Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Čau lidi. Mám takovej problém. Poskládal sem si motor z pionýra a zaboha ho nemužu nastartovat. Nastavil sem odtrh, předstih, všechno bylo spravně a pořad to nejde, tak sem si řekl že bude možna ucpanej karbec nebo něak špatně nastavenej. Vyčistil sem ho nastavil všechno znovu složil jsem ho a furt nic. Tak sem skusil znovu zapalování a furt nic. Stravil sem nad tim už 3 dny furt to nastavuju znuvu a znovu a furt nic. Už jsem to dělal několikrát a nikdy nebyl žádný problém. Až ted. Už fakt nevím co s tim mám dělat  poraďte někdo prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2015 22:51
Jméno: Jarin
IP: uživatel17827
 Neznamená, že když svíčka hází jiskru venku, že jí dává pod tlakem ve válci. Zkus vyndat a ještě jednou usadit indučku jestli tam není špatná kostra, pak nastav předstih a svíčku jak již bylo psáno, pokud to bude bez výsledku, tak nastav odtrh a zkoušej měnit předstih ( jen toč statorem po kouskách bez měření ) a pokoušej se o start. Pokud ani tak nechytí, tak bude problém v té indučce nebo kondenzátor.
Datum: 01. února 2015 22:51
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jak píšeš že šteluješ ten předstih-jak jsem to pochopil já tak to děláš špatně. Jiskra hází jak se odlepuje kladivko. Takže nastav odtrh. pak toč s rotorem doprava a je potřeba aby se kladivko žačalo otevírat tak 1,5mm před horní uvratí. Je lepší točit porád doprava a rači to nevracet ale jestli máš udělanou kliku tak by to vadit nemělo
Datum: 01. února 2015 15:42
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Benzín mám ok.
Datum: 01. února 2015 15:20
 pokud by bylo spatne izolavane kladivko tak by to nehazelo tak mne napadlo benzin tam lejete novy setkal sem se stakovyma lidma co tam mneli stary benzin a divili se proc jim to nejede .
Datum: 01. února 2015 15:06
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Zapalování se třemi cívkami. Zkoušel jsem větší předstih aji menší a furt žádná změna. Svíčka dobrá, pro jistotu jsem zkoušel i jinou ale taky nic. A kdybych měl špatně zaizolované kladívka tak by to neházelo jiskru ne? už to zkouším několik dní stále do kola a furt mi to nejde.
Datum: 01. února 2015 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Tak ti nevim. Menší/ větší předstih beze změny? Větší/menší odtrh beze změny? Izolace kladívka je ok? Skleplá svíčka na 3 desetiny? Vyměnil bych svíčku,zkusil,kdyžtak potom kladívko a pak už bych to zkoušel kus po kusu
Datum: 01. února 2015 14:11
 jaky typ zapalovani mate nove s tremi civkamy nebo stre jako mnel parez ?
Datum: 01. února 2015 14:08
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 bohuželžádné další díli nemám, ale než sem motor rozdělával tak sem tam měl tady ty a normálně to fungovalo a startovalo to krásně na našlápnutí.
Datum: 01. února 2015 13:44
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Tak to děláš dobře. Máš možnost použít ověřené funkční součástky zapalování z jinýho pio? Šel bych po kladívku a nebo zapalovací pól. A máš tam správnej rotor a zapalovací cívku ve správný poloze?
Datum: 01. února 2015 13:41
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 svíčka je sklepnutá do 4-5 desetin vačka je správná a je v drážce, tak jak to nastavuju.. nejdřív si vymontuju svíčku a najdu horní úvrať, pak nastavím odtrh 0,5 mm tak že povolím ten šroubek u kladivka a vložím tam měrku 0,5 a šroubek zas přitáhnu. (měrka jde trošku na těsno vytáhnout). pak nastavím předstih tak že si zajedu pístem 1,6 mm zpátky před horní úvrať vložím mezi kladívka měrku 0,05 a otačím statorem do levo a doprava až najdu to místo kde jde trochu na těsno měrka vysunout z kladívek. Pak všechno dotáhnu a zkontroluju to a skouším startovat. tak už to dělám tak pátej den a furt to nejde
Datum: 01. února 2015 13:36
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Popiš jak to nastavuješ... možná to děláš špatně...
Datum: 01. února 2015 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 A to zapalování jsi nastavil? Svíčku sklepnul? Je vačka správně v drážce a je to správná vačka? Neni z pařeza?
Datum: 01. února 2015 13:24
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 všude je napsany předstih 1,6 mm před horni uvrati 0,05 mm tak sem tam skusil nastavit 1,5 mm a to hodilo takovou malou jiskru že nešla skoro ani vidět.. tak já už fakt nevím
Datum: 01. února 2015 13:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 pořád mi to nejde.. už si s tím nevím rady
Datum: 01. února 2015 13:16
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 A to je ono. Odtrh v HU má bejt okolo 4 desetin (to nehraje až takovou roli jestli 0,35 - 0,45 - 0,5) a předstih mezi 1,5mm a 2mm před HU (přesná hodnota taky neni až tak důležitá,ale aby to bylo v tom rozmezí). Pak to bude startovat a motor pojede slušně. Pootáčením statorem doleva/doprava pak doladíš aby to jelo co nejlíp - já doporučuju předstih 1,8 - 1,9mm. Svíčka by měla být skleplá na odtrh 3-4 desetiny dle síly jiskry.
Datum: 01. února 2015 9:26
 predstih 0.05 mm pred horni uvrati je moc maly predepsany predstih je 1.2 az 1.5 mm ja mam 1.6 a startuje krasne
Datum: 31. ledna 2015 22:28
 a předstih mám nastavených cca těch 0,05 mm
Datum: 31. ledna 2015 22:16
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Zapalování je nejsíš jiné, ale než jsem ten motor rozebiral, tak mě to s tim normálně jezdilo a startovalo to krásně na našlápnutí. Asi to bude něaká blbost, ale zaboha na to nemůžu přijít a už mě to přestává bavit. Dnes jsem nad tim zase koumal a zas sem na nic nepřišel. A kolík na rotoru mám.
Datum: 31. ledna 2015 22:13
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ano ale ani majitel neví jestli je zapal.o.k. nebo co tomu je. Tady jde o radu a né o to co umím sám. Ale nejspíše to bude nějaká blbustka jak to u těchto strojů bývá
Datum: 31. ledna 2015 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel17824
 A prd. Zdravý zapalování hází jiskru i když otáčíš rychleji rotorem třeba šroubovákem ... když se ve svěráku normálně opřeš do nakopávačky musí to pálit perfektně. Motory jsem ve svěráku normálně startoval....
Datum: 31. ledna 2015 19:33
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Skuz to dát do rámu a roztlačit. Někde ve svěráku tomu nedáš tu razanci abys ten motor dostal do větších otáček. Čím rychleji to roztočíš bude lepší jiskra i (lepší tlaky na přefuk kanály pod svíčku)
Datum: 31. ledna 2015 18:15
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Zapalování zůstalo stejné ?Nebo jsi to poskládal z toho co jsi našel. Zapalovací cívka na správné pozici? Číslo rotoru odpovídá zvolenému výkonu 20w ,30w ? Kolík na klice u rotoru ....je ?
Datum: 31. ledna 2015 16:22
 na kolik jste nastavil predzapal ?
Datum: 31. ledna 2015 15:08
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 kompresi to má velkou
Datum: 31. ledna 2015 10:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Klikovka ne ale gufera...a jestli je vse ok tak proc to nejede...podlitim jsi vyloucil karburaci tak jen zapalko a vlastni motot ..jak velkou to ma kompresi
Datum: 31. ledna 2015 8:49
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Klikovka je v pořádku. Svíčka je mokrá a bohatost směsi to všechno jsem nastavoval a ještě jsem to kontroloval několikrat. našlapávám to. Motor ještě nemám v motorce. už si s tím nevím rady. podle mě tam nic špatně není ale pořad to nejde
Datum: 30. ledna 2015 23:35
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Pak jedině simerinky na klikovce. Jestli to nepřisává nebo neuniká. Našlapáváš nebo jsi to skusil roztlačit? To taky pomůže. Fajfka a kabel k ni vpoho?
Datum: 30. ledna 2015 18:38
 ta svicka je pokazde mokra ? pokud ano tak bud bud spatna svicka nebo je tam moc bohata smnes
Datum: 30. ledna 2015 13:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Silnou. Já už sem skusil uplpně všechno a nejde to. Mě už nic nenapadá
Datum: 30. ledna 2015 12:31
 jakou to ma jiskru silnou nebo slabou ?
Datum: 30. ledna 2015 11:27
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 to jsem taky už skoušel a nic
Datum: 30. ledna 2015 9:53
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Strikni benzin do valce...pokut zavrci je problem v karburaci o pokut nevrci je to elekrika motor..
Datum: 30. ledna 2015 8:28
 zdarec raci co to dělá když mě mustang za jízdy kucká a jde málo do tahu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 12:52
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Krom predstihu me nic nenapada ..na kolik pesne jsi ho dal?
Datum: 31. ledna 2015 12:52
 jj ten je čistý
Datum: 31. ledna 2015 12:35
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 No jesty jsi nekdy rozebral vyfuk a duklafne vycistil aby byl pruchozi...
Datum: 30. ledna 2015 23:41
 jakej lauf?
Datum: 30. ledna 2015 12:17
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Barva jiskry? A cistil jsi lauf?
Datum: 30. ledna 2015 12:02
 daval jsem tam novou je taková tmavší ale cihlová barva to není a uplně černá taky ne.
Datum: 30. ledna 2015 9:25
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Detailu je mnoho urco skusit barvu svicky a jeste me napadlo skusit zda dava krasnou jiskru aby nebyla temna cervena
Datum: 30. ledna 2015 8:34
Jméno: hejňa
IP: uživatel11766
 jakou barvu má svíčka ? mohla by to být chudá směs
Datum: 30. ledna 2015 1:26
 trisky čisté i celý karburátor jehla v porádku
Datum: 30. ledna 2015 0:01
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 ahoj skus vyčistit trisky (popřípadě celej karburátor) a nebo se podívej jestli ti nezpadla jehla. nebo jestli nemáš něak zanesenej filtr
Datum: 29. ledna 2015 23:59
 jak se jmenujou na fichtu cívky na zapalování? 3cívky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2015 8:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 2 svetelne a 1 zapalovaci PO'L
Datum: 30. ledna 2015 8:39
 Nejspíš jedna zapalovací a dvě světelné...
Datum: 29. ledna 2015 22:50
Jméno: lukin97
IP: uživatel17819
 lidi mám ještě jeden dotaz: jak sakra můžu namontovat magnet na klikovku? jak moc musí být nalisovaný na klikovce. už zo řeším asi půl roku a už mě to dost ****. vždycky mě ten magnet dře do magneta ... prostě totálně nechápu jak na ten motor namotovat zapalování.. poraďte někdo pls!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2015 12:39
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 Není "dření" jako "dření". pokud dře jen na jednom místě, tak máš blbě (nesouose) upevněný stator, případně zničeno dosedací plocha do kterých dosedá stator. Pokud dře dem tam dokola, máš ohnutej výstupní hřídel. To je horší varinata, protože jednoznačně říká že klika by si zasloužila generálku, tj. půlit motor. Hol ikdyž si to myslí kdekdo, strojařina není kovařina
Datum: 02. února 2015 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Asi ti kope klike. Vyhodit,vyměnit a bude po problému. Někdy to způsobuje montáž kliky kladivem.
Datum: 01. února 2015 9:04
Jméno: yuri
IP: uživatel16260
 nazdar neviem o ak motor sa jedná ale asi predpokladám že pionier rotor stačí namontovař iba zľahka rukou a potom daiahnúť šrubom a a na statore popovoľovať cievky a na sadiť to na miesto potom si z PET fľaše vzstruhúť také pasiky popodsúvať pod cievky a dotiahnúť magnet by nemal drieť do cievok ak áno uvažuj ťči nemáš vyhnutý konus na klike ak áno tk to je na výmenu alebo repas kľukovky
Datum: 29. ledna 2015 15:39
Jméno: lukin97
IP: uživatel17819
 Zdra draci, jak je možný, že se mi nevlezou cívky od fungl novýho zapalování do karteru od mustanga? mám je vyměnit za starý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 15:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Datum: 29. ledna 2015 15:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 zaleži aký maš motor na mustangu pokiaľ je origo s toho rámu tak to môže robiť to že cievky z druho výroby majú širšie tie pertinaxové okraje a ak motor nemá na kartru take vystupky pre 30W zapaľovanie tak bohužial ti to tam nevlezie
Datum: 29. ledna 2015 15:24
 Zdravim draci , nevite nekdo kde sehnat jete drapaky 18" ? , pripadne naky web ci jestli nekdo mate doma ? , predem moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 10:12
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 http://www.az-pneu.cz/info-pneu/motocyklove-pneumatiky/mitas
Datum: 29. ledna 2015 10:12
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, mam nějak neupravenej motor, jenom tam mam ferodový lamely, jaký olej se pro tuto spojku hodí nejvíc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 17:28
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 A jeste snad doporucim prevodovy pro mokrou spojku
Datum: 29. ledna 2015 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel17818
 Převodovej olej by vyhovoval,jestli PP 80 nebo 90 je tak nějak jedno ... podstatný je to slovo převodovej
Datum: 29. ledna 2015 7:31
 Čus draci, mám 250/353 r.v. 1956 a potřebuju vědět jakou dát baterii vim že mám 6V ale nevim jestli 11Ah nebo 13Ah...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2015 10:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neboj se, znám to až moc dobře...u mě teď vede práce, škola, BP, za chvíli státnice a do toho 1000 dalších věcí  ... mám cca 10 motorek, všechno pojízdný, ale na všem bych potřeboval něco udělat, ovšem čas na to prostě neni a je to možná právě tim, že je to furt provozuschopný... ale jednou to snad všechno stihnu (i když s našema důchodama to nevypadá vůbec dobře, tak možná že ne  )
Datum: 30. ledna 2015 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel17818
 Jasný,s tim nejde nesouhlasit,já bych tu repas potřeboval jako sůl,hlavně vytrhat dráty a natahat nový ,ale ono to furt tak nějak funguje,znáš to,člověku se nechce,navíc ta 14Ah fakt drží ... chtěl jsem to zde zmínit hlavně z toho důvodu,abych nastínil i tenhle fakt ...
Datum: 29. ledna 2015 21:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak jasně že jde o seřízení dobíjení... mám několik motorek, ve kterejch střídám max 2 baterky, dřív 11Ah a 6 Ah, od doby, kdy 11Ah odešla už mám jen 6Ah a nemám problém v žádné motoce... jde o 354 s elektonickým regulátorem AEV (moje chyba, bejvalem stačilo řádně seštelovat původní regulátor), pak panela s původním regulátorem, 450 s dvoucívkou a 470 s původním regulátorem... pokud vše správně funguje, šel bych do 6 Ah, max 11 Ah... pro větší kapacitu u manuálně startovanýho motoru nevidim důvod, pak už se radši vyplatí investovat do repase zdroje
Datum: 29. ledna 2015 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel17818
 Šel bych do předepsaný olověný 14Ah. Můj halabala dobíjející/přebíjející/nedobíjící Pérák (Jawa 250 typ 11 origo dynamo,jednocívka rele) mi už odpálil 6Ah baterku za půl sezony,baterka 11Ah vydržela necelý rok a co jsem sehnal macatou olověnou 14Ah tak ta funguje už 4 rokem bez problému,nedolejvam,nedobijim,furt funguje.
Datum: 29. ledna 2015 19:46
 Díky tak já koupím 11Ah
Datum: 29. ledna 2015 19:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Právě malá kapacita může být i jeden z důvodů, proč chcípne. Pokud teda nejde o nějaké mechanické poškození, zkrat desek apod. Např. do vybité baterky tečou velké proudy, které obecně líp snášejí baterie s větší kapacitou. 12Ah baterka stojí kolem 500kč, 4Ah kolem 300kč (beru ceny z kamenného krámu tady u nás - stejná značka) a větší baterka se hodí třeba při svícení u krajnice apod.
Datum: 29. ledna 2015 18:23
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 baterie téměř vždy za 3 - 4 roky chcípne, kupuji ty nejlevnější - 5-6 Ah
Datum: 29. ledna 2015 17:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli ti to správně dobíjí, bohatě ti stačí 11Ah, případně stačí i 6Ah
Datum: 29. ledna 2015 8:37
 Zdar draci, čím nejlíp vyleštit/oživit původní lak na Stadionovi, říkal jsem si, že je poměrně zachovalej a je škoda ho přelakovávat. Máte zkušenost s nějakýma leštícíma pastama + lečtícíma kotoučkama do vrtačky/brusky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 21:17
Jméno: hoolka
IP: uživatel13386
 Zapoměl jsem - hadřík mírně navlhčit, možná je na škatulce návod k použití
Datum: 28. ledna 2015 21:17
 Okej, vyzkouším, uvidíme jak dopadnu, díky .)
Datum: 28. ledna 2015 20:07
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Použil bych "Tempo na čištění a leštění starých laků", flanel a ruce, potom nějaký ochranný vosk, třeba opět Tempo vosková pasta
Datum: 28. ledna 2015 19:38
 čau draci potřeboval bych poradit jak mám zapojit zadní světlo u mustanga vede mě tam jen jeden kabel prosím poradte spíše pošlete fotky jak se to má zapojit aby to svítilo kdyžtak do emailu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 21:52
 díky
Datum: 28. ledna 2015 21:52
Jméno: dd
IP: uživatel17817
 dyť jo.. to je plus a druhá část žárovky bude minus tzn. kostra!
Datum: 28. ledna 2015 21:47
 mám tam jeden drátek a to z proudem
Datum: 28. ledna 2015 21:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17817
 slufitku do držáčku kde jedna strana je na plech = kostra. a druhá je ten drátek v plastu = nekostra.
Datum: 28. ledna 2015 21:43
 žárovka je sufitka jestli myslíš tuto žárovku jak mám zapojit a fotka by nešla? nebo obrázek?
Datum: 28. ledna 2015 21:04
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 V tom jednom kabliku by měl vést proud. Ten zapojíš na prostředek žárovičky a na objímku dáš kostru-z rámu. Musí to fungovat. Zapalování máš přez motor ukosřeno přez šrouby
Datum: 28. ledna 2015 20:55
Jméno: mustang cross
IP: uživatel17657
 zdar draci mám válec terenní RS karburátor převrtaný na 18,5 primár 9 zubů jakou rozetu mi doporučíte?nebo ještě nějaké úpravy? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 21:37
Jméno: standa
IP: uživatel17816
 Ještě Vape a výfuk. Pak pořádně vyladit přední a zadní tlumiče a podvozek celkově,jinak jsi v háji i s motorem co jede
Datum: 28. ledna 2015 21:37
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Rozetu musíš dát takovou podle toho kde budeš jezdit. Musíš to zkoušet. Je taky rozdíl když na tom jede 50kilový nebo kdo má 70. To se těžko radí-zkoušet,zkoušet,zkoušet........
Datum: 28. ledna 2015 20:50
 Zdravím, potřebuji ráfky na babetu 207. Jaká je kvalita těch nabízených? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 6:07
 ta 1,4 te prezije,, nemusi se bat draku
Datum: 28. ledna 2015 6:07
 Tak draci mustang konecne jede a chtel jsem se zeptat dal jsem tam pist c a valec b bude to vadit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 22:11
Jméno: standa
IP: uživatel17814
 Ano,již delší dobu pozoruju,že Pepa je opravdový odborník.... bohužel přízpěvky editovat nejde,pouze smazat,takže nejde jeho přeřeky a omyly opravit či uvést na pravou míru .....
Datum: 27. ledna 2015 22:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 pepa je odborník... 0,2mm? To je skoro jeden výbrusový stupeň (0,25mm). A to A,B,C neoznačuje výbrusy, ale toleranční třídu...
Datum: 27. ledna 2015 0:11
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
 Praxe me naucila ze pokut je pist o 0,2 mm mensi chodi to ...jinak ano narval jsi pist o dva vybrusy vetsi teoreticky by se mel teplem roztahnout a zadrit ...ale uvidis sam protoze to ze to jede neznamena ze to jede dobre...
Datum: 26. ledna 2015 23:15
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Záleží kolik toho měl ten válec najeto, může se ti to hned drapnout. Je lepší ten válec nechat stočit podle pístu,srovnáš ho a máš dobrou vůli na roztažnost. Většinou se válec sjede trochu do elipsy a když to nesrovnáš tak ten další se sjede dřív, když vydrží
Datum: 26. ledna 2015 21:09
 měl jsem tam válec A a 3 kroužkový píst A tak jsem dal 2 kroužkový píst C a válec B nevím jestli je to po výbrusu našel jsem to doma tak jsem to tam dal a jede to ale nejde mě o hlavy proč to nejelo když jsem tam měl válec A a píst A 3 kroužkový kroužky jsem koupil nový a vůbec to nejelo jen to chytlo a zase to chcíplo tak jsem tam dal to co tam mám ted a jede to  ´
Datum: 26. ledna 2015 21:08
Jméno: kolco
IP: uživatel15847
 jaká byla závada a jak si ju vyřešil ? jinak když máš válec aj píst na stejný výbrus tak písmeno je skoro jedno a C je největší takže nejlepší tlak
Datum: 26. ledna 2015 20:42
 Čau, chtěl jsem se zeptat, mám Stadion tak jestli bude lepší, když dám do motoru ložiska s vůlí C4? Bude to mít lepší chod nebo už to bude moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 22:42
Jméno: jc3
IP: uživatel17821
 Standa: do závodních úprav nevidím, ale kdysi jsem studoval rozdíly v materiálech a výrobci pro styk s benzínem silikonové nedoporučují a z toho vycházím. Na Jawamanii se kdysi dost řešilo, že silikonová gufera v normálním provozu (tj. dlouhodobě) nevydržela. Otázkou je, zda kvůli styku s benzínem nebo kvůli kvalitě povrchu čepu...
Datum: 29. ledna 2015 22:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 já jsem speciálně s guferama taky trochu bojoval, protože NBR vydržely asi 10km a byly na prach, dnes už mám všude jen VITON (fluorkaučuk), pro seriové motory běžná vitonová gufera, do závodních speciální + ještě drobné úprava.
Datum: 29. ledna 2015 11:27
 O silikonových guferech se vedou různé fámy. Jezdí v několika (cca 10ks) upravených motorech pro kategorii fichtlcup Klasik ,na jejichž stavbě jsem se jistým způsobem podílel a zatím všechny motory vydrželi alespoň dvě sezony,což je výhra,to NBR obyč nevydrží. Tak asi tak... teorie je teorie,věřte jí a nebo věřte praxi ... druhá krycí prachovka je na nic,obvzlášť ze strany zapalování ... ta je tam akorát tak dobrá,aby pod ní vletěl nějakej bordel a dodrbal celý gufero ... ale dávejte si tam co chcete ...
Datum: 28. ledna 2015 18:46
Jméno: jc3
IP: uživatel16863
 Co se týká barvy gufera, tak podle ní se řídit nelze! Je potřeba znát materiál, barevné gufero může být flourkaučuk FPM nebo silikonové MVQ. Silikonové pravděpodobně nepřežije styk s benzínem na klice. Fluorkaučuk je násobně dražší než NBR, ale užitnou hodnotu navíc ti nepřinese. Nejlepší je klasické NBR gufero, na kliku určitě jednobřit, tam se moc bordelu nedostane...
Datum: 28. ledna 2015 16:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Máš origo motor, tak běžná černá ložiska z NBR materiálu budou dostačující.
Datum: 27. ledna 2015 23:40
Jméno: pepa
IP: uživatel17812
 2 brity jsou luxus a vyzkousene ze nestvrdnou
Datum: 27. ledna 2015 19:36
 Tak jo dám tam C3, a gufera jsem dával dvoubřitté a černé, ale někde jsem četl, že ty červené gufera jsou na klice lepší a někde zase psali, že obsahují silikon a ten benzín je rozleptá. Nebo mám zůstat u klasiky a nevymyšlet?
Datum: 27. ledna 2015 17:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 pepo, prestaň radit kraviny! 2-břitými gufery asi odborník pepa myslí gufera, co jsou vybaveny přídavnou prachovkou. Pod rotorem zapalování je ta prachovka skoro k ničemu. Nemaže se a tím pádem se dost sjíždí... "Doťuknutí" za vnitřní kroužek ložiska se běžně dělá. Nevím, proč by ho měl jeden úder zničit. C4 do sériového motoru je k ničemu, dej C3.
Datum: 27. ledna 2015 0:16
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
 Nenymislej vymislene dej tam to co je na vykrese a pokut mozno neuder na vnitni krouzek loziska jediny uder ho dokaze znicit a tak doufam ze si i ktvym superloziskum. Stocit i presne trny na nalisovani za vnejsi prumer....doufam ze hodlas namontovat 2 brita gufera a nebude ti drhnout rotor zapalovani...
Datum: 26. ledna 2015 23:23
 Zdar, hledám někoho z okolí Přerova nebo Olomouce kdo by sem tam vyjel na projížďku nebo pokecal o moto apod. Mám ČZ 175/477, Staďáka S11 a další
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 19:47
 Tak se mi borci když tak ozvěte na mail
Datum: 26. ledna 2015 19:47
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 zdar do přerova to mám 20km a mám pár mopedu
Datum: 26. ledna 2015 18:26
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 jsem ze zlínskeho kraje ted si dělám řp takže v červnu by jsme se mohli sejít a pokecat
Datum: 26. ledna 2015 16:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 Omlouvam se preklep bylo o par dotazu min
Datum: 26. ledna 2015 12:18
 Teď nechápu  nepsal sem tady o radu, ale jestli by se nejel sem tam někdo projet z okolí Přerova.
Datum: 26. ledna 2015 12:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 Dej tam ze sportky cz 473 475 proste kulaty jednovyfukovy ma stejny stred a brzdu
Datum: 26. ledna 2015 12:10
 Kdyz sundam s 3 krouskoviho pistu jeden krouzek bude to delat nejakou neplechu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel17818
 Moc tomu nevěřim. Od tý doby co jsem se dozvěděl,jak to s oleji a přeprodejem funguje,tak nevěřim... jen barvivo ... Zjednodušeně řečeno - z rafinerie vyjeli dvě cisterny ze stejným olejem. V cílové stanici obě přečerpali do jiný cisterny,akorát do jedný zvrhly kýbl červenýho barviva a do druhý kýbl modrýho barviva ... asi tak ... podobně je to i s LTO a naftou a lodní naftou  věřte nevěřte ... podobně je to i s oleji do motorů do aut ... nevěřte tomu,že by třeba drahej Castrol byl nějak lepší jak olej stejný specifikace od Mogulu nebo Parama,jen je to jinak nabarvený a plněný do jinejch obalů s jinou etiketou ... a castrol má holt sakra drahý etikety
Datum: 29. ledna 2015 15:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
Datum: 27. ledna 2015 0:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
Datum: 27. ledna 2015 0:25
Jméno: standa
IP: uživatel14327
 Mezi olejem Stihl a TSF není rozdíl,pouze v použitém barvivu a oboje jsou výkoné minerály ( ačkoliv u TSF výrobce milně udává že je to polosyntetika).
Datum: 26. ledna 2015 13:22
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 Jinak kdybys napsal do jawy tak je zajimave ze ti doporuci olej mogul tsf a plati to i pro to pokut jsi marnivy a zeptas se na panelku fika u techto stroju dali pomer po zabehu 1 33 a u 350 ktere maj pistni cepy na jehlach 1. 40...V tomto jsou docela vztricni...
Datum: 26. ledna 2015 8:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 Zrovna ten moc dobrej nejni protoze fichtl nejni sekacka ktera jede stabylni otacky nehlede na to ze sem poznal pripady kdy majitel dal na dojeti m2t a zahadne zadrel....jinak viz nize logicky se ti propoji prefuk a vyfukovi kanal...pokles vykonu pokud jsi to ty co se ptal kterej pist je lepsi a ja mu rek 2 krouzkovi tak klic k uspechu je v peclivosti ne v nevyzkousenem tuningu
Datum: 26. ledna 2015 7:57
 Diky davam olej stihl.
Datum: 25. ledna 2015 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel17810
 Vadit to bude,protože bude docházet k malému úniku směsi z přefuků do výfuku přes prázdnou drážku. Dej tam alespoň jakejkoliv jetej kroužek danýho rozměru.
Datum: 25. ledna 2015 20:56
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Neplechu to dělat nebude ale je asi lepší jezdit na tři-sice se to teoreticky víc hřeje ale prakticky vydrží víc km. Hlavně kvalitní olej do benzínu
Datum: 25. ledna 2015 19:24
Jméno: MACHYNE
IP: uživatel15847
 čus když si koupím vape na jawu 50 dostanu k němu aj ten stabilizátor ? nebo kde ho koupím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 20:54
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Je pravda že jak ti praskne jadna žárovka ta druhá to navydrží. Na normální provoz nemám zkušenosti ale nebál bych se toho. O stabilizátoru na vape nevím ale norm.fichtli tam nějakou tlumivku měli- tam ale napětí kolísalo
Datum: 26. ledna 2015 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 K tomu zapojeni vape ma jen 20 wat na svetla a prekvapive treba mustos mel 30 w ano je prekvapive ale vape by melo nejlip svitit s 15 w zarovkou ...do 30w zapalka patri vykonejsi zarovka ...ale ...zalezi na vic faktorech dnes. Jsou nekvalitni zarovky zalezi na kostre...
Datum: 26. ledna 2015 11:32
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 Vsude v obchode s dily ...a jestli ro funguje na babete ci fuku je prece elektrice sumak... ta tece i do kopce cece ...a zapojil bych ho hned za kabel pro svetla a vypinac ci podle schema vyrobce
Datum: 26. ledna 2015 11:25
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Já jezdím VAPE a žárovky mi to nikdy nespálilo. Světla mám zapojený jako když máš 30W originál zápalko a funguje to v pohodě.
Datum: 25. ledna 2015 20:36
Jméno: MACHYNE
IP: uživatel15847
 u toho zapalování je napsané :toto zapalování ničí žárovky a tak pokud si budete kupovat zapalování pro běžný provoz je třeba zakoupit stabilizátor. takže ho musím asi zakoupit zvlášt ale nevím jaký, sesa tu má jen na babetu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_12v2.html to tam asi nebude pasovat
Datum: 25. ledna 2015 20:02
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Myslím že ho tady Sesa má
Datum: 25. ledna 2015 19:21
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Je tam vše komplet záleží kde(nebo od koho) to koupíš. Je tam připojení na světla a drátek na chcípání. Podle návodu nic složitého.
Datum: 25. ledna 2015 19:20
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 zdarec co mi hrozí když pojedu na pionýru po vedlejší silnici bez helmi a spz ? mužou mi odebrat řidičák ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 15:37
 kristova noho!!! to nedokážete sami trochu myslet??když máš řidičák, tak si vem helmu a nikdo si tě nevšimne.motorka bez značky je nezpůsobilá provozu po pozemních komunikacích. sankce si vyhledej sám. to je mi zas voslovskej dotaz.....
Datum: 25. ledna 2015 15:37
 na vlastním oploceném pozemku můžeš jezdit jak chceš, ale jinak bys měl problém. Ale řidičák ti snad nevezmou.
Datum: 25. ledna 2015 14:18
Jméno: filip
IP: uživatel17808
 Chlapi cim vylestit chrom ? Proste ho ozivit ... Dij
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 19:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17812
 Ruco vede silichrom a pak lestici kotouc se zelenou pastou co je ve tvaru cihly
Datum: 27. ledna 2015 19:39
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Silichromem
Datum: 25. ledna 2015 20:15
 polít CocaColou a leštit alobalem
Datum: 24. ledna 2015 21:43
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
 většinou stačí hadr namočený v tech benzínu pokud to nejde tak mosazný kotuč na vrtaču. pokud to chces fakt hodně dobré tak sa používaju něake leštící pasty
Datum: 24. ledna 2015 20:02
 Jaky je rozdil mezi dvoukrouzkovym pistem a tri krouzkovym na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 19:21
 díky
Datum: 24. ledna 2015 19:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 3 krouzkac by logicky mel lip tesnit ale je to prehmat ..vetsi treni ve valci nestastne umistene zamky ..2 staci a o kurvitko min
Datum: 24. ledna 2015 10:12
 Myslim vyhody a nevyhody.
Datum: 24. ledna 2015 9:35
Jméno: Jawa
IP: uživatel17806
 Přesně jeden kroužek.
Datum: 24. ledna 2015 1:52
|



|