Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 19:28
 zdravim nemáte někdo zkušenosti jak dát 4q převodovku ze simsona do pionýra a jestli to vůbec de a co všechno se musí upravit
.... díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 23:17
je taky otázka jak dlouho bude takhle sprasená převodovka sloužit
Datum: 14. prosince 2007 23:17
já ty jeho fotky mám, heč....ale je to docela složité ta uprava karetrů, už se sehnal 175kové karetery tak ještě převodovku a můžu taky začít
Datum: 13. prosince 2007 19:42
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
uzivatel Kosma na wiku-ovych strankach ma takyto zamer, casom udajne posle fotky...a ze na jar by boli nove odliatky karterov
Datum: 13. prosince 2007 14:21
Jméno: Frikulín-VI TEAM
IP: uživatel791
Jen dodám žě to je cca 40 000 a to počítám že už má člověk základ co se týče strojů nástrojů zkusešeností....atd...! Taky sem do vzdal...  Lepší je upravit 3 kvalt...
Datum: 12. prosince 2007 23:56
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Ještě dodám, jestli chceš 4 rychlostní, najdi si návod na uprávu (přestavbu) pio motoru, kam se potom dá převodovka z Čz 125/175. Ale i tak, jestli to ještě vůbec půjde udělat, bude hoodně drahé...
Datum: 12. prosince 2007 19:42
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Tak to určitě nepude... Jiný systém řazení (žádná přesuvná kola) a mechanizmus, jiné rozměry, jiné uchycení spojko. koše, atd...
Datum: 12. prosince 2007 19:31
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Zdar newite kde prodavaji jedno kroukovy pist (jestli se prodava)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:13
Je neposlouchej proč chčeš dát do fechtla jen jeden kroužek? o co ti jde jestli chceš koupit tak kup na Dandy 50 je to jedno kroužek , ale nechápu proč ho tam cpeš . když tak odepiš čus
Datum: 13. prosince 2007 21:13
Jméno: fesoJ
IP: uživatel1337
Zdar stačí když tam dáš jen 1 kroužek!!!
Datum: 13. prosince 2007 17:26
Bubak:taky piest sa pouziva hlavne na zavodoch pri upravenom motore ktory je nedavno po vybruse a vyuziva sa male trenie jedneho kruzku,takze motor viac toci.Taky piest by si mal zohnat tu: http://www.almet.cz/
Datum: 12. prosince 2007 21:19
Jméno: Bubák
IP: uživatel1741
J.a.k.u.b: a ty jsi neco takovyho kupoval? je to blbost , kdyz normalni pist stoji 200 , a taky ty krouzky davaji pistu vedeni, kdyby byl jen jeden tak se valec hrozne rychle vybeha
Datum: 12. prosince 2007 20:30
jj prodavase kdyz si skocis do firmy kde se prodavaj nd predevsim vybrus ytak to mamaji myslim sorji do 100
Datum: 12. prosince 2007 19:53
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 19:15
Jméno: weaponman
IP: uživatel720
 Cuss newite nekdo kde se delaj vybrus v plzni.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 18:09
Jméno: Tomket
IP: uživatel967
Jo v Plzni se to furt dělá, je to kousek od náměstí Milady Horákové-konečná tramvaje č.1(Slovany)
Datum: 13. prosince 2007 18:09
Taky to dělá jeden týpek v ledcích (od plzně asi 10 km na sever) ale ten to nedělá jako práci ale jako prostě když někdo něco chce, chce za to 500 i s pístem a kroužkama
Datum: 12. prosince 2007 17:23
zdar, v plzni to delali na Slovanech,ale nevim jestli to tam jeste funguje, a pak to dela jeden chlap v Kralovicih, to neni zas tak daleko
Datum: 12. prosince 2007 16:09
Jméno: Lazák
IP: uživatel1744
 nevite kde najdu navod jak upravit Jawu 250 do crossu ??? -
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 14:15
nema to cenu!!!!!!!!!!!!
Datum: 12. prosince 2007 14:15
Jméno: weaponman
IP: uživatel720
www.motozelvy.ic.cz
Datum: 12. prosince 2007 14:08
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 18:27
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Datum: 12. prosince 2007 18:27
z D na dynamu na D na relítku a z M n adynamu na M na dynamu. karlosi kladívko je n aindučku na svorku 1
Datum: 12. prosince 2007 17:29
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:19
se teda ptej nebo co máš za problém Dandy
Datum: 13. prosince 2007 21:19
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 10:06
Jméno: s.tankac
IP: uživatel335
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 9:03
Jméno: Luke_CZ
IP: uživatel628
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 8:49
 cau potrebuju vedet koli stoji vybrus na 471jawa čz 250 2 valec vrtani na 300ccma pisty krouzky a ostatni co ktomu patri
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 10:49
Paca, nebuď teploučkej!!
Datum: 12. prosince 2007 10:49
Jméno: jaw150
IP: uživatel966
Tuhle úpravu je škoda dělat, sežeň si rovnou 634 kové válce, válců z 471 je málo a nemá význam je likvidovat!!
Datum: 11. prosince 2007 22:18
Jméno: MCčz
IP: uživatel1732
 na kolik by tak vyšel výbrus na čz 175/477 a o kolik by se tak zlepšil. Má cenu snižovat hlavu?
Neznáte někoho kdo by to dobře udělal. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:22
Pokud chceš snižovat hlavu musíš počítat s tím že ten tlak co nastane bude tlačit na kliku a odejdou ti ložiska pochopitelně také i ojnice
Datum: 13. prosince 2007 21:22
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
není to padesátka, ale jednu 477 mám také, přečasovaný výfukový kanál, snížená hlava (kompresní poměr se změnil nepatrně) propilované sání osazené karburátorem z motorů 638 Jikov 2928, ten motor jezdí hodně ostře, nejlepší je mechanický otáčkoměr, ten navozuje při jízdě v červeném pásmu pocit sportovní jízdy, fotky na webu, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 11. prosince 2007 22:00
Cenu vybrusu neviem.Robia ho skoro v kazdej mototechne.Staci im ho odniest a oni sa uz postaraju o ostatne.Znizovat hlavu bez dalsich uprav je volovina.Znizis si zivotnost motora.
Datum: 11. prosince 2007 21:49
Jméno: Loupak
IP: uživatel635
 Zdar poradte jakej je nejlepší karbec (typ apod.) pro úpravu na fichtla místo toho orig jikova
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:25
dej tam karbec s motorové pily a uvidíš
Datum: 13. prosince 2007 21:25
Jméno: pepikpepik
IP: uživatel1621
karburátor z ČZ 150 se dříve hojně používal a fichtl byl prokazatelně upravený na 5 koní výkonu.Karburátor z motorové pily o obsahu vice jak60ccm dává velmi pěkné výsledky a každá tryska je laditelná.Na tento karburátor se musí přivést impulsní podtlak z prostoru klikové skříně k membránové pumpičce benzinu v karburátoru. Práce pro šikovného kutila.
Datum: 13. prosince 2007 21:13
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
vím jenom to co jsem si někde přečetl nebo na to přišel, ostatně i na vývoji mých motorů na webu je vidět pokrok (teda doufám) Na internetu se dá najít spousta užitečných věcí, jen vědět co a kde hledat, taky jsem na věci, které znám nepřišel za týden, padesátkám a úpravám obecně se věnuju něco přes rok a půl.
Datum: 12. prosince 2007 0:42
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
Ty stejsky ty o takových těch věcech na pincky a o motorech a tak víš strašně moc a vyrábíš drsný věci na ně. Kam na to chodíš ? Nebo se to učite/učily ve škole nebo jak ?
Datum: 11. prosince 2007 23:38
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
až bude čas, tak o tom něco napíšu na web, ať je to pro všechny, karbec mám doma, jezdil jsem s tím tak před rokem, ale pokusím se.
Datum: 11. prosince 2007 21:28
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
až bude čas, tak o tom něco napíšu na web, ať je to pro všechny, karbec mám doma, jezdil jsem s tím tak před rokem, ale pokusím se.
Datum: 11. prosince 2007 21:28
stejsky pošleš mi taky nějakej návod a foto jak si ho uptavit??
Datum: 11. prosince 2007 21:25
jo tak, a mohl bys to vyblejsknout a poslat mi to mail??
Datum: 11. prosince 2007 21:17
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
jednoduše řečeno dva kužely, co se mezi sebou posouvali (závit)
Datum: 11. prosince 2007 21:12
stejsky a jak si udělal tu laditelnou trysku??
Datum: 11. prosince 2007 21:09
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
já například upravoval karburátor z pionýra..., obecně za nic nestojí, ale má jednu obrovskou výhodu, vyrobil jsem si laditelnou hlavní trysku, jejíž velikost se dala měnit i za jízdy, nepřekonatelné ladění, samozřejmostí bylo nové šoupátko, které jsem dělal z mosazi, převrtaný vzdušník, difuzor pr. 19,5mm, zajímavé výsledky, do teď ho mám schovaný, aktuálně osadím motor karburátorem Mikuni, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 11. prosince 2007 21:05
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Datum: 11. prosince 2007 21:00
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Všeobecne se používá Bing 21...difuzor 20...mám ho taky...ale ani nevim z jaký je motorky a je těžko k sehnání....! Já si ho sehnal v Německu....! Jinak můžeš experimntovat i se staršími karburátory např z Jawy 90 ČZ 150 apod...!
Datum: 11. prosince 2007 20:59
Jméno: Loupak
IP: uživatel635
A za kolik by se asi tak dal sehnat???? nemáte ho někdo třeba??? a určo je lepší jak jikov co
Datum: 11. prosince 2007 20:58
dobrý je i z čz 150
Datum: 11. prosince 2007 20:56
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Všeobecne se používá Bing 21...difuzor 20...mám ho taky...ale ani nevim z jaký je motorky a je těžko k sehnání....! Já si ho sehnal v Německu....! Jinak můžeš experimntovat i se staršími karburátory např z Jawy 90 ČZ 150 apod...!
Datum: 11. prosince 2007 20:55
Jméno: Loupak
IP: uživatel635
No a bing je jenom jeden??? Nebo je jedno kterej??? a ne který motorce ho najdu??
Datum: 11. prosince 2007 20:54
Jméno: Bubák
IP: uživatel1741
Bing, nebo muzes experimentovat s necim ze sekacek, motorovek a tak..
Datum: 11. prosince 2007 20:47
Jméno: MILAN
IP: uživatel1318
 Čau Seso ja jsem se u tebe zaregistroval asi tak před rokem a teďka sem se nepřihlasil asi tak 5měsíců a mě teťka se nejde přihlásit chcu se zeptat jesi když jsem tam tak dlouho nepřihlašoval tak jesi nejsu smazán????????? DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 20:23
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to neres,,regni se znovu,,,
Datum: 11. prosince 2007 20:23
Jméno: Lazák
IP: uživatel664
 jakz jsou rozdili morotu z kejavcky a panelky hlavne
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 21:17
Čau...on asi myslel výkonostně a tak.... Ale to já neporadím...já jedu prozatím jen ve fichtlech
Datum: 11. prosince 2007 21:17
už sen tzi to psal, ale budiš. takže panelka má první 3 čísla na motoru 552, 559, 590, 592... dále má větší válec, nemá na válcy takové ty krky s maticemy pro kolena a karbec se šroubuje přímo na válec. Kývačka: první 3 čísla motoru 353, 354... potom má měnší válec i menší žebra a má ty krky s maticema jak na ně dáš kolena, a karbec še šroubuje na kartery.
Datum: 11. prosince 2007 21:00
Jméno: michael
IP: uživatel1599
 cusek Jsem ptochu lamka ted renovuju fichtla a chci se zeptat jak vyndam navlek ze zadni stupacky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 20:14
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
nebo dát do horký vody
Datum: 11. prosince 2007 20:14
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
vyklepnes ten cep co drzi stupacku v tech packach na kyvce,vyndas stupacku a bus ti pudou stahnout nebo je rozriznes nozem
Datum: 11. prosince 2007 18:54
 Nemohli by ste mi niekto poslat rozmer dierky v triske na vstrekovanie oleja na CZ 175 477.Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 18:22
Jméno: vojta
IP: uživatel1687
 cau seso od kdy budes mit to 14 kolecko???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 18:04
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no uz to tak vypada az po novym roce,,,ja za to nemuzu,,sesa
Datum: 11. prosince 2007 18:04
Jméno: Bubák
IP: uživatel1739
 zdar, casto se tu resej vejfuky hikone, tak se chci zeptat, jestli nekdo nemate zkusenosti s prizpusobenim 204? muzu ho koupit za 200, jde jen o to prizpusobeni,,, abych s tim pak nemel hafo prace...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 18:31
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
To sice můžeš, ale nečekej od toho zázraky....zvýšení výkonu nepatrný na úkor vyšší spotřeby....
Datum: 12. prosince 2007 18:31
tak tady stim vyfukem praci nebudes mit jenom tam navaris svoje koleno a upravis uchcyt a muzes jit prasit
Datum: 11. prosince 2007 17:07
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
S každym je stejnej postup, uřízneš ho u kolena a nasuneš na své origo, pak můžeš třeba navařit úchyt aby lépe držel
Datum: 11. prosince 2007 17:06
|



|