slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci.. proč vlastně skrachovala jawa a čz? za jakého důvodu to krachlo? a proč? a kdy?? mohl by mi to pls někdo vysvětlit? moc mě to zajímá.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 8:32
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady jsem na chvíly uvěřil, že se stane zázrak. Do tohohle jsem byl ochotnej jít. http://www.motoscoot.cz/jawa-duck Za málo peněz (tomu by i odpovídala kvalita) by bylo dost muziky. Katalyzátor ven, dát lepší karbec a hlavu A TO BY SE TO LÍTALO
 
 
Datum: 14. února 2011 8:32
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná jsem na tom jezdil motoškolu. Tam se stará tři pade rozbila a byla nahrazena zbrusu novou.Fakt vypadala jako úplně nová,chromy se leskly,nová černá barva,kotoučové brzdy,ale tachec digitální nebyl.Budíky byly úplně stejné jako na tej staré. Jinak k tý historii značek JAWA a ČZ sem se dočetl všemožně po netu. Stačí chtít hledat. Ale spíš to moc nedoporučuji, pač je člověku z toho smutno, když pak čte,co se tam po rozpadu železné opony dělo. Kdyby to myslely s návratem na trh vážně, tak by asi musely začít jako Janeček. Ten si sehnal licenci na motor z anglie a sám si dělal rámy a ostatní věci. Teprve po úspěchu začal z tohoto mototru tvořit své nové motory. Jenže všechno je otázka peněz! nalijete miliardy Kč do podniku,který může skončit fiaskem? Ve dni D nemaj pomalu koule ani na to,aby Vám půjčily 100 tisíc a to je ve světě podnikání taková směšná částka. Jen tak pro info: V jedné firmě s 10 zaměstnanci se za rok otočí 2 miliony korun.
 
 
Datum: 14. února 2011 8:16
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
2-taktni 350-ky se vyrabi porad, ale na trhy jako je Kuba aspol. kde nemaj tak prisny emisni limity, to o cem mluvi jawacezetak je stroj pro Velkou Britanii, nekde sem dokonce cetl i recenzi psanou v anglictine na ni...
 
 
Datum: 14. února 2011 6:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ysimip: jinak jawa stále vyrábý 350 tuším 638 nebo 640 ted nevím přesně, ale jen na export mimo EU... co jsem viděl na dotkách tak uplně stejné jako se dělaly u nás ve své dobe, jen mají digi tacho..
 
 
Datum: 14. února 2011 0:09
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak čz se rozpadla na jednotlivé závody z nichž přežily řetězy a turbodmychadla. Jinak ono tomu zavření čz i pomohlo to,že se tam zjistilo,že většina zaměstnanců rozkrádá vyrobené díly. Jawu co vím vlastní teď nějakej zbohatlík,který ji má tak akorát na čerpání dotací z EU. Jednu chvíly to vypadalo,že se bude vyrábět JAWA DUCK.Mělo to být endurko a ten název dostalo podle blatníku,kterej připomínal kachní zobák,ale nakonec z toho sešlo.Ani vzkříšení Californian se nekonalo.Já nevěřím,že se to někdy zlepší. Je to tak akorát na čerpání dotací z EU. Krachlo to z důvodu,že vedení sralo na to,že se po otevření hranic změnil trh,byly dluhy a firmy byly zaostalé.O tom třeba svědčí i to,že se vyrobené MOTO hromadilo na louku :-) Prostě se po otevření hranic objevil hlad po nových a kvalitnějších věcech. Hlavně se posralo to,že se to prodalo firmám,které o výrobu motorek moc nestáli. Zato Škoda se prodala VW a ten o výrobu aut stál,to se musí zase pro změnu pochválit. To že ty fabriky padly to ještě jsem schopen pochopit,ale jakým způsobem se třeba rozkradlo vybavení těch fabrik,nad tím mi zůstavá rozum stát.V jedné z nich se výrobní stroje rozkradly do šrotu a dodnes se nezjistilo,kdo to provedl.
 
 
Datum: 13. února 2011 23:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
režim hlavně upřednostňoval auta a proto motorky šli stranou.
 
 
Datum: 13. února 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Tak kdyz CZ koupila Cagiva, tak CZ uz byla ve srackach diky minulemu rezimu, ktery uprednostnoval Jawu...
 
 
Datum: 13. února 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel11109    
Tak Jawa ma predstavit litrovej motor, ma zacit vyrabet toho Sportarda, uvidime jak se to vyvine dal... Ale co sem videl fotky z tovarny, tak i moje garaz vypada zivejc.
 
 
Datum: 13. února 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha díky...
 
 
Datum: 13. února 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11158    
je to jako všude.....management bere 200 tisíc měsíčně,odbyt jde dolu a firma nemá na vybavení pro výrobu úplně něčeho nového(myslím tím vývoj úlně nového projektu od návrhů po stroje pro výrobu),co by vzbudilo zájem na trhu,kterej je poměrně přeplněnej všeho....ale je to škoda.....její místo přebrala čína jejíž produkce stojí na 3 motorech a 4 rámech jejíchž kvalita zdaleka nedosahuje evropského standartuě
 
 
Datum: 13. února 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupil by sis 350 tramp nebo jeté xt za ty stejné poníze
 
 
Datum: 13. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČZ stále vyrábí jedny z nejlepších řetězů. Používají je v KTM, Ducati nebo Husqvarna.
 
 
Datum: 13. února 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: Marek Bittner      IP: uživatel5855    
ono čzeta tak upne neskoncila dodnes virabi nejake dilia hlavne řetezové sady pro krosky.toje pravda ze zavreli tovarnu ale firma stale egzistuje
 
 
Datum: 13. února 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa ještě nekrachla a čz krachla z toho důvodu, že okolo roku 1997 se italská Cagiva dostala do finančních problémů, a proto zavřela strakonickou továrnu, tim skončila výroba motocyklů ve strakonicích, továrna tam ale stále je a vyrábí strojírenské výrobky...
 
 
Datum: 13. února 2011 18:01
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:33:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu