Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, zhruba před 3 měsíci jsem půlil motor, těsnil jsem ho Paulinem a přidal i papírové těsnění. Ale ted pod krytem spojky mi trochu uniká olej. Když po tom spoje přejedu prstem, tak je trošku od oleje. Je to na závadu nebo musím znovu půlit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:09
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Bud jen papir nebo jen tmel, tmel+papir je nesmysl. Mam rovny kartery, takze papir potreny olejem/vazelinou a ani nekapne, navic oproti tmelu je vyhoda pri castejsim puleni neni takova prace kartery ocistit.
Datum: 26. února 2011 23:09
 Přesně jak říká dachl nebo standa, buď dej jenom papírové těsnění potřené olejem nebo vazelínou a nebo jen tmel. Pokud máš dost dobré těsnící plochy, tak stačí papír, pokud jsou špatný, křivý, dodrbaný, tak samotný PAULIN nebo motorový červený silikon.
Datum: 26. února 2011 17:44
 Možná to, že si t z druhej strany pomazal vazelínou...zkus dát na obě strany jen ten tmel bez vazelíny
Datum: 26. února 2011 15:36
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Paulin jsem použil kvůli vyrovnání nerovností. Nanesl jsem hodně tenkou vrstvu, nechal 3 minutky zavadnout. Pak jsem na to posadil papítový těsnění, které jsem z druhé strany mázl vazelínou. A stáhnul k sobě. Dělám něco blbě ??
Datum: 26. února 2011 15:22
Jméno: L
IP: uživatel9582
 ne každy je tak přesny nebo nemá tu možnost aby dokonale srovnal dosedaci plochy proto ale i jak je zvykem "co kdyby náhodou" tak hodně lidi tam dává lepidla tmely apod. já osobně také ale použivám nějakej červenej je o velikosti zubni pasty slouži to pouze ktomu aby udělal na dosedacich plochách jako by film a tim vyrovná nerovnosti a ne aby se tam toho navalila vrstva nikdy se to neslepi ani nezatvrdne nic lepšiho jsem ještě neměl jak se to jmenuje to nevim když to potřebuju tak mi kamoš donese zbytek z autoservisu
Datum: 26. února 2011 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Nechápu k čemu tyhle všechny "tmely" a eště s papírem....tak sakra když nejsem vymatloň,a zamyslim se nad tim,tak ani žádný tmely nepotřebuju.....podstatou těsnění je že na sebe díly dokonale pasují a nejsou mezi nima škvíry....pokud jsou,dají se proti sobě díly zabrousit na skle třeba 400-600 brusnym papírem.....pak stačí dát jen těsnící papír potřený vazelínou a nebo olejem a bude to držet vždy! Všimněte si někdy jaká jsou těsnění mezi bloky u původních motorů z výroby?!
Datum: 26. února 2011 11:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Pokud ti to teče pod víkem spojiky... tak pulit nemusíš  stačí když nakloníš fíka na pravou stranu.. aspon tak aby se opiral o kriz... povolis par sroubu.. sundas výko přetěsníš... a dáš ho zpátky a poradne dotahneš  práce je to na 20 minut..  určitě to nenech téct
Datum: 26. února 2011 11:42
Jméno: 150
IP: uživatel4563
 pic fachtmani. můžu sem dát dotaz na Mz 150 ? přendavám z jednoho motoru díly na druhej a nějaký věci mi nejdou vůbec vyndat tak nechci použít násilí abych tomu nějak neuškodil. tak jestli se tady někdo vyzná a ví a poradí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 10:42
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 vytahnout šroub ze spoda matku povolit rozhýbat to klepnout dolu a pak gumovým kladívkem to vytlouct
Datum: 26. února 2011 21:30
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Já měl stejný problém a WD taky nezabralo.Prubni to na pár hodin prolít brzdovkou. Já to nechal den působit, pak trochu potočil, tak ještě jeden a už jsou venku. Každopádně ten vrchní šroub jsem jen povolil - cca 1cm - klepl po tom kladivkem a bylo. Stejně jak na sedle
Datum: 26. února 2011 11:12
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 nenene vše bylo sundane ... bowdeny elektrika .. ted je problem vytahnout to nejde a přychytit zpět taky ne protože ten klobouček je mimo ty řiditka už .. .(
Datum: 26. února 2011 10:58
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 zdar, nevisí to na bowdenech?
Datum: 26. února 2011 10:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11236
 Dobrý den, potřebuji vydělat ložisko v pravém krytu motoru. Zkoušel jsem to ale nepodařilo se mi to nevíte někdo jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:12
 Dik kolecko už jsem ho vydělal. Stačilo trochu nahřát a ze zadu bouchnout
Datum: 26. února 2011 23:12
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 určitě sto měl málo nahřátý musíš to nahřát pořádně at slina odskočí jinak to nemá vyznam
Datum: 26. února 2011 21:32
 trouba je dobrej nápad, jistě tě doma pochválej  )))))
Datum: 26. února 2011 10:43
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 26. února 2011 10:40
 to je jednoduchý. zevnitř na spodní strane je tyčka se segrovčičkou(k segrovce je fakt blbej přístup a asi nebude pod nánosem humusu vidět) sundej segrovku a tu tyčku vytáhni. taky to asi půjde blbě vytáhnout. na tý tyčce je páčka do který se zahákovává lanko. vyndáš tyčku vyndáš páčku a pak je tam vidět kulatá díra a pod ní plech s dírou cca 6 mm takže na ten plech klepneš a vyjede ti to ložisko dovnitr. POZOR!!!! ty plechy jsou myslim dva a je mezi nima O kroužek!! vrátit v pořadí jak tam byly!!!! ložisko doporučuju vyměnit za typ 62022RS to je z obou stran krytý gumou. samozřejmostí je ucpání mazací díry v karteru třeba gumovym špuntem, protože už není s tímhle ložiskem třeba, není třeba ani gufero do víka.
Datum: 26. února 2011 10:38
 Podle mě tam je ještě origo ložisko od výroby.
Datum: 26. února 2011 10:14
 Tak tam to ložisko asi někdo přilepil....a to nwm jak vydělat
Datum: 26. února 2011 10:11
 Právě horkovzduškou jsem to zkoušel pořádně nahřál a zkusil bouchnout o stůl a nic.
Datum: 26. února 2011 10:06
 Pořádně nahřát karter fénem, ale lepší kdybys měl horkovzdušnou pistoli
Datum: 26. února 2011 10:04
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 Ahoj draci budu si kupovat jawu 175 udělanou trochu do krosu bude potřeba dodělat, ale potřebuju ji vyzkoušet při koupi jestli jezdí... a kolik mám ředit benzín s olejem?? mám M2T děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:18
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 Proc te to napadlo?
Datum: 27. února 2011 21:18
 ty jsi jistě odborník, že...
Datum: 27. února 2011 20:34
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 M2T je dobrej olej hodně zasírá ale dobře maže a v nových olejích se já moc nevyznám...
Datum: 27. února 2011 9:13
Jméno: Vena
IP: uživatel590
 M2T?  kup si lepši olej
Datum: 27. února 2011 0:15
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 taky jsem si řekl že minimálně 1:33.. děkuju za další názor...
Datum: 26. února 2011 11:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 M2T?minimálne 1:33
Datum: 26. února 2011 10:37
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Ahoj, dělám GO motoru na Jawa 20, mám už pěkně vyčochtaný ložisko na ojnici. Mám tu ještě jednu ojnici, která má ložisko OK, tak sem se rozhodl že bych ji tam teď dal a na repas bych dal rovnou obje ojnice až při příští GO, to už bych měl po škole tak bych nemusel tolik řešit peníze.Myslíte, že bych ji měl dát nejdřív vycentrovat než ji tam dám? A kolik by tak stálo to vycentrování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 18:46
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draku samotný vyce ntrování,vyvážení stojí kolem 100 a výš ale nejdražší je přelisování a pochromování čepů
Datum: 26. února 2011 18:46
 Mate nekdo navod na skladani motoru čz 125/516 popripade kde se daji koupit nové vidličky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:43
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Ten návod by mě taky zajímal,nemáš ho náhodou naskenovanejv v PC? Kdybys byl tak hodnej a kdyžtak ho poslal na sosna3@seznam.cz dík
Datum: 26. února 2011 23:43
 Čau. Návod na skládání motoru mám a vydličky mám doma také.
Datum: 26. února 2011 9:55
Jméno: Jawař
IP: uživatel6534
 Zdravim panové, budu posílat válec na výbrus a budu s válcem posílat i píst, podle kterýho mi ten válce vybrousí. Mám poslat i kroužky?? Nebo stačí jenom ten válec a píst? Díky borci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 10:17
Jméno: Jawař
IP: uživatel6534
 Díky
Datum: 26. února 2011 10:17
 válec a píst...
Datum: 25. února 2011 21:53
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 čau hoši. mám motorku 50ccm a nechce nastartovat. jiskru to háže, bezkontakní zapalko.. když stříknu benzin do válce tak to trochu škytne. karbec mám bing 17. měl by být vyčištěný (celý jsem ho rozdělal vypucoval a zase složil) ale furt to nechce nastartovat. zkoušel jsem dát jehlu výš, točit s volnoběhem, vzduchovou tryskou (nebo co to je) a nic. nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 19:51
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 motor fichtel and sachs 50. Samozdřejmě se sytičem. a jak to mám nastavit? ->jak ten vzduch vlonoběh (jak se kroutí se šroubky vím)
Datum: 26. února 2011 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 seřid karburátor....bing 17 je docela citlivej na nastavení.....naopak pokud se nastaví přesně,tak to chytá na první otočku....
Datum: 26. února 2011 11:55
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 co to je za motorkU?
Datum: 26. února 2011 9:39
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Dáváš sytič? Bing 17 bez sytiče startuje blbě, se sytičem SKVĚLE.
Datum: 26. února 2011 7:10
 Zdar hoši dnes se právě dokončil pionýra po kompletní renovaci stálo mě to všechno celkem 9000kč má i kompletní generálku morotu přes výbrus po kliku a ložiska po novou převodovku,startoval jsem to asi na 30vteřin a pak chcípl a chci se zeptat jakej olej byste mě doporučili pro záběh tohoto motoru a jak dlouho to mám zajiždět protože výbrus mám docela těsnej díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 shell vsx nebo valvoline
Datum: 26. února 2011 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Motorex 100 -minerál ,seřídit karburátor pro záběh, 1:30 po dobu než se to povolí(cca 600km)
Datum: 26. února 2011 11:57
 Jakoukoliv polosyntetiku nad 150 Kč,třeba ten Motul 510 nebo Shell VSX.
Datum: 26. února 2011 8:44
 No já mám nějakých 8600 ot/min..motul do toho leju uz dost dlouho a prznaky pridirani nebo nejaky poskozeni valce,pistu sem nezpozoroval.
Datum: 25. února 2011 22:06
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 710 je olej pro motory který maj mnohem vetší točky. 510 je lepší pro pioníra že má menší.
Datum: 25. února 2011 22:00
 710 nwm....urcite bude lepsi jak 510...ale Opravdu uplny zbytecny...uz 510 je moooc dobrej
Datum: 25. února 2011 21:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 TSF je dobrý olej
Datum: 25. února 2011 21:44
 ještě jsem viděl motul 710 ten je taky dobrej?
Datum: 25. února 2011 21:34
 motul 510..pokud si do toho dal 9 000 tak 210 kc za litr te nezabuje..a ej to fakt ten nejluxusnejsi olej do fika kterej mu muzes doprat jako polosintetiku
Datum: 25. února 2011 21:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Proč je TSF na prd?
Datum: 25. února 2011 21:26
 no čekal sem odpověd od někoho zkušenyho a tsf je naprd a stihl sem už měl a taky mě noc nezaujal
Datum: 25. února 2011 21:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 olej mogul TSF nebo červený STIHL a zabíhat aspoň 1000km i víc a mazat 1:30 aspoň
Datum: 25. února 2011 21:17
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím
tak jelikož neumím odlaďovat tak na to hikone seru jak ste říkaly , ten sportoní filtr si možná koupím jen tak na vzhled  a k tomu origo válci 8. výbrus nechat 68 trysku ? Když je tady napsané k tomu polském který je taky 8 výbrus 72 trysku. Poznám nárůst výkonu s tím 8 výbrusem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel11246
 Hlmut: Doslova tak,mám taky testovací kopec na kterém mám ozkoušené,jak jede normální seriovka,rychlost nájezdů do zatáček,body kdy se přeřazuje dolu atd.....každá změna se tam perfektně projeví.....a pokud tam jedu s normálnim vzducháčem kotel a vše je cajk a pak jedu s tjůnink filtrem a všemožne přetryskovanym karbecem a v některých pasážích jedu o kvalt míň,tak vim,že je to na hovno.....u upraveném motoru nemá význam mluvit,tam je to nebe a dudy....ale opět.....vidím co je dobré a co ne.....ve chvíli kdy se s upraveným motorem dostanu na horší průjezd jak na seriovce,tak okamžitě vidim,že je něco hodně špatně(ted nemluvim jen o filtru)....mimojiné cestovní úpravu jsem ladil čtvrt roku,aby tento kopec zvládala alespon jako seriovka,jinak byla ke smíchu....po rovině to sice jelo 80,ale do kopce se to plazilo jak vyčochtaná seriovka   a až právě onen vzduchový filtr to donutil jezdit......dobře jezdit!! Pak jsem poznatky aplikoval na RS dvoukanál a začal tak dobře jezdit,až se drolil hliník s rozlámaným kroužkem z výfukovýho kanálu 
Datum: 27. února 2011 21:50
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 hlmute tohle sem nevědel takže není co řešit..
