Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau, dostalo se ke mě nějaké radio značky huinday spíše starší, ale nemožu se vyznat ve výstupních kontaktech, vím že mají byt tři dráty na zapojení jeden - a pak dva + ale prostě nemožu poznat který to jsou v ty spleti drátů tady jsou fotky toho jak to vypadá http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/autoradi/ tak kdybyste podle teho někdo dokázal poradit tak budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 13:10
 už jsem to našel na netu který drát je co, ale zjistil jsem že radio je nefunkční
Datum: 30. března 2013 13:10
 není to zespodu na tom rádiu napsané,která barva je co?Jo a co vidím já určitě iso konektor není.Hlavně musí být 2 iso.Zkus podle typu rádia pohledat na netu
Datum: 30. března 2013 7:01
Datum: 29. března 2013 20:39
Datum: 29. března 2013 20:39
 To co vidim na obrázkou jsou klasický ISO koncovky, pokud máš už nějaký novější auto tak jenom nastrkáš ty koncovky co máš v autě do zdířek v autorádiu, je to blbuvzdorný, takže to nejde dát špatně. Pokud ale v autě nemáš ty koncovky tak to budeš muzet pozapojovat jinak, já na elektro zapojení moc nejsem, ale určitě se u vás ve vsi nebo v tvym okolí najde nějakej radio amatér nebo někdo kdo tomu rozumí
Datum: 29. března 2013 11:00
Jméno: Honza
IP: uživatel6480
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli je někdo schopný vyrobit tyristorový zapalování na mustanga? na ceně bychom se domluvili díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 13:34
 ja bych měl taky moná zájem mohl by si mi poslat fotky na email:miselin4@seznam.cz
dík
Datum: 02. dubna 2013 13:34
 Chong: napiš email ať ti můžu poslat foto.
Datum: 02. dubna 2013 13:18
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Já bych měl taky zájem, pošli fotky
Datum: 02. dubna 2013 8:12
Jméno: Honza
IP: uživatel6480
 určitě bych zájem měl! můžeš mi je poslat na mail rak.sportnet@gmail.com ?
Díky
Datum: 30. března 2013 22:53
 ja bych taky měl zajem =D
Datum: 29. března 2013 7:33
 Čau byl bych ti schopen vyrobit tyristorové zapalování. Můžu ti zaslat fotky jak to vypadá jestli budeš mít zájem.
Datum: 28. března 2013 22:52
Jméno: luke
IP: uživatel15180
 ZDAREC draci mám problém na svojí 23A. Měnil jsem píst na 3 kroužky + čep vše je nové a hned při první jízdě jsem měl problém s volnoběhem spíše vůbec nedržel. Motocykl jakože má pěknou kompresi od spodních otáček, ale k čemu když li snížím otáčky tak chcípne a tryskou ani štelováním na karbeci to není a k tomu při vysokých otáčkách to začne jakoby ve válci třískat a vybrovat. Prosím vás poraďte mi už jsem v koncích tolik peněz už jsem do ní natřískal a pořád nějaký problém děkuji všem co napíšou nějaký nápad
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 8:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 no co když má vše ok at jezdí jestli je pečlivej at dpojí hadice a schodí válec dolu..a podívá se na kruhy zda nejsou v místech zamku ojete do pulkulata ..to zapříčiní to že chytaj o hranu kanalu....zaroven pohmatem skontroluje vuli na klice a zda se mu čep netočí v pístu atd....jinak nemlatí ti to do hlavy c si dal za těsn ění pod válec a hlavu?
Datum: 31. března 2013 8:22
Jméno: luke
IP: uživatel15289
 píst je danej správně šípkou k výfuku a je to ten novější 38,25 kroužky jsou nové a správně dané v drážkách válec už je teda skleněný valec je J 23 a čep je novej ale mezi vložku jsem tam nechal
Datum: 29. března 2013 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel15288
 Tak znova. Co ten píst? Odpověz na moje dotazy ať se pohneme dál. Potřebuju vědět co tam máš. Muže to zakopávat v sacim kanálu. Některý 3 kroužkový písty maj blbě zámky a některý válce jsou "blbě opravovaný"a pak zakopává i druhej a třetí kroužek ve vejfuku. Jestli je píst otočenej,tak to zakopává všude. Odpověz mi co máš za píst,kroužky a jestli není píst otočenej????
Datum: 29. března 2013 20:23
Jméno: luke
IP: uživatel15289
 nn vše je dobře zapojené válec je origo a má jeden výbrus
Datum: 29. března 2013 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel15288
 Muže to dělat blbej píst. Jakej píst tam máš? Na jaký kroužky je? Válec je origo?válec je J05 a nebo J20/21/23? S nějakym sedánim bych nepočítal. Ba naopak,mohl bys dělat výbrus znova. A mimojiné,nedal si píst obráceně? Je špka do vejfuku? První zámek nahoru k sacímu kanálu?
Datum: 29. března 2013 17:27
Jméno: Maykl
IP: uživatel15035
 problem bude nejspíš vtom že kroužky jsou ve válci moc natěsno ještě když tam sou 3 na jed par kiláku a vono sito sedne, pak by to mělo držet volnoběh v pohodě.
Datum: 29. března 2013 15:19
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 myslím že máš 2 problemy první je nastavení volnoběhu...za studena bych ho neřešil nastavil byc ho na teplem motoru tak jak má být to je na nejniší otáčky kdy eště běží........
pokut ti tříská ve válci po praci na pístní soutavě je nutno se optat zda se ti prace pvedla ...točí se ti čev ve futru ale v pístu je natvdo ? neuhli se ti kroužky ze zámku? nesežralo to něco? jakou to vubec měl vuli na futru v ojnici?
Datum: 29. března 2013 8:18
 Předstih moc velkej
Datum: 29. března 2013 7:34
 Čaute draci.V sobotu se koná v Bašce automoto veterán burza.Nevíte jestli tam budou k vidění i pionýři a nahradní díly na něj ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2013 19:32
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 počítej od 50kč a výš, ceny na burzách jsou skoro vždy směšné za staré díly
Datum: 29. března 2013 19:32
 A nevíte za kolik by se tam dala sehnat hlava na jawu 21 ?
Datum: 29. března 2013 18:47
 Draku taky tam jedu, najdeš tam všechno, navíc teď na jaře tam toho je víc než na podzim, takže neodejdeš s prázdnou
Datum: 29. března 2013 0:45
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar draku jezdím do bašky jako kupec dílů a vždycky tam je kupa dílu na fichtly, převážně spíš fichtly
Datum: 28. března 2013 21:58
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 zdravim .. omlouvám se za blbý dotaz chápu že to tu už 100x možná bylo ale potřebuju to nějak jednoduše vysvětlit. koupil jsem motorku a dal mi k tomu velký techničák tam je napsáno majitel vozlidla Adam xxx .. a podtim vozidlo převedeno - odhlášeno na Lukáš ----- co budu muset udělat abych se mohl do techničáku nechat zapsat jako vlastník a jezdit s tim .. naposledy to jezdilo po silnici 2004 pujde to vubec ještě přihlásit díky moc zakaždou radu ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 19:32
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 aha tak díky moc .. už sem ho sehnal tak mě to pošle .. a nebude problém to přihlásit když to naposeledy jezdilo v r. 2004 ??
Datum: 02. dubna 2013 19:32
Jméno: revmaplechař
IP: uživatel10887
 kupní smlouva nemusí být napsaná s tím kdo je v tom polopřevodu, ale s tím od koho si motorku koupil... pak by ti to normálně měli přihlásit - samozřejmě s platnou stk a pojištěním
Datum: 31. března 2013 16:40
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 asi ne je tam napsaný jen to co sem vám sem napsal já v tom mám sám guláš nikdy sem motorku s papírama neměl ..
Datum: 31. března 2013 12:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 takže na Lukáše je to jenom odhlášený a ten si to na sebe nedohlásil?
Datum: 30. března 2013 19:40
 Kupní smlouvu mít musíš....Na DI musí vědět, že to není čorka...
Datum: 28. března 2013 22:38
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 takže když neseženu tu kupní smlouvu tak to nepřihlásim ? ono už to mělo pár majitelů mezi tim tak nevim jestli ho seženu .. uvidim no ale díky
Datum: 28. března 2013 21:52
 S Lukášem musíš mít kupní smlouvu, motorku co nejdřív pojistit, pak na STK udělat evidenčku+ tech. kontrolu a na DI vzít všechny papíry........
Datum: 28. března 2013 21:27
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím, předevčírem jsem psal, že mám problém s jawa 50/23 mustang že můj problém spočívá v tom, že když nasadím vzduchový filtr, tak se zacne dusit a bez filtru to chytne okamzite, při rozjedech se s filtrem nechytá vůbec a bez něj jede jak drak, to samé za jízdy, takže se ptám, co to může způsobovat, filtr je vyfoukaný. Vyzkoušel jsem vše co mi lidi napsali,- vypucovat vyfuk, trysky vypucovat, znova nastavil hladinu, vypucoval filtr a pořád nic, tak se ptam znova napada vas neco co by to mohlo zpusobovat? už jsem bezradný, to je poprve, co na to snad sam nepříjdu  , jeěte mě napadlo, že to muže dělat gufero pod zapalkem, ale to bude nejspíš ptákovina  ještě jednou dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 15:15
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dobře, já beru, že to jedno z řešení, nicméně když to je jede s tou hadici skoro jako s filtrem, tak si myslim, že nějake dirky tomu nepomuzou  a když to jelo předtím, tak to musí jet pak, ale napřed musím zjistit, kde se stala chyba  , jinak sem včera vyměnil gufero ze sstrany spojky, ale myslim si že výměna gufera moc nepomohla (dal jsem ze zásob - pár let) a vzhledem k tomu že jk jsem vypouštěl olej a bylo tam pouze nějakých 150 - 200 ml oleje tk to žralo olej, nicméně gufero je vyměněné a asi ho budu muset ještě jednou vyměnit za uplně new a pk uvidim jeslti sem odstranil tu chybu či ne  , jinak sem z thoo na prášky už :/
Datum: 31. března 2013 15:15
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 ee ja sem sem přišel až po jednom dni ale nerozumím ti proč nechceš skusit navrtat ten airbox? par jich tu mám všelijak zohavených ... a nevm čemu si pomužeš kdyby to někde salo měl bysto chudý ..anebo zaolejovaný .... pořád je jednouduší par děr neš svěšovat spojku ne?? a kor u fíka....s vlastním motorem nic nejni jen s přípravou směsy.... tak proč to rozdělávat???
Datum: 31. března 2013 13:55
 tryska origo 68ka, jezdil jsem na ni celou dobu, zkoušeny 2 karbce (origo), jehla 2.zářez ze shora; už prostě nevím, ještě zkusím vyměnit gufero ze strany spojky a příp. pod zapalkem a uvidim co to udela :/
Datum: 30. března 2013 14:29
 co tam máš za trysku?? některý jdou občas blbě dotáhnout do sedla a podtékají, a jěště na kterém zářezu máš jehlu?
Datum: 30. března 2013 12:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 stando ozvu se určo, ale asi až odpl., jinak motor serie, vrtaní 38 mm nesnižovaná hlava, svíčka N15C (nova), s hladinou jsem laboroval cely den a žádná změna :/, airbox zkoušel sem se 1 dírou, pak 3dírama a ani Ň, jinak to s tím převoďákem mě tky napadlo, ale nwm
Datum: 30. března 2013 9:54
 Nežere ti převoďák? Karbec origo? Kolik otvorů má filtrbox včetně víka? 3? Co je to za motor? Holá serie? Zkoušel si dát níž hladinu? Kdyžtak mi napiš na maila,něco vymyslíme.
Datum: 29. března 2013 20:14
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 když mám sundaný filtr
Datum: 29. března 2013 10:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a tu černohnědou mokrou svíčku máš s nasazeným filtrem??? nebo bez něj?
Datum: 29. března 2013 10:14
Jméno: Jarda
IP: uživatel14185
 Vyfoukaný filtr je jedna věc, ale za ty roky co v tý motorce je, bude zalepenej prachem a mastnotou a to nevyfoukáš.
Dej tam prostě novej filtr a potom to řeš dál. Stojí 80.- a ta investice se Ti určitě vyplatí.
Datum: 29. března 2013 9:38
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 černá svíce máš t bohaty viz ten sundanej filtr...a ted jak to ochudit....díry jsou asi nejednodužší řešení
Datum: 29. března 2013 8:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 svíčka - černohnědá, mokrá, předstih zkoušel jsem 1,3 ; 1,5 a pk ještě 1,6 a furt stejne
Datum: 28. března 2013 21:31
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 a zkusil jsi nastavit znova ten předstih co jsem ti psal již prvně?? u mě to bylo to samý...
Datum: 28. března 2013 21:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jak vypadá svíčka? je mokrá nebo naopak vypálená do bíla??
Datum: 28. března 2013 19:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no jasne, nad tím sem už taky uvazoval, ale nějak mi neleze do hlavy, že když to jezdilo předtím na 68ku a 38ku, tak se někde musela stát chyba ne? a já bych rád zjistil co je zač  jinak takový problém jsem ještě u žádného pincka nezažil
Datum: 28. března 2013 18:40
Jméno: pepa
IP: uživatel14740
 už ti nezbyde než vycházet z uvahy že je to bohate prostě tím jak nasadíš filtrm stoupne množví benzínu ve směsy a motor nesprávně funguje......co stím but skusit obstarat vhodnou trisku menší tj 64 62 a skoušet kterat to jede nejde ...anebo za mě bych ti radíl vyvrtar 3MM otvor do chobotu co vede z arboxu do hadice.... tech otvoru 3MM zhotovíš několik dokut nebude bohatost optimalní pokut uděláš o otvor víc 3mm dirku snaz zaslepíš něs tam mít díru 10 pokut zhotovíš např 3 otvory po 3mm je to skoro stejne jak 1 díra 10mm a nic to nemuže nasat... je to jen muj nazor airboxu do pionira eště je dostatek a ti potřebuješ jezdit ...trisky jsou blbě dostupne a drahe...
Datum: 28. března 2013 18:31
Jméno: v
IP: uživatel14571
 ahoj mohl byste mi nekdo poradit jak je dlouha osa na jawa 550 zadní
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 18:28
Jméno: v
IP: uživatel14571
 pardon ja myslim na 555.
Datum: 28. března 2013 18:28
 Ahoj SESO a všichni ostatní kteří máte zkušenosti s novýma ráfkama na Pionýra. Sháním ráfky a koukám, že tu máš na výber asi tři druhy. Je to na 05tku 62 rok a má po renovaci sloužit jako výstavka. Podle dokumentace to má mýt rozměr 1,5 x 16, což výběr redukuje na jeden druh ráfku, které zde nabízíš. ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_5x16_pro_nypl_m3_m3_5.html ) Chci se zeptat, jak v reálu vypadají a kde jsou vyrobeny. Jde mi o to, zda mají na boku nějaký nápis ( jako ty ráfky za 915 Kč) a jak vypadá svár rafku na chromové části. Viděl jsem totiž rafky, který byly fakt příšerný- myslím že Taiwan a slyšel jsem o indických, že jsou kloudný, ale v reálu jsem neviděl. DÍK ZA ODPOVĚĎ VŠEM, CO MAJÍ ZKUŠENOSTI V TOMTO OHLEDU.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2013 10:07
 Díky Seso
Datum: 29. března 2013 10:07
 draku nejlepsi je mandap,,ten bude za mesic,,cim drazsi tim lepsi to mi ver,,indicky jsou ok,, jinak stejne nikdo jinyho nedela,,
Datum: 28. března 2013 21:38
Posl.aktualizace: 29. března 2013 14:03
 sleduju za kolik to nakonec dopadne, moc jich na trhu neni, nemluvim ani o odkapovy misce ...
Datum: 29. března 2013 14:03
 kurňa to vědět, jeden čas se mi to taky poflakovalo doma, dostal sem to s pár věcma od dědy,tušil sem že to bude asi na nějakýho fichtla, ale nebyl sem si jistej, a neměl sem od toho filtr, tak sem to dal kámošovi co taky dělá do motorek, inu mladost blbost
Datum: 29. března 2013 12:19
 montoval se až do roku 64
Datum: 28. března 2013 18:11
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 Je to z 05 montovalo se to hned ze začátku a možná ještě v roce 63 v podstatě je to karburátor ze stadiona s23 akorát nemá závity v těch držákách kde drželi plastový kryty u stadiona
Datum: 28. března 2013 18:00
 karbec z 05, později se přeslo na ten víc známej
Datum: 28. března 2013 15:35
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 je to na 05 ale během výroby přešly na ten známej ..tu je v hliníku dratěnka na novějších už byl mikročistič
Datum: 28. března 2013 13:38
 tak vzácný to není podle mě  ale pravda že na 05 jsme si dal novější karbec a toto mám uschovaný  ta drátěnka mi ucpávala trysky
Datum: 27. března 2013 22:58
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Stačí si vzít do ruky Katalog ND na 05tku
Datum: 27. března 2013 22:55
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 :o To som este nevidel !!! Na 05 som videl iba take uz co boly jak na 21 len s inim vickom plavakovej komory
Datum: 27. března 2013 22:41
 fakt jo? tak to vidim prvně. bratránek má 05 a pár karbců, ale žádný tenhle. to musí být asi nějakej začátek výroby ne? jinak díky za osvětu, jsem zase o nějakou tu informaci težší
Datum: 27. března 2013 22:40
 Náhodou je
Datum: 27. března 2013 22:34
 Neni náhodou na 05ku?
Datum: 27. března 2013 22:16
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Zdar draci chcu se zeptat jakou převodovku lze sehnat do stadion s11/s22 na netu jsem viděl občas nějákou tuning ale už jí nemůžu najít. Prosím o radu kde ji sehnat popřípadě jakou použít. Chcu začít upravovat celý motor válec nechat u Stejskyho a všechny díly nové proto se ptám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 21:57
 Zdravím mopeďáka! Převodovku do stadiona můžeš sehnat tzv.rychlou,t.j. 1.st.rychlejší o 1 až 2 zuby.Další možnost je 3kvalt,záleží kolik chceš investovat.Velmi dobrou zkušenost mám s převodama od Milana Dvořáka z Báště viz mopedy.webnode.cz.Přeji mnoho úspěchů!
Datum: 28. března 2013 21:57
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 hele kámoš taky dělá stadaka a scháněl to někde v brně myslim že to tam nějakej chlápek dělá ale chce za to dost tučný peníze no .. je to ta rychlá převodovka
Datum: 28. března 2013 21:05
Posl.aktualizace: 28. března 2013 16:51
 díky za vysvětlení že to nemá cenu realizovat to teda ratši nebudu díky všem kteří se mi to snažili rozmluvit =D
Datum: 28. března 2013 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel15284
 Dejme tomu,že seženeš na E-bay nějakýho malýho garreta...dejme tomu že ho koupíš funkční a za dobrej peníz,takže tak 5-6 tisíc....fajn...budeš na něj čumět jak tele na nový vrata.....zjistíš info...že vejfuková část je na vejfuk a sací na sání....zjistíš,že nemáš jak turbo regulovat....když to vemem na hulváta,dáš místo podtlakový regulace železnou páku....a nebo koupíš nějaký neregulovaný turbo...fajn...jdeme dál...mazání středu turba....fajn,necháš na zakázku vyrobit u Kajjose za 3-4 tisíce novou kliku podle výkresu,která bude mít na straně spojky nějakej vehement na čerpadlo/oilmaster atd.....fajn....budeš to mazat převoďákem? ne....tzn. oddělenou nádržku na motorovej olej...fajn....to by furt šlo,jdeme dál....tak nějak je to komplet....a jak to teď naladit? Možná tomu vadí symetrickej rozvod sání ....no co... nízkejch to bude sotva kuckat a ve vysokejch?? fajn.....motor se točí.... dostane kotel,vyletí klika,shoří píst,zadře se turbo.....fajn,uděláš za desítku novej motor,za další desítku obstaráš znova komponenty a mužeš zkoušet dál...odbrzdit,předělat,odbrzdit,novej motor a znova a znova.....věřim tomu,že za 10 let to zmákneš....ten Streamliner taky nevyvíjeli 4 dny....a všimni si,co je to za motor.... za ty prachy co utopíš ve vývoji by sis postavil menší baráček...hodně štěstí
Datum: 28. března 2013 15:59
 Draku tady máš FB na majitele toho Mustanga, má tam vše vše rozepsané jak dělal i s fotkama
http://www.facebook.com/josef.novak.100
Datum: 28. března 2013 15:34
Datum: 28. března 2013 9:39
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 panebože....to je moc....
Datum: 28. března 2013 8:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ten mustang je výstavná leštenka a turbo je tam len na imidž tu niekomu unikajú fakta, nemá to zmysel na pio a turbo do 2T úplne nepoužiteľné už vôbec
Datum: 28. března 2013 8:23
Datum: 27. března 2013 23:02
 tremate nemá to funkční  .. se zarem jsem roky debatoval o ruznym věcech co dělál.. začínal na NOS.... a zakončil to tímto turbem které je pouze pro výstavní učely.. a mohl bys nam tu prosimte popsat jak teda funguje turbo?
Datum: 27. března 2013 22:43
 tremat: Ty kastráte hovězího samce! Ty medaile jedna stará rakouská vysloužilá! Ty jsi blbý až to zvoní... Bez urážky
Datum: 27. března 2013 21:43
 Hm, máš v Tp 45km/h, jo? No větší motorkou nemůžeš...holt si musíš počkat...ty si tu úpravu představuješ jak Hurvínek válku...
Datum: 27. března 2013 21:05
 ale na tom bych zase nemoh jezdit na silnici s AM
Datum: 27. března 2013 20:58
 V tom případě si nechat fichtla a koupit k tomu motorku...
Datum: 27. března 2013 20:56
 toho neprodám ani za 100000000000000 chci jenom vyší vykon
Datum: 27. března 2013 20:56
 Prodat fichtla a koupit motorku...
Datum: 27. března 2013 20:52
 tak jak zvíšit co nejvíc výkon na fíkoj aspon tak 7 Kw???
Datum: 27. března 2013 20:50
 mě by třeba zajímalo jak to turbo maže.jaký je nárust výkonu?pokud by se mu podařilo o 100% je 7ps.stojí to za to?
Datum: 27. března 2013 20:50
 Já bych to nedělal, protože je to blbost...
Datum: 27. března 2013 20:46
 no tak jak bys to udělal
Datum: 27. března 2013 20:45
Datum: 27. března 2013 20:36
 tamtomu to funguje tak proč né mě o turbu vím docela dost
Datum: 27. března 2013 20:33
 Ne, je to blbost...víš vůbec jak funguje turbo?
Datum: 27. března 2013 20:30
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 zdar draci kolik mate maximalku s 12z kolečkem?? a ma cenu davat sniženou hlavu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 6:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 mustang 100km/h  ale nemám jen sníženou hlavu
Datum: 28. března 2013 6:44
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 J 21 / 12 kolečko 74 km/h
Datum: 27. března 2013 23:10
 jop, má větší kompresI... jinak ta "kulatá" je z 05 a ta s ledvinkou je 20, 21 a mustang
Datum: 27. března 2013 21:44
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 ted sem si všimnul že jedna hlava má takovej vystupek pod svičkou a ta druha je bez něj do kulata jakej je v tom rozdíl? ta s vystupkem by mela mit vetsi kompresy ne?
Datum: 27. března 2013 19:01
Jméno: Pavlíček
IP: uživatel14718
 Zdravím, chci se zeptat, jestli můžu jen tak vyměnit bronz pouzdro čepu v ojnici za jehličkový? Prostě ho tam nalisuju a pohoda? Moc děkuju za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 13:49
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 jedině crk klikovku co tě vijde na litra... a musíš pulit motor anebo jen viměnit futro.... za nove pout má vuli..... přoč to chceš na jehlách výkon motoru je stejnej,,,,,,jde o životnost a o to že nemusíš davat tolik oleje do bena...
Datum: 28. března 2013 13:49
Jméno: ondrabortnik
IP: uživatel13128
 ja sem nerikal ze to tomu oku nevadi jenom ze to tak jde udelat
Datum: 28. března 2013 11:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ondrabortnik: a tomu oku ojnice se to strašně líbí a vůbec se pak nevydírá... (ironie, kdyby to někdo nepochopil)
Datum: 28. března 2013 11:13
Jméno: ondrabortnik
IP: uživatel13128
 Jde to, dá se koupit jehličkový ložisko s klecí který má okolo sebe kroužek jako normální ložisko takže se musí nalisovat přímo do oka ojnice ale musí se použít píst a čep s průměrem 10mm tkaže z mopeda nebo 550 a 555 někde jsme měl aj napsaný označení toho ložiska ale nemožu to najít
Datum: 27. března 2013 21:39
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 ne nemužeš rozměr oka je jiný! jedině ojnici C.K.R nebo rovnou celou kliku i s ojnicí
Datum: 27. března 2013 17:28
Jméno: filip
IP: uživatel15282
 je dobre davat do jawa 350/639 anabex do benzinu ? je to takova zelena vodicka .... diki za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 18:05
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 jednu dobu to tady byl docela hit tak jsem to taky vyzkoušel a vůbec nic jsem nerozeznal  jinak jestli má někdo přebytky a neví co s tím tak mě to pošlete
Datum: 28. března 2013 18:05
 to marque: asi to tak bude... ale stejně tam cmrndnu když si vzpomenu
Datum: 27. března 2013 21:46
 mě třeba zbyla ze škodovky celá lahvička aditiva do benzínu tak tam do pincka když tankuju trošku naliju ať to nemusím vyhazovat...
Datum: 27. března 2013 16:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to wenoush: tomu se říká placebo efekt
Datum: 27. března 2013 15:19
 já dávám něco podobnýho do simála a zdá se že motor jde o malinko líp (ale může to být i tím, že člověk vidí to, co vidět chce...)
Datum: 27. března 2013 14:25
Jméno: pepa
IP: uživatel15283
 spíš kup mogul tsf anebo skus jiný olej který nebude tak zanášet karbonem ....když už chceš utracet...ale jawa skousne všechno... a spíš neš drahej olej by nebylo od věci koupit nový svíčky či promazat lanka....
Datum: 27. března 2013 9:22
 Anabex se přidává do bezolovnatýho benzínu pro ochranu ventilovejch sedel, např. Š120. U 350 ventily nemáš, tak tam nc nelej
Datum: 27. března 2013 9:03
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau dnes se mi zlomila ta packa kam se strka kabel u zapalovací cívky (viselo to na drátku) momentálně nemám pájku tak sem doma našel nějaký cívky ale nejsem si jistej jestli je to světelná nebo zapalovací tak sem tam dal velikostí cca stejnou a motor normálně na volnoběh běží a startuje jiskru háže jen se chci zeptat jestli je možný kdyby to byla světelná cívka jestli by to nevadilo jakej je mezi nima rozdíl atd. ale myslím že když to startuje a běží tak by měla být ok ne? dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2013 17:51
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 no pravě sem na tom ještě nejel bo nemam papíry a bydlím u statovky tak to dycky musim tlačit kus tak jen jestli to pojede jak ma když to ale normalně startuje a běží
Datum: 27. března 2013 17:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14910
 tak jestli ti to jede je to šumák...je zia naješ prd a do jara packu napájíš
Datum: 27. března 2013 10:40
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 takže to teda nevadí když by byla místo zapalovací světelná?
Datum: 26. března 2013 21:44
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 velikostně jsou stejnavý, ale zapalovací má oproti světelný tenší drát....
Datum: 26. března 2013 21:37
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 vzkaz pro marque: rozvody jsem dával tyhle http://www.autoplus-shop.sk/252-sukolie-rozvodov-s-retazou-fel-13.html ( ne přímo od tud, ale jsou to ty samé), a když se dobře podíváš na obrázek tak je vidět ža tečky/důlky neboli značky jsou přesně v poloze jak je to vyobrazené v knížce (Jiří Mach, J Andrt) a v mnohých dalších, a když jsem tedy dal tyty rozvody 12 čepů řetězů od značek jak je to předepsané, tak z toho plyne že musím mět dobré časování ventilů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 16:20
Jméno: standa
IP: uživatel15284
 Od začátku jsem byl přesvědčenej,že neposloucháš naše rady....prej všechno ok....odpovědi tak rychlý,že si k tý škodovce ani nemoh stihnout dojít.....záhada století.....a nakonec píšeš,že bylo domrdaný všechno, o čem jsme ti psali,ať zkontroluješ či opravíš.....zase jsem se nezmílil....
Datum: 28. března 2013 16:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 nebili ti kable každej jinak dlouhej?? a prhodit 1 a 4 si to šponoval heverem neee?
Datum: 28. března 2013 13:55
 po tom všem už si asi do smrti budeš pamatovat 1-3-4-2
Datum: 28. března 2013 7:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přeskočený rozvody na 120ce tak to ti žeru
Datum: 27. března 2013 22:03
 nemám slov...
Datum: 27. března 2013 19:34
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau hoši, dnes problém vyřešen, mimo jiné závady (hlavně přeskočený rozvodový řetěz, prasklý rozdělovač, a jiné) jsem dnes došel na poslední problém, byl přehozený kabel od 1. válce s 4. tak jsem je dal jak mají byt ještě jednou vyčistil karbec sešteloval předstih, ještě jsem stříkl trochu benzínu do každého válce, pak jsem šel zkusit startovat a chytlo to ale hned zdechlo, tak jsem ještě jednou a už to zůstalo běžet, jak se to zahřálo tak jsem vypl a zkusil znovu startovat a hned to krásně chytlo. takže jsem rád. Všem děkuji moc za rady, díky všem co jste mi chtěli, pomoct. A marque já nemám potřebu dělat chytráka jen jsem ti chtěl říct že problém co jsi se domníval že mám tak nebyl to je celé a děkuji ti za rady
Datum: 27. března 2013 19:20
 tobě to ještě nejede?
Datum: 27. března 2013 17:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Chtěl jsem ti jen poradit, protože tahle vada je vcelku běžná, nic víc. Ty máš evidentně potřebu dělat chytráka, pak ale nerozumím, co řešíš 14dní na nestartující Škodovce
Datum: 27. března 2013 15:34
Jméno: Vašek
IP: uživatel15104
 Po dlouhé době sem na fichtlu v zimě nejzdil a teď sem ho zkoušel nastartovat a nejde to nedává anmi jiskru nevíte někdo co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 19:29
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 vyčisti kladivka, karbec,... proste klasa udrzba sey
Datum: 26. března 2013 19:29
 Čau draci, rovnal jste někdo hliníkový pačky? Jde nějako vratit bez uhony- ulomení- zpět? Jedná se o čz 175/477 takže ty páčky s kuličkama na konci a celkem dlouhý. Je chuderka složená na obě strany - když narazím na nějake neohnute originál, tak je vyměním, ale tedka je aspon narovnat... Nějako to záhřát předem? pomuže to něčemu? díky zar ady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2013 9:10
Jméno: pepa
IP: uživatel15283
 po tom co jsem si vrazil pačku do pazoury po com co praskla tak kup za 200 pačky nový.... uřčitě nerovnat je tam pnutí a je to hlína.....jde o docela sasadní bespečnost ..kor brzdy
Datum: 27. března 2013 9:10
 Díky, dám to do svěráku a nahreju si to... tak nějak jsem si to myslel, tak kdyz rikate že to jde tak to udělám...
Datum: 26. března 2013 20:14
 V žádnym případě nerovnat kladivem nebo tak. To se nesmí namáhat rázama, já to rovnal silou svěráku, nahřál jsem si to PB hořákem a šlo to dobře...
Datum: 26. března 2013 19:59
 No jsou to starý páčky... koupil jsem čztku v rozebranem stavu a chci jí dat dohromady a bohuzel podlehla vesnickému krosu. Jde mi o to, jestli je nejak fígl, jak tomu pomoci... já je klidně srovnám... když by praskly -nevadí- ale praskl uchyt valečku pro lanko... už se mi to stalo jak u spojky-dojel jsem na poloautomat tak u přední brzdy- zadní to stihla ubrzdit... stejně se s tím nehodlám vydávat do husteho provozu... je bez papiru bohuzel...
Datum: 26. března 2013 19:12
 já dal páku dal svěráku stylem prkno-páčka-dřevo. ale byla to páka na fichtla bez kuličky...
Datum: 26. března 2013 19:11
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 rovnat packy neni sranda co vim tak stary packy se daly rovnat pomalym plynulym tahem dnesni packy se rovnaj hrubou ranou kladivem ale zalezi na kuse
Datum: 26. března 2013 19:00
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 když ti neprasknou hned tak při jízdě a rozbiješ si hubu
Datum: 26. března 2013 18:41
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci mam složený motor po go mám v něm vše nové a když jsem nasadil valec po vybrusu a na startoval tak motor klepe, dělá to při nízkých otáčkách zní to jako vyběhaný dieselový motor mám na tom 3.vybrus a koukal jsem jestli píst nenaráží do okraje hlavy a otlak jsem neviděl ani na pístu ani na hlavě. Nevíte prosím co to muže dělat? špatný předstih? třeba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 18:25
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Ano přesně takový zvuk vychází z motoru jako na videu
Datum: 26. března 2013 18:25
 že ti to dělá takový zvuk jako ja na tomhle videu https://www.youtube.com/watch?v=knnFUH3yPcc ? to mi lehce dělá babetta, řekl bych že to souvisí s kvalitou pístů respektive s jejich povrchovou křivkou, dělali mi to samé už 2 válce jeden víc a druhý skoru vůbec ale občas to slyším, pokud určitě víš že ti píst nenaráží do hlavy tak bych to asi neřešil
Datum: 26. března 2013 18:22
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 hrany kroužku ano a kanály se mi nezdály ostre když jsem přejel prstem, kdyby to bylo malo sražené vadilo by to moc ?
Datum: 26. března 2013 18:18
 Srazils hrany kroužků a kanálů?
Datum: 26. března 2013 17:22
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
Posl.aktualizace: 27. března 2013 6:43
 uz jsme to chtel zadat ale nikdo mi to nechce delat,,jde o velkej prumer a tenkej plisek, takze se toho kazdej boji,,sesa
Datum: 27. března 2013 6:43
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 vo burze uvažuju ale chotusice až květen
Datum: 26. března 2013 19:17
 zdar borče.. já to sehnal na burse ... tu je asi malá možnost že to někdo vyrobí
Datum: 26. března 2013 18:37
|



|