Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kvido
IP: uživatel18218
 Ahoj.Mam Babetau 210 a začala mi trhat řemeny,neví někdo čím to může být?Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2015 0:04
Jméno: pepa
IP: uživatel18223
 Nesouose ..poskozene remenice ci nekvalitni cinske remeny
Datum: 25. července 2015 0:04
 Zdravím, mám problém z babettou 207... při volnoběhu vše ok, startuje v podstatě na šlápnutí ALE!!! při vytočení plynu kolísají otáčky a v kopci to "střílí" (plyve) do výfuku... Nevím co s tím nikdy se mi nic takového nestalo. Začalo to, když jsem dal novou kliku tady od sesy a složil jsem motor, poprvé jela jako blesk a po cca 20 km začalo tohle... karburátor jsem čistil, ventil nádrže taky, laboroval jsem z tryskama i bohatostí směsi, vyměnil gufero ze strany magneta, oddělával výfuk, zkoušel hýbat ze statorem,... a nenapadá už mě v čem by zrada mohla být... než jsem motor rozložil a složil z novýma ložiskama, guferama a klikou tak všechno fungovalo normálně.. Budu velice vděčný za jakoukoliv radu, s tímhle se nedá jezdit... Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2015 17:34
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Netěsná kliková skříň. Zkus dotáhnout šrouby.
Datum: 29. července 2015 17:34
 poslední dobou jezdím bez světel.. ze světlama je to ještě horší... skusím vyměnit ten tyristor, svíčky jsem zkoušel a vše stejné..
Datum: 22. července 2015 22:43
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec zkusil bych za jízdy vypnout světla pokud se to zlepší chce to vymněnit tyristor, jinak ještě špatná svíčka.
Datum: 22. července 2015 22:27
Jméno: Balcik
IP: uživatel8804
 Dobrý den, koupil jsem babetu 207, jezdil jsem na ni asi týden, docházel benzin tak jsem koupil benzin do kanystru smichal s olej 1:40 nalil, ještě se projel, přijel jsem dom vše v cajku, druhej den jsem chtěl nastartovat a nic, tak jsem prolezl celou babetu a zjistil jsem, že když točím šlapkama tak se netočí rotor a ani unašeč spojky. Když otočím unašečem rukou tak je slyšet, že klika s pístem se ve vnitř pohybuje. Čím to může být? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2015 10:55
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Buben se pohne nebo spíš tak trochu pootočí no...
Datum: 31. července 2015 10:55
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Když špápneš tak sa pohne buben nebo ne? Viděl bych to na vydřený buben.
Datum: 29. července 2015 17:38
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Tak jsem koupil stahovák, rozdělal to, zaolejované to není, startovácí čelisti jsou dobré, ale i tak jsem koupil nové, dal je tam a stále nic. Startovací čelisti se točej ale rozběhové ani ťuk, už si nevím rady  doufal jsem, že to bude těma startovacíma čelistma, dám nový a budu zase jezdit  .
Datum: 27. července 2015 21:40
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Dnes jedu shánět stahovák a koupit nové startovací čelisti, myslím si, že by to mohlo být jima. Olej jsem vypustil a nalil novej. Jestli nechčije na spojky uvidím až to sundám stahovákem, pokud ho seženu
Datum: 27. července 2015 10:34
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 Podívál bych se na startovací čelisti, dolíval si olej? jestli neni v háji gufero a nechčije olej do spojky
Datum: 26. července 2015 11:12
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Zadní kolo se točí, jen se netočí rotor s unašečem, jen když hodně usilovně šlapu tak se o kousíček pootočí... taky mne napadlo, že by to mohli být startovací čelisti pod tím unašečem.
Datum: 25. července 2015 13:54
 Předpokládám že šlápneš pořádně. Buď je problém v rozběhových lamelách, pokud teda cítíš trochu odpor při otáčení šlapkama. Nebo pokud ti jdou šlapky bez odporu, mohlo se ti odpojit motor na spojce pohonu. Předpokládám že při šlapání se ti točí kolo..
Datum: 23. července 2015 23:40
 Čau draci,zaboha nemůžu sehnat selénovou diodu na 20,není nějaká alternativa?Třeba 6V klakson z jiné motorky(uchycení neřešim to si zrobim sám),hlavně aby to dynamo utáhlo a fichtl nezdechl někde na křižovatce.Díky předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2015 6:53
Jméno: standa
IP: uživatel18230
 To je divný,máš to dobře zapojený? 12V zde ber jako označení,nic víc v tom nehledej,já ho mam taky,diodu žádnou nemam.
Datum: 29. července 2015 6:53
 Právě o to jde,koupil jsem novej klakson na pio ale bez diody jenom sepne(cvakne v něm) nic víc,stejně jako ten starej a mám obavy že 12V to neutáhne.Nechci zase zbytečně vyhodit 250Kčč
Datum: 28. července 2015 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel18229
 Tak tam tu diodu nedávej,buď to bude "troubit" hůř a nebo vůbec,nic jinýho se stát nemuže  Pak jsou klaksony na pio a ty maj diodu v sobě ... maj snad označení 12V
Datum: 28. července 2015 11:11
Jméno: kamil
IP: uživatel12689
 čus, mám jawu 350/639 a mám zajímavý problém, jedno nastartování jde na levý válec, tak očistím svíci na právém, nastartuji a jde pro změnu jen na pravý válec, svíčky jsou nové, kladívka čisté.. Nevíte někdo čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2015 22:25
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Zkusil bych proměřit ind. cívky
Datum: 21. července 2015 22:25
 Ahojte. Mám jawu 05 s karburátorom Jikov 2915. Chhcel by som sa spýtať či by bolo možné tento karburátor nahradiť Jikov-om 2917 z jawy 21,23,... (+ koleno samozrejme) ? Stačilo by nastaviť predstih z tých 2,8 na 1,4 a bolo by to pojazdné ? Zvýšil by sa výkon ?? Ďakujem za každú radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2015 8:19
 Ok, tak ďakujem pekne. Keď bude čas tak skúsim. A jawa46 ®, hlava tam je už menená za tú poľskú (20,21,23) ,valec neviem aký, ale mám možnosť tam dať valec z 21 .... Teda ak by som dal aj ten valec z 21, nezvýšil by sa ani vtedy výkon ?? Vďaka.
Datum: 28. července 2015 8:19
Jméno: standa
IP: uživatel18215
 Jo,bude to fungovat,neboj. S předstihem nehejbej. Možná to bude chtít menší trysku než 68,ale to poznáš.
Datum: 21. července 2015 17:07
 Čau, předstih se nastavuje podle toho jakou máš hlavu - s ledvinkou nebo bez ledvinky. Karburátor na to nebude mít vliv. Jinak dát ho tam můžeš, ale 05 válec má fakt mizernej sací kanál a když ho trochu nedoupravíš (nepouštěj se do toho pokud si to nikdy nedělal) tak to nebude mít v podstatě žádnej význam
Datum: 21. července 2015 10:21
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Zdar draci chci jse zeptat jaké by jste mi doporučili obutí na čz 175/477. Mám ji na normální ježdění. Samozdřejmě si i rád naklopím nějakou tu zatáčku, tak bych chtěl poradit nějaké dobré a cenově dostupné gumy. Momentálně tam mám Mitas h-03, a té moc v zatáčkách nevěřim kvůli tomu jak vypadá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2015 23:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Na ČZ jsem jezdil Metzeler ME22, drzely jak zidovska vira, jen zadek se celkem rychle sjel. Neco kolem 10k km.
Datum: 21. července 2015 23:59
Jméno: pepa
IP: uživatel18212
 Heidenau
Datum: 21. července 2015 8:36
 Čest, tak jsem koupil dalšího fichtla(20-cítku) a snažím se ho zprovoznit... Nádrž jsem vyčistil, dal jsem tam ten svorník, nějaký ty kravinky atd. Mám ale problém, "vynechává" mi motor. Myslím si, že je to svíčkou, ale nevím-jiskru háže pěknou... Prosím napište mi čím to je... Jo ještě jedna věc, seženu na fichtl krámku Stupačkový kříž a táhlo s pedálem zadní brzdy? Díky a Fichtlu Zdar...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2015 11:39
 Čuste chci se zeptat jestli by mi někdo pomohl jak udělat podsvícení tachometru u jawy 50 nějaký fotonávod nebo weby fotonávod mi prosím odešlete na heczko439@gmail.com díky a dejte mi vědět do komentáře
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2015 17:35
 Ty fotky jsou v tom druhém odkazu v DATECH...
Datum: 20. července 2015 17:35
 Před několika lety jsem si podsvícení tachometru u pionýra dělal a nic složitýho to není. Potřebuješ na to 2x 5mm vysoce svítivou bílou diodu s plochým čelem (ploché čelo má velký svítící úhel, tušíám 120° nebo 160°), 1x odpor asi 200 ohm a nějakou destičku, na kterou ledky uchytíš (já jsem použil kousek vystřihnutý z PET lahve). Jelikož má pionýr střídavé napětí, tak stačí použít jeden odpor a ledky zapojit antiparalelně, tzn. paralelně, ale jednu ledku otočit, tím se dosáhne, že díky střídavému napětí vždy svítí jen jedna ledka (střídají se ve svícení), ale ve skutečnosti svítí obě ledky stále, protože se napětí střídá tak rychle, že i při volnoběhu lidské oko nepostřehne téměř žádné blikání (viz odkaz na video). Tady máš odkaz na video, co jsem kdysi natočil http://uloz.to/live/xqfQG5u/podsviceni-tachometru-3gp a tady jsou nějaký fotky a schéma zapojení http://www.jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=3174 . Pokud máš nějaké otázky, tak se ptej, pokud budu vědět, tak rád poradím
Datum: 20. července 2015 17:33
 Zdravím. Poraďte mi prosím, kde bych koupil novou nádrž na ČZ 175/477.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2015 11:41
Jméno: krmela
IP: uživatel18136
 Zkus motoburzu v Drahotuších...
Datum: 20. července 2015 11:41
Jméno: pepa
IP: uživatel18212
 Vzhledem k tomu ze se ta motorka 40 let nevyrabi tak novou nikde jedine dobrou starsi ci nrchat opravit
Datum: 19. července 2015 19:15
 Zdar draci, mám zase problém se Staďákem, zlobí mi zapalování, jiskra je slabá, nepravidelná. Čím to může být? Kondík nebo to je cívka?
Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2015 17:23
 Cauves, mam dotaz na Panelkare. Daji se jeste nekde sehnat stare Pal 14-7 RZ? Ekvivalent k teto svici je Brisk N17C, jezdite ji nekdo? Prece jen je o chlup teplejsi nez N15C tu momentalne jezdim ale byl bych rad kdyby se mi podarilo ziskat puvodni palky nebo spravny ekvivalent ale mam takovy pocit ze ta 17 v tomhle pocasi bude zlobit co myslite?
dikes za pripadne odpovedi zdurec
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2015 12:29
Jméno: Honza K.
IP: uživatel18209
 Zdravím a prosím o radu,\\\\\\\\r\\\\\\\\nrozhodl jsem se dát do provozu mustanga, je psaný na tátu. Je od něj jen původní "TP" knížečka, na stoji SPZ. Neměl by být odhlášen. Povinné ručení již nějaký rok není placené, ale ČKP by po tom již neměla zpětně jít. Zajímalo by mě jak nyní postupovat. Není nutné mustanga převádět na mě. Zůstane tedy původní SPZ? Nebo bude nutné vyměnit za nový typ. Mustang dostane péči, aby prošel STK. Bude se muset před samotnou STK dojít na DI pro vydání nového velkého TP, který nahradí stávající knížečku? Došel bych se zeptat na DI, ale mám to trochu z ruky. Děkuji za jakékoliv rady a tipy.
Díky moc
Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2015 17:14
Jméno: Honza K.
IP: uživatel18209
 Tak to zkusím vyslat tátu, uvidíme kde to vlastně je registrované, v knížečce je Benešov, jenže za těch 35 let už majitel spadá jinam. Pravda, dnes se při přepisu nemění značky, tak snad nevadí, že je to starý typ. Ale to raději zjistím
Datum: 19. července 2015 17:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak jsem teď v týdnu přepisoval na sebe čízu a i když to byl přepis z okresu do okresu, tak mi značka automaticky bez jakéhokoliv nátlaku zůstala..
Datum: 19. července 2015 17:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ani to by už neměl bejt dnes problém a měla by ti na tom SPZ zůstat... každopádně se o tom poinformuj na OD kde je to nyní přihlášené a kde by se to převádělo, protože si tyhle věci dělá každej jak chce..
Datum: 19. července 2015 17:08
Jméno: Honza K.
IP: uživatel18209
 Pánové děkuji, tak až to bude pojízdné a po STK, tak dám vědět.
Zatím to převádět nebudu sice bydlím o 30km jinde než původní majitel, ale je to jiný okres i kraj.
Datum: 19. července 2015 16:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim jestli je to dneska standart (tvrdí že jo), ale známej nedávno převáděl 550 a nechali mu jak starou spz tak i tu knížku! (prostě nevystavili duplikát, jak bylo dřív nutností)
Datum: 19. července 2015 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel18210
 Pro starý značky platí - pokud se to převádí ve stejném okresu tak ti nechají původní značku. Mám původní značku na j250 i na j21,vše se převádělo v rámci nejbližší rodiny a všichni v jedné vsi
Datum: 19. července 2015 10:30
Jméno: Honza K.
IP: uživatel18209
 Díky moc, mě se právě líbí stará značka, tak chci minimálně dělat jaké koliv změny, aby nepřišla chvíle, kdy bych musel dostat novou atd.  Děkuju moc
Datum: 19. července 2015 8:30
Jméno: standa
IP: uživatel18210
 Ta knížečka je totiž technický průkaz. Je dost možné,že by ti na magistrátu při převodu vystavili ještě ORV - osvědčení o registraci vozidla,neboli malý TP...ale mužeš jezdit i na ten sešit
Datum: 19. července 2015 6:14
Jméno: Honza K.
IP: uživatel18209
 Sedí číslo rámu i číslo motoru, ta knížečka má všechny rohy v pořádku. Takže je to opravdu takhle snadné? žádný problém na STK, že je jen ta knížečka a ne opravdický velký TP?
Datum: 18. července 2015 22:10
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Normal zajdeš na pojišťovnu, že to chceš pojistit dají ti zelenou kartu a pak to jen dovez na stk a mužeš jezdit. Je jedno jestli bude nejdřiv stk nebo pojišťovna. Každopádně pokud nemáš ustřížený TP a sedí všechny 3 čísla tak by to nemel byt problem.
Datum: 18. července 2015 19:22
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Dobrý den, mam dotaz. Mam problém s babettou 210. Jede v pořádku, jen když mám zaplé světla tak obtížně startuje. Když nastartuju bez světěl(s tím není problém) a zapnu je, tak babetta chcípne. Jakmile ovšem nastartuju, přidám plyn, držím ho, zapnu světla, pustim plyn, tak babetta už nechcípne. Nebo když už jedu se zaplými světly, tak se mi stává, že občas se vypne zapalování(prostě přestane házet jiskru) ale jakmile vypnu při jízdě světla tak okamžitě zapalování začne fungovat. Stačí je třeba jen vypnout a zapnout a už jede zase v pořádku. Snad se mezi vámi najde někdo kdo mi poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2015 23:30
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Proč to tak je nedokážu říct, co vypnutí nebo zapnutí světel ovlivnujě na chodu motoru až takovým zpusobem ale je to tak. Tyristory kupuju takový jaký jsou ale většinou beru k tomu aj zapalovací cívku, není to až taková investice a ten tyristor se musel zničit přepětím a kde jinde by vznikl než na cívce ono se pak muže stát že nový tyristor odejde během krátké chvíle
Datum: 22. července 2015 23:30
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Zkusim to  A jaktože by to mohlo být tyristorem, když vypnutí světel pomůže? Mě to zajímá jak to funguje a proč to tak vůbec je. Jsem takovej zvídavej klučina  A ještě jak je to s těma tyristorama co nabízí sesa? Jsem slyšel, že ty maďarský stojí za prd, tak jestli to opravdu tak je?  Já jestli by nebylo lepší a hlavně levnější si ho vyrobit a hlavně jak?  Nejlíp kdyby šlo jen rozkuchat původní tyristor a dát do něho nový součástky
Datum: 22. července 2015 22:41
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Problém s ukostřením světel jsem ještě neměl, vždycky jak babeta ve vysokých blbnula a vypnutí světel pomohlo byl na vině tyristor ale zkus to ukostření třeba to bude zrovna ono.
Datum: 22. července 2015 22:29
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Tak jsem si četl pdf dokument od pana Ing. Pavla Majereskeho a podle toho co čtu tak by to mohlo být špatným ukostřením světel. Protože píše, že když babetta dosáhne vysokých otáček, chcípne a zase chytí při nízkých, tak je to tyristorem. Ale když mám vyplá světla, tak se toto neděje. Dále píše, že když motor při vypnutí/zapnutí světel chcípne, tak je na vině špatné ukostření. Pokud ne, tak magneto. Já mám právě ukostřený světla jen jedním drátkem z předního světla a konec drátku je upevněn na šroubku od tyristoru a kontakt není pořádně očištěn. Nemohlo by to být způsobené tím, že když motor dostanu do vysokých otáček, tak se začně vyrábět více proudu pro světla a ten drátek už dolik proudu do tý kostry nestačí odvést, tak začně bloudit tam kde by neměl?
Datum: 22. července 2015 20:23
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Vymešlim, to že každej řiká něco jinýho čím by to mohlo být
Datum: 22. července 2015 19:49
Jméno: standa
IP: uživatel18215
 Co vymejšlíš? Kluk kterej se v tom zřejmně vyzná ti radí ať vyměníš tyristor,tak nad čim furt spekuluješ?
Datum: 21. července 2015 17:10
 Tak dneska po projíždce, jsem zjistil, že při maximálních otáčkách při jízdě z kopce chcípá a nepomůže vypnutí a zapnutí světel, to pomůže jen když otáčky klesnou, ale při těch maximálních prostě chcípne a to vypnutí světel nepomůže
Datum: 20. července 2015 21:15
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Babet sme už pár měl a spravuju je. Vymněn tyristor a bude jezdit zas.
Datum: 19. července 2015 22:36
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Tak jsem pročetl skoro celej google a asi to fakt bude tím magnetem  Nevíte o někom kdo dělá oživení(nabuzení) magneta někde poblíž Karlových Varů nebo někde v Karlovaským kraji?
Datum: 19. července 2015 22:23
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 A co má tyristor společnýho se světelným okruhem?  Když fachá vše bez problému bez zaplých světel
Datum: 19. července 2015 22:03
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Odchází ti tyristor takže co nejdříve vymněnit.
Datum: 19. července 2015 20:17
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Já si právě myslim to samý co standa. Světelný a zapalovací okruh se nijak neovlivňuje. Jsou oddělený a když nezapnu světla tak se to neděje. Kdyby bylo slabý magneto, tak by to obtížně startovalo i s vyplými světly.
Datum: 19. července 2015 10:33
Jméno: standa
IP: uživatel18210
 Tomu nevěřim. To by to nejelo. Buď je něco blbě zapojené a nebo problém ve spínačce. Světla a zapalovací okruh se za normálního stavu nijak neovlivňují,jsou to dva různé okruhy.
Datum: 19. července 2015 6:18
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
Datum: 18. července 2015 21:29
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 to je fakt jen kvůli magnetu? protože i když jedu z kopce maximální otáčky, tak vynechá a vypnutím zapnutím světel to zase jde. Hele já tam teď mam vzádu a vpředu 12V žárovky  Ale to mi neřikej, že to neutáhne magneto, když ten motor točí třeba 6000tis otáček za min. a při nízkých otáčkách to dělá stejně s tim chcípáním. Ale nejsem odborník
Datum: 18. července 2015 17:38
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Tak to je jednoduchý.když jsou zapnutá světla,tak je větší odběr proudu z magneta.Nemáš tak nahodou už slabý magneto?Potom to nestíhá dávat požadovaní odběr proudu.
Datum: 18. července 2015 17:02
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Zdravím. Mám problém. Mám J559 a občas se mi stane, že motorku nastartuji (po tom co je zahřátá), po 3s chcipne a uplně spadne celej system elektriky, netroubí nesvítí ani kontrolky ani světla. po 2-3 min se to vzpamatuje a normálně naskočí. nepomohlo ani vyjmutí pojistky. nevím jestli to s tím něják souvisí ale OBČAS, když přepnu do polohy bez baterky tak jako bych motorku chcípnul. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2015 12:28
Jméno: Petr Bašta
IP: uživatel18208
 Když už jsme u těch motorek, zkoušeli jste někdy hrát něco s tématikou motorek?  já teda takové hry docela hraji, ať už je to MotoGP na PC, nebo třeba slot-angels/ je to taky dobrá hra  trošku jiná, ale dobrá
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2015 13:58
Jméno: Petr Bašta
IP: uživatel18208
Datum: 17. července 2015 13:58
Jméno: jawa@Dandy
IP: uživatel13743
 zdar prosímvás, mám motor z jawa dandy 125 ve svém rámu, a ted nějak řeším elektriku zatím jednoduchou abych to jenom nakopl.. tak sem to nějak z plánku udělal.. fajfka celkem kope když se šlápne ale jiskru to prostě nehodí i když šlapu jako blbec tak nic.. dráty jsem různě přehazoval ale nepomohlo.. zapalování je bezkontakt cdi - (to cdi je taky nové) jenom tam mám zapalovací cívku z motorky yuki 125 gy2 enduro a tu z dandyny tam nemám ale jsou to dá se říct shodné motory akorád ten z yuki je o 1kw slabší jinak se jedná taky o 4t a výfuk s karbecem + převodovka je to všechno shodné tak nevím jestliu to je tou cívkou nebo ne.. jinak předem moc díky za odpovědi a budu rád za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2015 23:34
 Ahoj, mám problém na mustangovi sem pulil motor kvůli výstupní hridelce. Vyměnil jsem ji ale po složení motoru mi začala vyskakovat 3jka. Radici automat mám dotaženej. Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2015 22:08
 Jojo, taky některý mají uplně ze spoda kulatou díru, to mají myslím ty starší ale taky né všechny
Datum: 16. července 2015 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel18206
 Bacha,všechny nejsou stejný... pro fichtly (20-23) jsou jedny a pro starší (550,555,05) jsou zase jiný (užší půlměsíček) ... a pak některý maj po stranách 3 zářezy pro jazýček a jedny maj jen dva ,má to jinej krok ... vše není naprosto kompatibilní ... a nemá to ani moc logiku ... lepší je skládat vždy ze stejného druhu ... jinak je to brnkačka ... ať se daří.
Datum: 16. července 2015 17:18
 Jasný, pružinky vymění za drobný na oběd a prodávaj to vysoko nad cenou  . Automatů mám doma taky dostatek některý na 20,21,23 a některý na 05 a pařez. kdybych tohle věděl dřív, tak z toho taky poskládám jeden pořádnej  Eště jednou děkuju za radu seš fakt borec a víš co děláš  jen tak dál
Datum: 16. července 2015 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel18206
 No kdybych byl přesnej tak baj oko 3mm ,ale pro lepší představu jsem napsal půl cm... no je to dost,to je půl délky kolíčků v převodovce... pak to nemá vypadávat ... ale je zvláštní,že některý automaty usadíš a nejde je "dát blbě" a nehnou se... jiný se tam mrskaj jak v uložení v bloku tak na šroubech ... těžko pochopitelný ... v poslední době si skládam automaty z více kusů,každej nepasuje stejně do bloku,jednomu se mrská tisícihran v uložení,jinej je volnej v blokách nahoře ... když jsem naposledy skládal chlapovi dva motory tak jsem udělal z 5 automatů dva ... zbytek bylo všechno "do šrotu"... ten fichtl je prapodivnej stroj  škoda že se nedělaj replikový nový,bylo by to asi za ranec,ale určo by to bylo lepší jak se furt patlat se "stoletejma omletejma" ... na trhu byly repasovaný starý automaty,ale nevěřim tomu,že by je repasoval někdo,kdo ví co dělá ... tam sou tak vyměněný pružiny a nazdar tvá máňa,jdi do světa
Datum: 16. července 2015 11:46
 Půl cm je dost  díky stando vyzkouším
Datum: 16. července 2015 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel18206
 Trojka se řadí právě do toho výstupního kola,asi je to již nadměrně ohlodaně či problém s automatem ... mě pomohlo automat na motoru povolit,přiklepnout směrem zrovna ke straně trojkovýho kolečka,poodjel tak o půl cm,utaženo a trojka nevyskakuje a nebo jen zcela vyjimečně...
Datum: 16. července 2015 6:19
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 to bude pružinka v automatu co drží takovou tu páčku nebo ošoustaný kolíky na kolečku
Datum: 15. července 2015 23:36
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Jakou patici světla má babetta 210? zadní a přední světlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2015 22:47
 b15
Datum: 14. července 2015 22:47
Jméno: kameraman
IP: uživatel16168
 Zdravím hoši, máte někdo zapalování z babetty ve větší jawě? 175,250 atd.(Nechci prosím slyšet že je tato úprava zbytečná , když elektroinstalace s baterií funguje.)Zajímá mě hlavně jestli jde potom motorka našlápnout na nakopávačku teplá i studená.Moc děkuji těm , kteří poradí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2015 23:24
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
Datum: 15. července 2015 23:24
|



|