slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  230  231  232  233  234  235  236  237  238  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
čauec má někdo zkušenost se stáčením kliky z čz 125/453 nebo s výměnou za jinou + podkova ? jde mi o upravene motory děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
Díky stando :-)
 
 
Datum: 26. září 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Dobře napřed blbej dotaz : ty budeš jezdit nějaký závody veteránů do objemu 125ccm? Pokud ne,tak je myslím jednodušší a asi i levnější použít motor z čz 175/450 ... Ve svý době tyhle kliky utáčelo TK moto a s repasí,přelisem,vyváženim a duralovou vložkou do kliky to bylo snad za 4000-4500,- .... Hlavně uděláš kliku a co dál? Ten motor je slabej,těžkopádnej a pomalochodnej a neni tam moc prostoru pro úpravu válce...jen stratíš spodek a furt to pojede jen jak rychlejší fichtl se 4 kvaltama ... Nechci tě odrazovat,ale je to dost k zamyšlení....
 
 
Datum: 26. září 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16190    
ježiš proč tam nedáš motor ze 250 bude to levnější a aspon rozumě udělaný
 
 
Datum: 26. září 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, mám vytlučené uložení kyvky u čz 175/356. Co Je vše potřeba pro opravu? je na to třeba nějakýho speciálního nářadí? A taky co je všechno uvnitř abych nemusel obědnávat na 2x. Jestli by jste mi mohli hodit tady od sesy odkazy. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16190    
místní prodejce mě zabije ale vem z monty jawa LITINOV7 futra s čepem a asi budeš muset sehnad i výstružník
 
 
Datum: 26. září 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel16188    
Čau draci, můj fichtl je po GO (zadřel se, tak sem měnil válec, píst a klikovku plus jsem přidal pár další věcí co už byly značně v háji (sekundár primár řetěz, lamela spojky, brzdy apod. ale to je vlastně jedno). Jezdim na něm každej den do práce a u nás na Liberecku jsou celkem kopce. Jel jsem do práce jako vždy ve 2 lidech a v kopci (na 2 jsem jel tuším) se mi najednou ozvala rána někde z motoru (zespoda) a najednou klesly otáčky a změnil se výkon (k horšímu :-D ). Od tý doby nás to do kopce táhne často na 1 (dvojka je moc dlouhá) a když jedu sám, připadám si jako bych měl za sebou ještě tak půl člověka. Vůbec nejede. Jediný co jsem na tom dělal, byl posun jehly ze 3. na 2. zářez (před tou "nehodou";-). Jinak nic, jezdil jak má. V čem by mohl bejt problém? (Jehlu jsem ještě zpět na 3. zářez nedal, výfuk jsem dneska utěsnil (kdyby se něco změnilo tak to aktualizuju ;-) ). Předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Tak dej ještě krapet níž hladinu a bude držet i volnoběh ;-)
 
 
Datum: 26. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel16193    
Draci asi jsem to spravil. Utěsnil jsem výfuk u kolene tmelem a posunul jehlu zase zpátky. A přijde mi že jezdí jako dřív...tak snad...kdyby něco dám zase vědět. Díky za vaše rady ;-)
 
 
Datum: 26. září 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel16193    
Na volnoběh to často chcípá. I zahřátý. Musim furt držet trochu pod plynem. I když někdy je to náladový, že volnoběh drží dlouho, ale stejně pak chcípne. Ok kouknu k magnetu na cívky.
 
 
Datum: 26. září 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co dělá volnoběh??
 
 
Datum: 26. září 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14530    
podivej se,jestli ti civky v zapalovani neskrtaji o magneto,nebo jestli nejsou civky nebo magneto povolene
 
 
Datum: 26. září 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel16188    
Jehla tam je a píst je v celku bez známky jakýhokoliv odštípnutí. ... Píst by tam měl bejt zprávně (nedělal jsem to já, ale chlápek co tu opravuje tydle stroje). Pravdou je že po tý opravě to ve vyšších otáčkách když pustim plyn začne trochu zvonit, což vůbec nevim čim to je, ale na válec a píst jsem koukal a kroužky tam jsou a válec neni nijak poškrábanej. Já jsem na ty motory amatér, abych si to dělal sám i když vím že to neni nic těžkýho na tom fichtlu. Primitivní věci zvládám :-D . ... ale kouknu ještě jednou. Kámoš co se mnou jezdí na fichtlu navrhoval ještě že by to moh bejt blbě utěsněnej výfuk nebo zanesenej karbonem. Jenže to by nevysvětlovalo tu ránu. Kouknu na to znova. Díky za rady a další možnosti vřele vítám :-)
 
 
Datum: 25. září 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale neboj, převodovka to nebude ;-)
 
 
Datum: 25. září 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná pístní kroužek, nejspíš si na tom ale dobře, ten ulomenej kus vylít ven, dal si tam správně píst? sundej valec a uvidis snad to bude za pak kacek ;-)
 
 
Datum: 25. září 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
těžko soudit když to nevidím , mohl se vyštípnout kus pístu,nebo ti vypadla jehla z karbce a vcucla se do motoru .......
 
 
Datum: 25. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Zrník      E-mail:      IP: uživatel16187    
Zdravím draci mam dotaz ohledně jawy 585 moquito . Jde o to že bych na něj chtěl dát dell orto 19 nacku jestli s tímhle nebude mí nikdo skušenos ani mě to nepřekvapí tato není moc znám jak svou funkci tak i opravami nebo vzhledem ... děkuju za odpověď :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Ad1) změř díru sacího kolena u karburátoru,musí tam bejt alespoň 19mm,lépe 20mm ,protože je blbost rvát tam velkej karbec pokud je na sacim koleně malá díra (laicky řečeno) ... Ad2) a co dál? Úprava válce? Výfuk? A nebo jen čistě jinej karbec? Válec by asi otevřít šel...
 
 
Datum: 26. září 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
19 nácků :-D Chvíli mi trvalo, než jsem to pochopil...
 
 
Datum: 26. září 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: zrník      IP: uživatel16187    
No pravě se ptam jako jezdíme na tom dva je to ještě dobry ale myslim že by to na tu 19jrlo jede tak do 80 ale podle toho co jsem četl na netu to vcelku jede prý
 
 
Datum: 25. září 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
ty chceš narvat na mosquito 19 nácků? vždyť to jen tak tak uveze jednoho člověka
 
 
Datum: 25. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdarec, fichtl mi nějak nechce pracovat. Na jedničku ho rozjedu a jede pěkně, dam dvojku začne chcípat. Taky když spomalim a zmačknu spojku tak zdechne jako by přestala zapalovat svíčka. Nevíte co stim? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: Zrník      IP: uživatel16187    
Podele toho co tu čtu bych to také tipl na cívku nebo zaplování asi když na jedničku ho vytahneš tak je v otáčkách a bude dávat docela dost šťávi do cívky a tím pádem když dáš dvojku nebo spomalíš a pak ma nízké otáčky a proto zdechne
 
 
Datum: 25. září 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
čau :-) půjde namontovat motor z jawy 21 na rám jawy 555?ps:motor tam namontuji jen na zkoušku,na furt tam nebude :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
díky
 
 
Datum: 25. září 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano jde to
 
 
Datum: 25. září 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci nevíte čím to může být že simson škube za jízdy? nový kabel, indučka, klobouček, svíčka, karbec čistý Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16115    
díky vyzkouším vše co mě napadne :-)
 
 
Datum: 25. září 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: petrsec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, setkal jsem se s podobným problémem u Mustanga. Později jsem přišel na to, že se nestíhá víčkem u nádrže dosávat vzduch, tím tam vznikne podtlak a benzín už nedotíká.
 
 
Datum: 25. září 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: 125Vitus      IP: uživatel15681    
Zdravim, chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s použitím methylu (methanolu) a plné syntetiky do závodních strojů? Ricin je prý srajda, syntetika s methylem je prý lepší. Na Internetu jsem se dozvěděl samý špekulace, ale nic konkrétního, v jakým poměru to nalít atp. Prý se dají použít i modeléřské směsi (na rc auta atp.) Díky za připomínky. Druhá část dotazu: Když ne methyl, zvýšil by výkon 100 oktanový benzín. V jedné studii prý zvýšil o pouhé 2 % u motorů v autech, tak jestli by to na závody fichtla ještě trochu nepopohnalo :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: arnošt      IP: uživatel16082    
Zdar originalni magneto pal se zapalovaci civkou ktera je bezne ke koupi.
 
 
Datum: 26. září 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Arnošt, co jezdíš za zaplování?
 
 
Datum: 25. září 2013 23:37
 
 
 
 
Jméno: arnošt      IP: uživatel13128    
zdar jezdím methanol v mopedu na závodech a není potřeba uprava motoru jako zvýšení komprese či tak něco stačí správně natryskovat karburátor.Studené starty jsou sice horší ale dá se to co se týče oleje jezdím ricín a to že se nespaluje tak jako normální olej do benzínu my moc nevadí motor po závodě rozebírám tedy aspon hlavu a válec a čistím a to samý s kolenem a výfukem a není pravda že musís propálit píst stačí zvolit z kraje vetší trysku a postupně změnšovat a jinak při použití čistého methylu se zdvojnásobí spotřeba
 
 
Datum: 25. září 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel16185    
a ještě jeden problém, lihová paliva na sebe s úspěchem vážou vodu, tak že směs nelze uchovávat delší dobu, to je další drobnost
 
 
Datum: 25. září 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16183    
Když jsem zjišťoval,jak se vaří směsná nafta z olejů ,tak jsem se dočet,že sehnat metanol není nic složitého. A dokonce je levnej. Jinak přidej na kompresi na úroveň TDI a trysku dej tak 120. Pozor,nechytá to studený a jak bylo zmíňeno,neváže to na sebe klasickej 2T olej...2T olej pro lihová paliva je cenově raketa jako svině. Poměr směsi je spekulace vždy,protože každej přijde na svuj konkrétní poměr na svym konkrétnim motoru až si propálí pár pístů :-D Osobně jsem o tom taky jen slyšel a nebo čet.
 
 
Datum: 25. září 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel16181    
Máš doma přebytky z likérky Drak ?
 
 
Datum: 25. září 2013 14:49
 
 
 
 
Jméno: marquée      IP: uživatel13627    
navíc běžné oleje, i syntetiky se ti v metilu kvalitně nerozpustí, proto se používal ricin. Dnes se popužívají speciální syntetické oleje pro lihová paliva. O tom zda je ricin sračka lze taky s úspěchem pochybovat. Samozřejmně mazat jen ricinem nejde z důvodu zanášení motoru, ale malá příměs ricinu motoru neuškodí, a jeho mazací schopnosti jsou nedocenitelné. Další problém je nastavení motoru. Počítej že než to odladíš tak propálíš pár pístů.
 
 
Datum: 25. září 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nastuduj, co je to vlastne oktanove cislo. Udava "jen" odolnost paliva vuci detonacim. Pouziva se u vyssich kompresnich pomeru... Na pouziti methylalkoholu nebudes mit ani kompresi ani zapalovani. Methanolu se moc horet nechce, tak potrebujes kurva silnou jiskru. Nehlede na to, ze ma jiny smesovaci pomer se vzduchem nez benzin, takze hratky s karbcem.
 
 
Datum: 25. září 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
Čau, nemáte někdo zkušenost s karburátorem simson na fichtlu?? Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
ale seřídit simsonovej karbec, tak aby chodil jak má je veelmi těžky...
 
 
Datum: 30. září 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chvilku sem s tim taky laboroval, ale nakonec sem to nedotáh do finále, ale když si s tim člověk vyhraje tak to jede docela pěkně, takový trochu živější od spoda mi to přišlo, jde o to si s tim vyhrát,
 
 
Datum: 26. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rád bych se k otázce připojil, očekávám od toho akorát spolehlivost a aby to nejelo hůř
 
 
Datum: 25. září 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: ano je suprový, protože se narozdíl od origo dá seřizovat... jenže o to asi tazateli nejde
 
 
Datum: 25. září 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16183    
Projel bych ho na 17mm a šel by tam. Ten karbec je oproti fichtláckýmu suprovej.
 
 
Datum: 25. září 2013 16:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Karbec ze simpla má centrální plovákovku, sytič, modernější konstrukci, ale zase menší difuzor... za mě možná tak na 05.
 
 
Datum: 25. září 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16180    
Pokud chceš něco víc tak tam dej karbec z jawy 90...
 
 
Datum: 25. září 2013 10:05
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
asi megahustěkrutopřínej výkon :-D nech tam to co tam je :-)
 
 
Datum: 25. září 2013 5:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simson má difuzor 16mm a pionyr ma 17mm.. co od toho očekáváš?
 
 
Datum: 24. září 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Janys156 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,potřeboval bych poradit jak je to s rezetama na babettu 210. jaká je na rychlost a jaká na sílu. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16180    
Jestli chceš aby ti babeta lítala 75 km/h tak tam dej rozetu z 207 ky babety, sice bude línější na rozjezd ale bude dost rychlá....
 
 
Datum: 25. září 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16179    
do zadu se při převodech na tah dává velké na zadním kole u babety to je to přez 50 zubu ... předek se naopak dává malé.....osobně bych nechal na motoru 13 zubou a podíval se jestli máš přez 50 zubu na zadku..pokut ano dá se sehnat 12 zubu na motor ..ale nevím zda nebudeš krátit řetěz.....jinak mám 210 a pokud je vše ok i na rychlé převody jede bez šlapání ....nemáš spíš vilítanej motor?
 
 
Datum: 25. září 2013 9:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ono by stačilo použít mozek a znalosti fyziky ze základní školy a tenhle dotaz není potřeba psát, mám dojem, že dnešní omladina je prostě líná přemýšlet
 
 
Datum: 25. září 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
předni (sekundarni kolečko)čim menši do síly a naopak
 
 
Datum: 24. září 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: Janys156 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky. a přední kolečko se dává jaký??
 
 
Datum: 24. září 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: klas      IP: uživatel14122    
velká je pomalejší ale do kopce ,malá je rychlá a na roviny
 
 
Datum: 24. září 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci jaký je rozdíl vy rychlosti u čz 250/455 a u čz 250/475 motory jsou stejné ale jedná se mi o kola jaký je rychlostní rozdíl. A jaké výhody maji 16 a 19 palcova kola děkuji :-) PS: při sekundáru 17z. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Mam péráka a ten má 19" kola a je to oproti klasický kejvačce horší. Vejš těžiště a menší obratnost. Ono teda manévrovatelnost s pérákem je celkově děsivá oproti "normálním" motorkám...
 
 
Datum: 26. září 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na 19" je hlavně lepší posez a celkově se mě na tom jede líp... možná to bude tim, že mám všechno v provozu na16 " a sportuku (470) zprovoznim jednou do měsíce, pak mě to vždycky nadchne :-D
 
 
Datum: 25. září 2013 7:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sportka má zase větší rozetu aby se ten rozdíl vykompenzoval, takže bych řekl že to bude cca nastejno. Jinak výhody větších kol...no líp to bere nerovnosti a v jistejch situacích je to stabilnější. Naopak menší kola se vyznačují lepší ovladatelností. Velká kola navíc zvyšují těžiště motocyklu...
 
 
Datum: 24. září 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdar, jakej je rozdil mezi karburatorem z jawa 05 a jawa 21? Můžu si je splést nebo je rozdíl viditelný? De mě o to že, mam na 05 motoru nejspíš 21 karburator a potřebuju si ho dat na normalnii 21 motor, tak bych byl nerad když bych tam dal jinej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
2915Psb... na těch karburátorech to ale napsaný není.
 
 
Datum: 25. září 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14645    
Kolečko, neviš jak se ten mezi typovej karburator označoval?
 
 
Datum: 25. září 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
na první pohled ho poznáš podle kolíčku na přeplavování, 05 má jen kolíček o průměru cca 2mm a 21 má takové plechové tlačítko o průměru víc jak 5mm. A další poznávací znak. 21 karburátor má zespodu plovákové komory šroub s 6ti hranou hlavou a o5 tam má jen takový malý nálitek. Prostě je to poznat na první pohled.
 
