slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
čau draci, poskládal jsem si pionyra, ale mam problém s elektrikou. Zapojil jsem to přesně takhle http://media0.wgz.cz/images/media0:50ffd05f4aeee.png/2.gif a normálně nastartuji a svítí přední světlo i dalkove jdou přepínat. Ale bohužel nesvítí zadní světlo a nejde mi doleva na spínačce chcipnout motor, v pravo mi svítí a uprostřed se přední světlo vypne. Když zmáčknu klakson, tak se jen hodně zeslabí světlo, které skoro ani nejde vidět a klakson neslyším. Nevíte prosím co by s tím mohlo být ? přemýšlím jestli by bylo možné že je spínačka KO, ale přijde mi v pohodě. Předem díky moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2016 21:23
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
To chodíš do 7. třídy ?? že si se ptal na takovou píčovinu ???
 
 
Datum: 11. září 2016 21:23
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
ahoj i tak díky, zase jsem se dozvěděl něco nového :-)
 
 
Datum: 06. září 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18828    
No vida. Než jsem ten muj román dopsal tak se to vyřešilo samo.
 
 
Datum: 06. září 2016 15:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18828    
Chlapci vyvedu vás z omylu. Klakson tam nehraje roli. A to že při rozsvícenejch světlech netroubí a zároveň pohasínají světla je v pořádku a je to dáno konstrukcí. Tvůj problém bude ve spínačce. Resp tam mužeš mít spínačku z novějšího provedení a tam chybí proklemovaní na zkratování zadního světla kostrou aby nesvítilo v prostřední poloze a nejspíš budeš mít odpadlou kostru z kontaktu,přes který se chcípe motor - jsou spolu proklemovaný. Popíšu to takto - poloha pro chcípnutí - propojí se kostra s kontaktem č.1 od indučky - to je bod kostry kterej v tom schématu vůbec nemáte. V poloze jízda bez světel neni spojený nic s ničim,jen svorka 58 je uzemněná přes bod vedle ní,kterej jje propojenej touu klemo na kostru,která ve schématu neni. A v poloze se světly je spojená svorka 55 a 56 a svorka 58 je neukostřená,takže zadní světlo svítí. Hodně lidí to má doku*vený a tak se prostě zadní světlo vytahne rovnou z cívky,svítí furt a vystříhá se ze spínačky a tam se na vhodnej kontakt doletuje ta upadlá kostra. V podstatě se to dá opravit úplně,ale to bys musel vidět jak to tam má bejt a nesmí ti tam ta jedna packa chybět.
 
 
Datum: 06. září 2016 14:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
jinak děkuji za pomoc :-)
 
 
Datum: 06. září 2016 14:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
ahoj už to chcípá i svítí zadní světlo, byla špatná spinačka, tak jsem ji rozdělal a vyčistil kontakty a už je to OK, jen to netroubí ale to už asi je špatný bzučak podle mě
 
 
Datum: 06. září 2016 14:22
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Když dáš spínačku do polohy vypnout , propojí to 1 s uzeměním nad 58 ?
 
 
Datum: 05. září 2016 18:19
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
pořád stejné beze změny :-(
 
 
Datum: 05. září 2016 16:45
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Odpoj tu žárovičku co máš na kostře mezi 55 a 1 a zkus vypnout motor.
 
 
Datum: 05. září 2016 6:55
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
prehodil jsem ty vodiče na bzučáku a pořád stejné
 
 
Datum: 04. září 2016 19:20
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Při vypnutí se propojují 1 s 58 a kostrou. Tak to typuji na ten bzučák (přehozené vodiče).
 
 
Datum: 04. září 2016 15:24
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Tak si prohlížím spínací skříňku a při zapnutí světel se propojuje 55 s 56 ,to znamená ,že bzučák i světla jsou napájeny z cívky 55 a zadní světlo má svoji cívku 58.
 
 
Datum: 04. září 2016 15:17
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
U té sulfitky dej pozor , aby nezkratovala na živé patici.
 
