slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  887  888  889  890  891  892  893  894  895  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj, zhruba před 3 měsíci jsem půlil motor, těsnil jsem ho Paulinem a přidal i papírové těsnění. Ale ted pod krytem spojky mi trochu uniká olej. Když po tom spoje přejedu prstem, tak je trošku od oleje. Je to na závadu nebo musím znovu půlit ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Bud jen papir nebo jen tmel, tmel+papir je nesmysl. Mam rovny kartery, takze papir potreny olejem/vazelinou a ani nekapne, navic oproti tmelu je vyhoda pri castejsim puleni neni takova prace kartery ocistit.
 
 
Datum: 26. února 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přesně jak říká dachl nebo standa, buď dej jenom papírové těsnění potřené olejem nebo vazelínou a nebo jen tmel. Pokud máš dost dobré těsnící plochy, tak stačí papír, pokud jsou špatný, křivý, dodrbaný, tak samotný PAULIN nebo motorový červený silikon.
 
 
Datum: 26. února 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná to, že si t z druhej strany pomazal vazelínou...zkus dát na obě strany jen ten tmel bez vazelíny
 
 
Datum: 26. února 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Paulin jsem použil kvůli vyrovnání nerovností. Nanesl jsem hodně tenkou vrstvu, nechal 3 minutky zavadnout. Pak jsem na to posadil papítový těsnění, které jsem z druhé strany mázl vazelínou. A stáhnul k sobě. Dělám něco blbě ??
 
 
Datum: 26. února 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
ne každy je tak přesny nebo nemá tu možnost aby dokonale srovnal dosedaci plochy proto ale i jak je zvykem "co kdyby náhodou" tak hodně lidi tam dává lepidla tmely apod. já osobně také ale použivám nějakej červenej je o velikosti zubni pasty slouži to pouze ktomu aby udělal na dosedacich plochách jako by film a tim vyrovná nerovnosti a ne aby se tam toho navalila vrstva nikdy se to neslepi ani nezatvrdne nic lepšiho jsem ještě neměl jak se to jmenuje to nevim když to potřebuju tak mi kamoš donese zbytek z autoservisu
 
 
Datum: 26. února 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Nechápu k čemu tyhle všechny "tmely" a eště s papírem....tak sakra když nejsem vymatloň,a zamyslim se nad tim,tak ani žádný tmely nepotřebuju.....podstatou těsnění je že na sebe díly dokonale pasují a nejsou mezi nima škvíry....pokud jsou,dají se proti sobě díly zabrousit na skle třeba 400-600 brusnym papírem.....pak stačí dát jen těsnící papír potřený vazelínou a nebo olejem a bude to držet vždy! Všimněte si někdy jaká jsou těsnění mezi bloky u původních motorů z výroby?!
 
 
Datum: 26. února 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Pokud ti to teče pod víkem spojiky... tak pulit nemusíš :-) stačí když nakloníš fíka na pravou stranu.. aspon tak aby se opiral o kriz... povolis par sroubu.. sundas výko přetěsníš... a dáš ho zpátky a poradne dotahneš :-) práce je to na 20 minut.. :-) určitě to nenech téct :-)
 
 
Datum: 26. února 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: 150      IP: uživatel4563    
pic fachtmani. můžu sem dát dotaz na Mz 150 ? přendavám z jednoho motoru díly na druhej a nějaký věci mi nejdou vůbec vyndat tak nechci použít násilí abych tomu nějak neuškodil. tak jestli se tady někdo vyzná a ví a poradí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, mám menší problém s jawettkou, potřebuju sundat řiditka, ale nejdou ven :-( šroub jsem vytáhl i ten klobouček vyklepl ze spodu... už se mi povedlo je rozhybat do boku, ale stále nejdou vytáhnout nahoru :-( :-( nevite co s tím ... nebo nezapomněl jsem na nějakou věc která se musi ještě povolit ??? prolil jsem to i WDečkem ale prostě točit s tim jde jen do obku ale nahoru to nejde :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
vytahnout šroub ze spoda matku povolit rozhýbat to klepnout dolu a pak gumovým kladívkem to vytlouct
 
 
Datum: 26. února 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Já měl stejný problém a WD taky nezabralo.Prubni to na pár hodin prolít brzdovkou. Já to nechal den působit, pak trochu potočil, tak ještě jeden a už jsou venku. Každopádně ten vrchní šroub jsem jen povolil - cca 1cm - klepl po tom kladivkem a bylo. Stejně jak na sedle
 
 
Datum: 26. února 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
nenene vše bylo sundane ... bowdeny elektrika .. ted je problem vytahnout to nejde a přychytit zpět taky ne protože ten klobouček je mimo ty řiditka už .. .(
 
 
Datum: 26. února 2011 10:58
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
zdar, nevisí to na bowdenech?
 
 
Datum: 26. února 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11236    
Dobrý den, potřebuji vydělat ložisko v pravém krytu motoru. Zkoušel jsem to ale nepodařilo se mi to nevíte někdo jak na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11236    
Dik kolecko už jsem ho vydělal. Stačilo trochu nahřát a ze zadu bouchnout ;-)
 
 
Datum: 26. února 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
určitě sto měl málo nahřátý musíš to nahřát pořádně at slina odskočí jinak to nemá vyznam
 
 
Datum: 26. února 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trouba je dobrej nápad, jistě tě doma pochválej:-))))))
 
 
Datum: 26. února 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Skus to dát do trouby at je celí karter stejně všude stejně teplí a prašti s tím o stůl a musí vypadnou samo ně to taky nešlo horkovzduškou pistolou:-):-)
 
 
Datum: 26. února 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jednoduchý. zevnitř na spodní strane je tyčka se segrovčičkou(k segrovce je fakt blbej přístup a asi nebude pod nánosem humusu vidět) sundej segrovku a tu tyčku vytáhni. taky to asi půjde blbě vytáhnout. na tý tyčce je páčka do který se zahákovává lanko. vyndáš tyčku vyndáš páčku a pak je tam vidět kulatá díra a pod ní plech s dírou cca 6 mm takže na ten plech klepneš a vyjede ti to ložisko dovnitr. POZOR!!!! ty plechy jsou myslim dva a je mezi nima O kroužek!! vrátit v pořadí jak tam byly!!!! ložisko doporučuju vyměnit za typ 62022RS to je z obou stran krytý gumou. samozřejmostí je ucpání mazací díry v karteru třeba gumovym špuntem, protože už není s tímhle ložiskem třeba, není třeba ani gufero do víka.
 
 
Datum: 26. února 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11236    
Podle mě tam je ještě origo ložisko od výroby.
 
 
Datum: 26. února 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tam to ložisko asi někdo přilepil....a to nwm jak vydělat
 
 
Datum: 26. února 2011 10:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11236    
Právě horkovzduškou jsem to zkoušel pořádně nahřál a zkusil bouchnout o stůl a nic.
 
 
Datum: 26. února 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořádně nahřát karter fénem, ale lepší kdybys měl horkovzdušnou pistoli
 
 
Datum: 26. února 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
Ahoj draci budu si kupovat jawu 175 udělanou trochu do krosu bude potřeba dodělat, ale potřebuju ji vyzkoušet při koupi jestli jezdí... a kolik mám ředit benzín s olejem?? mám M2T děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
Proc te to napadlo?
 
 
Datum: 27. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi jistě odborník, že...
 
 
Datum: 27. února 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
M2T je dobrej olej hodně zasírá ale dobře maže a v nových olejích se já moc nevyznám...
 
 
Datum: 27. února 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
M2T? :-D kup si lepši olej
 
 
Datum: 27. února 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
taky jsem si řekl že minimálně 1:33.. děkuju za další názor...
 
