Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, mám problém s nastavením karburátoru, podle svíčky mám pořád chudou směs. Jehlu mám nejvýš co to jde, kvůli záběhu. Zkoušel jsem laborovat s airboxem, ale nikam to nevede, když trochu přidusím vzduch tak to v nízkých otáčkách škube, ale vy vysokých to jede dobře. Po kolika km se projeví změna barvy svíčky? Ještě dodám, karburátor 2920 SK, válec upravený 2K...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 11:42
 Větší hlavní trysku jsem zkoušel, začal jsem 115, na kterou to vůbec nejelo, dusilo se to a vynechávalo, potom 110 v podstatě to samé, nechtělo to jet až zase zpátky na 105 na kterou to jede dobře. Jinak i když zastavím normálně, takže to může ovlivnit bohatší směsí při volnoběhu, tak by ta svíčka mohla být tmavší, ale je pořád moc bílá. Na plný plyn 3km v záběhu při chudé směsi radši ne... Poradí ještě někdo něco?
Datum: 22. dubna 2012 11:42
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 jak psal bakoun 3 km nemusíš stačí tak 1km ale zapomnel dodat ze musiš vypnout motor vypnout plyn a spojku dát aby se to neovlivnilo jo barvu svíčky ti ovlivni olej. ja mam na motroce svíčku porad bilou a to mam normalni smes
Datum: 21. dubna 2012 20:52
 v záběhu 3km naplno? nooo to jsem docela zvědavý na výsledek
Datum: 21. dubna 2012 12:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Větší hlavní trysku... Vem to někde na rovinku naplno tak 3km, okamžitě chcípnout, aby ti to neovlinila bohatší volnoběžná směs, a koukni na svíčku.
Datum: 20. dubna 2012 22:36
 nazdarek draci.. dává se mezi hlavu válce a válec těsnění?? já jsem měnil hlavu a když jsem to rozdělal vubec tam žádný nebylo. a když to nastartuju.. tam odtamut kape a jakoby kolísaj otáčky.. když jsem to utahoval tak se to různe protáčí a mezi hlavou a válcem je dost díra..  prosím poradtě,,,,děkuju moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 20:48
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Vem zabrušovací pastu na stykové plochy dej jemnou a na ty další dej hrubou a zabrus to a neřeš zadný tesnení hlavne to dotáhni do křiže a popr momentákem a rozfazuj to nedotahuj hned na poprvé . ja nikde tesnení nemam ani pod valcem ani pod hlavou nikde to netece a jede to dobre a motoru to prospívá protoze mam lepší prenos tepla.
Datum: 21. dubna 2012 20:48
 a hlavně dotahovat do kříže
Datum: 21. dubna 2012 12:06
 bertík: Né šroubky ale matky, né 8 ale 6...a dotahovat prostě tak, abys je nestrhnul ani nenatáhnul no  Tady asi jiná rada není...
Datum: 20. dubna 2012 22:28
 jedná se samozdřejmě o fichtla..  ... jak jsou tam ty šroubky u hlavy (4) tak jak moc je mám utahovat bojím se abych nestrhl závity jsou to jen 8čky matičky..  a nevím utáhl jsem to a ty otáčky furt kolísaj
Datum: 20. dubna 2012 22:15
 nevíme o jaký stroj se jedná... například u aut musíme dávat těsnění pod hlavu
Datum: 20. dubna 2012 21:20
Jméno: Kuba
IP: uživatel13645
 zdar,těsnění tam není,ale při špatném dotažení hlavy a vlivem teplot a tlaku se tam časem může udělat vůle,a hlavně se tam dostane bordel a zapeče se,normálně ty stykové plochy na válci a hlavě vybrus jemným vodním smirkem,pokud bys měl možnost tak by to šlo i stahnout o setinku na soustruhu,ale to fakt jenom o uplne minimum,ale myslím že smirek postačí a pořádně tu hlavu dotáhni, a doporučuju samojistné matičky,jsou se silikonovou vlozkou,takze se nepovolují,někteří říkají že se ta vložka té matičky speče,ale vůbec nikdy se mi to nestalo!
Datum: 20. dubna 2012 20:41
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 ne těsnění tam neni je tam jen ta drážka v ty ti to musi sedět jinak těsnění e jen pid válcem u karteru tak jestli ti to nesaje faleš když ti kolísaj otáčky...
Datum: 20. dubna 2012 20:26
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 zdarec nevite jakej ma prumer oska do zadniho kola na jawu 250 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 21:46
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 diki moc
Datum: 20. dubna 2012 21:46
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 15 mm. Ložiska v zadním kole jsou 6302.
Datum: 20. dubna 2012 21:41
Jméno: simson
IP: uživatel9474
 Ahoj chci se zeptat na simsonu chci vyměnit soukolí otáčkoměru,ale nejdou mi odšroubovat šrouby co drží dekl všechno jsem zkoušel (kladivo a šroubovak a odklepat ) to nešlo,tak se ptám jestli neni na to nějakej fígl hele díky za rady  jsem bezradnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 18:39
Jméno: yesman
IP: uživatel8251
 Zdar draci chci se zeptat co se stane když nedám pod ségrovky spojky podložky a dám to tam bez podložek může to vystřelit ? a nebo ta spojka může klouzat ? nebo nevypínat ? sice je to blbá otázka ale zeptám se
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 7:56
 Přesně tak, taky mi to nikdy nepřišlo tak hrozný, jednou rukou stlačim pružinu pomocí kleští a druhou rukou tam naklepnu pojistku
Datum: 21. dubna 2012 7:56
Jméno: libor1
IP: uživatel13057
 já v tom taky nevidim problém, přesně jak píše čezeťák nebo péro
Datum: 21. dubna 2012 0:10
 děcka musíte si krájet větší krajíce chleba... spojky dělám sám bez problému... jednou rukou stačím pružinku (kombinačkama) a druhou dám segrovku nebo u velkých motorů kolíček... kde je teda problém?
Datum: 20. dubna 2012 21:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já osobně bych to bez podložek nikdy nedal,protože jednou budeš x km od baráku a ta segerovka ti vypadne a budeš v háji,můžeš tam dát obyčejné podložky a sežen si kamaráda kterej vezme podložku do kompinaček a stlačí pružinu a ty nasadíš segerovku
Datum: 20. dubna 2012 19:11
Jméno: habakuk
IP: uživatel9474
 Hele já to tam mám taky bez podložek a nic to nedělá funguje to jak má
Datum: 20. dubna 2012 18:57
Jméno: yesman
IP: uživatel8251
 máš radu jak nandat tu spojku ? nakej fígl aby to šlo jednoduše např nejakej klíč atd atd ???
Datum: 20. dubna 2012 18:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 bez podložky o tom nepřemejšlej.... to je asi tak nejjednoduší rada...
Datum: 20. dubna 2012 18:44
 Zdar. Nemáte někdo nebo nevíte o někom kdo má zkoušečku na dynama? v jawe pry byvala mašnka na rotory i na statory. dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 17:03
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 15:47
Jméno: paja-wa
IP: uživatel13668
 Ano, trubková kyvka se dávala od roku 1972,protože původní v určitém místě praskala, lze se to na různých portálech dočíst. Ano, papíry to má a čerstvou STK, tak v ničem problém nevidím. A co se týče nového laku, no a co.. Je to jen lak. Zajímalo by mi kolik veteránů má původní lak. Nejprve si zjistěte fakta, než sem vypustíte nějaký klam...
Datum: 24. dubna 2012 15:47
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 1972 a trubková kyvka??? To fakt ne...podle mě je to skládačka a díky tomu že je to přestříkané a papíry to předpokládám nemá tak to jako golden nemá hodnotu.
Datum: 24. dubna 2012 15:06
 Zdravím pánové.Byl jsem se na něj včera podívat. Je to originál golden sport s anglickym štítkem a co se týče držáku baterky, tak ten je skutečně uřízlý. Každopádně zjevné stopy po držáku na rámu jsou. Držák byl buď upilovaný a nebo vzaný flexou a přebroušený. Ale to prý musel udělat původní majitel,protože tento o tom vůbec nevěděl.Netušil ani, kde by měl držák být, to až já jsem mu to řekl. Anglického štítku si prý všiml také až později, protže prvnímu zájemci říkal, že to originál asi není, že to má český štítek. Když si však všiml i anglického štítku, provedl změnu v textu na aukru i jinde - je to vidět. S těmi světli je to na hlubší zkoumání, protže tato světla se dávala do r.v. 1971 ale asi i prý počátkem r. 1972 jako je tento až v průběhu roku 1972 se dávalo světlo aprilia a lucas. Rám to má klasický golden sport r.v. 1972. Takže určitě žádná skládačka. Má k tomu i origo výfuk (velice slušný stav), který by byl k tomu ochoten za příplatek dát. Mustang jede velice slušně i když osobně mi ho nepůjčil, jel jsem za ním autem a na to že má majitel 90-100kg tak i kopce za 2. Nemyslím si, že by se jednalo o podvodníka nebo něco podobného, je to mladý kluk(25-30), vypadá velice solidně. Nabízel jsem mu 12000kč,ale odmítl s tím, že kdyby stáhl inzerát z aukra, ztratil by věrohodnost, což se dá pochopit. Mám doma také jednoho golden sporta,tak myslím že vím o čem píši. Tento golden sport je skutečně velice slušný a na aukru se o něj také zkusím poprat.
Datum: 24. dubna 2012 12:32
Datum: 22. dubna 2012 11:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám doma zbytky golden sporta a můj rám měl držák baterky... Golden sportů jsem viděl několik a každý měl ten držák.
Datum: 20. dubna 2012 22:39
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Hele koukej po aukru za poslední 4měsíce tam byly tři ale jindy a že to sleduju nic ted se to rojí tak čekej tenhle vypadá nejlíp ten první byl trochu upraven do cross takže neměl zadní sv. ten druhej taky ale nemel ani přední ale rámy voba origo a celkem slušná barva taky na voba sem si brousil zuby ale nak sem nestih přihodit. Jo ted sem si vspomněl za poslední 3 roky co sleduju aukro tam byla 4. ten 4 mněl origo světlo aprilii a tusim že nemel zadní a neorigo barvy. Radi ti sledu aukro obden nebo třeba jen jednopu za tejden.
Datum: 20. dubna 2012 21:23
 Díky za rady, mám z toho zrovna tak smíšený pocity jako Vy, jen jak člověk něco dlouho shání, tak kolikráte vezme zavděk i třeba tímhle.. ještě si raději počkám až se objeví nějakej orig..
Datum: 20. dubna 2012 19:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Každopádně na první typ Goldena zase nesedí rok,takže bych tohoto asi nebral,bude to skládačka jak píše jenco
Datum: 20. dubna 2012 18:09
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Spíš bych řekl že se jedná o první typ goldena ten ještě baterku neměl,to je ale jedno.Hlavní je,že vypadá jako klasickej mustang jenom ve žluté.Lepší je sehnat toho baterkovýho,světlo Lucas,jinej přepínač atd.Jediný co na tomhle má vývozní cenu je tak štítek,jestli nekecá.Ale stejně mi to přijde nějaký divný
Datum: 20. dubna 2012 18:07
 to, že má štítok z goldena, nic neznamená, rám bol menený alebo odrezali drziak na baterky, a stým že ju prestriekali, stratila hodnotu, kazdý mustang z roku 1972 vypadá presne tak isto, len ten lak.. čo ani nieje original...
Datum: 20. dubna 2012 17:50
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Datum: 20. dubna 2012 16:52
 čaute draci, mám fichtla 05tku.. jezdí krásně nastartuje mi na první šlápot. Ale dusí se .. na jedničku ani nic nevyjedu prostě se zastaví a dusí .. a když je ohřátá a mám neutrál dám plnej plyn tak trvá než se to jakoby vstřebá a pak to trochu vytočí.. ale furt to není ono.. Karbec je vyčištěn trisky taky a mezi hadičkou mám filtr .. takže nic ucpanýho nikde.. nevím proč to dělá.. Jezdil jsem na ní úplně v pohodě. Díky moc za brzkou odpověď a přeji hodně ujetých kilometrů
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 20:18
 Kluci tak už jsem to vše vyřešil jezdí jak ďas mám tam ozubené kolečko s 11 zuby a když hodim hned 2jku a pustim hned spojku tak cejtim jak se přizvedne předek. =)) ae i když je ohřátá tak si sama přidává otáčky.. nevim proč.. gufero pod zapalovánim sem vyměnil za nové. Válec a karburátor je přetěsněno..
Datum: 20. dubna 2012 20:18
 pokud si pamatuj itak sem Reflexx psal že už to přetěsnil já bych se koukl na to zápalko jak psal péro pode mnou
Datum: 20. dubna 2012 19:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo se ti jen rozhodilo zapalování
Datum: 20. dubna 2012 19:16
Jméno: mesh
IP: uživatel2526
 Zřejmě ti to tahá někde falešnej vzduch, mě to dělalo to saméa musel jsem vyměnit gufero na klice pod magnetem a bylo po problému
Datum: 20. dubna 2012 16:36
 jo zapomel jsem jeste dodat k tomu plynovemu lanku ze se jedna o babetu 210
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 15:15
 cus chlapi potrebuju poradit pretesnoval jsem karburator a kdyz jsem vyndal plynove lanko tak mi vypadlo lanko a za nim letela pruzinka a za pruzinkou to ostatni  poradi mi nekdo jak to slozit?dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 22:52
 dekuji vsem za odpoved uz to mam hotovy a pokut ma nekdo problemy s hulenim tak at se priste zdrzi komentare!!!
Datum: 21. dubna 2012 22:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jinak katalog dílů je neuvěřitelná pomůcka i u "blbýho" fekála, doporučuji se juknout. kor když člověk ještě nemá moc zkušeností...
Datum: 20. dubna 2012 22:41
 jojo... cezetak zas chytrej ale aby napsal jak to teda je ...... Místo těch blbejch keců si moch rovnou napsat.... Hle máš tam tu dírku. Do ní dáš jehlu (taková ta zlatá jehla.) No a naa ní musí bejt taaková taa "podložka" . Myslím tim jjak sou v tý jehle zářezy taak na nich musí držet, Pak si do víčka který si odšroubovaal dáš tu pružinku a to laanko musíš prtoáhnout do toho táhla. ( to je to, jak jsou v něm ty díry na jehlu a lanko, a šoupe se to v karburátoru) ... No a je to OK .. jenom paak im šroubem sešteluješ vůli na plyn aaby ti zabíral co nejdřív.....
Datum: 20. dubna 2012 21:51
 zapoj to co máš v hlavě! ... teda pokud tam něco máš kromě trávy  .... složit to dokáže i uplný blbec protože tam neni nic co by se mohlo dát naopak.... dyt je to slozene jen z 5 věcí
Datum: 20. dubna 2012 21:25
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Koukni se do katalogu nd
Datum: 20. dubna 2012 18:10
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, mam problem na s11. pri nastartovani volnobeh OK, ale kdyz nekdy pridam rychle plyn tak mi to zdechne jako by to bylo prechlastany ale kdyz pridavam plynule plyn tak OK. nevite prosimvas cim to muze byt? jeste dodam ze tam mam tohle: http://motorky.bazos.cz/inzerat/15489537/STADION-KIT-KARBURATOR.php (karbec z pionyra + kolinko) nevim jestli to muze byt tim, ale vyzkousim tam dat jinej karbec na primo, vypada stejne jak z pionyra akorat ma mensi prumer vyvodu na hadici k filtru
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 19:36
Jméno: Dansek
IP: uživatel13644
 Zdravim, koukám, že tohle je asi ta nová taiwanská kopie karburátorů, tak se chci zeptat jak sou na tom s kvalitou. Má s nim někdo zkušenosti ? ... Jinak asi opravdu sériovej stadion nebude schopnej pojmout tolik směsi co tam rázem pustíš tou 17kou.
Datum: 20. dubna 2012 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když se na to kolínko podíváš tak má 100% vnitřní průměr menší než samotný difuzor karbecu což asi nebude nic dobrýho,podle mě to je přechlastaný
Datum: 20. dubna 2012 19:18
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 jeste jsem zapomnel dodat ze jsem zpozoroval vuli pri otaceni rukou magnetem, jestli nekde na ojnici nebo v pistu muze byt vule? ale valec jsem mel zdelany a vybrus neni potreba delat si myslim komprese je dobra, pri jizde tahne dobre, a valec neni vydreny ani poskrabany a ma rozmer 38,75. s tim zdechanim je to tak jako by se to dusilo ci co... ale kdyz to pridavam plynule tak OK tak nevim snad mi nekd poradite dekuji  spoleham na vas...
Datum: 20. dubna 2012 12:27
Jméno: Karel
IP: uživatel11637
 Chtěl bych poděkovat SESOVI za bezkontaktní zapalování VAPE na Jawu 20, motocykl chytá na první šlápnutí i se starou svíčkou PAL. Světla svítí nádherně, takovej krásnej chod motor ještě nikdy neměl, Děkuji Moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 3:17
 draku moc nedekuj,,vzdyt to stalo jako jeden fik,,jsem rad ze jsi draku spokojeni
Datum: 01. května 2012 3:17
Jméno: Pavel
IP: uživatel13596
 Zdravím draci....mám problém s 555.....nemám tam tu tlumivku,jak má bránit prasknutí žárovky při přepínání světel....tak jsem to zapojil dle rad,že je zadní světlo ukostřeno na přední žárovku.....fungovalo to cca 300km....asi by to fungovalo i dál,ale najednou začli praskat žárovky....dám novou,přidám plyn a praskne.....čím by to mohlo být.....díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 22:49
Jméno: Pavel
IP: uživatel13596
 To tam taky mám,ale zkus s tím jet po tmě
Datum: 22. dubna 2012 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak dej silnější žárovky
Datum: 20. dubna 2012 19:19
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec hele zítra budu dosví škodovky 105 lít novej olej koupil sem MOGUL super 15w-50 je to dobrý ???? neboudou nějaký problémy ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 9:16
Jméno: Typeg
IP: uživatel12424
 Jo je to dobrý. Taky jsme to tam občas dávali.
Datum: 20. dubna 2012 9:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím co to je za typ ale do škodovky se odjakživa lilo M6AD a nebo M7ADSIV ale to už byl přepych
Datum: 19. dubna 2012 22:01
 je dostačující
Datum: 19. dubna 2012 22:00
 Zdar draci, dneska jsem dělal elektriku na jawe 21..Vše mi chodí světla svítí, ale mám problém s klaksonem, bez světel mi troubí pěkně na všechny otáčky, ale se světlama ani ťuk..Světla jen probliknou..Klaksony jsem zkoušel měnit a vše stejné..Cívky taky a i dráty ke klaksonu..Klakson nemá ve předu štelovací šroubek, ale tech mám doma více asi 5. Dělali se takové nebo tam chybí? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 14:22
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 Psali jste že to netroubí proto mě to zarazilo..Dnes jsem sundal klaksou z toho funkčního a také nic a tak jsem změřil proud a napětí a vyšlo mi že tam je asi 27W ale furt mi to při střeních otáčkách kolísá na 10w 15w a tak našel jsem drátek kterým jsou spojené cívky mezi sebou že byl pod ním ten papír utrhlej a drátek se kostřil..Drátek jsem odizoloval a už se to nekolísá..Asi bez světel to napětí stačlo ale se světlama a klaksonem jak to kolísalo tak to nešlo...Teď už je to přijatelné i tak díky za rady
Datum: 20. dubna 2012 14:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 proč prostě nechceš pochopit že fichtl se zapnutejma světlama už nemá tolik proudu aby utáhl ještě klakson. je ti jistě jasné že máš li 20ti nebo 30ti watové zapalování a k nim odpovídající watáž žárovek, že součet watů tak nějak odpovídá watáže zapalování a na klakson tudíž nezbývá nic. a ano některý fictly troubí i se světly, ale asi jen proto že klakson je dobře nastaven a spotřebuje málo watů, takže to jakjštakš zakňourá, žel ale světla zřejmě výrazně pohasnou. taky mě to na třech fichtlech má snahu troubit i se světly, ale za jízdy v noci si na klakson netroufám sahat abych taky něco viděl že.. .jeden třeba troubí i na volnoběh, že bych mohl plašit myslivcům kachny, ale zapnu světlo a hle, už to jen tak mžourá a kňourá... a zkusíš li vyndat světlo, tak budeš asi překvapenej, ale troubit to bude a to proto, že je to to samý jako když to světlo jen vypneš.... no nejsem odborník přes elektriku, od toho tu jsou jiní borci, kteří by ti to jistě vysvětlily odborněji, ale je jisté že hledáš závadu která tam prostě není. no i jako zdejší častý návštěvník pokecu bys to měl vědět, protože se to tu řeší celkem s železnou pravidelností. no co říct na závěr? mnoho úspěchů s výměnami všech komponentů se stejným výsledkem
Datum: 20. dubna 2012 12:22
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 solta: tak ještě jednou po stoprvé, PŘEČTI SI NÁVOD K OBSLUZE!!! nikdo netvrdí, že to se světlama nemůže troubit, ale když troubí, ber to jako výhodu, ne samozřejmost!! v době výroby se počítalo s tim,že to se světlama troubit nebude, tak k tomu tak přistupuj! a se vzdáleností mezi rotorem a pólovými nástavci cívek je to jednoduchý: co nejmenší jak to jenom jde (aby byl magnetickej tok co největší), ale ne zas aby to někde škrtalo (kromě mechanickýho poškození by se to taky silně zahřívalo a při vyšších teplotách ztrácí magnet svojí vlastnost)
Datum: 20. dubna 2012 11:58
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Má být mezi rotorem vzdálenost 0.3mm,to máš obal od Pet lahvi kyselky Mattoni/Magnesia.
Datum: 20. dubna 2012 11:18
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 Kolik má bejt mezera mezi cívkou a magnetem? Nevím kde jste sebrali to že se světlama netroubí mám ještě jednoho a se světlama troubí o něco málo míň, ale slyšíš to a né že by ani nebrnk to je blbost. Skusím vyměnit magneto, ale nezdá se mi to když jsem měnil cívku tak sem cítil ve šroubováku jak mi ho táhne k magnetu..Spíš jestli tam nebude možná někde zkrat..Zkusím ještě vyndat parabolu se žárovkou a zatroubit..
Datum: 19. dubna 2012 23:42
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 dwein: tak tak, jako bych to tu neopakoval každej tejden..
Datum: 19. dubna 2012 22:19
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 přečti si návod k obsluze a zjistíš že fichtl netroubí se zapnutými světly... nic jako závadu v tom nehledej
Datum: 19. dubna 2012 22:00
 Vypadá to že magneto (rotor) už nemá tolik šťávy na to aby vyrobilo tolik proudu na světla a klakson, rotor se musí "zmagnetizovat" aby bylo silnější a dávalo více proudu, nebo se podiv jestli nemáš třeba moc velkou vzdálenost rotoru od cívek, popř cívky odmasti .. ale od výroby se trochu počítalo že to troubit nebude při světlech .....
Datum: 19. dubna 2012 21:45
Jméno: Pavel
IP: uživatel13095
 Zdarec draci , řešíme s kámošem problém na jeho Stadionu s11 , zkoušeli sme už 3 různý( funkční )kdarburátory , měnili svíčky , ale když nastartuje tak se dusí a nejde vytočit , výfuk je čistej a filtr taky , benzin stíhá dotíkat... Myslíte si že to může dělat předstih/odtrh? , Ptám se předem než se do toho pustíme..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 13:00
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 já mám dá se říct stejnej problém, přemýšlím už delší dobu o bezkontaktním zapalování..., myslím si že by to vyřešilo problém..., mě to sice jede ten stadec ale neni to uplne 100%ok
Datum: 20. dubna 2012 13:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo může zapalování ze stadíka nemám rád pořád se sere chce to pořádně očistit a seřídit kladívka
Datum: 19. dubna 2012 22:02
Jméno: David
IP: uživatel9268
 U mé ČZ se mi protáčí kryt rozety,měly by tam být nějaké zarážky?Já je tam nemám, nevíte co s tím?Už tam mám 2. kryt ,tak nechci aby se mně i ten prošoupal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 21:06
 Zdar draci,
můžu vás poprosit o číslo gufera k sekundáru na jawu 350 typ 354? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 0:00
 Zdar je tam 30x52x8
Datum: 21. dubna 2012 0:00
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 Zdar Draci, mám dotaz ohledně papírů a STK. Koupil jsem doklady na J 23 , jsou odhlášené na toho pána, co jsem to od něj koupil, mám smlouvu o prodeji mezi námi dvěmi, on je ze stejné vesnice. Chci jít na STK, jenže můžu jít na STK, když mi číslo tělesa motoru nesedí s číslem motoru v papírech? Mám za to, že se motor bere jako náhradní díl, ale nechci mít s tím problémy až pujdu na STK. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 23:06
Jméno: Mike
IP: uživatel1723
 zdarec hale stou stk je to upne jedno me to taky nesedelo a normalne rekni ze se ti s motorem neco stalo a ze sis koupil jinej a oni to dal neresej
Datum: 20. dubna 2012 23:06
 typeg: u jakého koliv vozidla které neni registrované na tebe nemužeš jen tak dělat změny v TP
Datum: 20. dubna 2012 21:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ano, ale jen pokud jsou v depozitu.. což v tomhle případě jaksi nelze.
Datum: 20. dubna 2012 12:27
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 mam za to ze nemuzes nasebe prihlasit moto, aniz by mělo STK
Datum: 20. dubna 2012 12:23
Jméno: typeg
IP: uživatel12424
 STK mě stála 300Kč. Jawa_cezetak: To může jít na ten úřad nejdřív a na STK až potom rovnou s vymazanym číslem ne? Ušetřil by za jednu STK.
Datum: 20. dubna 2012 9:20
Jméno: Kozel
IP: uživatel1859
 Díky za odpověď, a nevíš, kolik budou stát jednotlivé návštěvy na STK ? děkuju Kozel
Datum: 19. dubna 2012 22:40
 motor se bere jako náhradní díl jen pokud je to tak v tp uvedeno.. takže zajedeš na stk tam ti napíšou že ti nesedí motor a dají ti stk na měsíc... ty s tím přijdeš na úřad, řeknež že chceš vymazat číslo motoru protože se zadřel nebo cokoliv jiné a vysolíš 50kč... pak zas na stk kde už projdeš v poho a dostaneš nálepku na 4 roky
Datum: 19. dubna 2012 22:03
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 je pravda, že labirint slouží k utěsnění motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 21:59
 a je v něm něco jako závit a ten se zaleje olejem který pak těsní
Datum: 19. dubna 2012 21:59
 jony: Tak tak, jenom hliník
Datum: 19. dubna 2012 21:14
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 pokud se nemýlím, labirint je z hliníku a žádná guma na něm není
Datum: 19. dubna 2012 21:04
 Labirint slouží k utěsnění klikové hřídele. U jaw 250 slouží místo gufera
Datum: 19. dubna 2012 20:58
|



|