyl, nikde nic nechybělo ale někdo pionýra jen tak pro radost před pěti lety vymazal z registru vozidel - půl roku sem to vyřizoval, a ještě pokaždý koukat na ty neochotný ksichty, na pozvracení, samozřejmě že kdybych k žádosti přidal do obálky 2000 bylo by to rychlejc,,, hnus hnusů, za ty nervy to nestojí, a peněz taky nebylo málo, pokaždý tramvajenka a tak
Datum: 23. září 2013 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo můžeš to udělat přes plnou moc , jestliže žije...a nebo pak tu plnou moc zfalšovat ale to by jsi musel znát aspon jeho adresu a nějaký osobní údaje ještě
Datum: 23. září 2013 19:18
 nedělá se tohle přes plnou moc, nebo jak se tomu řiká?
Datum: 23. září 2013 16:29
Jméno: tom
IP: uživatel1272
 A kde to musí odhlásit ?? U mě v okrese nebo unej?? On už zdrějmně nežije.
Datum: 23. září 2013 15:41
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to bude problém , každopádně zkus nejdřív najít jestli ten člověk žije a domluvit se s ním a jestli nežije, pak to jedině zfalšovat a to se podle mě u papírů na pionýra nevyplatí
Datum: 23. září 2013 15:37
 Zdravím všechny, potřeboval bych poradit, pří jízdě mi vypadává 2. a 3. rychlostní stupeň(někdy nevypadne ani jeden a jede to v poho). Nevíte čím by to mohlo bít? Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 22:26
Jméno: lukas
IP: uživatel15301
 než začneš půlit tak zkus jestli je dotáhnutý automat
Datum: 23. září 2013 22:26
 Opotřebená pružinka v řadícím automatu.
Datum: 23. září 2013 16:11
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 zdravim mam takovy dotaz mam simsona napojim civku ale nejde jiskra kdyz to prilozim k hlave tak jiskra jde jako by to melo zkrat jo a zkousel jsem dve civka a porad to sami
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 19:36
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ja jsem to zkousel a pres prst ani tuk
Datum: 23. září 2013 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to bude asi tím že jiskra přeskočí mezi vodiči ( kabel , hlava ) a nepřeskočí ti půlmetrová jiskra vzduchem chápeš?
Datum: 23. září 2013 19:19
 Zdar draci. Co použít jako alternativu k airboxu na babettu 207? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 14:56
Jméno: jack
IP: uživatel16182
 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=1488&start=30
Datum: 25. září 2013 14:56
Jméno: Jirka
IP: uživatel16163
 Ahoj, jaké písty pro babettu prodává tento eshop? Je to made in Maďarsko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 15:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo jsou objednal jsem si ho a je to něco jinýho než to bláto u nás v mototechně
Datum: 23. září 2013 15:37
 ano,,,,jsou gut to mi ver
Datum: 23. září 2013 11:38
Posl.aktualizace: 23. září 2013 17:21
 Já bych to neviděl tak černě. Ta lihovka se dá smazat. :-]
Datum: 23. září 2013 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Je to recese,musíš se nad to povznést,jinak budeš větší cyp jak on.... Hlavně jestli sis nevšim,tak to piču jelo,proto chápu,že škrt jawa a přepsal to na ducati
Datum: 23. září 2013 14:32
 Italskou
Datum: 23. září 2013 12:37
 To byl krasnej pionir a on ho tak zkurvil.
Datum: 23. září 2013 12:34
 ty vole on skrtnut jawa a prepsal na japonskou plecku,, tak to chlapec prehnal
Datum: 23. září 2013 11:38
 Ahoj,
sundal jsem startor a pak tam je ta vačka a ta mi nejde dolů(šroub sem vyndal). Co s tím? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 10:40
 Poklepat kladívkem a ona pujde... já to kdyžtak dělám přes páku... do její drášky dám šroubovák a zapřu ho o stator a jakoby jí čistě vydloubnu ven.
Datum: 23. září 2013 10:40
 Opatrně poťukat z boku kladívkem, případně chytnout přes hadr kleštěma a vytáhnout...
Datum: 22. září 2013 21:43
Jméno: Daniel Dohnal
IP: uživatel16161
 Čau te lidi mám menší problem!!! Uznají mi na STK na Fictlu tachometr z kola??
Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 15:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 udelal bych to jako lk
Datum: 23. září 2013 15:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi by to mohlo bejt jedno, fichtla nikdo moc neřeší, ale radši bych to sundal... jinak si technik pouze opíše km z tachometru, ale nezajímá ho, jestli funguje nebo ne
Datum: 23. září 2013 9:07
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau NE!!!!! to nemůžou uznat. Na STK jsem nezažil, že by zkoušeli tachometr. Hlavně ať to troubí, svítí, brzdí, pláště v pořádku, vestu, lékarníčku, atd. Tak se měj
Datum: 23. září 2013 8:06
 zdar draci nevíte kde sehnat novou kliku na čz 477 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 21:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16162
 jj jedině opravit starou liší se jen setrváky ojnice je stejná se 175 a snad i 350 jinak 125 je model 476 175 je označována 477 ....
aby tě to nemátlo je jinej zdvih a toho docíli žen v setrváku je jinde čep spodního ložiska ojnice... a jine vrtání valce kartery jsou stejne jina je hlava válec pístní skupina a klikovka...
Datum: 22. září 2013 21:48
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Hlídej si aukro,občas se tam objeví...
Datum: 22. září 2013 21:24
 Tak novou kliku na 477 jsem neviděl už ani nepamatuju...nová se nedělá, takže sehnat uloženku je podle mě spíš o štěstí, nevim o nikom kdo by to běžně prodával... Jo jinak 477 není 125ccm, ale 175ccm. Proč vlastně sháníš novou klikovku, když stará se nechá poslat na repas a dostaneš v podstatě novou klikovku?
Datum: 22. září 2013 21:23
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 Zdravim draci, máte někdo zkušenosti s jehlovým ložiskem na pístním čepu? potřeboval bych poradit. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 15:38
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 Potřeboval bych vědět jak mám ložisko uložit, protože když protáhnu čep pístem tak ložisko má z každé strany cca 8mm a může se pohybovat po čepu tudíž mi nedrží v oku ojnice. Rád bych věděl co s tím mám udělat s normálním pouzdrem bych problém neměl. Díky
Datum: 24. září 2013 15:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no a s čím potřebuješ teda poradit??
Datum: 23. září 2013 12:58
Jméno: kar
IP: uživatel15063
 Ano mám omlouvam se, ale blbě jsem to tam napsal a když nebyla reakce chtěl jsem to pozměnit, ale bohužel mi to nešlo. Ještě jednou se omlouvam
Datum: 22. září 2013 20:41
 Nemáš na to téma dotaz hned nahoře na první stránce?
Datum: 22. září 2013 20:35
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar draci, prosím vás potřebuji vědět jaký schodek má být na hlavě jawy 23,potřebuji vědět jestli mám snižovanou hlavu,a jak tlusté těsnění dáváte pod hlavu, za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 11:26
 Tuning není tuzing
Datum: 23. září 2013 11:26
Jméno: Standa
IP: uživatel16160
Datum: 22. září 2013 18:27
Jméno: Standa
IP: uživatel16160
 Pepo do dobře udělané hlavy píst nemuže nikdy narazit. Nikdy!
Datum: 22. září 2013 18:19
Jméno: Standa
IP: uživatel16160
 Ad1) Na jedný hlavě mam ten schodek větší,na druhý zas trochu menší,největší má ta polská. Snižovaná hlava má ten "schodek" trochu menší. Jaká otázka taková odpověď . Jediná rada - snížená hlava má vždy vidět "takový kruhy" od nože soustruhu od obrábění ať ji dělal kdokoliv,vždy to poznáš  Ad2) pod hlavu se těsnění nedává.
Datum: 22. září 2013 18:18
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 tak tak jinak hlavu namontuj bez svíčka a skus ruhou protočit zapalováním pokut ti píst nenarazí do hlavy máš seriovou pokud narazí budeš muset koupit polske těsnění pod hlavu nejlepe 2 a vypodložit to...
Datum: 22. září 2013 18:14
 Pod hlavu se těsnění nedává...netřeba...
Datum: 22. září 2013 18:07
 zdravim draci, opravuju ted svoji panelku a menil jsem obycejne pouzdro v ojnici za jehlickovou klec, ale kdyz jsem to dal dohromady i s pistem a cepem, tak mi klec nedrzela na stredu a posouvala se mi k prave strane pistu a vyjizdela z oka ojnice. Tak bych se chtel zeptat, jestli jste nekdo mel podobny problem a jak jste ho resili. Repasoval jsem totiz klikovku a delal i vybrus. Dekuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 20:24
Jméno: maabo
IP: uživatel16171
 http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=54956
Datum: 23. září 2013 20:24
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zřejmě tam patří kalené předložky
Datum: 23. září 2013 9:21
|



|