 
Datum: 26. února 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
M2T?minimálne 1:33 :-)
 
 
Datum: 26. února 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Ahoj, dělám GO motoru na Jawa 20, mám už pěkně vyčochtaný ložisko na ojnici. Mám tu ještě jednu ojnici, která má ložisko OK, tak sem se rozhodl že bych ji tam teď dal a na repas bych dal rovnou obje ojnice až při příští GO, to už bych měl po škole tak bych nemusel tolik řešit peníze.Myslíte, že bych ji měl dát nejdřív vycentrovat než ji tam dám? A kolik by tak stálo to vycentrování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draku samotný vyce ntrování,vyvážení stojí kolem 100 a výš ale nejdražší je přelisování a pochromování čepů
 
 
Datum: 26. února 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: mekyn3      E-mail:      IP: uživatel11017    
Mate nekdo navod na skladani motoru čz 125/516 popripade kde se daji koupit nové vidličky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Ten návod by mě taky zajímal,nemáš ho náhodou naskenovanejv v PC? Kdybys byl tak hodnej a kdyžtak ho poslal na sosna3@seznam.cz dík :-)
 
 
Datum: 26. února 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel6219    
Čau. Návod na skládání motoru mám a vydličky mám doma také.
 
 
Datum: 26. února 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel6534    
Zdravim panové, budu posílat válec na výbrus a budu s válcem posílat i píst, podle kterýho mi ten válce vybrousí. Mám poslat i kroužky?? Nebo stačí jenom ten válec a píst? Díky borci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel6534    
Díky ;-)
 
 
Datum: 26. února 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
válec a píst...
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: R0LL      IP: uživatel7348    
čau hoši. mám motorku 50ccm a nechce nastartovat. jiskru to háže, bezkontakní zapalko.. když stříknu benzin do válce tak to trochu škytne. karbec mám bing 17. měl by být vyčištěný (celý jsem ho rozdělal vypucoval a zase složil) ale furt to nechce nastartovat. zkoušel jsem dát jehlu výš, točit s volnoběhem, vzduchovou tryskou (nebo co to je) a nic. nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: R0LL      IP: uživatel7348    
motor fichtel and sachs 50. Samozdřejmě se sytičem. a jak to mám nastavit? ->jak ten vzduch vlonoběh (jak se kroutí se šroubky vím)
 
 
Datum: 26. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
seřid karburátor....bing 17 je docela citlivej na nastavení.....naopak pokud se nastaví přesně,tak to chytá na první otočku....
 
 
Datum: 26. února 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
co to je za motorkU?
 
 
Datum: 26. února 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Dáváš sytič? Bing 17 bez sytiče startuje blbě, se sytičem SKVĚLE.
 
 
Datum: 26. února 2011 7:10
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar hoši dnes se právě dokončil pionýra po kompletní renovaci stálo mě to všechno celkem 9000kč má i kompletní generálku morotu přes výbrus po kliku a ložiska po novou převodovku,startoval jsem to asi na 30vteřin a pak chcípl a chci se zeptat jakej olej byste mě doporučili pro záběh tohoto motoru a jak dlouho to mám zajiždět protože výbrus mám docela těsnej díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
shell vsx nebo valvoline
 
 
Datum: 26. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Motorex 100 -minerál ,seřídit karburátor pro záběh, 1:30 po dobu než se to povolí(cca 600km)
 
 
Datum: 26. února 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakoukoliv polosyntetiku nad 150 Kč,třeba ten Motul 510 nebo Shell VSX.
 
 
Datum: 26. února 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já mám nějakých 8600 ot/min..motul do toho leju uz dost dlouho a prznaky pridirani nebo nejaky poskozeni valce,pistu sem nezpozoroval.
 
 
Datum: 25. února 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
710 je olej pro motory který maj mnohem vetší točky. 510 je lepší pro pioníra že má menší.
 
 
Datum: 25. února 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
710 nwm....urcite bude lepsi jak 510...ale Opravdu uplny zbytecny...uz 510 je moooc dobrej
 
 
Datum: 25. února 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
TSF je dobrý olej
 
 
Datum: 25. února 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ještě jsem viděl motul 710 ten je taky dobrej?
 
 
Datum: 25. února 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motul 510..pokud si do toho dal 9 000 tak 210 kc za litr te nezabuje..a ej to fakt ten nejluxusnejsi olej do fika kterej mu muzes doprat jako polosintetiku
 
 
Datum: 25. února 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Proč je TSF na prd? :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no čekal sem odpověd od někoho zkušenyho a tsf je naprd a stihl sem už měl a taky mě noc nezaujal
 
 
Datum: 25. února 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
olej mogul TSF nebo červený STIHL a zabíhat aspoň 1000km i víc a mazat 1:30 aspoň
 
 
Datum: 25. února 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím tak jelikož neumím odlaďovat tak na to hikone seru jak ste říkaly , ten sportoní filtr si možná koupím jen tak na vzhled :-D a k tomu origo válci 8. výbrus nechat 68 trysku ? Když je tady napsané k tomu polském který je taky 8 výbrus 72 trysku. Poznám nárůst výkonu s tím 8 výbrusem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11246    
Hlmut: Doslova tak,mám taky testovací kopec na kterém mám ozkoušené,jak jede normální seriovka,rychlost nájezdů do zatáček,body kdy se přeřazuje dolu atd.....každá změna se tam perfektně projeví.....a pokud tam jedu s normálnim vzducháčem kotel a vše je cajk a pak jedu s tjůnink filtrem a všemožne přetryskovanym karbecem a v některých pasážích jedu o kvalt míň,tak vim,že je to na hovno.....u upraveném motoru nemá význam mluvit,tam je to nebe a dudy....ale opět.....vidím co je dobré a co ne.....ve chvíli kdy se s upraveným motorem dostanu na horší průjezd jak na seriovce,tak okamžitě vidim,že je něco hodně špatně(ted nemluvim jen o filtru)....mimojiné cestovní úpravu jsem ladil čtvrt roku,aby tento kopec zvládala alespon jako seriovka,jinak byla ke smíchu....po rovině to sice jelo 80,ale do kopce se to plazilo jak vyčochtaná seriovka:-D:-D a až právě onen vzduchový filtr to donutil jezdit......dobře jezdit!! Pak jsem poznatky aplikoval na RS dvoukanál a začal tak dobře jezdit,až se drolil hliník s rozlámaným kroužkem z výfukovýho kanálu:-D:-D
 
 
Datum: 27. února 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
hlmute tohle sem nevědel takže není co řešit..
 
 
Datum: 27. února 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Dvoutakt zacina metr pred filtrem a konci metr za vyfukem .) Navic jde o to, ze original fichtl karbec je dost jednoduchy konstrukce a potrebuje urcity podtlak, aby kloudne fungoval, ktery s tuning filtrama poradne nedocilis. Staci se podivat, kolik stroju, kterym to jede, pouziva tyhle tuning filtry... Otazka za 100 bludistaku. Nikdo, protoze jsou k nicemu. Ten tvuj tuning primak ma mozna prirubu, ale podivej se jak dlouhou, ujed s primakem 100km po polnackach a mrkni dovnitr motoru a pak se podivej na ten filtr jak bude krasne zapatlanej od benzinu a oleje. Jestli te ani tyhle argumenty nepresvedci a budes furt neco povidat o brzde, tak se nemame o cem bavit. Ja uz sem si temahle nesmyslama prosel, vzdycky to bylo jen horsi, za me tyhle tuning filtry nebrat, neni nad klasicky airbox. Ale kdo chce kam...
 
 
Datum: 27. února 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
primak ma taky prirubu.. motory jsem ,,odladil'' 2 (nebo neodladil ale pouze priblizil, alespon doufam) , k brzde ma pristup malokdo ale muzes si to zaplatit TUNING= penize... coz je naprd ale je to proste tak. BAVIME SE O FILTRU NEMOTEJ SEM VYFUK!!!! kapitola sama pro sebe Je jasny ze kdyz je vyfuk ,,prokoplej'' ze to nepojede kdys 2t s nim pracuje RESIM JEN FILTR jinak vse nize... co jsem psal
 
 
Datum: 27. února 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Takze kdyz jedu do kopce na 3-ku, motor to utahne, pak si tam dam hustotuning filtr a prokoply vyfuk a ten samy kopec se plazim na 1-ku, takze to podle tebe neni ukazka mensiho vykonu? Zamysli se, myslis, ze kazdy ma pristup k brzde? A jak se to delalo driv, kdyz brzda byla spis zbozne prani? Opet otazka: kolik si odladil motoru? Nehlede na to, ze u 2-taktu se ti vraci smes zpatky do sani, u origo filtru se nema kam ztracet, vraci se zpatku a u"primaku" ti fluse smes ven = vetsi spotreba a casem se ti zasere benzinem s olejem a ztraci propustnost, takze pada vykon... Na tohle nepotrebuju brzdu.
 
 
Datum: 26. února 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Opravdove ani jeden (nespokojim se jen tak s necim tudis neni brzda neni poradne odladeno a proto pisu ze zadny)
 
 
Datum: 26. února 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Ladeni proti kopci, ze je na prd, kolik si "odladil" motoru? Napriklad pan Kocourek (jezdi zavody pio) rika, ze brzdu nepotrebuje, ze mu staci staci jen kopec v Hermanove mestci. .) Taky to tak delam, mame ve vesnici pomerne velky kopec a na nem je znat kazda zmena nastaveni.
 
 
Datum: 26. února 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
To stim vrtanim dir je si myslim pouze tvuj osobni pocit a nebo taky ne (ladeni pri jizde do kopcu atd je naprosto naprt.... nikdy nezajistis prijatelne podminky) kdys chces ladit ladis na brzde jinak je to vareni z vody.... tim bych to tak nejak ukoncil protoze se zaobirame uz do detailnich kravin:-) chce to seriovem motor a jednou ho zkusit na brzde s primim a jednou s origo
 
 
Datum: 26. února 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ok ted muj nazor. vem si tuningovi filtr a filtr seriovej a zadivej se na nej co uvidis.... prozradim ti to PAPIROVE LAMELY cili je to stejne ... ten text o tlumici jak si psal .... karbec sam o sobe ma uklidnovaci komoru coz asi vis a nema cenu se dale zaobirat airbox je tam z toho duvodu jednak k uklidneni pevnych castic (kolem naporoveho to lita vsude kolem) a taky jak si jiz zminil tak origo je v airboxu take kvuly STUDENEMU VZDUCHU .. pres airbox se tolik nenasava teplej vzduch od motoru jako u primiho (to je nevyhoda) pak ten podtlak... hele kdys otevres okno a lehce otevres dvere kdy bude vetsi pruvan pri plne otevrenych dverich nebo pri plne zavrenych? (origo filt je vetsi nez primej) Jeste bych se rad zminil MYSLIS SI ZE NEKDO ZVERENI OPRAVDOVE PODMINKY (VYFUK,FILTR, TRYSKY, KARBEC ATD.) pri mereni?:-D jsi dost najivni ... nekdo kdo se stim se*e tkovou dobu nezverejni pravdive informace z toho duvodu ze by ho to mohlo pri zavodech ohrozit... vsak se zkus nejakeho zavodnika poptat co ma za upravy...:-D:-D
 
 
Datum: 26. února 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
rozhodně ne,čti důkladněji....jen jsem zajistil přísun studeného vzduchu a zajistil vhodný podtlak v sání......
 
 
Datum: 26. února 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Takze si udelal neco na styl naporovyho sani? o.O
 
 
Datum: 26. února 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Zároveň se zde střetává neustálý problém většiny lidí co sem píšou že mají nadměrnou spotřebu a nebo že jim to nechce tahat do kopců.........maj vydřený trysky od drátů,vysokou hladinu a s filtrboxem jim to nechce vůbec jezdit a proto ho sundavají a montují filtry "otevřené" a ono jim to najednou jede......na seriovce jsem udělal "pokus".....sehnaj jsem si menší trysky ze stadiona(65 HT a 35VT),seřídil karburátor,na filtrboxu ucpal všechny díry v obalu a udělal jednu malou M8 vrtákem nahoru do víčka a nechal jen ohlou trubku a vyhnal jí ven,aby to nebralo teplej vzduch nad motorem.....a najednou sem myslel,že jedu na simsonu.....žádný vadnutí,nic,trojka se krásně sbírala proti kopci skoro od nuly a pořád to mělo stejnej tah a ne jako ve většině případů,že to za 20 minut jízdy je "líný"....a to si myslím že cílem všeho našeho snažení....všichni chcem aby to jelo co nejlíp....někdo zvolí cestu drahou a neefektivní bez výsledků....někdo na to jde jinak....já nikoho už přemlouvat nebudu,já už svojí zkušenost a názor mám....někomu to třeba jde proti srsti....ale mě je to úplně jedno....
 
 
Datum: 26. února 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Taky sem na tyhle primy filtry rezignoval. Jedine, co trosku fungovalo, byl molitanovy z filtru a kolem toho kelimek od Solviny... Ale stejne sem se k tomu uchylil z nedostatku mista. Za me je origo filtr neprekonatelny.
 
 
Datum: 26. února 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
To už žertuješ....stačí že u stejskyho na diskusi to lítá samejma 10 koněma a grafama z brzdy.....mužu ti to vysvětlit jinak....když vemu filtrbox a vhodně ho zazátkuju/odzátkuju tak motor výrazně ožije(a to nemluvím jen o seriovém motoru)....ve chvíli kdy sání zbavím "tlumiče"v podobě filtrboxu, začne se to odpspoda blbě sbírat(a tady v tom případě je úplně jedno jestli je to motor trochu upravenej a nebo seriovej)....s použitím "otevřenýho tuningovýho" filtru jsem ani s velkou tryskou ani s normální tryskou nedosáhl slušného průběhu....mělo to jedinej efekt....hučelo to a mělo to spotřebu jako kráva a trojka se nechtěla přetáčet ani na rovině,jedině z kopce....neříkám nechat filtrbox úplně seriový(i když to stačí),může se tam taky udělat jiná vložka,lepší náběh k filtru,použít nějaký molitan na drátěnou klec,přivést studený vzduch zepředu atd...tady jsou možnosti otevřené....ale prostě ten "obal" filtrboxu dělá víc jak kraviny který se tu řešej denno-denně.....
 
 
Datum: 26. února 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
taky neco málo o motorech vím.... a taky mám vyzkoušno že lidé jsou ovce a kdyš někdo řekne ,, máš tam lepší olej, lépe to půjde do otáček'' tak i přes to že je to kravina lidé si to vsugerují a při jízdě to dokonce pocítí. Jestly ty poznáš úbitek výkonu při jízdě na sériovém motoru s původníma triskama a přímím filtrem tak to smekám ... NICMÉNĚ můžeš to nějak doložit?
 
 
Datum: 26. února 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
ja už nikoho přemluvat nebudu....nějaké drobné skušenosti s laděním motorů jsem už posbíral....takže vím,že jde úplně špatnou cestou......
 
 
Datum: 26. února 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Sanda: a na to si prisel jak:-D jakoz to bezny uzivatel bez motorove brzdy na silnici ten propad vykonu nezaznamena :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo k tomu 8 vejbrusu bych asi dal tu 72
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
jojo :-D a ta tryska ?
 
 
Datum: 25. února 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
s tim filtrem poznáš pokles výkonu:-D:-D
 
 
Datum: 25. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zdar hoši zabíhám trochu kroužky s novým pístem na pinckovi a ze začátku sem ho netrápil jezdil sem jenom maximalne na pul plynu ani ne a vyjel sem asi pul nadrze a ted ho tocim do plnych vadi to? Zatah ma slusny kdyz pridam trochu plynu a pustim spojku tak jde okamzite na zadek. Mam ho zprevodovaneho a mam 13zub sekundarko do stredniho kopce sem vyjel na dvojku. Chci se zeptat jestli to nevadi kdyz to zenu do plnych uz. 100 km uz sem asi najezdil. Má to slušný výkon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
jj do starého válce sem dal nový pist s kroužkama jak sem to nasazoval tak kroužky v zamečcich neměly žádnou mezeru takže ten válec by měl být v pohodě má to slušný tah a to tam mám 13zub sekundaro a do docela velkých kopců na dvojku rozjety. nevadi když mažu olejem od parama M2T kupoval sem na benzince. Třeba TSF neměli tak sem vzal M2T
 
 
Datum: 26. února 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
takže si dal do starýho válce novej píst a kroužky.....to skoro neni třeba zajíždět....stačí dvakrát kolem dědiny a je zajeto....
 
 
Datum: 26. února 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Jak si ho naučíš tak bude jezdit
 
 
Datum: 25. února 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tk nic neres a jezdi dal
 
 
Datum: 25. února 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
mažu 1:30
 
 
Datum: 25. února 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne v pohodě...přidej oil a jezdi jak uznas za vhodny
 
 
Datum: 25. února 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci. Jaky lepislo by jste mi doporucily na lepeni ochranejch plastu na prahy u auta ? Koukal jsem, a chemopren extrem vypada dobre, ale rad bych slysel nazory skusenejsich lepicu :-D diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik kouknu po nem
 
 
Datum: 25. února 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
já sem tim lepil u felicie když mi zatikalo přes těsněni u předniho skla okolo lišty nad dveřma nebo když sem měl dirku v prahu tak sem to normálně zalepil a nikdy mi nic nerzelo pokud chceš kup karosářskej tmel je takovej černej vpodstatě je taky v tubě jak silikon stoji tak jak kde 130kč asi... je to přimo pro lepeni pro karosřskou práci měl by i lepit plasty ale to si raděj přečti na návodu nepouživám ho
 
 
Datum: 25. února 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ty listy, co chranej prahy. kdyby to bylo jen proti osoupani od noh, tak to neresim a jdou dolu, nez se s tim crcat, ale tady kryjou i diry na dutiny a kdybych tam dal zaslepky, tak by to asi vypadalo divne. (mimochodem jedna se o Fiat Palio Weekend). No ja delal pokusy s jakymsi pruhlednym silikonem a plech mi pod nim pokazdy zreznul, takze asi neutralni nebyl ;-)
 
 
Datum: 25. února 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
normálni obyčejnej pruhlednej silikon je neutrálni nikdy sem stim neměl problém při demontáži šel pěkně odřezat
 
 
Datum: 25. února 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
A mysliš plastovy prahy? nebo lišty co se dávaji z vrchu prahu proti ošoupáni od noh? nějak mi to nedošlo ale i to bych nalepil na silikon
 
 
Datum: 25. února 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik, ten silikon neutralni ze ?
 
 
Datum: 25. února 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
Plastovy lemy jsem lepil kamošovi na pruhlednej silikon snad nemusim připominat že je potřeba řádně očistit odmastit a osušit plastovy prahy bych nalepil taky na silikon ale pojistil bych je pro jistotu na koncich šroubkama na autě sem řešil vše silikonem a vždycky to fungovalo
 
 
Datum: 25. února 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Je to pro smích.....ta bestiálně převařená kostra,streetová sedačka,motor ačkoliv má dvouvýfukový válec tak má jen jeden výfuk,brutální maxituningový sání z hadice na vodu ze škodovky,který musí po nastartování upadnout a vzhled jak když to složil z dílů,který našel na skládce......je to k smíchu....a nebo k pláči?!
 
 
Datum: 26. února 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Třeba to byl jenom překlep :-D o jednu NULU :-D
 
 
Datum: 26. února 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: MrUffon      IP: uživatel5767    
Škoda, že to není na Aukru :-) To by byla aukce :-D:-D:-D
 
 
Datum: 25. února 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
18000:-D
 
 
Datum: 25. února 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
zajimává cena za nezajimavou slátaninu
 
 
Datum: 25. února 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Dobré lego :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
tak to lol twl za 18 000 se asi zbláznil bych nechtěl ani za 1000 :-D
 
 
Datum: 25. února 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Hubic      E-mail:      IP: uživatel6563    
Čus draci, chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou někdo neví, kterej píst-tuning pasuje do válce s 8. výbrusem. Případně , jakej pístní kroužek by pasoval do pístu. dík moc za odpovědí.(je tam psany, že je to průměr 40) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
tak třeba tenhle no prostě 40 mm http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2139.html
 
 
Datum: 25. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: honzik 23      IP: uživatel10429    
čau draci ten vejbuk na simsona dal sem ho na mustanga vypadá dobře ale prej to snižujé docela výkon ve vysokých otáčkách c s tím aby to bylo v normálu aby to jelo stejně jako předtím a nebo líp mam na tom ještě hvězdicouvou hlavi stočenou kliku na 90 mm polskej válec a karbec dellorto.Myslíte že s těmadle ůpravama to pojede alespoň trochu líb před tím jel 60 na 3 plnej z kopečka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
vymen polskej válec za českej válec a pojede to 80
 
 
Datum: 26. února 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: Hubic      IP: uživatel6563    
mistře a jakej tam pasuje pist-tuning? jak poznám kterej tam pasuje rozměrově. dík za radu.
 
 
Datum: 25. února 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jan Moncol      E-mail:      IP: uživatel11233    
Ahoj měl bych malý dotaz vypadla mi spojkova tycka co je skrz motor a nemuzu ji dostat zpět prosím o radu děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: honza23      IP: uživatel10429    
a skousel si to při nastartovanym motoru někde sem slišel za by to mohlo pomoct ale nwm a sry
 
 
Datum: 25. února 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: honza23      IP: uživatel10429    
tak to fakt sry moc se ti omlouvam ja sem si to blbě přečetl fakt sry omlouvam se
 
 
Datum: 25. února 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11233    
vyndal jsem ji to jo ale nevim jak nazpět
 
 
Datum: 25. února 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
no spíš bych řek že ji tam potřebuje dostat zpět a né ji vyndavat.... problém může být v kuličce, která tam zůstala...
 
 
Datum: 25. února 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
nakloň celou motorku a třeba vyjede nebo sundej motor a skus jí vyklepat.
 
 
Datum: 25. února 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: satan162      IP: uživatel11232    
Zdar draci, cim se daji vylestit prepousteci kanaly ??? diik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
leštěnkou.. :-D
 
 
Datum: 26. února 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
Čau draci, nechci vás moc otravovat, ale už si opravdu nevím rady. Mám Jawu 250/353 a mám jí po Go, ale ona mi nejde do plnejch toček, ani do polovičních. Tak jsem si myslel že nedobíjí, ale ona dobíjí, měnil jsem indučku, fajfku, zapalko a ono furt nic. Ani předstihem to není. zkusím prohodit karbec ale jinak mě nic nenapadá. Ještě bych měl říct že mám spodek válce trošku uštíplý, ale opravdu jn trochu to křidýlko. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Seřidˇsi karburátor. Jaké je číslo karburátoru ? Je moto po výbrusu ?
 
 
Datum: 26. února 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Máš dobré kladívka a kondenzátor,? Potom zkus ten karbec, a především zkontroluj jestli dotéká benzín,předstih znova nastav aj odtrh a pak by měla jet
 
 
Datum: 25. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
zdarec, neni prosím někdo, jestli tady tento regulator sedí i na mosquito? http://www.vape.cz/e-shop/regulatory-napeti/A-R54/ original iskra stoji moc penez....., diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 18:16
 
<  887  888  889  890  891  892  893  894  895  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.11.2025 8:13:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu