Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 čauec má někdo zkušenost se stáčením kliky z čz 125/453 nebo s výměnou za jinou + podkova ? jde mi o upravene motory děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:12
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 Díky stando
Datum: 26. září 2013 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Dobře napřed blbej dotaz : ty budeš jezdit nějaký závody veteránů do objemu 125ccm? Pokud ne,tak je myslím jednodušší a asi i levnější použít motor z čz 175/450 ... Ve svý době tyhle kliky utáčelo TK moto a s repasí,přelisem,vyváženim a duralovou vložkou do kliky to bylo snad za 4000-4500,- .... Hlavně uděláš kliku a co dál? Ten motor je slabej,těžkopádnej a pomalochodnej a neni tam moc prostoru pro úpravu válce...jen stratíš spodek a furt to pojede jen jak rychlejší fichtl se 4 kvaltama ... Nechci tě odrazovat,ale je to dost k zamyšlení....
Datum: 26. září 2013 18:49
Jméno: pepa
IP: uživatel16190
 ježiš proč tam nedáš motor ze 250 bude to levnější a aspon rozumě udělaný
Datum: 26. září 2013 11:16
 zdravím, mám vytlučené uložení kyvky u čz 175/356. Co Je vše potřeba pro opravu? je na to třeba nějakýho speciálního nářadí? A taky co je všechno uvnitř abych nemusel obědnávat na 2x. Jestli by jste mi mohli hodit tady od sesy odkazy. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 11:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16190
 místní prodejce mě zabije ale vem z monty jawa LITINOV7 futra s čepem a asi budeš muset sehnad i výstružník
Datum: 26. září 2013 11:19
 Čau draci, můj fichtl je po GO (zadřel se, tak sem měnil válec, píst a klikovku plus jsem přidal pár další věcí co už byly značně v háji (sekundár primár řetěz, lamela spojky, brzdy apod. ale to je vlastně jedno). Jezdim na něm každej den do práce a u nás na Liberecku jsou celkem kopce. Jel jsem do práce jako vždy ve 2 lidech a v kopci (na 2 jsem jel tuším) se mi najednou ozvala rána někde z motoru (zespoda) a najednou klesly otáčky a změnil se výkon (k horšímu  ). Od tý doby nás to do kopce táhne často na 1 (dvojka je moc dlouhá) a když jedu sám, připadám si jako bych měl za sebou ještě tak půl člověka. Vůbec nejede. Jediný co jsem na tom dělal, byl posun jehly ze 3. na 2. zářez (před tou "nehodou"  . Jinak nic, jezdil jak má. V čem by mohl bejt problém? (Jehlu jsem ještě zpět na 3. zářez nedal, výfuk jsem dneska utěsnil (kdyby se něco změnilo tak to aktualizuju  ). Předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Tak dej ještě krapet níž hladinu a bude držet i volnoběh
Datum: 26. září 2013 18:52
Jméno: Kuba
IP: uživatel16193
 Draci asi jsem to spravil. Utěsnil jsem výfuk u kolene tmelem a posunul jehlu zase zpátky. A přijde mi že jezdí jako dřív...tak snad...kdyby něco dám zase vědět. Díky za vaše rady
Datum: 26. září 2013 18:21
Jméno: Kuba
IP: uživatel16193
 Na volnoběh to často chcípá. I zahřátý. Musim furt držet trochu pod plynem. I když někdy je to náladový, že volnoběh drží dlouho, ale stejně pak chcípne. Ok kouknu k magnetu na cívky.
Datum: 26. září 2013 14:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co dělá volnoběh??
Datum: 26. září 2013 10:14
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 podivej se,jestli ti civky v zapalovani neskrtaji o magneto,nebo jestli nejsou civky nebo magneto povolene
Datum: 26. září 2013 7:35
Jméno: Kuba
IP: uživatel16188
 Jehla tam je a píst je v celku bez známky jakýhokoliv odštípnutí. ... Píst by tam měl bejt zprávně (nedělal jsem to já, ale chlápek co tu opravuje tydle stroje). Pravdou je že po tý opravě to ve vyšších otáčkách když pustim plyn začne trochu zvonit, což vůbec nevim čim to je, ale na válec a píst jsem koukal a kroužky tam jsou a válec neni nijak poškrábanej. Já jsem na ty motory amatér, abych si to dělal sám i když vím že to neni nic těžkýho na tom fichtlu. Primitivní věci zvládám  . ... ale kouknu ještě jednou. Kámoš co se mnou jezdí na fichtlu navrhoval ještě že by to moh bejt blbě utěsněnej výfuk nebo zanesenej karbonem. Jenže to by nevysvětlovalo tu ránu. Kouknu na to znova. Díky za rady a další možnosti vřele vítám
Datum: 25. září 2013 21:58
 ale neboj, převodovka to nebude
Datum: 25. září 2013 21:09
 možná pístní kroužek, nejspíš si na tom ale dobře, ten ulomenej kus vylít ven, dal si tam správně píst? sundej valec a uvidis snad to bude za pak kacek
Datum: 25. září 2013 21:08
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 těžko soudit když to nevidím , mohl se vyštípnout kus pístu,nebo ti vypadla jehla z karbce a vcucla se do motoru .......
Datum: 25. září 2013 21:05
 Zdravím draci mam dotaz ohledně jawy 585 moquito . Jde o to že bych na něj chtěl dát dell orto 19 nacku jestli s tímhle nebude mí nikdo skušenos ani mě to nepřekvapí tato není moc znám jak svou funkci tak i opravami nebo vzhledem ... děkuju za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Ad1) změř díru sacího kolena u karburátoru,musí tam bejt alespoň 19mm,lépe 20mm ,protože je blbost rvát tam velkej karbec pokud je na sacim koleně malá díra (laicky řečeno) ... Ad2) a co dál? Úprava válce? Výfuk? A nebo jen čistě jinej karbec? Válec by asi otevřít šel...
Datum: 26. září 2013 19:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 19 nácků  Chvíli mi trvalo, než jsem to pochopil...
Datum: 26. září 2013 10:57
Jméno: zrník
IP: uživatel16187
 No pravě se ptam jako jezdíme na tom dva je to ještě dobry ale myslim že by to na tu 19jrlo jede tak do 80 ale podle toho co jsem četl na netu to vcelku jede prý
Datum: 25. září 2013 22:51
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 ty chceš narvat na mosquito 19 nácků? vždyť to jen tak tak uveze jednoho člověka
Datum: 25. září 2013 19:49
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdarec, fichtl mi nějak nechce pracovat. Na jedničku ho rozjedu a jede pěkně, dam dvojku začne chcípat. Taky když spomalim a zmačknu spojku tak zdechne jako by přestala zapalovat svíčka. Nevíte co stim? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:25
Jméno: Zrník
IP: uživatel16187
 Podele toho co tu čtu bych to také tipl na cívku nebo zaplování asi když na jedničku ho vytahneš tak je v otáčkách a bude dávat docela dost šťávi do cívky a tím pádem když dáš dvojku nebo spomalíš a pak ma nízké otáčky a proto zdechne
Datum: 25. září 2013 19:25
Jméno: Miuda555
IP: uživatel15391
 čau  půjde namontovat motor z jawy 21 na rám jawy 555?ps:motor tam namontuji jen na zkoušku,na furt tam nebude
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:08
Jméno: Miuda555
IP: uživatel15391
 díky
Datum: 25. září 2013 19:08
 ano jde to
Datum: 25. září 2013 18:31
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci nevíte čím to může být že simson škube za jízdy?
nový kabel, indučka, klobouček, svíčka, karbec čistý
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:45
Jméno: filip
IP: uživatel16115
 díky vyzkouším vše co mě napadne
Datum: 25. září 2013 19:45
 Zdar, setkal jsem se s podobným problémem u Mustanga. Později jsem přišel na to, že se nestíhá víčkem u nádrže dosávat vzduch, tím tam vznikne podtlak a benzín už nedotíká.
Datum: 25. září 2013 18:44
Jméno: 125Vitus
IP: uživatel15681
 Zdravim, chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s použitím methylu (methanolu) a plné syntetiky do závodních strojů? Ricin je prý srajda, syntetika s methylem je prý lepší. Na Internetu jsem se dozvěděl samý špekulace, ale nic konkrétního, v jakým poměru to nalít atp. Prý se dají použít i modeléřské směsi (na rc auta atp.)
Díky za připomínky. Druhá část dotazu: Když ne methyl, zvýšil by výkon 100 oktanový benzín. V jedné studii prý zvýšil o pouhé 2 % u motorů v autech, tak jestli by to na závody fichtla ještě trochu nepopohnalo 
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 9:00
Jméno: arnošt
IP: uživatel16082
 Zdar originalni magneto pal se zapalovaci civkou ktera je bezne ke koupi.
Datum: 26. září 2013 9:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Arnošt, co jezdíš za zaplování?
Datum: 25. září 2013 23:37
Jméno: arnošt
IP: uživatel13128
 zdar jezdím methanol v mopedu na závodech a není potřeba uprava motoru jako zvýšení komprese či tak něco stačí správně natryskovat karburátor.Studené starty jsou sice horší ale dá se to co se týče oleje jezdím ricín a to že se nespaluje tak jako normální olej do benzínu my moc nevadí motor po závodě rozebírám tedy aspon hlavu a válec a čistím a to samý s kolenem a výfukem a není pravda že musís propálit píst stačí zvolit z kraje vetší trysku a postupně změnšovat a jinak při použití čistého methylu se zdvojnásobí spotřeba
Datum: 25. září 2013 22:02
Jméno: marquee
IP: uživatel16185
 a ještě jeden problém, lihová paliva na sebe s úspěchem vážou vodu, tak že směs nelze uchovávat delší dobu, to je další drobnost
Datum: 25. září 2013 17:39
Jméno: Standa
IP: uživatel16183
 Když jsem zjišťoval,jak se vaří směsná nafta z olejů ,tak jsem se dočet,že sehnat metanol není nic složitého. A dokonce je levnej. Jinak přidej na kompresi na úroveň TDI a trysku dej tak 120. Pozor,nechytá to studený a jak bylo zmíňeno,neváže to na sebe klasickej 2T olej...2T olej pro lihová paliva je cenově raketa jako svině. Poměr směsi je spekulace vždy,protože každej přijde na svuj konkrétní poměr na svym konkrétnim motoru až si propálí pár pístů  Osobně jsem o tom taky jen slyšel a nebo čet.
Datum: 25. září 2013 16:15
Jméno: xxx
IP: uživatel16181
 Máš doma přebytky z likérky Drak ?
Datum: 25. září 2013 14:49
Jméno: marquée
IP: uživatel13627
 navíc běžné oleje, i syntetiky se ti v metilu kvalitně nerozpustí, proto se používal ricin. Dnes se popužívají speciální syntetické oleje pro lihová paliva. O tom zda je ricin sračka lze taky s úspěchem pochybovat. Samozřejmně mazat jen ricinem nejde z důvodu zanášení motoru, ale malá příměs ricinu motoru neuškodí, a jeho mazací schopnosti jsou nedocenitelné. Další problém je nastavení motoru. Počítej že než to odladíš tak propálíš pár pístů.
Datum: 25. září 2013 12:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nastuduj, co je to vlastne oktanove cislo. Udava "jen" odolnost paliva vuci detonacim. Pouziva se u vyssich kompresnich pomeru... Na pouziti methylalkoholu nebudes mit ani kompresi ani zapalovani. Methanolu se moc horet nechce, tak potrebujes kurva silnou jiskru. Nehlede na to, ze ma jiny smesovaci pomer se vzduchem nez benzin, takze hratky s karbcem.
Datum: 25. září 2013 11:25
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Čau, nemáte někdo zkušenost s karburátorem simson na fichtlu?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2013 11:59
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 ale seřídit simsonovej karbec, tak aby chodil jak má je veelmi těžky...
Datum: 30. září 2013 11:59
 chvilku sem s tim taky laboroval, ale nakonec sem to nedotáh do finále, ale když si s tim člověk vyhraje tak to jede docela pěkně, takový trochu živější od spoda mi to přišlo, jde o to si s tim vyhrát,
Datum: 26. září 2013 20:26
 rád bych se k otázce připojil, očekávám od toho akorát spolehlivost a aby to nejelo hůř
Datum: 25. září 2013 21:13
 standa: ano je suprový, protože se narozdíl od origo dá seřizovat... jenže o to asi tazateli nejde
Datum: 25. září 2013 20:37
Jméno: Standa
IP: uživatel16183
 Projel bych ho na 17mm a šel by tam. Ten karbec je oproti fichtláckýmu suprovej.
Datum: 25. září 2013 16:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Karbec ze simpla má centrální plovákovku, sytič, modernější konstrukci, ale zase menší difuzor... za mě možná tak na 05.
Datum: 25. září 2013 11:26
Jméno: ondra
IP: uživatel16180
 Pokud chceš něco víc tak tam dej karbec z jawy 90...
Datum: 25. září 2013 10:05
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 asi megahustěkrutopřínej výkon  nech tam to co tam je
Datum: 25. září 2013 5:36
 simson má difuzor 16mm a pionyr ma 17mm.. co od toho očekáváš?
Datum: 24. září 2013 21:13
 Zdarec,potřeboval bych poradit jak je to s rezetama na babettu 210. jaká je na rychlost a jaká na sílu. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 9:58
Jméno: ondra
IP: uživatel16180
 Jestli chceš aby ti babeta lítala 75 km/h tak tam dej rozetu z 207 ky babety, sice bude línější na rozjezd ale bude dost rychlá....
Datum: 25. září 2013 9:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16179
 do zadu se při převodech na tah dává velké na zadním kole u babety to je to přez 50 zubu ... předek se naopak dává malé.....osobně bych nechal na motoru 13 zubou a podíval se jestli máš přez 50 zubu na zadku..pokut ano dá se sehnat 12 zubu na motor ..ale nevím zda nebudeš krátit řetěz.....jinak mám 210 a pokud je vše ok i na rychlé převody jede bez šlapání ....nemáš spíš vilítanej motor?
Datum: 25. září 2013 9:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ono by stačilo použít mozek a znalosti fyziky ze základní školy a tenhle dotaz není potřeba psát, mám dojem, že dnešní omladina je prostě líná přemýšlet
Datum: 25. září 2013 7:08
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 předni (sekundarni kolečko)čim menši do síly a naopak
Datum: 24. září 2013 22:21
 díky. a přední kolečko se dává jaký??
Datum: 24. září 2013 21:24
Jméno: klas
IP: uživatel14122
 velká je pomalejší ale do kopce ,malá je rychlá a na roviny
Datum: 24. září 2013 20:41
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci jaký je rozdíl vy rychlosti u čz 250/455 a u čz 250/475 motory jsou stejné ale jedná se mi o kola jaký je rychlostní rozdíl. A jaké výhody maji 16 a 19 palcova kola děkuji 
PS: při sekundáru 17z.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Mam péráka a ten má 19" kola a je to oproti klasický kejvačce horší. Vejš těžiště a menší obratnost. Ono teda manévrovatelnost s pérákem je celkově děsivá oproti "normálním" motorkám...
Datum: 26. září 2013 20:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na 19" je hlavně lepší posez a celkově se mě na tom jede líp... možná to bude tim, že mám všechno v provozu na16 " a sportuku (470) zprovoznim jednou do měsíce, pak mě to vždycky nadchne
Datum: 25. září 2013 7:07
 Sportka má zase větší rozetu aby se ten rozdíl vykompenzoval, takže bych řekl že to bude cca nastejno. Jinak výhody větších kol...no líp to bere nerovnosti a v jistejch situacích je to stabilnější. Naopak menší kola se vyznačují lepší ovladatelností. Velká kola navíc zvyšují těžiště motocyklu...
Datum: 24. září 2013 19:58
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdar, jakej je rozdil mezi karburatorem z jawa 05 a jawa 21? Můžu si je splést nebo je rozdíl viditelný? De mě o to že, mam na 05 motoru nejspíš 21 karburator a potřebuju si ho dat na normalnii 21 motor, tak bych byl nerad když bych tam dal jinej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 12:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 2915Psb... na těch karburátorech to ale napsaný není.
Datum: 25. září 2013 12:40
Jméno: Franta
IP: uživatel14645
 Kolečko, neviš jak se ten mezi typovej karburator označoval?
Datum: 25. září 2013 11:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 na první pohled ho poznáš podle kolíčku na přeplavování, 05 má jen kolíček o průměru cca 2mm a 21 má takové plechové tlačítko o průměru víc jak 5mm. A další poznávací znak. 21 karburátor má zespodu plovákové komory šroub s 6ti hranou hlavou a o5 tam má jen takový malý nálitek. Prostě je to poznat na první pohled.
Datum: 25. září 2013 7:22
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 A ten difuzor u toho staršího je 15mm hluboký nebo 1,5mm má v průměru(vniřtní)? Diky
Datum: 25. září 2013 6:28
 no...od pohledu je ten difuzor menší, pokud máš na porovnání novější karbec...případně změřit
Datum: 24. září 2013 21:52
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Jak ho prosimtě poznam toho s 15mm ifuzorem? (kromě toho plovaku)
Datum: 24. září 2013 21:51
 Ano dělaly se. Mělo to 15mm difuzor. Jehla byla natvrdo připájena k plováku po vzoru kývačky či starších fichtlů. Vzhledově byl velice podobnej jako karbec z novějších fichtlů...
Datum: 24. září 2013 21:25
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Diky za radu, a nevite ještě někdo jestli se nedělaly nějaký karburatory mezi? (že vypadaly jako ty nový ale měly by třeba menší difuzor nebo tak)
Datum: 24. září 2013 21:03
 rozhodně bys ho poznal, je uplně jinej  má mosaznou přípojku na palivovou hadičku a ještě ke všemu zeshora na plovákovku a je ze předu o hodně rozšířenej kuli jinýmu airboxu
Datum: 24. září 2013 20:08
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci vleze se tohle kolečko na fichtla? myslím když tam dam i řetež jestli nebude vadit o karter? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 11:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 16-ka se vleze, ale moc mista tam neni...
Datum: 25. září 2013 11:27
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 motor chci upravit ale jedna se mi jen o to jestli se vleze  děkuju
Datum: 24. září 2013 19:55
Jméno: standa
IP: uživatel16176
 Ne,nejde. Dobrá rada abys nebyl zklamanej,,,,pokud jsi lehkej tak seriovka utahne dobře 14z kolečko. 15z kolečku už jen za předpokladu že máš 45kg a fichtla s dobrym motorem v top stavu.
Datum: 24. září 2013 19:52
Jméno: filip
IP: uživatel16115
Datum: 24. září 2013 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když mi řekneš jaký , možná ti poradím
Datum: 24. září 2013 19:40
Jméno: honzik
IP: uživatel16178
 zdravím draci. Potreboval bych poradit poradnej prevod do terenu na pionyrovi.... retezovy kolecko mam 11 zub. a potreboval bych poradit rozetu abych nemusel prodluzovat retez... dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 9:51
Jméno: ondra
IP: uživatel16180
 Dej tam 60 zubů
Datum: 25. září 2013 9:51
Jméno: Jiří Tomíček
IP: uživatel16177
 Ahoj,Zajímalo by mne kolik voltů dává babetta 207 při plném výkounu? Děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 18:52
 No,dobrý for,ale babeta při každých otáčkách dává jinak!
Datum: 25. září 2013 18:52
Jméno: ...
IP: uživatel16181
 Cca 1000v
Datum: 25. září 2013 14:51
 čau draci,chci se zeptat jestli je 14000km na fechla moc a je potřeba výbrus,jinak je tam tříkružák a nultý výbrus a je to sériovka, na jedničku tahá celkem pěkně, ale za dvojky na trojku to musím neuvěřitelně roztáhnout aby se torjka chytla a zabrala. je v každodenním provozu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2013 11:01
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 a po ceste nestačí benzínky
Datum: 27. září 2013 11:01
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Trochu malý ne  alespoň garett 1749 VB a trysky FB PP764 a FMIC z Cupry a organickou spojku jednohmotu  190HP jak vystřiženejch
Datum: 26. září 2013 20:03
Jméno: ...
IP: uživatel6072
 Já bych tam dal turbo z octavie 1,9TDi, vstřiky taky a 2 zuby na primáru
Datum: 26. září 2013 9:46
 simson je ale trochu jinde  táta ma taky na bavoráku 130000, ale vesměs máte pravdu, nejdřív bych ale mrknul na karbec, mám dojem že když neni vyladěnej může se to projevit až na trojce  možná nemám pravdu
Datum: 24. září 2013 20:36
 Hádám máš pařeza no jestly se s tim jezdilo nějak normálně tak je výbrus doporučovanej kolem 20000 ale záleží na stavu motoru
Datum: 24. září 2013 19:56
 to záleží opravdu na uživateli já mám na simsonu 30.000 km původní a jede jak nový
Datum: 24. září 2013 19:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zrovna číslům na tacho bych moc nevěřil ...malo u kterýho pionýra tachometr fungpval a funguje
Datum: 24. září 2013 18:40
 tak když sem ten motor koupil tak mne majitel tvrdil že 25let stál ve stodole, že to je po dědovi a že na tom jezdil jenom on. ale tak víš jak to je.
Datum: 24. září 2013 16:49
 Nedá se říct...musíš posuzovat konkrétní stav konkrétního motoru...14000km je v podstatě nic neříkající číslo...jestli se na tom jezdilo s rozumem tak má ještě mnoho před sebou...pokud na tom jezdil někdo jako prase, tak už může být motor KO...víc ti po internetu asi nikdo neřekne
Datum: 24. září 2013 16:46
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 Čau draci nevíte někdo rozměr ložiska u ČZ 175/477 myslím to ložisko co je pod spojkovým košemrndíky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 16:48
Datum: 24. září 2013 16:48
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 zdravim pisu ohledne simsona na tyrisrtor co to znamena:RT14,BRWS2,BLsipka nahoru3,BR31,SW15 vubec to nechapu jak to napojit
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 16:22
 podívej se na schema zapojení v dílenské příručce zkratky před číslama znamenají barvy kabelů
Datum: 25. září 2013 16:22
 DOTAZ PRO SESU (a pro lidi,kteří mají zkušenost). Zdravím vás,dneska při brouzdání po tvém krámku se mi šíleně zalíbilo tohle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_41_75_15_vybrus_cep_14_1.html píst na jawu 21 pro 15. výbrus válce. 1) Je to píst na klasické pionýrské pístní kroužky a nebo je to na ty dražší tuning kroužky chromové a podobně??? 2) Jde na tohle vrtání upravit originální vložka nebo je zapotřebí si nechat vyrobit jinou vložku? Mám zkušenost s 8. výbrusem a už na pohled je ta vložka tenoulinká jako papír a při neopatrném zacházení se tá vložka umí pěkně zkoutit,zšišatět popřípadě doslova prasknout. Nedokážu si ten 15. výbrus představit,už z toho ohledu že zajet pionýrský motor s tak velkym kompresnim poměrem + snížená hlava musí být kumšt i kdyby venku mrzlo  Je tohle bezpečné a spolehlivé pro běžný provoz nebo se ta vložka po 1500km pokroutí a můžu to vyhodit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 13:20
Jméno: standa
IP: uživatel16176
 Udělat to umím,jaká bude životnost nemužu říct,z tý vložky zbyde šlupka...písty se prodávaj 1 kr i 2kr. Hlava se musí použít z j05 a protočit na 42mm - jen líznout nesnižovat! Běžně dělam válce 41mm,to se ještě vcelku dá.
Datum: 24. září 2013 13:20
 cau draci , chci se zeptat vleze do motocyklu čz 125/453 motor 175 ? pripadne jaky ma oznaceni diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 21:10
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 i 250 ? :-O ja myslel ze jen tu 175 tak to je jine kafe   díky hosi
Datum: 25. září 2013 21:10
Jméno: filip
IP: uživatel16115
 harry nacpi tam 250/455  to je teprve zátah 
jinač do tvého rámu pasuje 125/453, 125/473, 175/450, 175/470, 250/455, 250/475, 250/485-novější typ převodovky s hranaté čz
Datum: 25. září 2013 17:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16174
 připomenu jen že do té motorky bez uprav nacpeš i jednoýfukovou 250 ale motor skus sehnad i s kolenem
Datum: 24. září 2013 10:10
 super, diky
Datum: 23. září 2013 23:37
 Vleze, a má označení 175/450
Datum: 23. září 2013 23:27
|



|