Datum: 27. února 2011 15:46
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Dvoutakt zacina metr pred filtrem a konci metr za vyfukem .) Navic jde o to, ze original fichtl karbec je dost jednoduchy konstrukce a potrebuje urcity podtlak, aby kloudne fungoval, ktery s tuning filtrama poradne nedocilis. Staci se podivat, kolik stroju, kterym to jede, pouziva tyhle tuning filtry... Otazka za 100 bludistaku. Nikdo, protoze jsou k nicemu. Ten tvuj tuning primak ma mozna prirubu, ale podivej se jak dlouhou, ujed s primakem 100km po polnackach a mrkni dovnitr motoru a pak se podivej na ten filtr jak bude krasne zapatlanej od benzinu a oleje. Jestli te ani tyhle argumenty nepresvedci a budes furt neco povidat o brzde, tak se nemame o cem bavit. Ja uz sem si temahle nesmyslama prosel, vzdycky to bylo jen horsi, za me tyhle tuning filtry nebrat, neni nad klasicky airbox. Ale kdo chce kam...
Datum: 27. února 2011 12:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 primak ma taky prirubu.. motory jsem ,,odladil'' 2 (nebo neodladil ale pouze priblizil, alespon doufam) , k brzde ma pristup malokdo ale muzes si to zaplatit
TUNING= penize... coz je naprd ale je to proste tak. BAVIME SE O FILTRU NEMOTEJ SEM VYFUK!!!! kapitola sama pro sebe Je jasny ze kdyz je vyfuk ,,prokoplej''
ze to nepojede kdys 2t s nim pracuje RESIM JEN FILTR jinak vse nize... co jsem psal
Datum: 27. února 2011 9:31
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Takze kdyz jedu do kopce na 3-ku, motor to utahne, pak si tam dam hustotuning filtr a prokoply vyfuk a ten samy kopec se plazim na 1-ku, takze to podle tebe neni ukazka mensiho vykonu? Zamysli se, myslis, ze kazdy ma pristup k brzde? A jak se to delalo driv, kdyz brzda byla spis zbozne prani? Opet otazka: kolik si odladil motoru? Nehlede na to, ze u 2-taktu se ti vraci smes zpatky do sani, u origo filtru se nema kam ztracet, vraci se zpatku a u"primaku" ti fluse smes ven = vetsi spotreba a casem se ti zasere benzinem s olejem a ztraci propustnost, takze pada vykon... Na tohle nepotrebuju brzdu.
Datum: 26. února 2011 23:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Opravdove ani jeden (nespokojim se jen tak s necim tudis neni brzda neni poradne odladeno a proto pisu ze zadny)
Datum: 26. února 2011 20:39
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Ladeni proti kopci, ze je na prd, kolik si "odladil" motoru? Napriklad pan Kocourek (jezdi zavody pio) rika, ze brzdu nepotrebuje, ze mu staci staci jen kopec v Hermanove mestci. .) Taky to tak delam, mame ve vesnici pomerne velky kopec a na nem je znat kazda zmena nastaveni.
Datum: 26. února 2011 18:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 To stim vrtanim dir je si myslim pouze tvuj osobni pocit a nebo taky ne (ladeni pri jizde do kopcu atd je naprosto naprt.... nikdy nezajistis prijatelne podminky) kdys chces ladit ladis na brzde jinak je to vareni z vody.... tim bych to tak nejak ukoncil protoze se zaobirame uz do detailnich kravin  chce to seriovem motor a jednou ho zkusit na brzde s primim a jednou s origo
Datum: 26. února 2011 16:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 26. února 2011 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 rozhodně ne,čti důkladněji....jen jsem zajistil přísun studeného vzduchu a zajistil vhodný podtlak v sání......
Datum: 26. února 2011 13:50
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Takze si udelal neco na styl naporovyho sani? o.O
Datum: 26. února 2011 13:41
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Zároveň se zde střetává neustálý problém většiny lidí co sem píšou že mají nadměrnou spotřebu a nebo že jim to nechce tahat do kopců.........maj vydřený trysky od drátů,vysokou hladinu a s filtrboxem jim to nechce vůbec jezdit a proto ho sundavají a montují filtry "otevřené" a ono jim to najednou jede......na seriovce jsem udělal "pokus".....sehnaj jsem si menší trysky ze stadiona(65 HT a 35VT),seřídil karburátor,na filtrboxu ucpal všechny díry v obalu a udělal jednu malou M8 vrtákem nahoru do víčka a nechal jen ohlou trubku a vyhnal jí ven,aby to nebralo teplej vzduch nad motorem.....a najednou sem myslel,že jedu na simsonu.....žádný vadnutí,nic,trojka se krásně sbírala proti kopci skoro od nuly a pořád to mělo stejnej tah a ne jako ve většině případů,že to za 20 minut jízdy je "líný"....a to si myslím že cílem všeho našeho snažení....všichni chcem aby to jelo co nejlíp....někdo zvolí cestu drahou a neefektivní bez výsledků....někdo na to jde jinak....já nikoho už přemlouvat nebudu,já už svojí zkušenost a názor mám....někomu to třeba jde proti srsti....ale mě je to úplně jedno....
Datum: 26. února 2011 13:11
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Taky sem na tyhle primy filtry rezignoval. Jedine, co trosku fungovalo, byl molitanovy z filtru a kolem toho kelimek od Solviny... Ale stejne sem se k tomu uchylil z nedostatku mista. Za me je origo filtr neprekonatelny.
Datum: 26. února 2011 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 To už žertuješ....stačí že u stejskyho na diskusi to lítá samejma 10 koněma a grafama z brzdy.....mužu ti to vysvětlit jinak....když vemu filtrbox a vhodně ho zazátkuju/odzátkuju tak motor výrazně ožije(a to nemluvím jen o seriovém motoru)....ve chvíli kdy sání zbavím "tlumiče"v podobě filtrboxu, začne se to odpspoda blbě sbírat(a tady v tom případě je úplně jedno jestli je to motor trochu upravenej a nebo seriovej)....s použitím "otevřenýho tuningovýho" filtru jsem ani s velkou tryskou ani s normální tryskou nedosáhl slušného průběhu....mělo to jedinej efekt....hučelo to a mělo to spotřebu jako kráva a trojka se nechtěla přetáčet ani na rovině,jedině z kopce....neříkám nechat filtrbox úplně seriový(i když to stačí),může se tam taky udělat jiná vložka,lepší náběh k filtru,použít nějaký molitan na drátěnou klec,přivést studený vzduch zepředu atd...tady jsou možnosti otevřené....ale prostě ten "obal" filtrboxu dělá víc jak kraviny který se tu řešej denno-denně.....
Datum: 26. února 2011 12:55
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 taky neco málo o motorech vím.... a taky mám vyzkoušno že lidé jsou ovce a kdyš někdo řekne ,, máš tam lepší olej, lépe to půjde do otáček'' tak i přes to že je to kravina lidé si to vsugerují a při jízdě to dokonce pocítí. Jestly ty poznáš úbitek výkonu při jízdě na sériovém motoru s původníma triskama a přímím filtrem tak to smekám ... NICMÉNĚ můžeš to nějak doložit?
Datum: 26. února 2011 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 ja už nikoho přemluvat nebudu....nějaké drobné skušenosti s laděním motorů jsem už posbíral....takže vím,že jde úplně špatnou cestou......
Datum: 26. února 2011 11:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Sanda: a na to si prisel jak  jakoz to bezny uzivatel bez motorove brzdy na silnici ten propad vykonu nezaznamena
Datum: 25. února 2011 21:53
 jo k tomu 8 vejbrusu bych asi dal tu 72
Datum: 25. února 2011 21:53
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 jojo  a ta tryska ?
Datum: 25. února 2011 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel11228
Datum: 25. února 2011 21:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Zdar hoši zabíhám trochu kroužky s novým pístem na pinckovi a ze začátku sem ho netrápil jezdil sem jenom maximalne na pul plynu ani ne a vyjel sem asi pul nadrze a ted ho tocim do plnych vadi to? Zatah ma slusny kdyz pridam trochu plynu a pustim spojku tak jde okamzite na zadek. Mam ho zprevodovaneho a mam 13zub sekundarko do stredniho kopce sem vyjel na dvojku. Chci se zeptat jestli to nevadi kdyz to zenu do plnych uz. 100 km uz sem asi najezdil. Má to slušný výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 20:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 jj do starého válce sem dal nový pist s kroužkama jak sem to nasazoval tak kroužky v zamečcich neměly žádnou mezeru takže ten válec by měl být v pohodě má to slušný tah a to tam mám 13zub sekundaro a do docela velkých kopců na dvojku rozjety. nevadi když mažu olejem od parama M2T kupoval sem na benzince. Třeba TSF neměli tak sem vzal M2T
Datum: 26. února 2011 20:56
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 takže si dal do starýho válce novej píst a kroužky.....to skoro neni třeba zajíždět....stačí dvakrát kolem dědiny a je zajeto....
Datum: 26. února 2011 12:11
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Jak si ho naučíš tak bude jezdit
Datum: 25. února 2011 22:43
 no tk nic neres a jezdi dal
Datum: 25. února 2011 22:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 mažu 1:30
Datum: 25. února 2011 22:07
 Ne v pohodě...přidej oil a jezdi jak uznas za vhodny
Datum: 25. února 2011 21:56
 cau draci. Jaky lepislo by jste mi doporucily na lepeni ochranejch plastu na prahy u auta ? Koukal jsem, a chemopren extrem vypada dobre, ale rad bych slysel nazory skusenejsich lepicu  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 21:47
 dik kouknu po nem
Datum: 25. února 2011 21:47
Jméno: L
IP: uživatel9582
 já sem tim lepil u felicie když mi zatikalo přes těsněni u předniho skla okolo lišty nad dveřma nebo když sem měl dirku v prahu tak sem to normálně zalepil a nikdy mi nic nerzelo pokud chceš kup karosářskej tmel je takovej černej vpodstatě je taky v tubě jak silikon stoji tak jak kde 130kč asi... je to přimo pro lepeni pro karosřskou práci měl by i lepit plasty ale to si raděj přečti na návodu nepouživám ho
Datum: 25. února 2011 21:44
 myslim ty listy, co chranej prahy. kdyby to bylo jen proti osoupani od noh, tak to neresim a jdou dolu, nez se s tim crcat, ale tady kryjou i diry na dutiny a kdybych tam dal zaslepky, tak by to asi vypadalo divne. (mimochodem jedna se o Fiat Palio Weekend). No ja delal pokusy s jakymsi pruhlednym silikonem a plech mi pod nim pokazdy zreznul, takze asi neutralni nebyl
Datum: 25. února 2011 20:56
Jméno: L
IP: uživatel9582
 normálni obyčejnej pruhlednej silikon je neutrálni nikdy sem stim neměl problém při demontáži šel pěkně odřezat
Datum: 25. února 2011 20:52
Jméno: L
IP: uživatel9582
 A mysliš plastovy prahy? nebo lišty co se dávaji z vrchu prahu proti ošoupáni od noh? nějak mi to nedošlo ale i to bych nalepil na silikon
Datum: 25. února 2011 20:49
 dik, ten silikon neutralni ze ?
Datum: 25. února 2011 20:48
Jméno: L
IP: uživatel9582
 Plastovy lemy jsem lepil kamošovi na pruhlednej silikon snad nemusim připominat že je potřeba řádně očistit odmastit a osušit plastovy prahy bych nalepil taky na silikon ale pojistil bych je pro jistotu na koncich šroubkama na autě sem řešil vše silikonem a vždycky to fungovalo
Datum: 25. února 2011 20:45
Posl.aktualizace: 26. února 2011 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Je to pro smích.....ta bestiálně převařená kostra,streetová sedačka,motor ačkoliv má dvouvýfukový válec tak má jen jeden výfuk,brutální maxituningový sání z hadice na vodu ze škodovky,který musí po nastartování upadnout a vzhled jak když to složil z dílů,který našel na skládce......je to k smíchu....a nebo k pláči?!
Datum: 26. února 2011 13:56
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Třeba to byl jenom překlep  o jednu NULU
Datum: 26. února 2011 10:51
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
Datum: 25. února 2011 21:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 18000
Datum: 25. února 2011 20:46
Jméno: L
IP: uživatel9582
 zajimává cena za nezajimavou slátaninu
Datum: 25. února 2011 20:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Dobré lego
Datum: 25. února 2011 20:27
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 tak to lol twl za 18 000 se asi zbláznil bych nechtěl ani za 1000
Datum: 25. února 2011 20:16
 Čus draci, chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou někdo neví, kterej píst-tuning pasuje do válce s 8. výbrusem. Případně , jakej pístní kroužek by pasoval do pístu. dík moc za odpovědí.(je tam psany, že je to průměr 40)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:25
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
Datum: 25. února 2011 20:25
Jméno: honzik 23
IP: uživatel10429
 čau draci ten vejbuk na simsona dal sem ho na mustanga vypadá dobře ale prej to snižujé docela výkon ve vysokých otáčkách c s tím aby to bylo v normálu aby to jelo stejně jako předtím a nebo líp mam na tom ještě hvězdicouvou hlavi stočenou kliku na 90 mm polskej válec a karbec dellorto.Myslíte že s těmadle ůpravama to pojede alespoň trochu líb před tím jel 60 na 3 plnej z kopečka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 vymen polskej válec za českej válec a pojede to 80
Datum: 26. února 2011 12:01
Jméno: Hubic
IP: uživatel6563
 mistře a jakej tam pasuje pist-tuning? jak poznám kterej tam pasuje rozměrově. dík za radu.
Datum: 25. února 2011 20:18
 Ahoj měl bych malý dotaz vypadla mi spojkova tycka co je skrz motor a nemuzu ji dostat zpět prosím o radu děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:20
Jméno: honza23
IP: uživatel10429
 a skousel si to při nastartovanym motoru někde sem slišel za by to mohlo pomoct ale nwm a sry
Datum: 25. února 2011 20:20
Jméno: honza23
IP: uživatel10429
 tak to fakt sry moc se ti omlouvam ja sem si to blbě přečetl fakt sry omlouvam se
Datum: 25. února 2011 20:19
Jméno: honza
IP: uživatel11233
 vyndal jsem ji to jo ale nevim jak nazpět
Datum: 25. února 2011 20:17
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no spíš bych řek že ji tam potřebuje dostat zpět a né ji vyndavat.... problém může být v kuličce, která tam zůstala...
Datum: 25. února 2011 19:30
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 nakloň celou motorku a třeba vyjede nebo sundej motor a skus jí vyklepat.
Datum: 25. února 2011 19:25
Jméno: satan162
IP: uživatel11232
 Zdar draci, cim se daji vylestit prepousteci kanaly ??? diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 leštěnkou..
Datum: 26. února 2011 11:35
 Čau draci, nechci vás moc otravovat, ale už si opravdu nevím rady. Mám Jawu 250/353 a mám jí po Go, ale ona mi nejde do plnejch toček, ani do polovičních. Tak jsem si myslel že nedobíjí, ale ona dobíjí, měnil jsem indučku, fajfku, zapalko a ono furt nic. Ani předstihem to není. zkusím prohodit karbec ale jinak mě nic nenapadá. Ještě bych měl říct že mám spodek válce trošku uštíplý, ale opravdu jn trochu to křidýlko. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:19
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Seřidˇsi karburátor. Jaké je číslo karburátoru ? Je moto po výbrusu ?
Datum: 26. února 2011 11:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Máš dobré kladívka a kondenzátor,? Potom zkus ten karbec, a především zkontroluj jestli dotéká benzín,předstih znova nastav aj odtrh a pak by měla jet
Datum: 25. února 2011 20:31
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
Posl.aktualizace: 25. února 2011 18:16
|



|