slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  231  232  233  234  235  236  237  238  239  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Zdravím draci, chtěl bych se zeptat, mám problém se svou 21 kou , když je studená tak letí 75 km/h v pohodě a když se ohřeje tak je líná jak veš a už nevím kde je problém, motor po GO všechny ložiska a gufera nový předstih na 1,6 mm a odtrh na 0,45 mm válec je zajetej dobře neni vyběhanej má najeto cca. 800 km, výfuk a koleno starý 2 měsíce karburátor je taky ok a svíčku mám PAL N7. Jinak sekundární kolečko mám 13 zubů... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Chlapi vysvětlete mě jak se mužou zahřat ložiska , když nasavaj studenou směs paliva . Nikdy jsem nedaval C3 a vždy to chodilo jak mělo.
 
 
Datum: 10. října 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě přesně tohle dělala zapalovací cívka, časem se tam udělá studeňák, jako uvnitř, doma si neporadíš
 
 
Datum: 24. září 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16173    
Ložiska tam mám od ZVL 6303 c3
 
 
Datum: 24. září 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Použil jsi na klikovku ložiska s vůlí C3? Setkal jsem se s tím samým problémem že po výměně ložisek se mi motor zahřál a nechtěl jet. Bylo to tím že mi v prodejně prodali ložiska klasické bez C3 a mě nenapadlo je zkontrolovat. Probralo se to až po ujetí nějakých 5000Km,kdy se v těch ložiskách ta vůle udělala a pak to jelo jak mělo
 
 
Datum: 24. září 2013 0:11
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím jak moc nový máš ložiska po výměně a může byt motor ne ideálně složenej. Po zahřáti se může projevit nějaky pnuti na nějakym ložisku. A nebo nebude karburátor ok- špatně seštelovaná bohatost směsi- moc bohatá směs bych si mohl typnout, alem ůže být i chudá. j třeba neustále laborovat azkoušet, ale to asi znáš :-)
 
 
Datum: 23. září 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Svíčka a tryska bylo to první co sem vymënil nebo vyčistil :-D
 
 
Datum: 23. září 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel15301    
brisk N15C ... zkus a uvidíš
 
 
Datum: 23. září 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Čau chtel bych dat na čízu 175 typ 450 zapalko z fichtla tu vymezovací podložku už mam vymyšlenou ale nevim co s rotorem musi se nechat vysoustružit kužel?? a nebo stači nahřát a pořadne utahnout ?? Předem díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=11&t=1080 tohle
 
 
Datum: 02. října 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
Ne nebyl ..tebe uznavam ..mam par vychytavek z tve produkce a klobouk dolu .Myslel jsem civky previnout jak to delaji kluci a zbytek babeta .
 
 
Datum: 02. října 2013 23:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
To Jack: no jestli ten výkřik do tmy byl míněn na mě, tak bych Tebe a další chytrolíny upozornil že halogenová žárovka využívá tzv. halogenového přenosu a pro ten, potřebuje stabilní podmínky. Tedy stabilní napětí. Tak mi tedy pověz, jak chceš provozovat halogenovou žárovku na babetím zapalku když tam kolísá napětí od "sotva žhavim" do "pěkně svítím" :-D. Ještě tedy drobnost, pro Tebe asi dost nezajímavá... když se podpětím potlačí halogenový přenos, jaksi jde žárovka do kopru :-). A věř mi, jde to i bez tyristoru z babety :-D
 
 
Datum: 28. září 2013 8:34
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
HELE JEDE TO JEN S TYRISTOREM Z BABETY ...ZADNA BATERIE -PREVINOUT CIVKY A JEDES JAK KLUCI NA BABETACH S HALOGENEM ...
 
 
Datum: 26. září 2013 23:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
To jack: Když se zamyslím co zmíněné zapalko přináší, tak je sice gut že se jedná o CDI, taky je gut že bude dávat 12V (nemýlím-li se babeta je 12V), ale zmíněných 32W není žádný výkonový zisk oproti původnímu zapalku (45W). Dodneška nechápu tu velkou vášeň pro bezbateriové zapalování. Baterie (správně akumulátor) není tak drahá položka aby se musela bezpodmínečně obcházet. Je s ní sice práce mimo sezonu aby nezesulfatěla, ale na druhou stranu je dost potřeba v režimu nízkých otáček při nutnosti v noci vidět. Také významně zjednodušuje start a to zejména proti klasickému bezbateriovému CDI. Oni totiž na bábě, či pionýru se starty bez akumulátoru počítali, takže je výraznější převodový poměr ze startpáky na klikovou hřídel. Jinými slovy při našlapování se klika roztočí na výrazně vyšší otáčky u motocyklu konstruovaném pro magnetto, či CDI. A důvod je prostý, se vzrůstající obvodovou rychlostí magnetů rotoru okolo snímacích cívek vzrůstá i naindukované napětí, na kterém závisí síla, či vůbec existence jiskry... Osobně magneto z pionýra na motorce mám, ale bez akumulátoru by se mi jí asi jen tak nastartovat nepodařilo. Pravděpodobně lepší vlastnosti v tomto ohledu vykazuje magneto starších typů pionýrů, ale ty pro mé úpravy využít nešlo... Takže pokud bych mohl někomu doporučit, když bezkontakt a předpokládám jednoduchý (ne každý je zrovna zručnej v elektronice), tak TCI (náhrada kladívka tranzistorem) s nějakým druhem bezkontaktu (indukční, hall, či optozávoru). Ale na druhou stranu.. ať každý dělá jak umí :-)
 
 
Datum: 26. září 2013 8:06
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
nevymyslej vymyslene : http://www.motoservis-jakuba.cz/bezbateriove-a-bezkontaktni-zapalovani-misto-dynama/ tedka mi ji bude delat kamarad ...
 
 
Datum: 25. září 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Nevím jak Ti to vyjde výškově rotor vůči statoru, ale kužel pionýřího rotoru je shodnej s kuželem dospělých Jawek i Čz. Jediný co, že nedosáhne rotor na kolíček kuželu. Rozhodně však nic neubírej na rotoru, páč se potom siločáry zmrvěj o osu hřídele. Totéž platí pro nějaké přidávání materiálu na osu rotoru, když už, tak jedině nemagnetickej materiál... mosaz, dural... Co se týká uchycení rotoru bez kolíčku... mám pionýří rotor na hřídeli od GO na kejvačce přes 1700km a ani se nehnul :-) . Samozřejmě záleží na dokopanosti kuželové díry na rotoru, když bude sedět není se čeho bát...
 
 
Datum: 24. září 2013 8:20
 
 
 
 
Jméno: fichtlgrrr      IP: uživatel15395    
čau draci, chci se zeptat tady na fichtl kramku je 8 vybrus na fichtlika ale zaboha nemuzu najit 4 vybrus nevi nekdo kde bych nasel ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. září 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
proč zrovna 4 ?nejspíš ho najdeš někde v brusírně ..
 
 
Datum: 23. září 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: jenda1986      IP: uživatel14509    
Zdravím draci, chtěl bych se zeptat, jakou cenu tak může mít mustang Golden sport bez výrobního štítku v originál slušnym laku, s původním předním světlem a přepínačem aprilia? Má to bez štítku vůbec nějakou hodnotu. Jedná se o druhé provedení s trubkovou vidlicí. Předem díky za jakýkoliv postřeh.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: jenda1986      IP: uživatel14509    
Standa: Přesně to si také myslím, cena úplně nekoriguje se stavem, ale zas na druhou stranu.. těch původních goldenů na prodej je čím dál tím míň a než zas na nějakého padnu, radši asi vezmu tohoto.
 
 
Datum: 25. září 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Víc jak 5k bych mu za to nedal...
 
 
Datum: 25. září 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel12879    
Zdaleka ne. Ovšem někdo ho určitě koupí.
 
 
Datum: 25. září 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: Petra      IP: uživatel14509    
myslíte, že to tu cenu má??
 
 
Datum: 24. září 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: jenda1986      IP: uživatel14509    
Jinak tady je na něj odkaz http://jenda1986.rajce.idnes.cz/Golden/ , musím jednat rychle, jinak to dá na net a to pak asi bude ještě dražší.:-/
 
 
Datum: 24. září 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele myslím, že štítek by sis mohl nabouchat sám, že ten základní plech je stejnej jen v aj, jak bylo řečeno. Ale je ho určitě škoda, že se nedochoval, ale když to má aspon origo lak, tak aspon tak. Opravdu záleží na tom stavu, ale ceny jsou se bohužel pohybujou kolem 6-10 tisíc, což mě bohužel přijde dost, ale halt lidi tu cenu jsou ochotny zaplatit a tím tu hodnotu šponujou čím dál víc. Jestli máš přebývajíchích 9 tisíc a jsi fanda, tak ti můžu říct, že když ho budeš udržovat, tak hodnota jen poroste, takže pravdepodobně neproděláš :-)
 
 
Datum: 24. září 2013 8:26
 
 
 
 
Jméno: jenda1986      IP: uživatel14509    
Asi máš pravdu, a jakou si myslíš, že by mohl mít hodnotu? Goldeny už není moc vidět, tak nemám jak porovnat. Lak je ucházející, chromy jakš, takš. Chce za něho 9 000,- mám ho vzít?
 
 
Datum: 23. září 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ne ten nemám , myslím si že zrovna štítek není to , co by rozhodovalo o hodnotě
 
 
Datum: 23. září 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: jenda1986      IP: uživatel14509    
Nebo nevíte někdo kde sehnat alespoň repliku nebo i použitej, poškozenej? Bez štítku mi to přijde takový nekompletní a nechce se mi ho brát.
 
 
Datum: 23. září 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: jenda1986      IP: uživatel14509    
A máš i na goldena??
 
 
Datum: 23. září 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
samozřejmě že to má hodnotu i bez štítku , myslím že na tom štítku nebylo nic zajímavýho akorát byl možná psanej anglicky,to se dá sehnat taky mám doma anglický štítky
 
 
Datum: 23. září 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdarec, čim prosimvas je že mě fichtl jede jenom na velkej odtrh? Taky mě nejde nakopnout ale na roztlačení jede pěkně. Diky (svička předstih v pořadku) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Diky :-)
 
 
Datum: 24. září 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
pozici nech , ale cívku dej dál od magneta ( povol jí a posun dál )
 
 
Datum: 23. září 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel11670    
Zkus vyměnit zapalovací cívku,nebo ju zkus dát na jinou pozici na nosiči zapalování.
 
 
Datum: 23. září 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
30W
 
 
Datum: 23. září 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel11670    
Jaké máš zapalování 20w nebo 30w?
 
 
Datum: 23. září 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16170    
to by mohl bejt špatnej kondík
 
 
Datum: 23. září 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Asi 1,7 mm
 
 
Datum: 23. září 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to znamená že je předstih v pořádku? na kolik je nastavený?
 
 
Datum: 23. září 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel13621    
Dobrý den, je tato klapka pogumovaná http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klapka_cpi_min_apr_yam_rms22222.html ? Předem děkuji za odpověď..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni
 
 
Datum: 23. září 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, vím že to sem nepatří, ale chtěl bych se zeptat jestli nevíte v čem by mohl být problém u MZ 125 (2004). Chytá pouze na roztlačení a na startér vůbec, jen se protočí. Svítí a troubí jak má. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16170    
Jak je na tom baterka? Je na ní při startu aspoň 8V?
 
 
Datum: 23. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: dajcek      IP: uživatel15207    
Hele za kolik se daj sehnat lamely komplet na jawu 250 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16174    
pokud je nemáš moc vymačkane doporučil bych ti nejdražší možnost a to nechat si v talíně u písku napect do svých želez gumokorek vyjde to s poštou na cca 700 všech 5 lamel ale narozdíl od čínske repliky máš silnější obložení občas s tim sou problémy že nová lamela je skoro stejně tlustá jako ta sjetá...
 
 
Datum: 24. září 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak nevíš na jakou je to jawu? v popisu u zboží máš přesně napsáno na jaký motor to je.. neby jsi takový lempl že to nedokážeš přečíst?
 
 
Datum: 23. září 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: dajcek      IP: uživatel15207    
Tak jsem třeba myslel že mi sem hodíte obrázek komplet lamel tady je jen jeden kus a ještě k tomu nevím na jakou je to jawu.Jinak díík kolečkoo
 
 
Datum: 23. září 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. září 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1. Kráva aspoň zabučí. 2. Lamely i mezilamely jsou zde na fichtlkrámku k mání...
 
 
Datum: 23. září 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel1272    
Ahoj mám takový problém koupil jsem 20 ale doklady má pasané na neznámého a neví se jestli ne živý. Pude to normálně prepsal na mně ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno jde, ale pokud nejsi zběhlý, nebo ochotný se zběhnout v přebyrokratizovanejch sr***** českýho státnictví a pak se v tom ještě naučit hledat skulinky, rovnou začni hledat fíka s papírama, a rozhodně nic nezjištuj tady na netu, zajdi na úřad kde to budeš dělat a tam se jich co ONI chtěj, protože každej chce něco jinýho a třeba i ten samej člověk během dvou návštěv a pak když všechno shromáždíš, může ti taky říct že to nejde napsat do počítače (protože je to prostě línej lempl s pocitem že ho málo platěj) z vlastní zkušensti - nikdo mrtvej nebyl, nikde nic nechybělo ale někdo pionýra jen tak pro radost před pěti lety vymazal z registru vozidel - půl roku sem to vyřizoval, a ještě pokaždý koukat na ty neochotný ksichty, na pozvracení, samozřejmě že kdybych k žádosti přidal do obálky 2000 bylo by to rychlejc,,, hnus hnusů, za ty nervy to nestojí, a peněz taky nebylo málo, pokaždý tramvajenka a tak
 
 
Datum: 23. září 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jo můžeš to udělat přes plnou moc , jestliže žije...a nebo pak tu plnou moc zfalšovat ale to by jsi musel znát aspon jeho adresu a nějaký osobní údaje ještě
 
 
Datum: 23. září 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedělá se tohle přes plnou moc, nebo jak se tomu řiká?
 
 
Datum: 23. září 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel1272    
A kde to musí odhlásit ?? U mě v okrese nebo unej?? On už zdrějmně nežije.
 
 
Datum: 23. září 2013 15:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to bude problém , každopádně zkus nejdřív najít jestli ten člověk žije a domluvit se s ním a jestli nežije, pak to jedině zfalšovat a to se podle mě u papírů na pionýra nevyplatí
 
 
Datum: 23. září 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: Chlemst ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit, pří jízdě mi vypadává 2. a 3. rychlostní stupeň(někdy nevypadne ani jeden a jede to v poho). Nevíte čím by to mohlo bít? Předem díky za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel15301    
než začneš půlit tak zkus jestli je dotáhnutý automat
 
 
Datum: 23. září 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: motojezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opotřebená pružinka v řadícím automatu.
 
 
Datum: 23. září 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
zdravim mam takovy dotaz mam simsona napojim civku ale nejde jiskra kdyz to prilozim k hlave tak jiskra jde jako by to melo zkrat jo a zkousel jsem dve civka a porad to sami odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ja jsem to zkousel a pres prst ani tuk
 
 
Datum: 23. září 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to bude asi tím že jiskra přeskočí mezi vodiči ( kabel , hlava ) a nepřeskočí ti půlmetrová jiskra vzduchem chápeš?
 
 
Datum: 23. září 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: sebohenner ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Co použít jako alternativu k airboxu na babettu 207? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 14:56
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel16182    
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=1488&start=30
 
 
Datum: 25. září 2013 14:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16163    
Ahoj, jaké písty pro babettu prodává tento eshop? Je to made in Maďarsko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jo jsou objednal jsem si ho a je to něco jinýho než to bláto u nás v mototechně
 
 
Datum: 23. září 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,,,,jsou gut to mi ver
 
 
Datum: 23. září 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to neviděl tak černě. Ta lihovka se dá smazat. :-]
 
 
Datum: 23. září 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Je to recese,musíš se nad to povznést,jinak budeš větší cyp jak on.... Hlavně jestli sis nevšim,tak to piču jelo,proto chápu,že škrt jawa a přepsal to na ducati :-D
 
 
Datum: 23. září 2013 14:32
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Italskou
 
 
Datum: 23. září 2013 12:37
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To byl krasnej pionir a on ho tak zkurvil.
 
 
Datum: 23. září 2013 12:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole on skrtnut jawa a prepsal na japonskou plecku,, tak to chlapec prehnal :-)
 
 
Datum: 23. září 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, sundal jsem startor a pak tam je ta vačka a ta mi nejde dolů(šroub sem vyndal). Co s tím? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poklepat kladívkem a ona pujde... já to kdyžtak dělám přes páku... do její drášky dám šroubovák a zapřu ho o stator a jakoby jí čistě vydloubnu ven.
 
 
Datum: 23. září 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opatrně poťukat z boku kladívkem, případně chytnout přes hadr kleštěma a vytáhnout...
 
 
Datum: 22. září 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: Daniel Dohnal      IP: uživatel16161    
Čau te lidi mám menší problem!!! Uznají mi na STK na Fictlu tachometr z kola?? Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
udelal bych to jako lk
 
 
Datum: 23. září 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
asi by to mohlo bejt jedno, fichtla nikdo moc neřeší, ale radši bych to sundal... jinak si technik pouze opíše km z tachometru, ale nezajímá ho, jestli funguje nebo ne
 
 
Datum: 23. září 2013 9:07
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau NE!!!!! to nemůžou uznat. Na STK jsem nezažil, že by zkoušeli tachometr. Hlavně ať to troubí, svítí, brzdí, pláště v pořádku, vestu, lékarníčku, atd. Tak se měj
 
 
Datum: 23. září 2013 8:06
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar draci nevíte kde sehnat novou kliku na čz 477 125 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16162    
jj jedině opravit starou liší se jen setrváky ojnice je stejná se 175 a snad i 350 jinak 125 je model 476 175 je označována 477 .... aby tě to nemátlo je jinej zdvih a toho docíli žen v setrváku je jinde čep spodního ložiska ojnice... a jine vrtání valce kartery jsou stejne jina je hlava válec pístní skupina a klikovka...
 
 
Datum: 22. září 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Hlídej si aukro,občas se tam objeví...
 
 
Datum: 22. září 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak novou kliku na 477 jsem neviděl už ani nepamatuju...nová se nedělá, takže sehnat uloženku je podle mě spíš o štěstí, nevim o nikom kdo by to běžně prodával... Jo jinak 477 není 125ccm, ale 175ccm. Proč vlastně sháníš novou klikovku, když stará se nechá poslat na repas a dostaneš v podstatě novou klikovku?
 
 
Datum: 22. září 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
Zdravim draci, máte někdo zkušenosti s jehlovým ložiskem na pístním čepu? potřeboval bych poradit. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
Potřeboval bych vědět jak mám ložisko uložit, protože když protáhnu čep pístem tak ložisko má z každé strany cca 8mm a může se pohybovat po čepu tudíž mi nedrží v oku ojnice. Rád bych věděl co s tím mám udělat s normálním pouzdrem bych problém neměl. Díky
 
 
Datum: 24. září 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
no a s čím potřebuješ teda poradit??
 
 
Datum: 23. září 2013 12:58
 
 
 
 
Jméno: kar      IP: uživatel15063    
Ano mám omlouvam se, ale blbě jsem to tam napsal a když nebyla reakce chtěl jsem to pozměnit, ale bohužel mi to nešlo. Ještě jednou se omlouvam
 
 
Datum: 22. září 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš na to téma dotaz hned nahoře na první stránce?
 
 
Datum: 22. září 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
zdar draci, prosím vás potřebuji vědět jaký schodek má být na hlavě jawy 23,potřebuji vědět jestli mám snižovanou hlavu,a jak tlusté těsnění dáváte pod hlavu, za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tuning není tuzing :-D
 
 
Datum: 23. září 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16160    
A ještě něco pro pobavení,protože Pepová odpověď mi tu estrádu připoměla. Byl tu borec,je to tak rok nazpátek,pracně rozlisoval válec,válec zespoda osoustružil o 2mm ... pak válec vypodložil o 2mm plechem a ptal se tu,o kolik víc mu to pojede,že má upravenej válec :-D :-D
 
 
Datum: 22. září 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16160    
Pepo do dobře udělané hlavy píst nemuže nikdy narazit. Nikdy!
 
 
Datum: 22. září 2013 18:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16160    
Ad1) Na jedný hlavě mam ten schodek větší,na druhý zas trochu menší,největší má ta polská. Snižovaná hlava má ten "schodek" trochu menší. Jaká otázka taková odpověď . Jediná rada - snížená hlava má vždy vidět "takový kruhy" od nože soustruhu od obrábění ať ji dělal kdokoliv,vždy to poznáš ;-) Ad2) pod hlavu se těsnění nedává.
 
 
Datum: 22. září 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16141    
tak tak jinak hlavu namontuj bez svíčka a skus ruhou protočit zapalováním pokut ti píst nenarazí do hlavy máš seriovou pokud narazí budeš muset koupit polske těsnění pod hlavu nejlepe 2 a vypodložit to...
 
 
Datum: 22. září 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pod hlavu se těsnění nedává...netřeba...
 
 
Datum: 22. září 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: jikar      E-mail:      IP: uživatel15063    
zdravim draci, opravuju ted svoji panelku a menil jsem obycejne pouzdro v ojnici za jehlickovou klec, ale kdyz jsem to dal dohromady i s pistem a cepem, tak mi klec nedrzela na stredu a posouvala se mi k prave strane pistu a vyjizdela z oka ojnice. Tak bych se chtel zeptat, jestli jste nekdo mel podobny problem a jak jste ho resili. Repasoval jsem totiz klikovku a delal i vybrus. Dekuji za rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel16171    
http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=54956
 
 
Datum: 23. září 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zřejmě tam patří kalené předložky
 
 
Datum: 23. září 2013 9:21
 
<  231  232  233  234  235  236  237  238  239  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 16:38:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu