Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 hoši ještě jeden dotaz. Můžu mazat svého fichtla v poměru 1:40 když mám klikovku s bronzovým pouzdrem nahoře?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 17:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ty sa tam menujes jak sebo
Datum: 22. května 2011 17:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 podoustev1
Datum: 22. května 2011 17:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 a jak tam si? podoustev?
Datum: 22. května 2011 17:24
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 tak si mna pridaj
Datum: 22. května 2011 17:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 sak tam su
Datum: 22. května 2011 17:18
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 sebastiane polez na SKYPE
Datum: 22. května 2011 17:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 kolecko:Nezadřu to když 1:40?
Datum: 22. května 2011 16:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 kkkkk: mazat houbou to ne nepomaloval mě ho nikdo
Datum: 22. května 2011 16:57
 1:40 můžeš...
Datum: 22. května 2011 16:04
Jméno: kkkkk
IP: uživatel10789
 Radši 1:50,50 směrem dolů a jednou nahoru,je to jistější
Datum: 22. května 2011 15:46
Jméno: kkkkk
IP: uživatel10789
 Mazat jako houbou?Ti ho někdo pomaloval křídou?
Datum: 22. května 2011 15:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Ahojte hoši mam taky dotaz ohledně staré škody octavie super: Poslal by mě někdo fotku jak má vypadat startér do toho a popřípadě číslo toho startéru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:58
Jméno: trubka
IP: uživatel11745
 Ano ale pomohl by rok výroby
Datum: 23. května 2011 20:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 je to na 100% správné číslo?
Datum: 22. května 2011 16:54
Jméno: trubka
IP: uživatel11735
 PAL 0,8k 09-9142.02
Datum: 22. května 2011 16:01
 Jsme na škoda pokecu?
Datum: 22. května 2011 15:45
 hoj.prosím vás potřebuju poradit.Jsem z toho zmatený..  mám válec i píst B . POtřebuju koupit pístní kroužky a nevím jaké.Změřil jsem válec na obou stranách , protože nevím z které se to bere.Tak na konci kde jde válec do motoru mám 37,9 mm.na druhé straně u hlavy mám 37,8mm.Je to měřeno šuplerou.Píst má zepředu obvod 37,7mm a vzadu 37,95mm.A já jsem z toho prostě vedle...Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 20:28
 teplotní křivka pístu... píst má nahoře menší průměr protože se tam více zahřívá a tedy roztahuje, po zahřátí by měl mít válcový tvar... kdyžtak mě někdo opravte
Datum: 22. května 2011 20:28
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 kup si kroužky na originál výbrus ( 38,00 )
Datum: 22. května 2011 16:46
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 Zdar mam dotaz,co by se stalo kdybych nalil misto voleje co ma jit k lamele a do prevodovky,nalil jinej druh voleje,mam zato ze je do auta a na lahvy se akorad pise prevodovej olej,myslite ze by to nak ublizilo motoru ??? chcito lejt do fichtla dik za vodpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 18:11
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ja normalne v mustangu mam 10w40 v prevodovce a lamely ferodo ,a žadnej problem nikdy nebyl
Datum: 23. května 2011 18:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 víceméně stačí, že tam nějakej olej je, nejhorší co že může stát je že se bude po stání lepit a při řazení jedničky po delším stání budeš počítat zuby, nebo bude po zahřátí prokluzovat spojka..
Datum: 22. května 2011 19:23
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 S některejma olejema přestává za tepla vypínat spojka, zmačkneš a pořád jedeš..Ale namaže, rozhodně je to lepší jak jet na sucho, neni to dobrý ale lepší jak nic...já když měl v prdeli gufero tak sem tam lil co bylo po ruce, M6A, M2T, friťák, to sem pořád jen dolejval a po chvilce stání podemnou byli velký louže, nemělo cenu nic drahýho..jediný co bylo tak vytahanej řetěz, ale ten by po těch KM od poslední GO vypadal asi stejně jako kdyby tam byl olej co tam patří
Datum: 22. května 2011 16:06
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 maximalne ti to nepojede....bude ti prokluzovat spojka pak budes muse motor proplahnout petrolejem a nalit obyc pp80
Datum: 22. května 2011 12:58
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
Posl.aktualizace: 22. května 2011 12:05
 čaute.. mam kohoutek na fichtlovi a daval sem tam novou gumičku ale kdyš ho zaknu neteče jenom trochu a kdyš ho vidnu dela to stejny
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 22:54
 to promne neni problem ale uš sem koupil dalši gumičku a futr to teče malo
Datum: 24. května 2011 22:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 myslím že když si dokážeš rozebrat a přetočit tachometr, tak oprava netěsnícího kohoutku by již pro tebe, dle mého názoru nemělo býti problémem.
Datum: 22. května 2011 13:21
 *zapnu a vipnu*
Datum: 22. května 2011 11:56
 Zdar draci mam takovej vetsi problem , mam jawu 21 a z podstartovaci paky mi tece olej z prevodovky a pritom to gumvy krouzko tam mam a uz mne nebavi kazdy druhy mnesic kupovat olej.pls poradte costim . Diky za odpovedi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 18:14
 Zdar, mě pomohlo místo toho orig O kroužku tam dát jeden menší a těsný, a pak druhý, který se do toho prvního vešel, tzn. větší. Po měsícu od výměny a naklánění na pravou stranu nic neuniklo.
Datum: 22. května 2011 18:14
 tak dej tam novej ten O kroužek a bude a projistotu jeste nahni fichtla na levou stranu aby olej nemohl po te strat páce unikat jinak tohle je klasická závada skoro u vsech fichtlu
Datum: 22. května 2011 13:32
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 co zkusit ten krouzek vymenit
Datum: 22. května 2011 12:55
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec co mám dělat z tachačem když jedu a to skoči třeba na 70 na 40 jak to mám spravit ?? díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 19:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 spíš vidim chybu přímo v tachometru, máš v něm bordel a drhnou převody, nejlepší bude když ho rozebereš a namázneš osičku vazelínou..
Datum: 22. května 2011 19:25
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 drhne ti lanko v náhonu - pořádně promazat
Datum: 22. května 2011 13:45
 no mě to ted dělá taky no proste u fichtla je to blbě řešeny ten šnek a náhon je přímo na te rozetě a tak blízko proste ten náhon si připevni ke kývce těma plastovýma páskama a pokus se to navíst tak aby to bylo co nejmín s ohle ten náhon a mělo by to pomoct
Datum: 22. května 2011 9:51
 zdar, myslit, že by byl problem na STK kdybych na na mustanga ředni tlumiče( vydlici) ze Simsona??....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 10:47
 no právě že technickou mám ted novou na 4 roky... a policajti nic..?
Datum: 22. května 2011 10:47
Jméno: vojta
IP: uživatel11734
 no tak mohly by mít keci ale když to uděláš pěkně tak tě nechaj nebo nejdřív udělej technickou a pak to přehod
Datum: 22. května 2011 10:05
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 To si myslím že by byl velkej problém a brali by to jako zásah do konstrukce
Datum: 22. května 2011 7:40
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ahoj jedete nekdo zejtra na pecku na sraz veteránů? u Nový Paky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 22:06
 čaute.. mozu dat na fichtlovi trysku 60 ?? kdyš tam byla 68 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 22:31
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nebude to mít výkon 60ka se dávala na 05ku
Datum: 21. května 2011 22:31
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 21. května 2011 21:10
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Zdravím, centruji si doma kolo a chci se zeptat jaká je max. výchylka ráfku "tak aby se už dalo slušně jezdit bez jakýchkoli náznaků špatného vycentrování" na každou stranu a směrem od středu kola? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 22:29
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 přesně ti to neřekni, ale možná až 2mm víc bych nenechával. Já jsem to taky skoušel a dá se to vycentrovat lechce do 1mm, přesněji je to už opížné. I když to udělam suprově tak ve výsledku mě hází plášt takže ráfek tolik nevadí.
Datum: 21. května 2011 22:29
Jméno: Petr
IP: uživatel1318
 zdarec draci mám jawu 250 svítí troubí dobijí prostě vše jak má být ale zaboha nechce hazet jiskru nevíte čím to může být? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 11:15
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 No, jak ti může dobíjet, když se nerozjede..  Hele začni svíčkou. Potom jukni na zapalování- koukni, jestli se ti nedotýká držák kladívek - je na něm pružinka, do který se skřípe kabel od zapalování, tak držák s tou pružinkou se nesmějí dotýkat zapalování, zkontroluj kondík, kladívka vyměň, nastav odtrh, předstih. Potom jeď po drátech, jestli nejsou někde proseklý. Pokud ti to nepomůže, musíš se kouknou na indukčku, fajfku, kabel k fajfce. Ještě mně napadlo, koukni jestlis dal dobře baterku, správnej pól na uzemění. Máš to napsaný na štítku na zapalování, co máš kostřit. Pokud ti todle nepomůže, tak nevím. Většinou to bejvaj kladívka nebo proseklej kabel. Kdyby furt nic, tak nevím.
Datum: 22. května 2011 11:15
Jméno: Pavel
IP: uživatel6617
 Ahoj fichtláci...mám problém na pérákovi se mi protočilo nožní startování takže je tedkom dole místo toho aby byl nahoře... nevím si rady co stím...nevíte něco o tom? třeba jak zpravit? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 11:44
Jméno: Pavel
IP: uživatel6617
 ještě něco..bojím se abych to pak složil dohromady jen tam něco důležitýho abych si na to dával pozor..aby se mi třeba něco nerozsypalo..děkuji
Datum: 22. května 2011 11:44
Jméno: Pavel
IP: uživatel6617
 pokusím se děkuji za rady
Datum: 22. května 2011 11:42
 Tak shodit víko a mrknout se v čem se to protočilo jedině...
Datum: 22. května 2011 10:43
Jméno: Pavel
IP: uživatel6617
 protočilo se mi aj stím tísíchranem..potřeboval bych jí dostat nahoru ale nejde
Datum: 22. května 2011 9:57
 Koukni se jestli se to nežvejklo v tom tisícihranu na hřídeli, třeba se jenom protočila páka..
Datum: 21. května 2011 18:42
 čaute .. jak nebo co mam udelat s tachometrem aby sem tam mnel 0 km ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 9:16
 Rozebíral jsem kolečka, nějak to funguje, ale teď se ještě ukáže jestli se budou točit všechna kolečka. Je to práce pro šikuly, už jen sundat rámeček rychloměru je práce asi na hodinu a půl  .
Datum: 13. června 2011 9:16
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 PS To ani novej pionýr v mototechně neměl samý nuly, ale měl najeto 4 nebo 5km
Datum: 22. května 2011 7:47
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Nevím k čemu ti to bude snulovaný tachometr, ale pokud máš ten starý typ co má jen 4 čísla takže se nuluje každých 10 000Km tak když budeš jezdit tak za 3 měsíce ho máš vynulovanej.
Datum: 22. května 2011 7:44
 ja sem ho rozdelal a stočil a jede dal
Datum: 21. května 2011 21:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně, vratačkou je to na houby, při plnejch otáčkách jsem "jel" dle tacho 140km/h.. takže se dá snadno spočítat jak dlouho se takovou rychlostí najedou kilometry na číselníku.. přiklánim se rozebrání tachometru (nejtěžší je opatrně odehnout kroužek zeshora), pak už stačí jen vysunout osku, přeskládat čísla podle sebe a zase složit..
Datum: 21. května 2011 21:29
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 u škody 110R jsem ho rozebral nastavil nuly a složil.rozebrat ho de snadno složit už je horší.skládal sem ho asi 3 hodiny.chce to mít cit v rukou a hlavně nechvátat,tim ničemu nepomužeš.u fichtla nebo u čeho to chceš udělat to pude určitě taky
Datum: 21. května 2011 20:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jednou jsem to zkoušel, už si přesně nepamatuju jak dlouho trevá přetočit 1km, ale těch 8000km který sem chtěl sjet by mě trvalo cca 50 hodin chodu vrtačky skoro na plno.
takže tvrdím že vrtačkou je to úplně na hov.. snad rozebrat a přehodit kolečka je snažší ale pouze pro toho kdo je manuálně zručnej jako hodinářský mistr.
Datum: 21. května 2011 17:29
 přetočit ho vrtačkou ale na správnou stranu jinak se ti km nebude odčítat ale přičítat
Datum: 21. května 2011 15:53
Jméno: Olaf
IP: uživatel9410
 Zdarec dravci. Měnil jsem o 20ky pístní kroužky a chci se zeptat, jakej poměr olej/benzín tam teď mám nalejt. Vím, že by se mělo víc přimazat, ale nevím kolik. A ještě jak to mám dlouho zajížďet. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 11:20
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11576
 Přesně souhlasím s kolečkem.. je blbost kvuli kroužkům zajíždět na celou nádrž, možná výbrus
Datum: 26. května 2011 11:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 co je tak zázračnýho na výměně kroužků, že by se měli zajíždět na celou nádrž ? dej na kolečka, má recht....
Datum: 22. května 2011 16:48
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 tak to teda pěkný hovno. zajíždí se to alespon na jednu nádrž nalej tam 5litrů a pomaly zajížděj.
Datum: 22. května 2011 13:49
 o kapku víc oleje, a jednou objeď vesnici trochu volněji a je to zajeté, nic víc dělat nemusíš...
Datum: 21. května 2011 14:45
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 zdarec, teď sem vytáhl z garáže asi 20 let neježděnou ČZ 175/477.1 a chtěl bych ji zprovoznit. Vyčistit karbec atd. vím, ale potřebuju nějaké zkušenosti  . A nevíte jestli je to oilmaster? Když tak nějaké stránky o ČZ by se hodily ...Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 20:45
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Souhlasim s Kolečkem.Mám ho na číze a v životě jsem neměl problém.
Datum: 21. května 2011 20:45
 Pověsti ohledně nespolehlivosti oilmasteru jsou z velké části pověry...tady téměř vždy platí pravidlo, že nezadírá oilmaster, ale blbost majitele...někdo zapomene zkouknout jednou za čas hadičky, někdo zapomene dolejt olej...a pak vznikaji fámy, že se to sere, a že je to špatné...pokud dáš nějaké slušné čerpadlo, případně ho přetěsníš, dobře to odvzdušníš a našteluješ lanka, tak neni v podstatě důvod proč by to nemazalo...dost lidí to odpojovalo preventivně, protože od souseda slyšelo, že Pepík z vedlejší vesnice má kámoše, kterýmu se to čerpadlo rozbilo...
Datum: 21. května 2011 18:17
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 jojo, nádržka tam je...Právě sem o tom ouilmasteru slyšel že se hodně kazil, a proto mu moc nevěřím. Takže stačí zacpat otvory na hadičky a normálně ředit benzín?
Datum: 21. května 2011 16:39
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 http://cezeta477.wz.cz/ Tady se na to koukni.. je tam toho o číze dost.. jináč kdybys měl problém, napiš..
Datum: 21. května 2011 15:22
 477,1 by měl bejt oilmaster...jinak to poznáš jak píše Ondra-místo levého kastlíku to má nádržku s víčkem a má to odlišné levé víko-s kulatým nálitkem na čerpadlo. hoď sem nějaké foto ať se pokocháme, kdybys potřeboval s něčim konkrétnim poradit tak napiš...
Datum: 21. května 2011 14:36
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 a abych byl přesný - ČZ je posilube
Datum: 21. května 2011 14:23
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 Zdarec, má na levé straně nádržku? jestli jo, tak je to oilmaster. Z té nádržky by mněli vycházet dvě hadičky, které vedou do levého víka motoru... Ale ty hadičky tam pravděpodobně nebudou, protože mnoho lidí tomu nedůvěřovalo..
Datum: 21. května 2011 14:21
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nezkousejte jezdit na E85 na jawách! 1. na samotnej to nejede a nejde vněm rozpustit olej, 2. pokud ho smícháte víc než 3l benzinu a 1l lihobenzínu tak to studený nechytí a už nestíha hořet. 3. jedeto jen se zvíšenou kompresí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 13:46
 Zdar draci včera som tu písal ohladom ojnice CKR dnes som rozhodil kartery a narazil som na jeden problém klukové ložisko mi nedrží v kartery ako najlahšie by sa táto závada dala odstrániť ? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:44
 OK dám na to lepidlo.
Datum: 22. května 2011 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když naděláš důlky důlčikem tak je to ještě horší! bud si řekni klempířoj at ti ložisko poletuje cínem a nebo kup lepidlo na vymezení vůle v uložení , mám s ním jen dobré zkušenosti
Datum: 22. května 2011 11:24
 daj tam trocha lepidla na loziska a bude to ok.
Datum: 22. května 2011 10:32
 Ložisko v kartre nevakle neni to až tak vybité ale ked zatlačím tak ho tam prstami nasunem keby že to s kilnerom naklepem nepomohlo by to ?
Datum: 21. května 2011 16:53
 ak je tam vola mala, tak zalepit lepidlom na loziska, ak je velka, tak asi len nove kartery
Datum: 21. května 2011 14:04
|



|