slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  800  801  802  803  804  805  806  807  808  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel11756    
prosim vas ta brzdova čelist .559/590/592/643/632/638/639/640 jestli pasuje i na 175-356 dekuji za odpoved predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel11756    
chtel bych se zeptat kde ma sehnat brzdovou čelist kdyz na 175 -356 na fichtl kramku neni?? dekuji za odpoved predem.
 
 
Datum: 25. května 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel11759    
175/256 Čelisťové brzdy 140mm/35mm 250/559 Čelisťové brzdy 160mm/35mm takže NEEEe e e..
 
 
Datum: 25. května 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel11759    
myslím že nepasuje, 175 má myslím menší bubny než 250... ostatně si to můžeš najít sám tady v dokumentaci: http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=6
 
 
Datum: 25. května 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9713    
Čau,prosim vás poraďte mam pionýra po go nový karbec,všechno jezdil bez problemu ale z ničeho nic se tak začal dusit pak sem ho musel roztláčet jako jel ale nedržel volnoběh ale když sundám právý kryt(05) tak drží otáčky krásně ale jak tam dám ten kryt tak zas to blbne a nedrží vubec otáčky.Vubec si nevým rody prosím kdy vý ať poradí moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
zdar,když podržím na karburátoru ten cupak trochu dýl tak to pak tak 5 min volnoběch drží ale pak zas ne takže co mam udělat vyčistin nějaký přívod paliva? díky
 
 
Datum: 27. května 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
A poslední věc jestli dobře těsní hlava protože to taky může dělat.
 
 
Datum: 26. května 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tak jak si ten motor sedá tak může chtít třeba jinej předpal, nebo se může sešoupat kladívko nebo nějak hnout to je všechno možný nechci ti do toho kecat dělej dle svého uvážení ale uřčitě bych osobně hrábnul na kontakty vzal je měrkama na 0.4 a uvidíš jiskru pokud bude malá tak třeba zvětšit nebo znemšit odtrh potom zkusit chytit jinej předstih a uvidíš ještě jedna možnost pokud máš starý zapalování tak jestli má dobrý časování tzn otočit s celýma cívkama, protože tam byly zaplombovaný šrouby a dle výrobce se stím nesmělo točit aby si to nerozhodil proto je tam jen ta deska že se netočí s celýma cívkama
 
 
Datum: 25. května 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
no ja přesně nevim ale neblblo to nikdo předstih byl nastaven automechanikem měrkou
 
 
Datum: 25. května 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Kolik mm před hu máš předstih. Neříkám že je to předstihem, ale pokud to nejede a není to el.instalací a ani přívodem paliva tak bych to určitě zkusil přenadstavit .
 
 
Datum: 25. května 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
mam najetých asi 100km karburátor mám tento s fichtl krámku tak je tryska 72 a předstich je dobrý
 
 
Datum: 25. května 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: chalupskyv      E-mail:      IP: uživatel11645    
a co kondezátor měnils?
 
 
Datum: 25. května 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tak jestli je všechno dobrý v el. instalaci nevím kolik máš ujeto protože po 500km bych dal jehlu už na druhý stupeň od zhora tak bych zkusil měnit předpal jestli se to dusí že to má moc benzínu tak ubrat předpal pokud je chudá směs tak zvětšit předpal. Jinak nevím jak to máš s tryskama protože když na 05 byly karbece 15 tak byla tryska 60 tak nevím c udělá 17 s tryskou 68 protože co je v katalogu nd tak od vč 575470 je karburátor 2917 s tryskou 60 a vím dle svojich zkušeností že 15 s 68 nerozjedeš.
 
 
Datum: 25. května 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
kondenzátor je dobrý nejiskřy to u kladívek.
 
 
Datum: 25. května 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
dik,svíčku mam 15c a zkoušel sem i 17 a furt to nejede krásně nastartuje s plynem to de ale otáčky(volnoběh) nejde niak nastavit odizolovane je to dobře elektronika je dobra nová.A FURT TO BLBNE NEJDOU NASTAVIT OTÁČKY.
 
 
Datum: 25. května 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
U kontaktů zapalování to musí být dobře odizolované, jinak bych se podíval na kabeláž jestli není někde štíplá nebo prošoupaná a ještě jestli máš dobrou svíčku jednou jsem tam měl pal 14-8 normálně házela a nejelo to když jsem dal jinou tak to jelo ůplně normálně .
 
 
Datum: 25. května 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
To staré ale ted už to dělá i bez krytu nevýte čím to je ???diik
 
 
Datum: 25. května 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Zaizoluj očko u kladívka nebo ho nakloň víc k statoru. Máš už feritové zapalováí nebo to staré? Tak mi to dělalo tak tam mám smrštovací bužírku a je to zatím dobrý.
 
 
Datum: 25. května 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9713    
dík, a mám je nějak přohnout ? nebo co?\r\n
 
 
Datum: 25. května 2011 8:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to občas dělá u 05 a pařezů někde se ti dotýkají kontakty v zapalování toho deklu
 
 
Datum: 24. května 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
cusarna draci,nevite prosim vas nekdo kde bych sehnal kolínko na cz 175/450 ??diiky vam moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
bych ho od tebe koupil
 
 
Datum: 25. května 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
Já mám jedno doma v pěkným stavu
 
 
Datum: 25. května 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: Lord      IP: uživatel6603    
čus draci, potřeboval bych poradit nějakou 100% spolehlivou metodu na zjištění ojele v benzinu. Ja přez zimu uplně zapomněl jestli sem daval nebo ne. dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Panelkovec      IP: uživatel10027    
jo, nejlepčí je to na čistej novinovej papír...
 
 
Datum: 25. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Lord      IP: uživatel6603    
dík určitě to zejtra zkusim
 
 
Datum: 24. května 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11754    
nalejt pár kapek na papír a nechat odpařit, jestli zůstane mastná skvrna, olej tam je.. pro snažší rozlišení můžeš udělat vedle kapku čistýho benzínu, ať vidíš rozdíl..
 
 
Datum: 24. května 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel9410    
čus, mám dotaz o kohoutku na benzín u fichtla. pořád mi teče když s nim otočim. díky za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vevnitř je taková gumička , stojí 5-10kč
 
 
Datum: 24. května 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11753    
tak je asi těsnění špatný
 
 
Datum: 24. května 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se nam vsem asi zaclo zas blizkat na lepci casi,, Pac Novým šéfem BESIPU bude jmenován automobilový závodník Karel Loprais. http://www.novinky.cz/domaci/234339-sef-besip-valenta-zodpovedny-za-zbytecnou-vymenu-lekarnicek-konci-ve-funkci.html jen skoda tich lekarnicek za 2 miliardy :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11762    
Já vozim v motorkách lékárničky v plechový škatuli made in CSSR:-D,na STK mam jednu dva roky starou hadrovou od Sesy. V autě je to horší,tam to policajti kontrolujou a jdou po tom. Nějakou mam,jakou už nevim a je mi to jedno,je oranžová. Akorat nechapu proč mít tak šíleně vybavenou lékárnu,s návodem kterej budu číst 20 minut,když to ani nebudu umět použít a hlavně lidi jako já když viděj chrlící se krev,tak omdlí a lékarna je jim k ničemu...upřímně mám strach abych se jednou nedostal k nějaký nehodě.....ne že bych byl šmejd,ujel a nechtěl nikomu pomoct,ale to riziko,že někoho blbě vytáhneš z auta,on díky tobě sice přežije,ale bude mít nějaký následky a eště se na tobě bude celej život hojit...fuj... to mě prostě děsí...
 
 
Datum: 26. května 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Hlavne, ze jsem s ikupoval tu novou lekarnicku, ktera je o polovinu vetsi a nevejde se mi do kastliku... sakra.
 
 
Datum: 26. května 2011 6:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
řikam to už delší dobu. byl to jen jeden z dobře schovanejch marketingovejch tahů zaobalenej do novely vyhlášky.....jako je to ted se vším....nic není pevné,nic nevydrží v platnosti a jen prachy lítaj.....tak se dělá byznys...dnešní forma vlády=lobbistů ráj!
 
 
Datum: 25. května 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: Medzi      IP: uživatel9457    
http://jawa-cz.sbazar.cz/jawa-cz-vlcnov-o5793807.html , ta 250ka , stojí za tu cenu ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: marci      IP: uživatel4620    
To nemá cenu kup si něco v lepším stavu.
 
 
Datum: 25. května 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: beton      IP: uživatel9854    
Ja koupil za 4000 Panelku 250 i s papirama a jezdi jak pila;-)
 
 
Datum: 24. května 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: panelák      IP: uživatel10520    
jak je možný, že u panelky je hned zakarbonovaná svíčka brutálně, když trysky jsou co maj bejt, 50 a 96?? filtr je čistej, skusil jsem ho odpojit a nic. Jehla druhej zářez, na prvním to je malinko lepší. Tak jsem dal tedy menčí trysku 94 a už to není zakarbonovaný tak uvidim jakou bude mít barvu až se to pořádně prohřeje, ale po 1km už zůstala čistá!! Výkon mě připadne stejnej hlavně odpich! olej 1:33 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
čégo draci ma fichtla 21 a když je to studený tak to chytne hned a když teplý tak jen na roztlačení :-) nevíte čím to je ? ale hlavní je že když jedu tak to nemá tah a když přidávám plyn tak dobu trvá než se ten motor dostane do otáček :/ myslíte že je to předstihem ? :-) díky za odpovědi..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
dobře zkusim to :-) hele a je možný že si to přisává falešnej vzduch?
 
 
Datum: 23. června 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
taky netěsnící jehlovej ventil.. prostě se to uchcává..
 
 
Datum: 24. května 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
NO jo ale já to koupil s novým karbcem a filtrem :-D jednou už se hladina snižovala a chvíli to vydrželo :-D no ale zkusim to znova díky :-)\\r\\n
 
 
Datum: 24. května 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
móóóóc bohatýýý... (snížit hladinu/snížit jehlu/vyčistit filtr/vyndat hadr ze sání)
 
 
Datum: 24. května 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: floowerent      IP: uživatel9681    
Zdar draci mám válec a píst v záběhu a mám 3 problémy... 1. cinká mi to- spíš u válce a nevim čím to je když sem tam daval všechno novy... 2. na malé otačky to nechce jet když nachvilu pustim plyn a pak zas přidam tak to začne cukat a nechce se tomu... 3 moc to nechce chytat dycky to musim dlouho tlačit je to tím ža je to v záběhu a je tam velké tření? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: floowerent      IP: uživatel9681    
díky moc
 
 
Datum: 24. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ad1 zkontrolovat zda nemáš otočenej píst a srazit pilníkem hrany kanálů ve válci, ad2 částečně způsobený obohacenou směsí nutnou pro záběh, pokud to neni nijak tragický, prvních aspoň 500km bych to neřešil, aspoň nezadřeš, ad3 opět způsobený nestandartně seřízenou směsí
 
 
Datum: 24. května 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak jsem sprovoznil fichtkla Jawa 05 startuje na drc ale má jeden problém nedotíká benál. nádrž kohoutek sítko před kohoutkem čištěno karbec trisky čištěny ale proste jede jen když se dá stříkačkou benál do karbecu . mám hadičku trochu prověšenou a pak ten kulatý palivový filtr je tu myslím za 45 kč mám ho šipkou tak jak teče bená lale než jsem právě že čistil tu nadrž tak se dostala náka rez i do hadičky a mohla se teda dostat do toho filtru tím pádem to tama asi neprotíká ze ? prote ce to jen kdyz fouknu do nádrže je to tím filtrem nebo to muze být i něčím jiným? jo hadičku jsem zkrátil takze je uz v rovině ale benál do karbecu ne a ne dotýct odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud dám tu hadičku svisle dolu i s foltrem tek benál teče dobře ale spíš tak rychle zasebou kapá
 
 
Datum: 24. května 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyndej hadičku z karbecu a zapni kohoutek na všechny strany, pokud bude jen kapat tak je to buď tým filtříkem, nebo zanesený kohout (špatná gumička), nebo zanesený filtřík na kohoutku. Pokud bude týct proud tak máš nízkou hladinu v plovákové komoře, seřídt ji plíškem, nebo jestli není třeba jehlový ventil kouslý/netěsní tak vyměnit...pak už to mosé jeť. !! Vše řádně vyčistit a zkontrolovat !!
 
 
Datum: 24. května 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Filtr dej vyměn za novej, ono je to s ním lepší, aspon ti ty sračky netečou přímo dál...
 
 
Datum: 24. května 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
jesltli jsi vse RADNE ZKONTROLOVAL!!, tak dej pryc ten filtr na ty hadicce, pak se mrkni na karbec a plisek prihni uplnek k sobe az ti ta tycka spadne, potom to prece uz musi jet!
 
 
Datum: 24. května 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel285    
Vitajte chcem sa spitat ci tento karbec http://www.minibikemania.sk/karburator-pz22-p-2999.html ci ma priemer difuzora 22mm ked ma oznacenie PZ22 alebo potom kolko ma difuzor priemer a je vhodny na pioniera 21 dakujem za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
jo je to karbec na 4t a ten na fichtla vhodný není
 
 
Datum: 25. května 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Neni to karbec na 4T...?
 
 
Datum: 25. května 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel11752    
Čau draci mám stadáka s 11 chci zvětšit kanály snížit hlavu výbrus karburátor z Jawy 21 aby to trochu frčelo ale nevím jaké by měly mít rozměry po úpravě nechci nic zkazit tak bych byl vděčnej za rady předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
dej válec stejskalovi a máš klid.....upravovat válec stadiona je složitý...musíš mít neustále na vědomí že to má jen 2 kvalty a potřebuješ hodně síly i dole....někde na netu je plánek na stadaka....hledej....nebyly v něm špatný rozměry.....
 
 
Datum: 25. května 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10983    
Cau kluci chtěl bych se zeptat co je lepši, težká řadící čelist nebo lehká ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
co to je?
 
 
Datum: 25. května 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těžká
 
 
Datum: 24. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Zdar draci napiste mi pls jak mam omezit spotrebu jawy 21 zere to jak tank odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
seřid to dle příručky,jezdi do 5 tisíc ot/min a bude žrát 2,5litru
 
 
Datum: 25. května 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
spotřebu ovlivňuje spousta různých faktorů, z těch hlavních asi trysky čištěný drátem, jehla vysoko (alu tu zas moc nesnižuj ať z kopce nezadřeš), moc/málo napnutej řetěz, starý ložiska v kolech, podhuštěný kola, přetáčení nebo podtáčení motoru (nejefektivnější nejsou nejnižší otáčky, ale ty kdy nejlíp a nejpružněji reaguje na plyn), špinavej vzduchovej filtr, zakarbonovanej vejfuk...
 
 
Datum: 24. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Podívej se na trysky, bude chyba v nich, nebo v plíšku na jehle. Máš nastavenou bohatou směs...
 
 
Datum: 24. května 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží kde jazdíš, ako jazdíš. Mne osobne pomohol 3 kruh piest, vládze v malých otáčkach..... a citim ze prejdem viac km na 2L nez s 2 kruhom, dost zalezi aj na sekundarku, cim menej zubov tym ho viac vytacas a vacsia spotreba, skus 13zub. Dalej sa pohraj s ihlou v karbeci, hladinou v plavákovej komore. A dobré je mať origo zatesnený filter. Všetko pretesniť, a musíš sa dostať pod 3L. Ešte môžeš skúsiť valec z 05. A čo ja viem ešte....
 
 
Datum: 24. května 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Tak nejezdi :-D :-D
 
 
Datum: 24. května 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsou ty moje fota z lakování ve zmenšený velikosti, díky za pochopení :-) http://www.ulozto.cz/9104640/lak-rar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
A ještě k tomu laku, lesk má myslím že výbornej, je to asi tím, že je to focený navečer a ve stínu.
 
 
Datum: 25. května 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Přesně, klasika je nejlepší. K tomu madlu, ono to sundat nešlo, nějaký jantar přede mnou to přivařil, ale neříkám, že sem to nemohl zakrejt, jen mě to nenapadlo. :-)
 
 
Datum: 25. května 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
Snaha se samozřejmně cení,lepší jak rozhrkanej orvanej vrak. Dotáhni to celé do konce! Když už si dal na 05 prsíčka z 21 tak tu 05 udělej komplet jako 05 Sport. K lakování nějaké výtky mám. Ty šrouby a madlo si opravdu mohl vyndat. A teda na to že je to stříkaný akrylátem,tak je to nic moc...za ty prachy ...od akrylátu jsem čekal hladkej blejskavej lak....já mam stříknuto nejlevnější možnou metodou,syntetika a ani to neni rozleštěný a koukni : http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758 Jinak je fajn vidět jak se přiváděj starý orvaný fichtly zpět k životu;-) Lepší jak z toho udělat kladivem a flexou nějakej hustokrutej homo homemade brutálkross jak některý malý blbečkové!
 
 
Datum: 25. května 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to docela pěkné, akorát mohls to madlo buď odmontovat a stříknout bílou a nebo ho aspoň zabalit...aby nebylo modré, + klidně i ty šrouby, ale to je detail :-D Jinak pěkné
 
 
Datum: 24. května 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Vykytováno je všechno, fotky s kytování mám taky. Bylo to v dezolátním stavu, nechybělo ani pár proraženin, který se musely letovat. Na to že to byla moje první taková renovace, myslím že to ujde. Ono při tom kytování unikne oku sem tam něco, takže tam něco vidět je. Nejhorší byla parabolka, ta byla zle bouraná a zralá na celkovej repas. Co na ní šlo, se zakytovalo, ale i tak je dost věcí vidět. Jinak s tím pomerančem to nebude tak zlý, lak se bude rozlešťovat, takže to bude ok. :-)
 
 
Datum: 24. května 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Jinak mi přijde že to má celkem pomeranč a mohl si to aspoň vykitovat..
 
 
Datum: 24. května 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
 
 
Datum: 24. května 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: j05      IP: uživatel5359    
http://lorilama.rajce.idnes.cz/Lakovani_uzivatele_JAWA05/
 
 
Datum: 24. května 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko neska sem byl v mototechněa řikám že chcu motorovej olej do fichtla a dal mi:Carlson Sae 40 Extra M2T je to do beznzinu nebo mi dal něco jinýho.já to chci do benzínu díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33 to vím díky moc ted to jedu pořádně projet na novej olej xD
 
 
Datum: 25. května 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
obyčejný klasický m2t....ano dej to do malý flaštičky od m2t,pozor,používej stupnici 1:33,ne 1:50!
 
 
Datum: 25. května 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo
 
 
Datum: 24. května 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok skusím.ALe je to v 1l falačce bez měrky můžu to nalít do toho obalu od oleje z merkou alít to podle toho?
 
 
Datum: 24. května 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11626    
jezis....dyt to mas uz v nazvu to 2T, samozrejme ze to je do benzinu...ale zkusil bych to dat do vody :-D třeba by to taky jelo
 
 
Datum: 24. května 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel7037    
4au.....co říkáte na japonský ložiska, nepamatuju se teda označení, už dva lidi mi říkali, že snad jsou lepší něž SKF a hlavně jsou levnější......co vy na to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
skf jsou dobrý,ale je dnes problém odhalit francouzské,německé,rakouské,švédské a čínské-taiwanské SKF....každej pes jiná ves.....FAG jsou fakt dobrý Německý ložiska! Ovšem český/slovenský jsou taky dobrý,jen ty klasický 6303-C3 nestojej za nic...to je tak na seriovku....
 
 
Datum: 25. května 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nejlepší jsou SKF
 
 
Datum: 24. května 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdy jsem nenamontoval jiný ložiska než ZKL-ZVL a nikdy jsem ŽÁDNÝ ložisko nezadřel
 
 
Datum: 24. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Nejlepší ložiska na světě sme vždy vyráběli a stále vyrábíme my !!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 24. května 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
FAG jsou hodně dobrý ložiska
 
 
Datum: 24. května 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel7037    
díky díky....to jsem i tak trochu chtěl slyšet....:-)
 
 
Datum: 24. května 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: Vevi      IP: uživatel11751    
všeobecně jsou japonský ložiska nejlepší
 
 
Datum: 24. května 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, prý je někde na netu návod na sprany postelování klaksonu na kejvacky - dal by mi sem nekdo pls link jeslti víte kde. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11396    
Cuss draci,newite jak mam vytahnout cep z kyvky je to na Čz 175/477,dneska jsem se stim sr*l cely den a nic i kladivo nepomohlo nevite jak na to ??dikess odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
lori taky se mi to poslední dobou párkrát stalo, fichtlkrámek přešel na další level a teď už si příspěvky třídí jak považuje za vhodné :-D
 
 
Datum: 24. května 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
ted nechapu proc mi to hodilo koment dolu o.O
 
 
Datum: 24. května 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiš, závitovou tyč v dýlce aby pročla celym čepem kyvky, na jednu stranu dáš dvě matky do kontra, na ně podložku, aby ti průměrem odpovídala čepu kyvky, provlíkneš kyvkou a na druhý straně na závitovou tyč nasadíš trubku, která bude mít trochu větší průměr než čep. Ta se zapře o rám, hodíš na ni podložku a pak matici. Jak budeš matici utahovat, tak budeš vylisovávat čep-
 
 
Datum: 24. května 2011 9:05
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11396    
neni nekde na netu obrazek toho vytahovaku ? momentalne me nic nenapada ani to jak ho tam mam uchytiit..
 
 
Datum: 24. května 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
rikam ze to vylisujes jak pistni cep, tak si najdi fotky jak vypada vytlacovak.... http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/naradi/cep_1.jpg akorad ve vetsim, nebo si najdi demontaz zadni vidlice jawa/cz, naskoci ti prirucka a tam si najdi fotky
 
 
Datum: 24. května 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ho nikdo nemazal, tak si ještě užiješ, z 350 jsem ho doloval 3 hodiny. 3el jedině spešl vylisovákem a flexou. Kladivem do toho nemlať, roztemuješ čep a nedostaneš ho ven tuplem. Vyrob si vytahovák a bude ;-)
 
 
Datum: 23. května 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
vylisujes jak pistni cep, me to slo od pulky uz samo, rukou sem to vytah
 
 
Datum: 23. května 2011 22:28
 
<  800  801  802  803  804  805  806  807  808  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.11.2025 17:35:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu