Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci. Po dlouhé době bych měl dotaz.Fichtl mě zradil ! Po zimě jsem ho startoval jednou neprojížděl jsem ho ale vše OK volnoběh držel.Dnes k němu dojdu a nechtěl moc držet volnoběh měl snahu zdechnout.Ještě horší je že když jsem zařadil 1čku chci se rozjet tak zdechnul.Sundám prsíčka a zjistím že válec je mokrý.bylo lehce povolené kolínko karburátoru tak jsem ho dotáhnul Pak jsem zjistil že karbec ke kolínku taky není moc dotáhlej.Tak jsem to stáhnul ale jeden šroub měl KO závit.Proto jsem tam dal nový šroub vše pořádně dotáhnul.Nádrž čistá,kohoutek čistý ..plováková komora čistá trysky taky ale i tak jsem je pro jistotu vyčistil (chlupem ze smetáku) (vyčištěné i ty kanálky v karbecu kam se pak nasazuje airbox(filtr čistý)nastartuju volnoběh už drží dobře ale jak mile zařadím a chci se rozjet (motor jde do záběru) ale ještě nemá tendenci se rozjet tak zdechne.Ad se snažím spojku pouštět čím víc pomalu a přidávat i plyn pokaždé to zdechne.Rukama to určitě není jen pro rejpaly na fichtlu mám najeto něco přes tisíc KM a na 125 něco málo přes dvatisíce  Kde teda může být problém ? Ještě tam nikdy nebyla dělaná asi generálka když jsem ho kupoval stál asi 6-8 let v garáži ale přes tisíc kilometru jsem najezdil bez problému i když se zahřál trochu unikal olej u gufera pod řetězovým kolečkem myslíte že už se gufero odebralo do věčných lovišť nebo třeba odešlo gufero/a na klice ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 15:00
 Tak jsem vyvařil ten karbec pěkný sračky z tama vylezly hlavně ze dna plovákové komory.Kancelářskou sponkou jsem pročistil i otvor pro hlavní trysku až na skrz tj (až do plovákové komory) dal jsem to do kupy a chovalo se to stejně chcípnul jsem to.Pak nastartoval (asi nákej bordel vyletěl ven) a už to bylo OK zatím jsem to projel jen po dvorku na 1čku a dobrý.Ale i když je nádrž odrezená a je sítko na kohoutku přesto jsem vypozoroval malé nečistoty na dně hadičky.Proto když mám teď karbec čistý tak chci zabránit tomu aby se zase nezasral.Takže koupím novou hadičku a udělám smyčku nebo jakoby ji před karbecem stočím aby se tam ty nečistoty zadržely (doufám že víte jak to myslím) Nebo bude lepší zvolit nákej malej čistič (filtr) paliva (ten kulatej co má tady sesa nechci je na prd.. moc velkej )Ale zase palivo jde samospádem takže jeho umístnění ? Těsně před karb nebo těsně za kohoutek nádrže... vaše postřehy a nápady ?
Datum: 23. března 2013 15:00
 Tak jsem mrknul na svíčku je taková zašlá no hold už je stará po očištění ocelákem jde kouskama vydět cihlové zbarvení.Jedná se o svíčku Pal Super N7R.Dále jsem sundal celej karbec a rozdělal ho.Zítra ho tedy vyvařím v tom roztoku a namontuji zpátky a pro jistotu vyčistím i ten výfuk pak napíšu co a jak zatím se měj tě ad vám to jezdí.
Datum: 22. března 2013 15:36
 Mrkni na hlavu jestli to někde nefouká. Měl jsem jednou něco podobnýho..., měl jsem sundanou hlavu a před zpětným nasazením jsem špatně očistil dosedací plochu hlavy a podfukovalo mi to. Na volnoběh vše v pořádku, ale horko těžko jsem se rozjížděl a motor neměl sílu. Po pořádném očištění dosedací plochy byl klid, tzn. nikde nic už nepodfukovalo a motor měl kompresi jakou má mít
Datum: 21. března 2013 21:41
 No fakt zkus ten výfuk. Měl jsem to samé, na volnoběh to točilo jak drak, ale když jsem chtěl jet, nemělo to žádnou sílu.
Datum: 21. března 2013 21:08
 ucpanej karb... rozdělat, vyvařit v cca 50% roztoku octu a mělo by to být ok
Datum: 21. března 2013 19:05
 to si nemyslím když na volnoběh to jde vytočit do maxima ale tak vypálit ho můžu no za to nic nedám ale mažu kvalitním minerálem takže moc by se zasírat neměl.
Datum: 21. března 2013 18:41
 Vypadá to na ucpaný výfuk.
Datum: 21. března 2013 18:20
 jo když přeplavím karbec tak my to to vytiká přímo do odkapovací misky .Svíčka je tam stará dobrá Palka (zítra mrknu a dám vědět jaké číslo ted jsi nevzpomenu) ale i když jsem tam měl jednu dobu Brisk n 15 C všechno OK.když jsem to dotáhnul dom před rokem hlava sundaná odkarbonovaná i píst a všechno kolem.Výfuk čistý i koleno.(mažu kvalitním minerálem)Jehla na prvním zářezu furt se to uchlastávalo (když jsem to dotáhnul dom) pak jsem to dal na první zářez a je bez problému.(na druhém zářezu se to uchlasávalo i když hladina byla seřízena a ventil jehlový se nesekal a těsnil dobře!) svíčka do cihlova a startovalo to na pár kopnutí tak jsem to neřešil.I starší pán co zbírá fichtly mi říkal že to nevadí když je ta jehla na prvním zářezu.A Při zajiždení by prej stačilo jen více oleje ale to už mi říkal zase někdo jinej.Sorry že jsem ted tak trochu odbočil. a díky zatím za rady
Datum: 21. března 2013 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel15262
 Zalepenej vzdušnik hlavní trysky (kanálek uvnitř těla karbecu mezi HT a komínkem jehly) a nebo zalepený dirky komínku jehly... Když fakt hodně přeplavíš karbec,vytíká ti benzín z prostředního kanálku na čele karbecu? A co svíčka?
Datum: 21. března 2013 17:47
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Udělej gufera na klice a mělo by být klid.
Datum: 21. března 2013 17:44
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 Pořádně se koukni do hlavní trysky,já tam měl jednou cosi a to nešlo ven ani prasácky drátem  , a jestli je fakt 68 nebo 78 a pak koukni na ten kanálek mezi plovákovkou a hl. tryskou a pak sešteluj hladinu.
Datum: 21. března 2013 17:32
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 čau, tak já bych v první řadě sundal celý karbec, celý ho kompletně vyčistil uplně všechny kanálky, pak bych se podíval jestli nejsou už moc do vajčka dírky na tryskách, pokud ne tak je jen pořádně vyčisti pokud ano tak dej jiné, pak si vem sklo na něho dej jemný smirglový papír a všechyn dosedací plochy zabrus až než budou 100% rovné (karbec, kolínko v dosedu na válec i karbec),dej všechny nové těsnění, nové šroubky, matky a pérovky podložky , a vše pořádně s citem dotahni, pak pořádně zešteluj hladinu, jehlu na druhý zářez, trysky rozumně dotáhnout lepší je je nechat malinko povolenější, pořádně taky vysaj vysavačem filtr pak nastav předstih, odtrh, zkontroluj svíčku, kdyžtak sundej a vyčisti výfuk a hlavu od karbonu, taky zkontroluj zda ti těsní dobře hlava a když už budeš mět sundanou hlavu tak se mrkni na to v jakým stavu je píst, kroužky a válec, když by nic pořád nepomohlo tak by to mohlo být to gufero no. Tak to všechno udělej a musí to jet
Datum: 21. března 2013 17:14
 Ahoj, stačí na pio paprsek m3 nebo je lepší m3.5? Jakej máte vy? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 18:56
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 3?5 mm je zlepšení z výroby protože 3 rada praská za mě jen 3,5 ...nevýhodou je nižší pružnost při přejezdu nerovností ale to jde doladit tlakem v gumach a stavem tlumiču .....ma to svuj duvot že to změnili a davali silnější
Datum: 21. března 2013 18:56
Jméno: mz
IP: uživatel12881
 Promiňte že se znovu ptám.Mužu si emzetu přihlásit kompletně na sebe když na ní nemám ŘP
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 21:45
 Ještě jedno doplnění... Dohledal jsem datumy v dokumentaci a zjistil jsem, že v 15ti letech jsem na sebe přepisoval pionýra. Řidičák jsem tedy ještě neměl a jsem uveden jako vlastník i provozovatel...
Datum: 21. března 2013 21:45
 Musím se opravit, asi to bude tak jak píše kolečko. S tím provozovatelem si nejsem úplně jistý, ale myslím, že ten kdo je zapsaný jako provozovatel s tím jezdit nemusí, takže by jim to mohlo být jedno jestli má nebo nemá ŘO.
Datum: 21. března 2013 21:37
 Já na sebe mam taky napsanou motorku na kterou nemam papíry, a nijak to neřešili, tak to asi bude podle toho jakou má úředník náladu...
Datum: 21. března 2013 13:21
Jméno: mz
IP: uživatel15264
 mám řidičák pouze A1..a když sem měl simsona a přihlašoval sem ho tak..vlastníka dali mě a (ptotože sem neměl v té době řidičák) provozovatele jednoho z rodiču..a na mz bych rád kdyby mi dali jak provozovatele tak i vlastníka,vlastník by neměl být problém,ale u toho provozovatele mam strach když naní nemám ŘP.
Datum: 21. března 2013 13:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejsem si uplně jistej... když sem si v 15ti kupoval simsona (neště sem neměl A1), tak mě nechtěla napsat jako provozovatele, tzn že sem byl uvedenej jako vlastník, ale provozovatel byl táta... pojištění na mě zase nechtěla napsat, protože mi nebylo 18... ale je to 6 let zpátky, nevim jak je to teď...
Datum: 21. března 2013 13:03
Jméno: mz
IP: uživatel12881
 takže mužu být provozovatel a vlastník?
Datum: 21. března 2013 11:55
 Můžeš ji mít přihlášenou na sebe, můžeš na ni platit pojistku, pouze řídit ji nesmíš
Datum: 21. března 2013 11:38
Jméno: mz
IP: uživatel12881
 děkujuu,udělal si mi radost..mám 150 a mám řidičák A1..znáš ty český zákony
Datum: 21. března 2013 10:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 proč by jsi nemohl, můžeš si přihlásit třeba vzducholoď, jen jí nesmíš řídit
Datum: 21. března 2013 10:54
Jméno: mz
IP: uživatel12881
 ahoj koupil jsem motorku..kolik stojí přepis,příhlašení no prostě komplet všechno
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 18:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hlavně si HNED sjednej povinný ručení!
Datum: 21. března 2013 18:59
 Evidenční kontrola cca 300kč, pojištění si spočítej podle online kalkulačky, přepis do 50ccm stojí 300kč, nad 50ccm 500kč...
Datum: 21. března 2013 9:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 Nazdar potrebujem radú mám motor 175/477 a nejaký predomnou ho natrel červenou základnou farbou neviete poradiť ako ju odstrániť a hlavne na miestach ako sú rebra ? brúsenie a odstraňovač starých náterov je tam nepoužiteľné, nejako chemicky by sa nedalo??? rozmyšlal som o jemnej kyseline a tak, pokiaľ sa da tak aby to bolo v domacích podmienkach pieskovať tiež ne :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2013 14:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 práveže je to na kártroch :/
Datum: 22. března 2013 14:51
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 to by mě zajímalo, proč to nevezmeš klasickým ocelovým kartáčem...sice nedosáhne až uplně na konec, ale tam vzadu troška barvy zas tak nevadí a není vidět navíc by to možná šlo i protáhnout pružkem smirku ...
Datum: 21. března 2013 16:58
 Jestli ti jde o válec tak to nech opískovat a máš pokoj..
Datum: 21. března 2013 15:22
 zamě sežen za flašku kanistr nitroředida a pořadnou štětku a pořadně to uměj .... popřípadě ofoukej stlačeným vzuchem a musý to jít dolu.... jedině bacha na gufera tvrdnou učinkem ředidla a znehodnucují se...but opatrně anebo po obarvaní vyměnit....
Datum: 21. března 2013 13:01
Jméno: s51
IP: uživatel15246
 zdar draci jaky mate kdo zkušenosti s vyměnou simerinku na klice na simsonu s51??? muzete mi prosim napsat nějakej stručnej a jasnej postup??  dik za odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 16:11
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 pokud už jsi to třeba měnil někdy na fichtlu tak ke to podobný, pokud budeš měnit na straně u spojky tak vypust olej, sundej víko(napřed řadící páku a nakopávačku),pak povol matici u primárního ozubeného kolečka(nejsem si už jistej jestli tam neni náhodou přihnutej plíšek - pojistka, pokud jo tak ho musíšodchlípnout tak abys povolil matku), spojkovej koš povolovat a sundavat asi memusíš,sundáš teda to kolečko + !pozor! je tam klínek na kužely klikovky, no pak vydloubneš starý a opatrně tam rovnoměrně( i třeba za pomoci nářadí) pak to všechno zase namontuješ z5,
Na stranězapalování jen sundáš dekl, zápalko a taky vydloubneš starý a dáš nový,při zpětný montáži ale musíš nastavit objímku zapalování tak jak byla - nejlepší je si udělat čárku fixem nebo rýhu něčim na zapalování i na motoru kde je zapalování abys věděl jak to bylo a jenom to zápalko natočíš jak bylo,jinak by si měl trochu rozladěný zapalováni,ale Sím by ti měl chytit i tak teda pokud máš S51 s elektronickym zapalovánim
Datum: 21. března 2013 16:11
 Čau lidi, máte někdo prosím schéma k tomuto zapalování? Odepište díky
http://www.youtube.com/watch?v=l25SvS8_SHk
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 8:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
Datum: 21. března 2013 8:01
 zdravim jaky pouzit draty na rafek 19 a stred pionyr diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 9:26
 a pro nejtěžší draky závitové tyče...
Datum: 21. března 2013 9:26
Datum: 21. března 2013 9:07
 pro lehke draky 185xM3 a pro tezke draky 185xM3,5
Datum: 21. března 2013 5:43
Jméno: miko2704
IP: uživatel15261
 ahoj slo by navit cievku na babete 210 na viacej wattov?na svetlo by som to potreboval sa mi zda ze slabo svitii..dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 19:07
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 spíš blbej kontakt má to velkej odpor a mžorá to ..vše očistit a přejít .... popř postříkat kontaktolem a odrbat kostru aby šla kov na kov bez hrzy
Datum: 21. března 2013 19:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 dalo by sa bez problém ale trreba si skontrolovať elektroinštaláciu cievky a hlavne žiarovku, či je tam taká ako ma byť môže byť aj problém aj v tom že vpredu máš 6V žiarovku a v zadu na 12V
Datum: 21. března 2013 8:03
 ahoj Mam dvojrychlostu babetu a chcel by som sa spytat jak by som mohol zvysit rychlost.. bola na vybruse motora s kompletnym vymenemim vsetkych lozisiek a semeringou... dakujem rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 19:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 ps eště jestli to máš čerstvě po brusu motor nejni sedlej nemuže dávat plnej výkon ..časem se otvírá ale zase nečekej že ti to udělá víc jako 5 km v hod na babetě je nejduležitejší abys jel pokut možno bez šlapaní ...to je taková požadovaná vlastnost každeho duchodce co jí má......  výbrus si sedá 1000 km a to je na moped sezona ježdění ...teda pokut s tim nechceš jet na ural a zpět a strávit tak mládí....
Datum: 21. března 2013 19:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 koleno zkrátit mužeš ale rychlost se naviší simbolicky o 5 km v hod ...pomáhá dát větší rozetu do motoru a měnší na kolo a jestli jezdíš v kopci je to jen kompromis ...osobně bych babetu prodal a koupil pioníra ....pokut máš na něj papíry ... on ten tuning něco stat bude a lacinější neš fichtl to nebude.....díly na babetu jsou docela drahý stejně jako cele stroje ktere jsou díky provozním nakladum docela v kurzu
Datum: 21. března 2013 13:09
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 těžší převod spolu se změnou časování motoru
Datum: 20. března 2013 21:41
Jméno: miko2704
IP: uživatel15261
 a ako to je potom zo spotrebou? pocul som aj trebarz ze skrat asi o 7 cm koleno na konci .. slo by to?
Datum: 20. března 2013 21:22
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 větší kolečko na vývodu z motoru a menší rozetu ale nepřeháněj to moc
Datum: 20. března 2013 21:18
 Čau lidi poraďte, když mám zajetý válec a nový píst jak dlouho mám zajíždět píst? styčilo by 100 km?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel15262
 Kroužky se nechávají sednout = do ojetýho šišatýho válce dáš nový kruhový kroužky a pak čekáš jestli se kroužky taky ojedou do šišata a sedniu si a budou dobře těsnit a nebo si to nesedne,což se stane ve většině případů a pak holt chtě nechtě dáš válec na výbrus...
Datum: 21. března 2013 20:00
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Jak se nechávají sednout kroužky? je mi 16 s zatím jsem se stím nesetkal tak prosím o radu...
Datum: 21. března 2013 5:54
 zajíždí se válec a popípadě se nachávají sednout kroužky.. ale písty se nezajíždí
Datum: 20. března 2013 21:19
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 Je to ale bába 210 ka ta nemá ale nějak vysoké otáčky.
Datum: 20. března 2013 21:17
 Moc to nehroť...já bych dal maličko víc oleje a první projížďku tomu nedával plnej...
Datum: 20. března 2013 21:14
Jméno: s
IP: uživatel1272
 Ja si myslím ze valec by se mel zajíždět na 500km ale nejsem si jisty
Datum: 20. března 2013 21:05
Jméno: ondra
IP: uživatel1272
 Dobry den mohl bych se zeptat jake potrebuji raznice na vyrobní štítek? Mate s nejakymi skušenosti? Kde se dají popřipafe koupit.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 8:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 mám pocit že tam idú 4mm
Datum: 21. března 2013 8:04
Jméno: Tomáš
IP: uživatel250
 čau mam babettu 207 kdyz ju mam na plyn tak pak začne cukat co mam delat ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 21:54
Jméno: Tomáš
IP: uživatel250
 dik
Datum: 20. března 2013 21:54
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 Možná už omletá gufera na klice.
Datum: 20. března 2013 21:19
 řekl bych ,že nedotýká benzin , nebo si zkusit pohrát se šroubem bohatosti , babetty sou na karbec a jeho naštelování hodně náchylné ..
Datum: 20. března 2013 20:55
Jméno: Tomáš
IP: uživatel250
 na plny plyn
Datum: 20. března 2013 20:22
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 ahoj, měl bych dotaz, hodně často mi odchází na pionýru svíčky, na co se mám prosím zaměřit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 20:23
Jméno: trubka
IP: uživatel15260
 na co se zaměřit ? Na dveře u garáže.Zavřít ať počkají doma.
Datum: 20. března 2013 20:23
 Ano mohla...
Datum: 20. března 2013 19:51
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 za předpokladu že směs, hladina předstih a odtrh je vpořádku. Třeba kondenzátor, indukčka, nebo zapalovací cívka by to být nemohla?
Datum: 20. března 2013 19:17
 Třeba bohatá směs, nebo nějaká porucha na zapalování...
Datum: 20. března 2013 18:48
Jméno: karlson
IP: uživatel15257
 zdravim dotaz na sesu kdy budou zase k mání vejfuky na babettu 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 18:35
Jméno: karlson
IP: uživatel15259
 a ještě bych se chtěl zeptat kdo je vyrábí a jaká je kvalita?
Datum: 20. března 2013 18:35
 uz je
Datum: 20. března 2013 17:33
Jméno: dave
IP: uživatel15256
 Zdravím, mám jawu 350 a přestal mě jít jeden válec. Nejdříve to blblo tak jsem si myslel že to bude jen svíčka ale ono to vůbec nehází jiskru, nenapadá někoho co by to mohlo být?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 16:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 postupně zkoušej od nejlevnějších součástek. Seřaď si jak libo: seřízení odtrhu a předstihu, přerušený vodič k cívce, fajfka, kabel, kondenzátor, kladívka, cívka. Jedno (nebo víc) z toho bude špatné.
Datum: 20. března 2013 16:33
Jméno: landecki
IP: uživatel14948
 Zdar potrebuji trysky do karbece jen bych potřeboval přímo kontakt na sesu nevím zda tam dat 40 nebo 42 na volnobeh můžete někdo posadit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 14:15
 Pokud se jedná o fichtla, tak co zkusit origo 38?
Datum: 20. března 2013 14:15
 zdarec, mám dotaz - když u pionýra za běhu motoru zmáčknu spojku, strašně mi tam začne něco chrastit, asi nějaký ložisko. nevíte někdo o co jde ? nechci oddělat spojku. dík. p.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 16:11
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 povolená spojka? sundej víko a rukou vem a skuz zjistit co má vuli aby to řachtalo
Datum: 21. března 2013 16:11
 jednou mi to dělalo a bylo to nim že vyskočila pružinka
Datum: 20. března 2013 19:45
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 v první řadě sundej boční víko a podívej se jestli nemáš povolenej spojkovej koš a na primární řetěz jestli není jak kšandy a nemlátí ti o kartery nebo pak teprve řeš nějaký ložiska
Datum: 20. března 2013 12:19
Jméno: petrm
IP: uživatel12881
 Ahoj draci mám takovej nápad, ale nevím jestli s tím admin bude souhlasit.Co kdyby sme založili fichtl krámek jako stránku na facebooku.Je to jen návrh. děkuji s pozdravem petrm...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 8:59
Jméno: petrm
IP: uživatel12881
 Oukej zamítá se
Datum: 21. března 2013 8:59
Jméno: standa
IP: uživatel15262
 Jen si všechno dejte na FB vy blbečkové,jednou spláčete...neberte to jako urážku,ale jako varování. Jestli zde má můj hlas ještě sílu,tak proboha jen ne Fichtlkrámek na FB....vždyť tady je svět ještě v pořádku...
Datum: 21. března 2013 6:42
 tady to má své kouzlo...
Datum: 20. března 2013 20:45
 tady je svět ještě v pořádku XD
Datum: 20. března 2013 18:10
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Srát na FB...Tady je to v pohodě.
Datum: 20. března 2013 14:42
 Já myslim že tenhle pokec je naprosto dostačující...nějak se mi nelíbí ta móda všechno hned srát na FB, osobně v tom nevidim přínos...
Datum: 20. března 2013 13:11
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 pánové nic proti Facebooku, ale mám pocit, že poslední dobou FB lidi spíš pěkně se.. je zahlcený nesmyslama, který má potřebu kde kdo vyblít na net. Navíc SESA má víc než dost práce s vlastním webem a celým krámkem a ještě k tomu spravovat stránku na FB to už by asi bylo moc, krom toho FK reklamu nepotřebuje
Datum: 20. března 2013 12:50
Jméno: petrm
IP: uživatel12881
 Tak jsem to právě myslel.SESA by byl samozřejmě správcem to je na prvním místě.Když máte třeba nějaký klub kde jsou různé akce.Hned píšou na facebook co se bude dít, různe akce na drink a táák.Na facebooku je hodně motorkářů.I dost lidí co chodí právě sem na fichtl krámek.Máte pravdu že dnesk sedí každý u facebooku a mít fichtl krámek na facebooku to by byla parááda.Admin SESA by mohl dávat odkazy na novinky. uvidíme jak se vyjádří s pozdravem petrm.
Datum: 20. března 2013 10:14
Jméno: kuba
IP: uživatel14713
 jak piše dr.house, určitě bych to na fb uvítal ale chtělo by to aby byl spravce sesa, reklamy by pak byly hodně na očích
Datum: 20. března 2013 9:29
 smysl by to mělo pouze tehdy když by správcem stránky byl samotný SESA, pravidelně dával odkazy na novinky v krámku atd... potom bych v tom viděl jistý reklamní potenciál, protože co si budeme povídat spousta lidí sedí u FB celý den a novinek by si všimla dříve než na krámku
Datum: 20. března 2013 9:05
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 a k čemu by to bylo dobrý??
Datum: 20. března 2013 8:50
Jméno: henryCze
IP: uživatel15254
 Zdar mam problem z motorem u jawy 21 sport otaceni klikove hridele jde hodne s tuha takze skoro nejde otocet prosim poradte diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 16:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 KARTERY OHŘÁT HODKU V TROUBĚ A LOŽISKA TAM NASUNEŠ PŘEŠ DŘEVO...max doklepneš ...ted když už si to zbušil tak jedině pklepat male kroužky ložisek a doufat...ale pdle mě jak si to natloukal jsi uhodil na vnitřní krožek ohla se klec co vede kuličky ..tam stačí pul desetiny ložisko šmajdá kuličky jsou ke straně ...tys použil trubku když si naražel ložiska že..to je chyba často se uhne ke traně a ti uhodíš na kuličky ... teoreticky ložisko na výhoz ...co to snese prakticky nechám na jinýc ložiska naražím plnou kulatinou .... ale zas kdo to má schánět a točit ale vyplatí se to...pokut děláš motoru víc... trubkou to lze taky ale opatrně ranu a nasadit na vnější kroužek ranu nasadit ranu nasadit..pokut je to orate 3 rany stačí...
Datum: 21. března 2013 16:40
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 henryCze: seš ale vocas jestli používáš kladivo na skládání motoru, to musí zapadat do sebe samo!!!!
Datum: 20. března 2013 21:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 henryCze: kladivo u skládání motoru nemá vůcec co dělat... to se potom neni čemu divit, že se to netočí jak má...
Datum: 20. března 2013 20:29
 henryCze: Čím větší kladivo, tím větší odborník co?
Datum: 20. března 2013 15:26
Jméno: henryCze
IP: uživatel15254
 Ne to ne ale kdyz jsem ty karteri priklepaval k sobe vis ono to tam neslo zas tak lehce
Datum: 20. března 2013 15:21
 To jako chceš říct že jsi motor skládal kladivem?
Datum: 20. března 2013 15:19
Jméno: henryCze
IP: uživatel15254
 Diky za rady ja to tam asi narval hodne na tvrdo kladivem na ty lozika tak proto to asi nejde
Datum: 20. března 2013 15:05
Jméno: kuba
IP: uživatel14713
 čus jak pišou tady zkus ty ložiska poklepat,a nebo maš moc natlačeny gufera na těch ložiskach tak zkus opatrně je vysunout nějak
Datum: 20. března 2013 9:26
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 jak píše wafel... někdy jsou ale jenom natažený ložiska, takže stačí jemně přez trubičku poklepat na vnitřní kroužky ložisek, tak zkus nejdřív to, než to začneš rozebírat...
Datum: 20. března 2013 8:53
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 jak píše wafel, já než se naučil správně složit motor tak mě trápily třeba ty gufera moc natlačený na ložiskách, hlavně aby tam byly správný ložiska třídy C 3 - tedy volnější, aby po zahřátí nešly ztuha
Datum: 20. března 2013 7:17
 Co mě napadá, tak by to mohly být nepárové bloky, špatně složené bloky (bez středících trubiček ve venkovních dírách pro šrouby), špatně slisovaná klika, špatné ložiska, gufera natlačené až na ložiskách,... Někdo mě kdyžtak doplní.
Datum: 19. března 2013 23:53
 ale ty uz jsem dal novy nebo jestli se to musi nejak zapehnout nebo to mam skrizeny nejak
Datum: 19. března 2013 22:58
 u mě to byly ložiska
Datum: 19. března 2013 22:56
|



|