 
Datum: 25. září 2013 7:22
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
A ten difuzor u toho staršího je 15mm hluboký nebo 1,5mm má v průměru(vniřtní)? Diky :-)
 
 
Datum: 25. září 2013 6:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no...od pohledu je ten difuzor menší, pokud máš na porovnání novější karbec...případně změřit
 
 
Datum: 24. září 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Jak ho prosimtě poznam toho s 15mm ifuzorem? (kromě toho plovaku)
 
 
Datum: 24. září 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano dělaly se. Mělo to 15mm difuzor. Jehla byla natvrdo připájena k plováku po vzoru kývačky či starších fichtlů. Vzhledově byl velice podobnej jako karbec z novějších fichtlů...
 
 
Datum: 24. září 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Diky za radu, a nevite ještě někdo jestli se nedělaly nějaký karburatory mezi? (že vypadaly jako ty nový ale měly by třeba menší difuzor nebo tak)
 
 
Datum: 24. září 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozhodně bys ho poznal, je uplně jinej ;-) má mosaznou přípojku na palivovou hadičku a ještě ke všemu zeshora na plovákovku a je ze předu o hodně rozšířenej kuli jinýmu airboxu ;-)
 
 
Datum: 24. září 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci vleze se tohle kolečko na fichtla? myslím když tam dam i řetež jestli nebude vadit o karter? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
16-ka se vleze, ale moc mista tam neni...
 
 
Datum: 25. září 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
motor chci upravit ale jedna se mi jen o to jestli se vleze :-) děkuju
 
 
Datum: 24. září 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16176    
Ne,nejde. Dobrá rada abys nebyl zklamanej,,,,pokud jsi lehkej tak seriovka utahne dobře 14z kolečko. 15z kolečku už jen za předpokladu že máš 45kg a fichtla s dobrym motorem v top stavu.
 
 
Datum: 24. září 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16115    
 
 
Datum: 24. září 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
když mi řekneš jaký , možná ti poradím
 
 
Datum: 24. září 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel16178    
zdravím draci. Potreboval bych poradit poradnej prevod do terenu na pionyrovi.... retezovy kolecko mam 11 zub. a potreboval bych poradit rozetu abych nemusel prodluzovat retez... dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 9:51
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16180    
Dej tam 60 zubů
 
 
Datum: 25. září 2013 9:51
 
 
 
 
Jméno: Jiří Tomíček      IP: uživatel16177    
Ahoj,Zajímalo by mne kolik voltů dává babetta 207 při plném výkounu? Děkuji za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: Jiří Tomíček      E-mail:      IP: uživatel16177    
No,dobrý for,ale babeta při každých otáčkách dává jinak!
 
 
Datum: 25. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel16181    
Cca 1000v
 
 
Datum: 25. září 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,chci se zeptat jestli je 14000km na fechla moc a je potřeba výbrus,jinak je tam tříkružák a nultý výbrus a je to sériovka, na jedničku tahá celkem pěkně, ale za dvojky na trojku to musím neuvěřitelně roztáhnout aby se torjka chytla a zabrala. je v každodenním provozu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2013 11:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
a po ceste nestačí benzínky :-D
 
 
Datum: 27. září 2013 11:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Trochu malý ne :-D alespoň garett 1749 VB a trysky FB PP764 a FMIC z Cupry a organickou spojku jednohmotu :-D 190HP jak vystřiženejch :-D
 
 
Datum: 26. září 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel6072    
Já bych tam dal turbo z octavie 1,9TDi, vstřiky taky a 2 zuby na primáru
 
 
Datum: 26. září 2013 9:46
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simson je ale trochu jinde ;-) táta ma taky na bavoráku 130000, ale vesměs máte pravdu, nejdřív bych ale mrknul na karbec, mám dojem že když neni vyladěnej může se to projevit až na trojce ;-) možná nemám pravdu
 
 
Datum: 24. září 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hádám máš pařeza no jestly se s tim jezdilo nějak normálně tak je výbrus doporučovanej kolem 20000 ale záleží na stavu motoru
 
 
Datum: 24. září 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to záleží opravdu na uživateli já mám na simsonu 30.000 km původní a jede jak nový
 
 
Datum: 24. září 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
zrovna číslům na tacho bych moc nevěřil ...malo u kterýho pionýra tachometr fungpval a funguje
 
 
Datum: 24. září 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak když sem ten motor koupil tak mne majitel tvrdil že 25let stál ve stodole, že to je po dědovi a že na tom jezdil jenom on. ale tak víš jak to je.
 
 
Datum: 24. září 2013 16:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedá se říct...musíš posuzovat konkrétní stav konkrétního motoru...14000km je v podstatě nic neříkající číslo...jestli se na tom jezdilo s rozumem tak má ještě mnoho před sebou...pokud na tom jezdil někdo jako prase, tak už může být motor KO...víc ti po internetu asi nikdo neřekne
 
 
Datum: 24. září 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
Čau draci nevíte někdo rozměr ložiska u ČZ 175/477 myslím to ložisko co je pod spojkovým košemrndíky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Označení ložiska bude uvedeno v katalogu náhradních dílů, najdeš ho třeba na stránkách http://www.sesa-moto.cz
 
 
Datum: 24. září 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
zdravim pisu ohledne simsona na tyrisrtor co to znamena:RT14,BRWS2,BLsipka nahoru3,BR31,SW15 vubec to nechapu jak to napojit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se na schema zapojení v dílenské příručce zkratky před číslama znamenají barvy kabelů
 
 
Datum: 25. září 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DOTAZ PRO SESU (a pro lidi,kteří mají zkušenost). Zdravím vás,dneska při brouzdání po tvém krámku se mi šíleně zalíbilo tohle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_41_75_15_vybrus_cep_14_1.html píst na jawu 21 pro 15. výbrus válce. 1) Je to píst na klasické pionýrské pístní kroužky a nebo je to na ty dražší tuning kroužky chromové a podobně??? 2) Jde na tohle vrtání upravit originální vložka nebo je zapotřebí si nechat vyrobit jinou vložku? Mám zkušenost s 8. výbrusem a už na pohled je ta vložka tenoulinká jako papír a při neopatrném zacházení se tá vložka umí pěkně zkoutit,zšišatět popřípadě doslova prasknout. Nedokážu si ten 15. výbrus představit,už z toho ohledu že zajet pionýrský motor s tak velkym kompresnim poměrem + snížená hlava musí být kumšt i kdyby venku mrzlo :-D Je tohle bezpečné a spolehlivé pro běžný provoz nebo se ta vložka po 1500km pokroutí a můžu to vyhodit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16176    
Udělat to umím,jaká bude životnost nemužu říct,z tý vložky zbyde šlupka...písty se prodávaj 1 kr i 2kr. Hlava se musí použít z j05 a protočit na 42mm - jen líznout nesnižovat! Běžně dělam válce 41mm,to se ještě vcelku dá.
 
 
Datum: 24. září 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci , chci se zeptat vleze do motocyklu čz 125/453 motor 175 ? pripadne jaky ma oznaceni diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: harry      IP: uživatel14880    
i 250 ? :-O ja myslel ze jen tu 175 tak to je jine kafe :-D:-) díky hosi
 
 
Datum: 25. září 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16115    
harry nacpi tam 250/455 :-) to je teprve zátah ;-) jinač do tvého rámu pasuje 125/453, 125/473, 175/450, 175/470, 250/455, 250/475, 250/485-novější typ převodovky s hranaté čz :-)
 
 
Datum: 25. září 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16174    
připomenu jen že do té motorky bez uprav nacpeš i jednoýfukovou 250 ale motor skus sehnad i s kolenem
 
 
Datum: 24. září 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super, diky
 
 
Datum: 23. září 2013 23:37
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vleze, a má označení 175/450
 
 
Datum: 23. září 2013 23:27
 
<  230  231  232  233  234  235  236  237  238  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 21:55:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu