slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  885  886  887  888  889  890  891  892  893  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Zdravíčko. Má tady někdo konkrétní zkušenosti s těmi pokutami ČKP při neplaceném povinném ručení? Jak se řešej ty mašiny, kerý stojej 20let ve stodole, lidi pomalu zapoměli, že tam něco maji, ale přitom je to stále na značkách? Protože pokud by to měl člověk uhradit tak jak říkají, vyšel by dnes jeden takovej nepojištěnej pincek na cca 15tis! A to je hehorázná pálka. Jdou po tom tedy, nebo jsou v takových případech benevolentní? Prosim o konkrétní zkušenosti či ověřené info!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
ano tak to je... mám stejnou zkušenost s autem .... koupil 23.8.2010 a majitel to druhej den odhlásil a zrušil pojistku (čili od 24.8. sem byl v tp) já pak přihlásil a pojistku udělal až 4.9. a taky holt platim, ale nedovedu si představit že by po mě chtěli peníze za předchozího majitele... to je prostě podle mě nesmysl..
 
 
Datum: 02. března 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
...dle mých informací od paní (moje teta) co dělá pro pojišťovnu, je ČKp úplně jedno z koho ty peníze dostanou. Ty když kupuješ stroj tak by jsi si měl zkontrolovat zda původní majitel měl uzavřené pov.ruč. Teď jsem kupoval fíka a dostal jsem důrazné doporučení, abych si zkontroloval pov ruč. původního majitele. V loni jsem taky jednoho koupil a týpek co mně ho prodal zrušil pojistku těsně po prodeji, ale papíry mně poslal až skoro za měsíc. Malej tp měl ztracenej a velkej si nechal u sebe na odhlášku. Takže já jsem fík pojistil až za měsíc . ... no a za další měsíc přišel od ČKP flastr za 500,- !!! ...
 
 
Datum: 02. března 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
s tim depozitem nemám zkušenost, ale je nanejvýš jisté že stk bejt platná musí (a myslim že bejt vždy musela) jinak depozit je a byl neomezen... jen to po roce musíš vyzvednout a otočením na patě to tam dát zase zpět... pojistka mám dojem že v průběhu nutná není, ale při tom zastamdání asi jo, stejně tak STK...
 
 
Datum: 02. března 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jak můžeš platit za někoho pojistku? zamyslete se..... pokud koupíš auto a původní majitel zruší pojistku hned druhý den, tak potom ty seš povinej si to do 10ti dnů dohlásit na sebe včetně pojistky..... pakliže majitel zruší pojistku a odhlásí to na tebe (nebo pojistku vůbec neměl) a ty si to dohlásíš třeba až za půl roku - tak v tom případě platíš to období co to vlastníš....tedy od dne kdy jsi uveden v TP.... nechápu proč by si měl platit čkp za dobu kdy to auto či moto nebylo vůbec v tvém vlastnictví....
 
 
Datum: 02. března 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Neco pravdy natom bude, kamaradovy ted dosla slozenka na doplatek 700 za auto, z doby kdy bylo psany na minulyho majitele
 
 
Datum: 02. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
... a ještě k depozitu!!! Při odevzdání RZ (spz) do deponace je třeba, aby byla platná technická, je to "novinka". A dále depozit je jen na rok, ale dá se prodloužit:
 
 
Datum: 02. března 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
zdarec draci, dle mých informací je prů?er, když původní majitel neplatí pov. ruč. a vy potom toto vozidlo koupíte a "aktivujete" !!! Při sjednání vašeho povinného ručení se v kanceláři pojistitelů objevý hláška že vozidlo nebylo před vámi pojištěno. Pozor nepůjdou po původním majiteli, ale po Vás!!!!
 
 
Datum: 02. března 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ještě dotaz. Dával někdo něco v poslední době do depozitu? Snažej se mi namluvit, že je k tomu nutná platná STK je to pravda? Dával jsem do depozitu cca před dvěma rokama ČZ, která STK namá asi 10 let a nouproblémo, tak ted nevim.
 
 
Datum: 28. února 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dwein: díky, moc zajímavý a poučný počtení
 
 
Datum: 27. února 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
http://www.fichtlpokec.cz/pokec-srazy-vyjizdky/id173930.html todle proštuduj a hned budeš vědět o co vlastně těm sviním jde
 
 
Datum: 27. února 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
platí to sice od 1.1.2009, ale jak jsem to pochopil, tak od týhle doby se to účtuje. Takže podut nemáš vozidlo pojištěný třeba 10 let, platíš podle mě tu dobu od 1.1.2009 do dnešního dne. Teda alespon takhle si to vykládám já. Každopádně první příspěvek mě celkem potěšil, protože mam možnost koupit 555 za dobrou cenu, ale rozhodně nechci, aby s tim měl majitel jakykoliv prroblémy (i když jemi jasný, že dřív nebo později by to stejně musel vyřešit, ale ne kvuli mě)
 
 
Datum: 27. února 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
toto platí až od roku 2009... takže co bylo předtim není třeba řešit
 
 
Datum: 27. února 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11245    
Nazdar lk.Vlastní zkušenost a moje blbost.Sešrotované auto ,neodhlášené ani nezrušená pojistka,čísla pro strýčka příhodu a pálka od ČKP 12 600 kč.
 
 
Datum: 27. února 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam ověřený info že pár kámošů už takhle koupilo několik motorek co takhle stály, sice je nepřihlašoval původní majitel, ale novej, nicméně ČKP po původním majiteli nic nevyžadovala..
 
 
Datum: 27. února 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary ctěl bych se zeptat jak jak si doma snížit hlavu na pionýra,dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
kdyz jsem to jednou snizoval asi o 2 desetiny tak jsem upnul frezo do sveraku a hlavou par krat otocil nani, dalej sem vzal kus osoustruzeny tyce v prumeru ty diry dal brusnou pastu a zabrusoval tesni to krasne sloto jednoduse. Taky by to mohlo jit normalne na frezce este jsem to nezkousel ale myslim ze kdyz lechce upnes hlavu do sveraku najedes suportem na frezu lechce pritlacis aby se hlava srovnala doroviny a dotahnes sverak tak pak to snad pujde líp
 
 
Datum: 28. února 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 28. února 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Taky sem snizoval hlavu, flexou... zbyl mi jen vrsek svicky
 
 
Datum: 28. února 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne se nic nepodařilo najít:-)
 
 
Datum: 28. února 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal:a nechceš si to třeba zkusit najít sám?Trvalo mi to asi 45 vteřin než sem to našel-.---
 
 
Datum: 28. února 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11249    
a nějakej odkaz na ten přípravek by nebyl ? :-) díky
 
 
Datum: 28. února 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11248    
ty jsi upravoval výšku výfukovýho kanálu,že chceš snižovat hlavu?
 
 
Datum: 28. února 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Botik: je na to spesl pripravek, do kteryho se upne hlava a az tenhle celek se upne do soustruhu ;-)
 
 
Datum: 27. února 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Akorat mi neni jasny jak to do toho soustruhu chces upnout
 
 
Datum: 27. února 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný,díkes
 
 
Datum: 27. února 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa50speed.wz.cz/_hu.html ,nebo to vem soustruhem a udělej si na to přípravek.
 
 
Datum: 27. února 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a este bych se chtel zeptat o kolik se to snižuje abych to nepřehnal,diky
 
 
Datum: 27. února 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Na soustruhu
 
 
Datum: 27. února 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, už sem zjistil závadu na svíčkách... musel sem je dát vypálit na 5 minut do krbu, aby se mi vypálil olej... dávají velkou modro-(trochu)červenou jiskru... je to dobře? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je mokrá,tak dává nepravidelně jisrku.
 
 
Datum: 27. února 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
ok, ještě je vyzkouším a uvidím... psal sem že dávají převážně modrou, né že jenom červenou... takže to asi nebude tak strašný
 
 
Datum: 27. února 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakmile dávaj červenou, nebo oranžovou jiskru a skáče všude možně, tak budou v čudu.
 
 
Datum: 27. února 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No to je závada, když někdo dává do krbu svíčky, aby vypálil olej...... Jinak co si čekal? Že budou blikat a svítit zeleně? To je zase dotaz.......
 
 
Datum: 27. února 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Onda      IP: uživatel9706    
zdarec 21 mi drzi normalne volnobeh, ale kdyz pridam, tak chvilu drzi vysoky otacky a pak pomalu klesaji, treba kdyz pridam pul plynu tak to na normalni volnobeh klesa 10 sekund. vsechno je vycisteny, zapalovani serizeny, tak sem si rikal jestli to treba nemuze delat olej mazu Husgvarna XP 1:35, nebo uz nevim co s tim. Napiste mi na to prosim vas nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: DeNziL      IP: uživatel5857    
Chudá směs-asi ten falešnej vzduch.
 
 
Datum: 28. února 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo ti to taky někde přisává falešnej vzduch, což bude reálnější..
 
 
Datum: 27. února 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Diky zitra to zkusim a dam vedet jestli to bylo neco z toho
 
 
Datum: 27. února 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Zadrhává se ti bud lanko nebo šoupátko...povol šroubek volnoběhu aby pionýr nedržel volnoběh a zkus jak to bude rychle klesat...jestli otáčky budou klesat rychle tak vyměn šoupátko..jestli se nic nezmění tak hledej chybu jinde (lanko , rukojet) jo a olejem to není
 
 
Datum: 27. února 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus borci hele byl tu dotaz jestli lze udelat 2 valcoveho fichtla a nekdo psal ze to doma ma tak prosim o fotky na mejla petrkudrnacx@seznam.cz zajmalo by me jak se to da skonstruovat a kdyztak popis jak si to udelal diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by bylo docela hustý :-) hned bych to bral
 
 
Datum: 01. března 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On už sem nechodí,ale vypadá to dost provizorně-představte si dva upravený válce od stejskala+perfektní odladění-20 koní jistejch :-)
 
 
Datum: 28. února 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,chtelo by to videjko chtel bych videt jak to jede :-)
 
 
Datum: 28. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
to je neskutečné jak to může fungovat
 
 
Datum: 28. února 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
docela musi bejt složitý to ale ty oba motory sestelovat aby bezeli oba stejne nee ??:-)
 
 
Datum: 28. února 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlpokec.cz/zobrazobr.html?cesta=obr2-img3-101013454912776
 
 
Datum: 28. února 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlpokec.cz/zobrazobr.html?cesta=obr2-img3-101013454912776
 
 
Datum: 28. února 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: DeNziL      IP: uživatel5857    
Měl tu fotky nějakej slovák,nick měl myslím nějak Maverick.
 
 
Datum: 28. února 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja uz sem to videl,fotky sou paradni ale spis by me zajimalo video,jakej to ma zvuj,jak to jede..nemel by nekdo?
 
 
Datum: 28. února 2011 6:43
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky my prosím dištak pošli foto sem zvědavej :-) pavlicekpetr8@seznam.cz
 
 
Datum: 27. února 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Pošlete mi to prosím taky prasiq@seznam.cz
 
 
Datum: 27. února 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Márty      E-mail:      IP: uživatel1194    
jaký máte nazáro na tu paprskovou hlavu za 1000 kčhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3716.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus je to dobra vec ale spis na fichtli s keryma se jezdi po silnici mel to kamos na fichtlu predelanyho na kros a tu hlavu olamal ale jinak to je dobrej tuning
 
 
Datum: 27. února 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
Zdravim, tak už mi to jede. Psal jsem v pondělí kvůli problému s 20kou. Chtělo to ještě jednou projít na kladívkách a "odmrazit" ztuhlej motor. Startuje na nakopnutí .. se divim :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
tak jak jste mi radili tak je všechno v pořadku nevím proč jse ten náhon netočí kdo má nějaký tip čím by to mohlo být tak at ho napíše odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To je jedna ze slabých stránek pionýru. Do náhonu se dostane časem bordel a šnek co je zalisovanej uvnitř se prostě vymele.
 
 
Datum: 27. února 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Taky se mi netočil,vyměnil sem si ten náhon a je to funkční.Nevím čím to bylo :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
hele jestli chces tak tohle mam doma tachak lanko i to co je na rozete dystak napis na petrkudrnacx@seznam.cz
 
 
Datum: 27. února 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou to hrany, ale dvě tenké asi 0,5cm dlouhé kulatiny proti sobě, což je jedna možnost, a nebo je omletý soukolí převodu uvnitř, tam pomůže jen nový (myslim že i zde na krámku)
 
 
Datum: 27. února 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
budes mit omlety na rozete ty hrany do kerejch de to lanko me to taky delalo stacilo to vymenit a slapalo to nebo bude omlety lanko
 
 
Datum: 27. února 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
ahoj draci mam rpoblem ve vyššich otačkach na 350/638 jeud jenom na jeden valec elektrika je ok mam to zkontrolovane soused ktery s tim dela mi rikal ze by to mohlo byt klikovkou pl poradte??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsipis to bude unavena pruzinka, ktera tlaci kladivko na vacku. Kdyz se motor dostane do otacek, tak nestiha pritlacovat a pak zapalovani blbne.
 
 
Datum: 27. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČAU DRACI, mám fichtla a jede sotva 50 a vůbec nemá sílu, tak jsem se rozhodl si koupit vzduchovej tuningovej filtr a k tomu 72 trysku a ještě navrtat vejfuk, a myslim si že by to mohlo jet dost dobře. Poraďte mi pls ještě nějaký úpravy, s kterejma bych dosáhl většího výkonu.Díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dofoukni si řetěz a namaž kola. připomínáš mi mísrní romy. maj vopelichanýho golfe s vykdákanym motorem ale zato s přidrátovanym spoilerem. a to už je krutopřísnej tuning... co máž udělat s řetězem a kolama je napsáno opačně!!!! na to tě upozornuju aby ses zejtra neptal kde je na řetězu ventilek
 
 
Datum: 28. února 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
pořádně seřídit zápalko,lepší válec nevylétaný který bude těsný, nový píst, kroužky,vyčistit karbec trysky atd.,dotáhnout hlavu pořádně ALE NESTRHNOUT ŠTEFTY a mosí letět jak raketa.
 
 
Datum: 28. února 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11246    
Pukasek: Pokud mas fichtla kterej jede blbě,tak oprav a on pojede dobře.....hodně dělaj i ztráty na řetězu,loziska v kolech,vytahana rozeta a pak rozeštelovanej motor....na tjůnink cajky kašli
 
 
Datum: 27. února 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Vliv výfuku na výkon dvoudobého motoru má ohromnej vliv a je to běh na dlouhou trať. Denzil má pravdu, pořádně vylešti spalovací prostor v hlavě a vylešti i píst. Vyčisti vejfuk a vsad na starou dobrou klasiku airboxu.
 
 
Datum: 27. února 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim s dachlem.. pokud na tom nemá kdoví jaký úpravy s přečasováním a přídavnejma kanálama, pak to přidáním "sportovního" filtru jen zhoršil.. o vejfuku to platí dvojnásob, sportovní vejfuky se prodávaj, ale musej se odladit na správnou délku a tvar, kdy přidávaj výkon jen v určitym úzkym spektru otáček, origo vejfuk jezdí s origo motorem taky dobře, teda předtim než ho někdo bezmyšlenkovitě provrtá..
 
 
Datum: 27. února 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oba tvý nápady jsou hodně blbý,zvlášt vrtání vejfuku.Pro začátek seřid předstih a odtrh.Když už budeš ten předstih seřizovat,tak rovnou pořádně-sundej hlavu.Při tom odkarbonuj píst a spalovák.Když už budeš u odkarbonování a čistění,tak rovnou vypal vejfuk.Kup si svíčku na zimu(17,19),a výsledek se musí dostavit :-) Jestli ani pak ne,tak jedině výbrus ideálně s GO motoru.Rozhodně lepší investice než vyhodit prachy za nějakej rádoby sportovní filtr kterej přidá vedle zvuku maximálně veeeeeliký ho*no :-D
 
 
Datum: 27. února 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ti řeknu proč...měl sem na svým pio, dva rozdílńy sportovní vzducháče...a výkon to teda zaručeně nepřidá...akorát to zbytečně hučí, a tím pádem si každej myslí že to jede líp..ale to je dost velká blbost...já sem zastánce origo airboxu s novým filtrem...když dobře odladíš odpor vzduchu do filtru jede to stejně nejlíp, a to at si každej řiká co chce....jinak proč se prodávaj nevim...
 
 
Datum: 27. února 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl: A proč ne?Vždyť proč by se to jinak vyrábělo...
 
 
Datum: 27. února 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udivuje mě,že zde poslední dobou každej hledá výkon ve sportovnim vzduchovym filtru...
 
 
Datum: 27. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: mustik      IP: uživatel3522    
nebo to taky muzes zkusit seřídit ;-)
 
 
Datum: 27. února 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Výbrus, nový píst a vyčistit výfuk. Mělo by stačit. Pak můžeš i rozšířit výfukový kanál. To taky dost pomáhá nebo jehlovým pilníkem slícovat hrany kanálků....
 
 
Datum: 27. února 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
ted otazka jestli to chces na silu nebo na rychlost ny ryhclosz vetsi kolecko dopredu na silu (do crossu) dozadu vetsi rozetu a dopredu mensi kolecko.jinak udelej na valci vybrus a kup novy pist melo byto jet lepsi
 
 
Datum: 27. února 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel11210    
výbrus
 
 
Datum: 27. února 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus draci,pokouším se dát do převodovky nová ložiska.Problém je,že je tam nemohu dostat.Do ohřátého pravého bloku chci dát ložisko které bylo již 2 dny v mrazáku,ale nic.Trošku jsem ošmirgloval hrany aby tam lépe šlo ale stejně nic.Já nevím,asi teda málo nahřívám karter ale zase se bojim aby se mu něco nestalo.Jinak ložisko tam chci dát správné(6004/C3),tak vážně nevím,normálně by tam mělo s menší pomocí pěkně vklouznout.To samé u levého kartru.Ale ložiska na kliku tam šli krásně bez problému.Prosím poradte.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
http://www.youtube.com/watch?v=KG4qMTwd5ew
 
 
Datum: 27. února 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Tady máš postup jak usadit ložisko do karteru sice je to na babettu,ale princip je stejní:-)
 
 
Datum: 27. února 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nahřát jinak ho tam nedostaneš neboj nic se nestane víš jak poznáš správnou teplotu ?plivni na to a slina musí odskočit
 
 
Datum: 27. února 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No ,určitě kupoval jsem ho tady-http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_57.html
 
 
Datum: 27. února 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
A seš si fakt jistej že tam cpeš to pravý ??? http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vymenu-lozisek-loziska.html
 
 
Datum: 27. února 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím seso, je nějaká faja ve tvém krámku, která se nasazuje takhle -> http://www.dvoutakty.cz/54-97-thickbox/fajfka-ngk.jpg ? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Zlatá NK1
 
 
Datum: 28. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky me to melo hned trknout :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,,je to ta modra fajfla silikon
 
 
Datum: 27. února 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: djdobik      IP: uživatel11242    
Čau, chtěl bych se zeptat jak mám zatlačit pružinu do vidlice? Ňák tam nechce vlízt tak jestli někdo nevíte ňákej fígl... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: djdobik      IP: uživatel11242    
to jo, ale jestli to mám ještě potom ňák upravit a jestli to nebude mít vliv na odpružení?
 
 
Datum: 01. března 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
schválně, co myslíš, jak by asi šla taková pružina zkrátit...? na to nemůžeš přijít..
 
 
Datum: 28. února 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: djdobik      IP: uživatel11247    
to jo, ale nedá se ta pružina ňák zkrátit???
 
 
Datum: 28. února 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš ji tam šroubovat....
 
 
Datum: 27. února 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zdarec hoši mám dotaz ohledně televize. Potřebuji vědět kde mám přiletovat dvojlinku káblík od napájecího zdroje na anténu se zesilovačem do koncovky co se dává do televize. Nejlepší by bylo foto. jak je to tam naletované. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
já jsem to myslel takto: jak mám přiletovat dvojlinku káblík od stabilizovaného napájecího zdroje co se dává do zásuvky do jeho koncovky tam co se dává koaxiál. Tam má byt v tom ta dvojlinka káblík a potřebuju vědět ke kterým kontaktům v té koncovce přiletovat tu dvojlinku káblík
 
 
Datum: 28. února 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Dvojlinka káblík od napájecího zdroje se nedá přiletovat přímo do koncovky, ale do napájecí výhybky. Tu zapojíš na koaxiální kabel mezi TV a anténní zesilovač. http://img69.imageshack.us/i/vhybka.jpg/
 
 
Datum: 27. února 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč to nevedeš koaxiálem?Dvojlinka se používala před 50 lety :-D a myslím že zesilovač se dá napojit taky jen do koaxiálu.
 
 
Datum: 27. února 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To sem měl taky jednou takovej problém. Rozbila se mi mikrovlnka a tak se se svým problémem šel poradit na stránky, které se zabývají motorizmem. :-D:-D
 
 
Datum: 27. února 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Karel Novák      IP: uživatel9474    
Ahoj chtěl bych se zeptat mam náhon na tacháč,jdal jsem ho v zadu na šneka a náhon jse mi netočí tak bch chtěl pomoc diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš náhodou ustřihnutý ty 2 kolíčky, který jsou mezi rozetou a náhonem tachometru? Pokud tam ty kolíčky nemáš, tak potom náhon tachometru jen klouže na té rozetě a tím pádem se netočí ani lanko :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: Karel Novák      IP: uživatel9474    
Hele já tam zastrčíl lanko a vubec se netočí,a když jsme to měli rozebraný tak to fachalo ten šnek a ten nahon normiš se točil
 
 
Datum: 27. února 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsi to spojit do jednoho příspěvku. Dej do náhonu sirku a protoč kolem, pokud se bude točit je náhon v pořádku a je pouze ošoupané lanko. Pak pomůže třeba na lanko napájet cínovou kuličku a tu opilovat, nebo lanko zmáčknout v kleštích tak aby se v náhonu neprotáčelo.
 
 
Datum: 27. února 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Ahoj draci mam dotaz,hele ma bejt nahon na šroubovanej v zadu na šnekovi ne bo jen nasazenej díííííík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lanko zastrčené, bowden přišroubovanej
 
 
Datum: 27. února 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: ruza01      E-mail:      IP: uživatel11159    
Zdar draci. Mám babetu 207 a chtle bych se zeprat za kolik bych ji mohl prodat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Jo po dědoj mám taky babetu 207 i s papírama a myslim že kolem 5 bych ji někde udal.
 
 
Datum: 27. února 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
no jestli je taky v dobrém stavu tak taky za ty 4000 neni problém
 
 
Datum: 27. února 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 tis? to až tolik? já mám babetu 207 v origo stavu po dědáčkovi.. kolik si za ni mužu říct?
 
 
Datum: 27. února 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
jestli je v dobrém stavu tak asi za 4000
 
 
Datum: 27. února 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: dotaz-pro SESU      IP: uživatel10520    
ahoj SESO, když prodáváš to VAPE nevíš prosimtě kolik je přectih u toho zapalování na 250 a 175?? Je to moc duležity, protože jsem ho namontoval na ČZ 175 a zjištuju že tam je potřeba mnohem větší přectih než u jawy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechny tyhle motory musej jet na předstih 3,5-4,5mm. možná je pootočenej čep na klice. vyndej kolíček z kliky,dojeď si 4mm před úvrať. nasaď rotor do správný polohy vůči statoru, utáhni to a jed. není co řešit
 
 
Datum: 27. února 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci. Mnel bych dotaz. Dávám na mustála baterku udělal jsem na ni takovej kastlík. Dám ho pod nádrž, ale přišel jsem k závěru že by bylo zapotřebí kvuli hadicce od benzínu ( co spojuje 2 komory) nádrž asi o 2-3cm vyvýšit. Jednolo by se oto že bych to zvedl jak v zadu tak u ve předu u řídítek u rámu. Mohl by vzniknout nejakej problém zkrz to na STK? PS: Jawe ZDAR! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9857    
Zdar draci potřebuju radu mám babetu 207 a už mě docela omrzela.Chtěl bych poradit nějakej tuning zvuku či motoru.Zvuk je už nudnej a motor je slabej tak bach chtěl nějaké jednoduché vylepšení abych nemusel moc rozebírat motor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel10693    
http://www.youtube.com/watch?v=-DQ7Y435md0
 
 
Datum: 27. února 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: MrUffon      IP: uživatel5767    
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewforum.php?f=32 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=974M%ECj
 
 
Datum: 27. února 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: MrUffon      IP: uživatel5767    
Ahoj, poradím ti dobrou stránku, probýrá se tam všechno o Babettě 207,210 od lakování, spojky, po Tuning. http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewforum.php?f=32 Najdeš tam fakt všechno. A ještě teď je tam nový téma asi týden a zabývá se Tuningem zrovna B207 : Koukni tam, a hl. projeď všechny stránky. Zatím to má 7stránek, tak můžeš číst http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=974 Měj se hezky... Čau, čau
 
 
Datum: 27. února 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
zdarec hele tudle babku mel kamos taky a jezdil na ni bez vejfuku to vylo jak CHOPER :-D a nebo jak mas ve vejfuku ten tlumic (takovej valec kterej de vytahnout) tak do nej navrtej par der
 
 
Datum: 27. února 2011 10:30
 
<  885  886  887  888  889  890  891  892  893  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.11.2025 8:13:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu