slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám dotaz chtěl bych zrušit motorku Havarovanou chci zrušit papíry ale cele moto si nechat jde to nějak ? opravdu vyřadit trvale z provozu zlikvidovat papíry ale moto si nechat cele jako zdroj ND jde to nějak ?\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
je to Hyosung 125 po tom všem jak mi někdo řek že ano druhý že ne jsem tedy byl na uřadě a prý už taky s ekolikvidací... Díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 14. července 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to za moto?
 
 
Datum: 13. července 2015 21:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud se nic nezměnilo, tak žádná ekobuzerace se na motorky zatím nevztahuje, tzn. že stačí dojít na obecní úřad s rozšířenou působností v místě kde je motorka registrovaná a tam vše vyřídíš (skoro vše, musíš ještě zrušit na svojí pojišťovně povinný ručení)... budou chtít velkej, malej TP a SPZ... motorka musí být samozřejmě psaná na tebe, nebo musíš mít ověřenou plnou moc...
 
 
Datum: 13. července 2015 11:50
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17615    
A ještě se chci zeptat, jak daleko mají být civky od rotoru? Nastavuji to spárovou měrkou na 0.4 mm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používám pružek z PETláhve, který dám pod cívku, a po utažení vytáhnu.
 
 
Datum: 12. července 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ahoj, prosím o radu. Kluk má mustanga, který doteď jezdil velmi dobře, i když jsem musel seřídit předstih tak, že je stator posunutý mimo obvyklé hodnoty,tzn. že levá zapalovací cívka je úplně opřená o karter. Pak to ale úplně přestalo jezdit, nešlo to ani nastartovat tlačením, jen občas to baflo. Byl úplně ucpaný výfuk. Po vyčištění se podařilo motor znovu nastartovat, ale nejde vůbec vytočit do otáček, tam jakoby přeskakuje a vynechává. Když začnu točit se statorem doprava, zhorší se to a chcípne, doleva nikam dál nemohu. Kondík, indukčka a kladívka jsou téměř nové, rotor nově nabuzený, karburátor vyčištěný. Máte někdo nějaký nápad. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2015 16:29
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17615    
Dnes vyměněna indukční cívka a zatím to běhá. Ta předchozí byla stará 1 měsíc, jsou to zmetky.
 
 
Datum: 24. července 2015 16:29
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Tak hlásím další posun. Přemýšlel jsem, co jsem udělal a vzpomněl jsem si, že když jsem sundaval víko plovákové komory, tak se mi zdály málo utažené šrouby a tak jsem je dotáhnul pořádně. Tak jsem to dnes zase trochu povolil a pak to volnoběh drželo. Tzn. asi mi tam jde málo vzduchu. Postavení ejhly ale včera nic nezměnilo, hladina v pořádku. Pak to ale zase stejně začlo chcípat a zjistil jsem, že když zkouším jiskru na vyndané svíčce, tak nejdřív dávala krásnou, pak občas vynechala a po několika takových ručních nakopnutích už nedávala vůbec. Tak jsem koupil další novou svíčku ( je nová, ale k ničemu, skoro nereaguje, v porovnání s tou starou ) a kondenzátor. Na nakopnutí se nic nezměnilo, ale na roztlačení to najednou vše funguje. Možná to tedy bylo i uchcané. Přesto mi není jasné, proč ta jiskra , aniž bych na něco sáhnul, na začátku pokusů šla a postupně mizla. Jak vlastně funguje indukčka? Nebo se těmi neúspěšnými pokusy nějak vybilo magneto? Opravdu teď nevím, zda se stal nějaký zázrak, který může stejně rychle zmizet, nebo to už konečně bude jezdit v pohodě.
 
 
Datum: 23. července 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Tak už je to zase jinak, a horší :-(. Dnes jsem ho chtěl ještě jednou projet a zkontrolovat, než mu ho dovezu k babičce. Chytil na první pokus, šel do otáček, držel volnoběh, vše OK. Tak jsem ještě chtěl zkontrolovat správnou hladinu, protože se mi při plném plynu karburátor jakoby "vařil" a kapal. Hladina v pořádku, tak jsem to složil zpět a už to nebylo ono. Při osušené svíčce chytí na šlápnutí, jde do otáček, dá se na tom jezdit, ale volnoběh nedrží a když chcípne, už nejde nakopnout. Po osušení svíčky se to opakuje. Karburátor vyčištěný. Zítra zkusím novou svíčku a pak znovu zkusím hnout se statorem, jestli se něco nehlo. Jinak odtrh dávám v horní úvrati na 0,45 mm na kladívkách. Pak pootočím rotorem zpět, a sleduji, kdy je mezi kladívky 0,05 mm, pak znovu změřím vzdálenost pístu od HÚ a mělo by to být 1,6 mm. Mám už kartery s vylisovanými "prostory" pro cívky, tak začínám na středu těch výlisků. Tento motor ale ani s novou vačkou při tomhle nastavení nešel. Tak jsem otočil stator úplně doleva, tak jak to bylo u předcozí vačky, a ono to jelo. Po překontrolování odtrhu pak otočím rotorem do pozice, kdy je mezi kladívky 0,05 mm a vyjde mi, že v tu chvíli je píst cca 3 mm pod HÚ. Snad jsem to napsal srozumitelně. Poslal bych ho dávno do světa, ale nechci to vzdát.....
 
 
Datum: 22. července 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18216    
To je dobře že ti to už jede. Nevím teda jak nastavuješ a měříš předstih,ale mě se u j20-23 nikdy nepodařilo nastavit předstih větší jak něco přes 2mm při dodržení odtrhu kladívka 0,4-0,45mm. Technicky je to nemožné,zabrzdí tě přepážka,to jedině přesadit vačku ....
 
 
Datum: 22. července 2015 10:14
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Koupil jsem novou vačku a už zase jede jako vítr. I když stator mám stejně skoro vlevo. Při předepsaném nastavení to nejelo, takže předstih je asi 3 mm. Je to divný, ale hlavně že to jezdí.
 
 
Datum: 22. července 2015 4:55
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel18202    
Na jawa 50 jsou návody jak co seřídit když to přesně nastavíš a věci jsou v pořádku musí to jít nejlíp se to dělá se sundanou hlavou ale i tyčka stačí ja sem to vyřešil jednou pro vždy Vape žádný kladivka a pod.ale je to drahý.
 
 
Datum: 14. července 2015 12:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18201    
Ubrouseny kladivka...jelikoz moderni s bilim plastem moc nevydrzi doporucuju na originalnich propilovat drazku na serizovaci srobek co je drzi na statoru....a predstih s odtrhem seridit znovu...trosku bych se postoural v karbecu skouknul hladinu a vyfoukal
 
 
Datum: 14. července 2015 5:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18199    
Zkontroluj jestli máte magneto zaaretovaný na kolíčku a jestli je vačka drážka v drážce ... vypadá to že se to pootočilo ...
 
 
Datum: 13. července 2015 13:33
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau draci mám problém, dělal jsem generálku motoru u pioníra, dal jsem nové ložiska a novou kliku a jak jsem to složil tak jsem zjistil že klikovka se točí strašně stuha.Nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2015 22:57
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Musíš zjisti který ložisko ti šponuje a podle toho potukat trubkou na vnitřní kroužek ložiska, jinak předpokládám že jsi ani nevystředil kliku na střed až pak se řeší jaký ložisko šponuje a gufera tam dej až to budeš mít tak že to to půjde samovolně bez odporu a gufera tam musíš dát tak aby se ti neopírali o ložiska a zároven aby tam nebyli málo jinak je hned spálíš a nebudou těsnit.
 
 
Datum: 28. července 2015 22:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Urcitou jo, ale rozhodne ne strasnou. Za ojnici musi jit protocit. Jak jsi to montoval ? Nekdy se klika karterama sevre a pak chodi tezce - musi se povytahnout ven.
 
 
Datum: 11. července 2015 22:34
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestli tam mas gufera tak bud v klidku treni mezi cepy a brity gufer zpusobuje urcitou tuhost ;-) hodne nalitanejch kilaku zdur ;-)
 
 
Datum: 11. července 2015 19:32
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Gufera jsem tam dal dřív než kliku.
 
 
Datum: 11. července 2015 14:36
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus jestli uz tam mas gufera, tak ztuha jde, ale jestli ji mas jen na loziskach bez namontovanych gufer tak to neni dobre. Co klika repasovana, vystredena, ojnice vyuhlovana? bloky parove? Musi se tocit krasne zvolna. Jinac jakym zpusobem si skladal motor?
 
 
Datum: 11. července 2015 13:45
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
Zdarec mám takový dotaz renovuji babettu 210 rv .1986 a nevím RAL barvy chtěl bych tam dát tu tmavě modrou ale budu vděčný za jakoukoliv barvu co se používala ten rok děkuji vám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-23      IP: uživatel17552    
zdravím, už po několikáté nemůžu nastartovat mustanga, když ho roztlačím tak chytne jede asi tak 6 vteřin a konec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18210    
Opravdu nemáš ucpanou trysku či nějaký kanálek či vzdušník v karburátoru? Co vše jsi čistil,seřizoval a jak? Jiskra je? Dobrá či mizerná? Na svíčce odtrh 0,4 max 0,5mm? Nějaké správné základní nastavení zapalování je ok? Neuklepalo se kladívko dolu,že už by neotvíralo? Odpověz prosím na vše,ne jen na jednu věc,jak je tu zvykem ... pak se dá něco dedukovat .
 
 
Datum: 19. července 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-23      IP: uživatel17552    
Vyčistil, seřídil jsem to benzín dotíká a pořád nic.
 
 
Datum: 19. července 2015 17:02
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
špatně seřízený karbec, nedotíká benzín, vyčistit a nastavit
 
 
Datum: 12. července 2015 16:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18194    
čau lidi generálkuju motor na jawa 550 a já debil sem zalomil šroub do klikovky když sem přidělávál magnet. :-( nevíte jestli se s tím ještě dá něco dělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2015 0:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Já to dělám,tak že do zalomeného šroubu vyvrtám díru.Pokuď zalomení šroub je m5 vyvrtám díru m3, udělám do zalomeného šroubu závit m4 vemu noví šroub s matkou zašroubují šroub do zalomeného zavitu,matku dotáhnu a povolím zalomený šroub. ;-)
 
 
Datum: 12. července 2015 0:17
 
 
 
 
Jméno: JV      IP: uživatel17615    
Nevím, jestli to vypadá jako u pionyra, ale když se mi to stalo, tak jsem tu kliku i s tim šroubem říznul rozbruskou a pak vytočil šroubovákem jako červíka.
 
 
Datum: 11. července 2015 18:08
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
http://www.conrad.cz/sada-pro-vytaceni-zalomenych-sroubu-m3-m18-sada-5-ks.k802999?gclid=COCj35eq0sYCFSQHwwodSMcBfA#utm_source=google&utm_medium=agregator&utm_campaign=2015&utm_content=802999
 
 
Datum: 11. července 2015 7:21
 
 
 
 
Jméno: Chose      IP: uživatel18193    
Ahoj, mám na vás dotaz, řeším problém s Mustangem. Když se nastartuje, tak na volnoběh motor krásně drží, ale jak se zařadí rychlost a má jít do tahu, tak ztrácí výkon a má tendenci chcípnout. Už jsem vyčistli karburátor a zkoušel štelovat, dal filtr na benzin, seřídil předstih. Nevíte někdo takhle od stolu co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2015 8:52
 
 
 
 
Jméno: Chose      IP: uživatel18193    
Tak to bylo karburátorem, nahodil jsem jiný kousek a mustang se rozjel. Teď ještě zkusím vybádat, co může být za problém s tím původním...
 
 
Datum: 16. července 2015 8:52
 
 
 
 
Jméno: Chose      IP: uživatel18193    
Kluci, díky za odpovědi. Výfuk už mi taky napadl, takže jsem ho sundal, ale výsledek stejný. I svíčku už jsem měnil a beze změny. Zkusím prohodit tu cívku z funkčního Pionýra a uvidíme. Ještě případně asi zkusím vyměnit celý zapalování. Dneska se v tom budu zase vrtat, tak pak dám vědět, jestli byl úspěch nebo ne.
 
 
Datum: 14. července 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18201    
Ucpany vyfuk? Gufera?
 
 
Datum: 14. července 2015 5:47
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      IP: uživatel606    
možná příčina : vyběhaný motor, doporučení : udělej výbrus ... ještě mě napadá slabá jiskra, dej novou svíci BRISK N15C nebo N14C a vyměn zapalovací cívku ... Zdenda
 
 
Datum: 13. července 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši může být tímto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nosnik_statoru_cidlo.html zaviněno že mě babeta špatně startuje, nejde do otáček, dusí se atd.? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2015 17:21
 
 
 
 
Jméno: Laik      IP: uživatel18329    
Já jsem měl podobný problém. nemohl jsem ji nastartovat. Svíčka jiskru házela, ale nechtěla chytit. Jako poslední pokus jsem zmenšil vzdálenost jiskřiště na svíčce na cca 0,5 mm a bylo po problému. Tak držím palec, ahoj.
 
 
Datum: 25. září 2015 17:21
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tak problém je vyřešen. Vyměnil sem tyrystor GYT, zapalovaci pol,svicku,jiny karburator funkcni z druhe babetty a nejelo to.Jiskra šla pořád. Pak sem vyměnil ten snímač (nosník statoru) a jede to jak šlak. Byla totiž popraskaná jeho izolace.
 
 
Datum: 12. července 2015 9:10
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus svíčku, ta m řeší všechny pochybný závady. Snímač je buď funkční a máš jiskru, nebo nefunkční a nemáš jiskru..
 
 
Datum: 11. července 2015 22:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18192    
Vždyť to píšu. Jede nebo nejede.
 
 
Datum: 10. července 2015 12:17
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
kdyby nefungovalo tak motor ani neškytne....................kapišto??? začni u karbecu...... u mě to dělal tyristor
 
 
Datum: 10. července 2015 8:50
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
No mě to pravděpodobně nefunguje. Co ta babeta dělá když tady toto nefunguje?
 
 
Datum: 10. července 2015 8:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18192    
Ne. To je čidlo. To funguje a nebo nefunguje.
 
 
Datum: 10. července 2015 6:12
 
 
 
 
Jméno: pijos      IP: uživatel18191    
Ahoj draci. Mám problém se svým pio 21. Po zahřátí, když ho nechám třeba 2-3 minuty blafat na volnoběh se mi po přidání plynu začne dusit a střílet až nakonec zdechne. Jinak když s ním jedu a nenechám ho nikde blafat na volnoběh, tak necuká a tahá pěkně a svíčka je cihlová. Po volnoběhu a následných zmíněných problémech je svíčka černá a mokrá a i po vyčíštěníé svíčky ho za boha pár km nemohu dostat do otáček. Svíčky jsem zkoušel i jiné. Svíčka n15C, karbec vyčištěný, jehla na druhém zářezu. zapalování: odtrh 0,4 a předstih 1,6 mm...Čím by to mohlo být? Děkuji za pomoc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel18202    
Nenechávej ho blafat neni to čtyřtakt musí jet tohle bylo když se mladej učl jezdit v ulici pořád černá svíce.
 
 
Datum: 14. července 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
nastavit hladinu v plovákovce a předstih rovné 2mm!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Taky jsem měl stejný problém.Jsou 2 možnosti buť provrtáš vzdušní kanal v karbecu na 0,9mm,nebo si koupíš menší volnoběžnou trysku.Já sem si koupíl radši menší volnoběžnou trysku,nechtělo se mě vrtat karburátor,kdy se prodávají menši trysky. ;-)
 
 
Datum: 09. července 2015 14:12
 
 
 
 
Jméno: jirka25      IP: uživatel1434    
zdravím, mám babetu vytaženou po zime, před zimou jela krásne, ale ted vůbec nejde do otáček a když přidám plyn tak se dusi, když dotáhnu úplne bohatost na doraz tak to jede líp, když ho povolim o 1,5 otačky tak nejde motor do otáček, svíčka je nová, benzín taky, karburátor vyčištěn, jo a na konci výfuku je černý benzín, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tak ti tam jdemoc paliva. Nastav plováky tak když otočíš karburátor abys měl plováky nahoře tak je nastav ty plováky tak aby jejich horní hrana byla zarovno s hlavní tryskou (s tou větší) a potom všecko smontuj zpátky(těsnění,krytku,odkapavaci misku)akarburátor celý dej zpátky.
 
 
Datum: 10. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: jirka25      IP: uživatel1434    
karburátor je vyčištěn, když nastavim bohatost na nejmín tak stejně to nejde do otáček a dusí se, jen to jede na zavřenou bohatost
 
 
Datum: 09. července 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
bohatost nastavit na třičtvrtě až jednu otáčku!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Jo a máš moc oleje a bohatosti na karbecu!!!Dej tak 1/1/4 otáčky od dorazu max 1/1/2!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 14:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Kámo jen maličko se ti přilepil ollej do trysky!!!!Vyndej hadičku a komresorem profoukni karbec-až bude fičet!!!!A drž ho tak 10vterin!!!!!Vše vyletí ven a když tak opakovat.Max.2x!!!!!Potom počkej na dolítí 30-40vteřin plovákové komory a musí jít!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 14:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Vypál si výfuk.Ještě se mrkni na vzduchový filtr,odtrh svíčky (vzdálenost elektrody) sklepní na 0,4-0,5mm.
 
 
Datum: 08. července 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus chlapi, chtel bych Vas poprosit o rozmery nebo jeste lepe vykres Rozperky zadniho kola Jawa 250/559 (takovy valecek mezi zachytem reakce a levou stranou kyvky, pro predstavu z bohu vypada jako pismeno H), stratil sem ji kdyz sem mel dole kolo :-D a nikde se neda koupit, proto si ji chci nechat od soustruznika vyrobit. doufam ze mi pichnete. Diky za odpovedi a za pomoc at to jezdi a cmoudi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: Rider21      IP: uživatel13868    
Draci mám problém u pio 20. já se v motoru tolik neorientuju takže nevím. motor jede a když přidám plyn tak klesnou otáčky ale jenom na sekundu až dvě a potom začně normálně přidávat. Za jízdy na dvojku malilililinko nepatrně cuká. Hladina dobrá a zápalko sem dnes poladil. Dík! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18188    
Zkus dát předstih 1,9 - mohlo by se to částečně zlepšit. A ta hladina,jehla,odpor vzducháče - zkoušej ... ten jakoby záškub kterej popisuješ bejvá v přechodu z nízkých otáček do vyšších a je to právě bohatou volnoběžnou směsí (většinou vysoko hladina,rozrejpaná tryska volnoběhu,přicpanej vzdušnik) a druhý zahlcení muže bejt uškrcenym vzducháčem,velká tryska,vysoko jehla atd... všechno má souvislost se všim ... pio karbec je blbej karbec ...
 
 
Datum: 08. července 2015 18:39
 
 
 
 
Jméno: Rider21      IP: uživatel13868    
Ale to dělalo už i předtím, tím poladěním jsem to chtěl trošku vylepšit (bezvýsledně)
 
 
Datum: 08. července 2015 17:32
 
 
 
 
Jméno: Rider21      IP: uživatel13868    
Zapalování jsem udělal co bylo v mejch silách. normálně odtrh 0.4, předstih 1.6
 
 
Datum: 08. července 2015 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18188    
Klasika. Není vyladěna směs. Nejspíš vysoko hladina. Škubání muže být od zapalování. Napiš jak jsi poladil?
 
 
Datum: 08. července 2015 17:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel18186    
Ahoj poradí mi někdo dobrej drapak na mustanga? ( co nejlevnejsi :-D ) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 6:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. července 2015 6:40
 
 
 
 
Jméno: markcee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci . je lepší na fichtla dopředu menší drapák (s menšími špunty) nebo normal E-06 ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 15:34
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Předek vždy menší a o dost!!!!
 
 
Datum: 08. července 2015 15:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych rekl ze bude gut s tima malima sputna 2,50 to bude novinky ted
 
 
Datum: 08. července 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: reno724 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím,mám jawu 50/20.Když jedu po rovince tak mi jede kolem 65-70 ale do kopce mi dusí motor a někdy i na 1.Výfuk mám čistý,předstih dobrý,tak nevím co by to mohlo ještě být.Děkuji za nějaké info.Reno odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: reno724 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mě nenapadlo,hned zítra to zkusím.Děkuju moc
 
 
Datum: 07. července 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel18186    
Neteče ti tam málo benzínu? Zkontroluj hladinu
 
 
Datum: 07. července 2015 17:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nedotítá ti benzín.Projdi si celou palivovou soustavu od kohoutu,palivového filtru až ke karburátoru.Ještě mrkni na trysky a plovákovou hladinu. ;-)
 
 
Datum: 07. července 2015 16:38
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, před cca 9 dny jsem lakoval pionýra 20, plechy jsem lakoval dvousložkovou ty jsou v pohodě zaschlé, ovšem problém je že revmaplechy, masku atd jsem dělal syntetikou a ta pořád neni zaschlá přestože už je to skloro 10 dní, pořád když rýpnu nechtem tak je to měkké jako lepit to nelepí dávno ale pořád je to měkkké. Myslíte že to eště vytvrdne nebo co stym? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2015 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18199    
Tak ona syntetika je tim proslavená,že se kroutí jak guma,než to vyschne... je teda pravda,že sme pod tim měli fakt poctivou vrstvu plniče,třeba to taky hraje roli ...
 
 
Datum: 13. července 2015 12:34
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stříkal jsem kdysi dávno syntetikou vidle - asi nějakou blbou barvou - trvalo nejmíň měsíc než to vytvrdlo a při montáži se ta barva stejně trochu "zkrabatěla" až za pár měsíců to bylo fakt 100pro :-D ale je fakt, že to bylo na jaře, kdy nebylo moc teplo ..
 
 
Datum: 13. července 2015 8:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18188    
My syntetikou lakovali ráno,v poledne druhá vrstva a večer jsem to sundaval z háčků suchý. Byl to říjen,přitápěli jsme bufikem,bylo to jak v peci. Je pravda,že některé blbé záhyby a třeba otvory na šrouby byly takový "gumový" ještě asi dva dny ... holt tam kde je víc barvy tak tam to dýl schne,ale 10 dní je přehnaný...kor v tomhle hicu ...
 
 
Datum: 08. července 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
10 dní???Některé syn.to trvá max.3 dny!!!Dal jsi opravdu dobré ředidlo??!!Pokud jsi se zmýlil o číslo tak vydrž-snad to vytvrdne.
 
 
Datum: 08. července 2015 15:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím hoši nevíte kde seženu tuhle podložku pod stator? http://www.motoservis-jakuba.cz/bezbateriove-a-bezkontaktni-zapalovani-misto-dynama/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18188    
Sežeň si to zapalování z babety,oměř ho,oměř otvor v motoru a ať ti někdo vytočí mezikruží a to si doupravíš... žádná věda ... a nebo to holt kup od nich ... tywoe to je tu furt dokola,já si to snad oměřim a necham jich vyrobit serii a budu to prodávat (babeta,pio)... jediná věda je mít doma šupléru,papír a tužku ...
 
 
Datum: 08. července 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16530    
Sam ctes ze to je jejich vyrobek...toz tam napis zda ti tu sadu sprislusnym ziskem neprodaj....lacinejsi bude vit kuz zeleza pilniky a neco si spichnout\\r\\n
 
 
Datum: 07. července 2015 6:26
 
 
 
 
Jméno: vlasta      E-mail:      IP: uživatel1380    
mam dotaz nedělate někdo bezkontaktni zapalovani nebo teristorove nejsem vyučen v oboru takže mně to nejde diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: vlasta      E-mail:      IP: uživatel1380    
umite někdo vyrobit teristorove zapalovani na jawa mustang a prodat mně ho dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2015 22:37
 
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 6:36:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu