Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Panel
IP: uživatel18743
 Ahoj kluci potřeboval bych poradit na jawe 250 typ 559 panel mi nefunguje spojka na 1a 2 jde normálně zmacknu spojku drbnu do toho pustím spojku a neprokluzuje ale na 3 a 4 prostě furt klouže nastavenou ji mám dobré podle dočkala tak jsem si myslel že to jsou lamely ty jsem koupil nové pružinky a řetěz taky a bez rozdílu furt to klouže olej mám pp80 ještě mě napadlo že by to mohlo být automatem jaky tam patří originál a jak dlouhá má být ta tyčka ? Mám doma oba druhy i rozdílně dlouhé tycky. Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2016 8:57
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Shodil bych obě víka, povolil spojkové lanko a vyzkoušel, zda funguje poloautomat - zda páka v krajních polohách dostatečně rozpíná lamely. Tím si ověříš i spojkovou tyčku. Další věc je stav koše a unašeče - lamely musí chodit naprosto volně, nesmí tam být záseky od lamel. A další věc je i stav plechových lamel, nejsou zdeformované? Příručka pro 638 uvádí max. zvlnění 0,2mm. Nemáš mezi spojkovými tyčkami kuličku? Má být jen v automatu - mrkni do hřídele bez tyček, zda je průchozí, zda jsou tyčky rovné a v hřídeli nedrhnou. Jak vypadají konce tyček, kulička a štelovací šroub? Ještě připomínám, že lanko se nastavuje až po nastavení poloautomatu, musí mít v páčce vůli. Spojka musí vypínat i bez lanka! Vypínací mechanismus je v pořádku? Dá se snadno rozdělat a zkontrolovat. Opět musí chodit zcela hladce, občas je vymačkané vypínání, případně něco praskne a pak to nechodí, jak má... Ale možností je spousta
Datum: 15. července 2016 8:57
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Máš mezi kladkou a vačkou nepatrnou mezeru, kdy ještě můžeš otáčet tím kroužkem na kladce ? Pomůže i hustší olej PP7.
Datum: 14. července 2016 8:08
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 Zdar, potřebuji radu, dělám generálku motoru na mustanga. Problém mám ale s uchycením hřídele a řetězového kolečka do ložisek. Ty pvodní co byly v motru když dám do nových ložisek tak jsou tam strašně volné uplně v tom jezdí. Když tam zkusím dát jiné tak tam jdu ztuha musí se narážet - tak si myslím že to má být. motor je ten nejnovší r.v 1980. Tak mě napadlo jestli tam pak nezačali dělat větší vůli. nebo jestli to normálně vždycky musí b ýt do ložisek naražené a dyž to tam jezdí je to šatně. JEště potřebuji vědět, jak moznám řadicí automat jestli je dobrý když je vymontovaný. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2016 10:35
Jméno: standa
IP: uživatel18748
 Pokud je správnej řadící automat ve správnym motoru (s ouzkym ozubcem pro j550,555,05 a širší pro j20,21,23) a pokud vypadávají kvalty a automat nemá absolutně měkkou aretační pružinu na zubu tak je z 95% problém v soukolí převodovky , blbě vymezený futra,zemědělská vůle na přeskakovacim cvrčku nad jedničkou a klasika omletý drážky kol a hřídelí. Pokud vypadává 1 a 3 s tim že nejdou skoro ani zařadit tak je ouzkej automat v širokym motoru ...
Datum: 17. července 2016 10:35
Jméno: standa
IP: uživatel18748
 Dobrý řadící automat poznáš tak že řadí,je rovnej,nekroutí se jak had a neseskakuje mu ten aretační zub (funkční vodící plochy/rovná deska automatu). Pružiny mají odpor. Zuby na půlměsíci nejsou kulaté,přeskakovací jezdec taktéž. Ve spod správně vyjíždí packy co zaskakují do výřezů. Taky to nesmmí bejt kulatý.
Datum: 17. července 2016 10:29
Jméno: standa
IP: uživatel18748
 Hřídel kliky či hřídel na výstupu musí jít do ložiska suvně se znatelným odporem (rozhodně ne volně či s vůlí). Ložiska se dají koupit různá. Některá jsou na nule,některá mají toleranci do plusu a jiná do mínusu. Nedozvíš se to. Střed je ZVL neboli ZKL (Kinex). Kupříkladu ložiska FAG jsou volná a zas ložiska SKF festová...
Datum: 17. července 2016 10:24
Jméno: Honza
IP: uživatel18747
 V dnešní době se neni čemu divit když kupuješ pomalu čínský ložiska prodavačka když se zeptám říka kdo ví odkaď to je to vyrábí v číně a každý si klepe svoji značku na tyhle malý ložiska. Ještě dnes se dá použít značka kinex to je taková slabá náhražka ložisek z dob zlatého socialismu.
Datum: 17. července 2016 6:22
 Zdravím... miam řid. průkaz sk. B (nic jinýho označeného nemam, ale tak to mám snad automaticky ne?) a mam k dispozici Jawa 50 Mustang 3,5K (2,6kW) při 6700 ot/min. Obsah 49,9 ccm!\\\\r\\\\nMohu tento "stroj" řidit s mým řid. průkazem sk. B?  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2016 8:44
 No, jde taky o to kdy jsi to B získal. když jsem dělal řidičák já tak byla padesátka bez jakejchkoliv omezení ke všem řidičákům  )
Datum: 05. srpna 2016 8:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18670
Datum: 13. července 2016 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel18742
 Psal jsi minulý týden. Jasně ti tu řekli že ne. Během týdne se legislativa nezměnila. Kdo má B-éčko muže řídit AM (do 45km/h) a a z A1 nově motocykly s automatickou převodovkou (skůtry) do objemu 125ccm (asi do 11kw - to nevim). Fichtl spadá do A1,má konstrukční rychlost 65km/h. Řídit ho smíš se skupinou A1. Osobně si myslim,že kdo má B a tohle neví,tak by měl řidičák vrátit ! Vše lze dohledat na stránkách ministerstva,autoškol i na netu obecně.
Datum: 13. července 2016 7:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18670
 Je to tady asi milionkrát každý týden, nebuď líný a heldej, i google by ti měl poradit!
Datum: 12. července 2016 23:20
 Zdar draci, mám na vás dotaz. Dnes jsem byl v práci na mé 21. Je po mé "amaterské" renovaci, Motor po GO prostě komplet pionýr. Jede něco kolem 65 až 70 km/h ( s větrem v zádech)  . Tak jsem se chtěl zeptat jakou by jste mi doporučili úupravu aby byl pionýr svižnější a jel o něco lépe... nepotřebuji žadnou raketu ale prostě aby to jelo o něco lépe. V první řadě přemýšlím o bezkontaktním zapalováním a dál nevím.... Budu rád za každé rady a nápady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2016 16:26
 Super děkuji moc, napíšu vám E-mail.
Datum: 17. července 2016 16:26
 Jestli na to nepospícháš,tak bych ti udělal lehkou úpravu válce. Pokud máš zájem napiš mi na mail. Dopředu předesílám,že přes léto nemám zrovna moc času.
Datum: 16. července 2016 17:10
 Vím vím ale na tu cestu do práce to bude spolehlivější a líp svítit
Datum: 16. července 2016 15:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Bezkontakt ti na výkonu nepřidá nic. K výkonu ti pomůže třeba úprava válce.
Datum: 14. července 2016 9:02
Jméno: SirSpecny
IP: uživatel18706
 Dobrý den , mám takovy problém s kompresí motoru na mustangovi , delal jsem GO motoru a pri 1 kvaltu a 3 kvaltu nemá prevod kompresi , pouze dvojka má kompresi , a kdyz to nastrartuji na 2 a dám tam 1 kvalt tak je tam jakoby neutrál, radit jde uplne normalne , nevím co stim , díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2016 8:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Další co nepochopil, že tohle je úprava k ničemu, aben jak udělat z tříkvaltu dvoukvalt
Datum: 12. července 2016 8:58
Jméno: SirSpecny
IP: uživatel18739
 Posuvná kolecka jsem prohodil zamerne kvůli silné dvojce, myslite tedy, ze to bude kvůli tomu?
Datum: 12. července 2016 7:17
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Pokud by se jednalo o sílu jednotlivých převodů, můžeš mít přehozena posuvná kolečka v převodovce. Na hlavním hřídeli je větší a na předlohovém menší.
Datum: 12. července 2016 6:30
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zdarec lze dát karburátor z 2T motoru na 4T? třeba u dellorta píšou že je univerzální tak nevím.. případně jaké provést změny jestli přetryskovat nebo ne.. chci to dát na 4T 125 kde je orig. dofuzor 21mm.. předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2016 11:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Minimálně na tu 19/21, co tady SESA prodával, se dají sehnat jiné emulzní trubice. I pro 2T i pro 4T. Akcelerační pumpičku majíty "lepší" 4T karbce.
Datum: 12. července 2016 11:04
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Souhlasím se Standou, na svou japonskou 250 4T jsem koupil karbec z 250 2T a dělá to přesně jak píše Standa - přechod z volnoběhu do vyšších otáček prostě "drhne", odspoda to moc nejede, ale zase je mnohem živější v otáčkách než s originál karbecem. Spotřeba se zvýšila snad o 50% než s originálem.  Naladit to tryskama, hladinou a šroubkem bohatosti prostě pořádně nejde (nebo na tom nemám dostatek trpělivosti?  ) Po téhle zkušenosti bych také raději doporučil koupit karbec ze 4T na 4T.
Datum: 11. července 2016 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel18738
 Z pohlefu laika ti napíšu následující. Karbec univerzální pro 4T i 2T by měl fungovat,ale 4T karbecy jsou typický akceleračníma podtlakovejma pumpičkama a tak ... takže to asi fungovat bude,ale třeba tam budou nějaký zaškobrtnutí v přechodu z nízkejch do vysokejch a opačně... pak jsou taky Dellorto univerzální pro 4T i 2T ale maj emulzní trubici na 4T takže pro funkční použití na 2T musíš sehnat 2T emulzní trubici ... ono je těžký radit ... já vim že sám bych v tom taky plaval. Vždy je nejlepší dát origo karbec,pokud nechceš ztrácet čas dlouhym laděnim a tak.... trysky určitě budeš přehazovat jednu za druhou,sadu určitě doporučuju.
Datum: 10. července 2016 22:41
Jméno: Tomas
IP: uživatel17397
 Zdravím, mám s pionýrem menší problém. Jezdí skvěle, tahá parádně, ale nejde vytočit úplně naplno. Respektive když jedu v zátěži a potřebuju to roztahnout na jedničku či dvojku, aby mohl přeřadit na vyšší rychlost, tak při určitých otáčkách, se motor silně roztřepe, začne drobně zvonit a rapidně spomalovat, uberu plyn, přídám plyn, zase krásně tahá, ale znovu jak překročí otáčky, tak to stejný. Na trojku mi to dělá taky. Na neutrál na místě však ne. Čím by to mohlo být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2016 21:51
 Tož jen aktualizuji informace - rozdělal jsem spijku a nestačil sem kulit voči. Borec předemnou tam dal lamely naopak, kovová mezilatmela ouplně sjetá její vnitřní výstupky urvaný. No děs a hrůza. Co je mě však záhadou, že to vůbec spojkovalo  .... Pořídím do pár dní novou spojku a uvidím jestli to bude šlapat bez problémů, případně se pak pustím do válce.
Datum: 19. července 2016 21:51
Jméno: Tomas
IP: uživatel17397
 Tak já však taky jenom neoteoretizuju, ale včera jsem kupříkladu sehnal od kamoša jiné karbec - na jeho mašině skvěle šlape a na mí to pořád má stejný problémy, takže problémy s karbecem vylučuju. Takže zbývá už jen váledc nebo vyrachtaná spojka jestli je to možný. Pokračování až bohužel po víkendu, teď odjíždím.
Datum: 14. července 2016 14:15
Jméno: standa
IP: uživatel18744
 Hele to vlákno teorií tu sleduju přes dva dny. Vykašli se na teorii a prostě to rozeber. Sundej válec,koukni na píst a kliku,sundej dekl na primáru a podivej se na spojku....
Datum: 14. července 2016 12:22
Jméno: Tomas
IP: uživatel17397
 JEště k mojí spojkové teorii - dělá to ve chvílích, kdy rychlost motocyklu je větší nebo stejná než rychlost, kterou motá píst - kdy vlastně dochází k lehkému brždění motorem. Když motor tahá - klidně dva kilometry dlouhé kopec, ale musí pořád tahat, tak není problém. Ale jakmile začne jít hodně navolno, tak to jde do háje, začne cinkat, klepat.
Datum: 13. července 2016 20:14
Jméno: Tomas
IP: uživatel17397
 Na detonační spalování se mě to nezná, to bych podle zvuku snad poznal... JEště mě napadlo, není možný, že mám vytahanej primár aby to takhle dělal, případně odcházející spojka? nebo nedotaženej spojkovej koš?
Datum: 13. července 2016 20:11
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 A co detonační spalování směsi ?
Datum: 12. července 2016 13:06
Jméno: Tomas
IP: uživatel17397
 Svíčku jsem měnil, to nepomáhá, jezdím teda na N15C..... Ještě bych chtěl dodat postřeh ze včerejška, možná jsem to předtím špatně popsal  - Když jedu proti kopcu a dávám tomu plné plyn a motor tahá, tak to frčí krásně, ale jak jedu z kopce a uberu trochu plyn - motor běží "bez záteže", tak to začne dělat, jakmile zase přidám plyn, aby motor začal zabírat, tak klepání, cinkání přestane a tahá zase až do doby, než začnu "brzdit" motorem (brzdit vyloženě nemyslím, ale snad mě chápete  )
Datum: 12. července 2016 9:44
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Ještě nápad - zkoušel jsi jinou svíčku? Já jsem včera jel s Denso W20 (nepamatuju si přesně označení) a dělalo to přesně tohle, hlavně do kopce. Tak jsem to zkoumal a nakonec mne napadlo z kopce vypnout zapalování a hle motor stále jel a "tahal". Nakonec to tedy bylo svíčkou (samozápaly), s Brisk N14 už to jede jak má.
Datum: 11. července 2016 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel18738
 To nevidim ani na jedno. Buđ tam nedotejká benzin( špatně ventil či kohout) a nebo je to přejetý... v neposlední řadě hraje roli seřízení
Datum: 10. července 2016 22:47
 Mě se do toho taky nechce proto to nechám na zimu na prelisovani
Datum: 10. července 2016 17:45
Jméno: Tomas
IP: uživatel17397
Datum: 10. července 2016 17:19
 Je to vůli bronzového futra v horním ojnicnim oku mám to samé nejde pak vytočit...na podzim budu dávat ojnici s jehlama
Datum: 10. července 2016 17:12
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Při větším zatížení se ti píst zadírá (zvonivý zvuk). Možná by bylo dobré vyměnit pístní kroužky, aby se zlepšil podtlak a tím dojde k lepšímu nasávání směsi. Dojde i k lepšímu odvodu tepla z pístu.
Datum: 10. července 2016 8:46
Jméno: jawaka
IP: uživatel18422
 nizká hladina nebo uspané trysky
Datum: 09. července 2016 21:25
Jméno: jawaka
IP: uživatel18422
Posl.aktualizace: 10. července 2016 20:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to ti neporadím, naštěstí jsem neměl tu čest se s tím světlem potkat... jen posílám info, že se něco takovýho prodává, ohlídat si to již musíš sám
Datum: 10. července 2016 20:39
Jméno: jawaka
IP: uživatel18422
Datum: 10. července 2016 19:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přední světlo hledej na panelku (J 559), jsou totiž stejný... ale bacha, údajně je v oběhu turecká replika, která má o několik mm menší průměr a nedá se namontovat! Já to vyřešil koupí světla na burze. Zánovní rámeček i parabola mě vyšla na 100kč, sklo v replice na cca 300 a štelovací šroub jsem vzal z rámečku pio... zadní světlo saev replice taky dělá, zkus pohledat...
Datum: 10. července 2016 13:45
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
 Zdravim, jak moc se dá spolíhat na jehlovové ložisko na pístním čepu u pionýra? Měl ste s tím někdo už nějaký problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2016 19:54
 CKR ojnici s jehlama na pístním čepu mám na na svém stroji už skoro 4000km od GO motoru a zatím to drží.
Datum: 10. července 2016 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel18734
 Jezděj to ve vrcholný třídě závodů Jawa 50 GPtřída RS, kde nemaj povolenou jinou (kratší) ojnici. Konkrétně mluvim o ojnici CKR. VM je mimo téma. Myslim že není třeba dodávat více.
Datum: 08. července 2016 23:26
 Nazdárek, vážení prosím o rozumné řešení. Dal jsem dokupy jawu 23, motor po go vč. výbrusu a začal jsem na něm dojíždět do zaměstnání - 15 km do kopce ( na oněch 15 km vystoupám o 360 m, to jen tak pro představu). Už nejsem patnáctiletej mladík a nepotřebuji lítat na fichtlu 80 a stavět ho na zadní, ale přesto mě zajímá, jaké rozumné úpravy "do síly" by jste mi tu poradili. Jinými slovy, nechci se táhnout 20 km/h, chci, aby ta cesta trošku odsejpala, ale na druhou stranu nechci co půl roku měnit ložiska, automat, apd. Předem děkuji za reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2016 23:18
 Omlouvám se,zapoměl jsem na hlavičku. Ozvi se mi na mail a dáme to dohromady. Standa
Datum: 08. července 2016 23:18
 Stando, budu rád za pomoc. Ušetří mi to čas, kterýho mám fakt málo  . Je možno se spojit jiným způsobem? FB, mejl? ... a můžeme to rozjet.
Datum: 08. července 2016 16:23
Jméno: standa
IP: uživatel18733
 Ahoj. Dá se upravit válec a hlava,dá se udělat větší vrtání válce. Lze osadit větším karburátorem. Je to obsáhlejší téma. Kdybys potřeboval,mohu ti válec vhodně upravit a pomohu ti s ostatníma věcma.
Datum: 08. července 2016 9:54
 Zdravím. Mám řidičský průkaz na auto (B) a chtěl bych začít jezdit na Jawa 50 Mustang. Mohu ho s tímto řid. průkazem řidit nebo bych si musel udělat nějaké další zkoušky. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 22:58
Jméno: jakub
IP: uživatel18798
 ahoj mam s tim vlastni skusenost jestli mas ridicak na auto tak muzes jezdit na 125 cca automat a 50 ccas manual.
.
Datum: 18. srpna 2016 22:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je fakt, to jsem opomenul... pokud máš v ř.p. skupinu A1 a u toho harmonizační kód 150, tak máš padesátku ničím nelimitovanou, ale předpokládám, že pokud by tomu tak bylo, tak si to dohledáš sám a neptáš se...
Datum: 08. července 2016 22:20
 jestli máš řp aspon 18 let cca tak můžeš jakoukoli motorku o objemu 50ccm
Datum: 08. července 2016 21:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ne, musíš mít minimálně skupinu A1
Datum: 07. července 2016 19:02
 Dobrý den,
mám moto jawa dandy 50 (slabší verze 2,6kw), nejde našlápnout, dá se celkem snadno roztlačit ale vůbec nejde volnoběh, kdyz pustím plyn tak chcípne. Je tam karburátor bing 18/15/105, zřejmě je to tím karburátorem dával sem tam totiž nový, nevíte někdo jak se tento typ ladí, nikde sem k němu nic nenašel. Popřípadě čím jiným by to mohlo být? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2016 8:52
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se, jak máš nastaveno šoupátko plynu. Může být ucpaná tryska volnoběhu.
Datum: 06. července 2016 8:52
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, jak se u fichtla projevuje špatný kondenzátor? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2016 18:04
Jméno: jawaka
IP: uživatel18422
 čz má pravdu ale ještě se projevuje tak že ti do fajfky jde proud ale svíčka jisku nehodí protože je slabí kondenzátor prave dělá to že to naakumuluje a vidá více elektřiny naraz
Datum: 09. července 2016 18:04
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Špatný kondenzátor se projevuje občasným nepravidelným chodem motoru ,přílišným jiskřením kontaktů přerušovače a nebo naopak vůbec nejiskří.
Datum: 03. července 2016 18:03
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
 Zdravim, liší se nějak zapalovací cívky u 20W a 30W zapalování u pionýra? Nebo se liší pouze umístěním? Pro 20W má být 6V indukční cívka a pro 30W 8V? Děkuji všem co poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2016 17:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 z logiky věci by měly bejt zapalovací cívky u obou verzí shodné, ale nikdy jsem to nezkoumal... cívky zdroje světel jsou samozřejmě jiné...
Datum: 03. července 2016 17:39
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Indukční cívka 6V je u typu 05. U typu 20-23 je cívka 8V.
Datum: 02. července 2016 16:35
Jméno: Radek
IP: uživatel12689
 Zdravím, každých 250 až 300 km musím měnit na Piu svíčku, nevíte někdo proč to tak je ? Jezdím na Brisku kámoš na ní má bez problému 2000 km a jede dál. Porádí někdo proč to ty svíčky tak žere ? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2016 20:17
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 Nejspíš máš bohatou směs a nebo ti prolíná olej od primáru. Brisky jsou jedny z nejvíc odolnejch svíček.
Datum: 29. června 2016 20:17
 Tak jsem tu zase.  :/ Na ten novější motor potřebuji samozřejmě hodit novější pravý kryt. Ten mám. Jenom že přítlačnou spojkovou páčku ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_spojkova_packa.html ) jsem dostal solo . Podle katalogu dílu drží pouze na čepu který je z boku. A v té přítlačné páčce je pak už jen ten štelovací šroub a zajištovací matka tot vše že ? a ted otázka kde seženu ten čep ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2016 0:26
 už jsem sehnal celé víko. ale i tak díky
Datum: 02. července 2016 0:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to asi neseženeš, jedině z jiného víka... každopádně naprosto postačí jakákoliv kulatinka vhodného průměru (tipuju 5-6mm), která není z úplného bláta. Odhadem bych řekl, že by se dala použít střední část svorníku válce, ale nevim. Jen je potřeba na konci kulatiny udělat zápich, ta je totiž z vnitřní strany jištěná segrovkou.
Datum: 01. července 2016 20:45
Jméno: Jirka
IP: uživatel18729
 Zdravím, udělal jsem částečnou GO motoru (tzn. výměna ložisek, gufer atd. nedělal jsem výbrus!) a otáčení převodovkou (na neutrál) jde hrozně ztuha (je třeba se o motorku opřít silou, aby se pohnula). Máte někdo tušení, jestli je to ok a chce to jen zaběhnout? Předem díky za pomoc a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2016 23:24
 Hlavně dej mezi kartery papírový těsnění !
Datum: 04. července 2016 23:24
Jméno: ja
IP: uživatel16483
 měl jsem jednou stejnej problém volně jse točí v otevřenejch karterech ale jak to složíš tak to jde stuha kup i novou protihřídel.
Datum: 30. června 2016 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 Motor se musí volně točit rukou. Pokud ne tak ho rozeber a vyřeš příčinu. Nesedne si nic.
Datum: 29. června 2016 6:25
Jméno: Jirka
IP: uživatel18729
 Jo, ještě jsem zapomněl... Byla měněná i hlavní hřídel a náboj s 23z kolečkem, který se na něj nasazuje a nasazuje se na něj taky sekundární kolečko...
Datum: 28. června 2016 22:13
Jméno: Babeta
IP: uživatel18728
 Ahojte potreboval by som radu kamarát mi doniesol rozobratu babetu v živote som ju nemal rozobratu ale pioniera áno tak to skladám a je problém nehadze iskru vymenil som fajku aj kábel a bez zmeny ma tu tristor už v kope z indukčnou cievkou.. Otázka je da sa ten tristor nejako premerat? Alebo celá zapaľovacia sústava
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2016 11:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel17414
Datum: 06. července 2016 11:14
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Překontroluj kabely od impulsní cívky a napájecí cívky. Může tam být špatný spoj. Svíčka je ok ?
Datum: 29. června 2016 8:39
Jméno: Babeta
IP: uživatel18728
 Elektrika je len od zapaľovania po tu skrinku.. Hlavne ju chce spojazdniť čiže všetko ostatne je demontovane
Datum: 28. června 2016 20:54
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jestli má babetta elektrický chcípák,zkontroluj zda někde nezkratuje.
Datum: 28. června 2016 5:56
Jméno: Adam20
IP: uživatel14157
 Zdravím, už nějakou dobu mně tu leží ferodo lameli na pionýra. Teď nějaké lamely potřebuju, ale trochu se bojím vzít tyto, aby pak netrpěli věci okolo. Mám je tam normálně dat, nebo bude daleko lepší korek? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2016 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 To je otázka... tak maj mu ležet a nebo je sjede... jen jestli to sjíždění zubů nepůsoboval povolenej spojkovej koš... já v jednom motoru měl uvolněnej koš,nemáslový ferodo a sjelo mi to ze stran primár. Zuby do kulata  sem čuměl jak péro,to sem nikdy nevidèl
Datum: 28. června 2016 20:27
 no stando, pokud mu tam leží dost dlouho a jsou to takové ty máslové co nejdou nasadit na koš...  fungovat to bude, nic nepokazíš, jen je určitá pravděpodobnost, že ti rychle odejde ozubení...
Datum: 28. června 2016 14:46
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 Normálně je tam dej. Nevim co by se mělo dít. Jsou to jen lamely. Od normálních se liší delší životností.
Datum: 27. června 2016 20:50
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_38_00_original_cep_14_1.html kdo vyrábí tento píst ? Maďarsko nebo polsko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2016 10:40
Jméno: Honza
IP: uživatel16502
 Jak poznám polský od madarskýho? Ještě znám indickou Ambiku a to je celá sada v krabičce za ok cenu v roce 09 vyšla sada na 200
Datum: 29. června 2016 10:40
 berta je těžká, toto jsou lehký odlitky
Datum: 28. června 2016 14:47
 Stando díky.
Datum: 28. června 2016 13:48
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Když mluvíte o Maďarsku - je to Berta nebo jiný výrobce?
Datum: 28. června 2016 11:16
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 Draku fichtlkrámek jede písty Maďarsko - lehkej odlitek. Mám zkušenost s více jak stovkou kusů a vždy perfekt jednokruh i dvoukruh.
Datum: 27. června 2016 20:53
|



|