 
Datum: 04. září 2016 14:53
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Bzučák má svoji cívku ,tak jestli nemáš přehozené vodiče přímo na bzučáku.
 
 
Datum: 04. září 2016 14:50
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
ano a je normálně funkční. ještě mě napada jestlí cívka není špatná, ale zaráží mě že to ani nechce chcipnout :/
 
 
Datum: 04. září 2016 14:48
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš v zadním světle sulfitku ?
 
 
Datum: 04. září 2016 14:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
Oprava, je to tam divně napsané, mám to přesně takhle podle tohohle schema. http://media0.wgz.cz/images/media0:50ffd05eacad5.png/1.gif a akorat kostru te žarovky ve spinačce mam propojenou ješte s kontaktem mezi 55 a 1
 
 
Datum: 04. září 2016 13:56
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Na tom schématu je chyba. Svorka 55 není zem ,ale má tam být vodič z cívky 55 na magnetu a dále na bzučák
 
 
Datum: 04. září 2016 13:35
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
Zdar, budu renovovat mustanga a rv 1982, chci aby byl uplně přesně původní. Proto se ptám zda někdo zná číslo té žluté barvy na mustanga v ral a také číslo té šedé barvy na blatníky. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2016 10:01
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
tak nikdo neznáte to číslo? ani nevíte kde to zjistit?
 
 
Datum: 08. září 2016 10:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, šeda na batníky je ral 7044, žlutou bohužel nevím, ale taky bych jej potřeboval zjistit. dělal jsem modrého, to je ral 5012, oranžová by měla být ral 2004 a červaná ral 3024, ale žlutou musím taky nekde sehnat...
 
 
Datum: 03. září 2016 9:09
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, mám 21 motor, a nejde mi do něj zasunou čep od řadící páky. Nemá tam tu velkou kuželovou díru v karteru, do který by zajel víc. Co tam přijde za čep? Ten jako měl pařez? Nebo je lepší nějak do toho karteru tu kuželovou díru udělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně mám doma víc motorů, který mají válcovou díru, než těch s kuželovou :-)
 
 
Datum: 02. září 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18823    
Tak ten čep uprav... to je lepší než převrtávat bloky
 
 
Datum: 02. září 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: erino123456789      IP: uživatel18822    
Ahoj chcem sa spýtať čo všetko treba upraviť pri použití predných teleskopov z J.Dandy na sériového pioniera díky za odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2016 13:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
http://jawa50rs.wbs.cz/EVO-0.html pokud máš i brejle DANDY tak uděláš jen misky na ložiska. Pro soustružníka pár minut práce. Když budeš chtít origo kolo tak ještě středící válečky na osu a záchyt reakce, ale ani to není problém. Změna jízdních vlastností za to stojí
 
 
Datum: 12. září 2016 13:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18828    
Narveš to do brejlí ze simsona a dáš tam jiný misky. A jsou sakra dlouhý.
 
 
Datum: 06. září 2016 19:01
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Minimálně budeš muset vyřešit uchycení záchytu přední brzdy a osu kola, pokud má Dandy jiný průměr. Fichtl má tlumiče širší nahoře (tzv. UpsideDown:-)), takže budeš muset překopat uchycení blatníku. Dál ti nebude držet zadní plech pod maskou, protože držáky. Samotná kapitola je horní průměr vidlí, jejich délka a případné přizpůsobení. Půjdou do původních brejlí nebo budeš muset dát brejle z Dandyny? Budou ti sedět ložiska v krku? A mají vůbec tydle vidle tlumení?
 
 
Datum: 06. září 2016 8:40
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Á pionýr napadený kutilem
 
 
Datum: 05. září 2016 19:37
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, v pionýra mám nataženou elektriku podle 30 W zapalování, chci tam dát ale motor, ke kterému nějak nemůžu sehnat 30W rotor. Vadilo by něčemu, kdybych tam dal normálně 20 W rotor a 30W samotný zapalování? Zapalovací cívku bych samozřejmě přešrouboval na místo, jako to má 20W odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Tak když jí dám do místa, jako to má 20W zápalko tak snad jo. Nebo ty držáky cívek s nápiskem 20W a 30W jsou rozdílné? I kdyby to trošičku bylo,l tak to přece nemůže vadit, protože se to stejnak sune opotřebovanou vačkou a aktuálně nastaveným předstihem
 
 
Datum: 01. září 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Slabou jiskru budeš mít i když použiješ stator 20-6120 a rotor 056170. Nebude tam synchronizace mezi elektrickým a magnetickým odtrhem.
 
 
Datum: 01. září 2016 11:22
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Jak poznám že už chce nabudit? Slabá jiskra?
 
 
Datum: 31. srpna 2016 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16349    
No pokud zůstanou světelný cívky za sebou ve stejný vzdálenosti,aby byly ve fázi,tak by to neměl bejt problém. Pokud budou světelný cívky dál a nebo blíž od sebe mohlo by to snížit jejich výsledný výkon (amplituda se naplno sčítá jen ve fázi). Ale zas takový scifi to neni,v nejhoršim to bude míň svítit. A teda bacha na 20W magneto,tim že jsou starší (výroba od r65?) tak bejvaj vyšeptaný ...aby nechtělo už "nabudit"
 
 
Datum: 30. srpna 2016 20:07
 
 
 
 
Jméno: jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, měním ložisko v rozetě za nové a potřebuji zjistit jestli tam mám koupit obyčejné otevřené ložisko a nebo zakryté ložisko (pravděpodobně C3), jde mě o to jestli ty kryty kuliček nebudou něčemu vadit. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2016 17:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
do rozet i kol dávám ložiska 2RS a vždy bez problému,,, rozhodně je to lepší, než to těsnit pouze tím filcem... jinak bez C3
 
 
Datum: 30. srpna 2016 17:02
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18821    
Zdar muže mi prosím někdo vysvětlit proč má babeta 207 dva světelné poly č2 a babeta 210 dva světelné poly č1 a zda se dá použít zapalování s cívkami z 207 na 210,je to zapalovaní 6V 20W v obou případech. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zapalování můžeš použít. Na první 210 se používalo. Záleží na potřebě výkonu (světla, houkačka,blinkry). Osazení bylo jeden p. č.I a dva p.č. II. S narůstající potřebou elektrického výkonu se dávaly jiné světelné poly.
 
 
Datum: 04. září 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz. Koupil jsem Jawu 250/592 a rozebral jsem přední kolo a zjistil jsem, že tam chybí rozpěrka kola osazená. Prodávají se 2 varianty, 8mm nebo 11mm. Která tam má být ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2016 12:29
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Rozdíl v délce je 3mm. Když dáš kratší ,může ti kolo brzdit. Je divné ,že prodejci píší, použití na různé moto a přitom mají tyto motocykly rozpěrky různých délek (44-50-56).
 
 
Datum: 01. září 2016 12:29
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, právě tomu jsem se chtěl vyvarovat. Přesně tímhle stylem jsem kupoval věci na fichtla když jsem ho renovoval a vyšel mě na nemalý peníze a teď se mi doma válí díly na 2 fichtly :-)
 
 
Datum: 01. září 2016 12:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Cena té součástky není tak horentní .Kup obě a vzkoušej to. Poznáš to, až dotáhneš kolo .
 
 
Datum: 01. září 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,dle kamaráda a i katalogu ND ano. Je tam vedená jako vložka...
 
 
Datum: 29. srpna 2016 13:22
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Má tam vůbec být ?
 
 
Datum: 29. srpna 2016 11:34
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel17309    
Zdur draci, chci se na neco zeptat predelaval jsem motor z čz 125/476 na čz 175/477 vsechno jsem vymenil co se melo a mam takovy problem u klikovky u 125 tam co nejbliž ke stredu klivky na hrideli jsou takove dva nalisovany krouzky vyvysenina kvuli gufera noo a na klikovce u 175 tam to neni tos jak to teda je? da se to nekde dokoupit na nasadit to tam na ty hridele na klivku nebo jak to mam udelat bo jsem ten motor uz musel pulůit kvuli tomu ze to gufero tam prave neprilehalo K TE KLIKOVE HRIDELI BO TAM NEJSOU U TOHO TY VYSTUPKY PROSIM O RADU FAKT SI NEJSEM UZ RADY DIKY ZA ODPOVED odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel18001    
Co zkusit jiný gufera
 
 
Datum: 09. října 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18520    
Klikovka bez kroužků je 175/487. Pokud čepy majístejný průměr tak by tam ty kroužky ze 125/476 měly jít nalisovat. Honza
 
 
Datum: 30. srpna 2016 22:20
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel17309    
http://fichtl-boys.svet-stranek.cz/fotogalerie/ tady tohle hned ten prvni obrazek ta klika
 
 
Datum: 27. srpna 2016 18:23
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel17309    
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 23:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tim guferem si kupoji ty drazi co chtejí mít jistotu,, ale labros kalsik ma větší životnost
 
 
Datum: 27. srpna 2016 23:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Exemplář z druhého odkazu je kopie originálu a jde o bezkontaktní "nesmrtelné" těsnění. Výrobek z prvního odkazu je novodobé udělátko pro nahrazení labyrintu kontaktním guferem.
 
 
Datum: 27. srpna 2016 22:07
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Ahoj budu muset předělat zámek na dvoukruhu kůli upravenýmu válci. Chtěl bych se zeptat jestli je tohle správnej postup? 1: Odvrtat starej kolík. 2: Vyvrtat menší díru pro novej kolík o 0,1-0,2 mm než bude průměr drátu který tam dám. 3: Nahřát píst naklepnout kolík 4: Zabrousit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2016 17:34
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Tak už nic, píst mám překolíkovanej. Vyvrtal sem díru vrtákem 1.9 vrták díru vyvrtal 1.94 a do díry sem kápnul vysokoteplotní lepidlo a naklep kolík 1.99 a po stranách kolíku sem klep malej důlek pístu aby to drželo.
 
 
Datum: 31. srpna 2016 17:34
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel18819    
Zdar draci, už si nevím rady, mám krásně cihlovou svíčku, perfektní předstih. čistý vzduchový i palivový filtr. Startuje na první šup, jde vytočit do otáček a drží i volnoběh. Ale po několika minutách jízdy, začně vždy vynechávát a nakonec nejede vůbec, když zastavím tak jde normálně znova nastartovat, ale nejede. Už si fakt nevím rady, zkoušel jsem i kondenzátor, očistit kladívka, nic nepomáhá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 21:26
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel18947    
Čau první věc kterou bych zkusil je vyhodit palivový filtr
 
 
Datum: 26. prosince 2016 21:26
 
 
 
 
Jméno: erino123456789      IP: uživatel18822    
bud karbec alebo nasteluj spojku
 
 
Datum: 01. září 2016 15:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano, pokud jsi dal těsnění pod víčko je to hned náchylnější na uchlastávání. Nemusí to být jen z důvodu špatného nastavení, originální karbec má tendence se sám přeplavovat následkem vibrací motoru a teď to díky těsnění teče vše do sání. Další věc je ,že jsi vlastně hladinu o těsnění zvedl, je to sice kousek, ale i ten může udělá své. Nicméně podle popisu závady bych to spíš viděl na nedostatek benzínu než přebytek. Zkus hned jak to začne pocukávat vymačknout spojku, jestli ti stoupnou otáčky je tam málo, jestli to zdechne tak spíš moc. Pak jedině rychle svíčku ven a mrknout jestli je mokrá.
 
 
Datum: 29. srpna 2016 14:35
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel18789    
To s tím přicpaným víčkem u nádrže mě nenapadlo.. Svíčka je na 1000% dobrá, zkoušel jsem jich totiž více a bez výsledku, ale teď mě napadlo, jak píšete v souvislosti s hladinou v karbecu, dával jsem těsnění kolem víčka v plovákovce, je možné že se to předtím při přeplavení samo odtékalo, kdež to teď jak je to přetěsněné, tak se to právě přechlastává? Jinak výfuk je taky čistý. Indučky jsem taky měnil a kdyby byla fajfka nebo indučka špatná, tak by to přece nešlo ani nastartovat.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 21:50
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
spíš bych tipoval že to bude až moc přechlastany -sešteluj si karbec ,skuz snížit hladinu jestli to pujde
 
 
Datum: 26. srpna 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
A nebo ucpanej vejfuk :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2016 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
Poloupadlej káblik ? Horší VN kabel ? Fajfka ? Svíčka? Víčko od bandy není ucpané a nebo se nedusí přisedlou sedačkou (j21) ? To že to chvíli jede a pak to najednou začne škubat a chcípne je většinou tim že tam nejde benzin,třeba kvůli tomu,že do bandy nejde vzduch. Pak třeba indučka,fajfka atd ale to by spíš nechytalo vůbec až po vychladnutí ...
 
 
Datum: 26. srpna 2016 20:15
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel18819    
Teče, jsem to zkoušel samozřejmě.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 17:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
A že by tam netek benzin?
 
 
Datum: 26. srpna 2016 17:33
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Zdravim na Čz 350 typ 472.5 zhanam take puzdierko ktore ide do sponovaku retaze na lavej strane, na žiadnom Eshope ho neviem najsť ,vyraba sa to ešte vobec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2016 15:52
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Nie to neje ono ale uz som to nasiel.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 15:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to toto? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vlozka_zd_kola_1_5_cm.html jinak soustružník to má hotové zachvilku :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2016 15:13
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Jasne to je ono ja som aj našiel take podobne puzdierko asi jawy 634 len je večšie,len Dufam že ho niekde zoženiem.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 19:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Předpokládám, že máš ještě ocelovou kyvnou vidlici. To pouzdro je stejné jako u ČZ 175/487 a snad i 175/477 a příbuzných modelů. Tady je to vidět: https://www.sbazar.cz/maresmilan/detail/18326275-zadni-osa-kola-cela-cz-175487477-125
 
 
Datum: 25. srpna 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, nemáte někdo vyzkoušené jestli sedí hlava válce z 356 na 355? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 22:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani ord draku,, 125 ma nesi diru v hlave nez 175
 
 
Datum: 25. srpna 2016 22:05
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12689    
Ahoj, poradí někdo proč se mi na pio vždy po 200 km porouchá svíčka ?? Jezdím Brisk 15 ... ostatní na ně najdou mnohem více. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 7:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12689    
Né, byla to špatná indukčka. :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2016 7:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
Jakou barvu má mrtvá svíčka? Pokud je černá tak je to bohatý a nebo to žere převoďák,jestli je cihlová tak si koupil vadnej kus. To že ti hladina lícuje neznamená nic,to je orientační výchozí nastavení.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 13:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12689    
Díky, ale hladina mi lícuje s plovákem, tak jak je to to na jawa50.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18816    
Protože to budeš mít bohatý.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 16:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel18814    
Dobrý den, mohl byste mi prosím někdo poradit jak vyleštit kanály na válci u pionýra, na internetu jsem nic ohledně leštění kanálů nenašel. Jde mi o to co na to použít. Pastu na leštění hliníku mám ale čím se to nejlíp dělá? Napadá mě akorát filcový váleček na vrtačku, ale podle mě to není ideální. Můžete prosím poradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18816    
Pocítíš rozdíl s karbonem/bez karbonu v přefukách a klikový skříni. Samozřejmě u výfuku to platí taky. ..
 
 
Datum: 25. srpna 2016 16:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee : teorie je jasná, ale jde rozdíl vyleštěný/nevyleštěný pocítit na jízdě nebo naměřit na mot. brzdě?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 16:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
DOKONCE KONTRAPRODUKTIVNÍ
 
 
Datum: 25. srpna 2016 10:55
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18814    
Mažu olejem API TC, budu dělat go motoru takže bych to chtěl vyčistit případně vyleštit. Myslíš teda že leštění je zbytečný?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18815    
Neleštit. Když už to musí být,tak výfukový kanál. Ale pokud mažeš horším olejem typu M2T API TB tak nelešti ani výfuk,stejně se tam vytvoří karbon.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:53
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Je normální, že motor po GO jede hůř jak před tím, než si vše sedne ? Na motoru NEbyl dělán výbrus, pouze klika, ložiska, futra, gurefa, píst a kroužky. Klikou šlo otáčet poměrně lehce prstem, koukal jsem i na videa od Ragnara před tím než jsem vše dělal, vše je složené dobře, díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Každopádně děkuji Standovi za tuhle odpověď, válec rantl měl, ale nic hroznýho, je pravda, že po vložení a doklepnutí gufer klika šla o něco hůř, kroužky jsou dobře a píst je šipkou k výfuku jak to má být. Odtrh jsem dal 0,4 zkusím dát 0,45 předstih dávám 1,6mm. S pionýrem jsem včera najel 100 km, dá se říct, že už to jede skoro srovnatelně. Pro příště jsem chytřejší a pohlídám si abych měl kliku 100% v ose a gufera nebudu dávat tak natěsno.
 
 
Datum: 27. srpna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
Ok. Pokud to natahuješ přes ložisko a vymezovací "mezikus" tak to beru,to by šlo,akorát pak tu kliku nacentruj na střed a vyrovnej tak,aby neměla pnutí v ložiskách. Stejně jako ji natahuješ od primáru tak ji lze i natahnout od zapalování a právě přitahováním na jednu či druhou stranu ji správně vymezíš. Na rovnym motoru to většinou jde dobře,u nepárovýho se to občas šprajcuje atd ... to protože klika nejde v ose kolmo ... ale tak snad máš párový kartery když to řikáš ... když to jelo dobře a teď hůř tak opravdu víc variant neni. Buď je blbě složenej motor a nebo blbě nastavenej ... pak už jedině blbě přelisovaná klika ... a nebo v krajní možnosti už má válec rantl a je projetej. Předtim píst dojížděl do bodu X a tam se udělal rantl a teď po "GO" třeba najíždí až za bod X a "nárazem" kroužku na vyjetej rantl to nabírá další odpor při otáčení a proto ztrácí výkon. Ale to by musel bejt kurva rantl ... a nebo si prohodil pořadí kroužků .... v dalším extrému muže být otočený píst ... nebo moc zarvaný gufera k ložiskam.... to je na věšteckou kouli,protože dobrej motor nemuže jet blbě ... fakt nemáš jen blbě seřízený zapalování a karbec a nebo ti nepodfukuje hlava?
 
 
Datum: 26. srpna 2016 17:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pomooooc tohle fakt nemá cenu komentovat, zkusím najít nějaký forum pro chirurgy, že bych taky zkusil operaci slepého střeva podle youtube.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 10:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
(LOL)
 
 
Datum: 26. srpna 2016 10:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Ano, samozřejmě nahřátý, pak jsem to dolisoval vymezovacím kroužkem, jak on, klika šla dobře. Ale i tak by mě zajímalo, jak se to má tedy dělat, aby to bylo dle vás v pořádku. Díky
 
 
Datum: 26. srpna 2016 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18815    
A jsme u toho. Jak lisuješ karter na kliku??? Posadíš ho na kliku a zarveš šrouby ?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Převodovka šla opravdu lehounce. Jak při skládání docílíte toho aby klika byla uplně uprostřed ? Když kliku zmrazím, kartr nahřeji, klika padne až na doraz a druhý kartr dolisuji také dokonce, tak jsem měl za to, že je klika ve středu. Díky za odpovědi (y)
 
 
Datum: 25. srpna 2016 14:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
krom toho je mi docela jasné jak se točí převodovka :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ouuuu všechno dobře složené, a hned jen v popisu kopanec jak prase.... kdyby to bylo dobře složené tak to asi pojede
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:06
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli ti klika šla na doraz, pochybuji, že je ve středu.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 6:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
klika zmražena, kartr nahřítý, padla tam sama na doraz, převodovka šla lhounce, v kartrech jsou centrovací trubičky, jsou oba z totožného motoru, předstih odtr je dělaný.
 
 
Datum: 24. srpna 2016 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18812    
Neni to normální. Motor je složenej dobře? Klika na středu? Otáčí se volně? Převodovka se otáčí volně? Kartery jsou proti sobě tak jak maj bejt ? Pokud neni chyba v montáži motoru tak jedině v nastavení. Nemá si co sedat...
 
 
Datum: 24. srpna 2016 17:33
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel16049    
cus dreaci proc mi na pionyru nechce drzet volnobech ? ten sroubek stelovci s prekem na volnobech mam na doraz ,a furt to ma tak male otacky ze to zdechne, karbec mam origo s origo filtrboxem a hlavni tryska je 74 a volnobezna 40 ...cim to muze bejt ? vybehany soupe ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: bobo      IP: uživatel19048    
74 tryska je na válec 41,25 a volnoběžná je 38
 
 
Datum: 13. března 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel18820    
noje takova na hovno
 
 
Datum: 27. srpna 2016 16:12
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se na jehlu. Je dobře zajištěná v zářezu ?
 
 
Datum: 27. srpna 2016 5:26
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel16049    
kurňa no vidis zktra se kuknu i kdys sem souoe vymenil za novy
 
 
Datum: 26. srpna 2016 22:06
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš od toho šroubku vymačkané šoupátko karburátoru ?
 
 
Datum: 26. srpna 2016 5:50
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel16049    
potis je vtom ze to jelo i tak na tu 38 stejně , co myslis cim by jeste ..?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 22:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18812    
Je to tou volnoběžnou tryskou. Má tam bejt 38,některé motory si dokonce vyžadují 35 a nebo nižší hladinu. Trysky 40 a 74 jsou naprostej nesmysl. Proč si je tam dal????
 
 
Datum: 23. srpna 2016 20:44
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel18789    
Ahoj, mám problém s kladívky, stále mi mezi nimi dost jiskří, hlavně při vyšších otáčkách, po ujetí několika kilometrů to začne vynechávat až úplně přestane jet, tak že musím znova očistit kladívka... nevím jak je to možné. Mám daný nový kondenzátor, vyměnil jsem i indučku. Vše perfektně seřízeno (předstih i odtrh) :-D napadl mě, zda to není tím, že jsou kladívka už příliš opilované (kdysi jsem je čistil jen smirkovým papírem). Díky za rady už fakt nevím jak to jiskření vyřešit, napadlo mě už jen vyměnit kladívka. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2016 20:47
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Tak jestli je na nich obroušena ta speciální vrstva, tak je jasný , že se rychle opálej. To, že to jiskří, je normální
 
 
Datum: 23. srpna 2016 20:47
 
 
 
 
Jméno: pavel2938      E-mail:      IP: uživatel16842    
Zdravím, zkus znova dát jiný kondenzátor.Jestli motor na malé obrátky běží v pohodě a dělá tojen ve velkých obrátkách je určitě vadný kondik.Přeji hodně úspěchu Pavel2938
 
 
Datum: 23. srpna 2016 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18811    
A nemáš už moc sjetou vačku?
 
 
Datum: 23. srpna 2016 9:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18810    
Dobrý den jak zjistím rok vyroby babety 210 ze štítku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2016 10:20
 
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 3:21:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu