Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Zdarec teď dělám go cele jawy 21 a měl jsem tam koleno který bylo tak do půlky až třičtvrtě prohnutí a na co to mělo vliv dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 13:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 yuri dobrý příklad
Datum: 26. prosince 2010 13:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to pokrivené a splaštené koleno ma vlyv na chod predstav si že by ta niekto dusil ako by sa ti utekalo ???
Datum: 26. prosince 2010 10:27
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Zdar lidi, chci se zeptat, co se bude dít, když budu indučku napajet světelnýma cívkama? A ještě, mám fíka a on má strašný spodek, je tam i 11z ale je to furt o ničem. V otačkách je to ale pila jak svi*a. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 9:52
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 k tomu prvnímu dotazu nevím..  .. jinak to asi všichni pinckové co se vyrobili mají spodek na hovno.. pincka musíš trochu točit aby jel.. nebo máš ještě odsoustružený setrvačníky sem slyšel že to ztratí spodek kterej pincek nemá xD
Datum: 26. prosince 2010 9:52
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/477596-50-20.html cawte draci mam zaujem otohoto pioniera a chcem sa opitat ci bi sa dal este prihlasit na znacky. mam 4pionierom vsetky na 100% fukcne ale ani jeden nema papiere. a za rok budem robit vodicky tak uz je najvisi cas nieco zohnat. za odpovede dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 18:25
 Prepis v okrese stoji 33 eur,,ty asi budes prepisat z ineho okrese tak 33eur +16,50eur za novú SPZ, postup je taky ze musite ist na policii ty a majitel a odhlásit vozidlo na tvoje meno (to je zadarmo) k tomu sú potrebné: Obciansky preukaz a musis preukazat ze vozidlo je poistené!! (mozes este pred odhláseni ty uzavriet poistenie a poukázat s tym) pak do 15dni musis prihlásit v tvojom okrese az tam odovzdás starú SPZ, sú k tomu potrebné: obciansky preukaz a preukazat ze vozidlo je poistené na TVOJE meno (uz nestaci poistenie predosleho majitela) co je dolezité !! poplatok musis platit v kolkoch!!! ne v peniazoch... K tomu aby predosli majitel vedel zrusit jeho poistenie musis prefotit technicky preukaz s peciatkom "zrusené" to dat predoslému majitelovi aby vedel zdovodnit preco chce zrusit poistenie  to je asi vsetko
Datum: 26. prosince 2010 18:25
 ano pisali jeden mi napissal ze uz ma iba úaiere a stitok tak som velmy rad .kolko sa asi priblizne plati za prepis?
Datum: 26. prosince 2010 13:28
 uz vim ze odkial ta znáám pisali sme cez mail o bloky motorov zejo?
Datum: 26. prosince 2010 10:32
Datum: 26. prosince 2010 10:26
 napisal som obi dvom tak uvidim a dakujem
Datum: 26. prosince 2010 0:03
Jméno: jawa5
IP: uživatel9462
 som s trencienskeho kraja
Datum: 25. prosince 2010 23:56
Datum: 25. prosince 2010 23:49
 tie papiere asi uz neprihlásis  ale mozno ze este niekto k tomu pridá neco  ,,,ale za tie prachy???? kupit rozbombardovaneho fichtla?
Datum: 25. prosince 2010 23:44
Jméno: ojniční sada
IP: uživatel6546
 hoj draci.Nevite nahodou jestli vidla z jawy dandyny 125 je delší než u 50 dandyny?.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 16:33
Jméno: standa
IP: uživatel10939
 myslim že je
Datum: 04. ledna 2011 16:33
Jméno: jokej
IP: uživatel10072
 Zdravim chci si koupit jawa 125 r.v.1955 a chci se zeptat jestli by sla dat na veteransky papiry a kolik by to popripadestalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 23:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no na veteránské ťa to vyjde draho a aj tak nebudeš mať tak jak keby si mal klasickú bielu značku z veterinárskymi môžeš tak jazdiť na zrazy ale nie v bežnej premávke na výlety
Datum: 01. ledna 2011 23:27
 cau draci, máte někdo odkaz kde jsou na pionýru dva výfuky? jak bych si to chtěl udělat ale chtěl bych nějaký detaily aby věděl jak
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 22:09
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nepoustel bych se do toho nikdy neusmernis tok plynu tak aby sly rovnomerne... jedina moznost jak toho docilit udelat prepazku ve valci a zbrousit ji do patrizneho tvaru pak laborovani s prumerem kanalu..... je problem naladit 1 vejfuk na vykon a ladit 2? hruza a des
Datum: 26. prosince 2010 22:09
 a kčemu to bude ? nezvedá to náhodou spotřebu a nesnižuje výkon ? jestli jo tak tam rovnou šoupni la0dák ze 4T
Datum: 25. prosince 2010 21:34
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 Je to v knize "Jawa 50 Pionýr",napsal j jiří Wolmuth
Datum: 25. prosince 2010 19:14
 Zdravím hoši mám taký dotaz. na mojí kývačce mám nabastlený přední blatník z pařeza a chcu tam dat ten origo takový ten hluboký a právě nemůžu sehnat za přijatelnou cenu v dobrém stavu do kývačky,jen na panelky. Bude mě topasovat anižbych musel do něčeho zasahovat vrtačkou atd? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 7:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 bude. jen nevim proč se na tohle ptáš tady
Datum: 26. prosince 2010 7:26
Jméno: jan
IP: uživatel10429
 čau draci mohu se zeptat v čem je do motoru z mustanga lipší stočená klikovka na 90 mm ??? děkuji moc za odpovědi a přeji hezký a šťastný nový rok přeje honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 17:45
Jméno: PAJOŠ
IP: uživatel10891
 dík i tobě
Datum: 26. prosince 2010 17:45
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 hele diky moc ja ji koupil už vyváženou a stočenou ale diky moc a přeji ti hezký a šťastný nový rok  \r\n
Datum: 25. prosince 2010 19:09
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 VÍC TO TOČÍ A HLAVNĚ RYCHLEJ AKCELERUJĚŠ ALE MUSÍŠ TO UMNĚT VYVÁŽIT
Datum: 25. prosince 2010 18:47
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 20:09
 sorry som slepej
Datum: 28. prosince 2010 20:09
 jak sem psal, zůžení kolínka
Datum: 28. prosince 2010 1:45
 Standa,,ako boli skrcené?
Datum: 27. prosince 2010 18:33
 pokud jsem čet dobře tak škrcení bylo provedeno pomocí clony v kolínku karburátoru, tu úpravu pístu asi na jaře skusim ale nic moc od toho nečekám
Datum: 27. prosince 2010 17:55
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 po pročtení onoho polského blogu jsem nabyl dojmu,že v polsku byli motory Jawa 50 záměrně škrceny a všechny výše zmíněné úpravy jsou pouze odstranění polských restrikcí aby se dostali na výkon našeho seriového pionýra..... nic zajímavého tam nenaleznete.... a žádný návod jak z fichtla dostat víc tam taky neni....akoro je mi jich líto....až po pracných a přesných upravach se dostanou na stav,ktery je pro nas seriový.......takze komu jezdí pionýr 70km/h,muže na sebe být hrdý,ve všech zemích tomu tak není....
Datum: 27. prosince 2010 12:45
 dík, ale polskou http://www si umim přeložit sám, takže to asi žádnej čech nezkoušel co ?
Datum: 25. prosince 2010 21:24
 nesmíš být línej..dej si kapra na posilnění a čti..aspon budeš o nĚco chytřejší
Datum: 25. prosince 2010 19:19
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 to je ale dýlka co? na vánoce se mě to teda číst nechce.
Datum: 25. prosince 2010 18:12
 Přeloženo google chromem(prvně ten druhej a druze ten první): Rozhodl jsem se zveřejnit zde popis ladění, protože to je napsaným profesionálním. Mělo by být proto problém se zničením motoru, protože to může být případ změny niefachowych. Práce s motorem Jawki je poměrně jednoduchá a zvládne ji každý trochu technicky-orientované, mladý muž. Jediný problém je, pracuje na kanály ve válci jsou velmi malé a obtížně přístupné. Ale tvrdá práce se vyplatila. Motocyklový motor má výkon více než 4 kW, může běžet rychlostí trvající 1965 až 1970 km / h.
Pracovat na zlepšení startu motoru opravou kanály ve válci. Nás nejvíce problémů-kanály (zrudnutí), jak oni jsou velmi úzké a dlouhé. Velmi užitečné při určování přesného tvaru oken ve středu válce má zubní zrcadlo a plastelíny. Já jsem za použití silikonu. To má své výhody a nevýhody, musí jednou silikonové čekat na jeho dobré sklerózy. Po silikonová na jeho odstranění válec není deformovaný, což lépe odráží obrys okna. Hmoty a silikonové používat stejným způsobem. Připravíme stejný kus kovu o šířce 40 mm, délka 110 mm a tloušťce l mm. Desku ohnout více či méně do profilu odvádí válce (obr. 1).
Na jednom konci vyvrtaných otvorů více o průměru 3 mm, budou díry nám umožní zachovat plastelínu nebo silikonovou plechu na pečení. Chcete-li mapování okna, obrys vrtané konci desky dát silikonem nebo lepidlem po obou stranách plastelíny a poté vložením "pravidlo" o válce, jemně zatlačte okna. Po jemné odstranění okno může být vytištěno obrys tváře a vidět otisk druhého okna v podmínkách střední výkon . upravit okna a provést kanály se zakřivenými pilników jehličnany. Jehličnany ohybu při zahřátí nad plynovým hořákem, po ohnutí re-soubor musí být zahřáté na cherry barvě a chladné ve studené vodě. žlutá, a tedy s vyšší teplotou, zničí ostří souboru.
Tvar oken a kanálů, které zpracováváme tak, aby jejich rozměry byly v souladu s obr. 2 Jawki válec je vytvarována do rukávu litiny. Téměř každý díl litinový válec mezi hliníku a tam jsou prahy, musíme být opravena pilnikami tak, že kombinace těchto kanálů byly dokonale hladké. Samozřejmě, musí být všechny kanály být pečlivě vyleštěn. Po dokončení kanálů ve válci, musíme upravit válec-klikové skříně kanály. Za tímto účelem, předpokládáme, válec se dvěma kolíky pravé klikové skříně. Místo toho, aby za předpokladu, že hlava čepu pouzdra nebo matice M 10 (tři) na každém pinu a dotáhněte matice hlavy válců. Sledujeme, jak se kanál zapadá do kanálu-port válců motoru. Pokud je to nutné, provést úpravy klikové skříně nebo válce tak, aby okraje kontaktu nebyl prahy. Stejné kroky s levou klikové skříně. Kanály v klikové skříni a celé klikové skříně (prostor, v němž se pohybuje klikového hřídele), musíme lesk.
Největší nepřesnosti mezi klikové skříně a válce jsou v Jawce boční okraje okna. Často se stává, že můžete zvýšit horní ploše kanálu v klikové skříni až do rozměru okna ve válci, zatímco spodní okraj okna v lahvi se musí rozpiłować do okna v klikové skříni. Po provedení nezbytných úprav kanálů třeba zkontrolovat obrys kanálů v davu. Převzít jednu polovinu z klikové skříně klikového hřídele s pístem (ne kroužky), předpokládáme, válec a píst po odchodu zkontrolovat DMP-li okna v pístu v souladu s okny ve válci-klikové skříně. Opakujte stejnou operaci na druhé klikovou skříní. Pokud se okna v davu jsou příliš malé pro zvětšení do velikosti válce. V místech, kde jsou trochu větší, nezvyšují okno válce a klikovou skříní, ale dav se paprsky v oknech jako v obr. 4 Spodní hrana pístu ze sacího kanálu jsme odjehlit o 1 mm. Poznámka: nic víc. Zvětšit tento rozměr 0,5 mm, při zachování ostatních rozměrů oken ve válci způsobí ztrátu výkonu o téměř 1 km. Píst na vnitřní straně by měl být opraven a do polské pístní čep. Pístní čep díru musíte vrtat v takové rozměry, že to může být stisknuto po ruce s mírným odporem (takzvaný plovoucí pin).
Kliková skříň, musíme učinit. výplň (podkova), obr. 5 Podkova musí být uvedena na tekstolitu nebo hliníku. Rozměry uvedené na obrázku, musí být upravena tak, aby motor skříně. Vnější průměr musí být o 0,1 mm větší než je vnitřní průměr klikové skříně. Podkovy se montují mezi polovinami skříně pomocí čtyř kolíků o průměru 3 mm, které jsou lisovány do tvaru podkovy. V karterach malý nůž (nejlépe malé truhlářské dláto) jsme jam do hloubky poloviny průměru čepu. Místa džemy zvolit stylus, předpoklad dříve v klikové skříně, podkovy. Zácpy jsou v pravé a levé poloviny klikové skříně. Poznámka: kolíky nemůže být delší, jak je znázorněno. Příliš mnoho piny může způsobit únik klikové komory.
Chcete-li zvýšit výkon motoru, musíme zvýšit kompresní poměr. Toto je děláno tím stoczenie hlavou. V závislosti na kterém hlavy až k motoru, musíte zvolit směr pro provádění úprav. V čele je znázorněno na obrázku 6 vyžaduje mzda (plánování) o 2 mm. Pak postupujte podle následujících full-velikosti příruba průměru válce a do hloubky asi 0,1 mm menší než je výška límce. Plánování musí být provedena velmi pečlivě. Použijte vložit dosáhnout ventilů na hlavě válce. Takto připravené, můžeme se domnívat, bez těsnění hlavy. Pokud uvedeny na obrázku 11.5 mm rozměr v případě naší hlavy nižší hodnotu, musíme prohloubit spalovací komory pomocí brusného papíru. To by mělo také leštěná, s ohledem na výkon o poloměru r = 5 mm, jak je na obrázku 6 V případě hlavy podle obrázku 7 plánují vystupující klíční ne více než 1,5 mm. Pak prohloubit instituce příruby válce na hodnotu přibližně 2,4 mm (0,1 mm menší jako výška válce příruby.) S pomocí pilników jehličnanů nebo mlýn by měla být snížena, je-li to nezbytné, označené v obr. 7, část hlavy tak, aby jeho vzdálenost od hlavy pístu byla l mm. By také měla zvětšit poloměr na prahu spalovací komory. Hlavy až k dosažení válce a spalovací komory, velmi pečlivě vyleštěn.
Sací nezmění. Kolektor spojuje karburátor na válec na vnitřní straně máme leštěné a pečlivě uzavřeno do válce a karburátor. Výfukový systém je ponechán beze změny, jen aby byl odstraněn z poloviny prostoru (obr. 8).
Zapalování je sada 2 mm před horní úvratí. Jeden z motorů tvořil s maximálním výkonem 1,8 mm před zapalování před TDC načasování by proto měla být zvolena experimentálně. Musíte si také vybrat trysky karburátoru. Vycházíme z trysky na 70. průchod Jestliže se motor bude vykazovat větší dynamiku pomocí méně umírají a nebude přehřívat, může zanechat menší trysky. Kvalita karburátoru a zapalovací systém musí být dokonalá. Motor otáčí důraznější využívání startéru. Předpojatosti rack bránit spuštění. Chcete-li nějaké překvapení, motor potřeba větší rychlost. Kruh Magnet musí být velmi dobře vybaveny, aby kužel klikového hřídele. Dobře udělaný motor může překročit 6000 ot / min. Chcete-li plně využít výkon motoru, vyměňte malé řetězové kolo na Z 13 nebo Z 12 (Z je 11).
Musíme také posílit spojkou. Místo jednoho podložka na jaře, předpokládáme dvě nebo leeched nové 4 mm. Dokonce lepší spojení by se mělo zacházet velmi citlivě, protože to není nejsilnější prvek v zvýšena motoru.
Motor by měl mít agresivní růst, zvýšit obrat a tím i rychlost o 20 km / h.
To první:
Leštěný píst
Jedním z nejjednodušších úprav na motoru je upraven píst - pístní zkrácení horní části dolní končetiny (od karburátoru) o 1 mm (ne více) a zarovná hrany zevnitř jako na obrázku a vyleštit zrcadlo ... O co jde? větší zrychlení a trochu více síly (píst je upraven, samozřejmě, na pravé straně fotografie), redakce je čas-náročné a vyžaduje přesnost a pilników použití smirkový papír různých tloušťkách.
Datum: 25. prosince 2010 17:27
Datum: 25. prosince 2010 16:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aha vidim to už no zoberieš pilnik a to vypilnikuješ ale aký to ma význam?
Datum: 25. prosince 2010 16:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čo je tam za úpravu asi som slepý?
Datum: 25. prosince 2010 16:21
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 12:48
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 číslo motoru uz se sice neeviduje,ale neustále platí podmínka,že motor musí být stejného typu....tzn do Jawa 50 mužeš dát jen motor Jawa 50 a do GOLFa IV. 1.9TDi mužeš dát zase jen motor z golfa IV.1.9TDi....
Datum: 27. prosince 2010 12:48
Jméno: gsx-r 600
IP: uživatel4675
 Když na to přijdou, tak pudeš zvedat mydlo do basy
Datum: 25. prosince 2010 18:33
 motor se tam vejde, já to dělat nebudu mám rád 2t
Datum: 25. prosince 2010 16:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 asi tak hovno ale neviem či s tým prejdeš cez STK ak tam chceš šmariť ten motor z pit biku
Datum: 25. prosince 2010 16:18
Jméno: knoxwille
IP: uživatel3298
 cus draci nevite nekdo jaky ma byt tlak v kolech od jawy 21 .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 16:52
 při obsazení 1 osoby je předek 1,5 atm, zadek 1,9 atm, při obsazení 2 osobama je předek 1,9 atm, zadek 2,5 atm
Datum: 25. prosince 2010 16:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 asi tak 1,5 1,6 atmosfery ?
Datum: 25. prosince 2010 16:20
Jméno: Hh
IP: uživatel10890
 Viz příručka .)
Datum: 25. prosince 2010 15:22
 Podle tohoto článku se věk pro A1 nakonec zvyšovat nebude http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=99413&fid=21 , což by bylo skvělé, je-li to v současné době pravdivá informace, já doufám, že ano, protože renovuju Jawu 21, a mám dva mladší bratry, jednomu táhne na 13 a druhému bylo 9, doufám, že si budou moct udělat ŘP na PIONÝRA v 16. VESELÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK PŘEJE JAN ŠEFČÍK Z LIBERCE.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 15:21
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Co to je za kravinu ze si muze udelat ridicak od 15ti? ve vyhlasce se jasne pise ze AM a A1 zustava jak bylo. tje fichtl od 16ti... Jo sice si muze zacit delat ridicak predem ale bude cekat na 16 aby moch ke zkouskam
Datum: 02. ledna 2011 15:21
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 řidičák na pionýra si muže udělat od 15 jinak taky stastný nový rok
Datum: 02. ledna 2011 9:14
 čus draci co byste brali vy?? jawu 250 kejvu v pojízdném stavu anebo jawu 175 taky kývačku v hodně dobrém stavu? vůbec nevím co si koupit  dyžtak kdybyste to chtěli se mnou pořešit tak dejte icq nebo skype nebo facebook vůbec nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 17:56
 Teoreticky: když jednoválec tak dvěapůlu a prakticky bych bral podle stavu... jesli je ta 175 krásná a 250ka nějaká rezavá stodolová herka tak bych zase bral tu 175
Datum: 25. prosince 2010 17:56
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
Datum: 25. prosince 2010 13:55
Jméno: pepe
IP: uživatel1703
 zdar draci chtěl, bych se zeptat, jestli je na fichtlovi poznat ten válec s osmým výbrusem??? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 23:42
 Mám na mysli origo válec převrtaný na osmý výbrus...ten nový polák jsem jednou měl a byl jsem nespokojený uplně totálně  Doporučuju po vybroušení václe na 40mm vzít jehlový pilníček a hrany kanálků krásně vypilovat a třeba i kroužky protože jak oni z tama ty 2 mm uberou tak tam zůstávají železné třísky které při jízdě odpadávají. jednou to kámoš podcenil a rozbil si hubu
Datum: 24. prosince 2010 23:42
 S kombinací se sníženou hlavou od stejskyho jsem to docela dost poznal. Ten motor je takový pružnější,líp to točí a líp tahá do kopců... Jasně že to neni nic převratného je to jen pincek ale poznat to jde.
Datum: 24. prosince 2010 23:34
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Je super že sem lidi píšou přání k Vánocům !! Tohle je totiž server, který kolektivem tisíckrát předčí nějaký ten facebook. Sblíží lidi se stejnou láskou ke strojům a ne ty, co se denně fotí, dávají pak fota na ,,FEJS,, a píšou v době Vánoc falešně přání druhým. Tak veselý Vánoce, FICHTL KRÁMKU !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 17:51
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
Datum: 24. prosince 2010 17:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aj tebe  dal by som I like it ale nieje to tu
Datum: 24. prosince 2010 17:05
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 17:43
 serus pocuj nabuduci rok budu kde vsade zrazy jav a chodis aj na nejake jazdy s partiov napis mi pokecame michal_175@azet.sk
Datum: 24. prosince 2010 17:43
 čau draci, nevite nekdo jak se dá na mustanga udělat zámek na kastlík?
kdyžtak mi pošlete nějaký odkazy nebo fotky. díky .
mail andrewop89@seznam.cz, icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 17:25
 tak to bys musel mít i kohoutek na zámek
Datum: 25. prosince 2010 17:25
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Já bych měl podobný dotaz, ale s uzávěrem nádrže na mustafa... Nešel by nějak udělat zámek nádrže? Představa, že si odstavím motorku před obchodem a když se vrátím - benzin nikde!, mě děsí...
Datum: 25. prosince 2010 14:50
 Už jsem viděl úpravu s visacím zámkem, takže to jde.
Datum: 24. prosince 2010 16:09
 myslim když navaříš na víko kaslíku a na kaslík oka a dáš zámek
Datum: 24. prosince 2010 15:58
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Zdarec kde se dá koupit nejekej dobry kýt na plechy dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 15:03
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 15:03
Jméno: pepa
IP: uživatel10889
 ahoj ja ti neporadím sice kde ale jen mám poznamku že neš česke jsou kvalitnejší italske od fi.max mayer...podívej se po netu zastou pení mají určo v praze..jinak česke seženeš v každe drogerce ale nekupuj ten svetle modřý praská a je podežrele hruby...... špatně schne nic moc
Datum: 25. prosince 2010 10:30
 Přistál u nás na okně,
a koukal co mám na plotně.
Prý mu cestou vyhládlo
a sobům značně vyprahlo.
Ach Ježíšku nejez moc!
Máš před sebou celou noc!
Rybu sněd a salát všechen,
pak si ustlal pod pelechem.
Rolničky mu smutně cinkaj
zatímco tu sobi blinkaj.
Opili se svařákem
a dvoulitrovým panákem.
Tak veselé Vánoce!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 13:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10887
 dvě blondýny jdou do lesa pro stromek. dvě hodiny hledají a furt nic, pak se jedna ptá druhé : tak co máš?? ne nemám a ty ?? nemůžu žádnej najít !! tak víš co.... vezmeme nějakej neozdobenej.....
Datum: 24. prosince 2010 13:26
 Předem chci popřát všem drakům štastné svátky a mnoho štastných kilometrů do nového roka. Dále chci reagovat na níže rozebírané temata o světelném okruhu Jawa 50. Takže pro nevěřící Tomáše. Kupte si za 60 korun žárovku 12V/35W,docela malá investice.... vemte si světelnou cívku 6V/15Wz prvních zapalování J20 a zapojte na ni zmíněnou žárovku a sledujte výsledek-bude krásně svítít,do plna a nepraskne(zajímavé co?)....pokud zapojíte žárovku 12V/35W na světelný okruh Jawa 555(6V/20W) žárovka bude nádherně plně svítit od volnoběhu,při vyšších otáčkách praskne potkávací vlákno....dálkové vlákno praskne až při otáčkách nad 8000,coz se seriovky netýká....poměrně levný test,který vyvrátí vaše pochyby....to jen k tomu přepočtu W přes V v závislosti na A.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 12:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nikto nemôže zrovnávať zapalko z pareza a typu 20 21 23 sú to dve úplne odlišne konštrukcie 20 rád má odelené zapojenie cievok aj čo sa týka mustangu lebo ten má len spojené cievky nič viac ale parez má vlasne na tom isom jadre natočené viac cievok ktoré sú podľa potreby pre svetelný a zapaľovací okruh tak pre parez vychádzajú dve možnosti buď si kupite 6V 15W a 5W do zadu PoZOR + tlmivka alebo si do predu upárete 6V alebo 12V žiarovku silnej vatáže lebo inak to ta žiarovka vyhorí
Datum: 02. ledna 2011 12:13
|



|