Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 prosim vas ta brzdova čelist .559/590/592/643/632/638/639/640
jestli pasuje i na 175-356 dekuji za odpoved predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 17:09
 chtel bych se zeptat kde ma sehnat brzdovou čelist kdyz na 175 -356 na fichtl kramku neni?? dekuji za odpoved predem.
Datum: 25. května 2011 17:09
Jméno: awe
IP: uživatel11759
 175/256 Čelisťové brzdy 140mm/35mm
250/559 Čelisťové brzdy 160mm/35mm
takže NEEEe e e..
Datum: 25. května 2011 14:37
Jméno: awe
IP: uživatel11759
Datum: 25. května 2011 14:35
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 Čau,prosim vás poraďte mam pionýra po go nový karbec,všechno jezdil bez problemu ale z ničeho nic se tak začal dusit pak sem ho musel roztláčet jako jel ale nedržel volnoběh ale když sundám právý kryt(05) tak drží otáčky krásně ale jak tam dám ten kryt tak zas to blbne a nedrží vubec otáčky.Vubec si nevým rody prosím kdy vý ať poradí moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 14:16
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 zdar,když podržím na karburátoru ten cupak trochu dýl tak to pak tak 5 min volnoběch drží ale pak zas ne takže co mam udělat vyčistin nějaký přívod paliva? díky
Datum: 27. května 2011 14:16
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 A poslední věc jestli dobře těsní hlava protože to taky může dělat.
Datum: 26. května 2011 14:26
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak jak si ten motor sedá tak může chtít třeba jinej předpal, nebo se může sešoupat kladívko nebo nějak hnout to je všechno možný nechci ti do toho kecat dělej dle svého uvážení ale uřčitě bych osobně hrábnul na kontakty vzal je měrkama na 0.4 a uvidíš jiskru pokud bude malá tak třeba zvětšit nebo znemšit odtrh potom zkusit chytit jinej předstih a uvidíš ještě jedna možnost pokud máš starý zapalování tak jestli má dobrý časování tzn otočit s celýma cívkama, protože tam byly zaplombovaný šrouby a dle výrobce se stím nesmělo točit aby si to nerozhodil proto je tam jen ta deska že se netočí s celýma cívkama
Datum: 25. května 2011 21:26
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 no ja přesně nevim ale neblblo to nikdo předstih byl nastaven automechanikem měrkou
Datum: 25. května 2011 20:53
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Kolik mm před hu máš předstih. Neříkám že je to předstihem, ale pokud to nejede a není to el.instalací a ani přívodem paliva tak bych to určitě zkusil přenadstavit .
Datum: 25. května 2011 20:30
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 mam najetých asi 100km karburátor mám tento s fichtl krámku tak je tryska 72 a předstich je dobrý
Datum: 25. května 2011 20:12
 a co kondezátor měnils?
Datum: 25. května 2011 20:07
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak jestli je všechno dobrý v el. instalaci nevím kolik máš ujeto protože po 500km bych dal jehlu už na druhý stupeň od zhora tak bych zkusil měnit předpal jestli se to dusí že to má moc benzínu tak ubrat předpal pokud je chudá směs tak zvětšit předpal. Jinak nevím jak to máš s tryskama protože když na 05 byly karbece 15 tak byla tryska 60 tak nevím c udělá 17 s tryskou 68 protože co je v katalogu nd tak od vč 575470 je karburátor 2917 s tryskou 60 a vím dle svojich zkušeností že 15 s 68 nerozjedeš.
Datum: 25. května 2011 19:32
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 kondenzátor je dobrý nejiskřy to u kladívek.
Datum: 25. května 2011 19:16
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 dik,svíčku mam 15c a zkoušel sem i 17 a furt to nejede krásně nastartuje s plynem to de ale otáčky(volnoběh) nejde niak nastavit odizolovane je to dobře elektronika je dobra nová.A FURT TO BLBNE NEJDOU NASTAVIT OTÁČKY.
Datum: 25. května 2011 19:00
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 U kontaktů zapalování to musí být dobře odizolované, jinak bych se podíval na kabeláž jestli není někde štíplá nebo prošoupaná a ještě jestli máš dobrou svíčku jednou jsem tam měl pal 14-8 normálně házela a nejelo to když jsem dal jinou tak to jelo ůplně normálně .
Datum: 25. května 2011 15:52
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 To staré ale ted už to dělá i bez krytu nevýte čím to je ???diik
Datum: 25. května 2011 14:57
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Zaizoluj očko u kladívka nebo ho nakloň víc k statoru. Máš už feritové zapalováí nebo to staré? Tak mi to dělalo tak tam mám smrštovací bužírku a je to zatím dobrý.
Datum: 25. května 2011 12:03
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 dík, a mám je nějak přohnout ? nebo co?\r\n
Datum: 25. května 2011 8:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to občas dělá u 05 a pařezů někde se ti dotýkají kontakty v zapalování toho deklu
Datum: 24. května 2011 22:29
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 cusarna draci,nevite prosim vas nekdo kde bych sehnal kolínko na cz 175/450 ??diiky vam moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 22:16
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 bych ho od tebe koupil
Datum: 25. května 2011 22:16
Jméno: george
IP: uživatel1834
 Já mám jedno doma v pěkným stavu
Datum: 25. května 2011 9:55
Jméno: Lord
IP: uživatel6603
 čus draci, potřeboval bych poradit nějakou 100% spolehlivou metodu na zjištění ojele v benzinu. Ja přez zimu uplně zapomněl jestli sem daval nebo ne. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 20:42
Jméno: Panelkovec
IP: uživatel10027
 jo, nejlepčí je to na čistej novinovej papír...
Datum: 25. května 2011 20:42
Jméno: Lord
IP: uživatel6603
 dík určitě to zejtra zkusim
Datum: 24. května 2011 21:52
Jméno: hh
IP: uživatel11754
 nalejt pár kapek na papír a nechat odpařit, jestli zůstane mastná skvrna, olej tam je.. pro snažší rozlišení můžeš udělat vedle kapku čistýho benzínu, ať vidíš rozdíl..
Datum: 24. května 2011 21:51
 čus, mám dotaz o kohoutku na benzín u fichtla. pořád mi teče když s nim otočim. díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vevnitř je taková gumička , stojí 5-10kč
Datum: 24. května 2011 21:31
Jméno: jirka
IP: uživatel11753
 tak je asi těsnění špatný
Datum: 24. května 2011 21:19
Posl.aktualizace: 26. května 2011 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel11762
 Já vozim v motorkách lékárničky v plechový škatuli made in CSSR  ,na STK mam jednu dva roky starou hadrovou od Sesy. V autě je to horší,tam to policajti kontrolujou a jdou po tom. Nějakou mam,jakou už nevim a je mi to jedno,je oranžová. Akorat nechapu proč mít tak šíleně vybavenou lékárnu,s návodem kterej budu číst 20 minut,když to ani nebudu umět použít a hlavně lidi jako já když viděj chrlící se krev,tak omdlí a lékarna je jim k ničemu...upřímně mám strach abych se jednou nedostal k nějaký nehodě.....ne že bych byl šmejd,ujel a nechtěl nikomu pomoct,ale to riziko,že někoho blbě vytáhneš z auta,on díky tobě sice přežije,ale bude mít nějaký následky a eště se na tobě bude celej život hojit...fuj... to mě prostě děsí...
Datum: 26. května 2011 11:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Hlavne, ze jsem s ikupoval tu novou lekarnicku, ktera je o polovinu vetsi a nevejde se mi do kastliku... sakra.
Datum: 26. května 2011 6:45
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 řikam to už delší dobu. byl to jen jeden z dobře schovanejch marketingovejch tahů zaobalenej do novely vyhlášky.....jako je to ted se vším....nic není pevné,nic nevydrží v platnosti a jen prachy lítaj.....tak se dělá byznys...dnešní forma vlády=lobbistů ráj!
Datum: 25. května 2011 10:53
Jméno: Medzi
IP: uživatel9457
 http://jawa-cz.sbazar.cz/jawa-cz-vlcnov-o5793807.html , ta 250ka , stojí za tu cenu ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 21:37
Jméno: marci
IP: uživatel4620
 To nemá cenu kup si něco v lepším stavu.
Datum: 25. května 2011 21:37
Jméno: beton
IP: uživatel9854
 Ja koupil za 4000 Panelku 250 i s papirama a jezdi jak pila
Datum: 24. května 2011 20:48
Jméno: panelák
IP: uživatel10520
 jak je možný, že u panelky je hned zakarbonovaná svíčka brutálně, když trysky jsou co maj bejt, 50 a 96?? filtr je čistej, skusil jsem ho odpojit a nic. Jehla druhej zářez, na prvním to je malinko lepší. Tak jsem dal tedy menčí trysku 94 a už to není zakarbonovaný tak uvidim jakou bude mít barvu až se to pořádně prohřeje, ale po 1km už zůstala čistá!! Výkon mě připadne stejnej hlavně odpich! olej 1:33
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:24
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 čégo draci ma fichtla 21 a když je to studený tak to chytne hned a když teplý tak jen na roztlačení  nevíte čím to je ? ale hlavní je že když jedu tak to nemá tah a když přidávám plyn tak dobu trvá než se ten motor dostane do otáček :/ myslíte že je to předstihem ?  díky za odpovědi.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 17:18
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 dobře zkusim to  hele a je možný že si to přisává falešnej vzduch?
Datum: 23. června 2011 17:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 taky netěsnící jehlovej ventil.. prostě se to uchcává..
Datum: 24. května 2011 20:00
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 NO jo ale já to koupil s novým karbcem a filtrem  jednou už se hladina snižovala a chvíli to vydrželo  no ale zkusim to znova díky  \\r\\n
Datum: 24. května 2011 19:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 móóóóc bohatýýý... (snížit hladinu/snížit jehlu/vyčistit filtr/vyndat hadr ze sání)
Datum: 24. května 2011 19:50
Jméno: floowerent
IP: uživatel9681
 Zdar draci mám válec a píst v záběhu a mám 3 problémy... 1. cinká mi to- spíš u válce a nevim čím to je když sem tam daval všechno novy... 2. na malé otačky to nechce jet když nachvilu pustim plyn a pak zas přidam tak to začne cukat a nechce se tomu... 3 moc to nechce chytat dycky to musim dlouho tlačit je to tím ža je to v záběhu a je tam velké tření? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:49
Jméno: floowerent
IP: uživatel9681
 díky moc
Datum: 24. května 2011 20:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ad1 zkontrolovat zda nemáš otočenej píst a srazit pilníkem hrany kanálů ve válci, ad2 částečně způsobený obohacenou směsí nutnou pro záběh, pokud to neni nijak tragický, prvních aspoň 500km bych to neřešil, aspoň nezadřeš, ad3 opět způsobený nestandartně seřízenou směsí
Datum: 24. května 2011 19:54
 Čus draci tak jsem sprovoznil fichtkla Jawa 05 startuje na drc ale má jeden problém nedotíká benál. nádrž kohoutek sítko před kohoutkem čištěno karbec trisky čištěny ale proste jede jen když se dá stříkačkou benál do karbecu . mám hadičku trochu prověšenou a pak ten kulatý palivový filtr je tu myslím za 45 kč mám ho šipkou tak jak teče bená lale než jsem právě že čistil tu nadrž tak se dostala náka rez i do hadičky a mohla se teda dostat do toho filtru tím pádem to tama asi neprotíká ze ? prote ce to jen kdyz fouknu do nádrže je to tím filtrem nebo to muze být i něčím jiným? jo hadičku jsem zkrátil takze je uz v rovině ale benál do karbecu ne a ne dotýct
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:04
 no pokud dám tu hadičku svisle dolu i s foltrem tek benál teče dobře ale spíš tak rychle zasebou kapá
Datum: 24. května 2011 20:04
 Vyndej hadičku z karbecu a zapni kohoutek na všechny strany, pokud bude jen kapat tak je to buď tým filtříkem, nebo zanesený kohout (špatná gumička), nebo zanesený filtřík na kohoutku. Pokud bude týct proud tak máš nízkou hladinu v plovákové komoře, seřídt ji plíškem, nebo jestli není třeba jehlový ventil kouslý/netěsní tak vyměnit...pak už to mosé jeť. !! Vše řádně vyčistit a zkontrolovat !!
Datum: 24. května 2011 19:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Filtr dej vyměn za novej, ono je to s ním lepší, aspon ti ty sračky netečou přímo dál...
Datum: 24. května 2011 19:37
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 jesltli jsi vse RADNE ZKONTROLOVAL!!, tak dej pryc ten filtr na ty hadicce, pak se mrkni na karbec a plisek prihni uplnek k sobe az ti ta tycka spadne, potom to prece uz musi jet!
Datum: 24. května 2011 18:52
Posl.aktualizace: 25. května 2011 16:46
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 jo je to karbec na 4t a ten na fichtla vhodný není
Datum: 25. května 2011 16:46
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Neni to karbec na 4T...?
Datum: 25. května 2011 16:42
Jméno: karel
IP: uživatel11752
 Čau draci mám stadáka s 11 chci zvětšit kanály snížit hlavu výbrus karburátor z Jawy 21 aby to trochu frčelo ale nevím jaké by měly mít rozměry po úpravě nechci nic zkazit tak bych byl vděčnej za rady předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:56
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 dej válec stejskalovi a máš klid.....upravovat válec stadiona je složitý...musíš mít neustále na vědomí že to má jen 2 kvalty a potřebuješ hodně síly i dole....někde na netu je plánek na stadaka....hledej....nebyly v něm špatný rozměry.....
Datum: 25. května 2011 10:56
 Cau kluci chtěl bych se zeptat co je lepši, težká řadící čelist nebo lehká ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:09
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 co to je?
Datum: 25. května 2011 10:09
 těžká
Datum: 24. května 2011 20:51
 Zdar draci napiste mi pls jak mam omezit spotrebu jawy 21 zere to jak tank
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:57
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 seřid to dle příručky,jezdi do 5 tisíc ot/min a bude žrát 2,5litru
Datum: 25. května 2011 10:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 spotřebu ovlivňuje spousta různých faktorů, z těch hlavních asi trysky čištěný drátem, jehla vysoko (alu tu zas moc nesnižuj ať z kopce nezadřeš), moc/málo napnutej řetěz, starý ložiska v kolech, podhuštěný kola, přetáčení nebo podtáčení motoru (nejefektivnější nejsou nejnižší otáčky, ale ty kdy nejlíp a nejpružněji reaguje na plyn), špinavej vzduchovej filtr, zakarbonovanej vejfuk...
Datum: 24. května 2011 19:59
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Podívej se na trysky, bude chyba v nich, nebo v plíšku na jehle. Máš nastavenou bohatou směs...
Datum: 24. května 2011 16:07
 Záleží kde jazdíš, ako jazdíš. Mne osobne pomohol 3 kruh piest, vládze v malých otáčkach..... a citim ze prejdem viac km na 2L nez s 2 kruhom, dost zalezi aj na sekundarku, cim menej zubov tym ho viac vytacas a vacsia spotreba, skus 13zub. Dalej sa pohraj s ihlou v karbeci, hladinou v plavákovej komore. A dobré je mať origo zatesnený filter. Všetko pretesniť, a musíš sa dostať pod 3L. Ešte môžeš skúsiť valec z 05. A čo ja viem ešte....
Datum: 24. května 2011 15:54
Jméno: Venca
IP: uživatel590
Datum: 24. května 2011 15:29
Posl.aktualizace: 25. května 2011 19:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 A ještě k tomu laku, lesk má myslím že výbornej, je to asi tím, že je to focený navečer a ve stínu.
Datum: 25. května 2011 19:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Přesně, klasika je nejlepší. K tomu madlu, ono to sundat nešlo, nějaký jantar přede mnou to přivařil, ale neříkám, že sem to nemohl zakrejt, jen mě to nenapadlo.
Datum: 25. května 2011 19:04
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 Snaha se samozřejmně cení,lepší jak rozhrkanej orvanej vrak. Dotáhni to celé do konce! Když už si dal na 05 prsíčka z 21 tak tu 05 udělej komplet jako 05 Sport. K lakování nějaké výtky mám. Ty šrouby a madlo si opravdu mohl vyndat. A teda na to že je to stříkaný akrylátem,tak je to nic moc...za ty prachy ...od akrylátu jsem čekal hladkej blejskavej lak....já mam stříknuto nejlevnější možnou metodou,syntetika a ani to neni rozleštěný a koukni : http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758 Jinak je fajn vidět jak se přiváděj starý orvaný fichtly zpět k životu  Lepší jak z toho udělat kladivem a flexou nějakej hustokrutej homo homemade brutálkross jak některý malý blbečkové!
Datum: 25. května 2011 11:06
 Je to docela pěkné, akorát mohls to madlo buď odmontovat a stříknout bílou a nebo ho aspoň zabalit...aby nebylo modré, + klidně i ty šrouby, ale to je detail  Jinak pěkné
Datum: 24. května 2011 19:53
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vykytováno je všechno, fotky s kytování mám taky. Bylo to v dezolátním stavu, nechybělo ani pár proraženin, který se musely letovat. Na to že to byla moje první taková renovace, myslím že to ujde. Ono při tom kytování unikne oku sem tam něco, takže tam něco vidět je. Nejhorší byla parabolka, ta byla zle bouraná a zralá na celkovej repas. Co na ní šlo, se zakytovalo, ale i tak je dost věcí vidět. Jinak s tím pomerančem to nebude tak zlý, lak se bude rozlešťovat, takže to bude ok.
Datum: 24. května 2011 19:32
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Jinak mi přijde že to má celkem pomeranč a mohl si to aspoň vykitovat..
Datum: 24. května 2011 17:56
Jméno: MB
IP: uživatel10882
Datum: 24. května 2011 17:54
Jméno: j05
IP: uživatel5359
 http://lorilama.rajce.idnes.cz/Lakovani_uzivatele_JAWA05/
Datum: 24. května 2011 15:03
 Zdravíčko neska sem byl v mototechněa řikám že chcu motorovej olej do fichtla a dal mi:Carlson Sae 40 Extra M2T je to do beznzinu nebo mi dal něco jinýho.já to chci do benzínu díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 14:42
 1:33 to vím díky moc ted to jedu pořádně projet na novej olej xD
Datum: 25. května 2011 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 obyčejný klasický m2t....ano dej to do malý flaštičky od m2t,pozor,používej stupnici 1:33,ne 1:50!
Datum: 25. května 2011 11:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo
Datum: 24. května 2011 21:35
 ok skusím.ALe je to v 1l falačce bez měrky můžu to nalít do toho obalu od oleje z merkou alít to podle toho?
Datum: 24. května 2011 19:51
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 jezis....dyt to mas uz v nazvu to 2T, samozrejme ze to je do benzinu...ale zkusil bych to dat do vody  třeba by to taky jelo
Datum: 24. května 2011 16:45
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 4au.....co říkáte na japonský ložiska, nepamatuju se teda označení, už dva lidi mi říkali, že snad jsou lepší něž SKF a hlavně jsou levnější......co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 skf jsou dobrý,ale je dnes problém odhalit francouzské,německé,rakouské,švédské a čínské-taiwanské SKF....každej pes jiná ves.....FAG jsou fakt dobrý Německý ložiska! Ovšem český/slovenský jsou taky dobrý,jen ty klasický 6303-C3 nestojej za nic...to je tak na seriovku....
Datum: 25. května 2011 11:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší jsou SKF
Datum: 24. května 2011 21:36
 nikdy jsem nenamontoval jiný ložiska než ZKL-ZVL a nikdy jsem ŽÁDNÝ ložisko nezadřel
Datum: 24. května 2011 20:06
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Nejlepší ložiska na světě sme vždy vyráběli a stále vyrábíme my !!!!!!!!!!!!!
Datum: 24. května 2011 18:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 FAG jsou hodně dobrý ložiska
Datum: 24. května 2011 16:28
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 díky díky....to jsem i tak trochu chtěl slyšet....
Datum: 24. května 2011 15:58
Jméno: Vevi
IP: uživatel11751
 všeobecně jsou japonský ložiska nejlepší
Datum: 24. května 2011 15:36
 čau draci, prý je někde na netu návod na sprany postelování klaksonu na kejvacky - dal by mi sem nekdo pls link jeslti víte kde. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:47
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 Cuss draci,newite jak mam vytahnout cep z kyvky je to na Čz 175/477,dneska jsem se stim sr*l cely den a nic i kladivo nepomohlo nevite jak na to ??dikess
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lori taky se mi to poslední dobou párkrát stalo, fichtlkrámek přešel na další level a teď už si příspěvky třídí jak považuje za vhodné
Datum: 24. května 2011 20:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 ted nechapu proc mi to hodilo koment dolu o.O
Datum: 24. května 2011 10:48
 ježiš, závitovou tyč v dýlce aby pročla celym čepem kyvky, na jednu stranu dáš dvě matky do kontra, na ně podložku, aby ti průměrem odpovídala čepu kyvky, provlíkneš kyvkou a na druhý straně na závitovou tyč nasadíš trubku, která bude mít trochu větší průměr než čep. Ta se zapře o rám, hodíš na ni podložku a pak matici. Jak budeš matici utahovat, tak budeš vylisovávat čep-
Datum: 24. května 2011 9:05
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 neni nekde na netu obrazek toho vytahovaku ? momentalne me nic nenapada ani to jak ho tam mam uchytiit..
Datum: 24. května 2011 0:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 24. května 2011 0:06
 jestli ho nikdo nemazal, tak si ještě užiješ, z 350 jsem ho doloval 3 hodiny. 3el jedině spešl vylisovákem a flexou. Kladivem do toho nemlať, roztemuješ čep a nedostaneš ho ven tuplem. Vyrob si vytahovák a bude
Datum: 23. května 2011 22:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vylisujes jak pistni cep, me to slo od pulky uz samo, rukou sem to vytah
Datum: 23. května 2011 22:28
|



|