slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  336  337  338  339  340  341  342  343  344  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Po dlouhé době bych měl dotaz.Fichtl mě zradil ! Po zimě jsem ho startoval jednou neprojížděl jsem ho ale vše OK volnoběh držel.Dnes k němu dojdu a nechtěl moc držet volnoběh měl snahu zdechnout.Ještě horší je že když jsem zařadil 1čku chci se rozjet tak zdechnul.Sundám prsíčka a zjistím že válec je mokrý.bylo lehce povolené kolínko karburátoru tak jsem ho dotáhnul Pak jsem zjistil že karbec ke kolínku taky není moc dotáhlej.Tak jsem to stáhnul ale jeden šroub měl KO závit.Proto jsem tam dal nový šroub vše pořádně dotáhnul.Nádrž čistá,kohoutek čistý ..plováková komora čistá trysky taky ale i tak jsem je pro jistotu vyčistil (chlupem ze smetáku) (vyčištěné i ty kanálky v karbecu kam se pak nasazuje airbox(filtr čistý)nastartuju volnoběh už drží dobře ale jak mile zařadím a chci se rozjet (motor jde do záběru) ale ještě nemá tendenci se rozjet tak zdechne.Ad se snažím spojku pouštět čím víc pomalu a přidávat i plyn pokaždé to zdechne.Rukama to určitě není jen pro rejpaly na fichtlu mám najeto něco přes tisíc KM a na 125 něco málo přes dvatisíce &#61514; Kde teda může být problém ? Ještě tam nikdy nebyla dělaná asi generálka když jsem ho kupoval stál asi 6-8 let v garáži ale přes tisíc kilometru jsem najezdil bez problému i když se zahřál trochu unikal olej u gufera pod řetězovým kolečkem myslíte že už se gufero odebralo do věčných lovišť nebo třeba odešlo gufero/a na klice ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem vyvařil ten karbec pěkný sračky z tama vylezly hlavně ze dna plovákové komory.Kancelářskou sponkou jsem pročistil i otvor pro hlavní trysku až na skrz tj (až do plovákové komory) dal jsem to do kupy a chovalo se to stejně chcípnul jsem to.Pak nastartoval (asi nákej bordel vyletěl ven) a už to bylo OK zatím jsem to projel jen po dvorku na 1čku a dobrý.Ale i když je nádrž odrezená a je sítko na kohoutku přesto jsem vypozoroval malé nečistoty na dně hadičky.Proto když mám teď karbec čistý tak chci zabránit tomu aby se zase nezasral.Takže koupím novou hadičku a udělám smyčku nebo jakoby ji před karbecem stočím aby se tam ty nečistoty zadržely (doufám že víte jak to myslím) Nebo bude lepší zvolit nákej malej čistič (filtr) paliva (ten kulatej co má tady sesa nechci je na prd.. moc velkej )Ale zase palivo jde samospádem takže jeho umístnění ? Těsně před karb nebo těsně za kohoutek nádrže... vaše postřehy a nápady ?
 
 
Datum: 23. března 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem mrknul na svíčku je taková zašlá no hold už je stará po očištění ocelákem jde kouskama vydět cihlové zbarvení.Jedná se o svíčku Pal Super N7R.Dále jsem sundal celej karbec a rozdělal ho.Zítra ho tedy vyvařím v tom roztoku a namontuji zpátky a pro jistotu vyčistím i ten výfuk pak napíšu co a jak zatím se měj tě ad vám to jezdí.
 
 
Datum: 22. března 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni na hlavu jestli to někde nefouká. Měl jsem jednou něco podobnýho..., měl jsem sundanou hlavu a před zpětným nasazením jsem špatně očistil dosedací plochu hlavy a podfukovalo mi to. Na volnoběh vše v pořádku, ale horko těžko jsem se rozjížděl a motor neměl sílu. Po pořádném očištění dosedací plochy byl klid, tzn. nikde nic už nepodfukovalo a motor měl kompresi jakou má mít :-)
 
 
Datum: 21. března 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No fakt zkus ten výfuk. Měl jsem to samé, na volnoběh to točilo jak drak, ale když jsem chtěl jet, nemělo to žádnou sílu.
 
 
Datum: 21. března 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpanej karb... rozdělat, vyvařit v cca 50% roztoku octu a mělo by to být ok
 
 
Datum: 21. března 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to si nemyslím když na volnoběh to jde vytočit do maxima ale tak vypálit ho můžu no za to nic nedám ale mažu kvalitním minerálem takže moc by se zasírat neměl.
 
 
Datum: 21. března 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to na ucpaný výfuk. :-)
 
 
Datum: 21. března 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo když přeplavím karbec tak my to to vytiká přímo do odkapovací misky .Svíčka je tam stará dobrá Palka (zítra mrknu a dám vědět jaké číslo ted jsi nevzpomenu) ale i když jsem tam měl jednu dobu Brisk n 15 C všechno OK.když jsem to dotáhnul dom před rokem hlava sundaná odkarbonovaná i píst a všechno kolem.Výfuk čistý i koleno.(mažu kvalitním minerálem)Jehla na prvním zářezu furt se to uchlastávalo (když jsem to dotáhnul dom) pak jsem to dal na první zářez a je bez problému.(na druhém zářezu se to uchlasávalo i když hladina byla seřízena a ventil jehlový se nesekal a těsnil dobře!) svíčka do cihlova a startovalo to na pár kopnutí tak jsem to neřešil.I starší pán co zbírá fichtly mi říkal že to nevadí když je ta jehla na prvním zářezu.A Při zajiždení by prej stačilo jen více oleje ale to už mi říkal zase někdo jinej.Sorry že jsem ted tak trochu odbočil. a díky zatím za rady
 
 
Datum: 21. března 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15262    
Zalepenej vzdušnik hlavní trysky (kanálek uvnitř těla karbecu mezi HT a komínkem jehly) a nebo zalepený dirky komínku jehly... Když fakt hodně přeplavíš karbec,vytíká ti benzín z prostředního kanálku na čele karbecu? A co svíčka?
 
 
Datum: 21. března 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Udělej gufera na klice a mělo by být klid.
 
 
Datum: 21. března 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel13294    
Pořádně se koukni do hlavní trysky,já tam měl jednou cosi a to nešlo ven ani prasácky drátem :-D , a jestli je fakt 68 nebo 78 a pak koukni na ten kanálek mezi plovákovkou a hl. tryskou a pak sešteluj hladinu.
 
 
Datum: 21. března 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
čau, tak já bych v první řadě sundal celý karbec, celý ho kompletně vyčistil uplně všechny kanálky, pak bych se podíval jestli nejsou už moc do vajčka dírky na tryskách, pokud ne tak je jen pořádně vyčisti pokud ano tak dej jiné, pak si vem sklo na něho dej jemný smirglový papír a všechyn dosedací plochy zabrus až než budou 100% rovné (karbec, kolínko v dosedu na válec i karbec),dej všechny nové těsnění, nové šroubky, matky a pérovky podložky , a vše pořádně s citem dotahni, pak pořádně zešteluj hladinu, jehlu na druhý zářez, trysky rozumně dotáhnout lepší je je nechat malinko povolenější, pořádně taky vysaj vysavačem filtr pak nastav předstih, odtrh, zkontroluj svíčku, kdyžtak sundej a vyčisti výfuk a hlavu od karbonu, taky zkontroluj zda ti těsní dobře hlava a když už budeš mět sundanou hlavu tak se mrkni na to v jakým stavu je píst, kroužky a válec, když by nic pořád nepomohlo tak by to mohlo být to gufero no. Tak to všechno udělej a musí to jet
 
 
Datum: 21. března 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, stačí na pio paprsek m3 nebo je lepší m3.5? Jakej máte vy? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
3?5 mm je zlepšení z výroby protože 3 rada praská za mě jen 3,5 ...nevýhodou je nižší pružnost při přejezdu nerovností ale to jde doladit tlakem v gumach a stavem tlumiču .....ma to svuj duvot že to změnili a davali silnější
 
 
Datum: 21. března 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel12881    
Promiňte že se znovu ptám.Mužu si emzetu přihlásit kompletně na sebe když na ní nemám ŘP odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jedno doplnění... Dohledal jsem datumy v dokumentaci a zjistil jsem, že v 15ti letech jsem na sebe přepisoval pionýra. Řidičák jsem tedy ještě neměl a jsem uveden jako vlastník i provozovatel...
 
 
Datum: 21. března 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musím se opravit, asi to bude tak jak píše kolečko. S tím provozovatelem si nejsem úplně jistý, ale myslím, že ten kdo je zapsaný jako provozovatel s tím jezdit nemusí, takže by jim to mohlo být jedno jestli má nebo nemá ŘO.
 
 
Datum: 21. března 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já na sebe mam taky napsanou motorku na kterou nemam papíry, a nijak to neřešili, tak to asi bude podle toho jakou má úředník náladu...
 
 
Datum: 21. března 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel15264    
mám řidičák pouze A1..a když sem měl simsona a přihlašoval sem ho tak..vlastníka dali mě a (ptotože sem neměl v té době řidičák) provozovatele jednoho z rodiču..a na mz bych rád kdyby mi dali jak provozovatele tak i vlastníka,vlastník by neměl být problém,ale u toho provozovatele mam strach když naní nemám ŘP.
 
 
Datum: 21. března 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nejsem si uplně jistej... když sem si v 15ti kupoval simsona (neště sem neměl A1), tak mě nechtěla napsat jako provozovatele, tzn že sem byl uvedenej jako vlastník, ale provozovatel byl táta... pojištění na mě zase nechtěla napsat, protože mi nebylo 18... ale je to 6 let zpátky, nevim jak je to teď...
 
 
Datum: 21. března 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel12881    
takže mužu být provozovatel a vlastník?
 
 
Datum: 21. března 2013 11:55
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš ji mít přihlášenou na sebe, můžeš na ni platit pojistku, pouze řídit ji nesmíš :-)
 
 
Datum: 21. března 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel12881    
děkujuu,udělal si mi radost..mám 150 a mám řidičák A1..znáš ty český zákony
 
 
Datum: 21. března 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
proč by jsi nemohl, můžeš si přihlásit třeba vzducholoď, jen jí nesmíš řídit
 
 
Datum: 21. března 2013 10:54
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel12881    
ahoj koupil jsem motorku..kolik stojí přepis,příhlašení no prostě komplet všechno odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hlavně si HNED sjednej povinný ručení!
 
 
Datum: 21. března 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Evidenční kontrola cca 300kč, pojištění si spočítej podle online kalkulačky, přepis do 50ccm stojí 300kč, nad 50ccm 500kč...
 
 
Datum: 21. března 2013 9:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
Nazdar potrebujem radú mám motor 175/477 a nejaký predomnou ho natrel červenou základnou farbou neviete poradiť ako ju odstrániť a hlavne na miestach ako sú rebra ? brúsenie a odstraňovač starých náterov je tam nepoužiteľné, nejako chemicky by sa nedalo??? rozmyšlal som o jemnej kyseline a tak, pokiaľ sa da tak aby to bolo v domacích podmienkach pieskovať tiež ne :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
práveže je to na kártroch :/
 
 
Datum: 22. března 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
to by mě zajímalo, proč to nevezmeš klasickým ocelovým kartáčem...sice nedosáhne až uplně na konec, ale tam vzadu troška barvy zas tak nevadí a není vidět navíc by to možná šlo i protáhnout pružkem smirku ...
 
 
Datum: 21. března 2013 16:58
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti jde o válec tak to nech opískovat a máš pokoj..
 
 
Datum: 21. března 2013 15:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel15263    
zamě sežen za flašku kanistr nitroředida a pořadnou štětku a pořadně to uměj .... popřípadě ofoukej stlačeným vzuchem a musý to jít dolu.... jedině bacha na gufera tvrdnou učinkem ředidla a znehodnucují se...but opatrně anebo po obarvaní vyměnit....
 
 
Datum: 21. března 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: s51      IP: uživatel15246    
zdar draci jaky mate kdo zkušenosti s vyměnou simerinku na klice na simsonu s51??? muzete mi prosim napsat nějakej stručnej a jasnej postup?? :-) dik za odpovědi.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
pokud už jsi to třeba měnil někdy na fichtlu tak ke to podobný, pokud budeš měnit na straně u spojky tak vypust olej, sundej víko(napřed řadící páku a nakopávačku),pak povol matici u primárního ozubeného kolečka(nejsem si už jistej jestli tam neni náhodou přihnutej plíšek - pojistka, pokud jo tak ho musíšodchlípnout tak abys povolil matku), spojkovej koš povolovat a sundavat asi memusíš,sundáš teda to kolečko + !pozor! je tam klínek na kužely klikovky, no pak vydloubneš starý a opatrně tam rovnoměrně( i třeba za pomoci nářadí) pak to všechno zase namontuješ z5, Na stranězapalování jen sundáš dekl, zápalko a taky vydloubneš starý a dáš nový,při zpětný montáži ale musíš nastavit objímku zapalování tak jak byla - nejlepší je si udělat čárku fixem nebo rýhu něčim na zapalování i na motoru kde je zapalování abys věděl jak to bylo a jenom to zápalko natočíš jak bylo,jinak by si měl trochu rozladěný zapalováni,ale Sím by ti měl chytit i tak teda pokud máš S51 s elektronickym zapalovánim
 
 
Datum: 21. března 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau lidi, máte někdo prosím schéma k tomuto zapalování? Odepište díky http://www.youtube.com/watch?v=l25SvS8_SHk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
 
 
Datum: 21. března 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
zdravim jaky pouzit draty na rafek 19 a stred pionyr diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pro nejtěžší draky závitové tyče...
 
 
Datum: 21. března 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/paprsek_185xm3_pozink_parez.html tak bud tyhle nebo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/paprsek_190xm3_pozink_parez.html tak me poradte ktery pouzit kdraz u obou pisou to stejny :-)
 
 
Datum: 21. března 2013 9:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro lehke draky 185xM3 a pro tezke draky 185xM3,5
 
 
Datum: 21. března 2013 5:43
 
 
 
 
Jméno: miko2704      IP: uživatel15261    
ahoj slo by navit cievku na babete 210 na viacej wattov?na svetlo by som to potreboval sa mi zda ze slabo svitii..dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
spíš blbej kontakt má to velkej odpor a mžorá to ..vše očistit a přejít .... popř postříkat kontaktolem a odrbat kostru aby šla kov na kov bez hrzy
 
 
Datum: 21. března 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
dalo by sa bez problém ale trreba si skontrolovať elektroinštaláciu cievky a hlavne žiarovku, či je tam taká ako ma byť môže byť aj problém aj v tom že vpredu máš 6V žiarovku a v zadu na 12V
 
 
Datum: 21. března 2013 8:03
 
 
 
 
Jméno: miko2704 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj Mam dvojrychlostu babetu a chcel by som sa spytat jak by som mohol zvysit rychlost.. bola na vybruse motora s kompletnym vymenemim vsetkych lozisiek a semeringou... dakujem rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
ps eště jestli to máš čerstvě po brusu motor nejni sedlej nemuže dávat plnej výkon ..časem se otvírá ale zase nečekej že ti to udělá víc jako 5 km v hod na babetě je nejduležitejší abys jel pokut možno bez šlapaní ...to je taková požadovaná vlastnost každeho duchodce co jí má...... :-) výbrus si sedá 1000 km a to je na moped sezona ježdění ...teda pokut s tim nechceš jet na ural a zpět a strávit tak mládí....
 
 
Datum: 21. března 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
koleno zkrátit mužeš ale rychlost se naviší simbolicky o 5 km v hod ...pomáhá dát větší rozetu do motoru a měnší na kolo a jestli jezdíš v kopci je to jen kompromis ...osobně bych babetu prodal a koupil pioníra ....pokut máš na něj papíry ... on ten tuning něco stat bude a lacinější neš fichtl to nebude.....díly na babetu jsou docela drahý stejně jako cele stroje ktere jsou díky provozním nakladum docela v kurzu
 
 
Datum: 21. března 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
těžší převod spolu se změnou časování motoru
 
 
Datum: 20. března 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: miko2704      IP: uživatel15261    
a ako to je potom zo spotrebou? pocul som aj trebarz ze skrat asi o 7 cm koleno na konci .. slo by to?
 
 
Datum: 20. března 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
větší kolečko na vývodu z motoru a menší rozetu ale nepřeháněj to moc :-)
 
 
Datum: 20. března 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: kojot92000 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi poraďte, když mám zajetý válec a nový píst jak dlouho mám zajíždět píst? styčilo by 100 km? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15262    
Kroužky se nechávají sednout = do ojetýho šišatýho válce dáš nový kruhový kroužky a pak čekáš jestli se kroužky taky ojedou do šišata a sedniu si a budou dobře těsnit a nebo si to nesedne,což se stane ve většině případů a pak holt chtě nechtě dáš válec na výbrus...
 
 
Datum: 21. března 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Jak se nechávají sednout kroužky? je mi 16 s zatím jsem se stím nesetkal tak prosím o radu...
 
 
Datum: 21. března 2013 5:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajíždí se válec a popípadě se nachávají sednout kroužky.. ale písty se nezajíždí
 
 
Datum: 20. března 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
Je to ale bába 210 ka ta nemá ale nějak vysoké otáčky.
 
 
Datum: 20. března 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc to nehroť...já bych dal maličko víc oleje a první projížďku tomu nedával plnej...
 
 
Datum: 20. března 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: s      IP: uživatel1272    
Ja si myslím ze valec by se mel zajíždět na 500km ale nejsem si jisty
 
 
Datum: 20. března 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1272    
Dobry den mohl bych se zeptat jake potrebuji raznice na vyrobní štítek? Mate s nejakymi skušenosti? Kde se dají popřipafe koupit.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 8:04
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
mám pocit že tam idú 4mm
 
 
Datum: 21. března 2013 8:04
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel250    
čau mam babettu 207 kdyz ju mam na plyn tak pak začne cukat co mam delat ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel250    
dik
 
 
Datum: 20. března 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
Možná už omletá gufera na klice.
 
 
Datum: 20. března 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych ,že nedotýká benzin , nebo si zkusit pohrát se šroubem bohatosti , babetty sou na karbec a jeho naštelování hodně náchylné .. :-)
 
 
Datum: 20. března 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel250    
na plny plyn
 
 
Datum: 20. března 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
ahoj, měl bych dotaz, hodně často mi odchází na pionýru svíčky, na co se mám prosím zaměřit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15260    
na co se zaměřit ? Na dveře u garáže.Zavřít ať počkají doma.
 
 
Datum: 20. března 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano mohla...
 
 
Datum: 20. března 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
za předpokladu že směs, hladina předstih a odtrh je vpořádku. Třeba kondenzátor, indukčka, nebo zapalovací cívka by to být nemohla?
 
 
Datum: 20. března 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba bohatá směs, nebo nějaká porucha na zapalování...
 
 
Datum: 20. března 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: karlson      IP: uživatel15257    
zdravim dotaz na sesu kdy budou zase k mání vejfuky na babettu 210? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: karlson      IP: uživatel15259    
a ještě bych se chtěl zeptat kdo je vyrábí a jaká je kvalita?
 
 
Datum: 20. března 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz je
 
 
Datum: 20. března 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: dave      IP: uživatel15256    
Zdravím, mám jawu 350 a přestal mě jít jeden válec. Nejdříve to blblo tak jsem si myslel že to bude jen svíčka ale ono to vůbec nehází jiskru, nenapadá někoho co by to mohlo být?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
postupně zkoušej od nejlevnějších součástek. Seřaď si jak libo: seřízení odtrhu a předstihu, přerušený vodič k cívce, fajfka, kabel, kondenzátor, kladívka, cívka. Jedno (nebo víc) z toho bude špatné.
 
 
Datum: 20. března 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: landecki      IP: uživatel14948    
Zdar potrebuji trysky do karbece jen bych potřeboval přímo kontakt na sesu nevím zda tam dat 40 nebo 42 na volnobeh můžete někdo posadit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2013 14:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se jedná o fichtla, tak co zkusit origo 38? :-)
 
 
Datum: 20. března 2013 14:15
 
 
 
 
Jméno: pája      E-mail:      IP: uživatel15255    
zdarec, mám dotaz - když u pionýra za běhu motoru zmáčknu spojku, strašně mi tam začne něco chrastit, asi nějaký ložisko. nevíte někdo o co jde ? nechci oddělat spojku. dík. p. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
povolená spojka? sundej víko a rukou vem a skuz zjistit co má vuli aby to řachtalo
 
 
Datum: 21. března 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou mi to dělalo a bylo to nim že vyskočila pružinka
 
 
Datum: 20. března 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
v první řadě sundej boční víko a podívej se jestli nemáš povolenej spojkovej koš a na primární řetěz jestli není jak kšandy a nemlátí ti o kartery nebo pak teprve řeš nějaký ložiska
 
 
Datum: 20. března 2013 12:19
 
 
 
 
Jméno: petrm      IP: uživatel12881    
Ahoj draci mám takovej nápad, ale nevím jestli s tím admin bude souhlasit.Co kdyby sme založili fichtl krámek jako stránku na facebooku.Je to jen návrh. děkuji s pozdravem petrm...;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: petrm      IP: uživatel12881    
Oukej zamítá se
 
 
Datum: 21. března 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15262    
Jen si všechno dejte na FB vy blbečkové,jednou spláčete...neberte to jako urážku,ale jako varování. Jestli zde má můj hlas ještě sílu,tak proboha jen ne Fichtlkrámek na FB....vždyť tady je svět ještě v pořádku...
 
 
Datum: 21. března 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady to má své kouzlo...
 
 
Datum: 20. března 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tady je svět ještě v pořádku XD
 
 
Datum: 20. března 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Srát na FB...Tady je to v pohodě.
 
 
Datum: 20. března 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já myslim že tenhle pokec je naprosto dostačující...nějak se mi nelíbí ta móda všechno hned srát na FB, osobně v tom nevidim přínos...
 
 
Datum: 20. března 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
pánové nic proti Facebooku, ale mám pocit, že poslední dobou FB lidi spíš pěkně se.. je zahlcený nesmyslama, který má potřebu kde kdo vyblít na net. Navíc SESA má víc než dost práce s vlastním webem a celým krámkem a ještě k tomu spravovat stránku na FB to už by asi bylo moc, krom toho FK reklamu nepotřebuje
 
 
Datum: 20. března 2013 12:50
 
 
 
 
Jméno: petrm      IP: uživatel12881    
Tak jsem to právě myslel.SESA by byl samozřejmě správcem to je na prvním místě.Když máte třeba nějaký klub kde jsou různé akce.Hned píšou na facebook co se bude dít, různe akce na drink a táák.Na facebooku je hodně motorkářů.I dost lidí co chodí právě sem na fichtl krámek.Máte pravdu že dnesk sedí každý u facebooku a mít fichtl krámek na facebooku to by byla parááda.Admin SESA by mohl dávat odkazy na novinky. uvidíme jak se vyjádří s pozdravem petrm.
 
 
Datum: 20. března 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14713    
jak piše dr.house, určitě bych to na fb uvítal ale chtělo by to aby byl spravce sesa, reklamy by pak byly hodně na očích
 
 
Datum: 20. března 2013 9:29
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
smysl by to mělo pouze tehdy když by správcem stránky byl samotný SESA, pravidelně dával odkazy na novinky v krámku atd... potom bych v tom viděl jistý reklamní potenciál, protože co si budeme povídat spousta lidí sedí u FB celý den a novinek by si všimla dříve než na krámku
 
 
Datum: 20. března 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
a k čemu by to bylo dobrý??
 
 
Datum: 20. března 2013 8:50
 
 
 
 
Jméno: henryCze      IP: uživatel15254    
Zdar mam problem z motorem u jawy 21 sport otaceni klikove hridele jde hodne s tuha takze skoro nejde otocet prosim poradte diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
KARTERY OHŘÁT HODKU V TROUBĚ A LOŽISKA TAM NASUNEŠ PŘEŠ DŘEVO...max doklepneš ...ted když už si to zbušil tak jedině pklepat male kroužky ložisek a doufat...ale pdle mě jak si to natloukal jsi uhodil na vnitřní krožek ohla se klec co vede kuličky ..tam stačí pul desetiny ložisko šmajdá kuličky jsou ke straně ...tys použil trubku když si naražel ložiska že..to je chyba často se uhne ke traně a ti uhodíš na kuličky ... teoreticky ložisko na výhoz ...co to snese prakticky nechám na jinýc ložiska naražím plnou kulatinou .... ale zas kdo to má schánět a točit ale vyplatí se to...pokut děláš motoru víc... trubkou to lze taky ale opatrně ranu a nasadit na vnější kroužek ranu nasadit ranu nasadit..pokut je to orate 3 rany stačí...
 
 
Datum: 21. března 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
henryCze: seš ale vocas jestli používáš kladivo na skládání motoru, to musí zapadat do sebe samo!!!!
 
 
Datum: 20. března 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
henryCze: kladivo u skládání motoru nemá vůcec co dělat... to se potom neni čemu divit, že se to netočí jak má...
 
 
Datum: 20. března 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
henryCze: Čím větší kladivo, tím větší odborník co?
 
 
Datum: 20. března 2013 15:26
 
 
 
 
Jméno: henryCze      IP: uživatel15254    
Ne to ne ale kdyz jsem ty karteri priklepaval k sobe vis ono to tam neslo zas tak lehce
 
 
Datum: 20. března 2013 15:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jako chceš říct že jsi motor skládal kladivem?
 
 
Datum: 20. března 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: henryCze      IP: uživatel15254    
Diky za rady ja to tam asi narval hodne na tvrdo kladivem na ty lozika tak proto to asi nejde
 
 
Datum: 20. března 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14713    
čus jak pišou tady zkus ty ložiska poklepat,a nebo maš moc natlačeny gufera na těch ložiskach tak zkus opatrně je vysunout nějak
 
 
Datum: 20. března 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
jak píše wafel... někdy jsou ale jenom natažený ložiska, takže stačí jemně přez trubičku poklepat na vnitřní kroužky ložisek, tak zkus nejdřív to, než to začneš rozebírat...
 
 
Datum: 20. března 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
jak píše wafel, já než se naučil správně složit motor tak mě trápily třeba ty gufera moc natlačený na ložiskách, hlavně aby tam byly správný ložiska třídy C 3 - tedy volnější, aby po zahřátí nešly ztuha
 
 
Datum: 20. března 2013 7:17
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co mě napadá, tak by to mohly být nepárové bloky, špatně složené bloky (bez středících trubiček ve venkovních dírách pro šrouby), špatně slisovaná klika, špatné ložiska, gufera natlačené až na ložiskách,... Někdo mě kdyžtak doplní.
 
 
Datum: 19. března 2013 23:53
 
 
 
 
Jméno: henryCze ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ty uz jsem dal novy nebo jestli se to musi nejak zapehnout nebo to mam skrizeny nejak
 
 
Datum: 19. března 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u mě to byly ložiska
 
 
Datum: 19. března 2013 22:56
 
<  336  337  338  339  340  341  342  343  344  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 8:50:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu