slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  332  333  334  335  336  337  338  339  340  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, dostalo se ke mě nějaké radio značky huinday spíše starší, ale nemožu se vyznat ve výstupních kontaktech, vím že mají byt tři dráty na zapojení jeden - a pak dva + ale prostě nemožu poznat který to jsou v ty spleti drátů tady jsou fotky toho jak to vypadá http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/autoradi/ tak kdybyste podle teho někdo dokázal poradit tak budu rád odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem to našel na netu který drát je co, ale zjistil jsem že radio je nefunkční
 
 
Datum: 30. března 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to zespodu na tom rádiu napsané,která barva je co?Jo a co vidím já určitě iso konektor není.Hlavně musí být 2 iso.Zkus podle typu rádia pohledat na netu
 
 
Datum: 30. března 2013 7:01
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. března 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. března 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To co vidim na obrázkou jsou klasický ISO koncovky, pokud máš už nějaký novější auto tak jenom nastrkáš ty koncovky co máš v autě do zdířek v autorádiu, je to blbuvzdorný, takže to nejde dát špatně. Pokud ale v autě nemáš ty koncovky tak to budeš muzet pozapojovat jinak, já na elektro zapojení moc nejsem, ale určitě se u vás ve vsi nebo v tvym okolí najde nějakej radio amatér nebo někdo kdo tomu rozumí
 
 
Datum: 29. března 2013 11:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6480    
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli je někdo schopný vyrobit tyristorový zapalování na mustanga? na ceně bychom se domluvili díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 13:34
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych měl taky moná zájem mohl by si mi poslat fotky na email:miselin4@seznam.cz dík
 
 
Datum: 02. dubna 2013 13:34
 
 
 
 
Jméno: vasrman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chong: napiš email ať ti můžu poslat foto. :-)
 
 
Datum: 02. dubna 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Já bych měl taky zájem, pošli fotky :-)
 
 
Datum: 02. dubna 2013 8:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6480    
určitě bych zájem měl! můžeš mi je poslat na mail rak.sportnet@gmail.com ? Díky
 
 
Datum: 30. března 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
ja bych taky měl zajem =D
 
 
Datum: 29. března 2013 7:33
 
 
 
 
Jméno: vasrman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau byl bych ti schopen vyrobit tyristorové zapalování. Můžu ti zaslat fotky jak to vypadá jestli budeš mít zájem.
 
 
Datum: 28. března 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel15180    
ZDAREC draci mám problém na svojí 23A. Měnil jsem píst na 3 kroužky + čep vše je nové a hned při první jízdě jsem měl problém s volnoběhem spíše vůbec nedržel. Motocykl jakože má pěknou kompresi od spodních otáček, ale k čemu když li snížím otáčky tak chcípne a tryskou ani štelováním na karbeci to není a k tomu při vysokých otáčkách to začne jakoby ve válci třískat a vybrovat. Prosím vás poraďte mi už jsem v koncích tolik peněz už jsem do ní natřískal a pořád nějaký problém děkuji všem co napíšou nějaký nápad :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2013 8:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
no co když má vše ok at jezdí jestli je pečlivej at dpojí hadice a schodí válec dolu..a podívá se na kruhy zda nejsou v místech zamku ojete do pulkulata ..to zapříčiní to že chytaj o hranu kanalu....zaroven pohmatem skontroluje vuli na klice a zda se mu čep netočí v pístu atd....jinak nemlatí ti to do hlavy c si dal za těsn ění pod válec a hlavu?
 
 
Datum: 31. března 2013 8:22
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel15289    
píst je danej správně šípkou k výfuku a je to ten novější 38,25 kroužky jsou nové a správně dané v drážkách válec už je teda skleněný valec je J 23 a čep je novej ale mezi vložku jsem tam nechal
 
 
Datum: 29. března 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15288    
Tak znova. Co ten píst? Odpověz na moje dotazy ať se pohneme dál. Potřebuju vědět co tam máš. Muže to zakopávat v sacim kanálu. Některý 3 kroužkový písty maj blbě zámky a některý válce jsou "blbě opravovaný"a pak zakopává i druhej a třetí kroužek ve vejfuku. Jestli je píst otočenej,tak to zakopává všude. Odpověz mi co máš za píst,kroužky a jestli není píst otočenej????
 
 
Datum: 29. března 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel15289    
nn vše je dobře zapojené válec je origo a má jeden výbrus
 
 
Datum: 29. března 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15288    
Muže to dělat blbej píst. Jakej píst tam máš? Na jaký kroužky je? Válec je origo?válec je J05 a nebo J20/21/23? S nějakym sedánim bych nepočítal. Ba naopak,mohl bys dělat výbrus znova. A mimojiné,nedal si píst obráceně? Je špka do vejfuku? První zámek nahoru k sacímu kanálu?
 
 
Datum: 29. března 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: Maykl      IP: uživatel15035    
problem bude nejspíš vtom že kroužky jsou ve válci moc natěsno ještě když tam sou 3 na jed par kiláku a vono sito sedne, pak by to mělo držet volnoběh v pohodě.
 
 
Datum: 29. března 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15287    
myslím že máš 2 problemy první je nastavení volnoběhu...za studena bych ho neřešil nastavil byc ho na teplem motoru tak jak má být to je na nejniší otáčky kdy eště běží........ pokut ti tříská ve válci po praci na pístní soutavě je nutno se optat zda se ti prace pvedla ...točí se ti čev ve futru ale v pístu je natvdo ? neuhli se ti kroužky ze zámku? nesežralo to něco? jakou to vubec měl vuli na futru v ojnici?
 
 
Datum: 29. března 2013 8:18
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Předstih moc velkej
 
 
Datum: 29. března 2013 7:34
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci.V sobotu se koná v Bašce automoto veterán burza.Nevíte jestli tam budou k vidění i pionýři a nahradní díly na něj ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
počítej od 50kč a výš, ceny na burzách jsou skoro vždy směšné za staré díly :-)
 
 
Datum: 29. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nevíte za kolik by se tam dala sehnat hlava na jawu 21 ?
 
 
Datum: 29. března 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku taky tam jedu, najdeš tam všechno, navíc teď na jaře tam toho je víc než na podzim, takže neodejdeš s prázdnou :-D
 
 
Datum: 29. března 2013 0:45
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draku jezdím do bašky jako kupec dílů a vždycky tam je kupa dílu na fichtly, převážně spíš fichtly :-D
 
 
Datum: 28. března 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
zdravim .. omlouvám se za blbý dotaz chápu že to tu už 100x možná bylo ale potřebuju to nějak jednoduše vysvětlit. koupil jsem motorku a dal mi k tomu velký techničák tam je napsáno majitel vozlidla Adam xxx .. a podtim vozidlo převedeno - odhlášeno na Lukáš ----- co budu muset udělat abych se mohl do techničáku nechat zapsat jako vlastník a jezdit s tim .. naposledy to jezdilo po silnici 2004 pujde to vubec ještě přihlásit díky moc zakaždou radu .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
aha tak díky moc .. už sem ho sehnal tak mě to pošle .. a nebude problém to přihlásit když to naposeledy jezdilo v r. 2004 ??
 
 
Datum: 02. dubna 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: revmaplechař      IP: uživatel10887    
kupní smlouva nemusí být napsaná s tím kdo je v tom polopřevodu, ale s tím od koho si motorku koupil... pak by ti to normálně měli přihlásit - samozřejmě s platnou stk a pojištěním
 
 
Datum: 31. března 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
asi ne je tam napsaný jen to co sem vám sem napsal já v tom mám sám guláš nikdy sem motorku s papírama neměl ..
 
 
Datum: 31. března 2013 12:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
takže na Lukáše je to jenom odhlášený a ten si to na sebe nedohlásil?
 
 
Datum: 30. března 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kupní smlouvu mít musíš....Na DI musí vědět, že to není čorka...
 
 
Datum: 28. března 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
takže když neseženu tu kupní smlouvu tak to nepřihlásim ? ono už to mělo pár majitelů mezi tim tak nevim jestli ho seženu .. uvidim no ale díky
 
 
Datum: 28. března 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S Lukášem musíš mít kupní smlouvu, motorku co nejdřív pojistit, pak na STK udělat evidenčku+ tech. kontrolu a na DI vzít všechny papíry........
 
 
Datum: 28. března 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím, předevčírem jsem psal, že mám problém s jawa 50/23 mustang že můj problém spočívá v tom, že když nasadím vzduchový filtr, tak se zacne dusit a bez filtru to chytne okamzite, při rozjedech se s filtrem nechytá vůbec a bez něj jede jak drak, to samé za jízdy, takže se ptám, co to může způsobovat, filtr je vyfoukaný. Vyzkoušel jsem vše co mi lidi napsali,- vypucovat vyfuk, trysky vypucovat, znova nastavil hladinu, vypucoval filtr a pořád nic, tak se ptam znova napada vas neco co by to mohlo zpusobovat? už jsem bezradný, to je poprve, co na to snad sam nepříjdu :-( , jeěte mě napadlo, že to muže dělat gufero pod zapalkem, ale to bude nejspíš ptákovina :-( ještě jednou dík za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2013 15:15
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
dobře, já beru, že to jedno z řešení, nicméně když to je jede s tou hadici skoro jako s filtrem, tak si myslim, že nějake dirky tomu nepomuzou ;-) a když to jelo předtím, tak to musí jet pak, ale napřed musím zjistit, kde se stala chyba :-) , jinak sem včera vyměnil gufero ze sstrany spojky, ale myslim si že výměna gufera moc nepomohla (dal jsem ze zásob - pár let) a vzhledem k tomu že jk jsem vypouštěl olej a bylo tam pouze nějakých 150 - 200 ml oleje tk to žralo olej, nicméně gufero je vyměněné a asi ho budu muset ještě jednou vyměnit za uplně new a pk uvidim jeslti sem odstranil tu chybu či ne :-) , jinak sem z thoo na prášky už :/
 
 
Datum: 31. března 2013 15:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
ee ja sem sem přišel až po jednom dni ale nerozumím ti proč nechceš skusit navrtat ten airbox? par jich tu mám všelijak zohavených ... a nevm čemu si pomužeš kdyby to někde salo měl bysto chudý ..anebo zaolejovaný .... pořád je jednouduší par děr neš svěšovat spojku ne?? a kor u fíka....s vlastním motorem nic nejni jen s přípravou směsy.... tak proč to rozdělávat???
 
 
Datum: 31. března 2013 13:55
 
 
 
 
Jméno: jakub236      E-mail:      IP: uživatel13167    
tryska origo 68ka, jezdil jsem na ni celou dobu, zkoušeny 2 karbce (origo), jehla 2.zářez ze shora; už prostě nevím, ještě zkusím vyměnit gufero ze strany spojky a příp. pod zapalkem a uvidim co to udela :/
 
 
Datum: 30. března 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co tam máš za trysku?? některý jdou občas blbě dotáhnout do sedla a podtékají, a jěště na kterém zářezu máš jehlu?
 
 
Datum: 30. března 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
stando ozvu se určo, ale asi až odpl., jinak motor serie, vrtaní 38 mm nesnižovaná hlava, svíčka N15C (nova), s hladinou jsem laboroval cely den a žádná změna :/, airbox zkoušel sem se 1 dírou, pak 3dírama a ani Ň, jinak to s tím převoďákem mě tky napadlo, ale nwm :-)
 
 
Datum: 30. března 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15288    
Nežere ti převoďák? Karbec origo? Kolik otvorů má filtrbox včetně víka? 3? Co je to za motor? Holá serie? Zkoušel si dát níž hladinu? Kdyžtak mi napiš na maila,něco vymyslíme.
 
 
Datum: 29. března 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
když mám sundaný filtr
 
 
Datum: 29. března 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a tu černohnědou mokrou svíčku máš s nasazeným filtrem??? nebo bez něj?
 
 
Datum: 29. března 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel14185    
Vyfoukaný filtr je jedna věc, ale za ty roky co v tý motorce je, bude zalepenej prachem a mastnotou a to nevyfoukáš. Dej tam prostě novej filtr a potom to řeš dál. Stojí 80.- a ta investice se Ti určitě vyplatí.
 
 
Datum: 29. března 2013 9:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15287    
černá svíce máš t bohaty viz ten sundanej filtr...a ted jak to ochudit....díry jsou asi nejednodužší řešení
 
 
Datum: 29. března 2013 8:49
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
svíčka - černohnědá, mokrá, předstih zkoušel jsem 1,3 ; 1,5 a pk ještě 1,6 a furt stejne
 
 
Datum: 28. března 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
a zkusil jsi nastavit znova ten předstih co jsem ti psal již prvně?? u mě to bylo to samý...
 
 
Datum: 28. března 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jak vypadá svíčka? je mokrá nebo naopak vypálená do bíla??
 
 
Datum: 28. března 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no jasne, nad tím sem už taky uvazoval, ale nějak mi neleze do hlavy, že když to jezdilo předtím na 68ku a 38ku, tak se někde musela stát chyba ne? a já bych rád zjistil co je zač :-) jinak takový problém jsem ještě u žádného pincka nezažil :-(
 
 
Datum: 28. března 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14740    
už ti nezbyde než vycházet z uvahy že je to bohate prostě tím jak nasadíš filtrm stoupne množví benzínu ve směsy a motor nesprávně funguje......co stím but skusit obstarat vhodnou trisku menší tj 64 62 a skoušet kterat to jede nejde ...anebo za mě bych ti radíl vyvrtar 3MM otvor do chobotu co vede z arboxu do hadice.... tech otvoru 3MM zhotovíš několik dokut nebude bohatost optimalní pokut uděláš o otvor víc 3mm dirku snaz zaslepíš něs tam mít díru 10 pokut zhotovíš např 3 otvory po 3mm je to skoro stejne jak 1 díra 10mm a nic to nemuže nasat... je to jen muj nazor airboxu do pionira eště je dostatek a ti potřebuješ jezdit ...trisky jsou blbě dostupne a drahe...
 
 
Datum: 28. března 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel14571    
ahoj mohl byste mi nekdo poradit jak je dlouha osa na jawa 550 zadní odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel14571    
pardon ja myslim na 555.
 
 
Datum: 28. března 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj SESO a všichni ostatní kteří máte zkušenosti s novýma ráfkama na Pionýra. Sháním ráfky a koukám, že tu máš na výber asi tři druhy. Je to na 05tku 62 rok a má po renovaci sloužit jako výstavka. Podle dokumentace to má mýt rozměr 1,5 x 16, což výběr redukuje na jeden druh ráfku, které zde nabízíš. ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_5x16_pro_nypl_m3_m3_5.html ) Chci se zeptat, jak v reálu vypadají a kde jsou vyrobeny. Jde mi o to, zda mají na boku nějaký nápis ( jako ty ráfky za 915 Kč) a jak vypadá svár rafku na chromové části. Viděl jsem totiž rafky, který byly fakt příšerný- myslím že Taiwan a slyšel jsem o indických, že jsou kloudný, ale v reálu jsem neviděl. DÍK ZA ODPOVĚĎ VŠEM, CO MAJÍ ZKUŠENOSTI V TOMTO OHLEDU. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2013 10:07
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky Seso :-)
 
 
Datum: 29. března 2013 10:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku nejlepsi je mandap,,ten bude za mesic,,cim drazsi tim lepsi to mi ver,,indicky jsou ok,, jinak stejne nikdo jinyho nedela,,
 
 
Datum: 28. března 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, mam dotaz: http://aukro.cz/karburace-jawa-pionyr-i3127233350.html - kdo ví z čeho to je (a nepiště že fichtl :-) ), páč tohle jsem nikdy neviděl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: honza-m ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sleduju za kolik to nakonec dopadne, moc jich na trhu neni, nemluvim ani o odkapovy misce ...
 
 
Datum: 29. března 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurňa to vědět, jeden čas se mi to taky poflakovalo doma, dostal sem to s pár věcma od dědy,tušil sem že to bude asi na nějakýho fichtla, ale nebyl sem si jistej, a neměl sem od toho filtr, tak sem to dal kámošovi co taky dělá do motorek, inu mladost blbost :-D
 
 
Datum: 29. března 2013 12:19
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
montoval se až do roku 64
 
 
Datum: 28. března 2013 18:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
Je to z 05 montovalo se to hned ze začátku a možná ještě v roce 63 v podstatě je to karburátor ze stadiona s23 akorát nemá závity v těch držákách kde drželi plastový kryty u stadiona
 
 
Datum: 28. března 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec z 05, později se přeslo na ten víc známej :-)
 
 
Datum: 28. března 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
je to na 05 ale během výroby přešly na ten známej ..tu je v hliníku dratěnka na novějších už byl mikročistič
 
 
Datum: 28. března 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak vzácný to není podle mě :-) ale pravda že na 05 jsme si dal novější karbec a toto mám uschovaný :-) ta drátěnka mi ucpávala trysky :-D
 
 
Datum: 27. března 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Stačí si vzít do ruky Katalog ND na 05tku :-)
 
 
Datum: 27. března 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
:o To som este nevidel !!! Na 05 som videl iba take uz co boly jak na 21 len s inim vickom plavakovej komory :-D
 
 
Datum: 27. března 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt jo? tak to vidim prvně. bratránek má 05 a pár karbců, ale žádný tenhle. to musí být asi nějakej začátek výroby ne? jinak díky za osvětu, jsem zase o nějakou tu informaci težší ;-)
 
 
Datum: 27. března 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Náhodou je :-)
 
 
Datum: 27. března 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: Hiperik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni náhodou na 05ku?
 
 
Datum: 27. března 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar draci chcu se zeptat jakou převodovku lze sehnat do stadion s11/s22 na netu jsem viděl občas nějákou tuning ale už jí nemůžu najít. Prosím o radu kde ji sehnat popřípadě jakou použít. Chcu začít upravovat celý motor válec nechat u Stejskyho a všechny díly nové proto se ptám. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mopeďáka! Převodovku do stadiona můžeš sehnat tzv.rychlou,t.j. 1.st.rychlejší o 1 až 2 zuby.Další možnost je 3kvalt,záleží kolik chceš investovat.Velmi dobrou zkušenost mám s převodama od Milana Dvořáka z Báště viz mopedy.webnode.cz.Přeji mnoho úspěchů!
 
 
Datum: 28. března 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
hele kámoš taky dělá stadaka a scháněl to někde v brně myslim že to tam nějakej chlápek dělá ale chce za to dost tučný peníze no .. je to ta rychlá převodovka
 
 
Datum: 28. března 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar mám dotaz hele nevíte jak by šlo udělat něco takového ale pro vyšší výkon bych to turbo poháněl elektro startérem napájeným z baterky (aby lépe odcházeli výfukové plyny) poradte prosím jak nebo co s tím prosím odpovědi jako kup si 125 sem ani nedávejte!!! díky http://www.motocykl-online.cz/novinky/bohemian-custom-bike odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
díky za vysvětlení že to nemá cenu realizovat to teda ratši nebudu díky všem kteří se mi to snažili rozmluvit =D
 
 
Datum: 28. března 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15284    
Dejme tomu,že seženeš na E-bay nějakýho malýho garreta...dejme tomu že ho koupíš funkční a za dobrej peníz,takže tak 5-6 tisíc....fajn...budeš na něj čumět jak tele na nový vrata.....zjistíš info...že vejfuková část je na vejfuk a sací na sání....zjistíš,že nemáš jak turbo regulovat....když to vemem na hulváta,dáš místo podtlakový regulace železnou páku....a nebo koupíš nějaký neregulovaný turbo...fajn...jdeme dál...mazání středu turba....fajn,necháš na zakázku vyrobit u Kajjose za 3-4 tisíce novou kliku podle výkresu,která bude mít na straně spojky nějakej vehement na čerpadlo/oilmaster atd.....fajn....budeš to mazat převoďákem? ne....tzn. oddělenou nádržku na motorovej olej...fajn....to by furt šlo,jdeme dál....tak nějak je to komplet....a jak to teď naladit? Možná tomu vadí symetrickej rozvod sání ....no co... nízkejch to bude sotva kuckat a ve vysokejch?? fajn.....motor se točí.... dostane kotel,vyletí klika,shoří píst,zadře se turbo.....fajn,uděláš za desítku novej motor,za další desítku obstaráš znova komponenty a mužeš zkoušet dál...odbrzdit,předělat,odbrzdit,novej motor a znova a znova.....věřim tomu,že za 10 let to zmákneš....ten Streamliner taky nevyvíjeli 4 dny....a všimni si,co je to za motor.... za ty prachy co utopíš ve vývoji by sis postavil menší baráček...hodně štěstí ;-)
 
 
Datum: 28. března 2013 15:59
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku tady máš FB na majitele toho Mustanga, má tam vše vše rozepsané jak dělal i s fotkama http://www.facebook.com/josef.novak.100
 
 
Datum: 28. března 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
turbo do dvoutaktu není až zas taková blbost http://img4.hostingpics.net/pics/84436650AM6turbo.jpg jedná se o motor AM6 a na solné pláni to rozjel na 243km/h což je nejrychlejší 50ccm na světě... ale jo u fichtla je to blbost :-D
 
 
Datum: 28. března 2013 9:39
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
panebože....to je moc.... :-D
 
 
Datum: 28. března 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Ten mustang je výstavná leštenka a turbo je tam len na imidž tu niekomu unikajú fakta, nemá to zmysel na pio a turbo do 2T úplne nepoužiteľné už vôbec
 
 
Datum: 28. března 2013 8:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neříkejte mu že to nejde... třeba z fichtla udělá nejrychlejší 50ku na světě :-) :-D :-D :-D
 
 
Datum: 27. března 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tremate nemá to funkční ;-) .. se zarem jsem roky debatoval o ruznym věcech co dělál.. začínal na NOS.... a zakončil to tímto turbem které je pouze pro výstavní učely.. a mohl bys nam tu prosimte popsat jak teda funguje turbo?
 
 
Datum: 27. března 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tremat: Ty kastráte hovězího samce! Ty medaile jedna stará rakouská vysloužilá! Ty jsi blbý až to zvoní... Bez urážky :-D
 
 
Datum: 27. března 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, máš v Tp 45km/h, jo? No větší motorkou nemůžeš...holt si musíš počkat...ty si tu úpravu představuješ jak Hurvínek válku...
 
 
Datum: 27. března 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
ale na tom bych zase nemoh jezdit na silnici s AM
 
 
Datum: 27. března 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom případě si nechat fichtla a koupit k tomu motorku...
 
 
Datum: 27. března 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
toho neprodám ani za 100000000000000 chci jenom vyší vykon
 
 
Datum: 27. března 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prodat fichtla a koupit motorku...
 
 
Datum: 27. března 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
tak jak zvíšit co nejvíc výkon na fíkoj aspon tak 7 Kw???
 
 
Datum: 27. března 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě by třeba zajímalo jak to turbo maže.jaký je nárust výkonu?pokud by se mu podařilo o 100% je 7ps.stojí to za to?
 
 
Datum: 27. března 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to nedělal, protože je to blbost...
 
 
Datum: 27. března 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
no tak jak bys to udělal
 
 
Datum: 27. března 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O turbo toho víš dost a přesto to chceš honit motorkem ze startéru? :-D :-D :-D A jemu to nefunguje moc...
 
 
Datum: 27. března 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
tamtomu to funguje tak proč né mě o turbu vím docela dost
 
 
Datum: 27. března 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, je to blbost...víš vůbec jak funguje turbo?
 
 
Datum: 27. března 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
zdar draci kolik mate maximalku s 12z kolečkem?? a ma cenu davat sniženou hlavu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 6:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
mustang 100km/h :-D ale nemám jen sníženou hlavu :-D
 
 
Datum: 28. března 2013 6:44
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
J 21 / 12 kolečko 74 km/h
 
 
Datum: 27. března 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jop, má větší kompresI... jinak ta "kulatá" je z 05 a ta s ledvinkou je 20, 21 a mustang
 
 
Datum: 27. března 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
ted sem si všimnul že jedna hlava má takovej vystupek pod svičkou a ta druha je bez něj do kulata jakej je v tom rozdíl? ta s vystupkem by mela mit vetsi kompresy ne?
 
 
Datum: 27. března 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: Pavlíček      IP: uživatel14718    
Zdravím, chci se zeptat, jestli můžu jen tak vyměnit bronz pouzdro čepu v ojnici za jehličkový? Prostě ho tam nalisuju a pohoda? Moc děkuju za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
jedině crk klikovku co tě vijde na litra... a musíš pulit motor anebo jen viměnit futro.... za nove pout má vuli..... přoč to chceš na jehlách výkon motoru je stejnej,,,,,,jde o životnost a o to že nemusíš davat tolik oleje do bena...
 
 
Datum: 28. března 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: ondrabortnik      IP: uživatel13128    
ja sem nerikal ze to tomu oku nevadi jenom ze to tak jde udelat
 
 
Datum: 28. března 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
ondrabortnik: a tomu oku ojnice se to strašně líbí a vůbec se pak nevydírá... (ironie, kdyby to někdo nepochopil)
 
 
Datum: 28. března 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: ondrabortnik      IP: uživatel13128    
Jde to, dá se koupit jehličkový ložisko s klecí který má okolo sebe kroužek jako normální ložisko takže se musí nalisovat přímo do oka ojnice ale musí se použít píst a čep s průměrem 10mm tkaže z mopeda nebo 550 a 555 někde jsme měl aj napsaný označení toho ložiska ale nemožu to najít
 
 
Datum: 27. března 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
ne nemužeš rozměr oka je jiný! jedině ojnici C.K.R nebo rovnou celou kliku i s ojnicí
 
 
Datum: 27. března 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15282    
je dobre davat do jawa 350/639 anabex do benzinu ? je to takova zelena vodicka .... diki za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jednu dobu to tady byl docela hit tak jsem to taky vyzkoušel a vůbec nic jsem nerozeznal:-D jinak jestli má někdo přebytky a neví co s tím tak mě to pošlete
 
 
Datum: 28. března 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to marque: asi to tak bude... ale stejně tam cmrndnu když si vzpomenu
 
 
Datum: 27. března 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě třeba zbyla ze škodovky celá lahvička aditiva do benzínu tak tam do pincka když tankuju trošku naliju ať to nemusím vyhazovat...
 
 
Datum: 27. března 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
to wenoush: tomu se říká placebo efekt
 
 
Datum: 27. března 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dávám něco podobnýho do simála a zdá se že motor jde o malinko líp (ale může to být i tím, že člověk vidí to, co vidět chce...)
 
 
Datum: 27. března 2013 14:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15283    
spíš kup mogul tsf anebo skus jiný olej který nebude tak zanášet karbonem ....když už chceš utracet...ale jawa skousne všechno... a spíš neš drahej olej by nebylo od věci koupit nový svíčky či promazat lanka....
 
 
Datum: 27. března 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Anabex se přidává do bezolovnatýho benzínu pro ochranu ventilovejch sedel, např. Š120. U 350 ventily nemáš, tak tam nc nelej
 
 
Datum: 27. března 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
čau dnes se mi zlomila ta packa kam se strka kabel u zapalovací cívky (viselo to na drátku) momentálně nemám pájku tak sem doma našel nějaký cívky ale nejsem si jistej jestli je to světelná nebo zapalovací tak sem tam dal velikostí cca stejnou a motor normálně na volnoběh běží a startuje jiskru háže jen se chci zeptat jestli je možný kdyby to byla světelná cívka jestli by to nevadilo jakej je mezi nima rozdíl atd. ale myslím že když to startuje a běží tak by měla být ok ne? dík za odp.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
no pravě sem na tom ještě nejel bo nemam papíry a bydlím u statovky tak to dycky musim tlačit kus tak jen jestli to pojede jak ma když to ale normalně startuje a běží
 
 
Datum: 27. března 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14910    
tak jestli ti to jede je to šumák...je zia naješ prd a do jara packu napájíš
 
 
Datum: 27. března 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
takže to teda nevadí když by byla místo zapalovací světelná?
 
 
Datum: 26. března 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
velikostně jsou stejnavý, ale zapalovací má oproti světelný tenší drát....
 
 
Datum: 26. března 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
vzkaz pro marque: rozvody jsem dával tyhle http://www.autoplus-shop.sk/252-sukolie-rozvodov-s-retazou-fel-13.html ( ne přímo od tud, ale jsou to ty samé), a když se dobře podíváš na obrázek tak je vidět ža tečky/důlky neboli značky jsou přesně v poloze jak je to vyobrazené v knížce (Jiří Mach, J Andrt) a v mnohých dalších, a když jsem tedy dal tyty rozvody 12 čepů řetězů od značek jak je to předepsané, tak z toho plyne že musím mět dobré časování ventilů. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15284    
Od začátku jsem byl přesvědčenej,že neposloucháš naše rady....prej všechno ok....odpovědi tak rychlý,že si k tý škodovce ani nemoh stihnout dojít.....záhada století.....a nakonec píšeš,že bylo domrdaný všechno, o čem jsme ti psali,ať zkontroluješ či opravíš.....zase jsem se nezmílil....
 
 
Datum: 28. března 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
nebili ti kable každej jinak dlouhej?? a prhodit 1 a 4 si to šponoval heverem neee?
 
 
Datum: 28. března 2013 13:55
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po tom všem už si asi do smrti budeš pamatovat 1-3-4-2
 
 
Datum: 28. března 2013 7:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
přeskočený rozvody na 120ce tak to ti žeru :-)
 
 
Datum: 27. března 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemám slov...
 
 
Datum: 27. března 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau hoši, dnes problém vyřešen, mimo jiné závady (hlavně přeskočený rozvodový řetěz, prasklý rozdělovač, a jiné) jsem dnes došel na poslední problém, byl přehozený kabel od 1. válce s 4. tak jsem je dal jak mají byt ještě jednou vyčistil karbec sešteloval předstih, ještě jsem stříkl trochu benzínu do každého válce, pak jsem šel zkusit startovat a chytlo to ale hned zdechlo, tak jsem ještě jednou a už to zůstalo běžet, jak se to zahřálo tak jsem vypl a zkusil znovu startovat a hned to krásně chytlo. takže jsem rád. Všem děkuji moc za rady, díky všem co jste mi chtěli, pomoct. A marque já nemám potřebu dělat chytráka jen jsem ti chtěl říct že problém co jsi se domníval že mám tak nebyl to je celé a děkuji ti za rady
 
 
Datum: 27. března 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tobě to ještě nejede?
 
 
Datum: 27. března 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Chtěl jsem ti jen poradit, protože tahle vada je vcelku běžná, nic víc. Ty máš evidentně potřebu dělat chytráka, pak ale nerozumím, co řešíš 14dní na nestartující Škodovce :-D
 
 
Datum: 27. března 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel15104    
Po dlouhé době sem na fichtlu v zimě nejzdil a teď sem ho zkoušel nastartovat a nejde to nedává anmi jiskru nevíte někdo co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
vyčisti kladivka, karbec,... proste klasa udrzba sey
 
 
Datum: 26. března 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, rovnal jste někdo hliníkový pačky? Jde nějako vratit bez uhony- ulomení- zpět? Jedná se o čz 175/477 takže ty páčky s kuličkama na konci a celkem dlouhý. Je chuderka složená na obě strany - když narazím na nějake neohnute originál, tak je vyměním, ale tedka je aspon narovnat... Nějako to záhřát předem? pomuže to něčemu? díky zar ady... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15283    
po tom co jsem si vrazil pačku do pazoury po com co praskla tak kup za 200 pačky nový.... uřčitě nerovnat je tam pnutí a je to hlína.....jde o docela sasadní bespečnost ..kor brzdy
 
 
Datum: 27. března 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, dám to do svěráku a nahreju si to... tak nějak jsem si to myslel, tak kdyz rikate že to jde tak to udělám... :-)
 
 
Datum: 26. března 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V žádnym případě nerovnat kladivem nebo tak. To se nesmí namáhat rázama, já to rovnal silou svěráku, nahřál jsem si to PB hořákem a šlo to dobře...
 
 
Datum: 26. března 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jsou to starý páčky... koupil jsem čztku v rozebranem stavu a chci jí dat dohromady a bohuzel podlehla vesnickému krosu. Jde mi o to, jestli je nejak fígl, jak tomu pomoci... já je klidně srovnám... když by praskly -nevadí- ale praskl uchyt valečku pro lanko... už se mi to stalo jak u spojky-dojel jsem na poloautomat tak u přední brzdy- zadní to stihla ubrzdit... stejně se s tím nehodlám vydávat do husteho provozu... je bez papiru bohuzel...
 
 
Datum: 26. března 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dal páku dal svěráku stylem prkno-páčka-dřevo. ale byla to páka na fichtla bez kuličky...
 
 
Datum: 26. března 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
rovnat packy neni sranda co vim tak stary packy se daly rovnat pomalym plynulym tahem dnesni packy se rovnaj hrubou ranou kladivem ale zalezi na kuse
 
 
Datum: 26. března 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
když ti neprasknou hned tak při jízdě a rozbiješ si hubu
 
 
Datum: 26. března 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci mam složený motor po go mám v něm vše nové a když jsem nasadil valec po vybrusu a na startoval tak motor klepe, dělá to při nízkých otáčkách zní to jako vyběhaný dieselový motor mám na tom 3.vybrus a koukal jsem jestli píst nenaráží do okraje hlavy a otlak jsem neviděl ani na pístu ani na hlavě. Nevíte prosím co to muže dělat? špatný předstih? třeba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Ano přesně takový zvuk vychází z motoru jako na videu
 
 
Datum: 26. března 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že ti to dělá takový zvuk jako ja na tomhle videu https://www.youtube.com/watch?v=knnFUH3yPcc ? to mi lehce dělá babetta, řekl bych že to souvisí s kvalitou pístů respektive s jejich povrchovou křivkou, dělali mi to samé už 2 válce jeden víc a druhý skoru vůbec ale občas to slyším, pokud určitě víš že ti píst nenaráží do hlavy tak bych to asi neřešil
 
 
Datum: 26. března 2013 18:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
hrany kroužku ano a kanály se mi nezdály ostre když jsem přejel prstem, kdyby to bylo malo sražené vadilo by to moc ?
 
 
Datum: 26. března 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Srazils hrany kroužků a kanálů?
 
 
Datum: 26. března 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
zdar dotaz pro sesu dostane se někdy sem na krámek http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=5406 myslim jen ten kovovej kroužek co v něm je těsnící šnůrka jestli by ho někdo vubec udělal díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2013 6:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsme to chtel zadat ale nikdo mi to nechce delat,,jde o velkej prumer a tenkej plisek, takze se toho kazdej boji,,sesa
 
 
Datum: 27. března 2013 6:43
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
vo burze uvažuju ale chotusice až květen :-(
 
 
Datum: 26. března 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar borče.. já to sehnal na burse ... tu je asi malá možnost že to někdo vyrobí
 
 
Datum: 26. března 2013 18:37
 
<  332  333  334  335  336  337  338  339  340  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 5:45:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu